League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
Dan weteten we in iedergeval dat het dus zeker binnen een 5 jaar marge zit :'DVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:33:
Er gaan geruchten te ronde dat Magma Chamber uitkomt met Season 2 (dus ook de grafische verbeteringen). Wat je met dit antwoord opschiet? Niks. Want Season 2 komt Soon™ uit
Verwijderd
En de nieuwe Art Spotlight van Brand, the Burning Vengeance: YouTube: League of Legends - Brand Art Spotlight
Ziet er kek uit, zal ongetwijfeld weer een 6300 IP champ worden.
Bedankt! Ik speel 't inderdaad ook draadloosVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:44:
[...]
Xsplit ? gewoon quality naar 7 zettenis ook nog HD maar zuipt minder + LoL heeft blijkbaar issues met Draadloos streamen en LoL spelen want als ik op Kabel doe = No problemos

Daar maak ik mij ook nog wel eens schuldig aan (het meelopen dan...)Vicarious schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:47:
[...]
Met ze meelopen als ze weer eens overextenden helpt ook niet, want dan geef je de tegenstander 2 kills ipv 1.

Goede vraagMazeMouse schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:27:
[...]
Wat is je upstream? Je downstream is namelijk ernstig "meh" wanneer het om streamen gaat
Je kunt namelijk misschien prima 1GBit down hebben... als je dan met je 0,5Mbit up aankomt schiet het streamen nog steeds niet op

[ Voor 50% gewijzigd door Snappie88 op 07-04-2011 12:47 ]
Surfin' paradise!
Is dat niet zoon marvel comic kereltje, van fantastic 4?Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:37:
Da's nog een verrassing! Hehe.
En de nieuwe Art Spotlight van Brand, the Burning Vengeance: YouTube: League of Legends - Brand Art Spotlight
Ziet er kek uit, zal ongetwijfeld weer een 6300 IP champ worden.

in b4 late 1 april grap.Timmiewimie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:42:
[...]
Is dat niet zoon marvel comic kereltje, van fantastic 4? [afbeelding]
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Ik dacht dat je 't moest uitspreken als 'Brend' maar blijkbaar werkt er een Nederlander bij 't champion development teamTimmiewimie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:42:
[...]
Is dat niet zoon marvel comic kereltje, van fantastic 4? [afbeelding]
Surfin' paradise!
Verwijderd
EDIT:
over referrals gesproken. Iemand al op de hoogte van de referrals van Athene? Ik ben namelijk zo hard geneigd om zodra hij zijn champ heeft een smurf naar lvl30 te trollen met alleen maar defeats op alleen maar die champion
[ Voor 58% gewijzigd door MazeMouse op 07-04-2011 13:36 ]
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Welcome to the army of AthenehatersMazeMouse schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:35:
Of er zit inderdaad een nederlander bij... of het is misschien een nederlander die 10k refs heeft weten te kweken?
EDIT:
over referrals gesproken. Iemand al op de hoogte van de referrals van Athene? Ik ben namelijk zo hard geneigd om zodra hij zijn champ heeft een smurf naar lvl30 te trollen met alleen maar defeats op alleen maar die champion(uiteraard onderbouwd met ragende forumposts over hoe UP die champ dan wel niet is
)
Die kerel zen stem alleen al is om *KILLKILL11111!!!*
geruchten zijn dat Hotshot athene gaat opleiden en dat ie in CLgaming mag en shit
Als je Athene kent en ziet spelen => Ikke ikke en teamplay kan maar stikke
En ik moet zeggen dat ik zijn stream wel grappig vind om te kijken, is een keer wat anders. Natuurlijk is het een grote ego en vind ie zichzelf wel heel erg goed. Maar om 1 of andere reden vind ik het toch leuk.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Nou ja, haterVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:41:
[...]
Welcome to the army of Athenehaters
Die kerel zen stem alleen al is om *KILLKILL11111!!!*
geruchten zijn dat Hotshot athene gaat opleiden en dat ie in CLgaming mag en shit![]()
Als je Athene kent en ziet spelen => Ikke ikke en teamplay kan maar stikke![]()
Hij is opzich grandioos hilarisch. Kheb zijn stream een keertje gekeken en als je een Athene-drinkinggame zou doen zou je binnen een halfuur een alcoholvergiftiging hebben alleen al aan het "kill some noobs" zinnetje. Als je dan ook nog "motherfucker" erbij pakt sta je meteen op sterk water
Zijn Ryze build is er eentje die alleen maar werkt omdat hij aan het noobstompen is tegen mensen die smurf-accounts aanmaken.
En teamplay? Als je "achter die Nunu aanrennen en via hem killstealen" teamplay noemt is hij de meester!
Waarschijnlijk zou hij op dit moment Ranked solo-que grandioos geroflstomped worden en premade zou er "ondanks hem" nog gewonnen worden
EDIT:
Sowieso wil ik hem zijn eigen champ zien spelen ranked. Waarschijnlijk is die de eerste weken permabanned omdat mensen niet willen dat een unskilled persoon die champions speelt en daarna als de champion te goed is wordt ie om die reden wel gebanned
Plus zie ik teamcaptains er nog wel voor aan om die champ te bannen zodra ze hem in het team opmerken puur om hem te trollen
In ander nieuws:
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=636950
Zelfs als Teemo-mainer ben ik niet eens geheel ontevreden.
Move-Quick mag wel iets minder spammable worden (chasen of escapen en niet "all the fucking time") en de Shrooms zijn niet direct meer een halve squishy. Mensen die low-health een shroom inrennen zijn nog steeds de lul en de slow is er ook nog steeds plus met die shroomtimer zichtbaar kun je fatsoenlijk in de gaten houden wanneer je er weer een hebt.
[ Voor 11% gewijzigd door MazeMouse op 07-04-2011 13:53 ]
sudo apt-get rekt
Verwijderd
ik ga eens heel lief kijken en vragen of je die lijst kan copy pasteMazeMouse schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:51:
In ander nieuws:
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=636950
Zelfs als Teemo-mainer ben ik niet eens geheel ontevreden.
Move-Quick mag wel iets minder spammable worden (chasen of escapen en niet "all the fucking time") en de Shrooms zijn niet direct meer een halve squishy. Mensen die low-health een shroom inrennen zijn nog steeds de lul en de slow is er ook nog steeds plus met die shroomtimer zichtbaar kun je fatsoenlijk in de gaten houden wanneer je er weer een hebt.
sommige onder ons zitten namelijk achter een firewalletje
Hey guys,Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:54:
[...]
ik ga eens heel lief kijken en vragen of je die lijst kan copy paste![]()
sommige onder ons zitten namelijk achter een firewalletje
Here are the currently slated Teemo changes;
Noxious Trap
Added new visible reload timer, showing time until next trap is ready.
Mushroom reload time increased to 35/31/27 from 30/26/22
Damage reduced to 200/400/600 from 250/475/700
Fixed a bug that calculated the AP coefficient lower than intended
Move Quick
Cooldown increased to 22 seconds from 13
These changes are pretty much targeted at high elo play, where coordinated split-push Teemo is too good at split-pushing without risk. Other play levels will likely find Teemo pretty similar to his live status now.
The AP coefficient bug fix is actually about a .2 AP ratio buff on him. This evens out the lower base damage on mushrooms.
Increase on Mushroom Reload time is so that his mushrooms are a little less carpet-bomb effect, which is cornering off entire quadrants of the map as inaccessible by the enemy team while split pushing. Move Quick is mainly to stop chaining it multiple times in single chases. We thought it was better to limit the cooldown and total mobility rather than the in-combat use, which is one of the ways Teemo can survive real fights.
We don't forsee more being done to Teemo than this, as it should retain his combat ability while let him remain effective at map control and split-pushing (just not quite -as- effective).
Verwijderd
ideaal dus voor onze shroomspeccers

"Increase on Mushroom Reload time is so that his mushrooms are a little less carpet-bomb effect"
dit gaat me nog altijd niet tegenhouden mijn mijneveld op mid te plaatsen
dus eig miniscule buff op de AP en normale nerfs op movement / as en shroomCD&dmg
Dan mogen ze van mijn part dus ook:
-> Karthus zen ult niet meer mapwide maken
-> Nocturne zen ult minder ver laten komen
-> Tryndamere zen endless range CD vergroten
En thanks Jeffro
Blijf van tryndamere af aub zijn endless range duration is al verlaagd met 1 seconde.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:10:
The AP coefficient bug fix is actually about a .2 AP ratio buff on him. This evens out the lower base damage on mushrooms.
ideaal dus voor onze shroomspeccers
"Increase on Mushroom Reload time is so that his mushrooms are a little less carpet-bomb effect"
dit gaat me nog altijd niet tegenhouden mijn mijneveld op mid te plaatsen
dus eig miniscule buff op de AP en normale nerfs op movement / as en shroomCD&dmg
Dan mogen ze van mijn part dus ook:
-> Karthus zen ult niet meer mapwide maken
-> Nocturne zen ult minder ver laten komen
-> Tryndamere zen endless range CD vergroten
En thanks Jeffro
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Ik trollde effedragon3016 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:12:
[...]
Blijf van tryndamere af aub zijn endless range duration is al verlaagd met 1 seconde.
Vicariously I live while the whole world dies
Dan moet je met Vraatje of mij spelen, maar de laatste tijd komen we daar niet meer aan toeVicarious schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:50:
Trynda kom ik bijna niet meer tegen sinds zijn 1 seconde nerf.
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
True.Vicarious schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:50:
Trynda kom ik bijna niet meer tegen sinds zijn 1 seconde nerf.
En de teemo nerf zag ik wel aankomen, hij is early game zowieso vrij powerfull. Late game valt hij wat makkelijker te countere.
[ Voor 21% gewijzigd door Timmiewimie op 07-04-2011 15:52 ]
Verwijderd
Kom nu maar onlie, ben er toevallig netXenophon16 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:50:
[...]
Dan moet je met Vraatje of mij spelen, maar de laatste tijd komen we daar niet meer aan toe
Tryndamere is echt ftw, met full crit chance runepage en dan jungle. Maakt jungle ook stuk leuker aangezien je constant CRIT CRIT CRIT ziet staan.
Zijn CC, survivability én damage zijn zwaar out of the roof...
De range op zijn spells is ietwat overdreven en je kan hem no way solo uit mid lane harassen, vanwege die reincarnation.
[ Voor 30% gewijzigd door kaluro2 op 07-04-2011 16:37 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Je bedoeld Anivia? Krijgt geen nerf denk ik, is al heel lang zo en heeft als huge minpunt dat ze geen escape skill heeft. En ze heeft laatst nog wat nerfs gehad wbt haar MR/ARMOR in egg status en de CD/MANA op haar ulti.kaluro2 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:35:
Ik vraag me af wanneer die phoenix (ben de naam kwijt) een nerf onvangt.
De range op zijn spells is ietwat overdreven en je kan hem no way solo uit mid lane harassen, vanwege die reincarnation.
Haha zelfde als mijVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:33:
[...]
Kom nu maar onlie, ben er toevallig net.
Tryndamere is echt ftw, met full crit chance runepage en dan jungle. Maakt jungle ook stuk leuker aangezien je constant CRIT CRIT CRIT ziet staan.
Wat is je build?
Die van mij hieronder is wel glass canon hoor.
Zeal
Boots
BF sword
boots upgraden naar berseker greaves
bf sword upgraden naar infinity edge
zeal upgraden naar phantom dancer
Bloodthirster
phantom dancer
Blood thirster
Verwijderd
Vrij hetzelfde, pak bij veel ignite/stun/exhaust wel ooit QSS tussendoor.dragon3016 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:46:
[...]
Haha zelfde als mij
Wat is je build?
Die van mij hieronder is wel glass canon hoor.
Zeal
Boots
BF sword
boots upgraden naar berseker greaves
bf sword upgraden naar infinity edge
zeal upgraden naar phantom dancer
Bloodthirster
phantom dancer
Blood thirster
Hopelijk geen. Ze is nu al de langzaamste champion in de game zo ongeveer en geen escapes behalve d'r summoners. Survivability valt nog wel mee, ze is gewoon een AP-caster. Alleen vanwege die passive moet je d'r soms 2 keer killen.kaluro2 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:35:
Ik vraag me af wanneer die phoenix (ben de naam kwijt) een nerf onvangt.
Sterker nog, die egg betekend misschien dat ze lastig te harrassen is maar veel Anivia's overschatten hun ei. Early game kan het nog wel eens een redding zijn maar later in de game betekend het eigenlijk gewoon dat het IETS langer duurt voor ze dood is of dat ze gewoon al die tijd niet meer meedoet in een teamfight.
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Doe maar wat lifesteal inplaats van die spirit visage. Heb je veel meer aanVicarious schreef op donderdag 07 april 2011 @ 17:18:
Is spirit visage geen goed idee op trynd? Zijn bloodlust healt behoorlijk veel en daar krijg je dan 15% bij. 15% op een heal van 500+ is best aanzienlijk. Bovendien geeft het ook nog magic resist, en dat zit niet in de build opgenomen. Armor ook niet, maar dat gaat vanzelf omhoog als je levelt.
Ik denk dat je dan toch de magic resist een beetje over het hoofd ziet. Bovendien geeft hij ook wat HP, ook niet verkeerd aangezien Trynd nogal squishy is. Leuk dat je 700 kan critten en 40% lifesteal hebt, maar als je gelijk geCC'd wordt en neergeburst wordt door een AP heroe als veigar dan kom je daar neit eens aan toe. Dan heb je niet eens de tijd om je r te activerenVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 17:28:
[...]
Doe maar wat lifesteal inplaats van die spirit visage. Heb je veel meer aan.
edit: ohja, hij heeft ook nog CDR (10%)
[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 07-04-2011 18:00 ]
Verwijderd
Trynd heeft zo weinig aan magic resist/armor. Je bent er alleen maar om puur dmg te dealen. Voor hero's als veigar heb je gewoon een QSS. En als je als trynd tegen een veigar komt te staan en je word gestunned. Gaat dat beetje MR van de spirit visage je toch niet redden.Vicarious schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:00:
[...]
Ik denk dat je dan toch de magic resist een beetje over het hoofd ziet. Bovendien geeft hij ook wat HP, ook niet verkeerd aangezien Trynd nogal squishy is. Leuk dat je 700 kan critten en 40% lifesteal hebt, maar als je gelijk geCC'd wordt en neergeburst wordt door een AP heroe als veigar dan kom je daar neit eens aan toe. Dan heb je niet eens de tijd om je r te activeren
edit: ohja, hij heeft ook nog CDR (10%)
Nee, trynd wil gewoon hard hitten daar is hij voor gemaakt. MR en Armor is voor mietjes
734 kbpsMazeMouse schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:27:
[...]
Wat is je upstream? Je downstream is namelijk ernstig "meh" wanneer het om streamen gaat
Je kunt namelijk misschien prima 1GBit down hebben... als je dan met je 0,5Mbit up aankomt schiet het streamen nog steeds niet op

Surfin' paradise!
Ik zou het niet doen. Het is in ieder geval niet gek dat dan je ping omhoog gaat.Snappie88 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:10:
[...]
734 kbpsIemand enig idee of dat genoeg is om te streamen?
Dat is om te streamen wel erg weinig. Als je nog wat kwaliteit wil overhouden tenminste.Snappie88 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:10:
[...]
734 kbpsIemand enig idee of dat genoeg is om te streamen?
sudo apt-get rekt
Huis-, tuin- en keukengebruik, ben maar een zielig op zichzelf wonend ITertjeMazeMouse schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:12:
[...]
Dat is om te streamen wel erg weinig. Als je nog wat kwaliteit wil overhouden tenminste.
Surfin' paradise!
Ander abbo. Elke andere provider biedt minstens 1 mbit up en 20 down voor vrijwel dezelfde prijs. Je kan ook voor kabel gaan, dan is je opload vaak 3 of 4 mbit.Snappie88 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:33:
[...]
Huis-, tuin- en keukengebruik, ben maar een zielig op zichzelf wonend ITertjeZal eens kijken of Alice nog wat mooie abbo's heeft, of dat 't niet gewoon tijd word voor een ander bedrijf
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
UPC FTWSnappie88 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:33:
[...]
Huis-, tuin- en keukengebruik, ben maar een zielig op zichzelf wonend ITertjeZal eens kijken of Alice nog wat mooie abbo's heeft, of dat 't niet gewoon tijd word voor een ander bedrijf
Zelfs hun goedkope abbo's hebben een decent upload ^^
Dat ei moet je zien als een stun met 100% heal. Anivia doet helemaal niks als haar ei activeert en is dus een free kill. Zeker early game moet dat niet zo'n probleem zijn aangezien je (hoop ik) een nuke/dpser tegenover haar hebt staan en zij geen grote HP pool heeft. Tenzij je melee bent en Anivia haar ei onder haar turret activeert, moet het niet echt een probleem zijn.MazeMouse schreef op donderdag 07 april 2011 @ 17:18:
[...]
Hopelijk geen. Ze is nu al de langzaamste champion in de game zo ongeveer en geen escapes behalve d'r summoners. Survivability valt nog wel mee, ze is gewoon een AP-caster. Alleen vanwege die passive moet je d'r soms 2 keer killen.
Sterker nog, die egg betekend misschien dat ze lastig te harrassen is maar veel Anivia's overschatten hun ei. Early game kan het nog wel eens een redding zijn maar later in de game betekend het eigenlijk gewoon dat het IETS langer duurt voor ze dood is of dat ze gewoon al die tijd niet meer meedoet in een teamfight.
Je moet echter wel kunnen dansen tegenover Anivia, om haar Q te ontwijken. Daarnaast, als ze Lv6 is, moet je uit de buurt blijven en zeker niet als melee dpser tegenover haar op mid blijven staan (dat gaat namelijk fout).
Uitermate effectief tegen casters zoals Annie en Anivia op mid is Kassadin. Twee silences en een insta-displace skill. Kassadin moet ik nodig eens gaan leren spelen
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Jungling Cho'Gath in ranked wins games, en alsnog kent niemand jungling chogath daaro
Verwijderd
dommel.be => VDSL 2+Jeffroiscool schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 07:19:
[...]
UPC FTW
Zelfs hun goedkope abbo's hebben een decent upload ^^
Gisteren weer zwaar getrolled met yi...
Ging superslecht 0-5-0 ofzo.
Beetje lope backdoren en lanes pushen => PD/SF/IE => 14-5-7 xD
Dus HIJ had mn naam gejat! Ik dacht al, ik zit toch helemaal niet in die game?Jeffroiscool schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:22:
[afbeelding]
Jungling Cho'Gath in ranked wins games, en alsnog kent niemand jungling chogath daaro
Verwijderd
guide ?Jeffroiscool schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:22:
[afbeelding]
Ja ik dacht eerst dat jij het wasVicarious schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:56:
[...]
Dus HIJ had mn naam gejat! Ik dacht al, ik zit toch helemaal niet in die game?
Heb beetje m'n eigen route maar misschien maak ik er zo wel 1Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:07:
[...]
guide ?Wil dit wel eens probere vanavond
Edit: Shit double post sorry Q_Q
[ Voor 7% gewijzigd door Jeffroiscool op 08-04-2011 09:13 ]
Kennen ze het concept junglen uberhaubt op die elo?Jeffroiscool schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:22:
Verwijderd
ik bedoel AP / tankspec / runesJeffroiscool schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:12:
[...]
Heb beetje m'n eigen route maar misschien maak ik er zo wel 1
Edit: Shit double post sorry Q_Q
Route enzo is personal flavour
ik doe => wolves - wraiths - golems - 10secs wachte - rebegin 1ste - en dan blauw buff pas
Verwijderd
aha die respawnen ofzo ? zalig. Gisteren een match gewonnen die er lange tijd heel slecht uitzag maar toen we allemaal die baron neerhaalden ging het plots heel snel en hadden we in no time hun nexus te grazen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:19:
[...]
ik bedoel AP / tankspec / runes
Route enzo is personal flavour
ik doe => wolves - wraiths - golems - 10secs wachte - rebegin 1ste - en dan blauw buff pas
Ik lees her en der over die digital pack die je kon kopen met een aantal free champions en de gothic annie skin. Is dit nog van toepassing?
Ja hoor. Kan je met RP kopen in de store.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:29:
[...]
aha die respawnen ofzo ? zalig. Gisteren een match gewonnen die er lange tijd heel slecht uitzag maar toen we allemaal die baron neerhaalden ging het plots heel snel en hadden we in no time hun nexus te grazen.
Ik lees her en der over die digital pack die je kon kopen met een aantal free champions en de gothic annie skin. Is dit nog van toepassing?
Je kan ook wel eens ergens een collecters edition vinden in winkels als free record shop en dixons en dan krijg je ook een boel champions, RP en runes.
Voor een 10tje of zo is dat ook goed te doen.
Ik heb er zelf toen eentje voor 6 euro gescored bij de dixons.
Verwijderd
jep. Ik ben bezig met een C#programma voor timers in te gevenVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:29:
[...]
aha die respawnen ofzo ? zalig. Gisteren een match gewonnen die er lange tijd heel slecht uitzag maar toen we allemaal die baron neerhaalden ging het plots heel snel en hadden we in no time hun nexus te grazen.
tenzij iemand weet hoe je macro's kan make in LoL => press 1 => tijd rode buff gepakt en dat ik dit in me prog steek wanneer ze terug vrij zijn weer => Lizard Our team up . ofzo
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 10:16 ]
faal ik heb die gekocht voor 20 euro op steamAwaken1 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:38:
[...]
Ja hoor. Kan je met RP kopen in de store.
Je kan ook wel eens ergens een collecters edition vinden in winkels als free record shop en dixons en dan krijg je ook een boel champions, RP en runes.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hoe zit dat nou eigenlijk (om eens een discussie op gang te helpen)?Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:19:
[...]
Iedereen wil graag bij de blauwe buff beginnen. Echter zitten daar imho wel wat nadelen aan:
1) Gankgevoelig;
2) Vijand weet je route al;
3) Komt met lagere health van blue buff af.
Zelf jungle ik vaak op de volgende manier: Golems > Wraiths > Wolves > Recall > Blue > Wraiths > Red > Golems > gank. Heb het gevoel dat 't ongeveer even snel gaat, en je meer haalt uit die blauwe buff. Haal ook meestal een paar extra health potions bij de recall en zorg zo dat ik wat meer health heb voor de gank.
Ook als de tegenstander geen jungler heeft, en er geen mooie gank mogelijhkeden zijn, loop ik direct naar hun blue toe.
Surfin' paradise!
Verwijderd
hangt van zoveel af (champ / runes / al dan niet smite gebruiken / opposing team jungler (y/n) etc )Snappie88 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:16:
[...]
Hoe zit dat nou eigenlijk (om eens een discussie op gang te helpen)?
Iedereen wil graag bij de blauwe buff beginnen. Echter zitten daar imho wel wat nadelen aan:
1) Gankgevoelig;
Zelf jungle ik vaak op de volgende manier: Golems > Wraiths > Wolves > Recall > Blue > Wraiths > Red > Golems > gank. Heb het gevoel dat 't ongeveer even snel gaat, en je meer haalt uit die blauwe buff. Haal ook meestal een paar extra health potions bij de recall en zorg zo dat ik wat meer health heb voor de gank.
Ook als de tegenstander geen jungler heeft, en er geen mooie gank mogelijhkeden zijn, loop ik direct naar hun blue toe.
Verwijderd
Lees net dat je deze ook via gsm kunt kopen en dus van je gsmfactuur worden afgetrokken.Awaken1 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:38:
[...]
Ja hoor. Kan je met RP kopen in de store.
Iemand hier ervaring mee vanuit België ?
Verwijderd
jep. Kost superveel via de standaard providers in belgie die je nog eens extra €€€€ aanrekenenVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:18:
[...]
Lees net dat je deze ook via gsm kunt kopen en dus van je gsmfactuur worden afgetrokken.
Iemand hier ervaring mee vanuit België ?
ik heb dat toen opgelost door een paysafecard te kopen
Veel krantenwinkels enzo.
Alsjeblieft: http://www.paysafecard.com/be_nl/kopen/verkooppunten/
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 10:21 ]
Volgens mij kan je 't beste dan voor € 10,- in de winkel kopen, als het je niet uitmaakt welke champions je unlocked?psyy138 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:53:
[...]
faal ik heb die gekocht voor 20 euro op steam
Ik ga zelf wel even kijken dan
Surfin' paradise!
1) Daarom ward je ook en krijg je eventueel help van mid.Snappie88 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:16:
[...]
1) Gankgevoelig;
2) Wards?
3)Ligt eraan, een fiddlestick zonder runes/masteries kan met full HP weglopen van de blue buff camp.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
U meneer, bent een held !Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:20:
[...]
jep. Kost superveel via de standaard providers in belgie die je nog eens extra €€€€ aanrekenen
ik heb dat toen opgelost door een paysafecard te kopenheel veel verkooppunten in belgie.
Veel krantenwinkels enzo.
Alsjeblieft: http://www.paysafecard.com/be_nl/kopen/verkooppunten/
bijsluitende (nib) vraag : wat is de betalingswijze dan met deze paysafecard ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 10:37 ]
Paysafecard werkt wel als een soort abbonnement waar na een jaar nog steeds geld wordt afgeschreven.
Althans dat begrijp ik van hun website.
Maar je kan beter een paypal account aanmaken en daar geld overmaken.
Kost niet heel veel extra.
Dit doe ik vooral.
Als je makkelijk zonder de mana regen en cdr kan is starten bij blue niet nodig, maar soms (Amumu) ben je er van afhankelijk wil je een beetje snel kunnen junglen.
Als de tegenstanders geen jungler hebben is de kans goot dat ze je blue gaan scouten, dat kan ook een reden zijn om elders te starten.
@Hierboven, paysafe is gewoon een code waar wat geld op staat. Koop hoeveel je nodig hebt, voer de code in en klaar. Helaas heb je wel de actie gemist (€5 retour bij een aankoop van €10 of meer).
[ Voor 19% gewijzigd door SaphuA op 08-04-2011 10:38 ]
Wat ik bijv, bij Warwick graag doe, is bij de reguliere golems beginnen, zo neem ik geen risico om geganked te worden, maar als je dus een slim team als tegenstander hebt, kunnen ze wel gewoon jouw blue stelen. Dus zorg dat er wat mensjes op de uitkijk staan eventueel.
Als je je jungler wilt helpen, leash dan: jij valt de blue golem aan met een skill, ze komen naar jou toe. Loop weg om aggro te breken, en de aggro gaat dan over naar de jungler. Zo kan je makkelijk tussen de 25-50% hp afsnoepen, zonder dat je low HP bent na je blue buff. Maakt junglen weer een stukje veiliger. 't Zijn de kleine dingetjes die junglen op deze manier best wel interessant maken.
Wees creatief, think outside of the box voor de beste resultaten
-
Verwijderd
wakker worden !Awaken1 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:36:
[...]
Paysafecard werkt wel als een soort abbonnement waar na een jaar nog steeds geld wordt afgeschreven.
Althans dat begrijp ik van hun website.
Maar je kan beter een paypal account aanmaken en daar geld overmaken.
Kost niet heel veel extra.
Dit doe ik vooral.
Log in in LoL. zeg dat je een paysafecard hebt => geef de code in => CASH RP points
Je kan het vergelijken met een Prepaidcard voor een gsm
Code ingeve => en geld staat op je gsm. Het ding is legit
Paypal ftw
Verwijderd
/slap ... credit card koppelen aan paypal = WINJeffroiscool schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:40:
Wie wilt er nou een Credit Card dan? Dingen zijn onveilig als de pest![]()
Paypal ftw
@saphua: is het mogelijk de chat van LoL uit te lezen ?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 10:47 ]
/DoubleSlap, Bank Koppelen aan paypal = UBERDUBERWINVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:41:
[...]
/slap ... credit card koppelen aan paypal = WIN
@saphua: is het mogelijk de chat van LoL uit te lezen ?of match timer ?
Verwijderd
werkt niet meer in belgie :x of allesinds toch niet meer bij mij.Jeffroiscool schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:48:
[...]
/DoubleSlap, Bank Koppelen aan paypal = UBERDUBERWIN
Daarom doe ik het zo. + wordt ook maar op het einde van de maand betaald.
En aangezien RP points niet zo duur zijn
SMS is en blijft een optie die ik NIET aanraad

Ik ga proberen in men LoLertimer dit proberen => Match begint. user drukt * en een timer loopt op de achtergrond.
Zo kan ik eventueel bij crashes de tijd op stop laten zetten en zo weer laten voortduren
Weet iemand spawntime van Baron ? (ik weet dat ie na 15min spawned maar na de kill idk
Same for dragon etc
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 10:55 ]
Het ligt er maar net aan welke Jungler je hebt toch? De laatste tijd speel ik veel Trundle en dan doe ik blue --> wolves --> red --> gankSnappie88 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:16:
[...]
1) Gankgevoelig;
Dan ben ik lvl3 als ik top kom ganken en is heb je vaak een kill. Met Warwick lukt dat niet en blijf ik vaak in de jungle tot ik lvl 6 ben. Maar met Warwick heb je bijvoorbeeld weer geen potions nodig. Die leecht zo als een malle dat je, als je toch een potion meeneemt, je full health weg komt bij de blauwe buff.
Hallo met Tim
1/19/10 build (beetje mana regen, veel van de defensive masteries en langere buff duraties en impr. smite natuurlijk).
Begin met je Q, bij voorkeur de Golem laten leashe, gewoon Q spammen en uiteindelijke lekker smiten, je kan makkelijk met 50-75% van de blue golem weglopen dan, en gewoon lekker junglen. Het mooie hieraan is, dat je dus niet geld kwijt bent aan 5 potions. Nu lijkt het niet heel erg veel geld, maar hoe eerder je wriggles hebt, hoe eerder je voor de dragon kan gaan, en makkelijker kan junglen/ganken.
Ook op Warwick zou je kunnen beginnen met een Vamp scepter met deze build, alleen heb ik eigenlijk nooit een item in mijn warwick die je uitbouwt van een vamp scepter. Mundo kan ook junglen met een vamp scepter, maar heeft een blue buff eigenlijk helemaal niet nodig, aangezien je nooit mana gebruikt. Het is wel handig voor de CDR, maar bedenk wel dat early game, de healthcost van je abilities dan wel kostbaar kan worden. Mundo jungled voornamelijk met machosism.
-
Spawn blue/red buff = 5 minuutenVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:49:
[...]
werkt niet meer in belgie :x of allesinds toch niet meer bij mij.
Daarom doe ik het zo. + wordt ook maar op het einde van de maand betaald.
En aangezien RP points niet zo duur zijn
SMS is en blijft een optie die ik NIET aanraad
Ik ga proberen in men LoLertimer dit proberen => Match begint. user drukt * en een timer loopt op de achtergrond.
Zo kan ik eventueel bij crashes de tijd op stop laten zetten en zo weer laten voortduren(ik moet nu gewoon nog alles deftig implementeren
)
Weet iemand spawntime van Baron ? (ik weet dat ie na 15min spawned maar na de kill idk)
Same for dragon etc
Dragon = 6 minuuten
Baron = 7 minuuten
Zelf probeer ik zo veel mogelijk de timers te onthouden of ze in de chat te schrijven om zo ongeveer 10 seconden voordat dragon weer spawnt er weer bij te zijn om hem nog een keer af te maken.
Verwijderd
Ik zal de tool wss naar systemtray laten gaan. probleem is => LoL moet dan zoeizo windowed draaien.Intruder schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:11:
[...]
Spawn blue/red buff = 5 minuuten
Dragon = 6 minuuten
Baron = 7 minuuten
Zelf probeer ik zo veel mogelijk de timers te onthouden of ze in de chat te schrijven om zo ongeveer 10 seconden voordat dragon weer spawnt er weer bij te zijn om hem nog een keer af te maken.
Vanavond eens aan werken.
Verschiet ervan dat baron zo kort duurt eig
Van te voren junglede ik vaak met warwick, en dan keek ik meestal wat voor jungeler de tegenstander heeft en waar die zou beginnen, of als ze helemaal geen jungeler hebben.
Maar ik begin met warwick meestal bij de lizard van de tegenstander:P en dan golems en dan nog wraiths en dan ga ik pas naar onze jungle toe. Maar dat ligt er ook aan wat voor jungler hun hebben anders pak ik meestal alleen lizard en loop ik terug naar onze jungle
Dat verwacht toch niemand:P
[ Voor 28% gewijzigd door maikelbeerkens op 08-04-2011 11:35 ]
In a faraway place known as Lokfar there was a seafaring marauder called Kegan Rodhe. As was his people's way, Kegan sailed far and wide with his fellows, stealing treasures from those unlucky enough to catch their attention. To some, he was a monster; to others, just a man. One night, as they sailed through the arctic waters, strange lights danced over the frozen wastes. There was something hypnotic about them; it was something that drew them to it like moths to a flame. Trekking across the frozen waste, they came to a cave covered in ancient runes. The meaning of the runes long lost to them, Kegan led the way inside. There, inside a perfect cage of ice floated a dancing column of flame. There was no way such a thing should be burning, especially not in this place. However, its movement was as hypnotic as a siren's song, captivating and seductive. While the others stayed back, Kegan could not help but approach it while holding out his hand...
That is the last thing Kegan Rodhe remembers, for now his body belongs to Brand. It is a creature of olden times, perhaps even a casualty of the Rune Wars. It is known in ancient texts as the Burning Vengeance. It is a creature of pure fiery hate that exists for no other reason than to lay low the world of men and yordles. No one is quite sure how Brand found his way to Valoran, but he began his predations at once. Overcome by Demacian forces, he was given a choice: fight within the confines of the League or die. Naturally, he chose to use his destructive powers in the League, for now...
“This place will burn, not by cinder flying on breath of wind, but by the vengeance of my hand.” -Brand
Abilities:
Sear: Brand launches a ball of fire forward that deals magic damage. If the target is ablaze, the target will be stunned.
Pillar of Flame: After a short delay, Brand creates a pillar of flame at a target area, dealing magic damage to enemy units with the area. Units that are ablaze take additional damage.
Conflagration: Brand conjures a powerful blast at his target, dealing magic damage to them. If the target is ablaze, the conflagration spreads to nearby enemies.
Pyroclasm (Ultimate): Brand unleashes a devastating torrent of fire, dealing damage each time it bounces. If a target is ablaze, Pyroclasm's missile speed increases.
Blaze (Passive): Brand's basic abilities light his targets ablaze, dealing a percentage of their maximum Health in magic damage per second.
Bron: http://www.leagueoflegend...php?p=7653489#post7653489
Brand ziet er nu toch een stukje minder interresant uit, ik weet niet, maar hij spreekt me niet echt aan ofzo.
-
OMG OP!
@Naza, echt veel unieks heeft hij inderdaad niet, jammer.
@Miz, we zijn voor AutoLoL ook bezig met een dergelijke feature. Dan weet je dat
[ Voor 36% gewijzigd door SaphuA op 08-04-2011 11:43 ]
ik moet zeggen dat het wel mee valt ik begin met armor 3 health pots en 1 mana pot.Nazanir schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:39:
Jax wil ik echt totaal niet aanraden als jungler. Hij is veel te afhankelijk van het RNG (Randon Number Generator), beetje zoals Yi, maar die heeft nog andere goede skills (selfheal en extra damage), Jax moet het echt hebben van zijn dodges/stun. En early game zal dit getal gewoon te laag zijn om effectief te junglen. Ja hij -kan- junglen, maar er zijn 10 anderen die het ook kunnen, en veel effectiever. Daarnaast is hij niet de meest effectieve ganker. Als iemand van je wegloopt, triggert je stun waarschijnlijk niet, dus kan je ze niet echt tegenhoude. Je leap Strike heeft op lagere levels een redelijk hoge cooldown, en iemand die een beetje snel loopt of iets van (een) flash heeft, rent gewoon vrolijk weg.
Brand ziet er nu toch een stukje minder interresant uit, ik weet niet, maar hij spreekt me niet echt aan ofzo.
Dan pak ik eerst golems, blue golem, wolven, wraiths, en evt. nog golems. en dan recall voor dodge boots en 2 health pots, en dan ga ik richting lizard, en probeer daarna te ganken
Verwijderd
ow. ja dan stop ik welSaphuA schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:40:
[...]
OMG OP!
@Naza, echt veel unieks heeft hij inderdaad niet, jammer.
@Miz, we zijn voor AutoLoL ook bezig met een dergelijke feature. Dan weet je dat
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Pentium I7 2.45ghz(denk ikMazeMouse schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:48:
Trouwens, wat zijn de PC-specs van de streamers hier? Ik zit te overwegen mijn venture in de ranked regios volledig te gaan streamen maar als mijn PC dat niet gaat trekken schiet het alsnog niet op
8GB ram
2X HD6570 ATI
Ik trek LoL op alles ultra 125 en meer
GTX 570
asus sabertooth x58
6Gb ram
Hiervoor had ik een
Amd 5000+
8600 GT
4Gb ram
Hiermee lukte me het niet, ik zat op ongeveer 5 fps als ik het probeerde.
Ook op mijn laptop (t9550, 9600gt, 4gb ddr3) kan ik niet fatsoenlijk streamen.
Hangt nogal af met welke qualiteit je wilt streamen. Onderaan in de xsplit-setupguide van own3d staan wat voorbeelden van instellingen voor bepaalde specs.MazeMouse schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:48:
Trouwens, wat zijn de PC-specs van de streamers hier? Ik zit te overwegen mijn venture in de ranked regios volledig te gaan streamen maar als mijn PC dat niet gaat trekken schiet het alsnog niet op
Processor: Intel® Core™ i7 CPU 920 @ 2.67GHz, 2672 MHz (per core)
Memory:[6 GB] OCZ XTC Platinum OCZ3P1333LV2G (3 times) @ 533 MHz 7-7-7-16 (CL-RCD-RP-RAS) / 27-59-4-8-4-4 (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)
Hard Drive: 3 TB (2tb + 1tb)
Video Card:Sapphire HD4870 X2
Monitor:Samsung Syncmaster 226BW [22 inch]
Sound Card:Soundmax Onboard.
Speakers/Headphones:Speakers: Creative 5.1 Surround Set.
Headphones :Zalman ZM-RS6F 5.1
Keyboard:Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord
Mouse:Razer Lachesis
Mouse Surface:N/A
Operating System:Windows 7 Build 7201
Motherboard:Asus P6T Deluxe V2
Computer Case: Antec Nine Hundred
^^
[ Voor 4% gewijzigd door Jeffroiscool op 08-04-2011 13:33 ]
Dat bedoelde ik nou ook weer nietVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:52:
[...]
ow. ja dan stop ik welgeen nut om 2 versch. applicaties te maken
Chat uitlezen is trouwens niet zo eenvoudig, dan moet je de memory gaan uitlezen, maar denk niet dat ze daar blij mee zijn (omdat maphacks ook zo werken).
Wat ik je aanraad (dat is althans wat wij willen gaan doen) is wanneer de user een knop drukt dan automatisch iets in chat iets typen als:
Lizard down on 15:00 will be up on 15:05
Vermoedelijk gebruiken we hier gewoon de systeem tijd voor ipv de game time.
[ Voor 27% gewijzigd door SaphuA op 08-04-2011 13:57 ]
Windowed hoeft niet als je er audio clips in baktVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:20:
[...]
Ik zal de tool wss naar systemtray laten gaan. probleem is => LoL moet dan zoeizo windowed draaien.
Vanavond eens aan werken.
Verschiet ervan dat baron zo kort duurt eig
'10 seconds until dragon spawn' (mooie damesstem
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Verwijderd
mijn zou gwn simpel scriptje zijn. moet je dan maar zien of je het implementeertSaphuA schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:35:
[...]
Dat bedoelde ik nou ook weer nietDaarbij duurt de update van AutoLoL nog wel een aantal weken.
Chat uitlezen is trouwens niet zo eenvoudig, dan moet je de memory gaan uitlezen, maar denk niet dat ze daar blij mee zijn (omdat maphacks ook zo werken).
Wat ik je aanraad (dat is althans wat wij willen gaan doen) is wanneer de user een knop drukt dan automatisch iets in chat iets typen als:
Lizard down on 15:00 will be up on 15:05
Vermoedelijk gebruiken we hier gewoon de systeem tijd voor ipv de game time.
anyway => mss nieuwe champ toch wel kope
Global Key Combination -> Start Timer -> Play Sound Clip imo, kan je makkelijk in autolol implementeren met je huidige autochat global key bindings ^^Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:09:
[...]
mijn zou gwn simpel scriptje zijn. moet je dan maar zien of je het implementeertC# ftw
anyway => mss nieuwe champ toch wel kope
Verwijderd
ik had een systemtray in gedachtenJeffroiscool schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:10:
[...]
Global Key Combination -> Start Timer -> Play Sound Clip imo, kan je makkelijk in autolol implementeren met je huidige autochat global key bindings ^^
of gewoon een timer laten lopen en dan gewoon in chat idd. Maarja. zie wel
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 14:13 ]
Meh sommige mensen willen gewoon fullscreen spelenVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:12:
[...]
ik had een systemtray in gedachtendat dan popupped: Blue buff ready, baron is back up zoiets dus
of gewoon een timer laten lopen en dan gewoon in chat idd. Maarja. zie wel
en tbh als ik stream en er popt iets up zoals skype, google talk enzo lag ik ff ineens
Zou tof zijn mochten we met 5 goters samen kunnen spelen ( en op steam communiceren)
Vul maar aan wie wilt..
1) Knupkes --> speelt als tank of support ( malph, janna, cassi
Steam?Knupoltor schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:15:
Wil iemand vanavond rond 10 uur paar potjes spelen? ( liefst ranked)
Zou tof zijn mochten we met 5 goters samen kunnen spelen ( en op steam communiceren)
Vul maar aan wie wilt..
1) Knupkes --> speelt als tank of support ( malph, janna, cassi
TS3 is veel beter
Verwijderd
mja ik speel ook fullscreen. Maar als je streamed. Dan speel je niet fullscreen
ochja. Ik bekijk het effe wel
*offtopic* Als brink er is zal het minder worde
gisteren een goeie kennen tegenover ons gehad. Hybrid kennen is
Bedoelde ook eigenlijk teamspeak of ventrillo, zat met me gedachten weer helemaal ergens andersVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:20:
TS3 / VENT / etc![]()
mja ik speel ook fullscreen. Maar als je streamed. Dan speel je niet fullscreenmaar windowed met die tool.
ochja. Ik bekijk het effe wel
*offtopic* Als brink er is zal het minder worde*offtopic*
gisteren een goeie kennen tegenover ons gehad. Hybrid kennen is
Niemand geintereseerd in 5vs5?
De gebruikelijke termen als 'n00b' en 'idi0t' kwamen in een hoog tempo voorbij en mijn teammates openden massaal met 'bg'. Men was ziek van teammates zoals ik, ik moest maar gereport worden en al met al werd er meer getypt dan gespeeld. In de hoop nog wat van de teamspirit heel te laten heb ik mijn verontschuldigingen aangeboden en gevraagd of men wat geduld op kon brengen.
De partij eindigde in een doodse stilte die ik mocht onderbreken met een, al zeg ik het zelf, welverdiende 'IN YOUR FACE.' Puur genieten.
*Ja, nog steeds. Shut it, ze ownt.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Gewoon op dat moment even in het GoT-channel gaan en vragen. Die zit s'avonds meestal toch wel vol genoeg.
GoT channel in irc? of bedoel je ingame? of bedoel je ...RTG schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:40:
[...]
Gewoon op dat moment even in het GoT-channel gaan en vragen. Die zit s'avonds meestal toch wel vol genoeg.

BeideKnupoltor schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:43:
[...]
GoT channel in irc? of bedoel je ingame? of bedoel je ...
GoT channel ingame. Van GoT staat er altijd een group channel open die je kan joinen. Daar zitten bijna alle gotters in (staat deze info al in de OP? Zo nee, toevoegen!) . Hier kun je ook autojoin op aanzetten, dan kun je makkelijk alle tweakers bereiken die een potje willen spelen.Knupoltor schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:43:
[...]
GoT channel in irc? of bedoel je ingame? of bedoel je ...
Dit topic is gesloten.