ook in ranked noobfeeders?Timmiewimie schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:47:
Het kon altijd erger, het had een team vol noobjes kunnen zijn die gewoon na jou death er ook nog vol op af rennen en allemaal dood gaan.
Ik ben wel benieuwd naar Brand, maar goed alles is op dit moment natuurlijk speculatie. Maar dit word misschien sinds lange tijd een instant buy voor mij. De laatste keer dat ik een instant buy deed was op Ezreal, maar die was daarna de grond in generfed. Dus ik kijk daar echt mee uit. of het komt voor dat een Champion er goed uit ziet in de spotlight, maar net voor release nog even dik generfed word (Swain, Renekton).
Meestal kijk ik champs een paar patches aan voor ik ze haal. Zo ook met Maokai, echter het was duidelijk dat hij nog wel wat buffs zou krijgen (kreeg hij ook , wewt). Maar deze ziet er gewoon nu al leuk uit.
Meestal kijk ik champs een paar patches aan voor ik ze haal. Zo ook met Maokai, echter het was duidelijk dat hij nog wel wat buffs zou krijgen (kreeg hij ook , wewt). Maar deze ziet er gewoon nu al leuk uit.
-
Verwijderd
Trouwens.. Ik weet dat we al genoeg teamspeak server hebben voor de GoT community in LoL 
Maar ik denk er net aan dat ik nog een ventrilo server heb staan waar ik eigenlijk niks mee doen..
Die heeft 25 slots.. Ik weet niet of je daar nog gebruik van wil maken.. nooit problemen mee gehad en misschien vinden mensen Ventrilo wel fijner dan TS (ik iig wel)..
Ik lees wel of jullie daar behoefte aan hebben of niet..
Maar ik denk er net aan dat ik nog een ventrilo server heb staan waar ik eigenlijk niks mee doen..
Die heeft 25 slots.. Ik weet niet of je daar nog gebruik van wil maken.. nooit problemen mee gehad en misschien vinden mensen Ventrilo wel fijner dan TS (ik iig wel)..
Ik lees wel of jullie daar behoefte aan hebben of niet..
Jezus, dit verliezen door een leaver 
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Tsjah dat blijf je houden. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd steeds minder vaak last heb van leavers. Ik denk dat het report systeem toch al wat beter werkt dan voorheen.
Vicariously I live while the whole world dies
Hm ja leavers zijn vervelend ja.
Maar krijg je dan niet zoon loss forgiven of iets dergelijks? Tenminste ik heb daar een van op men profiel staan en ik heb geen idee wat het inhoud
Maar krijg je dan niet zoon loss forgiven of iets dergelijks? Tenminste ik heb daar een van op men profiel staan en ik heb geen idee wat het inhoud
Loss Forgiven is wanneer je een loss krijgt tijdens Server Issues
(Riot bepaald wanneer er server issues zijn)
sudo apt-get rekt
Of twee leavers in één team.MazeMouse schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:52:
Loss Forgiven is wanneer je een loss krijgt tijdens Server Issues(Riot bepaald wanneer er server issues zijn)
Het LoL forum is echt nutteloos. Het competitive forum is zelfs bezaait met mensen die zeuren over 'elo hell' 'name changes' en 'leavers' ....
Waar wil ik fatsoenlijk nieuws lezen over de comp scene? of over actueel LoL Nieuws? de forums worden amper tot niet gemodereerd daar, echt zeer triest.
Waar wil ik fatsoenlijk nieuws lezen over de comp scene? of over actueel LoL Nieuws? de forums worden amper tot niet gemodereerd daar, echt zeer triest.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Afgelopen week toch discussie wat je moet doen om uit de elo hell te komen? Hier de oplossing:

Gewoonn Poppy mainen!
Waarom? Zelf als je op het begin slecht doet kun je het endgame helemaal recht trekken. Ik begin altijd met 3 Philosophers stones en mercury boots om je early game iets beter te maken. Daarna Sheen en de volgende items liggen eraan of ik AP of AD ga. Allebei de builds zijn perfect viable. Bij AP ga ik voor DFG --> Lichbane --> Rabadons --> Void staff.
Bij AD ga ik voor Trinity Force --> Phantom Dancer --> Bloodthirster/infinitys edge. Defensive items hoeven vrijwel niet door je ult.
Het mooie ook van Poppy is dat je geen goed team nodig hebt om te kunnen shinen. Had zelfs een potje in ranked waar ik 17/5 stond, en twee andere team members 0/10+. Ze werden op een begeven moment helemaal gek omdat ik het nog zo goed deed
. Jammer genoeg wel verloren, maar scheelde op het laatst niet veel.
Het is nu verreweg mijn favoriete champion, dus als je vragen hebt over hoe je haar moet spelen, add Vykro maar bij je friend list. Geef graag antwoord, of laat het je eens zien
.

Gewoonn Poppy mainen!
Waarom? Zelf als je op het begin slecht doet kun je het endgame helemaal recht trekken. Ik begin altijd met 3 Philosophers stones en mercury boots om je early game iets beter te maken. Daarna Sheen en de volgende items liggen eraan of ik AP of AD ga. Allebei de builds zijn perfect viable. Bij AP ga ik voor DFG --> Lichbane --> Rabadons --> Void staff.
Bij AD ga ik voor Trinity Force --> Phantom Dancer --> Bloodthirster/infinitys edge. Defensive items hoeven vrijwel niet door je ult.
Het mooie ook van Poppy is dat je geen goed team nodig hebt om te kunnen shinen. Had zelfs een potje in ranked waar ik 17/5 stond, en twee andere team members 0/10+. Ze werden op een begeven moment helemaal gek omdat ik het nog zo goed deed
Het is nu verreweg mijn favoriete champion, dus als je vragen hebt over hoe je haar moet spelen, add Vykro maar bij je friend list. Geef graag antwoord, of laat het je eens zien
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
@forn
Nice! Poppy is ook een van de weinige (oude) champ die ik heb gekocht. Vind haar wel "saai" om te spelen, maar doet echte harde dmg met een sheen.
Nice! Poppy is ook een van de weinige (oude) champ die ik heb gekocht. Vind haar wel "saai" om te spelen, maar doet echte harde dmg met een sheen.
Ik vind het juist een van de leukste champions om te spelen, is wel een aparte speelstijl. Echt hit en run, je killed een champion, loopt weer weg. En wacht op de volgende die je kan pakken.
ik heb t ooit geprobeerd, poppy spelen. dat was weliswaar enkele honderden games geleden, maar dat ging zo slecht dat ik t daarna nooit meer geprobeerd heb
Verwijderd
Ik heb toevallig voor het eerst vandaag poppy gespeelt, 6/0/7 was de score. Had der gewoon gepakt omdat de eerste 3 man meteen yi nocturne en twitch kozen, en poppy is lekker tanky en kan wel wat AP dmg doen.
Zat met een nocturne in de lane, eerst samen soraka gefoccused en afgemaakt, hun tryndamere rende dan achter nocturne aan om hem af te maken, tryn me even laten inhalen, en hem met e onze toren in pushen. 2 keer gedaan zo, erg makkelijke kills
Lategame kregen ze me ook niet dood, daarvoor is de ult gewoon te heerlijk.
2e potje met poppy verloren, maarja onze twitch > leave op lvl 3. onze vlad was druk bezig met feeden en onze nunu ging met full health stil staan in een bosje naast me terwijl ik in mijn eentje 2 heroes tot 200 health bracht, en dan ook niet chasen.Erg jammer want lee sin en ik hadden in de lane al 3 kills op lvl 4.
Ook laatst even Karma gespeelt omdat ons team een support nodig had, ik snapte er echt geen hol van, maar na wat gelezen te hebben over hoe ze echt werkt, lijkt het me echt een leuke hero om te spelen, alleen pakt iedereen altijd squish rotzooi die niet te supporte valt
Zat met een nocturne in de lane, eerst samen soraka gefoccused en afgemaakt, hun tryndamere rende dan achter nocturne aan om hem af te maken, tryn me even laten inhalen, en hem met e onze toren in pushen. 2 keer gedaan zo, erg makkelijke kills
2e potje met poppy verloren, maarja onze twitch > leave op lvl 3. onze vlad was druk bezig met feeden en onze nunu ging met full health stil staan in een bosje naast me terwijl ik in mijn eentje 2 heroes tot 200 health bracht, en dan ook niet chasen.Erg jammer want lee sin en ik hadden in de lane al 3 kills op lvl 4.
Ook laatst even Karma gespeelt omdat ons team een support nodig had, ik snapte er echt geen hol van, maar na wat gelezen te hebben over hoe ze echt werkt, lijkt het me echt een leuke hero om te spelen, alleen pakt iedereen altijd squish rotzooi die niet te supporte valt
dat valt me ook op als je niet met vrienden/premade speelt, ik snap niet waarom iedereen zo graag de MEEST SQUISHY CHAMPIONS ingame wilt pakken, en dan ook nog met een insta lock-in.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:33:
Ik heb toevallig voor het eerst vandaag poppy gespeelt, 6/0/7 was de score. Had der gewoon gepakt omdat de eerste 3 man meteen yi nocturne en twitch kozen, en poppy is lekker tanky en kan wel wat AP dmg doen.
Zat met een nocturne in de lane, eerst samen soraka gefoccused en afgemaakt, hun tryndamere rende dan achter nocturne aan om hem af te maken, tryn me even laten inhalen, en hem met e onze toren in pushen. 2 keer gedaan zo, erg makkelijke killsLategame kregen ze me ook niet dood, daarvoor is de ult gewoon te heerlijk.
Verwijderd
Meh, hoe squishy een champ is ligt vooral aan je item build. Als je merkt dat je te snel doodgaat ga je gewoon direct voor boots > catalyst in plaats van een damaging item. Dit werkt voor de meeste squishies best aardig. Zo had ik ook laatst een game als Lux waarin ik lanede tegen Heimer (super irritant, die turrets gaan gewoon niet dood), en ben Banshee's gegaan nog voor ik een blasting wand/needlessly large rod kocht. Daarna kon ik redelijk makkelijk de lane verdedigen.YbonG schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:44:
[...]
dat valt me ook op als je niet met vrienden/premade speelt, ik snap niet waarom iedereen zo graag de MEEST SQUISHY CHAMPIONS ingame wilt pakken, en dan ook nog met een insta lock-in.
Ik heb laatst eens wat in de defense masteries zitten rondkijken en voor AP-champions is het niet eens zo'n hele slechte keuze. Als je dan wat survivability nodig hebt.
sudo apt-get rekt
mijn favoriet met caster champions is gewoon 1 of 2 Rod of Ages pakken, geeft je in ieder geval een mooie boost aan HP, en mooi wat mana voor als je archangels pakt
Ik dank Hugo zeer voor het laten zien van Attack Speed voor Chogath, ik pwnde deze match
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Graag gedaan 
en niet verder vertellen he
en niet verder vertellen he
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Zal proberen voor me te houden
Die dmg ftw ^^
AS chogath is altijd leuk
Mensen verwachten het niet dat cho zo'n dikke dps heeft plus all die CC, ik vermaak me er ook wel eens mee
Bij casters heb je teveel keuze. Bij offensive zit magicpen en ability power en algehele damage. Bij defensive zit wat AP, wat regen en magic resist en armor. Bij utility zit weer cooldown reduction, extra XP en extra manaregen. Je kan het haast niet fout doen eigenlijk.MazeMouse schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:22:
Ik heb laatst eens wat in de defense masteries zitten rondkijken en voor AP-champions is het niet eens zo'n hele slechte keuze. Als je dan wat survivability nodig hebt.
Mjah, dan pak ik liever de blue buff dan echt voor cdr items te gaan. Je wilt als Poppy erin gaan, je 2 hit combo uitdelen, en dan moet je vijand als het goed is bijna doodzijn.Baristo schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:57:
Cdr werkt ook heel goed op poppy.
Verwijderd
Gistere Olaf gekrege met brolaf & ice skin als heel laat cadeautje 
1 woord: awesome
. alleen dat jungle wil maar niet goed kome
ik loop gwn achter op de lanes
1 woord: awesome
Op de solo lane mag ik hopen?Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:02:
Gistere Olaf gekrege met brolaf & ice skin als heel laat cadeautje
1 woord: awesome. alleen dat jungle wil maar niet goed kome
ik loop gwn achter op de lanes
Is het niet zo dat dit bij vrij veel champs het geval is als je jungled?
Als je een goed team hebt, geeft het jungele ook niet zo heel veel voordeel voor jezelf, soms speel je ranked dan zie je een jungeler die zelfs op de duo lanes gelijk ligt kwa levels. Laat staan de solo;ers
Een goede Jungler zou hooguit 1 of 2 levels achter mogen lopen op een solo lane. Anders is dat voordeel er ook haast niet meer.Timmiewimie schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:59:
Als je een goed team hebt, geeft het jungele ook niet zo heel veel voordeel voor jezelf, soms speel je ranked dan zie je een jungeler die zelfs op de duo lanes gelijk ligt kwa levels. Laat staan de solo;ers
Nee ja, als ik speel en ik merk dat er een jungeler is in de tegenpartij gaan wij die meestal naar een lichte push countere, dat hij zijn voordeel verliest. Echt zie ik ook veel teams die dit niet doen wat ik zelf erg dom vind, want als ik speel speel ik arranged met een vriend en dan gaan wij dus altijd deze jungeler tegen, desnoods kopen we een ward om te zien waar hij zich bevind.
Het level achterstand maakt echter niet zo veel uit als je bijvoorbeeld 2 succesvolle ganks achter de rug hebt, dat is namelijk waarom je een jungler wilt in je team, dat level difference word wel weer recht getrokken door middel van beter items die je krijgt doordat je een paar goede ganks hebt.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
@Hugo of Jeffro;
Welke runes gebruik je dan bij cho`gath voornamelijk??
Armor/magic pen met AS runes?
Zal hem ook is een keer proberen
[ Voor 22% gewijzigd door mklcln op 06-04-2011 09:42 ]
Laatst Armor, Attack DMG, Flat Armor, Mresist per level maar dat kwam omdat ik geen magic pen had ingesteld (heb maar 3 rune pages) Kan me voorstellen dat magic pen ook goed is. Last hitten is echter wel lekker met armor pen en je e skill.mklcln schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:41:
@Hugo of Jeffro;
Verwijderd
Voor olaf ga ik armor pen / dodge / Flat armor pen quitence en focus(CDR)Jeffroiscool schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:50:
[...]
Laatst Armor, Attack DMG, Flat Armor, Mresist per level maar dat kwam omdat ik geen magic pen had ingesteld (heb maar 3 rune pages) Kan me voorstellen dat magic pen ook goed is. Last hitten is echter wel lekker met armor pen en je e skill.
En niet alleen voor casters...Vicarious schreef op woensdag 06 april 2011 @ 01:45:
[...]
Bij casters heb je teveel keuze. Bij offensive zit magicpen en ability power en algehele damage. Bij defensive zit wat AP, wat regen en magic resist en armor. Bij utility zit weer cooldown reduction, extra XP en extra manaregen. Je kan het haast niet fout doen eigenlijk.
Ik kwam laatst een Jax tegen 9/21/0 masteries en daarbij Flat AD red, Dodge Yellow, Flat AP blue en Flat AP quints en hij was begonnen met een Doran's Ring...
Normaal is Jax squishy early-game... deze heeft van begin tot eind keihard lopen heerschen. Allemachtig wat een enorme HP pool, survivability en damage meteen vanaf het begin.
sudo apt-get rekt
Hey, ik ben net begonnen met Poppy. Na een tijdje TF te spelen, wilde ik graag een nieuwe champ proberen.Forn schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:37:
Afgelopen week toch discussie wat je moet doen om uit de elo hell te komen? Hier de oplossing:
[afbeelding]
Gewoonn Poppy mainen!
Het mooie ook van Poppy is dat je geen goed team nodig hebt om te kunnen shinen. Had zelfs een potje in ranked waar ik 17/5 stond, en twee andere team members 0/10+. Ze werden op een begeven moment helemaal gek omdat ik het nog zo goed deed. Jammer genoeg wel verloren, maar scheelde op het laatst niet veel.
Het is nu verreweg mijn favoriete champion, dus als je vragen hebt over hoe je haar moet spelen, add Vykro maar bij je friend list. Geef graag antwoord, of laat het je eens zien.
Poppy is een erg leuke champ om mee te spelen. Ik moet alleen nog veel leren over de speelstyle.
Zou je mij hiermee kunnen helpen?
Ik heb je toegevoegd in LoL. Ook heb ik me geregistreerd op http://www.fakegaming.eu/GoT/
Natuurlijk, ik zal wel een paar potjes met je spelen. Eerst ik als Poppy, daarna jij, dat ik wat tips kan gevenSniperc schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:20:
[...]
Hey, ik ben net begonnen met Poppy. Na een tijdje TF te spelen, wilde ik graag een nieuwe champ proberen.
Poppy is een erg leuke champ om mee te spelen. Ik moet alleen nog veel leren over de speelstyle.
Zou je mij hiermee kunnen helpen?
Ik heb je toegevoegd in LoL. Ook heb ik me geregistreerd op http://www.fakegaming.eu/GoT/
Donderdag of van het weekend heb ik genoeg tijd!
Strx iemand potje met mij of tegen mij 
gisteren weer eens cassipoea bovengehaald en ik begin haar steeds leuker te vinden.
Gisteren nog een godlike start genomen en had al na 27 min 10 kills 0 deaths
Zwaar fed
gisteren weer eens cassipoea bovengehaald en ik begin haar steeds leuker te vinden.
Zwaar fed
Verwijderd
add me maarKnupoltor schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:19:
Strx iemand potje met mij of tegen mij
Zwaar fed
http://fakegaming.eu/GoT
Verwijderd
Net voor de eerste keer Olaf gespeeld en voor de eerste keer als jungler ook. Eindigde 10-7, ging aardig goed. Jammer dat 99% van de LoL Community uit <18 bestaan een geen IQ heeft. Kan me daar zwaar aan ergeren, mensen die gewoon niet eens proberen om te winnen.
Premade ftw, daarom speel ik zo goed als alleen maar premade xD, nja en ik moet zeggen dat mijn ervaring met ranked de laatste tijd wel goed is, mensen willen graag communiceren e.d.
Verwijderd
als je WW speelt is het zo dat je max 1 lvl achter loopt op sololanes en 1 lvl voor op de duolanes zonder harassment (andere junglers weet ik niet)Jeffroiscool schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:06:
[...]
Een goede Jungler zou hooguit 1 of 2 levels achter mogen lopen op een solo lane. Anders is dat voordeel er ook haast niet meer.
echter als de tegenstanders de blue buff stelen dan is het moeilijk om early game bij te benen
als je in het loading screen ziet dat een tegenstander smite heeft en er gaan 2 van je team nr lizzard en 2 nr golem dan kan je hem meestal wel doden nog voordat de minions spawnen tenzij hij begint bij de kleine golems maar dan kan je blue buff en wolves stelen en valt de jungler plots stil op zn traject wat hem ook aanzienlijk kan vertragen en dan verliezen ze een groot stuk voordeel
ik haat leavers en surrender
ik heb al tweemaal teams zien terugkomen van een situatie waarbij de nexus nog 10HP had (teamkills 30-70 in hun nadeel) en alles inhibs en torens kapot waren om plots goed samen te teamen de tegenstander te acen en dan alsnog te winnen... als het spel lang genoeg duurt en iedereen full gear heeft is alles nog mogelijk en hangt het puur af van de teamplay
het is wel nice als je een 5man premade hebt met vent ofzo
ik heb ook al meegemaakt in solo queu dat je na 20min spelen in een compleet onbesliste party plots een teammate surrendert en er drie akkoord gaan en daar sta je dan .. 20min in de vuilbak
daar kan ik nou echt pissig van worden
ROFL, er schijnt een Lee Sin hotfix te zijn geweest die nu live is, maar mijn eerste potje met de buffs is mijn slechtste potje tot nu toe (slechtste potje sinds het weekend) 8-5-16 ... 
Maar waar zijn alle hotfix/minor patches e.d. te vinden. Want ik zie op het forum dat mensen het over die hotfix hebben maar ik kan nergens vinden waar dat "officieel" staat.
Persoonlijk vond ik dat Lee Sin nooit underpowered was, ik had geen problemen met hem te spelen en ownde vaker dan ik failde...
(zie vorig grote bericht van mijn Lee Sin)
Maar waar zijn alle hotfix/minor patches e.d. te vinden. Want ik zie op het forum dat mensen het over die hotfix hebben maar ik kan nergens vinden waar dat "officieel" staat.
Persoonlijk vond ik dat Lee Sin nooit underpowered was, ik had geen problemen met hem te spelen en ownde vaker dan ik failde...
(zie vorig grote bericht van mijn Lee Sin)
[ Voor 19% gewijzigd door Dreanor op 06-04-2011 18:26 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=160572
[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 06-04-2011 18:26 ]
Ik kan op 1 hand tellen de hoeveelheid games die nog een freak-ace hadden en daardoor net een surprise victory.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:14:
[...]
ik haat leavers en surrender
ik heb al tweemaal teams zien terugkomen van een situatie waarbij de nexus nog 10HP had (teamkills 30-70 in hun nadeel) en alles inhibs en torens kapot waren om plots goed samen te teamen de tegenstander te acen en dan alsnog te winnen... als het spel lang genoeg duurt en iedereen full gear heeft is alles nog mogelijk en hangt het puur af van de teamplay
het is wel nice als je een 5man premade hebt met vent ofzo
ik heb ook al meegemaakt in solo queu dat je na 20min spelen in een compleet onbesliste party plots een teammate surrendert en er drie akkoord gaan en daar sta je dan .. 20min in de vuilbak
daar kan ik nou echt pissig van worden
Ik ben de tel kwijt hoevaak ik in een game vast zat mensen die perse niet wilde surrenderen terwijl de game al vanaf de 25/30 minute mark al duidelijk verloren was maar door zulke mensen uitgerekt werd tot 45+ minuten... 20 minuten in de vuilbak, daar kan ik nou echt pissig van worden.
(nou scheelt het dat ik alleen nog minimaal duo-que en daarmee alle freak surrenders sowieso al uitsluit en alleen nog maar last heb van mensen die perse nooit willen surrenderen)
[ Voor 21% gewijzigd door MazeMouse op 06-04-2011 19:11 ]
sudo apt-get rekt
Voor diegene die op mijn teamspeak zaten...
Mijn laptop is overleden... ergo geen teamspeak meer. Helaas!
Mijn laptop is overleden... ergo geen teamspeak meer. Helaas!
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
Ah bummer! Dan haal ik hem uit de TS.
Iig zeer bedankt voor de maanden dat ie wel online is geweest. Top!
Edit: Dus welke gaan we nu als 'standaard' gebruiken?
Iig zeer bedankt voor de maanden dat ie wel online is geweest. Top!
Edit: Dus welke gaan we nu als 'standaard' gebruiken?
[ Voor 20% gewijzigd door SaphuA op 06-04-2011 19:51 ]
Er zijn er 2 ofniet?
7th devision en die prototype ofniet?
Hierboven had ishuni ook nog ergens de suggestie om zijn Ventrilo server te gebruiken.
7th devision en die prototype ofniet?
Hierboven had ishuni ook nog ergens de suggestie om zijn Ventrilo server te gebruiken.
Pfff, dan moet je het spel niet opstarten als je het niet wil spelen. Ik snap echt niks van deze mentaliteit ...MazeMouse schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:07:
Ik ben de tel kwijt hoevaak ik in een game vast zat mensen die perse niet wilde surrenderen terwijl de game al vanaf de 25/30 minute mark al duidelijk verloren was maar door zulke mensen uitgerekt werd tot 45+ minuten... 20 minuten in de vuilbak, daar kan ik nou echt pissig van worden.
Ik surrender echt 100% never nooit niet! Hoe slecht de game ook gaat, ik vind het gewoon leuk om te spelen. Als je niet tegen je verlies kan dan moet je met je moeder gaan Wii bowlen ofzo.
De meest awesome potjes waren de langere potjes waar wij (of andere team) van een bijna onmogelijke positie terugkwamen. Vele potentiële awesome potjes worden door de surrender verneukt. OMG een champ is feeded (6-1-2 score) SURRENDER, of OMG we have two towers down SURRENDER!
Echt waar, ik vind dat surrender een penalty moet geven, minus RP/IP ofzo. Meest game breaking feature in het spel. En dan kun je mensen reporten voor slecht spelen tegenwoordig, of afk gaan, of whatever. Ik vind surrender nog veel erger dan die dingen!
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
Surrender is hartstikke nodig, er zijn te veel mensen die het gewoon verzieken.
Vandaag ook een potje, onze evelyn ging mid en toen meteen huilen dat ze niet mid wilde (had katarina mid dan laten pakken) waarop katarina gewoon afk ging tot iedereen lvl 9 was. Evelyn feede hun kennen meteen en top werd de lane helemaal afgemaakt terwijl ik als shen nog redelijk bot kon verdedigen 2v1. Toen besloot evelyn niet meer mid te gaan (want dan ging ze te veel dood) en ging ze top. Daar werden ze toen 3v2 afgeslacht en ik kon mid niet redden want ik zat al 2v1 in bot. Daarnaast hadden we ook nog een flap die op het laatste moment Garen had gekozen terwijl ik al een minuut lang shen had staan. Het team deed dus sowieso geen dps. Evelyn ragequitte toen ook nog eens op lvl 13. Katarina kwam even terug, maar was zo onderleveled dat ze eigenlijk alleen maar extra deed feeden.
En dan moet ik doorspelen? voor wat? Het enige wat je kan doen is turtelen, waarbij geen enkele kill te krijgen is zonder zelf dood te gaan. Het resterende van de game was dan ook enkel het uitstellen van onze dood, winnen niet mogelijk, kills krijgen niet mogelijk.
Surrender heeft imho vrij weinig te maken met je eigen mentaliteit, maar meer om niet opgescheept te zitten met de mentaliteit van anderen.
Vandaag ook een potje, onze evelyn ging mid en toen meteen huilen dat ze niet mid wilde (had katarina mid dan laten pakken) waarop katarina gewoon afk ging tot iedereen lvl 9 was. Evelyn feede hun kennen meteen en top werd de lane helemaal afgemaakt terwijl ik als shen nog redelijk bot kon verdedigen 2v1. Toen besloot evelyn niet meer mid te gaan (want dan ging ze te veel dood) en ging ze top. Daar werden ze toen 3v2 afgeslacht en ik kon mid niet redden want ik zat al 2v1 in bot. Daarnaast hadden we ook nog een flap die op het laatste moment Garen had gekozen terwijl ik al een minuut lang shen had staan. Het team deed dus sowieso geen dps. Evelyn ragequitte toen ook nog eens op lvl 13. Katarina kwam even terug, maar was zo onderleveled dat ze eigenlijk alleen maar extra deed feeden.
En dan moet ik doorspelen? voor wat? Het enige wat je kan doen is turtelen, waarbij geen enkele kill te krijgen is zonder zelf dood te gaan. Het resterende van de game was dan ook enkel het uitstellen van onze dood, winnen niet mogelijk, kills krijgen niet mogelijk.
Surrender heeft imho vrij weinig te maken met je eigen mentaliteit, maar meer om niet opgescheept te zitten met de mentaliteit van anderen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 20:40 ]
Ik zal zelf niet zo snel op de surrenderknop drukken, maar laten we wel wezen, er zijn vier mensen nodig die ja moeten stemmen om de game te beëindigen. Als vier uit vijf mensen om welke reden dan ook niet meer verder willen spelen, lijkt het me heel redelijk dat hen die optie gegeven wordt.
Ace, heel erg bedankt voor het hosten van de TS3-server. Ik meen zelf zes verschillende servers te hebben gebruikt voor LoL. Er heerst nogal een wildgroei wat dat betreft... inherent aan Tweakers waarschijnlijk, maar die van PIVO werd altijd goed bezocht. Wellicht een mooi moment om eens een centrale server op te zetten voor GoT summoners?
Ace, heel erg bedankt voor het hosten van de TS3-server. Ik meen zelf zes verschillende servers te hebben gebruikt voor LoL. Er heerst nogal een wildgroei wat dat betreft... inherent aan Tweakers waarschijnlijk, maar die van PIVO werd altijd goed bezocht. Wellicht een mooi moment om eens een centrale server op te zetten voor GoT summoners?
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Kan wel, ik ga binnenkort zelf een servertje 24/7 laten draaien, daar kan ik wel een teamspeak servertje op draaien.
Ace, bedankt voor de teamspeak!
edit: en surrender is inderdaad broodnodig. Het spel is leuk om te spelen (mee eens, anders speel ik niet), maar sommige games zijn echt niet leuk meer. Als het een 3v5 of 4v5 wordt en je hebt ook nog een feeder dan is het geenszins mogelijk om een kill te maken of uberhaupt nog een beetje te farmen en dan wordt het spel echt ineens een stuk minder leuk. Ik kan gerust tegen mn verlies, maar ik hoef er geen lange lijdensweg van te maken in een game waarin ik geen enkele kans heb. Dan besteed ik mijn tijd liever aan een volgend potje dat misschien wel leuk is (ongeacht winst of verlies).
edit: en surrender is inderdaad broodnodig. Het spel is leuk om te spelen (mee eens, anders speel ik niet), maar sommige games zijn echt niet leuk meer. Als het een 3v5 of 4v5 wordt en je hebt ook nog een feeder dan is het geenszins mogelijk om een kill te maken of uberhaupt nog een beetje te farmen en dan wordt het spel echt ineens een stuk minder leuk. Ik kan gerust tegen mn verlies, maar ik hoef er geen lange lijdensweg van te maken in een game waarin ik geen enkele kans heb. Dan besteed ik mijn tijd liever aan een volgend potje dat misschien wel leuk is (ongeacht winst of verlies).
[ Voor 90% gewijzigd door Vicarious op 06-04-2011 21:34 ]
Verwijderd
Had net nog een potje als Olaf. In mijn team een Jax en Kass met <100 cs na 50 minuten. Op 40 minuten begint onze Nidalee te trollen en zeggen dat we verloren hebben. Doet een surrender vote en verliest die. Gaat vervolgens 6x opzettelijk Sion feeden, waardoor die Sion onmogelijk is om dood te krijgen. Ik nog gauw Sunfire+Thornmail+Randuins gaan om het een beetje tegen te houden, maar het ging net niet. Heb ook maar gevraagd of de tegenstanders die nida ook willen reporten.Vicarious schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:31:
Ace, bedankt voor de teamspeak!
Dit soort spelers verpesten voor mij het spel wel. Ik zal niet gauw surrenderen, en als jij het game over vind maar 3 van je teammaten niet, dan heb je pech en doe je nog maar flink je best.
Serieus ik ga Cho'gath mainen lol

En ik was een jungling Cho'gath ^^
+1 voor dat.Jeffroiscool schreef op woensdag 06 april 2011 @ 23:19:
Serieus ik ga Cho'gath mainen lol
Ik heb vandaag ook voor het eerst 2 potjes met Cho'gath gedaan. Machtig mooi. Beetje tanky maken en je kunt echt veeel dmg soaken.
Ik ben benieuwd hoe cho met een AP teemo itembuild zou werken
Ik vindt persoonlijk dat er wel erg snel naar de surrender-optie gegrepen wordt zodat er zo snel mogelijk aan een volgend (hoogstwaarschijnlijk dus ook verloren) potje.
Met een beetje doorzettings-vermogen, en verhognede concentratie en wat inzet is het goed mogelijk om een early-verloren-game nog steeds te winnen. Die game dan als nog winnen heeft alleen maar positieve gevolgen: je bent zelf wat beter geworden omdat je een tegen een (te) moeilijke tegenstander gewonnen hebt, je voelt je beter (tenminste ik wil) en je statistieken staan er wat beter voor.
Tegenwoordig is bijna van, ow, 25 minuten, we staan achter dan maar surrender en dat vindt ik jammer vooral omdat mensen vanaf dat moment vaak de game verknoeien als de surrender-vote verloren wordt ipv nog harder te vechten en gewoon een (werkende) tegen-strategie bedenken, ipv hetzeflde wat gister ook goed gewerkt heeft.
Met een beetje doorzettings-vermogen, en verhognede concentratie en wat inzet is het goed mogelijk om een early-verloren-game nog steeds te winnen. Die game dan als nog winnen heeft alleen maar positieve gevolgen: je bent zelf wat beter geworden omdat je een tegen een (te) moeilijke tegenstander gewonnen hebt, je voelt je beter (tenminste ik wil) en je statistieken staan er wat beter voor.
Tegenwoordig is bijna van, ow, 25 minuten, we staan achter dan maar surrender en dat vindt ik jammer vooral omdat mensen vanaf dat moment vaak de game verknoeien als de surrender-vote verloren wordt ipv nog harder te vechten en gewoon een (werkende) tegen-strategie bedenken, ipv hetzeflde wat gister ook goed gewerkt heeft.
Het is inderdaad uitermate leuk om gewoon continu ge-OMGWTFBBQ oneshot door een gefeede Veigar of die vijandelijke katarina d'r zoveelste triple/quadra/pentakill te geven.Dreanor schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:58:
[...]
Pfff, dan moet je het spel niet opstarten als je het niet wil spelen. Ik snap echt niks van deze mentaliteit ...
Ik surrender echt 100% never nooit niet! Hoe slecht de game ook gaat, ik vind het gewoon leuk om te spelen. Als je niet tegen je verlies kan dan moet je met je moeder gaan Wii bowlen ofzo.
De meest awesome potjes waren de langere potjes waar wij (of andere team) van een bijna onmogelijke positie terugkwamen. Vele potentiële awesome potjes worden door de surrender verneukt. OMG een champ is feeded (6-1-2 score) SURRENDER, of OMG we have two towers down SURRENDER!
Echt waar, ik vind dat surrender een penalty moet geven, minus RP/IP ofzo. Meest game breaking feature in het spel. En dan kun je mensen reporten voor slecht spelen tegenwoordig, of afk gaan, of whatever. Ik vind surrender nog veel erger dan die dingen!
Echt, keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer (give or take a few) die ene niet-engels-sprekende-persoon, die steeds weer solo zijn lane in rushed, dood zien gaan in eeen 1v5 situatie is briljant.
Ik kan UREN luisteren naar het "YOU HAVE BEEN SLAIN" soundclipje want daar haal ik al mijn plezier uit.
[/sarcasm]
Als 80% van je team bestaat uit randdebielen (60% in het geval van duo-que) die meteen beginnen te ragen zodra je ze simpele basics probeerd uit te leggen valt daar geen eer te behalen. Is er geen team en dan is het maar te hopen dat je ze op individuele skill met een tikje support nog naar een overwinning kunt carrieën. Als dat laatste echter niet lukt en er is GEEN TEAMPLAY dan houd het op. Als zij niet willen ga ik niet blijven proberen. Dan ga ik liever naar de volgende game in de hoop daar wel mensen te krijgen die het begrijpen in plaats van doorknokken voor mensen die er zelf ook geen kut aan doen.
Mensen die wel willen maar het niet kunnen, meh... iedereen is ergens begonnen. Daar knok je mee door en heb je lol mee en sta je uiteindelijk met zijn allen je nexus turrets mee te verdedigen in die last-ditch effort.
Mensen die gewoon achterlijk zijn en niet eens een poging doen daar iets aan te veranderen zuigen alle fun uit een game en wil ik niet mee opgescheept zitten en ben ik de eerste die op de surrenderknop rost alleen maar om van ze af te zijn.
EDIT:
Ik heb 4v5 potjes gewonnen. Ik heb een aantal pagina's terug een screenshot gepost waarin mijn team kanonhard veel meer dood gegaan was en waar we toch gewonnen hadden door beter en meer pushen. (iets van 30-ish vs bijna 60 kills)
Mijn mentaliteit is niet dat ik zomaar surrender. MIjn mentaliteit is dat ik surrender om van idioten af te komen want met idioten valt niet te winnen. 5v5 kan makkelijk in 1v5 of 2v5 veranderen als de anderen niet kunnen of willen en dan is er geen fun meer aan want het is tenslotte een TEAMgame. Ik ga niet 20-40 minuten langer doorsluggen in de hoop dat ze misschien toch nog het licht zullen zien terwijl er ondertussen niet te farmen en al in het geheel niet te killen valt.
EDIT2:
En ten tweede maal: Ik duo-que (of meer) zo goed als alleen nog maar. Voornamelijk om de mogelijkheid tot idioten in je team te verlagen (omdat er sowieso al minimaal 1 iemand is die enigsinds weet wat ie doet) als om alle surrenders te blokkeren die overbodig zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door MazeMouse op 07-04-2011 08:15 ]
sudo apt-get rekt
Ben ik met je eens, maar toch moet de optie erin blijven voor situaties als ik hierboven al beschreef. Soms kan het gewoon echt neit en kun je ook geen lol meer uit het potje halen omdat idd een veigar alles 1-shot bijvoorbeeld. Surrenderen kan tegenwoordig btw al na 20 minuten.Domdo schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:54:
Ik vindt persoonlijk dat er wel erg snel naar de surrender-optie gegrepen wordt zodat er zo snel mogelijk aan een volgend (hoogstwaarschijnlijk dus ook verloren) potje.
Verwijderd
Gisteren nog zo een shen gehad die uitermate retarded was ... (oké ik was ook slecht bezig .. maar die shen dat ging nergens over
)
Maar het kan verkeren .. game nadien 1 van de beste shens ook en een flawless victory tot gevolg
ben nu volledig overstag gegaan met Olaf en geswitched naar Laning en ineens ging me damage pakke omhoog.. malphite ragede op een bepaald moment omdat ie altijd geaxed werd
(+ de Brolaf skin & /joke => I"m OP? Your mom is OP
)
Ik surrender alleen als het echt nodig is. Zoals hierboven: retards retards retards.. En als het zo van die cocky spelers zijn die dan de hele tijd lope te surrenderen en te mekkeren dat jij naab bent en zij zelf 0 - 5 - 0 staan ofzo dan ga ik lekker no voten. Elk plezier ontneem ik ze dan
Maar het kan verkeren .. game nadien 1 van de beste shens ook en een flawless victory tot gevolg
ben nu volledig overstag gegaan met Olaf en geswitched naar Laning en ineens ging me damage pakke omhoog.. malphite ragede op een bepaald moment omdat ie altijd geaxed werd
Ik surrender alleen als het echt nodig is. Zoals hierboven: retards retards retards.. En als het zo van die cocky spelers zijn die dan de hele tijd lope te surrenderen en te mekkeren dat jij naab bent en zij zelf 0 - 5 - 0 staan ofzo dan ga ik lekker no voten. Elk plezier ontneem ik ze dan
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 08:23 ]
"Hij is de noob, ik heb mijn champ perfect gespeeld en heb niets fout gedaan, het is zijn schuld dat we verliezen."MazeMouse schreef op donderdag 07 april 2011 @ 01:07:
[...]
Als 80% van je team bestaat uit randdebielen (60% in het geval van duo-que)
Er is een paar weken/maanden terug een link gepost naar een blog van iemand die uitlegde hoe je uit de Elo-hell kan komen. Lees die maar eens door. Staat een mooie eye-opener in.
Ja ik weet dat er een hele kudde retards LoL speelt. Ja ik weet dat die vaker wel dan niet een game verpesten. Dat soort mensen krijgen bij mij aan het eind vrolijk een report, en ik moedig de tegenstanders aan dat ook te doen onder het mom van 'de volgende keer zit hij bij jou in het team'. In die zin report ik ook retards/feeders/afkers van het enemy team, ook al waren zij de reden dat mijn team de match gewonnen heeft. Het is gewoon geen toffe actie.
Maar het probleem ligt zelden puur bij hen. Kijk naar wat je zelf (beter) had kunnen doen om de situatie te verbeteren.
Tip: zoek een team van 5 man waarmee je op TS/Skype/Vent gaat zitten en doe daar alleen maar premades mee. Mijd de soloQ als de pest, ook duoQen en eigenlijk alles wat geen 5-man premade is (of 3-man premade in TT).Mijn mentaliteit is niet dat ik zomaar surrender. MIjn mentaliteit is dat ik surrender om van idioten af te komen want met idioten valt niet te winnen. 5v5 kan makkelijk in 1v5 of 2v5 veranderen als de anderen niet kunnen of willen en dan is er geen fun meer aan want het is tenslotte een TEAMgame.
Mijn ervaring met de soloQ is dat je soms bij retards zit, en soms bij goede spelers (as in, mensen die kunnen communiceren, die weten wanneer ze waar moeten zijn, etc.). Met een of soms zelfs twee retards kun je nog best winnen als de rest gewoon goed speelt en je (of iemand anders) het team probeert te sturen.
Ik vind de surrender knop het equivalent van een voetbalwedstrijd die geen tweede helft speelt omdat men met 3-0 achterstaat. Ja, als de helft van je team rondjes loopt te rennen en de keeper tegen de cornervlag staat te lullen dan kun je beter ophouden, maar misschien is het beter als de surrender gedisabled is totdat er bijv. een bepaalde k/d ratio tussen de teams bereikt is, of totdat er x meer towers down zijn/inhibs/etc.
Het meest vervelende van een 20-min surrender is dat je eigenlijk jezelf de kans niet gunt om meer items te krijgen (of uberhaupt je dure core items af te maken) en daarmee een comeback te maken. Je kunt jezelf niet dwingen beter te spelen, maar begint elke keer opnieuw, en maakt daarbij waarschijnlijk ook elke keer weer dezelfde fouten.
Er zijn genoeg mensen die bij wijze van spreken op 20 minuten gewoon for the heck of it een surrender voorstellen, ongeacht hoe het spel ervoor staat. Het is mijn mening dat je dit gedrag ook mag bestraffen met een report, omdat het hem waarschijnlijk in zijn vorige x potjes ook gelukt is op die manier een match voor 4 anderen te verzieken.
Surrenderen is voor mietjes
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Verwijderd
noobvraag van de dag.
Hoe kan ik queuen met een friend ? Speel het spel sinds een grote week nu en vindt het echt aangenaam
Favorite champs op het moment zijn annie & nocturne. Ben nu aan het sparen voor nocturne maar +6000 ip is wat veel om samen te krijgen op dit moment.
Heb trouwens nog steeds de lobby, shop & lore niet beschikbaar. Heb het op andere pc geïnstalleerd om zaken te kunnen kopen.
Hoe kan ik queuen met een friend ? Speel het spel sinds een grote week nu en vindt het echt aangenaam
Favorite champs op het moment zijn annie & nocturne. Ben nu aan het sparen voor nocturne maar +6000 ip is wat veel om samen te krijgen op dit moment.
Heb trouwens nog steeds de lobby, shop & lore niet beschikbaar. Heb het op andere pc geïnstalleerd om zaken te kunnen kopen.
Verwijderd
als je 5v5 kiest => normal mode => komt er onderaan (match me up with teammates of ill invite my own teammates) => kies het laatste ( staat rechts ) => dan rechts in et volgende venster staat inviteVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:42:
noobvraag van de dag.
Verwijderd
Vorige keer had ik geprobeerd "i"ll invite my own teammates" en kon ik me friend dus toevoegen, maar dan kon ik de rest niet opvullen met random players. Is het hier dat je bedoelt dat ik dit kan doen ?Zal vanavond nog eens zien danVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:45:
[...]
als je 5v5 kiest => normal mode => komt er onderaan (match me up with teammates of ill invite my own teammates) => kies het laatste ( staat rechts ) => dan rechts in et volgende venster staat invite
Verwijderd
Is te zien wat je bedoeld met random. Je kan custom game namen ook. of je neemt CO op VS AI dat kan je ook. (vergeet vooral niet op start game te duweVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:47:
[...]
Vorige keer had ik geprobeerd "i"ll invite my own teammates" en kon ik me friend dus toevoegen, maar dan kon ik de rest niet opvullen met random players. Is het hier dat je bedoelt dat ik dit kan doen ?Zal vanavond nog eens zien dan
Verwijderd
graag, maar mind u, ik ben level 12 noobVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:49:
[...]
Is te zien wat je bedoeld met random. Je kan custom game namen ook. of je neemt CO op VS AI dat kan je ook. (vergeet vooral niet op start game te duwe) anders voeg je me vanavond maar effe toe
Komen meestal 2 of 1 iemand te kort savonds voor full premade
Verwijderd
iedereen moet leren + ik als lvl 30 speel soms ook bagger (zie maar soms me streamVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:54:
[...]
graag, maar mind u, ik ben level 12 noob
Of mijn stream XDVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:04:
[...]
iedereen moet leren + ik als lvl 30 speel soms ook bagger (zie maar soms me stream)
Ookal moet ik zeggen dat Cho'Gath laatste tijd lekker gaat ^^
Verwijderd
dringend eens duostreamen manJeffroiscool schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:12:
[...]
Of mijn stream XD
BROMANCIA !
iemand die een goed idee heeft voor glyphs voor olaf.. Ik zie Mresist of CDR .. maar CDR vind ik zo gaar .. kanje via je items :x
Ik ben juist degene die waarschuwt (niet raged, netjes opmerkt) dat overextenden geen goed idee is als er missings zijn. Ik benoem ook mijn missings. Bied mijn excuses aan als iemand doodgaat door een mia uit mijn lane die ik niet benoemd heb. Probeer tips te geven in de variant "dat ging fout, als je dit als alternatief doet kan dat niet meer gebeuren" en drop daarna de issue.Zyppora schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:40:
[...]
"Hij is de noob, ik heb mijn champ perfect gespeeld en heb niets fout gedaan, het is zijn schuld dat we verliezen."
Er is een paar weken/maanden terug een link gepost naar een blog van iemand die uitlegde hoe je uit de Elo-hell kan komen. Lees die maar eens door. Staat een mooie eye-opener in.
Gewoon all-round supportive player zijn. Inclusief de sportsmanship die ik uit andere games geleerd heb. GLHF aan het begin. GG aan het eind.
Dat neemt alsnog het feit niet weg dat je vaak met 80% retards opgescheept komt te zitten in solo-que. (en de reden dat ik ook absoluut niet meer solo-que. Duo-que kom je al met maximaal 60% retards te zitten)
TrueJa ik weet dat er een hele kudde retards LoL speelt. Ja ik weet dat die vaker wel dan niet een game verpesten. Dat soort mensen krijgen bij mij aan het eind vrolijk een report, en ik moedig de tegenstanders aan dat ook te doen onder het mom van 'de volgende keer zit hij bij jou in het team'. In die zin report ik ook retards/feeders/afkers van het enemy team, ook al waren zij de reden dat mijn team de match gewonnen heeft. Het is gewoon geen toffe actie.
Ik heb betere dingen te doen met mijn tijd dan iemand proberen te bekeren die:Maar het probleem ligt zelden puur bij hen. Kijk naar wat je zelf (beter) had kunnen doen om de situatie te verbeteren.
1: weigert engels te spreken. Helaas is gebarentaal in een videogame nog altijd niet mijn beste punt...
2: meteen met "STFU NOOB" begint manieren aan te leren (dat was de taak van zijn ouders. Eentje waar ze duidelijk jammerlijk in gefaald zijn)
3: Zwaar aan het ragen is op wat voor manier dan ook. Die gaat maar naar zijn therapeut toe, die wordt er tenminste nog voor betaald.
Iemand die gewoon unskilled is kan gebeuren. Die geef ik gewoon tips en hoop dat ze er iets van leren zodat ze in een volgende game diezelfde fouten niet maken. Er is namelijk het verschil tussen intentional feeding en feeden omdat je gewoon niet weet wat je aan het doen bent en daarom stomme fouten maakt.
Ik duo-que op dit moment het liefst. Gewoon ouwehoeren met mijn neef op onze eigen TS en samen games stampen tot hij ook lvl30 is zodat we ranked kunnen.Tip: zoek een team van 5 man waarmee je op TS/Skype/Vent gaat zitten en doe daar alleen maar premades mee. Mijd de soloQ als de pest, ook duoQen en eigenlijk alles wat geen 5-man premade is (of 3-man premade in TT).
Mijn ervaring met de soloQ is dat je soms bij retards zit, en soms bij goede spelers (as in, mensen die kunnen communiceren, die weten wanneer ze waar moeten zijn, etc.). Met een of soms zelfs twee retards kun je nog best winnen als de rest gewoon goed speelt en je (of iemand anders) het team probeert te sturen.
Echter hebben een hoop sporten een aantal legale surrender opties (Vaak ook al dan niet in varianten waarbij het team niet verder zou kunnen spelen) maar ook de spreekwoordelijke "handdoek in de ring gooien". Of buiten de sport om je kaarten folden.Ik vind de surrender knop het equivalent van een voetbalwedstrijd die geen tweede helft speelt omdat men met 3-0 achterstaat. Ja, als de helft van je team rondjes loopt te rennen en de keeper tegen de cornervlag staat te lullen dan kun je beter ophouden, maar misschien is het beter als de surrender gedisabled is totdat er bijv. een bepaalde k/d ratio tussen de teams bereikt is, of totdat er x meer towers down zijn/inhibs/etc.
Ik surrender nooit voor mijn core af is. Dan is min of meer de "maximale utility" van je champion bereikt. Als het dan nog steeds kut-met-peren is dan valt er ook niet veel eer meer aan te behalen en ben je outpicked en of gewoon keihard gecountered. Kun je hooguit nog wachten op die ace om te zien waar het probleem ligt in je build en of teamcomp.Het meest vervelende van een 20-min surrender is dat je eigenlijk jezelf de kans niet gunt om meer items te krijgen (of uberhaupt je dure core items af te maken) en daarmee een comeback te maken. Je kunt jezelf niet dwingen beter te spelen, maar begint elke keer opnieuw, en maakt daarbij waarschijnlijk ook elke keer weer dezelfde fouten.
Report: Negative attitudeEr zijn genoeg mensen die bij wijze van spreken op 20 minuten gewoon for the heck of it een surrender voorstellen, ongeacht hoe het spel ervoor staat. Het is mijn mening dat je dit gedrag ook mag bestraffen met een report, omdat het hem waarschijnlijk in zijn vorige x potjes ook gelukt is op die manier een match voor 4 anderen te verzieken.
Report: verbal harrassmentSurrenderen is voor mietjes

sudo apt-get rekt
Ja ik had hem gister ook een keertje gespeeld ik zag jou ap Cho gath post, ik dacht probeer hem ook eens. Is inderdaad een vrij powerfull champ zoJeffroiscool schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:12:
[...]
Of mijn stream XD
Verwijderd
Had gister ook een potje waarbij het in de chat al ruzie was
de ene koos een champion die de ander schijnbaar ook wilde kiezen. FU hier en FU daar en toen ging de rest ook mee FU-en. In het potje besloot Shaco the gaan campen (wist heel niet dat het bestond, maar het is niet zo irritant als in CoD
).
Hij ging ergens in een bosje zitten en maar van die fear-turretjes bouwen. Als hij dr op een gegeven moment 15 had staan en dr liep iemand doorheen was hij bijna gelijk dood. En de rest van het team maar doodgaan en hij maar ragen dat wij aan het feeden waren (het was niet te geloven maar hij had 3 kills en 0 deaths:P).
Hij ging ergens in een bosje zitten en maar van die fear-turretjes bouwen. Als hij dr op een gegeven moment 15 had staan en dr liep iemand doorheen was hij bijna gelijk dood. En de rest van het team maar doodgaan en hij maar ragen dat wij aan het feeden waren (het was niet te geloven maar hij had 3 kills en 0 deaths:P).
Gisteren ook twee potjes met Cho gespeeld inclusief de Madred's Bloodrazor, beide gewonnen 
Ik merk trouwens dat als ik HD stream, mijn ping omhoog schiet van ~25 naar ~200. Klopt dat, en is hier wat aan te doen? Ik heb thuis een (geloof ik) 20Mbit lijntje liggen, dat zou toch genoeg moeten zijn?

Ik merk trouwens dat als ik HD stream, mijn ping omhoog schiet van ~25 naar ~200. Klopt dat, en is hier wat aan te doen? Ik heb thuis een (geloof ik) 20Mbit lijntje liggen, dat zou toch genoeg moeten zijn?
Gister was echt een vage dag. Ik heb een aantal keren in de que gehad dat ik gewoon tot vijf keer toe (!) opnieuw in de que werd gegooid omdat mensen uit de champion select stapten. Meestal valt het wel mee, maar geloof dat het nu bij iedere keer in de que wel voor kwam... Populaire free to play champions blijkbaarVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:39:
Had gister ook een potje waarbij het in de chat al ruzie wasde ene koos een champion die de ander schijnbaar ook wilde kiezen. FU hier en FU daar en toen ging de rest ook mee FU-en. In het potje besloot Shaco the gaan campen (wist heel niet dat het bestond, maar het is niet zo irritant als in CoD
).

[ Voor 55% gewijzigd door Snappie88 op 07-04-2011 09:42 ]
Surfin' paradise!
Verwijderd
Xsplit ? gewoon quality naar 7 zettenSnappie88 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:40:
Gisteren ook twee potjes met Cho gespeeld inclusief de Madred's Bloodrazor, beide gewonnen
[...]
Gister was echt een vage dag. Ik heb een aantal keren in de que gehad dat ik gewoon tot vijf keer toe (!) opnieuw in de que werd gegooid omdat mensen uit de champion select stapten. Meestal valt het wel mee, maar geloof dat het nu bij iedere keer in de que wel voor kwam... Populaire free to play champions blijkbaar
Die stream van isolocis is trouwens totaal niet te volgen. Schokt als een gek terwijl ik andere streams wel prima kan bekijken.
En ik ben het wel eens met Mazemouse. Mensen die met mij samenspelen weten wel dat ik echt geen rager ben die continue zijn feedende teammates afzeikt maar juist probeert te helpen. Alleen soms is er gewoon echt geen beginnen aan. Met ze meelopen als ze weer eens overextenden helpt ook niet, want dan geef je de tegenstander 2 kills ipv 1.
En ik ben het wel eens met Mazemouse. Mensen die met mij samenspelen weten wel dat ik echt geen rager ben die continue zijn feedende teammates afzeikt maar juist probeert te helpen. Alleen soms is er gewoon echt geen beginnen aan. Met ze meelopen als ze weer eens overextenden helpt ook niet, want dan geef je de tegenstander 2 kills ipv 1.
Vanaf level 20 kun je tier 3 runes kopen, die zijn ZEKER de moeite waard inderdaad. Je kan beter een aantal champs goed spelen en volle runepages bouwen dan proberen ALLE champs te unlocken (je bent meestal toch maar echt goed met een stuk of 5/6).Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:47:
Is het trouwens de moeite dat ik die runes en dergelijke koop vooraleer ik lvl 30 ben ?
Ik had hier toendertijd zelfs voor gespaard, tegen de tijd dat ik 30 was had ik al 3 volle runepagesVicarious schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:48:
[...]
Vanaf level 20 kun je tier 3 runes kopen, die zijn ZEKER de moeite waard inderdaad. Je kan beter een aantal champs goed spelen en volle runepages bouwen dan proberen ALLE champs te unlocken (je bent meestal toch maar echt goed met een stuk of 5/6).
Ik raad magic pen/armor pen runes zoiezo aan en armor seals en magic resist
Mana regen seals en cdr blues (per lvl) voor casters.
Ik heb pas na mijn level 20 gespaard, toen der tijd dacht ik dat ik beter wat Champs kocht mja. Nu heb ik 2,5 rune page full
. Ik mis alleen nog Armour penetration, en mss dat ik nog een groepje health koop.
Aanraders om te kopen en waarmee je flexibel bent:
Rood
- Flat Armor pen
- Flat Magic pen
Reden: rood is vooral in aanvallende runes sterk. Mana regen op rood is bijvoorbeeld heel zwak terwijl hij op blauw of geel sterker is. Met armor en magic pen kun je zowel mage als dps spelen.
Yellow:
- Mana regen (per level of flat)
- Flat armor
- Magic res/lvl
Mana regen is sterk op geel en ideaal voor casters. Flat armor is goed voor tanks en junglers (onmisbaar voor junglers!). Magic res/lvl kan soms ook heel handig zijn. Per level omdat je in het begin meestal weinig magic resist nodig hebt en deze lategame sterker zijn.
Blue:
- Cooldown reduction (per level of flat, afhankelijk van wat je speelt)
CDR is heel erg lekker. Meestal doe ik per level omdat je in het begin toch te weinig mana hebt om te spammen. Uiteindelijk leveren die op lvl 18 namelijk veel meer CDR op.
Quints:
- Flat health (deze eerst! Zijn duur, maar zo effectief en op ELKE char toepasbaar)
- Movement speed (kan heel handig zijn op bepaalde chars)
- Armorpen
- Magicpen
Quints zijn echter heel duur. Ik gebruik nog steeds alleen flat health quints.
Rood
- Flat Armor pen
- Flat Magic pen
Reden: rood is vooral in aanvallende runes sterk. Mana regen op rood is bijvoorbeeld heel zwak terwijl hij op blauw of geel sterker is. Met armor en magic pen kun je zowel mage als dps spelen.
Yellow:
- Flat armor
- Magic res/lvl
Mana regen is sterk op geel en ideaal voor casters. Flat armor is goed voor tanks en junglers (onmisbaar voor junglers!). Magic res/lvl kan soms ook heel handig zijn. Per level omdat je in het begin meestal weinig magic resist nodig hebt en deze lategame sterker zijn.
Blue:
- Cooldown reduction (per level of flat, afhankelijk van wat je speelt)
CDR is heel erg lekker. Meestal doe ik per level omdat je in het begin toch te weinig mana hebt om te spammen. Uiteindelijk leveren die op lvl 18 namelijk veel meer CDR op.
Quints:
- Flat health (deze eerst! Zijn duur, maar zo effectief en op ELKE char toepasbaar)
- Movement speed (kan heel handig zijn op bepaalde chars)
- Armorpen
- Magicpen
Quints zijn echter heel duur. Ik gebruik nog steeds alleen flat health quints.
[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 07-04-2011 10:30 ]
Valt me op dat er wel mana regen staat voor casters, maar nergens health regen? Voor sommige champions (Mordekaiser, Vlad bijv.) zou health regen toch ook wel handig zijn denk ik?
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Verwijderd
Ik heb voor Olaf:Vicarious schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:29:
...
Armor pen / Dodge / Blues moet ik nog beslissen maar ga voor flat MRperlevel denk ik) / Quintences Armor pen
Veigar / Lux / Teemo:
Magic pen / Manaperlevel / Flat AP / AP quintences
Ik blijf wel maar twijfele over die blues voor Olaf
Ik ga altijd voor CDR. Werkt echt ideaal. Je bijl heeft een NOG kortere cooldown, maar vooral met je ult merk je het verschil. CDR kun je wel van items afhalen, maar bij Olaf lever je dan wel flink in op je damage.
Verwijderd
en attack speed runes?Vicarious schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:29:
yellow en blue vr bvb teemo?
Verwijderd
2.5 is de hard cap => die haal je makkelijk met een PD, Starks fevor etc etcVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:14:
[...]
en attack speed runes?
yellow en blue vr bvb teemo?
Wat is je upstream? Je downstream is namelijk ernstig "meh" wanneer het om streamen gaatSnappie88 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:40:
Je kunt namelijk misschien prima 1GBit down hebben... als je dan met je 0,5Mbit up aankomt schiet het streamen nog steeds niet op
sudo apt-get rekt
Ligt aan je upload, mijne is 4 Mbit en hiermee kan ik gewoon HD streamen (dit vergt namelijk ongeveer 1 Mbit, dus heb je minimaal 1.5 a 2 Mbit nodig om zonder lag te spelen).
Hier kun je je internet snelheid testen, www.speedtest.net
Verdere discussies hierover is denk is makkelijker ingame uit te praten, anders word het weer een *vraag info over stream* topic i.p.v. League of Legends Topic.
Hier kun je je internet snelheid testen, www.speedtest.net
Verdere discussies hierover is denk is makkelijker ingame uit te praten, anders word het weer een *vraag info over stream* topic i.p.v. League of Legends Topic.
UPC for the fucking wiiiiiin~MazeMouse schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:27:
[...]
Wat is je upstream? Je downstream is namelijk ernstig "meh" wanneer het om streamen gaat
Je kunt namelijk misschien prima 1GBit down hebben... als je dan met je 0,5Mbit up aankomt schiet het streamen nog steeds niet op
Mijn stream heeft inderdaad nog wat getweak nodig, ik moet eens even mijn hulplijn Intruder inschakelen. Het kan zijn dat het ligt aan mijn brakke internet, maar ook dat ik mn settings nog te hoog heb staan (als stream aan is speel ik op High ipv Very High)
Jungle tryndamere is ook lachen trouwens, moet alleen nog wat doen aan dat executed dat nog eens voorkomt (Vraatje moet eens tips geven
)
Jungle tryndamere is ook lachen trouwens, moet alleen nog wat doen aan dat executed dat nog eens voorkomt (Vraatje moet eens tips geven
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
We hebben overigens ook een chatroom mensen, ik verveel me dood
Verwijderd
werken is altijd een leuke optie om de tijd te rovenJeffroiscool schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:33:
We hebben overigens ook een chatroom mensen, ik verveel me dood
Ik ben aan het werk, dat is de reden dat ik me verveel xDVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:35:
[...]
werken is altijd een leuke optie om de tijd te roven
Beetje PHP coden en wachten op een database dumpje
Ik heb op een upc technisch call center gezeten. Sommige mensen denken hier anders over : D
Ik weet het, maar ZODRA het werkt en het ook BLIJFT werken. is het AWESOMETimmiewimie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:45:
[...]
Ik heb op een upc technisch call center gezeten. Sommige mensen denken hier anders over : D
Ja zeker. En nu is ziggo ook al in snelheid gestegen, en nu zien of die dombos in belgië ook zoiets dergelijks gaan doen haha.Jeffroiscool schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:46:
[...]
Ik weet het, maar ZODRA het werkt en het ook BLIJFT werken. is het AWESOME
En toen was er een offtopic post :3. ZOMETEEN LUNCH !
Wanneer komt die nieuwe map eigenlijk uit (magma chamber?) ze blijven maar nieuwe champs uitgeven maar ik wil een nieuwe map
.
Ik weet dat een map niet een simpel symmetrisch iets is, er zit HEEL veel testen, afstellen en afwegingen in. Maar toch heeft het nu lang genoeg geduurd
Ik weet dat een map niet een simpel symmetrisch iets is, er zit HEEL veel testen, afstellen en afwegingen in. Maar toch heeft het nu lang genoeg geduurd

[ Voor 38% gewijzigd door HesRuud op 07-04-2011 11:56 ]
Kiek em goan!
Die nieuwe map komt Soon™
sudo apt-get rekt
Dit topic is gesloten.