‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Neppe Beats studio, toch maar niet de volle mep willen betalen voor een echte
Hoe zie jij of het de neppe of de echte zijn? Ik zie dat dus echt niet!rbrouwers123 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:04:
[quote]Mr.S schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:28:
Neppe Beats studio, toch maar niet de volle mep willen betalen voor een echte?
Aan het poetsdoekjefotografie999 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:07:
[...]
Hoe zie jij of het de neppe of de echte zijn? Ik zie dat dus echt niet!
Vond die Diddy Beats Oordopjes er eigenlijk wel "echt" uitzien en klinken ,,,
Gegroet!
Vette opstelling maar stom misschien maar ik heb grote interesse in je muismat. Weet je nog waar je die vandaan hebt? Ik heb een nieuwe bureau die niet zo van mijn magic mouse houd:(Rivanov schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:57:
Nu inclusief iPad 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto's zijn gemaakt met iPhone 4, vandaar dat dat dock leeg is.
Wat je niet ziet, kun je onderin m'n signature wel lezen.
Ik teken nergens meer voor
Hama for Mac serie, €10 bij MediaMarkt.Quakie schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:28:
[...]
Vette opstelling maar stom misschien maar ik heb grote interesse in je muismat. Weet je nog waar je die vandaan hebt? Ik heb een nieuwe bureau die niet zo van mijn magic mouse houd:(
link naar Hama.de
Is een muismat van YouMac in Eindhoven.Quakie schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:28:
[...]
Vette opstelling maar stom misschien maar ik heb grote interesse in je muismat. Weet je nog waar je die vandaan hebt? Ik heb een nieuwe bureau die niet zo van mijn magic mouse houd:(
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier op de website onder pricewatch kan je reviews schrijven:rbrouwers123 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:44:
Offtopic: Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, wil ik wel een vergelijking schrijven tussen de echte en de neppers, ik heb namelijk zelf wel een echte en mijn broer een neppe, iemand een site of pagina waar ik dit netjes kan doen?
http://tweakers.net/price...r-dre-studio-(zwart).html
rechtsboven klikken
@Rivanov:
Je bent er vlot bij met de iPad2, kom je (of kennis) uit Amerika of via een postal service?
[ Voor 9% gewijzigd door Tijn89 op 16-03-2011 20:42 ]
Graag, Een review op Tweakers zou tof zijn.rbrouwers123 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:44:
Offtopic: Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, wil ik wel een vergelijking schrijven tussen de echte en de neppers, ik heb namelijk zelf wel een echte en mijn broer een neppe, iemand een site of pagina waar ik dit netjes kan doen?
OT: Heb "Nog" geen MacBook/iMac/iPod/iPhone/iPad, komt nog. Vooralsnog geniet ik van jullie heerlijke opstellingen !
Gegroet!
Ben ook wel even benieuwd hoe je dat zo snel naar Nederland hebt gekregen.. Of was je "toevallig" in de buurt?Rivanov schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:57:
Nu inclusief iPad 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto's zijn gemaakt met iPhone 4, vandaar dat dat dock leeg is.
Wat je niet ziet, kun je onderin m'n signature wel lezen.
Automatiseren kun je leren
Steeefie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:39:
[...]
Ben ook wel even benieuwd hoe je dat zo snel naar Nederland hebt gekregen.. Of was je "toevallig" in de buurt?
Ok, was gewoon benieuwd, aangezien de mensen die in de us wonen ook nu pas geleverd krijgenRivanov schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:46:
Via iemand geïmporteerd die in Amerika woont (onbekende). Maar daar is het import topic voor.
review zou idd wel mooi zijn, heb die €300,- voor een setje originelen namelijk niet over, maar €60,- voor een goede imitatie is nog de overweging waard.rbrouwers123 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:44:
Graag een reviewrbrouwers123 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:44:
En aan de kabel. De originele kabel ziet er niet zo uit aan het uiteinde.
Verwijderd
Audioengine! nice! heb je de rubbere onderzetters er niet bij ? geven ze nog beter geluidMr.S schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:28:
Aardige jaloezie hier op die iPad 2. Hij gaat hier ook komen wanneer de iPad 2 in NL uit is, dan heb ik ook nog even tijd om te kiezen welke ik zal nemen.
Sinds de laatste update heb ik (al een tijdje) Audioengine 2 speakers en sinds zojuist een nieuwe koptelefoon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal gauw even een foto plaatsen, want toch wel een hoop veranderd hier.
De B is ook dunner dan bij de echte..Appleman schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:29:
[...]
Maar genoeg geluld, foto's?
Verwijderd
Nee, de originele kabels komen in 2 varianten.. De latere modellen hebben ook zo'n uiteinde.Appleman schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:29:
[...]
zeer mooie foto's:) Ben jaloers:(Mr.S schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:28:
Aardige jaloezie hier op die iPad 2. Hij gaat hier ook komen wanneer de iPad 2 in NL uit is, dan heb ik ook nog even tijd om te kiezen welke ik zal nemen.
Sinds de laatste update heb ik (al een tijdje) Audioengine 2 speakers en sinds zojuist een nieuwe koptelefoon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kunnen die neppe beats by dr dre gewoon draadloos connecten met een iMac? Via bluetooth?
Sorry, dacht dat ze draadloos waren, niet dus:P
[ Voor 3% gewijzigd door tomk94 op 17-03-2011 20:03 ]
Nope, ik geloof graag dat het geluid daardoor nog beter kan worden maar ik vind het niet zo mooi staan.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:48:
[...]
Audioengine! nice! heb je de rubbere onderzetters er niet bij ? geven ze nog beter geluid
Thanks. De foto's zijn wat betreft kwaliteit niet super, zijn gemaakt met mijn iPhone 4 maar het ging waarschijnlijk meer over wat er "op" stond.tomwebfreak schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:59:
[...]
zeer mooie foto's:) Ben jaloers:(
offtopic:
Kunnen die neppe beats by dr dre gewoon draadloos connecten met een iMac? Via bluetooth?
Sorry, dacht dat ze draadloos waren, niet dus:P
Verwijderd
Vind het knap dat je dat zo goed kan zien, wat zegt dit doekje jou dan?rbrouwers123 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:04:
[quote]Mr.S schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:28:
Neppe Beats studio, toch maar niet de volle mep willen betalen voor een echte?

Ik weet het namelijk niet....
Volgens mij zit het doekje niet bij het orgineel ? ( of zeg ik nu iets domsVerwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:14:
[...]
Vind het knap dat je dat zo goed kan zien, wat zegt dit doekje jou dan?
[afbeelding]
Viel mij ook al op...faridjee schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:28:
waarom zie ik bij bijna elke apple gebruiker een té schone bureaublad/kamer en als ik bij een 'windows' gebruiker kijk is het vaak een rommeltje.... Wel mooie kamer hier!

Me vrouw heeft smetvrees, dat is dus de rede bij mij.
En ik rook / drink / eet niet achter de computer.
En ben erg van een modern en strak uiterlijk en hou niet van losse dingetjes die rond zwerven
Maar verder soms is het natuurlijk voor de foto
Een windows pc zet je niet in de woonkamer.
Een Apple pc wel
Of is het omdat het kloontjes volk (lees Windows mensen) niet het design spul van Apple koopt en dus ook geen design interieur heeft etc etc.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Verwijderd
Ja het zit wel bij het origineel dat sowieso... Nog meer mensen een idee van mijn foto?Mektheb schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:29:
[...]
Volgens mij zit het doekje niet bij het orgineel ? ( of zeg ik nu iets doms)
Voor mensen als jij schaam ik mij dus als ik mijn MPB uithaal. De keuze van je computer heeft niets te maken met wie je bent of wat je 'sociale status' is hoor.Tylen schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:47:
Tis heel simpel![]()
Een Apple pc welDus moet het er netjes en opgeruimd uitzien.
Of is het omdat het kloontjes volk (lees Windows mensen) niet het design spul van Apple koopt en dus ook geen design interieur heeft etc etc.
.
Hap hap hapruyckske schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:57:
[...]
Voor mensen als jij schaam ik mij dus als ik mijn MPB uithaal. De keuze van je computer heeft niets te maken met wie je bent of wat je 'sociale status' is hoor.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Of Windows volk koopt een vette PC + een vaas ofzo. Na een Apple heb je daar geen geld meer voorTylen schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:47:
Tis heel simpel![]()
Een Apple pc welDus moet het er netjes en opgeruimd uitzien.
Verder heb ik geen Apple, nooit gehad en zal er ook nooit één kopen. Ik vind het design vaak wel mooi, maar de opties niet. En het prijskaartje helemaal niet...
Addicted to silent computing
MacPook Bro.
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
http://www.amazon.co.uk/L...8&qid=1300455283&sr=1-117
voor mijn MBP + Hengedock + Apple Keyboard + Mighty Mouse, nu nog een leuke ( niet te dure) display vinden
edit:
http://www.amazon.co.uk/B...F8&qid=1300455516&sr=1-40 is wel mooi.
Bestelling nog niet 100% rond, moet eerst laatste dingen regelen, maar als het kan, wauwie
[ Voor 35% gewijzigd door Crazy-Al op 18-03-2011 14:39 ]
[ Voor 96% gewijzigd door rbrouwers123 op 18-03-2011 15:25 ]
Nounou.. Is dit geen design dan? Die windowsbak heb ik anders mooi op zicht in mijn kamer staan. Zodra mijn MBP binnen is zal ik wel wat foto's plaatsen..[b][message=35706622,noline]
ben het helemaal met ruyckske eens.
Verwijderd

Wat je ziet:
MacBook Pro 13" 2.4 GHz Intel Core 2 Duo
Samsung Syncmaster 2333HD scherm
Apple wired keyboard met numeriek gedeelte
Wired mighty mouse
iPod Classic 160 GB
Apple remote
Tjah, wat zie je niet:
Philips Home Cinema set, waar mijn geluid op is aangesloten
iPhone 3Gs
Dell pc (Windows) die ook op mijn scherm is aangesloten
Wat ik nog wil kopen:
Magic Mouse en/of een Magic Trackpad (weet nog steeds niet wat ik nou het liefst wil)
Een beter/mooier scherm die beter bij mijn MacBook past (ACD is toch wat te duur)
Mstand
Ik heb nog een mooie gloednieuwe 21,5 LED Monitor staan, mocht je opzoek naar een nieuw scherm voor een mooie prijs, ik heb hem gekocht maar had gelijk spijt van aankoop aangezien 21,5" voor toch te klein was, hij zit nieuw in doos, zie mijn signCrazy-Al schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:35:
....
edit:
http://www.amazon.co.uk/B...F8&qid=1300455516&sr=1-40 is wel mooi.
...
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:14:
[...]
Vind het knap dat je dat zo goed kan zien, wat zegt dit doekje jou dan?
[afbeelding]

klik
je ziet wel degelijk verschil in afwerking en grootte (links is de echte, veel steviger materiaal)
Verwijderd
Ik zeg ga voor de magic trackpad! Je geeft zelf al aan het erg fijn te vinden op je Macbook. Ik ben zelf niet echt tevreden (en vele met mij) over de magic mouse, al is het moeilijk om te zeggen waar dat precies aan ligt. Misschien wel aan het feit dat ik meer gewend ben om met de trackpad te werken plus alle handige gestures. Ook ben ik gewoon heel snel en precies met de trackpad.Wat ik nog wil kopen:
Magic Mouse en/of een Magic Trackpad (weet nog steeds niet wat ik nou het liefst wil)
Een beter/mooier scherm die beter bij mijn MacBook past (ACD is toch wat te duur)
Mstand
Verder heb je een mooie Macbook! Maar dat zijn ze eigenlijk allemaal...
Verwijderd
Oke, nou ik zal hem geheim maar onthullen, ik wilde andere meningen horen omdat ik niet echt goed het verschil zie tussen de echte en de neppe. Ik zie dat het etiket op een andere plek zit maar daar houdt het bij op.rbrouwers123 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:25:
[...]
Ik heb nog een mooie gloednieuwe 21,5 LED Monitor staan, mocht je opzoek naar een nieuw scherm voor een mooie prijs, ik heb hem gekocht maar had gelijk spijt van aankoop aangezien 21,5" voor toch te klein was, hij zit nieuw in doos, zie mijn sign![]()
[...]
[afbeelding]
klik
je ziet wel degelijk verschil in afwerking en grootte (links is de echte, veel steviger materiaal)
Ik heb mijne gewoon in de winkel (BCC) gekocht voor de advies prijs van 300 euro'tjes maar ik was benieuwd of er kenners rond liepen die kunnen bevestigen dat ie echt is (zou natuurlijk gewoon moeten, maar we kennen allemaal wel de verhalen van de V&D en de uggs of all-stars, of beide, ik weet het niet meer). Ik ben nou niet echt blown away door de sound (en ja, ik luister veel naar ''beats''). M.a.w. ik vind het een (te) duur ding voor het geld. Misschien ben ik wel te veel eisend, maar voor een koptelefoon van 300 euro verwacht ik echt een beleving, die beleving is er niet echt. Overall wel tevreden maar ik zou mensen denk ik ook adviseren om is te kijken naar die bose QC15, die heb ik zelf links laten liggen, maar ik zou hem graag nog een keer willen horen...
Je bent zeker niet teveel eisend, maar je hebt wel een verkeerde keuze gemaakt sorry[b][message=35707719,noline]Misschien ben ik wel te veel eisend, maar voor een koptelefoon van 300 euro verwacht ik echt een beleving, die beleving is er niet echt. Overall wel tevreden maar ik zou mensen denk ik ook adviseren om is te kijken naar die bose QC15, die heb ik zelf links laten liggen, maar ik zou hem graag nog een keer willen horen...
Als je een goede headphones wilt hebben zou ik altijd Sennheiser aanraden, die bose is ook goed inderdaad, maar persoonlijk vind ik dat er niets boven SH gaat. Desalniettemin is die beats niet slecht ofzo, maar inderdaad vele te duur.
Verwijderd
Dat zou kunnen, ik vind ze ook wel goed hoor, maar niet goed genoeg voor 300 euro. Ze zien er wel mooi uit, dat dan weer weljick schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:54:
[...]
Je bent zeker niet teveel eisend, maar je hebt wel een verkeerde keuze gemaakt sorry
Als je een goede headphones wilt hebben zou ik altijd Sennheiser aanraden, die bose is ook goed inderdaad, maar persoonlijk vind ik dat er niets boven SH gaat. Desalniettemin is die beats niet slecht ofzo, maar inderdaad vele te duur.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

foto is klikbaar, wat zie je:
- MBP 13" (2009) 2,23, 500GB, 8GB
- iPad 32GB WiFi (achter de MBP en lamp naast m'n bank)
- Samsung SyncMaster 205BW
- Harmon Kardon SoundSticks II
- Magic Mouse
- Oldskool Bluetooth keyboard (Ik werk veel in excel en numeriek is dus onmisbaar)
-Sennheiser HD-25 (beetje te donker
- wat SATA-schijven
- een hoop zooi...
ps. temperatuur op klok klopt niet helemaal, staat recht boven m'n verwarming, maar het tocht hier nogal
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Verwijderd
Ik neigde ook het meest naar een magic trackpad. Ik vind het tegenwoordig zelfs raar al om met een echte muis te werken en het gaat me allemaal gewoon niet soepel genoeg. Ik weet alleen niet zeker of het met het preciezere designwerk ook wel zo handig is, maar ik kan natuurlijk altijd nog mijn muis daarvoor erbij pakken. Vooral met internetten lijkt het me het handigst werken.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:25:
[...]
Ik zeg ga voor de magic trackpad! Je geeft zelf al aan het erg fijn te vinden op je Macbook. Ik ben zelf niet echt tevreden (en vele met mij) over de magic mouse, al is het moeilijk om te zeggen waar dat precies aan ligt. Misschien wel aan het feit dat ik meer gewend ben om met de trackpad te werken plus alle handige gestures. Ook ben ik gewoon heel snel en precies met de trackpad.
Verwijderd
Ik vind het Magic Trackpad ook echt een uitkomst!Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:25:
Ik zeg ga voor de magic trackpad! Je geeft zelf al aan het erg fijn te vinden op je Macbook. Ik ben zelf niet echt tevreden (en vele met mij) over de magic mouse, al is het moeilijk om te zeggen waar dat precies aan ligt. Misschien wel aan het feit dat ik meer gewend ben om met de trackpad te werken plus alle handige gestures. Ook ben ik gewoon heel snel en precies met de trackpad.
[ Voor 96% gewijzigd door Pranger op 18-03-2011 18:22 ]
Ik denk het niet helemaal. Voor precisiewerk is een muis nogsteeds fijner. Bovendien is een nadeel van een trackpad dat het erg stroef werkt als je handen niet helemaal droog zijn. Ik gebruik nu bijna 5 maanden de Magic Trackpad en hij heeft m'n muis vrijwel vervangen, maar niet voor alles. En soms irriteert het stroeve gevoel me wel.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:06:
Maar het is heel persoonlijk, ik denk dat Trackpad's de toekomst hebben, na 35 jaar muizen...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat, en voor (non-touch) gamen werkt het niet.Exirion schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:09:
[...]
Ik denk het niet helemaal. Voor precisiewerk is een muis nogsteeds fijner. Bovendien is een nadeel van een trackpad dat het erg stroef werkt als je handen niet helemaal droog zijn. Ik gebruik nu bijna 5 maanden de Magic Trackpad en hij heeft m'n muis vrijwel vervangen, maar niet voor alles. En soms irriteert het stroeve gevoel me wel.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Het klopt dat een muis beter is voor precisiewerk (zoals photoshop) maargoed, dan pak ik er even mn magic mouse bij.
Het stroeve gevoel klopt idd wel, daar heb ik ook vaak, maar op den duur wordt het touchpad "vettiger" zo zal ik het maar noemen, en dan heb je hier weinig problemen mee. (het zelfde geld ook voor iPhone's).
En met de komst van Lion zullen multi-touch gestures meer en meer belangrijk worden. dat was ook mijn reden om een magic trackpad te kopen.

Na twijfelen tussen een imac i7 en hackintosh. Heb ik gekozen voor een hackintosh voor de performance en mogelijkheden (meerdere hdd's over 6 poorten sata2, 2 poorten sata3 en 2 aansluitingen voor usb3.0 + upgrade mogelijkheden).
Mijn nieuwe aankoop:
spec:
Intel Core i7 950 @ 3.93 GHz
ATI HD5870 1GB
6GB DDR3 1600HMz
SSD OCZ Vertex 2 60GB
Samsung F3 1TB
2 x Samsung F4 2TB
2 X Samsung f1 500GB

(stickers bij mac osx snow leopard retail disk gehad).
inside:
http://img402.imageshack.us/img402/4569/insidel.png
Performance:

Ik ga aankomende week paar ventilatoren + 12GB DDR3 aanschaffen, want ik wil 15.000 geekbench punten scoren. Plus meer snelheid voor Parallels.
Na de vakantie gaat deze beest in een nieuwe mac pro behuizing en eventueel een i7 6 core upgrade. Maar eerst een dell u2711 en een nieuwe macbook pro 15.
gefeliciteerd met je Hackintosh, maar dit topic gaat om Apple computers, niet om reguliere PC's (al dan niet met Apple sticker) met OSX erop
[ Voor 6% gewijzigd door Whieee op 19-03-2011 12:45 ]
Werken met een magic mouse is niet te doen, althans voor mij niet.RalphvR schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:20:
Ik gebruik de trackpad ook nog alleen maar, als ik op school met een muis moet werken is dat echt vreselijk
Het klopt dat een muis beter is voor precisiewerk (zoals photoshop) maargoed, dan pak ik er even mn magic mouse bij.
Het stroeve gevoel klopt idd wel, daar heb ik ook vaak, maar op den duur wordt het touchpad "vettiger" zo zal ik het maar noemen, en dan heb je hier weinig problemen mee. (het zelfde geld ook voor iPhone's).
En met de komst van Lion zullen multi-touch gestures meer en meer belangrijk worden. dat was ook mijn reden om een magic trackpad te kopen.
Voor precisie adviseer ik je een logitech performance mouse mx.
http://www.zdnet.be/zd_im...erformance_mouse_mx_2.jpg
Niet lullig bedoeld, maar het is natuurlijk show je apple COMPUTER! En niet je OSX Machine !mr.niceguy.89 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:11:
Bureau is precies hetzelfde gebleven.
[afbeelding]
Na twijfelen tussen een imac i7 en hackintosh. Heb ik gekozen voor een hackintosh voor de performance en mogelijkheden (meerdere hdd's over 6 poorten sata2, 2 poorten sata3 en 2 aansluitingen voor usb3.0 + upgrade mogelijkheden).
Mijn nieuwe aankoop:
spec:
Intel Core i7 950 @ 3.93 GHz
ATI HD5870 1GB
6GB DDR3 1600HMz
SSD OCZ Vertex 2 60GB
Samsung F3 1TB
2 x Samsung F4 2TB
2 X Samsung f1 500GB
[afbeelding]
inside:
http://img402.imageshack.us/img402/4569/insidel.png
Performance:
[afbeelding]
Ik ga aankomende week paar ventilatoren + 12GB DDR3 aanschaffen, want ik wil 15.000 geekbench punten scoren. Plus meer snelheid voor Parallels.
Na de vakantie gaat deze beest in een nieuwe mac pro behuizing en eventueel een i7 6 core upgrade. Maar eerst een dell u2711 en een nieuwe macbook pro 15.
gewoon nee.
Netwerk Engineer
Goed dat je het zegt.SanderPS3 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:03:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar het is natuurlijk show je apple COMPUTER! En niet je OSX Machine !
Vet man.Siekman schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:40:
Oh jammer , wilde al foto's gaan maken voor mijn dual xeon ( 2x quad ) maar laat maar
Heb je score van geekbench, cinebench of novabench ?
Dat zou het helemaal afmaken... Al vind ik het nu ook al een mooi ding, die Apple sticker staat er wel mooi op.mr.niceguy.89 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:11:
Na de vakantie gaat deze beest in een nieuwe mac pro behuizing ...
skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut
Verwijderd

Wat je ziet
Macbook pro 15" 2011 2.0 hi-res
Logitech x230
Xbox 360 met +/- 60 games
Muismat steel series
Wat je niet ziet
Iphone 4 16GB
Niet heel impressive allemaal maar ik ben er blij mee
Launching containers into space
hahah ja ooit is 5 jaar geleden aangeschaft, toen ik nog hooked was aan cs 1.6, Het gamen is tegenwoordig eigenlijk nog maar voor af en toe, En nope nog bij mijn ouders, Eerst mijn mbo snel afmaken, dan hbo in breda en op kamersWhieee schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:46:
Je mousepad is anders aardig impressiveMaareh, studentenkamer?
Heb je een link naar de wallpaper?swoutr schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:29:
Hier mijn desk, Ziet er in het echt toch altijd wat groter uit als op zo'n fototje haha,
.....
Hoewel dit het 'show je Apple topic is' vind ik dit ook wel een mooie kast zo met die stickermr.niceguy.89 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:11:
[afbeelding]
https://www.nalden.net
Edit: heb hem zelf even geshopped, Vond hem wel erg roze.
Hier een variantje
http://cl.ly/0T0W452r0x3S...m_363_1680x1050_kopie.PNG
[ Voor 25% gewijzigd door swoutr op 19-03-2011 14:05 ]
thnxNickalicious schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 07:59:
@Mr.niceguy.89 ik vind die Apple sticker daar wel passen
Moet je zeker doen, want de prestatie en prijsverhouding klopt niet echt bij de mac pro's.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:51:
Mooi gedaan! Ben van plan om deze vakantie ook zo'n systeem te bouwen omdat ik de mac pro toch wat te duur vind voor wat je er van krijgt en omdat ik toch wel een degelijke desktop nodig heb.
Een mac pro 12 core is tikkie langzamer dan een overclockte intel core i7 x990.
Dat vind ik een beetje zonder van je 4900 euro.
precies en thnxJanHenk schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:34:
[...]
Dat zou het helemaal afmaken... Al vind ik het nu ook al een mooi ding, die Apple sticker staat er wel mooi op.
Vet man, wat zijn de specs ?Mektheb schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:52:
Hackintoshes in een Pro behuizing of G5 zijn altijd leuk, heb er zelf ook 2.
Je hebt op ebay de laatste mac pro behuizing in folie met 2 cd/dvd lade.
[ Voor 6% gewijzigd door mr.niceguy.89 op 19-03-2011 14:32 ]
Verified NovaBench Score: 761mr.niceguy.89 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:47:
[...]
Vet man.
Heb je score van geekbench, cinebench of novabench ?
Test run on March 19, 2011
Mac OS X 10.6.6
Quad-Core Intel Xeon running at 2000 MHz
GeForce 8800 GTS GPU
4096 MB System RAM (Score: 105)
- RAM Speed: 2283 MB/s
CPU Tests (Score: 402)
- Floating Point Operations/Second: 161342688
- Integer Operations/Second: 329286816
- MD5 Hashes Generated/Second: 587596
Graphics Tests (Score: 230)
- 3D Frames Per Second: 809
Hardware Tests (Score: 24)
- Primary Partition Capacity: 297 GB
- Drive Write Speed: 65 MB/s
Ik ben niet zo van het benchmarken dus weet niet of dit goed is . Maar hij werkt zeer prettig
Ziet hij nu maar 1 cpu ????
Netwerk Engineer
Ik denk dat er ook maar 1 cpu gebruikt werdSiekman schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:00:
[...]
Verified NovaBench Score: 761
Test run on March 19, 2011
Mac OS X 10.6.6
Quad-Core Intel Xeon running at 2000 MHz
GeForce 8800 GTS GPU
4096 MB System RAM (Score: 105)
- RAM Speed: 2283 MB/s
CPU Tests (Score: 402)
- Floating Point Operations/Second: 161342688
- Integer Operations/Second: 329286816
- MD5 Hashes Generated/Second: 587596
Graphics Tests (Score: 230)
- 3D Frames Per Second: 809
Hardware Tests (Score: 24)
- Primary Partition Capacity: 297 GB
- Drive Write Speed: 65 MB/s
Ik ben niet zo van het benchmarken dus weet niet of dit goed is . Maar hij werkt zeer prettig
Ziet hij nu maar 1 cpu ????
Maar ziet er wel netjes uit
Kom hier nog wel op trug
Netwerk Engineer

Wat je ziet:
- Macbook Pro 15" high-res (model 2010)
- Logitech bluetooth muis (rechts)
- Logitech el-cheopo muis (links)
Werk met 2 muizen omdat ik zelf linkshandig ben, en mijn vrouw rechtshandig. Steeds omwisselen is irritant. Wil op den duur nog 2e bluetooth muis kopen, want hij bevalt perfect. Alleen de prijs (50 euro) is iets minder.
Wat je niet ziet
- 8 GB RAM
- 128 GB SSD Vertex 2
Ik zou wel een paar foto's willen zien van het binnenwerk van de Hackintosh!
Hier ligt ook nog altijd trouw een fUnc sUrface 1030 mousepad uit de tijd dat ik nog dagelijks wat uurtjes aan MoH:AA spendeerde. Nu enkel nog wat Quake3/Urban Terror af en toe, en de rest gaat op de Xboxswoutr schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:50:
[...]
hahah ja ooit is 5 jaar geleden aangeschaft, toen ik nog hooked was aan cs 1.6, Het gamen is tegenwoordig eigenlijk nog maar voor af en toe, En nope nog bij mijn ouders, Eerst mijn mbo snel afmaken, dan hbo in breda en op kamers
Oh en Breda is epic
Beter dan Breda kun je het niet krijgen, wil er nooit meer weg
[ Voor 32% gewijzigd door rbrouwers123 op 19-03-2011 20:40 ]
Nu met eigen topicAwoodentree schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:18:
Het is het grote "Show je Apple computer" topic, geen Hackintosh topic
Het grote "show hier je Hackintosh computer" deel 1
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Zolang je een retail disk koopt voor je pc is het niet illegaal.Simon Shipperd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 21:54:
Het forum heet hier niet voor niets Apple Talk. OsX draaien maakt nog geen Apple van je computer, losstaand van het feit dat het illegaal is om osX op non-Apple hardware te draaien.
@deadalus
Duidelijk.
De hele wel/niet legaal discussie is niet relevant, en in dit topic al helemaal offtopic. Kortom: doen we hier niet. Dank u
[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 20-03-2011 01:44 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2011 11:25 ]
Tsja, het gaat ook om de omgeving waar hij instaat wat het een mooi en uniek geheel maakt.Alle Apple's Macs zien hetzelfde uit
Omdat het kan.
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Ikea FANTASTISK servethouder a €1,99
Ik zou er dan wel siliconendingetjes in plakken want je krijgt gegarandeerd krassen zo.new_born89 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:28:
Nog een goedkope tip voor mensen die hun Macbook altijd dicht hebben, hangend aan een extern scherm, het werkt echt prima!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
True, of wat foam!Exirion schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:29:
[...]
Ik zou er dan wel siliconendingetjes in plakken want je krijgt gegarandeerd krassen zo.
Moet je je MBP dan niet draaien wanneer ie aanstaat? Lijkt me niet echt bevoordelijk voor de health van de harde schijf.new_born89 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:28:
Nog een goedkope tip voor mensen die hun Macbook altijd dicht hebben, hangend aan een extern scherm, het werkt echt prima!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat maakt weinig uit voor hardeschijven tegenwoordig, zolang je 'm maar recht overeind zet, niet onder een hoek.RnB schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:33:
[...]
Moet je dat ding dan niet draaien wanneer ie aanstaat? Lijkt me niet echt bevoordelijk voor de health van de harde schijf.
Kijk maar naar de Xbox 360 of PS3 bijvoorbeeld, die kan je ook overeind of plat neerzetten
[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 21-03-2011 11:37 ]
The devil is in the details.
Strak ideenew_born89 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind je boxen echt GE-WEL-DIG. Hoe bevallen ze?Mr.S schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb momenteel een el-chipo x-530 set van logitech. En zou graag een stapje omhoog willen maar het liefst niet te veel bas verliezen.
En de beats, als ik het goed gelezen heb zijn het DX beats toch? Hoe bevallen die en schoot de verzending op?
Die staan namelijk ook op mijn verlanglijstje
Groeten
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.