Het grote "show je Apple computer" topic Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 355.874 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommes112
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 17:05
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8387779/IMG_0158%20goede.jpg

Wat je ziet:
* Een windows bak
* Macbook pro 15" i5
* G15 toetsenboard
* MX518 muis
* Magicmouse
* En ja voor de mensen die goed kijken. Er ligt echt nog een oude iPhone 2g (die inmiddels wel een beetje aan
het overlijden is).

Geschoten met mijn canon 450d met 70-200 2.8 canon lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 20:54
@Brm-G Meer kwijlinspiratie materiaal dan :Y)

Plaatje van de gehele werkplek en de MacBook Air die even sexy staat te zijn voor de foto :P
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/4444870/IMG_0590_t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/4444870/IMG_0589_t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/4444870/IMG_0597_t.jpg

Ik heb een hekel aan kabels dus ik heb me helemaal uit kunnen leven in de cable management onder mn bureau. Geinspireerd door mede liefhebbers van cable management :9

Wat je meer ziet is:
- MacBook Air 11" 1.6GHz, 128GB, 4GB
- Dr. Dre headphones voor als ik "wired" ben. Collega heeft B&W headphones, vond ze erg goed klinken, veel beter midden en meer gecontroleerde bas. Opzich ben ik wel een basliefhebber maar op de Dre's klinkt de rest dan een beetje schel in vergelijking met de B&Ws. Misschien toch een keer ruilen :D
- B&W MM1 speakers. De kabels zijn te kort voor de breedte van 2x30" schermen, dus ze staan achter het scherm :X
- Wacom intuos 4 medium. Nu vraag je je af wat ik in godsnaam met een intuos en een cintiq moet, maar de cintiq is voor puur photoshop werk en de intuos gebruik ik voor "normaal" werk. Dat was niet de bedoeling maar soms switch ik erg vaak tussen photoshop en andere applicaties, ik kan dan met de pen van de cintiq direct op de intuos en dan zit ik direct op de ACDs. Werkt gigantisch goed en eigenlijk best intuitief. Het was eigenlijk niet de bedoeling omdat ik de intuos bij aanschaf van de cintiq wilde verkopen maar uiteindelijk bevorderde het me mijn productiviteit om op deze manier te werken dus toch maar gehouden. Het rare is dat de intuos pen niet werkt op de cintiq, terwijl ze identiek zijn lol.

@Duriel: inderdaad, Dyson Air Multiplier, het was vorig zomer al bekend dat ik ging verhuizen dus had weinig zin om airco op te hangen. En je kan je hoofd in een ventilator stoppen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:41
@desune dank u.

Dit is idd kwijlmateriaal!

offtopic:
en ik was trots op mn iMac...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel mooi desune! Wat voor werk doe je precies als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
Ernstig mooi, nu ben ik heel benieuwd hoe de B&W MM1's klinken :D, wat betreft de headphone; de P5 klinkt echt prachtig inderdaad. Heb hem zelf nu ongeveer 3 maand maar WAUW :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 20:54
@Maffioso: Thanks! Op mn werk doe ik vooral heel erg uiteenlopende online projecten. Ik heb een heel breed scala aan kennis opgebouwd door de jaren heen dus ze kunnen me overal voor inzetten. Alles wat zich online afspeelt weet ik mijn weg te vinden. Alles bereikt dmv hard werken!

Omdat ik al jaren dit topic volg heb ik altijd foto's gemaakt van mijn nieuwe Macs. Heb er ook een paar eerder gepost maar ik zie dat de links niet meer werken dus hierbij nog mijn oude setups.

Mijn eerste MacBook Pro in 2007:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/4444870/IMG_0191_t.jpg

Vooral je eerste Mac is het moeilijkst bij elkaar te krijgen :X Ik heb me toen letterlijk doodgewerkt tijdens mn vakantiebaantje. 2000 euro toendertijd! 1700 ongeveer via het developers programma.

De MacBook Pro na anderhalf jaar verkocht en een 24" iMac aageschaft. Jaar later een MacBook Air erbij gekocht. Toen begon ik ook met een fulltime baan.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/4444870/IMG_2696_t.jpg

Later de Macbook Air in 2009 verkocht en een unibody Macbook Pro high-res 17" gekocht die ik nog steeds heb en gebruik als portable workstation. Hij is niet meer zo snel maar voor het werk wat ik doe voldoet hij nog prima dus niet van plan om m te vervangen.

Over een paar weken ga ik reizen en ik heb geen zin om die 17" mee te zeulen in een aparte tas, maar ik moet beschikbaar zijn voor noodgevallen dus daarom recentelijk de 11" Air aangeschaft.

About de MM1's, deze zijn echt super goed! Via airtunes heb ik een stel grote JBL speakers via een stereo HK setje maar ik luister op de Mac eigenlijk altijd via de MM1s. Ik vind het ook de mooiste speakerset die er beschikbaar is voor bij de Mac. Helemaal met de nieuwe Cinema displays. Gewoon pure kunst :9 Het zijn inderdaad de P5s, ze zien er ook zo mooi "sophisticated" uit en uitstekende support heb ik gehoord. Mijn ervaring met B&W producten is dat je ze blind kan kopen op kwaliteit.

[ Voor 1% gewijzigd door desune op 01-03-2011 20:52 . Reden: plaatjes fixen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Die 'oude' MBP ziet er nog altijd prachtig uit. ;)

[ Voor 51% gewijzigd door syltheboy op 01-03-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:34
@desune, je hebt een bijzonder mooie set! Je werkt aan Internet projecten, moet ik denken aan Webdesign of Photo / Video bewerking of Grafisch tekenaar ? Die Macpro i.c.m. de Wacom is werkelijk monsterlijk.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
desune schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:51:
@Maffioso: Thanks! Op mn werk doe ik vooral heel erg uiteenlopende online projecten. Ik heb een heel breed scala aan kennis opgebouwd door de jaren heen dus ze kunnen me overal voor inzetten. Alles wat zich online afspeelt weet ik mijn weg te vinden. Alles bereikt dmv hard werken!

Omdat ik al jaren dit topic volg heb ik altijd foto's gemaakt van mijn nieuwe Macs. Heb er ook een paar eerder gepost maar ik zie dat de links niet meer werken dus hierbij nog mijn oude setups.

Mijn eerste MacBook Pro in 2007:
[afbeelding]

Vooral je eerste Mac is het moeilijkst bij elkaar te krijgen :X Ik heb me toen letterlijk doodgewerkt tijdens mn vakantiebaantje. 2000 euro toendertijd! 1700 ongeveer via het developers programma.

De MacBook Pro na anderhalf jaar verkocht en een 24" iMac aageschaft. Jaar later een MacBook Air erbij gekocht. Toen begon ik ook met een fulltime baan.
[afbeelding]

Later de Macbook Air in 2009 verkocht en een unibody Macbook Pro high-res 17" gekocht die ik nog steeds heb en gebruik als portable workstation. Hij is niet meer zo snel maar voor het werk wat ik doe voldoet hij nog prima dus niet van plan om m te vervangen.

Over een paar weken ga ik reizen en ik heb geen zin om die 17" mee te zeulen in een aparte tas, maar ik moet beschikbaar zijn voor noodgevallen dus daarom recentelijk de 11" Air aangeschaft.

About de MM1's, deze zijn echt super goed! Via airtunes heb ik een stel grote JBL speakers via een stereo HK setje maar ik luister op de Mac eigenlijk altijd via de MM1s. Ik vind het ook de mooiste speakerset die er beschikbaar is voor bij de Mac. Helemaal met de nieuwe Cinema displays. Gewoon pure kunst :9 Het zijn inderdaad de P5s, ze zien er ook zo mooi "sophisticated" uit en uitstekende support heb ik gehoord. Mijn ervaring met B&W producten is dat je ze blind kan kopen op kwaliteit.
De P5's heb ik ook blind gekocht, heb zelf een set B&W CM7's als grote speakers staan waar ik altijd muziek op luister, en toen ik zag dat er een P5 was, en ik nog een goede headphone nodig had, deze gewoon blind besteld ! Geen moment spijt van gehad ! Volgende aanschaf hopelijk een setje MM1's :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
desune schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:02:
Na lang twijfelen en omdat ik jaren inspiratie uit dit topic heb gedaan, kon ik jullie dit toch niet onthouden! (+ ik heb n nieuwe camera :P)
[afbeelding]

Wat zie je (half):
2x 30" Apple Cinema Display
Mac Pro late 2008, 2x Xeon quad core 2.8GHz, 12GB, 2x 1TB in raid 1 (hangt onder bureau)
Wacom Cintiq 21" tekentablet
iPhone 4, 32GB

In de meterkast staat nog een QNAP NAS met 4x 2TB voor time machine en media schijf. Mijn werkbestanden staan allemaal op dropbox voor naadloze sync met mijn machines. Voor 139 euro per jaar heb je oneindig aantal deleted items en t houdt ook de verschillende versies bij van je bestanden. Kan niet meer zonder! Na een aantal keer dataverlies vroeger, zal het mij niet nog eens ooit overkomen.

Toen Apple de nieuwe ACDs aankondigde heb ik direct een tweede aangeschaft (t stond al een tijdje op mn wishlist maar zo duur). Ik had hiervoor een iMac en toen ik overging naar de 30", merkte ik gelijk dat het veel rustiger werkte door de alu bezel. Niet zozeer dat ik last had van weerspiegeling op het scherm maar onbewust door de weerspiegeling op de bezel.

Mijn laatste speeltje is een Canon 60D met een 1.4/50mm lens. En wow! wat een lens!

Zo, weer genoeg kwijlmateriaal I guess :9
Wacom Cintiq 21" tekentablet O+
mag ik je aanraken?
staat op mijn verlanglijstje Wacom Cintiq 21" tekentablet :9

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
@desune is 2x30" niet een klein beetje overdone? Die schermen zijn samen 1,40 breed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Daan00 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 01:42:
@desune is 2x30" niet een klein beetje overdone? Die schermen zijn samen 1,40 breed....
Wat maakt dat uit? En wat 'overdone' is, is voor iedereen anders. Sommige mensen kopen ook een 60" tv, terwijl ze aan een 40" meer dan genoeg zouden hebben.

Geef maar toe, je bent stiekem gewoon jaloers ;) Ik wel in ieder geval.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Ik heb hier 2*24 staan + 13" MBP een mens kan nooit te veel schermruimte hebben :)

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn--g schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 08:50:
Ik heb hier 2*24 staan + 13" MBP een mens kan nooit te veel schermruimte hebben :)
Heb je beide 24'' (LED Cinema Display's) op één MacBook Pro? Volgens mij gaat dat niet zo gemakkelijk, tenzij je op een van de twee VMWare draait :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:16:
[...]

Heb je beide 24'' (LED Cinema Display's) op één MacBook Pro? Volgens mij gaat dat niet zo gemakkelijk, tenzij je op een van de twee VMWare draait :X
Denk die meer bedoelt van 3 schermen 2los en 1 van de MacBook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:45
Wat heb je gebruikt om die kabels weg te werken onder je tafel?
desune schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:09:
@Brm-G Meer kwijlinspiratie materiaal dan :Y)

Plaatje van de gehele werkplek en de MacBook Air die even sexy staat te zijn voor de foto :P
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb een hekel aan kabels dus ik heb me helemaal uit kunnen leven in de cable management onder mn bureau. Geinspireerd door mede liefhebbers van cable management :9

Wat je meer ziet is:
- MacBook Air 11" 1.6GHz, 128GB, 4GB
- Dr. Dre headphones voor als ik "wired" ben. Collega heeft B&W headphones, vond ze erg goed klinken, veel beter midden en meer gecontroleerde bas. Opzich ben ik wel een basliefhebber maar op de Dre's klinkt de rest dan een beetje schel in vergelijking met de B&Ws. Misschien toch een keer ruilen :D
- B&W MM1 speakers. De kabels zijn te kort voor de breedte van 2x30" schermen, dus ze staan achter het scherm :X
- Wacom intuos 4 medium. Nu vraag je je af wat ik in godsnaam met een intuos en een cintiq moet, maar de cintiq is voor puur photoshop werk en de intuos gebruik ik voor "normaal" werk. Dat was niet de bedoeling maar soms switch ik erg vaak tussen photoshop en andere applicaties, ik kan dan met de pen van de cintiq direct op de intuos en dan zit ik direct op de ACDs. Werkt gigantisch goed en eigenlijk best intuitief. Het was eigenlijk niet de bedoeling omdat ik de intuos bij aanschaf van de cintiq wilde verkopen maar uiteindelijk bevorderde het me mijn productiviteit om op deze manier te werken dus toch maar gehouden. Het rare is dat de intuos pen niet werkt op de cintiq, terwijl ze identiek zijn lol.

@Duriel: inderdaad, Dyson Air Multiplier, het was vorig zomer al bekend dat ik ging verhuizen dus had weinig zin om airco op te hangen. En je kan je hoofd in een ventilator stoppen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:16:
[...]

Ik heb een Acer TN en een HP IPS op me'n mbp. Ene via usb -> vga adapter andere via mini-displayport -> dvi adapter.

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn--g schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:22:
Ik heb een Acer TN en een HP IPS op me'n mbp. Ene via usb -> vga adapter andere via mini-displayport -> dvi adapter.
Okee, een beetje offtopic, maar: loopt dat een beetje, USB naar VGA? Of ghost hij dan erg, of een lage resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Laatst online: 14:03
Mijn setupje, weer, maar nu met schone tafel ;)
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5211/5499185932_e50112a556.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5093/5498591937_14f8dd1cf4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5054/5499179234_633500534c.jpg

MacBook Pro 15'' met I7 (late 2010) en op de achtergrond Creative T40 II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

HellBeast

Oh My GoT!

Niet erg spectaculair, maar ik post hem toch maar.

Afbeeldingslocatie: http://www.digital-photography.nl/apple1b.jpg

klikbaar!

Afbeeldingslocatie: http://www.digital-photography.nl/apple2b.jpg

klikbaar!

27" i5 quadcore

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Heel mooi,sober,maar mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Mijn huidige setup die ik al een tijdje zou posten! Gemaakt met mijn iPhone 4 dus niet super kwaliteit. :)

Allen zijn klikbaar! :)

Werkplek:
Afbeeldingslocatie: http://www.stepserver.nl/mac/1t.JPG

Op de plank:
Afbeeldingslocatie: http://www.stepserver.nl/mac/2t.JPG

Op de plank #2:
Afbeeldingslocatie: http://www.stepserver.nl/mac/3t.JPG

Wat je ziet op afbeelding 1:
- Samsung 32" TV
- iMac 27" Core i7 2,93 GHz, 16 GB RAM, AMD Radeon 5750 1 GB, 256 GB SSD + 1 TB HDD
- Macally G-S350SUAB met Western Digital 2 TB intern
- Logitech Z5500
- Logitech MX Revolution
- Oud Apple US Keyboard
- Creative USB Headset HS950
- Airport Extreme
- iPhone 4 dock
- Stekkerdoos

Wat je ziet op afbeelding 2:
- Mac Mini C2D 1,83 GHz, 2 GB RAM, 320 GB HDD
- CoolerMaster Xcraft 350 zwart met 320 GB HDD
- CoolerMaster Xcraft 350 zilver met 320 GB HDD
- Iomega 500 GB HDD
- Optical kabel

Wat je ziet op afbeelding 3:
- MacBook Pro mid 2009 C2D 2,66 GHz, 4 GB RAM, 160 GB SSD + 320 GB HDD (geen SD)
- Raindesign M-stand
- Bamboo Fun
- Troep

Wat je allemaal niet ziet:
- Troep
- Oude half-kapotte iMac G4 17"
- PS3
- Twee losse HDD's (500 GB + 1.5 TB) die ik nog ergens moet gaan inbouwen.
- Twee Microsoft Windows Server 2008 boeken
- Heleboel kabels

Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn. :P

[ Voor 2% gewijzigd door Step op 05-03-2011 16:10 . Reden: Toevoeging. ]

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/jmwq2

- MacBook Pro 13"
- 27" LED Cinema Display
- MacBook Air 11"

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast al eerder gevraagd:

Ruimen mensen hun bureau nou op voor de foto, of is het altijd zo? Ik kan niet werken aan een bureau waar niet allemaal frummeltjes omheen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zo is mijn bureau altijd. Ik kan er absoluut niet tegen als er rommel op m'n bureau leegt. Hoe cleaner hoe beter.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Laatst online: 06:28
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:52:
Vast al eerder gevraagd:

Ruimen mensen hun bureau nou op voor de foto, of is het altijd zo? Ik kan niet werken aan een bureau waar niet allemaal frummeltjes omheen liggen.
+1
Ik denk telkens hetzelfde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Trezzahn schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:54:
[...]

+1
Ik denk telkens hetzelfde :p
Mijn bureau is zo clean, dat komt ook omdat je de bovenste plank ook niet in zijn geheel hebt gezien waar alle rommel op ligt (dat zie je misschien een beetje ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Laatst online: 14-09 20:39
Rivanov schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:27:
[afbeelding]

- MacBook Pro 13"
- 27" LED Cinema Display
- MacBook Air 11"
Nice!

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martk2280
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 19:48
[afbeelding]

- MacBook Pro 13"
- 27" LED Cinema Display
- MacBook Air 11"
Ik zie ook een ipad/iphone dock staan heb je die ook? Verder mooie setup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Wat is dit toch een lekker topic! Ik ga gewoon spontaan mijn kamer/bureau opruimen! Moest sowieso gebeuren voordat mijn cadeautje begin volgende week arriveert. Ik ga kijken of ik vanavond een foto'tje kan schieten voordat ik de stad in ga. 'Before' heb ik al. Volgende week is hij weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
[afbeelding]

- MacBook Pro 13"
- 27" LED Cinema Display
- MacBook Air 11"
Zo zou ik mijn setup ook ongeveer willen hebben, maar dan zonder zo'n MBA en i.p.v. zo'n 13" MBP een 15" MBP. Op school doe ik namelijk veel met Photoshop, Illustrator en Flash en dan lijkt me 13" te klein. Of valt dat wel mee? Het prijsverschil tussen een 13" en een 15" is namelijk behoorlijk groot.

Momenteel gebruik ik ongeveer een half schooljaar een 15" Sony VAIO, maar een Mac vind ik zelf veel fijner werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Photoshop etc is te doen op een 13".
Zelf ook jaren gedaan. Is even wennen, maar dan gaat het best. Wel grappig dat steeds mensen naar je scherm kijken en zich af vragen of het wel te zien is, die kleine letters. :p
Desondanks ga ik naar een 15". Wil toch wat meer schermruimte en wat groter scherm is wel lekker.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
VincentG schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:42:
Photoshop etc is te doen op een 13".
Zelf ook jaren gedaan. Is even wennen, maar dan gaat het best. Wel grappig dat steeds mensen naar je scherm kijken en zich af vragen of het wel te zien is, die kleine letters. :p
Desondanks ga ik naar een 15". Wil toch wat meer schermruimte en wat groter scherm is wel lekker.
Ja, dan is het puur luxe en misschien is een groter scherm ook wel praktischer. Ik heb de 15" met hogere resolutie gezien, maar dat zijn ook wel kleine lettertjes hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 18:29
[afbeelding]

- MacBook Pro 13"
- 27" LED Cinema Display
- MacBook Air 11"
ligt het aan mij of ligt je muismat 90 graden gedraaid?
hele mooie set-up, mij lijkt alleen een 13'' niks maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefan-smit20 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:18:
hele mooie set-up, mij lijkt alleen een 13'' niks maar dat is persoonlijk.
Dat is ook echt zo, ik heb een 13'' MacBook Pro en ik ben echt supertevreden over de (scherm)grootte. :) Ik zou hem ook echt niet ruilen voor een 15'' MacBook Pro. Alleen een klein beetje jammer is dat de nieuwe 13'' MacBook Air, die we sinds kort ook in huis hebben een hogere resolutie heeft, en de nieuwe MacBook Pro niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:18
Na lang te hebben kunnen kwijlen op jullie spullen hier dan toch maar eens een pic van mijn opstelling

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2yjob45.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/11975fp.jpg

Wat zie je:

Mac Mini late 2009
Macbook 13" white (jaar eigenlijk geen idee :) )
Twee maal 22" Acer schermpjes op 1 voet
plus de overige rommel (keyboard, muis e.d.)

Wat zie je niet:

Airport extreme, Airport express, Ipod touch 1G 8GB, Magi Trackpad en nog veeeel meer wat niet met apple te maken heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13

Sick Nick

Drop the top!

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2efhu3a.jpg

M'n setup, nu met de air 11" aangesloten aan de HP 24" S-IPS monitor en de AudioEngine monitor speakers. Anders staat de vaio er bovenop en aan het scherm en de air links gewoon los. De Z komt vooral om de hoek bij het wat zwaardere werken (foto/videobewerken en gamen), daar is de air gewoon te traag mee. Voor dagelijks gebruik echter meer dan prima geschikt. Voor mij een heerlijke combi zo, keuze uit 2 ultraportables (bij elkaar opgeteld nog geen 2,5 kilo :P ) met elk hun eigen doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@martk2280: Ja ik heb ook nog een iPhone 4 (daar is de foto meegemaakt) en een iPad 64GB WiFi (zie signature ;))

@ de rest: 13" is voor mij prima. Ik ben veel onderweg naar klanten dus dan is het handzaam en op kantoor hangt hij aan een 24" LED Cinema Display en thuis aan m'n 27". Dus ik heb geen 'last' van het kleine scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i174.photobucket.com/albums/w117/HyperTesia/th_bureau.png

Alles is wel duidelijk volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JERONY
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-02-2024
Kapotte trakpad?:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Pinooo schreef op zondag 06 maart 2011 @ 18:53:
Na lang te hebben kunnen kwijlen op jullie spullen hier dan toch maar eens een pic van mijn opstelling

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat zie je:

Mac Mini late 2009
Macbook 13" white (jaar eigenlijk geen idee :) )
Twee maal 22" Acer schermpjes op 1 voet
plus de overige rommel (keyboard, muis e.d.)

Wat zie je niet:

Airport extreme, Airport express, Ipod touch 1G 8GB, Magi Trackpad en nog veeeel meer wat niet met apple te maken heeft!
Mooi, maar.....

Wordt je niet stapel van dat rond gat achterin? Persoonlijk zou ik continu alleen maar dat gapende gat zien :D

En staan de monitoren niet nét iets te hoog voor een aangename kijk-houding?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohja, er zit een barst in, maar hij werkt nog perfect. Je voelt het niet eens. Als ik achter m'n bureau zit zie ik het niet eens, is enkel met veel licht en van uit een bepaalde hoek te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

mr. TCB schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:05:
[...]

Mooi, maar.....

Wordt je niet stapel van dat rond gat achterin? Persoonlijk zou ik continu alleen maar dat gapende gat zien :D

En staan de monitoren niet nét iets te hoog voor een aangename kijk-houding?
Ik zou eerder gek worden van de kleur van dat bureau, naast de afgebladderde staat.

Monitoren zo hoog zou ik ook geen 30 minuten volhouden idd. Mijn monitoren staan lager dan mijn ogen, want je hoofd iets naar beneden gebogen is de natuurlijke houding als je aan een bureau zit. Het liefst zou ik ze nog schuin in mn bureau verwerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb i.p.v. carnaval te vieren mijn hoekbureau de deur uitgedaan en twee massieve beuken bladen gekocht om mezelf bezig te houden met het onderstaande als resultaat...

Ik zat een aantal weken mee te kijken hier en dacht, laat ik mijn Macjes ook maar eens posten

Afbeeldingslocatie: http://i225.photobucket.com/albums/dd277/timtheunissen/IMG_2664-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i225.photobucket.com/albums/dd277/timtheunissen/IMG_2661-1.jpg

Wat staat er allemaal op:

MacBook 13" /2.66GHz/ 8GB/ 500Gb (Mid 2010)
MStand
Powermac G5 Dual 1.8GHz / 4Gb/ 2TB
Mac Pro 4,1 CTO /8-Core 2.93GHz/ 16Gb/ ATI 5770/ 4TB
Logitech X-240
2x HP 2310i
iPhone 4 16GB
iPad 64GB 3g
iPod Classic 160Gb
Time Capsule 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:54

KoudeAardbei

Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Mooi werk! Wel jammer van die naad in het midden. Hadden ze geen langere bladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:18
Bosmonster schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:16:
[...]

Ik zou eerder gek worden van de kleur van dat bureau, naast de afgebladderde staat.

Monitoren zo hoog zou ik ook geen 30 minuten volhouden idd. Mijn monitoren staan lager dan mijn ogen, want je hoofd iets naar beneden gebogen is de natuurlijke houding als je aan een bureau zit. Het liefst zou ik ze nog schuin in mn bureau verwerken :P
Ach dat gat heb je geen last meer van na zo'n lange tijd... valt niet meer op..

het bureau verdiend wel weer eens een likje verf.. dat moet zo eens per twee/drie jaar. (het gaat om de apple toch, niet de bureaus :))

die monitoren heb ik helemaal geen last van. ik krijg juist last va monitoren die te laag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Bosmonster schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:27:
Mooi werk! Wel jammer van die naad in het midden. Hadden ze geen langere bladen?
Met de draad van het Keyboard erop zie je het amper ;)

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:27:
nee helaas niet... die naad word van de week nog opgevuld met lijm en zaagsel dan verdwijnt hij bijna helemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:14

dimako_

Vogel

@ Rudolp
Ziet er echt strak uit, waar heb je die bladen gekocht en wat zijn de prijzen er van?
Binnenkort bezig in mijn eigen huis(je) en wil ik het ook mooi voor elkaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimako_ schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:43:
@ Rudolp
Ziet er echt strak uit, waar heb je die bladen gekocht en wat zijn de prijzen er van?
Binnenkort bezig in mijn eigen huis(je) en wil ik het ook mooi voor elkaar maken.
Bij de Ikea na lang zoeken... Geen enkele houthandel had ze liggen hier in de buurt en de praxis had wel iets vergelijkbaars, maar was in mijn geval net zo duur als 2x de plank van Ikea en te kort ( had 3 meter nodig)... de prijs was €75,- p/s volgens de bon..

Heb nog een andere lat gekocht van 3 om zo een spleet over de breedte te creëren waardoor alle kabels net wegvallen, vind het zonde om rondje uit te moeten zagen voor de kabels... Deze plank lig net wat dieper dan het blad zelf ( zie foto )

Afbeeldingslocatie: http://i225.photobucket.com/albums/dd277/timtheunissen/IMG_2668-1.jpg

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 13:50

GerritGekke

Gamechanger

Op de lat kan je ook nog wel weer leuke verlichting monteren!

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep, had ik al aan gedacht... zal er eens over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nDbjl0EHtESI17EAd0WD5mEG/full.jpg

op de foto:
Sony Vaio SZ61C
Apple Macbook Air 11,6" 64GB werk
Apple Macbook Air 11,6" 128GB prive
Apple superdrive
Keyboard + trackpad
Dell 23" monitor, nog eens vervangen voor de 27" Cinema van Apple

buiten de foto
Apple Ipad 32GB Wifi
Apple Airport Express
2x Apple Airport Extreme

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:24:

MStand
Logitech X-240
2x HP 2310i
iPhone 4 16GB
iPad 64GB 3g
iPod Classic 160Gb
Time Capsule 2TB
Ik moet wel zeggen, je hebt me inspiratie gegeven!
Ik ga over 1-2 maanden inkopen doen, nieuw bureau, schermen e.d. en je gaf me meteen een voorbeeld.
Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop niet voor je dat je dat allemaal in een keer moet ophoesten :) maar ben benieuwd naar jou setup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:25:
Ik hoop niet voor je dat je dat allemaal in een keer moet ophoesten :) maar ben benieuwd naar jou setup :)
Haha nee, dat zeker niet. Binnen 1 maand heb ik me studie afgerond, ik doe de opleiding Systeembeheer. Ik werk zelf bij een bedrijf part-time als systeembeheerder ivm studie. Als ik dit afrond kan ik 3 maanden fulltime gaan werken, heb al een budget en prijzen. Moet lukken ondanks dat het lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 13:50

GerritGekke

Gamechanger

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:32:
Wat wel grappig is aan het bureau is dat er een zelfde patroon in zit als de vloer! En een mooie zachte licht straal uit vanuit die plint zou denk ik wel cool lijken.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha ja klopt, zacht licht is moeilijk denk ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijlemanz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:20
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:56:
[...]

Bij de Ikea na lang zoeken... Geen enkele houthandel had ze liggen hier in de buurt en de praxis had wel iets vergelijkbaars, maar was in mijn geval net zo duur als 2x de plank van Ikea en te kort ( had 3 meter nodig)... de prijs was €75,- p/s volgens de bon..

Heb nog een andere lat gekocht van 3 om zo een spleet over de breedte te creëren waardoor alle kabels net wegvallen, vind het zonde om rondje uit te moeten zagen voor de kabels... Deze plank lig net wat dieper dan het blad zelf ( zie foto )

[afbeelding]

succes
Deze dus: Ikea blad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 10:45

ToCuS

It begins in the brain!

ziet er netjes uit hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Net even snel brakke pic geschoten met iPhone 4 van mn vandaag aangekomen MBP 15" en magic mouse.
Was even geduld hebben, maar heb hem eindelijk (oude mb verkocht, wachten op update, besteld toen store weer online was en vandaag iets voor 18u eindelijk binnen).

Afbeeldingslocatie: http://img847.imageshack.us/img847/5029/img0302.th.jpg

Direct link is helaas niet meer gratis beschikbaar zonder in te loggen / registreren.

Te zien:

MBP 15" High Res, early 2011
Magic Mouse

Oude windows desktop pc met 2x 17" en logitech mouse,
bier, koffiekopje etc.
iPod is volgens mij net niet te zien, wel nog wat rotzooi en kabels (we moeten hier eerders nog even router goed plaatsen en kabels trekken, tijd zonder internet gezeten op internet op iPhone na en nu nog even enkel wifi).

Hmm, niet al te beste foto, maar goed.
Voor de oplettende kijkers, jup, er zit nu een netwerk kabel in, die met mn pc is verbonden om files van pc op mbp te zetten, wireless was geen succes.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:24:
Heb i.p.v. carnaval te vieren mijn hoekbureau de deur uitgedaan en twee massieve beuken bladen gekocht om mezelf bezig te houden met het onderstaande als resultaat...

Ik zat een aantal weken mee te kijken hier en dacht, laat ik mijn Macjes ook maar eens posten

[afbeelding]

[afbeelding]

MStand
Logitech X-240
2x HP 2310i
iPhone 4 16GB
iPad 64GB 3g
iPod Classic 160Gb
Time Capsule 2TB
Ik mis een tweede macbook in je setup. De hele symmetrie is nu verpest :+

Dit is mijn sobere setup:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/4170678/tweakers_IMG_0189-small.jpg

iMac 3,06ghz mid 2010 8GB
Roth speakers
iPhone 4 (foto mee gemaakt)
Western Digital My Book Studio 2 TB (FireWire)
Canon IP4000
Canon MP610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]mr. TCB schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:39:
[...]

Ik zal hem (15" MB pro )er de volgende keer bij leggen, maar mijn vriendin was daar op aan het werken :)

Maar klein vraagje; waarom twee inkjets? is die DPI van i4000 hoger soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:01:
[quote]mr. TCB schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:39:
[...]

Ik zal hem (15" MB pro )er de volgende keer bij leggen, maar mijn vriendin was daar op aan het werken :)

Maar klein vraagje; waarom twee inkjets? is die DPI van i4000 hoger soms?
Nee, ik heb de multifunctionele voor het scannen en kopieren, de IP4000 voor het normale afdrukken. Heb hiervoor gekozen omdat het inkt voor de IP4000 veel goedkoper is (er zit geen chip op de cartridge). En de Mac kan deze printer zelf aanzetten (scheelt weer een handeling). Lui en cheap dus, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:32:
Maar je had er toch al aan gedacht? :/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
Wauuuw :D hoe bevallen die HP Monitoren, ik zat zelf er ook naar te kijken maar dan de 27" variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbrouwers123 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:24:
[...]

Wauuuw :D hoe bevallen die HP Monitoren, ik zat zelf er ook naar te kijken maar dan de 27" variant.
Ze bevallen prima, heb geen klachten... Ga ze binnenkort wel nog omruilen voor 2 ACD's. Simpelweg omdat dan het plaatje compleet is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Wootism schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:22:
[...]

Maar je had er toch al aan gedacht? :/ ;)
Haha, ik dacht eraan om ook zo'n reactie te plaatsen, maar ik dacht, nee da's flauw :P

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Toevallig dat je over 2 ACD's denkt. Mijn vorige bijdrage aan deze reeks topics stamt uit 2010. Vandaag tegen een spotprijsje 2 oude ACD's op de kop getikt en opgehaald. Nu nog mijn USB-DVI converter binnenkrijgen en ik kan verder werken met beide schermen gekoppeld aan een Macbook Pro. Macbook Unibody is tijdelijk vanwege een defecte Macbook Pro 15". Vandaar meerdere systemen op de foto.

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5251/5517633407_d35c66bcf3_z.jpg
Apple setup '11 by k5O52, on Flickr

[ Voor 15% gewijzigd door k5052 op 11-03-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:15
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:13:
[...]

Ze bevallen prima, heb geen klachten... Ga ze binnenkort wel nog omruilen voor 2 ACD's. Simpelweg omdat dan het plaatje compleet is :)
:D volstrekte waanzin maar ik begrijp het wel. Ziet er nu al mooi uit, met twee ACD's wordt het helemaal een plaatje, dat bureau van je.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k5052 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:16:
Toevallig dat je over 2 ACD's denkt. Mijn vorige bijdrage aan deze reeks topics stamt uit 2010. Vandaag tegen een spotprijsje 2 oude ACD's op de kop getikt en opgehaald. Nu nog mijn USB-DVI converter binnenkrijgen en ik kan verder werken met beide schermen gekoppeld aan een Macbook Pro. Macbook Unibody is tijdelijk vanwege een defecte Macbook Pro 15". Vandaar meerdere systemen op de foto.

[afbeelding]
Ik vind dit pas kicken!! Mooie aankoop! Ik wil wel de 23" Alu versie... :) _/-\o_
Abbadon schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:36:
[...]

:D volstrekte waanzin maar ik begrijp het wel. Ziet er nu al mooi uit, met twee ACD's wordt het helemaal een plaatje, dat bureau van je.
Dank je! :) Ik denk inderdaad ook dat het er niet op achteruit zal gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k5052 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:16:

[afbeelding]
Heel netjes! Mag ik vragen hoe je twee ACD's aan één MacBook Pro koppelt? :9

Ooh en ik ben ook wel benieuwd naar het spotprijsje O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 23:30:
[...]

Heel netjes! Mag ik vragen hoe je twee ACD's aan één MacBook Pro koppelt? :9

Ooh en ik ben ook wel benieuwd naar het spotprijsje O-)
Goed lezen, hij zegt al hoe hij dat van plan is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdkleijn
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-08 17:19
Kun je om 2 displays te koppelen aan je macbook niet beter een matrox dualhead2go gebruiken? Kost wel meer dan een usb adapter (denk ik, ik weet niet hoe duur usb naar dvi adapters zijn) maar dan houdt je wel op beide schermen hardwarematige versnelling. (in osx termen "QE/CI")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. De Matrox Dualheads zijn wat betreft wel wat beter, vanwege hardware acceleratie maar hebben wel een ander nadeel. De schermen worden door middel van de matrox adapter gezien als 1 groot beeldscherm. Hierdoor springen bijvoorbeeld vensters en meldingen die gecentreerd staan soms precies in het midden van 2 schermen.

Tevens heb ik minder voor de 2 ACD's en de kosten van de bijbehorende usb converter bij elkaar betaald dan dat ik zou moeten betalen voor een alleen de matrox dualhead2go adapter. Het tweede scherm zal hoogstwaarschijnlijk toch alleen maar gebruikt worden voor toolbars (photoshop, illustrator, indesign) en websites. Een usb adapter voldoet daardoor genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Fietsbel schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:00:
[afbeelding]

op de foto:
Sony Vaio SZ61C
Apple Macbook Air 11,6" 64GB werk
Apple Macbook Air 11,6" 128GB prive
Apple superdrive
Keyboard + trackpad
Dell 23" monitor, nog eens vervangen voor de 27" Cinema van Apple

buiten de foto
Apple Ipad 32GB Wifi
Apple Airport Express
2x Apple Airport Extreme
De Apple Cinema 27" is nu ook binnen , samen met de Apple magic mouse :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QJOR4MI0xHucc3zLiS1ApMBN/full.jpg

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 14:40
Telt een verpakking ook?

verzameling

Apple Trackpad
Apple SuperDrive
Apple Airport Express
Apple Airport Extreme
Apple iPhone 4
Apple MacBook Air (11,6", 128GB)
Apple iPod Touch (2 GEN, 8GB)
Apple iPhone 4
Apple iPad Case (2x)
Apple iPad Camera Connector
Apple Universal Dock
Apple iPad (2x, 1x 64GB 3Gis gestolen!, 1x 32GB 3G)
XtremeMac Dual Stand (iPhone 4 + iPad)

Maar ik ben niet verslaafd!

Zit te twijfelen tussen een iPad 2 of een Cinema Display, daar ben ik nog niet helemaal uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Toppe op 12-03-2011 14:22 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 14:15
Nee, aan verpakkingen heeft niemand wat.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 14:40
Maar ik heb geen werkplek!m_O- ik werk overal!:D

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Toppe schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:06:
Het heet hier ook niet 'show je werkplek'
:)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3Stone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:43
Fietsbel schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:47:
[...]

De Apple Cinema 27" is nu ook binnen , samen met de Apple magic mouse :)

[afbeelding]
Gave Lamp! Wat voor een lamp(voet) is het? Is deze ook in NL verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick91
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 01:01
Ik woon nu voor een aantal maanden in Barcelona, maar toen ik hier naartoe vertrok heb ik mijn trouwe PowerBook G4 thuisgelaten. Omdat ik toch eens over moest naar Intel heb ik hier in Barcelona een andere Mac gekocht: een mooie MacBook white (late 2007) voor een mooie prijs. Je zult denken: zo'n oud ding!? Zelfs met een PowerBook G4 ging het prima, maar nu kan ik er in ieder geval nog even zeker van zijn dat ik niet buitengesloten wordt met updates en applicaties die alleen nog maar voor Intel Macs uitgebracht worden.

Genoeg gepraat:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/7531148/mac_bcn.jpg

De foto is niet best, hij is gemaakt met een iPod touch. En het ding wat ernaast ligt is een Thinkpad met een Apple sticker erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
rick91 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:14:
Ik woon nu voor een aantal maanden in Barcelona, maar toen ik hier naartoe vertrok heb ik mijn trouwe PowerBook G4 thuisgelaten. Omdat ik toch eens over moest naar Intel heb ik hier in Barcelona een andere Mac gekocht: een mooie MacBook white (late 2007) voor een mooie prijs. Je zult denken: zo'n oud ding!? Zelfs met een PowerBook G4 ging het prima, maar nu kan ik er in ieder geval nog even zeker van zijn dat ik niet buitengesloten wordt met updates en applicaties die alleen nog maar voor Intel Macs uitgebracht worden.

Genoeg gepraat:

[afbeelding]

De foto is niet best, hij is gemaakt met een iPod touch. En het ding wat ernaast ligt is een Thinkpad met een Apple sticker erop.
Hah, nog iemand die voor paar maanden in Barcelona woont. Ook zulk traag internet?
Ik zal zo even een foto van mijn MBA, iPad etc maken.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppe schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:06:
(sluipmoordenaar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Laatst online: 14:03
Conducteur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepmk95
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09-2024
Toppe schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:20:

Zit te twijfelen tussen een iPad 2 of een Cinema Display, daar ben ik nog niet helemaal uit.
ik zou voor de ACD gaan. ik heb ook een beetje zitten twijfelen, maar het verschil is er bijna niet tussen de iPad en de iPad 2. het is de moeite simpel weg niet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
Hahn schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 01:43:
[...]

Wat maakt dat uit? En wat 'overdone' is, is voor iedereen anders. Sommige mensen kopen ook een 60" tv, terwijl ze aan een 40" meer dan genoeg zouden hebben.

Geef maar toe, je bent stiekem gewoon jaloers ;) Ik wel in ieder geval.
Ach, heb zelf 2x 24'' en 1 keer 22" staan... Dus wat dat betreft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik heb aan 1x 24" (iMac) en 1x 15" (Sony Vaio) voldoende, maar ik zou wel een 27" of 30" ACD met daarbij een 15" MBP willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Tijd voor nieuwe foto'tjes:-)
Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/4161/p3140069.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img852.imageshack.us/img852/886/p3140068.jpg

iMac 27"
Macbook Pro 13" 2011 Model
(Macbook Pro 13" die in de verkoop gaat)

iPad 64GB WiFi
iPhone 4 32GB
iPod Video 80Gb

Timemachientje en koptelefoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbrouwers123 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:32:
Tijd voor nieuwe foto'tjes:-)
[afbeelding]

[afbeelding]

iMac 27"
Macbook Pro 13" 2011 Model
(Macbook Pro 13" die in de verkoop gaat)
Heel mooi! Echt prachtige setup! O+ Mag ik vragen of dat de echte Beats zijn, of die van DealExtreme? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:58:
[...]

Heel mooi! Echt prachtige setup! O+ Mag ik vragen of dat de echte Beats zijn, of die van DealExtreme? :D
Echte, helaas 299 euro voor mogen betalen bij de A-Mac (gebruik ze al bijna 2 jaar met heel veel plezier), heb ook neppe gehoord, moet zeggen dat die behoorlijk goed klinken voor die 60 euro die ze daar kosten (bijv. bij Deal Extreme)

Maarja de kwaliteit en garantie van de echte is toch net een stukje beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick91
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 01:01
Jaspur schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:31:
[...]
Hah, nog iemand die voor paar maanden in Barcelona woont. Ook zulk traag internet?
Ik zal zo even een foto van mijn MBA, iPad etc maken.
Nee hoor, mijn internet is prima eigenlijk. Soms haperen YouTube-filmpjes een beetje maar ik kan gewoon Uitzending Gemist kijken of een filmpje downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:39
Ik ben sinds kort ook lid van de Mac familie en dat bevalt me meer dan uitstekend. :)

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/25pk55u.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2vd0m0y.jpg

Het is een base 13'' MBP met het Sandy Bridge gebeuren. Echt een superding, ondanks dat ik van een SSD naar een conventionele harde schijf ben gegaan, maar Mac OSX cached alles heerlijk in het geheugen, dat het maar weinig uitmaakt. Toch komt er ooit nog een SSD in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RnB schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:56:
Het is een base 13'' MBP met het Sandy Bridge gebeuren. Echt een superding, ondanks dat ik van een SSD naar een conventionele harde schijf ben gegaan, maar Mac OSX cached alles heerlijk in het geheugen, dat het maar weinig uitmaakt. Toch komt er ooit nog een SSD in.
Als het nu al heerlijk aan voelt dan zal het nog veel beter aanvoelen met een SSD. Heb in m'n 15" een SSD zitten en als ik dan met m'n 13" werk die een gewone HD heeft lijkt het uren te duren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
  • Laatst online: 12:48
Ik ga zitten waar men vriendin me neer zet..
[afbeelding]

MBP 15" i7 met 8gb geheugen. (2010 versie)

[ Voor 4% gewijzigd door thijskl op 16-03-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Laatst online: 12:45
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/jr8hmq.jpg

Hier dan eindelijk mijn setup, heeft best lang geduurd om het zo te krijgen sinds ik in amsterdam woon.

MBP late 2010 13 inch
samsung 226bw
Draadloos apple toetsenboard en magic trackpad
universal dock
Mstand
Iphone 4 ( foto mee genomen)
Samsung galaxy s ( ligt daar nu te niksen )

zo was het wel zo'n beetje, echt een ideale setup vind ik lekker veel ruimte voor huiswerk en films kijken enzo gaat prima of lekker achterover leunend browseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@syntesia
Waarom heb je 2 smartphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:26:
@syntesia
Waarom heb je 2 smartphones?
Me dunkt omdat, net als zovelen, je de iPhone 4 hebt gekocht en je vorige model gewoon nog op tafel of net wat later in een la ligt te verstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Laatst online: 12:45
die sgs was nog van mijn abbo, maar heb later een iphone 4 gekocht.
Doe nu momenteel niks met die sgs eigenlijk. en staat ook al tijdje te koop :p( jaa beetje reclame maken XD )
Maarja android is wel leuk, maar iphone+mac+mobile me is echt geniaal :D dus daarom heb ik er nu 2.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.