In de randstad zou je 2500 - 2800 verdienen, maar in Friesland is dat wat lastiger vermoed ik. Dus als het je om het geld gaat zou je moeten verhuizen.. Maar ik geloof dat een gemiddeld woonhuis in het noorden nog geen 1,5 ton kost, dus wat dat betreft maakt het allemaal niet zoveel uit.HielkeJ schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:24:
Leeftijd: 25 jaar
Opleiding(en):
2009 - 2012: HBO Business IT & Management (Bedrijfskundige informatica)
2003 - 2006: MBO Netwerkbeheer
Certificaten: Nee
Werkervaring: 6 jaar in de huidige functie. 2 jaar ondersteuning klanten van een hostingbedrijf.
Werkgever: Bedrijf wat zich voornamelijk richt op gemeentelijke websites op basis van een opensource CMS.
Huidige functie: PHP programmeur (ongeveer 60%, officiele functie), systeembeheer (30%, verantwoordelijk voor het systeembeheer) en klantenondersteuning (10%)
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: Nee
Laptop: Simpel netbookje bij piketdienst.
GSM: Nokia 3310 bij piketdienst.
Leaseauto: Nee
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Reiskostenvergoeding van 161 euro per maand
Land: Nederland
Regio: Friesland
Reistijd: 15 min met de auto
Maand salaris (bruto): 2250 euro
Ik heb één keer in de vijf weken een een week piketdienst. Dit houdt in dat ik 24/7 een telefoon bij mij moet hebben en snel toegang tot internet moet hebben om storingen te verhelpen. Hiervoor krijg ik per week 100 euro.
Is dit allemaal redelijk of kan ik beter gaan kijken naar een nieuwe uitdaging?
[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 25-11-2012 14:01 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1