Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:49:
[...]
Mijn hemel, wat een karikatuur wordt hier weer geschetst van de student. Volgens mij ben je in de war met de situatie vóór de jaren '80, toen studeren inderdaad nog tot in het oneindige kon, en je ongestraft tien jaar kon lanterfanten.
Er zijn natuurlijk wel types die teveel zuipen en alleen maar op de sociëteit hangen, maar dat aantal neemt na het eerste of tweede jaar toch wel sterk af, temeer omdat verenigingen al langer onder vuur liggen en aangespoord worden om hun studenten te motiveren beter te studeren en meer in de collegebanken te zitten.
Het beeld van de brallende, zuipende, lanterfantende student wordt alleen maar van stal gehaald door types die zelf niet weten wat het is om te studeren en er stiekem van balen dat ze het niet hebben gedaan.
edit:
huh, ik meende toch dat ik hier een heel verhaal had getikt
ik schreef mijn woorden misschien iets te overdreven op, maar ik sta wel achter de globale strekking ervan... en het is niet zo dat ik vanaf de zijlijn sta te brullen ofzo... ben zelf ook "gewoon" student geweest...huh, ik meende toch dat ik hier een heel verhaal had getikt
dit dus:
ik heb het misschien een beetje overdreven opgeschreven... maar ik sta wel achter de globale strekking... ik ben zelf onderdeel van het studenten-systeem geweest, dus het is niet zo dat ik vanaf de zijlijn sta te schreeuwen ofzo...writser schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:59:
[...]
Mwoah, de waarheid ligt er volgens mij ergens tusseninNegen jaar gestudeerd, op het laatst echt wel mijn best gedaan maar je hebt toch zeeen vrije tijd om te brallen, zuipen en te lanterfanten. Een drukke dag had je als je om 11 uur op college moest zijn. Niet te vergelijken met de 60u/week die ik nu draai.
[ Voor 24% gewijzigd door P.O. Box op 12-10-2012 15:10 ]