Gesprek gisteren met succes afgerond. Erg blij met het resultaat.
Leeftijd: 26
Opleiding(en): HBO Technische Informatica
Certificaten: Geen
Werkervaring: 5 jaar
Huidige functie: Senior Software Engineer
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
Laptop: Nee, maar wel gekregen van bedrijf waar ik gedetacheerd zit
Leaseauto: 130 euro reiskostenvergoeding en een tankpas voor mijn eigen auto incl prive kms
Werkweek: 38 uur
Pensioenregeling: Ja (details onbekend, moet ik opzoeken)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 60 euro netto onkostenvergoeding, studiebudget, flexbudget voor boeken of extra vrije dagen enz
Regio: Noord-Brabant
Maand salaris (bruto): 3071 euro

Ook heb ik het eens over de tankpas gehad. Hij gaf aan dat er tijdens de eindejaarsronde wel een ei over gelegd ging worden. Hie rheb ik natuurlijk mee ingestemd. Een tankpas is heel leuk, maar op het moment dat je je baan kwijt raakt telt dat niet als inkomen etc. Ook voor het opbouwen van pensioen etc heb je er neits aan. Ik snap ook dat het rechtstreeks omzetten naar salaris geen optie is, maar een verhoging + meer prive km's voor een leaseauto zou ik begrijpen. Of ik dan uberhaupt een leaseauto voor prive km's ga gebruiken is nog maar de vraag natuurlijk. Ik moet hier eens goed over nadenken.
Leeftijd: 26
Opleiding(en): HBO Technische Informatica
Certificaten: Geen
Werkervaring: 5 jaar
Huidige functie: Senior Software Engineer
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
Laptop: Nee, maar wel gekregen van bedrijf waar ik gedetacheerd zit
Leaseauto: 130 euro reiskostenvergoeding en een tankpas voor mijn eigen auto incl prive kms
Werkweek: 38 uur
Pensioenregeling: Ja (details onbekend, moet ik opzoeken)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 60 euro netto onkostenvergoeding, studiebudget, flexbudget voor boeken of extra vrije dagen enz
Regio: Noord-Brabant
Maand salaris (bruto): 3071 euro

Ook heb ik het eens over de tankpas gehad. Hij gaf aan dat er tijdens de eindejaarsronde wel een ei over gelegd ging worden. Hie rheb ik natuurlijk mee ingestemd. Een tankpas is heel leuk, maar op het moment dat je je baan kwijt raakt telt dat niet als inkomen etc. Ook voor het opbouwen van pensioen etc heb je er neits aan. Ik snap ook dat het rechtstreeks omzetten naar salaris geen optie is, maar een verhoging + meer prive km's voor een leaseauto zou ik begrijpen. Of ik dan uberhaupt een leaseauto voor prive km's ga gebruiken is nog maar de vraag natuurlijk. Ik moet hier eens goed over nadenken.
[ Voor 26% gewijzigd door k0ewl op 13-09-2012 09:32 ]
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."