Mocht die 200€ er niet komen en je gaat met een big smile naar het werk dan is er natuurlijk ook niets aan de hand of onderhandel er nog een leuke cursus bijWarbringer schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:29:
[...]
Nee. Dit moet gebruikt worden voor studies en wordt niet uitbetaald. Het techniekbudget kan gebruikt worden om IT-gerelateerde zaken mee te kopen. Laptop, PC, GSM, tablet, ereader, MP3 spelers etc. De items die je koopt zijn dan eigendom van de werkgever totdat ze belastingtechnisch gezien afgeschreven zijn. Dit heeft als voordeel dat je zaken kunt kopen met bruto geld en dat je geen BTW schuldig bent. Nadeel is dat als je weggaat voordat het item afschreven is dat je het terug moet geven of de restwaarde betaald.
Mijn huidige baan en het aanbod van de nieuwe functie verschillen teveel om echt 100% eerlijk met elkaar te vergelijken. De meeste zaken heb ik gewoon uit kunnen rekenen en weg kunnen strepen maar sommige dingen zullen gewoon een beetje op waarde geschat moeten worden.
Mijn gevoel nu zegt dat het nieuwe aanbod nog ongeveer €200 netto mist maar dit is pas het eerste bod en volgens mij is er altijd wel wat ruimte om te onderhandelen, toch?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”