Wat verdient de ICT'er / GOT'er? (deel 11) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 85 Laatste
Acties:
  • 1.507.948 views

Onderwerpen

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-12 16:04
Warbringer schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:29:
[...]

Nee. Dit moet gebruikt worden voor studies en wordt niet uitbetaald. Het techniekbudget kan gebruikt worden om IT-gerelateerde zaken mee te kopen. Laptop, PC, GSM, tablet, ereader, MP3 spelers etc. De items die je koopt zijn dan eigendom van de werkgever totdat ze belastingtechnisch gezien afgeschreven zijn. Dit heeft als voordeel dat je zaken kunt kopen met bruto geld en dat je geen BTW schuldig bent. Nadeel is dat als je weggaat voordat het item afschreven is dat je het terug moet geven of de restwaarde betaald.

Mijn huidige baan en het aanbod van de nieuwe functie verschillen teveel om echt 100% eerlijk met elkaar te vergelijken. De meeste zaken heb ik gewoon uit kunnen rekenen en weg kunnen strepen maar sommige dingen zullen gewoon een beetje op waarde geschat moeten worden.

Mijn gevoel nu zegt dat het nieuwe aanbod nog ongeveer €200 netto mist maar dit is pas het eerste bod en volgens mij is er altijd wel wat ruimte om te onderhandelen, toch?
Mocht die 200€ er niet komen en je gaat met een big smile naar het werk dan is er natuurlijk ook niets aan de hand of onderhandel er nog een leuke cursus bij ;). Soms moet je een stapje terug doen om weer een stapje vooruit te komen.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• jibbs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-12-2022
Leeftijd: 22
Opleiding(en): HBO Informatica
Certificaten: -
Werkervaring: 1,5 jaar
Werkgever: Klein IT bedrijf
Huidige functie: Software Engineer, PHP
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
Adv dagen: 4
13/14e maand of winstuitkering: Geen
Laptop: Nee
GSM: Nee
Leaseauto: Nee
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: 1/3 zelf
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Collectieve verzekeringen
Land: NL
Regio: Zeeland
Reistijd: 10 min

Maandsalaris (bruto): 2240

Is dit redelijk werk nu bijna 2 jaar hier

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-12 22:20
jibbs schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:56:
Werkervaring: 1,5 jaar

Huidige functie: Software Engineer, PHP

Maandsalaris (bruto): 2240

Is dit redelijk werk nu bijna 2 jaar hier
Vrij mager. 2000 + leaseauto of 2300 zonder auto is een veelvoorkomend startsalaris. Na 1.5 jaar zou je ongeveer 300 euro daarboven moeten zitten. (nu kan de economische dip wat hebben tegengewerkt, die 300 moet je dus met een korrel zout nemen).

Verwijderd

Leeftijd: 26
Opleiding(en): MTS Autotechniek, HTS Autotechniek
Werkervaring: 0.5 jaar (7 jaar bij huidige bedrijf zaterdag- en vakantiewerk gedaan, waarvan 3 jaar op huidige functie)
Werkgever: Werktuigbouwkundig producent
Huidige functie: Engineer

Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: -
Laptop: -
GSM: -
Leaseauto*: -
Werkweek: 38 uur
Pensioenregeling: PME
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: -
Land: Nederland
Regio: Noord Limburg
Reistijd**: 10 min met auto

Maandsalaris (bruto): €2485

Verwijderd

Leeftijd: 29
Opleiding(en): HBO informatica, WO Software Engineering
Werkervaring: 4 jaar
Werkgever: ICT dienstverlener
Huidige functie: Software Engineer
Laptop: Ja
Leaseauto*: nee (ik heb voor mobiliteitsvergoeding gekozen)
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Telefoon + internetvergoeding
Regio: Nederland
Reistijd**: Varieert

Maandsalaris (bruto): €3600

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online

Matis

Rubber Rocket

t_captain schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:01:
Vrij mager. 2000 + leaseauto of 2300 zonder auto is een veelvoorkomend startsalaris. Na 1.5 jaar zou je ongeveer 300 euro daarboven moeten zitten. (nu kan de economische dip wat hebben tegengewerkt, die 300 moet je dus met een korrel zout nemen).
Als HBO-er mag je als starter ongeveer 100 keer je leeftijd doen. Ik vind dat hij best aardig verdient. Ikzelf ben met mijn 21e gestart op 2175 euro bruto per maand. Na een jaar 2340 en vanaf 1 januari 2480 per maand. En ik ben nu net 23.

Al met al best aardig en marktconform.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-12 22:04

Lulukai

God's gift to women

Wat is het verschil tussen sales en pre-sales?

.

• Schnor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2013
ruyckske schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:57:
Wat is het verschil tussen sales en pre-sales?
Pre sales is de consultant in de verkoopfase. Vaak maakt hij ook het functioneel ontwerp dat vervolgens wordt uitgevoerd door technisch consultant

Verwijderd

Huidige werkgever:
- Premievrij regeling
- 27 vakantie dagen.
- geen mobiliteitsvergoeding. reiskosten worden 100% vergoed
- geen telefoon & internet vergoeding

(mogelijke) toekomstige werkgever:
- bruto salaris is 2.3% lager
- geen premievrij regeling (werknemer moet een deel zelf betalen)
- 25 dagen
- mobiliteitsvergoeding. OV reiskosten worden 100% vergoed. de rest krijg ik bruto uitgekeerd.
- telefoon & internet vergoeding

voor de rest zijn de primaire en secondaire arbeidsvoorwaarde hetzelfde.

Ga ik volgens jullie erop op vooruit? en is het erg om 2 vakantie dagen in te leveren? wat is jullie mening hierover?

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-12 09:18
Lijkt me eerder een achteruitgang op alle punten, behalve dan dat je internet wordt vergoed. Lijkt me niet het meest belangrijkste punt.

• nielsven
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-12 11:29
Leeftijd: 21
Opleiding(en): MBO 4 Multimedia Vormgever
Certificaten: N.v.t.
Werkervaring: 2 jaar (anderhalf bij huidige werkgever) (stages niet meegeteld)
Werkgever: Webshop
Huidige functie: Assistent E-commerce (Productfotografie - Klantenservice - webshop bijhouden en artikelen online plaatsen etc) - af en toe logistiek - Social Media)

Vakantiegeld: zit bij het loon inbegrepen
Vakantiedagen: kan ik zo snel even niet vinden maar het zijn er meer dan genoeg
13/14e maand of winstuitkering: de maand december overuren dubbel uitbetaald
Laptop: geen
GSM: geen
Leaseauto: geen
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 20% korting op aritkelen van de webshop
Regio: Brabant
Reistijd: 25 minuten fietsen

Maandsalaris (bruto): 1.152,90

Ik heb aankomende maandag een gesprek over een volgend contract (ik krijg een vast contract aangeboden) echter ben ik niet helemaal tevreden met het huidige salaris, wat denken jullie hier van? Ik wil eigenlijk toch wel 1250 netto overhouden.

• MrFX
Zou voor 1600 gaan aangezien je vakantiegeld in je salaris verwerkt is.

Verwijderd

Ik begin binnenkort met mijn eerste baan. Iemand van de administratie heeft voor mij een bruto/netto inkomen berekening gemaakt. Toen ik thuis kwam besefte ik pas dat ik 41% loonheffing moet gaan betalen. Af en toe kom ik hier ook bruto / netto berekeningen tegen en daarbij zie ik absoluut niet dat men 41% loonheffing betaald.
Natuurlijk ga ik dit maandag even bij het bedrijf navragen maar graag zou ik nu al het e.e.a. erover willen weten.

Klopt het dat ik 41% belasting moet gaan betalen? Gaan daar niet nog bepaalde kortingen vanaf? Het maandsalaris is om en nabij de 2100,-

• SD2000
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-11 11:33
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:34:
Ik begin binnenkort met mijn eerste baan. Iemand van de administratie heeft voor mij een bruto/netto inkomen berekening gemaakt. Toen ik thuis kwam besefte ik pas dat ik 41% loonheffing moet gaan betalen. Af en toe kom ik hier ook bruto / netto berekeningen tegen en daarbij zie ik absoluut niet dat men 41% loonheffing betaald.
Natuurlijk ga ik dit maandag even bij het bedrijf navragen maar graag zou ik nu al het e.e.a. erover willen weten.

Klopt het dat ik 41% belasting moet gaan betalen? Gaan daar niet nog bepaalde kortingen vanaf? Het maandsalaris is om en nabij de 2100,-
Je betaalt enkel 41% voor het inkomen tussen 18000 en 33000 (wat je dus wel bereikt), op het gedeelte eronder betaal je maar 33%. Gemiddeld kom je dus ergens uit rond de 36%, wat maakt dat je iets meer netto gaat overhouden dan er berekend is :)

Verwijderd

SD2000 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:50:
[...]

Je betaalt enkel 41% voor het inkomen tussen 18000 en 33000 (wat je dus wel bereikt), op het gedeelte eronder betaal je maar 33%. Gemiddeld kom je dus ergens uit rond de 36%, wat maakt dat je iets meer netto gaat overhouden dan er berekend is :)
Aha, duidelijk. d:)b

• nielsven
MrFX schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:48:
[...]

Zou voor 1600 gaan aangezien je vakantie in je salaris verwerkt is.
Misschien niet helemaal realistisch om 700 euro netto opslag te vragen?

Verwijderd

nielsven schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:06:
[...]

Ze zien hem al aankomen. :P

"Dag baas, ik wil graag een verdubbeling in bruto loon."

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:53:
Huidige werkgever:
- Premievrij regeling
- 27 vakantie dagen.
- geen mobiliteitsvergoeding. reiskosten worden 100% vergoed
- geen telefoon & internet vergoeding

(mogelijke) toekomstige werkgever:
- bruto salaris is 2.3% lager
- geen premievrij regeling (werknemer moet een deel zelf betalen)
- 25 dagen
- mobiliteitsvergoeding. OV reiskosten worden 100% vergoed. de rest krijg ik bruto uitgekeerd.
- telefoon & internet vergoeding

voor de rest zijn de primaire en secondaire arbeidsvoorwaarde hetzelfde.

Ga ik volgens jullie erop op vooruit? en is het erg om 2 vakantie dagen in te leveren? wat is jullie mening hierover?
2 vakantiedagen minder, 2.3% minder loon en zelf een deel van je pensioen ophoesten lijkt me nou niet echt "er op vooruit" gaan. Dat maken 2 vergoedingen niet goed imo.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• nielsven
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:25:
[...]

Ze zien hem al aankomen. :P

"Dag baas, ik wil graag een verdubbeling in bruto loon."
Precies, vandaar de vraag, wat is een redelijk loon? :+

Verwijderd

Leeftijd: 24
Opleiding(en): MBO niveau 2
Certificaten: werkgerelateerd
Huidige functie: Monteur installatietechniek

Vakantiedagen: 27
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand en winstuitkering
GSM: Ja, incl privé bellen
Leaseauto: Ja, niet privé dus geen bijtelling
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: reistijd vergoeding
Regio: heel Nederland
Reistijd: verschillend soms 0,5 uur soms 1,5 uur (enkele reis)

Maandsalaris (bruto): 2600,- excl reistijd vergoeding

Niet slecht toch voor mijn leeftijd en magere opleiding?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat is niet slecht nee, zeker vanuit mijn oogpunt, ik mag met MBO niveau 3 al blij zijn met het minimum.... (Ben ook 24 trouwens.) Maar zit nu weer werkloos thuis, dus geen loon om in zo'n lijstje te zetten ter vergelijking.

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 22-01-2012 10:01 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:15

epic_gram

undercover moderator

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 00:30:
Huidige functie: Monteur installatietechniek
Is dat voor de CV en douche enzo?

Verder best een mooi salaris, ik denk dat ik dat niet krijg als ik straks mij HBO af heb. :+

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12 11:54
Hangt er een beetje vanaf. Als je voor je profiel echt onder het loon zit dat je verdient, dan kan dat zeker. Ik ben ooit te weten gekomen dat collegas die vergelijkbaar waren qua kennis/ervaring, tot 1000€ brutto meer hadden dan mij. Ik ben rechtstreeks naar de CEO gestapt (ja, het zat me hoog) en heb gekregen wat ik gevraagd heb.

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-12 11:29
nielsven schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:48:
Precies, vandaar de vraag, wat is een redelijk loon? :+
Ik ga mee met de eerder genoemde 1600 bruto. Dat is een startpunt voor veel 23+-jarige MBO4- starters. Jij bent iets jonger (dus feitelijk mag de werkgever jou minder betalen), maar je hebt wel wat werkervaring om dat te compenseren.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

epic_gram schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:44:
[...]

Is dat voor de CV en douche enzo?

Verder best een mooi salaris, ik denk dat ik dat niet krijg als ik straks mij HBO af heb. :+
Nee, voornamelijk het afmonteren van glasvezelnetwerken (inpandig en uitpandig).

• t_captain
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:34:

Over de eerste 18k betaal je 33.1%, pas daarboven wordt het 41.95%. Bovendien heb je de algemene heffingskorting (2000 euro per jaar) en de inkomensafhankelijke arbeidskorting (bij dit inkomen ongeveer 1500 euro per jaar).
Bij een salaris van 2100 euro, geen bijzonderheden zoals leaseauto etc, bedraagt de maandelijkse loonheffing ongeveer 500 euro. Belastingdruk is dus geen 41% maar <25% :)

Vul je gegevens hier in voor meer detail: http://www.raet.nl/proformalite/proforma-lite.aspx

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Wat is eigenlijk het nu van dat mini verschil van 41,95 - 42% ...

De meeste mensen deugen!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Cassius schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:22:
Veel eurotjes. Namelijk <34k verdienen of <57k. Maar het is inderdaad niet de meest nuttige verdeling van schijven.

[ Voor 13% gewijzigd door Xanaroth op 22-01-2012 20:11 ]

• illstid
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-01-2024
Omdat de schijven ook voor 65 + gebruikt wordt en het volgende beeld geeft

Inkomsten (in €) tot 65 jaarvanaf 65 jaar
Schijf 1: t/m 18.218 33,45%15,55%
Schijf 2: 18.218 t/m 32.738 41,95% 24,05%
Schijf 3: 32.738 t/m 54.367 42,00% 42,00%
Schijf 4: vanaf 54.367 52,00%52,00%

Dus voor de groep tot 65 lijkt het een onzinnige tussen schijf maar voor 65+ geeft het weer een heel ander beeld.

[ Voor 16% gewijzigd door illstid op 22-01-2012 20:48 ]

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
Leeftijd: 31
Opleiding(en): MBO Handel niveau 4, rond dit jaar HBO Informatiedienstverlening/management (ICT) af
Werkervaring: 11 jaar
Werkgever: Grotere uitgeverij
Huidige functie: Production controller

Vakantiedagen:23 + ADV (eens per 2 weken 1 vrije dag)
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
Werkweek: 36 uur
Pensioenregeling: ja
Regio: Zuid-Holland
Reistijd: kantoor: 15 min per fiets (overigens heb ik recht op km vergoeding fiets of als je met bus/trein komt krijg je ook de reiskosten volledig vergoed)

Maand salaris (bruto): ca. 2400

Ben aan het rondkijken voor meer ICT gerelateerde baan als er bij mijn huidige werkgever niet een interessantere baan te vinden is waar ik meer mijn voldoening uithaal en ook wat hogerop kom. Punt is wel dat mijn huidige baan iets minder ICT gerelateerd is.

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:22
Wat doet een production controller? Als het programmeur oid geweest was had ik gezegd dat het - mede gezien je werkervaring - aan de lage kant is.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
Freeaqingme schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:07:
Wat doet een production controller? Als het programmeur oid geweest was had ik gezegd dat het - mede gezien je werkervaring - aan de lage kant is.
Recent ook gesprekken gehad met HR en manager dat we naar ons idee ook in andere schaal horen te zitten. Maar punt blijft dat de functie ooit op MBO+ is ingeschaald en volgens het Hay model net niet genoeg punten hebben om een schaal hoger te gaan (al blijft dat heel erg afhangen van degene die beoordeeld en hoe hij/zij de tekst en verhaal van manager interpreteert).

Ik ben verantwoordelijk voor het controleren en beschikbaar stellen van boeken en tijdschriften gebruik makende van diverse geautomatiseerde systemen. Deze werkzaamheden vragen om een regelmatige afstemming met de (interne en externe) klant over de diverse titels (over onder andere de kosten, planning en inhoud) in een omgeving waarbinnen het behalen van deadlines en gestelde planningen prioriteit hebben. De werkzaamheden vragen tevens om een gedegen kennis van diverse softwarepakketten. We krijgen ook alle problemen van Customer Service en andere afdelingen + Printers + Scanners op ons bordje als er zich problemen voordoen of als titels spoedig aan het systeem toegevoegd moeten worden. Je kunt dus ook bijna stellen dat we een soort verkapte Quality assurance medewerker zijn geworden.

Ik wil ook na afronden van deeltijd HBO ICT opleiding rondkijken in bedrijf (kleine kans dat iets zich voordoet) en anders eens buiten het bedrijf rond te kijken punt blijft wel dat ik dan naar andere sector overstap en me daar wel weer moet gaan bewijzen maar is wel een uitdaging.

[ Voor 9% gewijzigd door funrider op 22-01-2012 23:36 ]

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:25
Waarom die 0,05% verschil weet ik niet, maar de opbouw van beide percentages zijn wel heel anders. De eerste 2 schijven zijn grotendeels premieafdracht en maar een klein beetje loonbelasting, De schijven 42% en hoger zijn 100% loonbelasting.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik ben erg benieuwd hoeveel iemand verdiend die een universitaire opleiding heeft gevolgd die te maken heeft met programmeren, en nu als programmeur werkt. Hoeveel verdien je dan netto, en bruto?

• Jeroen V
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:42

Jeroen V

yadda yadda yadda

Beatboxx schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:31:
Ik ben erg benieuwd hoeveel iemand verdiend die een universitaire opleiding heeft gevolgd die te maken heeft met programmeren, en nu als programmeur werkt. Hoeveel verdien je dan netto, en bruto?
Beetje zinloze vraag imho... Het hangt er maar net vanaf hoeveel werkervaring je hebt, welk bedrijf je werkt, de capaciteiten van de persoon in kwestie, etc etc etc...

Als startsalaris kan je uitgaan van zo'n 2500 euro bruto als je net je WO opleiding hebt afgerond...

edit: bruto, netto kan je zelf wel uitrekenen met de bovenstaande link naar Raet...

[ Voor 6% gewijzigd door Jeroen V op 23-01-2012 08:48 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:52

RayNbow

Kirika <3

Net als de poster boven me, dat hangt af van allerlei factoren. Ik begon op 2267 EUR bruto, wat 1500-nog-wat netto was.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• t_captain
Dat heeft alles te maken met je werkgever. De een betaalt beter dan de ander, de een heeft andere secundaire arbeidsvoorwaarden dan de ander en de een maakt wel verschil tussen startsalaris voor HBO en WO terwijl de ander dat niet doet.

Verder, "programmeur" is niet helemaal de juiste term voor software ontwikkeling op WO niveau. Er is geen WO opleiding "programmeren"; dat is een opleiding informatica.

Ik verdiende in mijn eerste baan (omgerekend van gulden naar euro) ongeveer 1800 euro bruto. Een jaar later stapte ik over van werkgever en werd dat dik 2600 euro (omgerekend gulden-euro). Anno 2012 zou je een procent of 20 moeten indexeren.

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:25
Breaker schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:56:
[...]

Leeftijd: 27
Opleiding(en): MBO ICT Niveau 4, HTS Geodesie / Geo-informatica
Certificaten: Wat interne certificaten van werkgevers (Smallworld, TIR/Move3)
Werkervaring: 5 jaar relevant
Werkgever: Klein detachering en adviesbureau (~30-40 man)
Huidige functie: jr. CAD/GIS operator

Vakantiedagen: 29
13/14e maand of winstuitkering: Nee
Laptop: Nee, kan wel indien nodig voor project
GSM: Nee, kan wel indien nodig voor project
Leaseauto: Ja, VW Polo Bluemotion 2011
Werkweek: 40
Pensioenregeling: Ja, 50/50
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Studie en certificaten worden betaald, tijd enkele reis boven 1 uur word uitbetaald, diverse bedrijfsuitjes.
Regio: Heel Nederland, momenteel Almere
Reistijd: Momenteel ~1,5 uur enkele reis

Maand salaris (bruto): €2200,- excl. uitbetaling extra reistijd.

Verandering t.o.v. mijn vorige update is dat ik mijn HTS inmiddels behaald heb. Eind dit jaar weer functioneringsgesprekken dus eens zien wat er uit komt :)
Geen functioneringsgesprek gehad maar het gaat dit jaar per brief... brief nog niet gehad, wel loonstrookje. Wat denken jullie ervan?

Leeftijd: 27 28
Opleiding(en): MBO ICT Niveau 4, HTS Geodesie / Geo-informatica (Afgestudeerd in Juli)
Certificaten: Wat interne certificaten van werkgevers (Smallworld, TIR/Move3)
Werkervaring: 5 6 jaar relevant
Werkgever: Klein detachering en adviesbureau (~30-40 man)
Huidige functie: jr. CAD/GIS operator (jr zal wel verdwijnen)

Vakantiedagen: 29
Laptop: Nee, kan wel indien nodig voor project
GSM: Nee, kan wel indien nodig voor project
Leaseauto: Ja, VW Polo Bluemotion 2011 Basis Seat Ibiza ST E-Ecomotive
Pensioenregeling: Ja, 50/50
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Studie en certificaten worden betaald, tijd enkele reis boven 1 uur word uitbetaald, diverse bedrijfsuitjes.
Regio: Heel Nederland, momenteel Almere
Reistijd: Momenteel ~1,5 uur enkele reis

Maand salaris (bruto): €2200,- €2222,- excl. uitbetaling extra reistijd.

Heb dit jaar mijn Polo (met enkele opties) in moeten leveren i.v.m. bezuinigingen voor een Ibiza ST.
Ben in juli van dit jaar afgestudeerd aan de HTS

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hoeveel % verhoging heb je in oktober eigenlijk gekregen? Inflatie in 2011 was 2,3% en prognose voor 2012 is dat het ca. 1,8% wordt. Als dit je enige loonsverhoging is in 2012, dan zou je er dus op achteruit gaan. Even los van het feit dat je een andere auto hebt gekregen. Die dingen vallen bij mij toch in dezelfde klasse. Of je nu een Polo, DS3 or Seat rijdt, zou ik me niet zo druk over maken :)

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:25
stin schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:54:
Hoeveel % verhoging heb je in oktober eigenlijk gekregen? Inflatie in 2011 was 2,3% en prognose voor 2012 is dat het ca. 1,8% wordt. Als dit je enige loonsverhoging is in 2012, dan zou je er dus op achteruit gaan. Even los van het feit dat je een andere auto hebt gekregen. Die dingen vallen bij mij toch in dezelfde klasse. Of je nu een Polo, DS3 or Seat rijdt, zou ik me niet zo druk over maken :)
Niets, oktober was hetzelfde als januari 2011, alleen in oktober was ik afgestudeerd, in januari was ik net begonnen met afstuderen.

Achterliggende gedachte van de auto is dat ik de Polo volgens de voorwaarden van het bedrijf heb geleased (basisauto + 2000 aan opties) onder de noemer "longlease" maar dus gewoon klakkeloos ingeleverd moest worden. Om de auto maak ik mij verder niet druk, maar voor deze polo heb ik 5 auto's (voorlopers, shortlease etc.) afgereden in 2,5 jaar. Had met deze Polo de gedachte dat ik hem helemaal het contract mocht uitrijden (160.000km), ben echter maar tot 75.000 gekomen. De Seat is dus auto nummer 7 binnen 3,5 jaar...

Als ik de brief binnenkrijg met de beoordeling zal ik daar uiteraard op reageren en alsnog een gesprek met mijn werkgever aangaan, maar ben benieuwd wat de mensen hier er van vinden, ook al is dit niet helemaal het ICT vakgebied :)

[ Voor 24% gewijzigd door Breaker op 24-01-2012 14:16 . Reden: typo's ]

• stin
  • Niet online
Even los van het feit of het teveel of te weinig is. Een werkgever die geen loonsverhoging geeft, zou ik gewoon niet lang blijven. Af en toe switchen kan geen kwaad. Oud collega van mij is naar een concurrent gegaan en verdient daar nu 30% meer. Dat kun je vrijwel vergeten als je altijd bij dezelfde baas blijft werken :) Het is wel in een andere sector, maar het gaat om het idee.

[ Voor 8% gewijzigd door stin op 24-01-2012 14:41 ]

• nielsven
nielsven schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:38:
Opleiding(en): MBO 4 Multimedia Vormgever
Certificaten: N.v.t.
Werkervaring: 2 jaar (anderhalf bij huidige werkgever) (stages niet meegeteld)
Werkgever: Webshop
Huidige functie: Assistent E-commerce (Productfotografie - Klantenservice - webshop bijhouden en artikelen online plaatsen etc) - af en toe logistiek - Social Media)

Vakantiedagen: kan ik zo snel even niet vinden maar het zijn er meer dan genoeg
13/14e maand of winstuitkering: de maand december overuren dubbel uitbetaald
Laptop: geen
GSM: geen
Leaseauto: geen
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 20% korting op aritkelen van de webshop
Regio: Brabant
Reistijd: 25 minuten fietsen

Maandsalaris (bruto): 1.152,90

Ik heb aankomende maandag een gesprek over een volgend contract (ik krijg een vast contract aangeboden) echter ben ik niet helemaal tevreden met het huidige salaris, wat denken jullie hier van? Ik wil eigenlijk toch wel 1250 netto overhouden.
Ik heb een aanbod gekregen van 5% loonsverhoging en ik krijg nog een bonus van 70 euro van afgelopen december.

Ik had overigens in mijn vorige post een foutje gemaakt met betrekking tot het vakantiegeld, dat is 8% (ik had eerst opgeschreven dat dit bij het loon inbegrepen zat.

Al met al vind ik het niet echt een vooruitgang en ga dus in een vervolggesprek maar onderhandelen.

Ik heb wel een vast contract aangeboden gekregen ipv een halfjaar contract.

Verwijderd

Opleiding(en): MBO ICT Middenkaderfunctionaris Niveau 4 + als extra vak Bedrijfskunde
Certificaten: Voornamelijk Microsoft en ITIL
Werkervaring: 5 jaar
Werkgever: Zorginstelling
Huidige functie: Systeembeheerder
Vakantiedagen: 30
13/14e maand of winstuitkering: Winstuitkering
Laptop: Ja,
GSM: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Korting zorgverzekering, en nog wat dingen die ik nu niet paraat heb
Regio: Rotterdam
Reistijd: 30 - 45 min rijden

Maandsalaris (bruto): 3200 - 3500

De reden dat mijn brutoloon niet constant is, heeft te maken met het feit dat ik standaard overuren draai, die niet in mijn contract staan, maar wel ik wel voor betaald word.

Denk aan softwareupdates voor de Servers, firmware voor switches, migraties, problemen en projecten die buiten werktijd plaatsvinden. Het is niet zo dat alles tegelijkertijd op je bordje komt, maar het komt er op neer dat er elke maand wel iets gedaan moet worden waar tijd in gaat zitten.

Qua werkelijke werkuren per week kom ik denk ik uit op 40, gemiddeld gezien.

Verwijderd

Opleiding(en): MBO Beheerder ICT niv. 4
Werkervaring: -
Werkgever: Logistiek
Huidige functie: Servicedeskmedewerker
Vakantiegeld: ?
Vakantiedagen: ?
13/14e maand of winstuitkering: ?
Laptop: ?
GSM: ?
Leaseauto: ?
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: ?
Regio: Limburg
Reistijd: 20 min rijden

Maandsalaris (bruto): 2100

Dit is een voorstel dat ik heb gekregen, wacht nog even op de andere gegevens, maar volgens mij mag ik niet klagen, direct na school werk hebben.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

...en daarbij een HBO startsalaris hebben. ;)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

AtleX schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:18:
...en daarbij een HBO startsalaris hebben. ;)
Ja idd, en ook totaal geen werkervaring, alleen stages.

• pagani
  • Niet online
Opleiding(en): HTS Informatica, Master Geometry, Imaging & Virtual Environments aan de UU
Certificaten: Prince2 Foundation, Six Sigma Yellow Belt, VCA Vol
Werkervaring: 4.5 jaar (waarvan anderhalf internationaal)
Werkgever: Grote IT detacheerder
Huidige functie: Manufacturing Execution Consultant/Business Analyst (in kaart brengen van productieprocessen, klanten adviseren, coördineren van werkzaamheden tussen diverse afdelingen/bedrijven/groepen etc., processen mappen naar een IT-oplossing)
Vakantiegeld: Standaard 8%
Laptop: Ja, maar gebruik ik niet
GSM: Indien nodig, maar gebruik hem op het moment niet
Leaseauto: Ja (13.5k privekilometers, ik geloof iets van 770 euro/maand incl. brandstof)
Werkweek: 40 uur volgens contract, daadwerkelijke uren varieren van project en locatie van 40 tot 70.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Pensioenbijdrage, 90 euro onkostenvergoeding per maand, bijdrage in de zorgverzekering, per diems bij werken in het buitenland
Land: Nederland (maar feitelijke werkplek varieert qua project, tot nu toe Italie, Maleisie, Singapore, de VS en nu Duitsland)
Regio: Wereldwijd
Reistijd: Nu elke maandag en vrijdag minimaal drie uur rijden, verder dagelijks een half uur enkele reis.

Maandsalaris (bruto): 2905

• Botticelli
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-12 15:17
Zeker niet "doorsnee-tweakers", maar wellicht toch interessant?

Leeftijd: 34
Opleiding(en): WO
Certificaten: Niet echt van toepassing
Werkervaring: 9 jaar
Werkgever: Pharmaceutische industrie, ongeveer 500 man wereldwijd
Huidige functie: Registratie medewerker

Vakantiedagen: 26 (op basis van 32 uur, 32.5 op basis 40 uur)
13/14e maand of winstuitkering: winstuitkering
Laptop: ja (wordt nog geleverd)
GSM: nee
Leaseauto: nee
Werkweek: 32 uur
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: studiebudget (1500/jaar), reiskostenvergoeding 0,19/km)
Regio: Eindhoven
Reistijd: 30 min

Maandsalaris (bruto): 3680 (32 uur, 4600 obv 40 uur)

Niet vergelijkbaar met de ICT, maar ik ben zeker tevreden. Voor degene die zich afvraagt wat "registratie medewerker" inhoudt; wij verzorgen (onder andere) de documentatie over onze geneesmiddelen op basis waarvan goedkeuring gegeven wordt om het geneesmiddel in de markt te mogen zetten. Hiervoor had ik een baan bij een grote multinational waarbij ik leiding gaf aan 10 mensen HBO(+) waar de arbeidsvoorwaarden minder waren, nu heb ik geen leidinggevende functie (verbreding in de inhoud ipv verbreding richting management).

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12 15:13
johnnyv.nl schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:45:
Opleiding(en): HTS Informatica, Master Geometry, Imaging & Virtual Environments aan de UU
Certificaten: Prince2 Foundation, Six Sigma Yellow Belt, VCA Vol
Werkervaring: 4.5 jaar (waarvan anderhalf internationaal)
Werkgever: Grote IT detacheerder
Huidige functie: Manufacturing Execution Consultant/Business Analyst (in kaart brengen van productieprocessen, klanten adviseren, coördineren van werkzaamheden tussen diverse afdelingen/bedrijven/groepen etc., processen mappen naar een IT-oplossing)
Vakantiegeld: Standaard 8%
Laptop: Ja, maar gebruik ik niet
GSM: Indien nodig, maar gebruik hem op het moment niet
Leaseauto: Ja (13.5k privekilometers, ik geloof iets van 770 euro/maand incl. brandstof)
Werkweek: 40 uur volgens contract, daadwerkelijke uren varieren van project en locatie van 40 tot 70.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Pensioenbijdrage, 90 euro onkostenvergoeding per maand, bijdrage in de zorgverzekering, per diems bij werken in het buitenland
Land: Nederland (maar feitelijke werkplek varieert qua project, tot nu toe Italie, Maleisie, Singapore, de VS en nu Duitsland)
Regio: Wereldwijd
Reistijd: Nu elke maandag en vrijdag minimaal drie uur rijden, verder dagelijks een half uur enkele reis.

Maandsalaris (bruto): 2905
Moet zeggen dat ik dit aan de lage kant vind gezien de functie en het bijkomende reizen. Ik zat met een WO opleiding na 2 jaar op min of meer hetzelfde, was toen 28. Het is waarschijnlijk een leuke baan (lijkt mij zo), maar denk toch dat je zeker richting de 40k-45k per jaar incl vakantiegeld zou kunnen zitten. Dit zijn erg gewilde banen bij ICT bedrijven, technisch redden ze het tegenwoordig wel, maar bedrijfsprocessen in kaart brengen is een ander verhaal!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12 13:37

Nyarlathotep

Crawling Chaos

nielsven schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:21:
[...]

Ik heb een aanbod gekregen van 5% loonsverhoging en ik krijg nog een bonus van 70 euro van afgelopen december.

Ik had overigens in mijn vorige post een foutje gemaakt met betrekking tot het vakantiegeld, dat is 8% (ik had eerst opgeschreven dat dit bij het loon inbegrepen zat.

Al met al vind ik het niet echt een vooruitgang en ga dus in een vervolggesprek maar onderhandelen.

Ik heb wel een vast contract aangeboden gekregen ipv een halfjaar contract.
Vast contract, en dan zo'n mager salaris en 5% erbij? Dit noem ik uitbuiting...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56
The_MAN schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:43:
[...]

Moet zeggen dat ik dit aan de lage kant vind gezien de functie en het bijkomende reizen. Ik zat met een WO opleiding na 2 jaar op min of meer hetzelfde, was toen 28. Het is waarschijnlijk een leuke baan (lijkt mij zo), maar denk toch dat je zeker richting de 40k-45k per jaar incl vakantiegeld zou kunnen zitten. Dit zijn erg gewilde banen bij ICT bedrijven, technisch redden ze het tegenwoordig wel, maar bedrijfsprocessen in kaart brengen is een ander verhaal!
Erg ruim vind ik het ook niet gezien het profiel van de functie. Daar staat echter tegenover dat het HBO met slechts 4 jaar werkervaring betreft en er een leaseauto bijzit. Denk je dat laatste weg (waarvoor heb je het uberhaupt nodig als je veel in het buitenland zit) en ken je er een brutoloon aan toe dan kom je toch weer op een bovengemiddeld salaris uit voor een HBO-er met 4 jaar werkervaring. Dat laat onverlet dat je wel een vlotte groei richting 4k+ verwacht.

• pagani
  • Niet online
Rukapul schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:52:
[...]

Erg ruim vind ik het ook niet gezien het profiel van de functie. Daar staat echter tegenover dat het HBO met slechts 4 jaar werkervaring betreft en er een leaseauto bijzit. Denk je dat laatste weg (waarvoor heb je het uberhaupt nodig als je veel in het buitenland zit) en ken je er een brutoloon aan toe dan kom je toch weer op een bovengemiddeld salaris uit voor een HBO-er met 4 jaar werkervaring. Dat laat onverlet dat je wel een vlotte groei richting 4k+ verwacht.
Hoho, WO master aan de UU.

M´n salarisgroei blijft inderdaad wat achter bij de functie (met name door de crisis). Bij dezelfde functie werkend voor een Duitse werkgever kan ik met gemak 60k op jaarbasis krijgen, ga ik in Singapore aan de slag dan zit je aan de 80-100k (maar natuurlijk veel duurdere vaste lasten)

Kleine noot is dat ik tot een half jaar geleden vooral (internationaal) technisch consultant op het MES-vlak was, het analyseren van productieprocessen was al wel deels onderdeel van dat werk, maar beslaat nu eigenlijk 80-90% van mijn werkzaamheden.

De baan is zeker interessant en uitdagend, maar ik zie ook in dat er een financieel gat begint te vallen. De vraag is echter wat mijn werkgever hier aan kan veranderen (zeker middenin een reorganisatie)

[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 25-01-2012 11:00 ]

• nielsven
Nyarlathotep schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:47:
[...]

Vast contract, en dan zo'n mager salaris en 5% erbij? Dit noem ik uitbuiting...
Heb je een indicatie voor een tegenvoorstel?
Ik ben zelf ook totaal niet tevreden met het aanbod.

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10 09:27
johnnyv.nl schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:59:
[...]
M´n salarisgroei blijft inderdaad wat achter bij de functie (met name door de crisis). Bij dezelfde functie werkend voor een Duitse werkgever kan ik met gemak 60k op jaarbasis krijgen, ga ik in Singapore aan de slag dan zit je aan de 80-100k (maar natuurlijk veel duurdere vaste lasten)
Dat is een niet erg nuttige vergelijking, want het salaris in Duitsland ligt veel hoger voor hogeropgeleiden dan in Nederland. Dus zo ongeveer elke Tweaker kan zeggen dat hij in Duitsland voor dezelfde functie ongeveer 1.5x zoveel zou kunnen verdienen. Daarom is dit geen goed vergelijkingsmateriaal voor het vormen van een perceptie van je salaris in Nederland.

• pagani
  • Niet online
Hbeez schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:40:
[...]

Dat is een niet erg nuttige vergelijking, want het salaris in Duitsland ligt veel hoger voor hogeropgeleiden dan in Nederland. Dus zo ongeveer elke Tweaker kan zeggen dat hij in Duitsland voor dezelfde functie ongeveer 1.5x zoveel zou kunnen verdienen. Daarom is dit geen goed vergelijkingsmateriaal voor het vormen van een perceptie van je salaris in Nederland.
Het is weldegelijk een functionele vergelijking als ik er toch al fulltime werk (en ik ben niet gebonden aan Nederland)

Als ik het dan op Nederland betrek zou ik bij puur op het technische vlak werken en normaal presteren (dus niet van mij op toepassing, ik zou meer verwachten) zeker 31*100=3100 als basissalaris moeten hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 25-01-2012 11:47 ]

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-12 20:50
Leeftijd: 24
Opleiding(en): MBO Operationele Procestechniek Vapro B
Certificaten: Teveel interne certificaten
Werkervaring: 2 jaar
Werkgever: Neste Oil Netherlands B.V.
Huidige functie: Junior Operator

Vakantiedagen: 32
13/14e maand of winstuitkering: Nee ( wel bonus )
Laptop: Geen persoonlijke meer, bij projecten wel.
Werkweek: 32,5 uur
Pensioenregeling: Ja, 75% werkgever, 25% werknemer.
Regio: Maasvlakte Rotterdam
Reistijd: 15 tot 20 min

Maand salaris (bruto): €3400,-
Reiskostenvergoeding: €250,- netto
Zorgverzekering: €50,- bruto van de werkgever

[ Voor 3% gewijzigd door Vissa66 op 25-01-2012 14:56 ]

M3P 24'

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:52

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Junior, 24, MBO en 3400 verdienen?

Ik wil niet weten wat iemand verdiend die dan 30 is, HBO heeft gedaan en Senior is :P

In andere woorden, not bad!

Damn, zelfs al zou je HBO gedaan hebben is het nog steeds aan de hoge kant, lol :P (niet dat papieren alles zegt, maar het weeg wel mee, zeker als je 2 jaar ervaring pas hebt ;) )

Edit: en nog voor 32,5 uur ook + 32 vakantie dagen :F

[ Voor 44% gewijzigd door Notna op 25-01-2012 14:57 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Vissa66
Notna schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:55:

Ik wil niet weten wat iemand verdiend die dan 30 is, HBO heeft gedaan en Senior is :P

Continudienst he! :)

Boven mij in ons bedrijf komen nog Advanced Operators, Senior Operators, Assistent Shiftleaders, Shiftleaders en Senior Shiftleaders. Maar daar ben ik nog lang niet. :P Ik bevind me nog onderaan de ladder.

Maar ik mag idd niet klagen! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vissa66 op 25-01-2012 15:03 ]

M3P 24'

• Notna

Notna

Where are you?®

Vissa66 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:01:
[...]

Continudienst he! :)

Boven mij in ons bedrijf komen nog Advanced Operators, Senior Operators, Assistent Shiftleaders, Shiftleaders en Senior Shiftleaders. Maar daar ben ik nog lang niet. :P

Maar ik mag idd niet klagen! :)
Wat is continudienst precies dan? (ok, het is een onafgebroken dienst, maar moet ik mij dan voorstellen dat je 32,5 uur achter elkaar werkt en dan gaat pitten ofzo de rest van de maand? )

[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 25-01-2012 15:03 ]

• Vissa66
Notna schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:02:
[...]

Wat is continudienst precies dan?
Ploegendiensten. Wij werken met 5 ploegen, het bedrijf draait 24 uur per dag. We lopen dus ochtend, middag en nachtdiensten. Daarvoor krijgen wij ook continutoeslag dat varieert per bedrijf. Meestal rond de 30% toeslag op je bruto maandsalaris. Je werkt dus ook vaak op een zaterdag/zondag, of op een feestdag.

Wij lopen dan het 2-2-2 rooster. 2 ochtenddiensten van 06:30 tot 14:30, daarna 2 middagdiensten van 14:30 tot 22:30 en daarna 2 nachtdiensten van 22:30 tot 06:30. Dan is het weekend van 4 dagen en begint de cyclus opnieuw.

Ik ben absoluut geen dagdienst mens, dus voor mij is het ideaal! :) Vandaar het ook redelijk hoge startsalaris, mede door de continutoeslag. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Vissa66 op 25-01-2012 15:20 ]

M3P 24'

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-12 15:15

4bit

Onward, to futility!

Zolang je nog geen gezin hebt en zeer flexibel bent qua tijdsindeling, is dat een schone manier om nu al een mooie som extra geld opzij te kunnen zetten. Niet iedereen wilt het doen, en nog veel minder volk houdt het vele jaren vol, daarom dat het oa ook meer betaald, terecht ook.

I'll do what I can, but expect very little.

• OriginalDon
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-08-2024
Botticelli schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:30:
Zeker niet "doorsnee-tweakers", maar wellicht toch interessant?

Leeftijd: 34
Opleiding(en): WO
Certificaten: Niet echt van toepassing
Werkgever: Pharmaceutische industrie, ongeveer 500 man wereldwijd
Huidige functie: Registratie medewerker

Vakantiedagen: 26 (op basis van 32 uur, 32.5 op basis 40 uur)
Laptop: ja (wordt nog geleverd)
GSM: nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: studiebudget (1500/jaar), reiskostenvergoeding 0,19/km)
Regio: Eindhoven
Reistijd: 30 min

Maandsalaris (bruto): 3680 (32 uur, 4600 obv 40 uur)

Niet vergelijkbaar met de ICT, maar ik ben zeker tevreden. Voor degene die zich afvraagt wat "registratie medewerker" inhoudt; wij verzorgen (onder andere) de documentatie over onze geneesmiddelen op basis waarvan goedkeuring gegeven wordt om het geneesmiddel in de markt te mogen zetten. Hiervoor had ik een baan bij een grote multinational waarbij ik leiding gaf aan 10 mensen HBO(+) waar de arbeidsvoorwaarden minder waren, nu heb ik geen leidinggevende functie (verbreding in de inhoud ipv verbreding richting management).
Een kennis van mij heeft 3 jaar geleden ook als regulatory affairs officer gewerkt bij een bekende pharmaceut. Zelfs zonder (nodige) vooropleiding (hij had destijds MBO) was het salaris meer dan goed te noemen. 2650 bruto bij 24 jaar en 0 ervaring.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12 13:37

Nyarlathotep

Crawling Chaos

nielsven schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:17:
[...]

Heb je een indicatie voor een tegenvoorstel?
Ik ben zelf ook totaal niet tevreden met het aanbod.
Hangt ook een beetje van jouw prestaties af.
Maar je hebt een diploma in jouw vakgebied. Met 5% salarisverhoging verdien je ongeveer het minimumloon van een 22-jarige. En ervan uit gaande dat je dit jaar 22 wordt...
Probeer een snellere stijgingslijn uit te stippelen? Loon naar prestatie... Secundaire voorwaarden zijn ook karig.
En belangrijk: kijk om je heen. Als je bij een andere bedrijf voor een beter loon aan de bak kunt, heb je een stok achter de deur...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• nielsven
Ik ben goed beoordeeld en het feit dat ze een vast contract aanbieden in deze tijd zegt natuurlijk wel iets positiefs over de prestaties. (ik ben overigens in juli jarig).

Ondertussen kijk ik uiteraard om me heen.

• Rikkiej
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01-2023
Opleiding(en): HBO Bedrijfskundige Informatica
Certificaten: Gecertificeerd
Werkervaring: 3 jaar
Werkgever: Grote Detacheerder
Huidige functie: SAP Fico Consultant

13/14e maand of winstuitkering: Bonus, minimaal gelijk aan 1 maandsalaris
GSM: Ja, werk en prive
Leaseauto: Ja, Prius Executive Business incl prive en buitenland (tankpas)

Maand salaris (bruto): 3100
Sec. Arbeidsvoorwaarden: 100 euro onkostenvergoeding

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Leeftijd: 28
Opleiding(en): MBO ICT 4
Certificaten: MCSE XP/2003 / RES Workspace Manager / RES Automation Manager / ITIL V2
Werkgever: een zuidelijk gelegen ROC
Huidige functie: Systeem/netwerkbeheerder 2de lijn
Contractvorm: vast onbepaalde tijd

Vakantiedagen: 10 weken....euh dus 50 dagen :P + verplichte nationale vrije dagen (ook een dag of 4/5 p/jaar)
13/14e maand of winstuitkering: 13e + 14e maand
GSM: Ja, werk en prive
Reistijd: 10 minuten te voet

Maand salaris (bruto): 2603
Sec. Arbeidsvoorw.: zeer soepele vrije tijds regeling; ik vraag geen vrij, ik neem vrij en deel dat mede.

So, shoot! :) Ben zelf wel erg content hiermee. Leuke collega's, afwisselende werkzaamheden, eigen initiatief wordt gestimuleerd. CAO is duidelijk, elk jaar weer een beetje loon er boven op en verder erg relaxed en ontstressend werken. Al moet je dat ontstressen wel zelf doen gezien het hoge percentage bureaucratie en docentenvolk hier.

[ Voor 9% gewijzigd door max op 27-01-2012 22:41 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Certificaten: MCSA/E MCITP SA/EA ITIL PRINCE 2 CCA
Werkervaring: 6
Werkgever: Grote Detacheerder
Huidige functie: Systeembeheerder

Laptop: -
Leaseauto*: Leasebudget 910 incl benzine
Pensioenregeling: Deel
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Geen
Regio: GLD/UT/OV
Reistijd**: 1,5 uur incl files

Maandsalaris (bruto): 2850

Hoe vinden jullie dit?

• AE86
  • Laatst online: 27-02-2023
Zeker niet slecht lijkt me, al lijken de secundaire voorwaarden wel erg karig. Om dat te compenseren zou er in mijn ogen misschien nog wel 100 euro bij mogen.
Mochten de files je reistijd veel verlengen kun je overwegen een motor te gaan leasen (mits je werkgever dit geen probleem vind).

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Leeftijd: 35
Opleiding(en): LTS en wat certificaten (ITIL, MCSA)
Werkervaring: 12
Werkgever: www.thisisnoble.com
Huidige functie: Trading Floor support, applicatie support
Vakantiegeld: Geen
Vakantiedagen: Geen
Leaseauto*: Geen
Pensioenregeling: Geen
Land: UK
Regio: Londen
Reistijd**: 3 uur per dag totaal

Maandsalaris (bruto): £380,- per dag (ongeveer £320,- per dag netto)

Die-hard Brexiteer

• stin
  • Niet online
Is het een project o.i.d. dat je geen vakantiedagen krijgt?

• Botticelli
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-12 15:17
KingNothing schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:30:

Opleiding(en): LTS en wat certificaten (ITIL, MCSA)
Werkervaring: 12

Maandsalaris (bruto): £380,- per dag (ongeveer £320,- per dag netto)
Als ik een beetje snel reken komt dat zo ongeveer op een kleine 8000 euro/maand netto uit, doe je erg goed!

Verwijderd

Opleiding(en): Lang geleden MBO systeembeheer, verder alles autodidact (Delphi, asp.NET, asp, php, xml, sql, css, html, javascript, android)
Werkervaring: 12 (laatste 9 jaar fulltime Freelance Software Engineer/Project Manager)
Functie: Project Manager/Client Relations/Software Engineer/Programmer
Leaseauto: Geen
Regio: NB
Reistijd: 5 min op de fiets

Maandsalaris (bruto): bod 4000, tegenbod 4500.

Zoek op dit moment zekerheid (aankoop huis, zwangere vriendin, moe van elke keer nieuwe projecten moeten zoeken en heel het land doorreizen).
Heb een mooi stabiel bedrijf gevonden op dus 5 min fietsen. Ik offer mijn freelance bestaan/inkomen op tegen vastigheid in loondienst. Tevens breng ik bestaande en nieuwe projecten in in het bedrijf.
Moet tevens nog MCSD gaan behalen. Al met al op papier en in gesprekken een hele leuke uitdagende baan (in het verlengde van wat ik freelance doe/goed in ben).

Hoe ziet dit eruit?

• KingNothing
stin schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 11:29:
Is het een project o.i.d. dat je geen vakantiedagen krijgt?
Is een contract. Ben freelancer - zelf verantwoordelijk voor belasting aangifte etc

Die-hard Brexiteer

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:42
Dit jaar een vast contract gekregen. Inclusief salaris verhoging.

Opleiding(en): MBO ICT beheer niv 4
Certificaten: Watchguard XTM 11.4 certificate/ IASO specialist certificate
Werkervaring: 3/4 jaar (inc stage)
Werkgever: IT bedrijf (ict/mobiel/vaste telefonie/boordcomputers)
Huidige functie: Helpdesk Engineer (al doe ik meer beheer dan helpdesk)

Vakantiegeld:
13/14e maand of winstuitkering: nvt
Laptop: ja
GSM: ja
Leaseauto*: ja (Corsa ecoflex
Werkweek: 40 (soms meer, zoals nu)
Pensioenregeling:
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Regio: friesland/ groningen
Reistijd**: 15 naar Hveen/ 45 naar HGZ

Brutoloon: bijna 1700 E (vorig jaar nog 1380 ongeveer)

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• JaQ
  • Laatst online: 14:30

JaQ

KingNothing schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:16:
Is een contract. Ben freelancer - zelf verantwoordelijk voor belasting aangifte etc
Dat is niet helemaal eerlijk vergelijken met loondienst contracten, vind je wel?

Heb je ook nog een hut / gezin in Nederland te onderhouden? En kan je je woon/leefkosten in London in de hand houden? Ik weet niet hoe de belastingdruk in UK is, maar het ziet er niet uit als een heel dik contract (57 euro per uur).

De tarieven in London vind ik sowieso laag. Ik ben redelijk op de hoogte met de tarieven van Oracle DBA's in Nederland en lees dat een DBA zo'n 400 pond per dag schrijft in London. Daar heb je in Nederland geen (goede) Oracle DBA voor, althans: ik kom voor dat tarief niet opdraven en zeker niet als ik er ook nog eens voor naar London moet vliegen.

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-12 11:53

Stoffel

Engineering the impossible

JaQ schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:39:
[...]

Dat is niet helemaal eerlijk vergelijken met loondienst contracten, vind je wel?

Heb je ook nog een hut / gezin in Nederland te onderhouden? En kan je je woon/leefkosten in London in de hand houden? Ik weet niet hoe de belastingdruk in UK is, maar het ziet er niet uit als een heel dik contract (57 euro per uur).

De tarieven in London vind ik sowieso laag. Ik ben redelijk op de hoogte met de tarieven van Oracle DBA's in Nederland en lees dat een DBA zo'n 400 pond per dag schrijft in London. Daar heb je in Nederland geen (goede) Oracle DBA voor, althans: ik kom voor dat tarief niet opdraven en zeker niet als ik er ook nog eens voor naar London moet vliegen.
Ja inderdaad, krijg zelf regelmatig mail van recruiters uit Londen, maar ik ga er voor geen goud naartoe. De meeste projecten zitten rond de 300-350 pond per dag, ik kan me er zelfs een herinneren van 150. Die bedragen zou ik in Nederland niet eens aannemen, laat staan dat ik er in Londen een hotel en vliegtickets voor ga betalen.

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-12 20:44
Om heel eerlijk te zijn zit ik de laatste tijd weleens te koekeloeren hier, maar wat mij opvalt is dat je in de ICT toch al redelijk verdien met een MBO 4 diploma.
Maar voor mij zou het helemaal anders zijn omdat ik de Horeca nog gewend ben, en laat het daar nou niet echt goed verdienen.

Als alles meezit wil ik dit jaar ook gaan beginnen in de ICT, en dan wil ik het via een BBL traject gaan volgen.
Maar volgens mij gaat dat al heel moeilijk worden, omdat er nu al heel weinig leerbedrijven zijn in de ICT.

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Dat je nog een tegenbod durft te doen :) 4k is natuurlijk al heel erg mooi en zou ik zeker voor gaan.

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Zoijar schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:00:
[...]

Dat je nog een tegenbod durft te doen :) 4k is natuurlijk al heel erg mooi en zou ik zeker voor gaan.
Zolang het nog druppelt moet je doorgaan met uitknijpen ;)

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• KingNothing
JaQ schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:39:
[...]

Waarom niet? Beiden hebben voor en nadelen :)

Ik woon in Engeland en ja DBA's verdienen meer, DBA managers nog meer enz.

Ik ben gelukkig geen DBA, is niet mijn vakgebied, heb ik ook nergens aangegeven dus ik begrijp niet waar je het over hebt?

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Notna schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:55:

Damn, zelfs al zou je HBO gedaan hebben is het nog steeds aan de hoge kant, lol :P (niet dat papieren alles zegt, maar het weeg wel mee, zeker als je 2 jaar ervaring pas hebt ;) )

Edit: en nog voor 32,5 uur ook + 32 vakantie dagen :F
Je staart je blind op de getallen. Als je even verder had gekeken naar de industrie waarin hij werkzaam is dan word het e.e.a rap duidelijk. Werken in een tak waar geld voor handen is zie je terug in het salaris, vergelijkbaar met werken in de financiële of farmaceutische wereld bijvoorbeeld.

Verwijderd

Zoijar schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:00:
[...]

Dit heeft meerdere redenen.
- Waarom akkoord gaan met hun 1e bod? Ze zetten laag in, want gaan wss uit van een tegenbod.
- Ik stel mijn netwerk open voor hun bedrijf, iets waar ik jaren aan heb gewerkt (klantvertrouwen, naam, e.d.)
- Als ik eenmaal een contract afgesloten heb, praten we de komende jaren over minder verhoging dan ik nu kan onderhandelen.
- Ik ben al meerdere jaren netto toch wat meer gewend.
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn toch wat mager, dit zit dan wel in het loon wat daardoor hoger is.

Dit laatste heeft overigens wel mijn voorkeur hoor! Gewoon pegels buren en zelf een auto/telefoon/pension regelen. Veel meer vrijheid en zo duur als je zelf wil.

• JaQ
  • Laatst online: 14:30

JaQ

KingNothing schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:56:
Waarom niet? Beiden hebben voor en nadelen :)
Er loopt een apart draadje voor freelancers. Toen ik nog in loondienst was heb ik geprobeerd een vergelijking te maken (in dat draadje), inclusief al je verzekeringen, pensioen, opleidingen etc. etc.. Uitkomst was dat het bijzonder moeilijk te vergelijken is. Vandaar dat er eigenlijk freelancers hun omzet niet posten in dit draadje (en als ze dat wel doen er altijd wel iemand is die zegt dat het niet eerlijk vergelijken is :) )
Dat maakt het tarief al aantrekkelijker (of beter gezegd: daarmee heb je minder kosten als dat je ook nog een hut en eventueel partner + kids in Nederland moet subsidieren :) )
KingNothing schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:56:
en ja DBA's verdienen meer, DBA managers nog meer enz.

Ik ben gelukkig geen DBA, is niet mijn vakgebied, heb ik ook nergens aangegeven dus ik begrijp niet waar je het over hebt?
De omschrijving die je bij je contract hebt gezet is dermate vaag dat ik daar geen vergelijkende tarieven voor zou kunnen zoeken in Nederland (dat zal aan mij liggen). De reden dat ik DBA's noemde is enkel om wel die vergelijking qua tarief te kunnen maken (dat is toch de reden waarom je post?). Ik constateer dat de tarieven in UK lager liggen, ik weet dat woonkosten in London hoog zijn als je in een beetje redelijke wijk wil wonen. Echter ik heb geen idee van belastingdruk en hoe je andere kosten daar liggen.

Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om je aan te praten dat je slecht verdient of dat je snel DBA moet worden.

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56
Het is wel weer genoeg offtopic geweest. Stats!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-12 15:34
Leeftijd: 25
Opleiding(en): MBO ICT beheer niv 4 / HBO 1e jaar
Certificaten: MCSA 2003 Messaging, op 1 certificaat na MCSE 2003.
Werkervaring: 5 jaar inclusief stage
Werkgever: IT Beheer bedrijf, beheer en monitoring klanten
Huidige functie: System Engineer, beheer bij klanten op locatie, uitrol nieuwe servers etc

Leaseauto*: ja
Werkweek: 40+
Pensioenregeling: normaal pensioen
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Internetvergoeding, standbyvergoeding
Regio: Arnhem
Reistijd**: 45 minuten naar kantoor, daarnaast klanten door heel het land
Salaris: 2000 bruto

Is dit normaal / gangbaar? Het eindejaarsgesprek heeft helaas maar 75 bruto meer opgeleverd, waar ik dus totaal niet tevreden mee ben...

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-12 13:45
Even een terugblik op 6 maanden geleden:

-------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een gesprek met mijn manager gehad waar ook salaris naar voren kwam. Ik verdien nu al circa 3 jaar hetzelfde, terwijl ik een hoop erbij heb geleerd in de afgelopen 3 jaar, twee drie MCITP certificaten heb bepaald, Itil v3 heb behaald. En m'n rijbewijs heb ik gehaald waardoor ik nu inzetbaar ben om extern te gaan (waar soms steeds vaker gebruik van word gemaakt).

Leeftijd: 29
Certificaten: Itil Foundation v3, MCSA 2003, 50% van MCiTP (2 3 certificaten), HP Certifiied Professional, IBM Certified Professional, , Comptia Server+
Werkervaring: +- 5 jaar in deze functie (daarvoor nog 4 jaar in hetzelfde bedrijf)
Werkgever: ICT bedrijf voor MKB
Huidige functie: 2e Lijns support medewerker - systeembeheer voor MKB

Vakantiedagen: 23 (geen ATV)

Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Nee, geen CAO

Maand salaris (bruto): 2180

Wat zou ik moeten kunnen verwachten als verhoging? Ik denk dat ik niet slecht verdien(de) maar ook niet geweldig. Gezien ik geen MBO/HBO opleiding heb en alleen certificaten..

-------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb nu dus weer 6 maanden ervaring erbij, 1 MS certificaat erbij behaald en nog steeds hetzelfde salaris. Ik word ook meer in gezet om naar klanten te gaan met m'n eigen auto (niet van de zaak).

6 maanden geleden riep men hier +- 2500 als mogelijk haalbare inzet, hoe denken jullie daar nu over? Ik heb 8 salarisindicatiesites bekeken en kom daar als gemiddelde op ongeveer 2800,- uit.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Jeroen V
  • Laatst online: 13:42

Jeroen V

yadda yadda yadda

Newjersey schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:41:
Is dit normaal / gangbaar? Het eindejaarsgesprek heeft helaas maar 75 bruto meer opgeleverd, waar ik dus totaal niet tevreden mee ben...
Ja, lijkt me prima voor de opleiding en ervaring die je hebt...

• Beunhaas91
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-12 08:50
Beunhaas91 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 17:09:
Leeftijd: 19 20
Opleiding(en): MBO Medewerker ICT (niveau 3)
Certificaten: CCNA 1, ECDL
Werkervaring: 1 jaar stage, 1 jaar relevant (ICT helpdesk)
Werkgever: Automotive
Huidige functie: Medewerker Servicedesk ICT

Vakantiegeld: Ja, 8%
Vakantiedagen: 25 28
13/14e maand of winstuitkering: Nee Ja
Pensioenregeling: Ja, 50%, 100%, maar niet op mij van toepassing (nog geen 21).
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Bonus van 1000 euro wanneer jaar lang niet ziek, reiskostenvergoeding van max. 130 euro p/m €0,20 per kilometer (€200,- p/m).
Regio: Gelderland
Reistijd: 45 min. (auto, 40km) 25 min. (auto, 25km)

Maand salaris (bruto): 1500 1700
Ik heb medio januari te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd werd omdat er wegens een fusie overbezetting ontstaan was. Uiteraard vliegen dan de mensen met tijdelijke contracten er het eerst uit, helaas. Gelukkig wat nieuws gevonden, wat hierboven staat.

Salaris gaat na een half jaar naar 1750 en na een jaar naar 1800. Beetje goed gedaan? Ik vind het niet onaardig! :*)

• MrFX
2400/2500 zou meer op zijn plaats zijn imho. Gewoon je conclusies trekken en solliciteren.

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:40
Huidige functie: System Engineer, beheer bij klanten op locatie, uitrol nieuwe servers etc

Ik zeg zwaar onbetaald. Als je 5 jaar werkervaring hebt, systeembeheerder doet en standy vergoeding hebt, dan mag je op zijn minst tegen de 2500 bruto vragen. Mocht je op safe willen spelen dan zou ik tussen de 2350 en 2500 vragen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
Aanvulling op voorheen:

Oud:
Nieuw:
Leeftijd: 23
Certificaten: Geen
Werkervaring: 2 jaar (Waarvan 1 jaar ICT.)
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: Support medewerker / Change Coordinator (Rol)
Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: 26
13/14e maand of winstuitkering: Winstuitkering bij vast dienstverband
Laptop: Is mogelijk
Leaseauto: Nee (100% OV Vergoeding)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Netto vergoedingen voor telefonie, onkosten, sporten, bij elkaar 100,-
Reistijd: 30/45 minuten
Bruto loon: 1800,-

Nieuw:
Nieuw:
Leeftijd: 23
Certificaten: Geen
Werkervaring: 2 jaar (Waarvan 1 jaar ICT.)
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: Support medewerker / Change Coordinator (Rol)
Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: 26
13/14e maand of winstuitkering: Winstuitkering bij vast dienstverband
Laptop: Is mogelijk
Leaseauto: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Netto vergoedingen voor telefonie, onkosten, sporten, bij elkaar 100,-
Reistijd: c.a. 1 uur (Zodra de auto er is word dit c.a. 10 á 15 minuten)
Bruto loon: 1800,-

• Distrax1988
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik denk zeker netjes, ook vanwege je werkervaring en certificaten, Het is denk geen kleine detacheerder?

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:19

SilencerNL

No remorse

Zo, afgelopen week een goed gesprek gehad met de baas. Leuke loonsverhoging aan overgehouden...

Oude situatie:
Certificaten: Geen relevante...
Werkervaring: 3 jaar
Huidige functie: Technical Consultant

Leaseauto: ja (Audi A3 klasse, maar heb gekozen voor een Polo Bluemotion, lekker goedkoop!)
Pensioenregeling: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Vrijdag lunch van de baas :9
Reistijd: 45 minuten

Maand salaris (bruto): 3000,-
Nieuwe situatie:

Leeftijd: 28
Certificaten: Geen relevante...

13/14e maand of winstuitkering: winstuitkering / bonus
Leaseauto: ja (Audi A3 klasse, maar heb gekozen voor een Polo Bluemotion, lekker goedkoop!)
Pensioenregeling: Nee
Reistijd: 45 minuten

Maand salaris (bruto): 3400,-

Ik ben tevree :)

Don't dream your life, live your dreams!

• Notna

Notna

Where are you?®

Netjes gedaan, mooie verhoging ook :)

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-12 08:59
Vraagje tussendoor.

Werkgever biedt een verhoging van 75 euro bruto (75,- ja) bij behalen MCITP. Realistisch? Mijns inziens niet, gezien de bijna halve meter aan boeken en eisen die de examens stellen.

Heb 12 jaar relevante (ICT) ervaring, MBO, ben nu 32, verdien 1780 bruto p.maand, leaseauto (maar niet prive gebruikt) voor 32 uur p.week.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-12 22:12

CasGas

.

Ik ben het eens met de andere, 2400,- a 2500,- is meer op zijn plek, maar dat weet je zelf ook wel, oud collega :)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-12 08:59
Voor de volledigheid :

Leeftijd: 32
Opleiding(en): MBO / MBI (Medew. Beh. Informatiesystemen)
Certificaten: MCP 2000, 2003, NetIQ Essentials, AIX Administration I (IBM), Linux Basics I (IBM)
Werkervaring: 12 jaar

13/14e maand of winstuitkering: Neen
Leaseauto: ja Polo BlueMotion (niet prive-gebruik, dus geen bijtelling/eigen bijdrage)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Neen
Regio: Friesland/Groningen/Drenthe
Reistijd: varieert, rond 70 minuten p.dag indien op kantoor

Maand salaris (bruto): 1780,-

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• Tylen
  • Laatst online: 21:16

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

SilencerNL schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:31:
Nu maar hopen dat zijn vrouw lekkere bammetjes kan smeren ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:19

SilencerNL

No remorse

haha, smeren moeten we zelf, maar we kunnen die bammetjes dan wel voorzien van kroketten, kipcorns en ander lekkernij!

Don't dream your life, live your dreams!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:01

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Leeftijd: 2627
Opleiding: MBO niveau 4 ICT Beheerder
Werkervaring: 3,55 jaar
Werkgever: DetacheerderSemi-Staat
Huidige functie: Senior servicedeskmedewerker / werkplekbeheerder
Vakantiedagen: 2825+13
13/14e maand of winstuitkering: geenwinstuitkering
GSM: NeeJa
Auto: Mini Cooper D 1.6 Eigen vervoer, reiskostenvergoeding 236,- p.m.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: betaald opleidingen volgen, ziektekostenverzekering wordt vergoed, sport wordt vergoed, jaarlijkse CAO verhoging en een 'budget plan'.
Maand salaris(bruto): 2050 2050,-

Geen verkeerde overstap volgens mij.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1 ... 47 ... 85 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Vragen en opmerkingen over leasevergoedingen horen hier niet, daarvoor kun je in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457216" target=_blank>Ervaringen leasevergoeding, -regeling en -tarieven - Deel 3</a> terecht.

Volg ook de discussie in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1472000" target=_blank>Brainstorm over salaristools</a>~~~[/html]