Dat is niet 25% meer maar 33,33% meerBeunhaas91 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:05:
[...]
Per 1 oktober j.l. is mijn directe collega (systeembeheerder) vertrokken. Hij had het hier 'een beetje gehad', iets waar ik mezelf totaal niet in kan vinden. Ik ga, zoals ik eerder al zei, nog steeds elke dag met een glimlach naar het werk.
Nu hij weg is komen eigenlijk alle taken bij mij terecht. Dit houdt dus ook in dat ik meer systeembeheer werk ga doen. Naast het feit dat ik veel meer werk te doen heb, heb ik ook een stukje meer verantwoordelijkheid. Op korte termijn komt hier, denk ik, geen verandering in. Er zijn al een aantal sollicitanten geweest, allen afgewezen om verschillende redenen.
Op dit moment krijg ik nog steeds als zijnde helpdeskmedewerker betaald, een bedrag van 1500 euro per maand bruto. Ik wil echter dat hier verandering in gaat komen, omdat ik, zoals eerder gezegd, een stuk meer verantwoordelijkheid krijg. Waar zou ik aan moeten denken? Moet ik aimen op +- 2000 euro bruto? Dat is wel 25% meer dan dat ik nu verdien.
Het enige wat me tegenhoud om een gesprek aan te gaan met mijn supervisor/manager is de hogere hand. Wat nu als men straks zegt, "als je meer wilt verdienen, moet je maar ergens anders gaan werken"?
Ik zou anders gewoon zelf solliciteren op de vrijgekomen vacature.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”