Geen idee. Maar hebben de huidige Vertex 2's daar dan ook geen last van? en ik heb al zo vaak zo maar de stekker er uit gerukt zonder problemen.-Moondust- schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:48:
Als een Vertex 3 lekker aan het schrijven is en de stroom valt uit, wat gebeurt er dan en wat is de kans op datacorruptie?
Wat boeit die compressie nou? je krijgt er extra performance door en je belast je nand minder. een win win situatie als je het mij vraagt. Daarnaast met incompressible data is de Vertex3 ook nog super snel (zie de review van anandtech).FreezeXJ schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:31:
Tot ze die dingen uit de winkel halen en je lekker een 510 proberen te verkopen (voor dubbele prijs, helaas). Daarnaast vind ik een beetje levertijd ook wel leuk, en gaat er ooit echt een einde komen aan de compressietruc van de Sandforce.
Het was al even bekend dat de opvolger van de G2 het niet zou redden tegen moderne SSD's daarom kwamen ze immers met de D510 op de proppen die een marvell controller gebruikt.Rprp schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:55:
Wat een tegenvaller van Intel zeg. Ik had toch echt gehoopt op wat meer IOPS, vooral in write valt het nogal tegen tegenover de Vertex 3.
[ Voor 17% gewijzigd door Astennu op 30-03-2011 16:18 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....