Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Tegenwoordig is het ook niet meer normaal om op sollicitaties te reageren.
Ik heb op 07-09-2010 een sollicitatie gestuurd, na een maand voor de zekerheid nog een (open) sollicitatie gestuurd. (Met het idee, misschien heb ik een foutje gemaakt bij het verzenden oid.)
Nog een maand later toch maar eens gebelt, aangezien ze nogsteeds dezelfde vacature op hun site en op een paar andere sites hadden staan.
"Oh, die vacature was na 2 dagen al vergeven."
Edit: dit is de vacature: http://www.control-online.nl/jobs/job/201/3d-character-designer-at-sticky-studios/

Ik blijf het bijzonder vinden dat de meeste bedrijven niet reageren, en niet eens de moeite nemen om een vervulde vacature van hun site af te halen.

Overigens ben ik ook nog steeds op zoek naar een baan.

[ Voor 10% gewijzigd door hexta op 06-05-2011 13:08 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:56

D-rez

dexels

In belgië wilde men een regel invoeren, dat als na een bepaalde periode nog geen reaktie gegeven was, het bedrijf een boete van 100 euro moet betalen. Maar of het ooit ingevoerd is geweest weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:06

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat vind ik opzich best een goede regel. Je wil niet weten hoe vaak je echt gewoon helemaal niks meer hoort, ook als ze je niet geschikt vinden en de vacaturen 2 maanden later nog actief open staat. Erg onbeschoft om niks te laten horen, een (standaard) mailtje is zo verstuurd :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Altijd achteraan bellen!
Zij komen niet naar jou toe om te vragen of je voor hen wilt werken. Naja, zal vast wel 's voorkomen. Maar in mijn ervaring is dat anders :P

Als je mail hebt gestuurd:
- indien binnen 2 weken geen antwoord -> bellen!

- hoor ook wel 's van mensen dat ze na het versturen van een mail meteen of 1 of 2 dagen later bellen om te verifieren of zijn/haar mail wel (goed) is aangekomen. Zou je ook 's kunnen proberen. Laat wat van je horen.

- krijg je een standaard reactie terug met "vacature is al vergeven" of "je bent helaas niet geschikt voor deze functie" blabla: zorg er voor dat je weet waaróm je bent afgewezen.
Dan kun je je verbeteren op deze punten. Is bedrijf voorlopig voldoende bezet vraag dan of je over een tijdje opnieuw contact mag opnemen. (<- eigen ervaring)

Anyway, kan wel een hele verhaal hier typen maar het blijft gewoon moeilijk. Bottomline: blijf in the picture. Blijf werken aan je portfolio. Blijf up to date. (look who's talking.. :/)
Voor veel tips voor CV, sollicitatiebrieven, gesprekken e.d. keek ik vaak op www.leren.nl.

Edit:
Oja, netwerken! Zeer belangrijk! 80% van de banen komt toch stand via netwerken ofzo..?

[ Voor 4% gewijzigd door Scipionyx op 07-05-2011 21:34 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Ben bezig om een soort van random pedaaltje (accessoire) te tekenen in Maya. Het is m'n eerste serieuze 3d model, en ergens heb ik het idee dat ik mezelf een te grote uitdaging heb gegeven. Hier zijn de references die ik gebruik (zelfgemaakte foto's):

Afbeeldingslocatie: http://img694.imageshack.us/img694/9751/bottomga.png Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/2937/topa.png

Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/7505/sidez.png

De references zijn niet ideaal, maar het werkt wel voor mij. ;)

Het probleem waar ik tegenaan loop, is dat ik niet kan bedenken hoe ik dit modelleer. Ik kom een heel eind met de basisvorm zoals je in m'n vorige post hebt gezien, maar het hebben van die cilinder/pipe aan de voorkant in combinatie met de ribbels en de halve maan met EZ-DIM'R, is een brug te ver. Ik heb absoluut geen idee hoe ik dat ga combineren. Althans, geen 100% kloppende ideeën.

Ik zou graag een richting in gestuurd worden. Gewoon een aantal hints waarmee ik dit probleem en toekomstige problemen kan oplossen. :)

Ik had gehoopt dat dit niet had gehoeven, maar ik zit te lang met m'n probleem opgescheept dat enigszins frustrerend begint te worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-07 11:01

Multensor

wtf

Ik denk dat als je de basisvorm hebt je het beste extra edges aan kan maken met de cut tool (of met tesselate). En daarna kan je de ribbels extruden. Dit is hoe ik het in eerste instantie zou proberen.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:16
Je maakt het jezelf nogal ingewikkeld voor een eerste modelletje hoor :P
Veel van ons begonnen met een potlood of een tutorial voor een huisje ;)

Ik denk dat je je teveel aantrekt van de lijnen die je krijgt als je gewoon een recht stuk uit een cylinder extrude, en nog niet genoeg ervaring hebt met smoothing om hier oplossingen in te zien.

Heb even de vorm geprobeerd en het is goed te doen, maar je moet even goed kijken naar wat je wil bereiken. Ga eerst eens kijken welke randen nu scherp moeten worden en hoe je dat het beste kunt oplossen. Als je die oplossing hebt, ben je al een heel eind :) (maar als je er niet uitkomt, pak iets makkelijkers om mee te beginnen :)

edit:
voorbeeldje gemaakt:
http://img339.imageshack.us/img339/5944/voorbeeldk.jpg
Bronbestand kan je zo krijgen als je die wil bekijken (quick and dirty :P )

[ Voor 16% gewijzigd door Schuey op 09-05-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:15
Ben een ongelooflijke beginner hierin, maar ik moet wat modellen voor een game.
Dit is een extreem low-poly auto (374 tris) waarvan ik nog behoorlijk wat moet fixen. De polygons worden wel meer, maar als ik smooth is hij ongeveer de kwaliteit die ik wil hebben en dan is hij nog geen 3000 tris.
Afbeeldingslocatie: http://wolfos.org/images/fordgt.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Je vergeet dat er nog banden onder moeten, dat zijn poly-vreters :)
Smooth gebruiken kan je doen, maar zal je alsnog veel moeten optimizen, aangezien er ook detail bijkomt op plekken waar je dat niet nodig hebt.

[ Voor 51% gewijzigd door Schuey op 09-05-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Schuey schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:28:
Je vergeet dat er nog banden onder moeten, dat zijn poly-vreters :)
Smooth gebruiken kan je doen, maar zal je alsnog veel moeten optimizen, aangezien er ook detail bijkomt op plekken waar je dat niet nodig hebt.
Het is een PC game, als het voor de Nintendo DS was had ik hem zo gelaten (met wat low poly wielen eronder). 10K poly's per model moet prima kunnen en daar ga ik bij lange na niet overheen.
Als ik Smooth gebruik dan komen er wel behoorlijk wat problemen te voorschijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertvw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-07 13:37
Bij deze een update van mijn action-figure. Ik moet nog de broek, schoenen en handschoenen nog modellen. Vervolgens nog wat vormen bijschaven en hem nog posen. Hopenlijk krijg ik dat nog voor elkaar, en heb ik niet al teveel polygonen om de subtools in zbrush te mergen.

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/2111/0005cn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Sodeknetters, ziet er goed uit :)
Wel een beetje een rare vouw bij zijn deltoids overigens.

[ Voor 47% gewijzigd door Schuey op 09-05-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Wow, dat ziet er wel heel nice uit. Waar gaat die voor gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertvw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-07 13:37
Wolfos schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:22:
Wow, dat ziet er wel heel nice uit. Waar gaat die voor gebruikt worden?
Als bureablad........
Misschien ga ik nog wel proberen om hem te animeren, maar dit is voor mij nog puur hobby. Mocht ik uiteindelijk heel erg tevreden zijn met de still, dan wil ik hem wel op canvas laten drukken, en dan ga ik hem wel thuis aan de muur hangen als zijnde mijn eerste ZBrush art piece.

Edit: Overigens is het boek "ZBrush Digital Sculpting: Human Anatomy" als leidraad gebruikt. Sommige stukken zijn ietswat onduidelijk in het boek, en naar mijn mening ook wat omslachtig. Maar hierdoor krijg je wel veel meer info en achtergrond over de anatomie die erachter zit. Dit boek is dus wat mij betreft zeker een aanrader.

[ Voor 25% gewijzigd door robbertvw op 09-05-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

FTW?

http://www.123dapp.com/
YouTube: Autodesk Discusses Makers & New Industrial Revolution at Wired Conference

Ben benieuwd. Hoop niet dat dit de 3D markt nog meer om zeep helpt (zoals SU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Een potlood met papier is beschikbaar voor iedereen, maar heeft dat van iedereen een knappe grafisch artiest gemaakt? ;)

Daarnaast denk ik niet dat dit 123d-ding meer wordt dan een stukje speelgoed voor het grote publiek. De omschrijving in het filmpje zegt eigenlijk al genoeg...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

ik heb hier op kantoor geen geluid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-07 11:32
123D is natuurlijk wel een geniale naam!

Snel dingen visualiseren blijft altijd lastig, je zult toch een mesh moeten bewerken voordat het lijkt op wat in je hoofd zit (of alleen standaard dingen gebruiken).

Ik heb gister Ambient Occlusion ontdekt in v-ray, maakt het echt een stuk mooier vind ik. Ben nog redelijk noob maar zal binnekort eens wat posten. Image hierboven in ZBrush ziet er wel erg nice uit trouwens (weet alleen niet wat ik van die "randen" vind..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-07 16:45

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik vond de naam ook al zo geniaal :)
Weinig beschikbaar over hoe het echt in z'n werk gaat.
Hoop inderdaad niet dat je van die SU artists krijgt nu. Is toch geen irreëele angst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
apNia schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:25:
Hoop inderdaad niet dat je van die SU artists krijgt nu. Is toch geen irreëele angst :P
Ze dachten ook van de 3D scanner dat die de moddelers markt zou wegvagen.
Tot ze erachter kwamen wat voor mesh je eruit krijgt. ;)

"Bass announced that Autodesk plans to address the Maker Movement with a new free 3D modeling application"
Ik stel me dan meer iets voor als google earth, waar je dan huizen in kon bouwen.

Ze verdienen geld met de programma's die ze verkopen. Ik denk niet dat ze hun eigen glazen in gaan gooien, en zelf hun eigen markt verpesten, met GRATIS software.

[ Voor 13% gewijzigd door hexta op 11-05-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nee joh zo bedoel ik het niet :)
Maar mensen die dan rommelmeshes krijgen, dan gaan zeuren dat het niet realistisch is, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

En mensen die zien hoe makkelijk de basis is, snappen niet dat een goed model duur is.

/edit
duur is natuurlijk relatief.

[ Voor 19% gewijzigd door D-rez op 11-05-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Afgelopen weken ben ik in m'n avond uren, naast alle terrasjes ea. bezig geweest om ook eens een gooi te doen naar een interieur. Ik beschouw het als een tamelijk geslaagde les. Ik besef dat ik nog wel een en ander te leren heb, daarom graag jullie reacties.

Afbeeldingslocatie: http://dexyd.be/gatheringoftweakers/2011/loft-k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Prachtig D-rez! Schaduwen van bijv kastje aan muur/tafel/bank voelen wat hard aan met het niet al te scherpe daglicht wat binnenkomt, en TV voelt beetje opgeplakt of zo. Maar dat zijn de fijne details, verder prachtplaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 16:10

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Inderdaad, erg mooie plaat!
Ik vind trouwens ook de randen van de bank wel hard, volgens mij zijn bankleuningen fluffier?
Je zou je camera nog wat anders kunnen zetten, lager, en recht. Nu lopen de muren schuin. Je zou de camerahoek iets kunnen forceren.
Het tafeltje is trouwens bij Ikea te koop, he? :P
Laatste dat ik nog een klein beetje mis is de reflectie / straling van de TV. Volgens mij is het nu gewoon een texture die geen licht uitstraalt, en dat doet een TV (ook een flatpanel) wel een beetje.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

tnx. Zo veel positiefs :D

Belichting is idd een beetje vreemd. Maar dat is omdat ik me gebaseerd heb op een ontwerp van m'n werkgever (architect). Het is een renovatie project en er komt nauwelijks natuurlijk licht binnen. vandaar ook dat ik het wat heb moeten op krikken met omni's (zonder schaduw!) en wat spotjes (=harde schaduw).
De texture van de TV is wel self-illuminating, maar achteraf gezien wel iets te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-07 16:31
Ik heb even een vraagje. Ik probeer een basis camera match scene te maken met een matte plane. Heel simpel, de bal beweegt richting de camera.

Nu werk het allemaal lekker, de shadows worden mooi gerenderd, motion blur werkt en de belichting werkt ook. Ik render de foto via een environment map met screen mapping. De material van de bal is totaal mat.

Het probleem dat ik heb is dat de bal de environment map reflecteerd, maar op een rare manier. Hierdoor lijkt het of dat de bal doorzichtig is. Ik heb een plaatje toegevoegd ter verduidelijking (ik heb de bal even gekopieerd voor de duidelijkheid):

Afbeeldingslocatie: http://img836.imageshack.us/img836/2083/testwwc.jpg

Is het mogelijk om de bal de environment map niet te laten reflecteren en toch de environment map de behouden (en te renderen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Synch schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:18:
Ik render de foto via een environment map met screen mapping. De material van de bal is totaal mat.
Probeer 's Spherical Mapping. Hoewel dit het probleem van reflecteren niet zal oplossen denk ik.. En een en ander is natuurlijk afhankelijk van je texture. En moet de bal überhaupt wel reflecteren? Aangezien 't een mat material heeft..? Zo nee, reflectie uit.
Het probleem dat ik heb is dat de bal de environment map reflecteerd, maar op een rare manier. Hierdoor lijkt het of dat de bal doorzichtig is. Ik heb een plaatje toegevoegd ter verduidelijking (ik heb de bal even gekopieerd voor de duidelijkheid):
Reflecteert de bal niet gewoon wat er voor m is? Het lijkt doorzichtig omdat ie exact reflecteert wat er voor m is: de streep.
Hmm, hij is echt doorzichtig want je kunt de schaduwen erachter ook zien.. Bovendien klopt de reflectie (die er niet is, in je onderste bal) niet..
Niet per ongeluk je environment map ook op je bal toegepast?
Is het mogelijk om de bal de environment map niet te laten reflecteren en toch de environment map de behouden (en te renderen)?
Zeker: reflectie uit. Of in diverse passes renderen.

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
Bij de material van de bal staan reflect en refract allebei op rgb(0,0,0). Als ik bij environment and effects bij environment map use map uitvink dan krijg ik alleen de bal en de matteplane:

Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/8509/testiy.jpg

edit: het enige verschil tussen dit plaatje en die van mijn vorige post is dus dat "use map" bij environment map uitgevinkt is.

[ Voor 16% gewijzigd door Synch op 12-05-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
(ik neem aan dat je in 3ds max werkt?)
Wat voor material zit er op je bal? En hoe staan de waardes bij reflection? Zet deze even op 0 mocht dat nog niet zo zijn.
Kun je anders je scene online zetten/mailen? Zie profiel voor mailadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Vraagje voor game modellers. Is het voor gamecharacters die geen animaties in hun gezicht hebben raadzaam alsnog die edgeloops aan te houden van het gezicht, of is er zolang daar geen animatie is in het gezicht geen nut voor daar extra poly's aan te spenderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
Scipionyx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:09:
(ik neem aan dat je in 3ds max werkt?)
Wat voor material zit er op je bal? En hoe staan de waardes bij reflection? Zet deze even op 0 mocht dat nog niet zo zijn.
Kun je anders je scene online zetten/mailen? Zie profiel voor mailadres.
Sorry, ik werk inderdaad in 3dsmax 2011 met vRay 1.5. Ik heb je een mailtje gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
Leuk gedaan D-rez, denk dat er idd qua perspectief, licht en schaduw nog wel wat te halen valt. Ook de ipad(?) en TV schermen lijken vrij plat. Reflecties van de kastjes en tafeltje zien er erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
apNia schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:14:
Vraagje voor game modellers. Is het voor gamecharacters die geen animaties in hun gezicht hebben raadzaam alsnog die edgeloops aan te houden van het gezicht, of is er zolang daar geen animatie is in het gezicht geen nut voor daar extra poly's aan te spenderen?
Ik zou het gewoon maar doen, krijg je toch de netste meshes van :) Extra polygonen kost het toch niet, je kan er ook wat minder gebruiken natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 12-05-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Maar tov zoiets dergelijks:
Afbeeldingslocatie: http://imgf.tw/106699414.jpg

Bespaar je dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
In theorie zijn ze er nog wel, loop die zijn kaak volgt, en rond de ogen natuurlijk.

Maar tenzij je voor een nintendo ds iets gaat maken, tja, dit soort modellen worden volgens mij al 5 jaar niet meer gebruikt als je een beetje een character wil maken wat er goed uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

OK thanks Schuey :)

Ik vraag me sowieso af, wat moet ik voor m'n game als leidraad nemen wat betreft m'n poly budget. Ik heb echt geen idee waar ik me op moet richten. Hoe gaat dat in de praktijk met 3D games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Kijk wat vergelijkbare games doen met dezelfde engine, of dezelfde specificaties waar het op moet gaan draaien. Je kan ook tests doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hmmmm is daar niet meer theorie voor te vinden? Vuistregels oid? Ik neem aan dat als ik X aantal poly's op een doorsnee PC kwijtkan op 30fps, dat er dan later nog met shaders e.d. de boel gaat vertragen. En stel ik kan X aantal poly's kwijt, hoe vertaal je dat dan naar een per object budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Daar kan ik je ook niet verder mee helpen, maar kan je beter in de documentatie zoeken van je game engine. Daar vanuit zul je toch meer te weten komen.

Het is gewoon moeilijk werk om dat allemaal in de gaten te houden. Alles is letterlijk van invloed op de performence, dus het blijft altijd moeilijk, zeker als je daar geen ervaring mee hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

OK zal ff kijken wat ik kan vinden icm Unity3D, en verder zal het wel beetje trial & error worden denk ik :)
Dank je :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Ben vandaag even bezig geweest in de 3D les. Was allang klaar met de opdracht dus heb maar wat gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://wolfos.org/resources/angrybird.png
Afbeeldingslocatie: http://wolfos.org/resources/gladospotato.png
Afbeeldingslocatie: http://wolfos.org/resources/tux.png

Ben nog steeds wel een beginner, dus vooral de UV mapping is wat rommelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
Heb mijn logo eens omgezet in 3D en nog wat dingetjes eromheen.

Afbeeldingslocatie: http://www.dajomedia.nl/img/showcase/dajomedia_small.jpg

Nu eens verzinnen wat ik nu wil gaan maken, denk dat ik maar eens met bump/displacement aan de slag ga, misschien is een strakke houten vloer ook wel leuk voor onder de render..

/Commentaar is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

D-rez schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:31:
Afgelopen weken ben ik in m'n avond uren, naast alle terrasjes ea. bezig geweest om ook eens een gooi te doen naar een interieur. Ik beschouw het als een tamelijk geslaagde les. Ik besef dat ik nog wel een en ander te leren heb, daarom graag jullie reacties.

[afbeelding]
Ik vind hem erg mooi, zou alleen altijd de vloer in lengterichting leggen en niet haaks op een muur.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Jarnowtje schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:52:
Heb mijn logo eens omgezet in 3D en nog wat dingetjes eromheen.

[afbeelding]

Nu eens verzinnen wat ik nu wil gaan maken, denk dat ik maar eens met bump/displacement aan de slag ga, misschien is een strakke houten vloer ook wel leuk voor onder de render..

/Commentaar is welkom!
Ik denk dat hout te druk is, misschien zou een witte vloer (met texture) wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

tnx. Als ik de vloer een kwartslag zou draaien, zou het nog enger worden in de ruimte. Door ze dwars te plaatsen lijkt de ruimte iets breder. Daarom is de vloer ook donker. Door de vloer donker te nemen lijkt deze dichter bij het plafond te staan, op die manier lijkt de ruimte nog iets breeder. Muur tot muur is slechts 370cm.

Opmerkingen van iedereen ga ik zeker in mijn achterhoofd houden voor volgende (oefen)projecten.

@Jarnowtje
Leuk! Ik zou er alleen wel opletten dat je consequent met de kleur om gaat. Dus het zelfde blauw gebruiken voor de ogen, potlood en de tekst.
Uitlijneing van de tekst zou ik ook niet gecentreerd pakken, maar gewoon links. Zeker omdat je toch 2 lange benen boven elkaar kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Zijn er hier meer mensen met Vray Multiscatter ervaringen?
Ik ben momenteel (freelance opdracht) bezig met een canyon van 3 kilometer, en er staan momenteel rond de 9 miljoen bomen/stenen ed in.
Bomen hebben een gemiddelde polycount van 400K, de stenen uiteraard een flink stuk minder ;).
Toch is het bizar wat die multiscatter voor elkaar krijgt.
Het is ook nog prima te renderen op 4k bij 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
@Wolfoz:
Dat is wellicht een goed idee, zat gister al te klooien met houten vloeren alleen het herhalen (tilen) ging nog niet echt lekker

@D-Rez:
Ja zie nu idd kleurverschil, zou toch zweren dat het dezelfde kleuren waren (wellicht reflectie wat de kleur iets veranderd ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Jarnowtje schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:08:
Dat is wellicht een goed idee, zat gister al te klooien met houten vloeren alleen het herhalen (tilen) ging nog niet echt lekker
Als je problemen hebt met tilen, moet je misschien de texture tilable maken in Photoshop. Anders kan ik je aanraden om ze hiervandaan te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Lol, een soort HL2-aardappel :p Ik zou misschien proberen sommige dingen eerst goed uit te schetsen (op papier) voor je aan het modellen begint, want zoals hier eerder al gezegd is is het erg moeilijk (zeg maar onmogelijk) iets goed in 3D te krijgen als je het niet goed duidelijk voor jezelf hebt.

Verder leuke en herkenbare objecten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

offtopic:
Hoop nieuw grut in het topic zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 16-07 13:45

Acid_Burn

uhuh

Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:46:
[...]

Lol, een soort HL2-aardappel :p
geen hl2.. portal2

[ Voor 80% gewijzigd door Acid_Burn op 13-05-2011 18:49 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Voor diegenen die Portal 2 niet gespeeld hebben is het gewoon een HL2 aardappel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
Nieuwe mensen hier inderdaad! :)

Om ook weer eens wat van mijn 3D te laten zien, hetvolgende;

Voor wat extra animatie ervaring moeten we natuurlijk van allerlei dingen animeren vanuit school. Hier 2 - naar mijn idee- aardige stukjes :)

Het zijn maar korte stukjes, maar we krijgen voor het vak waar dit voor is maar 1 studiepunt en hebben er meerdere moeten maken. (+ we hebben nog meer te doen..alé zeg.. :+)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NEbn9Os-LhY]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_F_FzL0cguw]

Wat ik bij het 300 clipje lastig vond was het feit dat het hoofd van de rig breder was dan de schouders.. Daardoor kon het schild niet altijd goed dicht bij het lichaam geplaatst worden. Verder is het ook niet een 100% exacte kopie, het ging meer om de impact...anyways, you get the idea :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ohhh leuk zeg Nico :)
Hoop dat je die hele 300 sequence afmaakt! Zou echt iets zijn wat ik zou willen doen als ik er tijd voor had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Thanks!

Ik denk niet dat het er in zit apNia :)
Gewoon te druk met blok 4 van school. Dan nog zelfstandige studiepunten binnenhengelen... dus echt laaiend druk nu. :o

Misschien in de zomervakantie, maar misschien dat ik dan al wel weer iets anders heb om te doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Ondertussen ben ik ook aan het werk aan een korte animatie (max. 1 minuut ofzo)

Er moet nog heeeeel veel gebeuren :') wilde het toch eventjes met jullie delen.
Het verhaal is dat hij (persoon in beeld) een eitje wil gaan bakken, maar het ei wil niet kapot. Hierdoor gaat hij helemaal door het lint en stapt hij over op rigoreuzere maatregelen :Y

Afbeeldingslocatie: http://fc00.deviantart.net/fs70/i/2011/136/4/1/egg_short_still_by_forgotten_sins-d3ghtc8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa204
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2022
Niemand hier die in de Gamedesign werkt, die mij kan vertellen wat de maatstaven ongeveer zijn qua 3d ? Zit nu zelf op stage bij defensie in Amersfoort, Pantservoertuigen bouwen FTW !. Dus ik vroeg mij een beetje af wat je ongeveer zou moeten kunnen in een gemiddelde Gamestudio ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ah lekker bij Majoor Roos op de kamer :P

Tja, kunnen werken vanaf (slechte) reference, zelf uv-en, texturen, feedback kunnen verwerken, misschien riggen, in de engine zetten (ligt er maar net aan welke), high poly bakken, optimizen, shaders in elkaar draaien (ligt er ook weer aan welke engine), kunnen omgaan met deadlines...

Waarschijnlijk vergeet ik nog wel heel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Dat is natuurlijk een erg brede vraag, op welk gebied wil je je richten? Zoals Schuey aan gaf zijn er veel verschillende specialtiteiten en titels. Ik ben zelf maar een simpele programmeur, maar ik weet wel dat artist in veel smaken en soorten komen; character artist, technical artist e.d.

Wat je moet hebben is talent, en een workdrive. En een beetje geluk :)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:20
Mischa204 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:59:
Niemand hier die in de Gamedesign werkt, die mij kan vertellen wat de maatstaven ongeveer zijn qua 3d ? Zit nu zelf op stage bij defensie in Amersfoort, Pantservoertuigen bouwen FTW !. Dus ik vroeg mij een beetje af wat je ongeveer zou moeten kunnen in een gemiddelde Gamestudio ?
Loop momenteel ook stage bij een gamedesign studio (en hoop na deze stage zelf in te gaan werken), zoals Schuey al aangaf is het denk ik heel erg verschillend.

Dit is bijvoorbeeld een hele kleine studio, hier verwachten ze dat je zo'n beetje alles wel kan. Dus modellen, riggen, animeren en texturen/uvw 'en. Maar ook in de engine plaatsen en testen of alles wel werkt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mag ik vragen waar je stage loopt Crystal? (ik zoek geen baan als modeller hoor, maar wel NL gamestudios ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa204
Ja ik wil me vooral richten op het moddelen van technische stukken van de game, denk aan fabrieken, vehicles en wapens. Die kant wil ik een beetje op. Alles wat hierboven genoemd werd door Schuey kan ik al wel, dus ik heb weer wat meer hoop !:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Dat zijn nogal specifieke eisen, wil je hier in Nederland aan het werk?

edit:
Bah, zit nog steeds thuis...
Net weer een mail gestuurd en alweer een telefoontje gepleegd... Niemand heeft gewoon mensen nodig :X
Als ik nu uitzonderlijk goed was, had ik misschien een kans gehad bij Guerilla, maar zelfs daar hebben ze in principe niemand nodig...

edit2:
maar weer een follow up gedaan, wie weet brengt het wat..

Overigens is het op deze manier ERG demotiverend om nog iets aan 3d te doen thuis... bijna uit het modteam gekicked waar ik in zit zelfs, lead position verspeeld... gewoon nergens zin meer in..

edit3:
en weer 1, deze jongen klonk heel aardig :) Dat schept al veel meer hoop dan anders!

edit4:
ik MOET aan de slag |:(
Gesolliciteerd bij een fabriek om hondenvoer in te pakken, was ik overgekwalificeerd :'(

[ Voor 107% gewijzigd door Schuey op 25-05-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

* D-rez bied Schuey een schouder om op uit te huilen.

betreffende edit 4, ik ken je pijn, maar je moet die mensen ook begrijpen. Jij zal zonder boe of bah vertrekken als jou een job aangeboden wordt die aan jou profiel voldoet. De inpak afdeling zit dan weer met een vacature die ingevuld moet worden.
Je kunt ook beter aan een potentiële toekomstige werkgever zeggen dat je in deze periode bijna fulltime aan een mods ed. gewerkt heb, dan dat je je talent hebt gebuikt om de zakken voer netjes in een doos te proppen.

[ Voor 25% gewijzigd door D-rez op 25-05-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Nee ik denk gewoon dat er voor mij 10 polen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa204
@ schuey... mij maakt het niks uit waar ik terecht kom qua land.. spreek goed engels dus dat zal ook geen probleem zijn. Heb je miss een suggestie, voor een bedrijf dat ik eens zou moeten bekijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hahahaha, dat bedoelde die denk ik niet met Polen Mischa. Maar alsnog, dat klinkt knap ambitieus hoor, niet kunnen schelen waar je terecht komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa204
Haha suggestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
apNia schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:07:
Hahahaha, dat bedoelde die denk ik niet met Polen Mischa. Maar alsnog, dat klinkt knap ambitieus hoor, niet kunnen schelen waar je terecht komt ;)
LOL :*)

Inderdaad...het is geweldig als je leuk werk bij een goede werkgever maar je hebt ook nog zoiets als vriend/vriendin en familie. Kan me voorstellen dat je niet zomaar klakkeloos je koffers pakt en gaat waar ze je ook maar willen hebben of heensturen.

Jammer genoeg is het toch echt moeilijk in de gameindustrie in NL. (Je merkt het al als je een stage zoekt). Zit er met een studiegenoot dan ook over te denken om zelf wat te beginnen.

@ Schuey: Ik hoop dat je eens een keer wat meer geluk zult hebben binnenkort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Mischa204 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:03:
@ schuey... mij maakt het niks uit waar ik terecht kom qua land.. spreek goed engels dus dat zal ook geen probleem zijn. Heb je miss een suggestie, voor een bedrijf dat ik eens zou moeten bekijken ?
Met jouw eisen klinkt Guerilla wel iets, maar ik weet niet wat je kan, maar je moet van goede huize komen om daar uberhaupt opgemerkt te worden. (subtiele hint tot portfolio posten)
CrystalViriS schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:18:
Jammer genoeg is het toch echt moeilijk in de gameindustrie in NL. (Je merkt het al als je een stage zoekt). Zit er met een studiegenoot dan ook over te denken om zelf wat te beginnen.

@ Schuey: Ik hoop dat je eens een keer wat meer geluk zult hebben binnenkort!
Het is om te janken ja, niemand heeft vacatures openstaan voor fulltime werknemers op dit moment. Kreeg vandaag wel weer een leuke reactie op mijn portfolio, en mensen zullen me contacteren als ze iets hebben. Het is ook een kwestie van geluk.

Nu zelf iets beginnen zou ik absoluut niet doen, of je moet een zak spaargeld en zakelijk inzicht hebben waar je U tegen zegt, en zelfs dan loop je een groot risico. Subsidie's worden nu ook minder makkelijk uitgegeven, dus bezint eer ge begint!

[ Voor 50% gewijzigd door Schuey op 25-05-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa204
Ik kan mijn portfolio wel even posten, maar met de notitie erbij dat er heel veel dingen nog niet bij staan, bijvoorbeeld nu mij werk bij defensie....

http://mischarrel.daportfolio.com/gallery/351191

dus neem de notitie wel in acht... :)

edit: Zal morgen als ik in Amersfoort ben wel even wat posten wat ik tot nu toe daar gemaakt heb !

[ Voor 17% gewijzigd door Mischa204 op 25-05-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Het voordeel van de dingen voor je stage is dat ze daadwerkelijk af zijn, dat scheelt al een slok op een borrel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa204
hehe tell me about it ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:06

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Je weet wel zeker dat je dat materiaal ook zomaar op het web mag gooien? Niet dat je straks defensie achter je aan hebt zitten omdat je geheim spul met de wereld deelt ofzo :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa204
het gene wat ik nu gemaakt heb, zal ik sommige dingen inderdaad niet van mogen laten zien ^^
guess then i`d have to kill ya !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
Schuey schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:45:
[...]

Met jouw eisen klinkt Guerilla wel iets, maar ik weet niet wat je kan, maar je moet van goede huize komen om daar uberhaupt opgemerkt te worden. (subtiele hint tot portfolio posten)

[...]

Het is om te janken ja, niemand heeft vacatures openstaan voor fulltime werknemers op dit moment. Kreeg vandaag wel weer een leuke reactie op mijn portfolio, en mensen zullen me contacteren als ze iets hebben. Het is ook een kwestie van geluk.

Nu zelf iets beginnen zou ik absoluut niet doen, of je moet een zak spaargeld en zakelijk inzicht hebben waar je U tegen zegt, en zelfs dan loop je een groot risico. Subsidie's worden nu ook minder makkelijk uitgegeven, dus bezint eer ge begint!
Direct na de studie niet nee... maar later pas. Ik denk dat ik eerst een tijd ga werken ergens. Eerst maar eens kijken hoe dat gaat verlopen. (En eerst slagen natuurlijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Mischa204 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:18:
Ik kan mijn portfolio wel even posten, maar met de notitie erbij dat er heel veel dingen nog niet bij staan, bijvoorbeeld nu mij werk bij defensie....

http://mischarrel.daportfolio.com/gallery/351191

dus neem de notitie wel in acht... :)

edit: Zal morgen als ik in Amersfoort ben wel even wat posten wat ik tot nu toe daar gemaakt heb !
Als ik een kleine tip mag geven, er staan een aantal dingen op die je van heel ver weg ziet? veel loze ruimte, een beetje zonde.
En de trein, het mooiste staat in het midden, en een beetje achteraan.
Die zou ik pontificaal vooraan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Schuey schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:10:
Dat zijn nogal specifieke eisen, wil je hier in Nederland aan het werk?

edit:
Bah, zit nog steeds thuis...
I feel your pain.
Same here.

Kan je je portfolio PM'en?
Misschien kunnen we elkaar wat tips geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Portfolio linkje staat gewoon in mijn profiel ;)

Achja, heb goede reacties gehad, maar als ze geen vacature voor je hebben, houd het al snel op helaas, kan je nog zo een fancy pants portfolio hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
ziet er idd erg goed uit. dat zal het probleem niet zijn nee.
Zoek je alleen in de game richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Visualisatie bedrijfjes zetten vaak geen vacatures online en daar een paar maanden geleden al druk naar gesolliciteerd... Of allemaal 1 mans bedrijfjes, of geen werk, of ze nemen je niet serieus omdat je dingen voor games op je portfolio hebt staan :P Als ik straks verhuisd ben ga ik misschien eens aan een interieur beginnen ofzo, puur voor mee te solliciteren weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Schuey schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:16:
Visualisatie bedrijfjes zetten vaak geen vacatures online en daar een paar maanden geleden al druk naar gesolliciteerd... Of allemaal 1 mans bedrijfjes, of geen werk, of ze nemen je niet serieus omdat je dingen voor games op je portfolio hebt staan :P Als ik straks verhuisd ben ga ik misschien eens aan een interieur beginnen ofzo, puur voor mee te solliciteren weer.
Heel herkenbaar.
Ik heb de laatste tijd naar visualisatie bedrijven gezocht.
Overigens geven de meesten niet eens een reactie. Bij jou wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
1/3 op zijn hoogst :+

Het is nu gewoon een slechte tijd hiervoor, voordat ik aan mijn opleiding begon werden gouden bergen beloofd bij wijze van spreken. In deze nasleep van de recessie is dat allesbehalve waar in deze branche. Wordt maar weer bewezen bij mijn huidige sollicitatie, de recruiter krijgt geen toestemming vanuit het hoofdkantoor om iemand aan te nemen vooralsnog...

Waarschijnlijk volgende week studentenkamer opzeggen, tijdje bij pa en ma gaan wonen. Dan maar zien wat er voor werk is en maar wat geduld hebben.

Ik zou iig pakken wat je pakken kan, en nu niet op games rekenen. Ik weet niet hoelang je al thuis zit, maar je zal toch een keer aan de bak moeten anders wordt je gillend gek denk ik.

edit:
Overigens, in normaal economische tijden zou je zelf iets op kunnen zetten, zeker. Maar dit jaar en het jaar daarvoor, zijn vooral dat soort bedrijfjes die wat groter gegroeid waren juist over de kop gegaan omdat ze geen of nauwelijks inkomsten meer hadden en de zaak niet meer draaiende konden houden...

Zelfs als je met 5 man zit te werken moet je nog aardig wat omzetten per maand he, laat dat duidelijk zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Schuey op 26-05-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Schuey schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:23:
1/3 op zijn hoogst :+
Ik zou iig pakken wat je pakken kan, en nu niet op games rekenen. Ik weet niet hoelang je al thuis zit, maar je zal toch een keer aan de bak moeten anders wordt je gillend gek denk ik.
Momenteel werk ik als freelancer.
Het is meer bezigheids therapie, want ik verdien er amper iets mee, (kan er nog geen huisje van betalen oid) maar na 3 maanden thuis te hebben gezeten is alles beter dan niets. Helaas is het zo uitzichtloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-07 22:08
Schuey schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:16:
Echt iedereen gaat verhuizen. Best wel apart. Zelf net ook verhuisd en m'n appartement in 3D aan het maken. Kun je het 2x gebruiken ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa204
hexta schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:50:
[...]

Als ik een kleine tip mag geven, er staan een aantal dingen op die je van heel ver weg ziet? veel loze ruimte, een beetje zonde.
En de trein, het mooiste staat in het midden, en een beetje achteraan.
Die zou ik pontificaal vooraan zetten.
Ja daar zat ik ook al aan te denken, ga vanavond als ik weer thuis ben er is mee aan de slag, om wat extra dingen te uploaden ! bedankt voor de tip ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 08:34

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Heya,

Afgelopen tijd een Full HD filmpje gerendered van mijn BMW 335i 3dsmax model:

Critics & Comments zijn zeker welkom!

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Nice, maar naast wat muziek, zou ik er ook een hangar of andere interessantere omgeving bijdoen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-07 22:08
Ziet er zeker netjes uit, maar het mist idd nog wat omgeving. Wat meer gedetailleerde reflecties geeft een gaaf effect
Schuey schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:24:
Nice, maar naast wat muziek, zou ik er ook een hangar of andere interessantere omgeving bijdoen ofzo :)
Zoiets als dit bedoel je: http://vimeo.com/2222258

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik ben echt helemaal verliefd op deze short: http://vimeo.com/24069938
Audiotechnisch ook zo ontzettend knap en creatief gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355867

ElmarNieser schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:37:
Heya,

Afgelopen tijd een Full HD filmpje gerendered van mijn BMW 335i 3dsmax model:
[video]

Critics & Comments zijn zeker welkom!
Ziet er goed uit! Hoe lang heeft het renderen geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 08:34

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Anoniem: 355867 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:42:
[...]

Ziet er goed uit! Hoe lang heeft het renderen geduurd?
Renderen duurde ongeveer 1 week, dat was wel op een 'normale' = computer Core i7 :'(

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

apNia schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:55:
Helemaal mee eens...een echte beauty!!

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Holy Moly!!! Dat is echt werkelijk fenomenaal mooi! Dat geluid is inderdaad echt bizar vet, echt heel erg vet.
En de beelden, de prachtige close-ups... jeetje mina

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Heel erg vet :o

Wat animatie werk van mijn kant uit weer :)
Audio is uit een eerdere contest op 11secondclub.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=49py0ho-dbc]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mt8UGyYpzxI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Leuk Nico, wel beetje houterig (early test, easing misschien op je animaties?)
Die 'girl' vind ik wat te overdreven though. Mag er wat mij betreft uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Ja daar zitten best veel handelingen krap gepropt in de tijd.. eens zien wat ik er mee ga doen nog. Ik ben trouwens nog maar even bezig geweest met het in-betweenen. Moet nog veel meer gebeuren, dus dit is idd nog een vroege test om te kijken wat wel/niet kan. Nu kan ik nog makkelijk dingen weghalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Zou je je niet eerst op het ene focussen en dan het andere?

Zoals beter eerst de algehele animatie uitwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Schuey schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:16:
Zou je je niet eerst op het ene focussen en dan het andere?

Zoals beter eerst de algehele animatie uitwerken?
als in storyboarden om de animatie te plannen? :+ Voor zulke korte dingen heb ik daar absoluut geen zin in... Ik heb al een hekel aan storyboarden (door mijn tekenskills die ik nog niet voldoende zijn -_-') De blocking is de planning :) en nu bij het inbetweenen zie ik gewoon of er misschien toch nog ergens een probleempje ontstaat..
Pagina: 1 ... 6 ... 58 Laatste