Ziet er vet uit. Erg knap gedaan, met name die Porsche. Zou mooi zijn als dat configureren real time zou kunnen met die graphics.ZaPPZion schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:35:
Misschien leuk om hier ook even te delen (lees vaak mee hier, zo af en toe een post). We hebben promotiefilmpje gemaakt voor onze 3D animatie studio / communicatie advies bureau. Natuurlijk zijn er altijd honderd en een dingen die je zelf nog ziet die beter kunnen, maar ergens moet je de grens 'goed genoeg' trekken. Video staat op de webpage van C4Real (.nl), maar hier ook maar het directe filmpje (wel ff in 720p bekijken natuurlijk!): [video]
Alle beeld in deze film hebben we zelf gemaakt, een aantal gedeeltes natuurlijk al tijdens opdrachten voor klanten, maar de poppetjes tussendoor hebben we zelf gemaakt, gerigd en geanimeerd in de afgelopen 2 maanden. Erg leerzaam project geweest, ook erg leuk om goed bezig te zijn geweest met het verhaal in plaats van alleen maar mooie plaatjes. Hoop dat het weer andere mensen zal inspireren
Mecanim ziet er veelbelovend uit, maar ik heb de indruk dat het met name is gericht op humanoid characters. Ik loop nu met m'n quadrupled tegen een aantal vage problemen aan, zie voorgaande post.Wolfos schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:49:
[...]
Volgens mij kan je in Unity wel animaties aanpassen maar ik zou aanraden om dat in je 3D modeling programma te doen.
Doet me denken dat ik me ooit nog eens in Mecanim moet gaan verdiepen. Zag er wel gaaf uit maar nog geen tijd voor gehad.
[ Voor 19% gewijzigd door JohnGalt op 28-03-2013 22:56 ]