Het wordt idd prijzig, en een stuur kopen, dar ligt het probleem. Zoals ik het stuur wil zijn ze niet te koop, daar ligt de kern van het verhaal. Er is wel een gare versie van thrustmaster, maar daar moet ik dan zoveel aan aanpassen...Andyk125 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:03:
[...]
Voor het blauwe deel kan ik er me nog wat bij voorstellen ja, maargoed dan wordt het een aardig kostbaar projectje en kun je misschien beter een stuur kopen. Maar dat is natuurlijk nooit zo leuk als er zelf een maken.![]()
Als je alle onderdelen klaar hebt dan wil ik het wel even doorsturen om te kijken wat de kosten eventueel zijn om het te laten frezen of naruurlijk een andere bewerking!
Die gele plaat kan namelijk uitstekend gelaserd worden, wat misschien nog wel goedkoper is. Naast aluminium kun je die gele plaat ook uistekend uit een carbon plaat halen, wil je het zo licht en sterk mogelijk wilt hebben. Dit gaat alleen wel wat duurder worden![]()
Naast het gele onderdeel zou ik de onderdelen inderdaad uit een kunststof laten frezen, misschien met of zounder de handgrepen. Als je zonder handgrepen doet, kun je op een later moment nog veel tijd besteden om de handgrepen zo goed mogelijk te maken en ze misschien van hard rubber te laten gietenDit kun je zelfs nog thuis doen, door een mal te maken. Maar dan laat ik me misschien wel iets te veel meeslepen
![]()
[...]
Denk net zoals Schuey al zei, dat dit wel leuk bedacht is maar zoveel leven zit er ook niet in dit topic volgens mij en is dit wel een leuke toevoeging aan het topic, maargoed dat is mijn mening
De gele plaat wordt het goedkoopste grote onderdeel denk ik ja, en dat is nu net het onderdeel wat juist niet van carbon gemaakt moet worden als ik mijn reference bekijk
De handgrepen maak ik ook liefst uit hetzelfde stuk, kan er minder misgaan denk ik
Het zal wel even duren voor alle onderdelen klaar zijn, maar daar hou ik je aan
Tja hoe zou dat komen? Zjin er uberhauptbedrijven die met Blender (moeten/willen) werken en een beetje geld verdienen?apNia schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:20:
[...]
Alleen al om dat hele hoggish licentie gebeuren (en de grimmige manier waarop ik een studentenversie scoor) zou ik naar Blender over willen stappen. Maar ja, industriestandaarden he
[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 21-06-2012 12:17 ]