JohnGalt schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:43:
@ Milky
Volg je schetsen al een tijdje, damn wat een doorzettingsvermogen! Bijna jaloers op
Ben je voornemens om ook meer naar de technische kant te gaan kijken? Lijkt me geweldig om dit soort modellen met een custom-rig te zien, spiermassa die meebewegen en dat soort dingen. Is voor zover ik weet ook veel vraag naar vanuit de industrie.
Keep it up!
thnx man!
Misschien dat ik alles nog ga riggen, vind dat alleen niet erg leuk om te doen en dat word echt een hel.
Zal dit eventueel op de achtergrond over langere tijd gaan doen, wie weet.
je hebt het over dat anatomie project toch?
en hoppa, weer een nieuwe schets, iemand moet de pagina's hier toch vullen
Merk wel dat het allemaal steeds sneller gaat en ik het steeds meer begin te begrijpen.
Binnenkort wat modellen weer wat gedetailleerder gaan afmaken. En wat vrouwen gaan sculpten,
Jongens ik ben gevraagd voor een tijdschrift, om een stukje over figure sculpting en posing te doen. (3d-artist magazine).
Nou mag ik er volgens mij maar 1 plaatje in plaatsen (met 3-4 stappen totstandkoming).
Zit alleen te twijfelen welke sculpt ik daarvoor moet gebruiken, moet voor vrijdag op de bus, dus niet echt veel tijd om nog een nieuwe te maken ben ik bang, mochten er hier mensen een voorkeur hebben zal ik dat zeker meenemen in mijn belissing
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 23-05-2012 17:05
]