De MSI van een paar posts hierboven is zeer geschikt voor games. Van diens uiterlijk is alleen niet iedereen gecharmeerd
Hetzelfde geldt voor de G53, deze heeft alleen wel een lagere resolutie (alhoewel ik 1600x900 nog acceptabel vind). In games heeft een lagere resolutie weer als voordeel dat je fps wat hoger wordt.
Misschien nog een optie met een groter scherm (maar volgens mij net zo zwaar als de Asus
): de XPS 17 met i5. Deze is via Dell te configureren met GT555M en 1080p scherm voor 1094, daar kun je met diverse kortingsbonnen nog bijna 200 euro vanaf krijgen (heel simpel, gewoon kortingscode invoeren op de site, codes staan in het Dell Waardebonnen Topic. Hou je nog geld over voor een iets snellere i5 of een 9-cell accu.
Bovengenoemde laptops zijn behoorlijk fors en zwaar, als je dat vervelend vind kun je beter voor de N53 gaan. Maar die is in games een behoorlijk stuk trager.
Misschien nog een optie met een groter scherm (maar volgens mij net zo zwaar als de Asus
Bovengenoemde laptops zijn behoorlijk fors en zwaar, als je dat vervelend vind kun je beter voor de N53 gaan. Maar die is in games een behoorlijk stuk trager.