Hallo Tweakers,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop voor mijn komende Technische Informatica studie.
Ik dacht ik post het toch maar hier omdat ik er ook op wil kunnen gamen en bij studie laptops gaat het denk ik meer over de standaard studie laptops.
Eisen:
processor snelheid van 2 Ghz of meer (dual core)
minsten 2 gb Ram
moet Starcraft 2 kunnen draaien.
binnen een budget van 400-450 euro.
Ik heb zelf al heel veel gezocht maar ik kwam dan vaak laptops tegen met een Intel HD gpu
volgens een vriend van mij waren de intel gpu's verschrikkelijk. (hoewel hij niet zeker wist of dat ook voor Intel HD geldde) Ook heb ik slechte dingen over acer gehoord, en ik zit meer aan een asus te denken omdat ik daar al goede ervaring mee hebt.
Mischien hebben jullie nog een mooi idee? Alvast bedankt!
Edit: Dit was ik vergeten, lieftst dedicated GPU dus niet onboard
Ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop voor mijn komende Technische Informatica studie.
Ik dacht ik post het toch maar hier omdat ik er ook op wil kunnen gamen en bij studie laptops gaat het denk ik meer over de standaard studie laptops.
Eisen:
processor snelheid van 2 Ghz of meer (dual core)
minsten 2 gb Ram
moet Starcraft 2 kunnen draaien.
binnen een budget van 400-450 euro.
Ik heb zelf al heel veel gezocht maar ik kwam dan vaak laptops tegen met een Intel HD gpu
volgens een vriend van mij waren de intel gpu's verschrikkelijk. (hoewel hij niet zeker wist of dat ook voor Intel HD geldde) Ook heb ik slechte dingen over acer gehoord, en ik zit meer aan een asus te denken omdat ik daar al goede ervaring mee hebt.
Mischien hebben jullie nog een mooi idee? Alvast bedankt!
Edit: Dit was ik vergeten, lieftst dedicated GPU dus niet onboard
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 08:55 ]