hey, ik heb ook al eerder op verschillende topics gevraagd naar laptops maar dat was niet ik maar een vriend van mij die ook een laptop nodig had. hij was niet altijd even duidelijk enzo (sorry hiervoor)
maar ik moet nu ook een laptop hebben voor mijn school. ICT opleiding
ik zal het even neerzetten hier:
Ik ben op zoek naar een laptop die een goeie processor heeft, een goeie videokaart +1gb en zowiezo 4gb ram.
Mijn ogen vielen op de N53 serie van ASUS. de prijs en kwaliteit vond ik redelijk goed. maar ik heb even gekeken en er zijn 3 verschillende. de N53JN, N53JQ en de N53SV en zag ook de N53JF. al staat die niet op de site.
allemaal goeie videokaarten/processoren en voldoen eigenlijk allemaal aan de eisen die ik wil.
maar mijn vraag is welke is nu het beste qua performance/prijs
ik wil er mee gamen, maar speel niet de aller nieuwste games. maar wil toch wel in de toekomst bijvoorbeeld Guildwars 2 spelen. en nog andere spellen maar niet die zware games zoals Crysis enzo. Hij moet ook een snelle processor hebben. zowiezo een I5 of I7. nou weet ik wel het een en ander over die processors maar daar heb je weer verschillende van. 460m-480m noem het maar op:S zelfde bij de i7 serie. ik weet niet echt wat nou de nieuwste zijn en of een bepaalde i5 gelijkstaat aan een i7??

verder moet hij minstens 500gb hebben, 1gb videogeheugen, 15,6inch scherm en 4gb ram.
Ik heb er echt max 1000euro voor over. al doe ik niet moeilijk als dat er maar net overheen gaat.
Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen met het kiezen tussen deze serie.
Groeten LuckyLuke
(ik heb mijn stukje in nieuw topic geplaatst bij multimedianotebooks, aangezien ik niet echt een gamelaptop nodig heb) (je kan hem verwijderen of alsnog mij goeie tips/info geven

)
[
Voor 6% gewijzigd door
LuckyLukeNL op 03-02-2011 16:38
]