Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Bedrag excl. btw 1024,03 euro.
In mijn cashback-account staat nu 256 euro (1024*0.25)
Hoop dat het goedgekeurd wordt. (finger crossed).
Geldig op alle Inspiron & XPS systemen.
Minimale orderwaarde € 799 excl. verzendkosten.
Aanbieding geldig t/m 14.09.11. Gebruik deze code bij de kassa: LD$?1TN87BN21G
Battle.net ID: Nirrilith#2845
In de slideshow op de homepage staan de data.enigmafan schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:51:
Weet iemand wat de einddatum is voor de Dell 25% cashback korting via de haalmeeruitjecard site? De site zelf is in de FAQ wat vaag hierover.
Voor iedereen: eindigt op 17 september 2011jxjcs schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:40:
[...]
In de slideshow op de homepage staan de data.
Uw cashback korting saldo is € 218,19, waarvan € 0,00 is goedgekeurd.
Maakt de '..is goedgekeurd' je zenuwachtig? Want dat klopt wel, het duurt 30 tot 60 dagen voordat het is goedgekeurd (zo beweert de site).[b]Uw cashback korting saldo is € 218,19, waarvan € 0,00 is goedgekeurd.
xx (vervalt op 28.10.11)
(6 left)
[ Voor 5% gewijzigd door enigmafan op 08-09-2011 18:13 . Reden: Code verwijderd ]
Ik denk dat hij zenuwachtig word omdat er maar voor 1 laptop aan 'cashback' staat...enigmafan schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:05:
[...]
Maakt de '..is goedgekeurd' je zenuwachtig? Want dat klopt wel, het duurt 30 tot 60 dagen voordat het is goedgekeurd (zo beweert de site).
"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami
Thanx, ik had het over het hoofd gezien.Voor iedereen: eindigt op 17 september 2011
En nog een:
Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt.
Q461F2$7ZJ0NCW (vervalt op 28.10.11)
x (vervalt op 28.10.11)
[ Voor 6% gewijzigd door enigmafan op 09-09-2011 06:39 . Reden: Code verwijderd ]
$7KTG0$S86$HBJ (vervalt op 28.10.11)
Rond 17:45 komt de volgende van mij.
Verwijderd
waarom zou het niet worden goedgekeurd als je het ding netjes betaald met je mastercard?wingdude schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:11:
Dinsdag een XPS 15 besteld met CC. (Met 10% korting en 90 euro korting)
Bedrag excl. btw 1024,03 euro.
In mijn cashback-account staat nu 256 euro (1024*0.25)
Hoop dat het goedgekeurd wordt. (finger crossed).
Mijn excuses, ik was even afgeleid door mijn teamleider, dus wat later dan 17:45.....enigmafan schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:19:
Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt.
x (vervalt op 28.10.11)
Rond 17:45 komt de volgende van mij.
x
[ Voor 1% gewijzigd door enigmafan op 09-09-2011 06:38 . Reden: Code veriwjderd ]
Dan kan ik tenminste op mijn gemak zien en checken op hun site.
Weet iemand of het lukt om via iemand anders zijn Mastercard via Haalmeeruitjecard te bestellen, maar op Dell mijn eigen gegevens in te vullen voor de garantie etc?
Bedankt voor de code, heb mijn XPS inmiddels besteld.enigmafan schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:12:
[...]
Mijn excuses, ik was even afgeleid door mijn teamleider, dus wat later dan 17:45.....
4B7LM?X2G1H9LB
Gr. Leslie 122
Als ik zo de voorwaarden doorlees van de haalmeeruitjecard, krijg ik het idee dat het een vrij losstaand geheel is. Waarschijnlijk moet degene die je helpt met de mastercard het wel op zijn/haar rekening laten storten, zodat jij het weer kan krijgen van die persoon. Maar ik kan me niet voorstellen dat Dell gaat checken bij MC of de gebruikte kaart wel bij jou hoort. Waarom zouden ze? Misschien zelfs niet mogelijk ivm wetten op privacy.funkylicious schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:58:
Helaas werkt haalmeeruitjecard alleen met Mastercard, daar ik een VISA heb![]()
Weet iemand of het lukt om via iemand anders zijn Mastercard via Haalmeeruitjecard te bestellen, maar op Dell mijn eigen gegevens in te vullen voor de garantie etc?
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
P2CT8CFCV38CLZ (vervalt op 28.10.11)
Deze gebruikt om te bestellenenigmafan schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:04:
30H$BVRMFK2SSM (vervalt op 28.10.11)
Bedankt!
JRKD2NSJSZ?LBW
Uw cashback korting saldo is € 499,38, waarvan € 0,00 is goedgekeurd.
07/09/2011 Dell 998,77 249,69 Wacht op goedkeuring
07/09/2011 Dell 998,77 249,69 Wacht op goedkeuring
06/09/2011 Dell 872,77 218,19 Geweigerd
Ik ga nu vragen wat de reden is want ik vind dit echt raar, aangezien ik me aan alle voorwaarden heb gehouden...
Dit gaat echt om veel geld en nergens staat dat het niet geldig is icm. met andere koringen!
Uit de haalmeeruitjekaart.nl FAQ:
Ik ga haalmeeruitjekaart mailen...1.4. Kan ik CashBack ontvangen en toch blijven profiteren van bestaande aanbiedingen van de aangesloten webwinkels?
Ja, in de meeste gevallen is dit mogelijk. Slechts enkele aangesloten webwinkels staan niet toe dat lopende aanbiedingen worden gecombineerd met Cashback Korting. Als dit voor een bepaalde webwinkel geldt, dan wordt dit altijd vermeld op de pagina van de betreffende webwinkel op Haalmeeruitjecard.nl. Bovendien biedt Haalmeeruitjecard.nl, in samenwerking met de aangesloten webwinkels, u zelfs regelmatig extra kortingen en aanbiedingen aan, waarvan u via Haalmeeruitjecard.nl kunt profiteren. Meer informatie hierover vindt u op de pagina's met de beschrijving van de verschillende webwinkels. Wanneer wij voor u een korting of aanbieding met de webwinkel overeen zijn gekomen, wordt dit extra aangegeven. Zo kunt u in één oogopslag zien waar u het voordeligst uit bent
Ja dat wordt wel spannend...Flatlinernl schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:07:
[...]
Heel benieuwd hoe dit gaat aflopen...
Nieuwe 90,- kortingscode:
RZFXV8LB$G482S
Met deze kortingscode van Dell krijg je €90,- korting op je aanschaf bij Dell vanaf €1099,-
bedankt, gebruikt voor mijn nieuwe laptopenigmafan schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 06:56:
10% op een laptop, geen minimumprijs:
JRKD2NSJSZ?LBW
Ik ga dit ook op de voet volgen, bij Dell heb ik woensdag een XPS 15 i7 met FHD voor uiteindelijk 800 euro gekocht met de 10% bon en €40 korting, via deze mastercard actie. Bij mij staat er nog helemaal geen aanmelding van de cashback, terwijl het nu al meer dan de uiterlijke 48 uur duurt....Lennart_1337 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:53:
Voor alle mensen die de standaart dell kortingen icm 10% bon en 90,- bon hebben gebruikt en daaroverheen de mastercard actie:
[...]
![]()
![]()
Ik ga nu vragen wat de reden is want ik vind dit echt raar, aangezien ik me aan alle voorwaarden heb gehouden...
Dit gaat echt om veel geld en nergens staat dat het niet geldig is icm. met andere koringen!
Uit de haalmeeruitjekaart.nl FAQ:
[...]
Ik ga haalmeeruitjekaart mailen...
Veel plezier (let op werkt alleen met een XPS15z)
721GRK2M3F4LS3
86RF2RRRJQ8H2B
Verwijderd
Jij hebt maar liefst €100 korting op de XPS15z gewonnen! Ga met onderstaande unieke code naar www.dell.nl/xps15z of klik op de bestel knop. Kies de XPS15z die bij jouw past en vul bij het afrekenen de unieke kortingscode in onder het kopje waardebonnen.
BCXF0BCDH0L$WM
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
DKTSHR3GFBQWTQ
10% Korting op alle printers vanaf 299 €
Geldig t/m 14/9/2011
WQP4FHXNSWMCV9
20% Korting op alle projectoren vanaf 399 €
Geldig t/m 14/9/2011
521GJZWWF1LNDC
€40 Korting op alle inspiron,xps vanaf 799 €
Geldig t/m 14/9/2011
W7HPBZ1LRMWXFW
5% Korting op alle Accessoires vanaf 129 €
Geldig t/m 14/9/2011
8BTJ$8J0FDVT2S
8T9?9JRVGWFXLM
Jij hebt maar liefst €100 korting op de XPS15z gewonnen! Ga met onderstaande unieke code naar www.dell.nl/xps15z of klik op de bestel knop. Kies de XPS15z die bij jouw past en vul bij het afrekenen de unieke kortingscode in onder het kopje waardebonnen.
MZWVVLSL4Z2$C4
Over het mastercard verhaal, het is niet mijn mastercard dus kan niet alles direct zelf regelen
Maar wat ik nu gehoord heb van haalmeeruitjekaart is dat 1 laptop geweigerd is omdat dell de gehele order gecanceld heeft, en dat heeft mischien met een limiet op de creditcard te maken aangezien dat de laatst bestelde laptop was.
Van de andere 2 laptops heb ik een bevestiging gehad en die zijn in productie!
Nu maar hopen dat binnenkort de gewraakte "Wacht op goedkeuring" veranderd, maar dat gebeurt pas na 30 dagen ivm recht op kopen op afstand ofzo hoorde ik ergens voorbij komen?
[ Voor 50% gewijzigd door Lennart_1337 op 10-09-2011 10:30 ]
Uit de faq:[message=36736515,noline]Nu maar hopen dat binnenkort de gewraakte "Wacht op goedkeuring" veranderd, maar dat gebeurt pas na 30 dagen ivm recht op kopen op afstand ofzo hoorde ik ergens voorbij komen?
3.6. Hoelang duurt het voordat mijn CashBack Korting goedgekeurd word door de webwinkel?
Gemiddeld duurt het dertig dagen voordat een aankooptransactie door een webwinkel wordt goedgekeurd voor Cashback Korting. Dit verschilt echter per winkel en hangt bijvoorbeeld af van het retour- en annuleringsbeleid van de betreffende webwinkel. Wanneer de goedkeuring van de webwinkel te lang op zich laat wachten (langer dan zestig dagen) en de retour- of annuleringstermijn van de webwinkel is verstreken, verzoeken wij u via de website contact op te nemen met de Klantenservice en bij het contactformulier een kopie van de orderbevestiging mee te sturen, zodat wij een onderzoek kunnen instellen.
Wij accepteren claims tot drie maanden nadat de aankooptransactie een bepaalde status heeft gekregen ("wacht op goedkeuring", "goedgekeurd", "geweigerd"). Na drie maanden kunnen wij uw claim helaas niet meer in behandeling nemen.
[ Voor 7% gewijzigd door enigmafan op 10-09-2011 15:58 ]
Verwijderd
Gebruikt ! Bedanktenigmafan schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 15:57:
Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. K2S9TL63DQSXSW (vervalt op 28.10.11)
Verwijderd
Verwijderd
Gewon bestellen en achteraf een toetsenbord proberen te krijgen lijkt mij het beste.
Iemand ervaringen hiermee?
Hartstikke bedankt voor de code!Lennart_1337 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:02:
[...]
Ja dat wordt wel spannend...
Nieuwe 90,- kortingscode:
RZFXV8LB$G482S
Met deze kortingscode van Dell krijg je €90,- korting op je aanschaf bij Dell vanaf €1099,-
Heb mijn nieuwe XPS 17 hiermee besteld.
Ik heb hem de 6e (dinsdag dus) al besteld en ook nog geen melding. Had wel van iemand anders gehoord dat hij hem de volgende ochtend al had. Naja..DesertRose schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:34:
Ik heb donderdag ochtend een Dell XPS 15 besteld i.c.m. de 25% korting van mastercard/haalmeeruitjecard. Nu heb ik nog steeds geen bevestiging gekregen dat er een cashbackkorting in de wacht is gesleept. Nu weet ik niet of dat ligt aan het feit dat het weekend is (en de 48 uur) nog niet verlopen is. Anders moet ik maar is contact gaan opnemen.
Iemand ervaringen hiermee?
Wat ik btw gedaan had is eerst de configuratie in het winkelmandje plaatsen bij dell, dan dat venster sluiten, via haalmeeruitjecard -> dell -> winkelmandje en inloggen/bestellen..
moest iemand er eentje op overschot hebben verneem ik het graag.
bedankt.
[ Voor 4% gewijzigd door Locknoerd op 11-09-2011 22:12 ]
Laat even weten als je de code gebruikt hebt
Super! Bedankt voor de code!Een gebruiker schreef op maandag 12 september 2011 @ 08:45:
Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. TRTSDD7RZGNHVG (vervalt op 28.10.11)
Laat even weten als je de code gebruikt hebt.
Gaat het om moment van bestellen of van moment dat je hem in je wagentje laad?
Ik wacht dus nog even op de volgende. PM is ook heel welkom
Heb ik inderdaad ook gedaan. Er staat op de site dat het afhankelijk is van de website eigenaar (Dell dus) aangezien haalmeeruitjecard automatisch op de hoogte wordt gebracht.BastiaanCM schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:52:
[...]
Ik heb hem de 6e (dinsdag dus) al besteld en ook nog geen melding. Had wel van iemand anders gehoord dat hij hem de volgende ochtend al had. Naja..
Wat ik btw gedaan had is eerst de configuratie in het winkelmandje plaatsen bij dell, dan dat venster sluiten, via haalmeeruitjecard -> dell -> winkelmandje en inloggen/bestellen..
Ook staat er dat je na 10 dagen wachten contact kunt opnemen. Hiermee verklaren ze eigenlijk dat niet alles binnen deze 48 uur word geregeld.
Houd me op de hoogte (DM is misschien het handigst), doe ik dat ook!
Klinkt oké, alleen hoop ik wel dat hij nog zichtbaar wordWij kunnen u meedelen dat uw aankoop bij Dell van 06/09/2011 wel degelijk is geregistreerd. Door een technische fout is de aankoop echter nog niet zichtbaar in uw account. Wij zullen voor u in de gaten houden of de cashback korting wordt goedgekeurd. Zodra dit het geval is nemen wij contact met u op.
Verder : Hij is vandaag binnen gekomen. Nog niet uitgepakt, ik wil misschien kijken of ik geld terug kan krijgen door windows licentie niet akkoord mee te gaan..
Daar is een topic over (niet perse voor Dells, maar voor alle merken) en Dell is erg moeilijk. Om je geld voor je licentie te krijgen moet je computer naar Dell toe, dus met verzendkosten erbij is dat niet zo heel spannend meer.BastiaanCM schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:04:...ik wil misschien kijken of ik geld terug kan krijgen door windows licentie niet akkoord mee te gaan..
Zoek maar even door dit topic: [Ervaringen] Nieuwe PC, OS/Software weigeren voor refund en dan de wat latere berichten, want in 2009 kon het nog wel makkelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door enigmafan op 12-09-2011 18:24 . Reden: Toevoeging over latere brichten ]
Word het te moeilijk, etc dan doe ik het niet. Kan dat ding namelijk best wel gebruiken..
En of dit dan icm andere kortingen was, en wanneer ze de order geplaatst hebben.
@BastiaanCM, jij hebt hem snel binnen. Ik heb enkel een GT540M laten plaatsen en ik kan hem pas de 21ste verwachten. Dat is 13 dagen na bestelling. Ik ga nog wachten met mailen.
Veel plezier met je aankoop, mogelijk ga ik ook proberen geld terug te vangen voor de Windows 7 Licentie.
BumpLocknoerd schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:11:
ben op zoek naar een 10% bon voor mijn XPS 17 te bestellen.
moest iemand er eentje op overschot hebben verneem ik het graag.
bedankt.
als er nog iemand eentje heeft, zou morgen of ten laatste woensdag willen bestellen (hoe sneller hoe liever uiteraard
Ik wil graag een Dell XPS 17 gaan bestellen met de mastercard actie. Ik zou hiervoor graag ook nog een 10% waardebon voor willen gebruiken. Mocht je er een over hebben, dan hoor ik dat graag. Bij voorkeur via DM omdat ik samen met mijn vader moet bestellen en ik dus niet binnen 10 minuten na de post kan bestellen en andere mij anders veel te snel af zijn. Uiteraard post ik later de codes (op aanvraag) hier ook weer.
Alvast bedankt,
Jan-Willem
Verwijderd
Ik ben van plan om de dell xps 15 te gaan bestellen. Heeft iemand nog een 10 % kortings waardebon over?
Graag een private bericht sturen, ik wil er ook voor betalen !
Alvast bedankt,
Dwaine Ridderhof
Door mij in te schrijven met drie mailadressen heb ik laatst drie 10% kortingscodes ontvangen, waarvan ik er al een op dit forum geplaatst heb.
Schrijf je dus in als je een kortingscode wilt ontvangen en je maakt ook nog kans op een XPS15z
Ps, de codes kreeg ik pas een paar weken later.
Ik ga er eentje kopen, maar moet 'm nog configureren ...
Alle codes die ik tot nu toe probeer te gebruiken zijn al gebruikt...
Alvast bedankt.
Mocht iemand nog een 10% bon over hebben dan ben ik denkbaar voor een dm'tje!
Één order is namelijk gecanceled omdat er iets met de mastercard is, deze moet ik dus opnieuw plaatsen
Gaat lastig worden heb ik zo het vermoeden
€ 60 korting op orders vanaf € 999
Geldig op alle Inspiron & XPS systemen. Minimale orderwaarde € 999 exclusief verzendkosten. Geldig t/m 14.09.11.
Kortingscode is alleen geldig op online aankopen.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : ?T32D?LD$LHSTF
€ 90 korting op orders vanaf € 1099
Geldig op alle Inspiron & XPS systemen. Minimale orderwaarde € 1099 exclusief verzendkosten. Geldig t/m 14.09.11.
Kortingscode is alleen geldig op online aankopen.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : $B77TGGVZP32D0
daarnaast een kortingscode van 40 euro voor systemen vanaf 799 maar die houd ik nog even zelf, het loont in ieder geval de moeite te vragen
enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk
heb heel wat moeten regelen voor een Mastercard,, heb ik eindelijk wat kunnen regelen zijn alle 10% kortingscodes gebruikt ;p,
Naja hoop dat iemand er nog 1 over heeft en met mij wilt delen, ik hoor t !
Tnxxx
Verwijderd
Wel mooie aanbieding hoor. XPS15 05 configuratie (zonder full HD, niet nodig) voor 470 euro ex BTW. Kan geen aanbieding tegenop.
Verwijderd
--------------------------------------------------------------------------------
Een xps 10% kortingscode :
KSSBLX659JJJM1
Succes!
Dankjewel!!
COUPON CODE: $$TD5PZH2LQHD0
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
Zet even SkyKnife + code in een bericht als je het succesvol hebt gebruikt, dan streep ik hem hier door...
thanks, ik neem hem meeSkyKnife schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:43:
10% KORTING OP UW XPS
COUPON CODE: $$TD5PZH2LQHD0
Zet even SkyKnife + code in een bericht als je het succesvol hebt gebruikt, dan streep ik hem hier door...
Helaas nog geen reactie. Zou vanavond willen bestellen aangezien mijn vader tijd heeft.Goedemorgen,
Ik wil graag een Dell XPS 17 gaan bestellen met de mastercard actie. Ik zou hiervoor graag ook nog een 10% waardebon voor willen gebruiken. Mocht je er een over hebben, dan hoor ik dat graag. Bij voorkeur via DM omdat ik samen met mijn vader moet bestellen en ik dus niet binnen 10 minuten na de post kan bestellen en andere mij anders veel te snel af zijn. Uiteraard post ik later de codes (op aanvraag) hier ook weer.
Alvast bedankt,
Jan-Willem
Met vriendelijke groet,
Een arme scholier
Sta op het punt om te bestellen en 125 euro korting is fijn zeg maar....
Update 17:16 Nog geen DM met code gehad...dus als iemand er nog eentje heeft..
Ik wil heel erg graag gebruik maken van korting....pretty please...iemand?
Update 17:47 Ik zou de volgende kortingen dus kunnen gebruiken:
€ 574,- bij de configuratie van Dell
€ 90,- via een coupon van Dell
10% via een coupon van Dell
25% via Mastercard
en geen verzendkosten.
Ik mis alleen die 10% nog om mijn bestelling te kunnen doen...wie o wie help mij door mij een werkende 1-% korting coupon voor een XPS te DM-en?
[ Voor 63% gewijzigd door toxict op 13-09-2011 17:49 ]
Klopt.pimmedoris schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:56:
die 90 euro korting geldt toch alleen bij een bestelling boven de 1099 euro?
Als je zorgt dat je eerst die code voor 90 euro korting gebruikt...dan rekent ie dat door...en als je daarna 10% korting code gebruikt, dan krijg je die er ook nog eens overheen.
Dit i.c.m. geen verzendkosten en die actie van Mastercard, maakt dat mijn systeem die bij Dell 1880 euro kost en waar Dell zelf al 574 korting op geeft, netto voor mij 841 euro..
Maar dan moet ik nog wel die 10% kortingscode van iemand ontvangen.
Wie o wie?
Ik heb er eentje gebruikt maar ik weet niet meer welke...
10% KORTING OP UW STUDIO XPS
Beste(r) Richard,
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
COUPON CODE: T53CPSG14N6L2M
COUPON CODE: 1C6PV1FJFKM3BB
COUPON CODE: 7SMVKH8VB6FPV5
COUPON CODE: T16KL$TQF3?JVP
Heel erg bedankt!richy t schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:03:
Mijn XPS 15 is binnen dus ik gebruik de volgende codes niet meer.
Beste(r) Richard,
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
Ik heb nu
Gebruikt.
In het winkelmandje rekent hij nu de 10% korting. Betekent dit zowieso dat hij het doet of wordt dat later nog eens gecheckt?
Code: T53CPSG14N6L2M
Heb ik gebruikt. Thanx.
[ Voor 28% gewijzigd door TweakersOnly op 13-09-2011 18:26 ]
Dank je wel.richy t schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:03:
Mijn XPS 15 is binnen dus ik gebruik de volgende codes niet meer.
Beste(r) Richard,
Als je dell belt, kunnen ze dan niet controleren of het inderdaad via mastercard is gegaan?
[ Voor 12% gewijzigd door beastyman op 13-09-2011 18:45 ]
Hangt van je browser af, sommige tonen extra tekst waarom een bon niet werkt in je mandje, andere geven een popup en andere toont gewoon niets.pimmedoris schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:41:
Hmm nu zie ik de code T16KL$TQF3?JVP niet meer in mijn mandje staan, dus ik neem aan dat deze niet werkt...
Thanks nogmaals...
Had je een van die andere geprobeerd?pimmedoris schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:54:
ah check, dan snap ik het ;-) We wachten verder...
€90 korting RZFXV8LB$G482S 14-9-2011
hardware 1 dag tot vervaldatum
€90 korting $B77TGGVZP32D0 14-9-2011
€60 korting ?T32D?LD$LHSTF 14-9-2011
€40 korting LD$?1TN87BN21G 14-9-2011
Overigens kom ik nu tot een config van 739 euro, dus dat is voor de 40 euro ook al niet genoeg. Ik kan ook voor een config gaan met i5 2540 gaan ipv de 2410, dan is het 804 euro, maar dat lijkt me qua processor snelheid niet zo'n groot verschil.
Verwijderd
http://aftellenbeginthier.nl/?datum=rwdpvrlh
Ik zal precies als deze afloopt, de code hier wegzetten. Zo is het gewoon een kwestie van wie het snelst is met bestellen.
Dit topic is gesloten.
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.
Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.