@MuFFIN 007: volgens mij klopt het wat je zegt. Als je via de EPP actie iets gaat bestellen, dan zie je direct dat de prijs aangepast wordt bij het bestellen. Met haalmeeruitjecard heb ik geen ervaring, maar met shopkorting wel. Dat is altijd cashback en werkt prima!
@DCG909: ik heb geen idee over de waardebonnen (lijkt me overigens wel), maar shopkorting zal het vast doen. Dat doet het ook altijd bij andere webshops en wat ik ervan begrijp is dat je je geld krijgt zodra je via hun link bestelt.
@datadevil: de EPP actie mis je! Ik ga komende week een XPS15 bestellen en volgens mij heb ik als korting:
prijs laptop - €50,00 - EPP (percentage is afhankelijk van de prijs van de laptop na aftrek van de 50 euro) = wat je betaalt en dan later nog 7% cashback (zonder de BTW)
Overigens is het bij duurdere laptops soms voordeliger om niet de 50 euro en dan de EPP (indien 5%) te doen, maar zonder EPP (en zonder de -€50,-) een andere kortingscode te gebruiken met 10% korting. Ik spreek nu wel voor de XPS realiseer ik me nu en of daar een -10% waardebon voor is weet ik niet zeker, maar je mist nu i.i.g. de EPP.
Ik heb overigens nog niks besteld en weet dit ook puur na een paar dagen googelen, dus geen garantie dat wat ik zeg 100% klopt.