• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter

Dell Aanbiedingen & kortingscodes

[green]Wat willen we WEL in dit topic?
• Aanbiedingen en kortingscodes voor Dell Nederland/België
• Discussie over de verschillende aanbiedingen

[red]Wat willen we NIET in dit topic?
• Dubbele aanbiedingen en kortingscodes
• Vragen om kortingscodes / aanbiedingen, deze posts zullen dan ook verwijderd worden.
• Aankoopadvies, daar hebben we Desktop Aankoopadvies en Laptop Aankoopadvies voor.
• Discussie / problemen over de verschillende modellen. In Complete Systemen & Laptops staan verschillende Dell-topics waar je kan discussiëren.
• Levertijden van Dell producten, daar hebben we Dell levertijden topic voor.
• Zoekvragen en offtopic reacties, deze zullen zonder pardon naar de Trashcan gegooid worden.

Dell Advantage voor studenten

Ben je op dit moment student of ga je binnenkort studeren? Gefeliciteerd! Dan kun je profiteren van geweldige deals voor consumentenproducten van Dell.

We hebben alleen je studentenmailadres en een kopie van je studenten-id nodig.

Studenten krijgen:
• 20% korting op randapparatuur van Dell
• 15% korting op XPS, Alienware, Dell Gaming, monitoren en projectoren
• 5% korting op Inspiron producten
• Maandelijkse aanbiedingen en unieke kortingen: registreer je e-mailadres voor speciale aanbiedingen die niet algemeen beschikbaar zijn

Geweldig nieuws: aanbiedingen kunnen worden gecombineerd met kortingen uit de online winkel

Hoe het werkt:

1. Haal DIRECT hier je vouchers op. Je hoeft alleen maar je studentenmailadres in te voeren. Je ontvangt de voucher per e-mail.

2. Ga naar de website van Dell, klik op 'Product' en vervolgens op 'Voor thuis'

3. Kies je product en voer je voucher in. Ga naar het tabblad Winkelen voor uitgebreidere instructies.

4. Profiteer van GRATIS verzending en deel deze aanbieding met je medestudenten

Opmerking: als je van je opleiding geen studentenmailadres hebt gekregen, kun je een scan van je studenten-id opsturen naar Dell_Advantage_Student@Dell.com.

Bron: http://www.dell.com/learn...igns/advantage-student-nl

[Voor 47% gewijzigd door Yorinn op 16-06-2020 14:46. Reden: Informatie over studentenkorting ingevoegd.]

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Jimmy 1
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-02 16:14
Code: SAVE100

€ 100 korting op alle Inspiron en XPS producten vanaf € 899. Accessoires en Alienware producten uitgesloten. Deze aanbieding is geldig van 16 februari 2017 tot 22 februari 2017. Korting is geldig voor maximaal 5 stuks per bestelling.

Deze aanbieding is geldig van 16 februari 2017 tot 22 februari 2017.

• BuYu
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-12-2022
De SAVE100 lijkt niet te stacken met 10% studentenkorting, weet iemand of dit wellicht op een ander manier wel te stacken is?

• Ruben_82
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 19:50
Heeft iemand nog succes met het opvragen van een VIP code? Wanneer ik naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com mail blijven ze me terug verwijzen naar Dell NL. Maar Dell NL geeft aan dat dit niet meer bestaat...

• Dialastical
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-03 19:27
Ruben_82 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:45:
Heeft iemand nog succes met het opvragen van een VIP code? Wanneer ik naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com mail blijven ze me terug verwijzen naar Dell NL. Maar Dell NL geeft aan dat dit niet meer bestaat...
Ik heb eind januari nog een code mogen ontvangen. Ik heb een code gekregen die country specific is, dus zij zouden je ook een nl code moeten kunnen geven. Misschien dat de werkwijze omtrent vip weer veranderd is per 1 februari? :P

• Superstoned
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-03 07:17
Jimmy 1 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:46:
Code: SAVE100

€ 100 korting op alle Inspiron en XPS producten vanaf € 899. Accessoires en Alienware producten uitgesloten. Deze aanbieding is geldig van 16 februari 2017 tot 22 februari 2017. Korting is geldig voor maximaal 5 stuks per bestelling.

Deze aanbieding is geldig van 16 februari 2017 tot 22 februari 2017.
Is dat nu veel? Ik bedoel, ik zag eerder dat er 7% korting was, da's op de laptop van ~1350 die ik wil kopen (XPS 13 DE) ongeveer hetzelfde als die 100 Euro. Maar een 10% of zelfs 12% korting als eind november - da's wel een stuk beter. Hoe vaak doen ze dat, kan ik beter een maandje wachten want in die tijd komt er wel zoiets voorbij?

• jethrovk
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-03 18:11
Ik heb afgelopen vrijdag een VIP code bij Dell aangevraagd en zojuist binnen gekregen.
Heb Dell_EMEA_VIP@dell.com in het Engels gemaild met mijn scan van mijn studentenkaart en mijn studenten email. En kreeg in het Nederlands een antwoord.

'Hartelijk dank voor uw schrijven en voor het verstrekken van een geldig gescande kopie van uw studentenkaart.

Hieronder treft u de Voucher code.'

• Jimmy 1
Voor zover ik weet, lijken de kortingen te roteren tussen hun producten, met verschillende percentages tussen 5 en 15% of misschien eerder 7 en 14%. Er lijken altijd wel kortingsbonnen vindbaar, maar ik heb ze nog niet kunnen combineren.

Ik ben aan het azen op de XPS 15 van 1799 euro. Met de VIP-korting (zie posts hierboven) heb je altijd 10%, maar als je veel geduld/geluk hebt, komt er misschien een hogere korting voorbij. Alleen kan het dan zijn dat deze niet geldig is voor het product dat je wil. Vb: valentijnskorting van 14% was niet geldig op XPS. De 10% heb ik op zak, dus met de huidige bon van -100€ doe ik niks omdat de kortingen niet stacken. Als er tegen einde maart geen betere korting voorbij komt, haal ik hem binnen. Ondertussen heb ik nog twee maanden om bij te sparen, en hoop ik dat de prijs nog wat zakt :-)

• potjandrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-03 19:40
Bij voorbaat sorry voor een eventueel loze vraag, maar die vip club korting kun je dus krijgen met je studentenkaart en studenten email? Begin zo een beetje op een xps 13 te azen en die is toch wel een stuk betaalbaarder met 10% korting.

• Dialastical
thijmenketel schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 00:28:
Bij voorbaat sorry voor een eventueel loze vraag, maar die vip club korting kun je dus krijgen met je studentenkaart en studenten email? Begin zo een beetje op een xps 13 te azen en die is toch wel een stuk betaalbaarder met 10% korting.
Klopt. Als je snel antwoord wil krijgen stuur een mail met je studentenkaart naar het bekende adres vanaf je studentenmail.

• Superstoned
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-03 07:17
Yay - Dell geeft nu 10% korting op de XPS 13, TOT 1 MAART dus je moet er snel bij zijn...

Daar er nu ook een 16GB ram/FullHD scherm versie is heb ik mijn order met Eur 100 korting & 8gb ram geannuleerd en ga ik voor de 16GB ram/10% korting ;-)

• Dialastical
@hierboven Met de code SAVE10. Ook op alienware .

edit: helaas niet stapelbaar ;(

[Voor 26% gewijzigd door Dialastical op 27-02-2017 22:38]

• potjandrie
Ruben_82 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:45:
Ik heb net afgelopen maandag een code binnengekregen. Email verstuurd van mn studentenemail in het engels met een foto van mn studentenkaart.

• xtern15
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-03 23:09
Weet iemand of het mogelijk is om zowel de VIP kortingscode toe te passen als de algemeen lopende kortingsacties/codes die voor iedereen beschikbaar zijn?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
xtern15 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:48:
Weet iemand of het mogelijk is om zowel de VIP kortingscode toe te passen als de algemeen lopende kortingsacties/codes die voor iedereen beschikbaar zijn?
En wat heb je zelf al gevonden? Dit topic is er niet om je vraag neer te dumpen zonder eerst zelf onderzoek te doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 00:27
xtern15 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:48:
Als je een beetje voor onderzoek gedaan had en het vorig topic bekeken had dan weet je dat 99/100 dit niet mogelijk is. Of het nu wel kan kan je ook zelf bekijken.

• Jimmy 1
Code: GAME

10% korting op alle Inspiron Inspiron Gaming reeks en Alienware producten. Deze aanbieding is geldig van 9 tot 15 maart 2017. Korting kan worden toegepast op een maximum van 5 eenheden per bestelling.

Deze aanbieding is geldig van 9 tot 15 maart 2017.

PS: code is niet combineerbaar met VIP-korting.

• Jimmy 1
Code: PREMIUM

€100 korting op alle Inspiron Inspiron Gaming reeks en XPS producten. Deze aanbieding is geldig van 16 tot 22 maart 2017. Korting kan worden toegepast op een maximum van 5 eenheden per bestelling.

Deze aanbieding is geldig van 16 tot 22 maart 2017.

PS: code is niet combineerbaar met VIP-korting.

• potjandrie
Code: SAVE100 (voor boven 899) en SAVE50 (voor boven 499)

Heb hem nog niet werkend gekregen maar zou geldig moeten zijn aldus de dell site.

Geldig van 23 maart tot 29 maart 2017.

• Albla
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-03 15:03
Is de code combineerbaar met de vip-korting?

• potjandrie
Albla schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:44:
Is de code combineerbaar met de vip-korting?
Zoals ik al zei, ik heb de code nog niet werkend gekregen dus ik weet ook nog niet of die combineerbaar is. Laat ik zsm zodra de code werkt.

• Albla
thijmenketel schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:54:
[...]

Zoals ik al zei, ik heb de code nog niet werkend gekregen dus ik weet ook nog niet of die combineerbaar is. Laat ik zsm zodra de code werkt.
Aaah oké, sorry. Ik wacht af :)

• Jimmy 1
Net getest: de code is niet combineerbaar met de VIP-korting.

• Albla
Jimmy 1 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:51:
Net getest: de code is niet combineerbaar met de VIP-korting.
Jammer! Vraag me af of ze uberhaupt nog een keer stapelbaar worden

• potjandrie
Trouwens, een extra jaar on-site repair service is nu maar een euro bovenop je prijs.

• boozzz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 16:29
Iemand waarbij die SAVE100 uberhaupt werkt? Bij wil ie geen 100 aftrekken van een XPS.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 06:32

MazeWing

passionate & cynical

Werkt in de nederlandse store alleen bij de Inspiron modellen. In de belgische store doet ie het wel.

Behoorlijk vervelend, des te meer omdat Dell geen klantenservice meer heeft om je met dit soort zaken te helpen....

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• Albla
Hoe kan ik zelf checken of de code stapelbaar is met de VIP-code? Bij het afrekenen kun je de 'standaard' code natuurlijk invoeren, maar is na het invoeren van de VIP-code deze nog steeds geldig als je niet afrekent?

• potjandrie
Albla schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 00:37:
Hoe kan ik zelf checken of de code stapelbaar is met de VIP-code? Bij het afrekenen kun je de 'standaard' code natuurlijk invoeren, maar is na het invoeren van de VIP-code deze nog steeds geldig als je niet afrekent?
Ja die blijft gewoon geldig.

• Albla
Dankjewel!

• beko1997
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03 20:08
MazeWing schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:16:
Werkt in de nederlandse store alleen bij de Inspiron modellen. In de belgische store doet ie het wel.

Behoorlijk vervelend, des te meer omdat Dell geen klantenservice meer heeft om je met dit soort zaken te helpen....
Heel vervelend inderdaad, de code werkt niet en ik heb tot nu toe geen contact kunnen krijgen met Dell.

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 19:06
Krijg hem hier inderdaad ook niet aan de praat :(

pc specs [] http://www.djzeec.nl

Acties:
  • +2Henk 'm!

• boozzz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 16:29
Had vorige week telefonisch contact met Dell hierover. Volgens hen werkt het niet op XPS laptops, en alleen op de systemen die onder 'bekijk aanbiedingen' staan als je op de link bij die code drukt. Waarom het in de Belgische store dan wel werkt wisten ze ook niet. Naja, binnenkort vast weer een nieuwe code. Heb zelf uiteindelijk gebruik gemaakt van de studentenkorting.

• potjandrie
Tot 5 mei 2017, 50 euro korting op bepaalde XPS laptops (ik weet niet precies welke en of het nog ergens anders op is).

Deze korting is WEL stapelbaar met VIP korting.

PS: ook 25% korting op 3 jaar premium support, geldt tot 3 mei 2017.

[Voor 7% gewijzigd door potjandrie op 30-03-2017 20:51]

• Vegeto79
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:54
De komende twee dagen tot €500 korting op geselecteerde gaminglaptops en -desktops van dell. Deze korting is te gebruiken icm de VIP korting.

http://www.dell.com/nl/p/...f-deals?ref=CONS-DoD-tile

Bijvoorbeeld de duurste inspiron 15 7000 gaming laptop met 4k scherm is nu met VIP korting 1169 euro. Dat scheelt meer dan 300 euro tov de originele prijs.

• PnD
  • Laatst online: 24-03 23:47

PnD

like in Pinda ^_^

Weer korting op de XPS15: http://www.dell.com/nl/p/xps-15-9560-laptop/pd?ref=PD_OC

Ben benieuwd of dit ook met VIP korting gaat werken (die ik nog niet heb kunnen bemachtigen tot nu toe :()

Al mijn oude & nieuwe systemen

• floran92
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-03 12:27
PnD schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:39:
Weer korting op de XPS15: http://www.dell.com/nl/p/xps-15-9560-laptop/pd?ref=PD_OC

Ben benieuwd of dit ook met VIP korting gaat werken (die ik nog niet heb kunnen bemachtigen tot nu toe :()
Werk inderdaad met de VIP code. Ik ga hem dit weekend ergens aanschaffen, dat maakt het wel erg verleidelijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pietje Klaasje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:50
Ik weet nog niet of de code succesvol te gebruiken is, maar deze informatie krijg ik.

Thank you for contacting the VIPClub. The VIPclub has been rebranded to Dell Advantage for Employees and this mailbox is no longer active. Your email will not be actioned.

Students should email their query to Dell_advantage_student@dell.com

En indien je mailt naar bovenstaand adres:

We have received your request, and will process it as soon as possible. Please expect an SLA of 2 working days.

Please provide proof of ID with either scanned copy of student ID and/or student email address

Eligible EMEA countries are : United Kingdom; Switzerland; Spain; Netherlands; Italy; Ireland; Germany; France; Belgium;

Regards,
Dell Advantage team

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ja ik krijg deze. Hopelijk ga ik er nog op tijd één krijgen :

Dear Valued Customer,

Thank you for contacting Dell Advantage for Employees

Please note our working hours are: Monday to Friday 8 am to 6 pm GMT. We aim to respond to all communications within 3 working days.

Warm Regards

Dell Advantage team
Your gateway to exclusive Dell deals and discounts

• potjandrie
Typisch, net afgelopen maandag de xps 13 met vip korting besteld. Is hij nu nog goedkoper te krijgen -.-

Best wel heel erg balen.

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 14:57
Typisch, maar mijn VIP codes zijn plotseling allemaal "verlopen". Ik moet mij nog even verdiepen in het nieuwe systeem; echt duidelijker wordt het zo niet. B)

Edit: het lijkt er op dat het nieuwe systeem alleen maar beschikbaar is voor studenten. ik zal voor de test ook eens een reactie vragen bij Dell.

[Voor 32% gewijzigd door dirkjesdirk op 17-04-2017 22:06]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16-01 16:37
*knip* Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar aanbiedingen.

[Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 18-04-2017 14:23]

• svensonic1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-11-2022
Hoe vraag ik zo'n vip code aan?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
En wat heb je zelf al gevonden in dit topic en het oude topic? Wat zei Dell bijvoorbeeld toen je het ze vroeg? Op Tweakers verwachten we meer inzet dan je nu gegeven hebt.

• Temo44
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-02 13:13
Van 24 tot en met 26 april 10% korting op alle laptops met de code SAVE10.

Ik heb mijn xps 13 al besteld :)!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 14:57
Temo44 schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:54:
Van 24 tot en met 26 april 10% korting op alle laptops met de code SAVE10.

Ik heb mijn xps 13 al besteld :)!
Goedkoopste XPS13 is nu incl 50 euro korting en deze kortingsbon € 1.169,09.
Gratis verzending.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Iemand al met succes een nieuwe kortingscode aangevraagd bij het nieuwe emailadres?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tasseron
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vandaag een kortingscode ontvangen via het nieuwe e-mailadres, dus ja het werkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

In hoeverre is het persoonsgekoppeld? Kan ik mijn nichtje die nog studeert gewoon een code aan laten vragen en vervolgens op mijn naam bestellen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
PnD schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:27:
In hoeverre is het persoonsgekoppeld? Kan ik mijn nichtje die nog studeert gewoon een code aan laten vragen en vervolgens op mijn naam bestellen?
En wat zei Dell toen je het ze vroeg? Dit topic is niet bedoeld voor dit soort simpele vragen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lucreinink
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-03 19:09
Ik heb nog een Dell VIP kortingscode over. 10% dacht ik. Is bijna een jaar oud dus het zou kunnen dat het niet meer werkt, maar ik denk nog wel.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
lucreinink schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:40:
Ik heb nog een Dell VIP kortingscode over. 10% dacht ik. Is bijna een jaar oud dus het zou kunnen dat het niet meer werkt, maar ik denk nog wel.

***members only***
Expired :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MB83
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-03 17:49
*knip* Dit topic is bedoeld om aanbiedingen en kortingscodes te delen, niet om naar telefoonnummers te vragen.

[Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 22-05-2017 14:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jenero
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-10-2020
boozzz schreef op maandag 27 maart 2017 @ 16:33:
Had vorige week telefonisch contact met Dell hierover. Volgens hen werkt het niet op XPS laptops, en alleen op de systemen die onder 'bekijk aanbiedingen' staan als je op de link bij die code drukt. Waarom het in de Belgische store dan wel werkt wisten ze ook niet. Naja, binnenkort vast weer een nieuwe code. Heb zelf uiteindelijk gebruik gemaakt van de studentenkorting.
Hey, ik ben van plan een XPS te kopen voor mijn studie en een studentenkorting zou wel fijn zijn. Hoe ben je daaraan gekomen? Aangezien Dell geen NL support page meer heeft

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Jenero schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:32:
[...]

Hey, ik ben van plan een XPS te kopen voor mijn studie en een studentenkorting zou wel fijn zijn. Hoe ben je daaraan gekomen? Aangezien Dell geen NL support page meer heeft
Ik ben zelf ook achter een code aan gegaan en via twitter support kreeg ik Dell_Advantage_Student@Dell.com door. Als je daar een mail naar stuurt met een kopie van je studentenkaart krijg je een code voor 10% korting die niet stapelbaar is met andere kortingen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jenero
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-10-2020
Gropah schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:32:
[...]

Ik ben zelf ook achter een code aan gegaan en via twitter support kreeg ik Dell_Advantage_Student@Dell.com door. Als je daar een mail naar stuurt met een kopie van je studentenkaart krijg je een code voor 10% korting die niet stapelbaar is met andere kortingen
Bedankt voor de hulp. Ik had al een mail gestuurd naar dell_EMEA_VIP@dell.com maar kreeg geen antwoord. Toen heb ik maar via een actie op de Dell website een xps 15 met €100 korting gekocht. Nu hebben ze opeens een actie met 12% korting (zou €215,- korting betekenen) terwijl mijn bestelling al verzonden is :( :'( |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-03 14:59
Gropah schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:32:
[...]

De nieuwe studenten kortingscodes zijn dus niet meer stapelbaar met andere kortingen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

OsiriS.nl schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:23:
[...]

De nieuwe studenten kortingscodes zijn dus niet meer stapelbaar met andere kortingen?
Volgens het nederlandse twitter support team niet dus. Maar ik hoop persoonlijk (over)morgen een code te krijgen en die dan te combineren met de 12% korting die tm 7 juni geld en kijken of dat werkt. Maar dat zal dan wel niet

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-03 18:24
Officieel werken de codes niet in combinatie met andere codes, dit staat in het mailtje dat je ontvangt met de code:

Belangrijk:
• Voucher codes zijn landspecifiek
• Voucher verloopt aan het einde van het kalenderjaar
• Studenten hebben recht op één korting per kalenderjaar
• Extra kortingen kunnen niet worden gebruikt in combinatie met deze aanbieding

Soms is er een korting beschikbaar op de website waarbij je geen code hoeft in te voeren, dan is de korting al verrekend in de prijs. Bij deze kortingen kun je wel de studentenkorting toepassen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-03 21:06

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Gropah schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:52:
[...]

Volgens het nederlandse twitter support team niet dus. Maar ik hoop persoonlijk (over)morgen een code te krijgen en die dan te combineren met de 12% korting die tm 7 juni geld en kijken of dat werkt. Maar dat zal dan wel niet
Hoe is dat afgelopen?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb nog geen code ontvangen, maar ik ga hem sowieso morgenavond bestellen omdat de 12% korting hoger is dan de studentenkorting (als ik die nog ontvang)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-03 12:37
Ik wil graag een xps 13 kopen. Waar vind ik die 12% code? Op de Dell website zie ik dat er kortingen zijn tot 12/06 maar ik vind niet terug welke dat zijn...

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:56
*knip* Dit topic is niet bedoeld om naar aanbiedingen te vragen.

[Voor 77% gewijzigd door Yorinn op 28-06-2017 15:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hoi1805
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-11-2021
Weet iemand toevallig of Dell een nieuwsbrief heeft met nieuwe aanbiedingen?

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:56
SAVE10 voor 10% korting t/m 16 juli.
Weet niet af het te combineren is met een andere korting!?

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Ik krijg save10 niet werkend, wil komende dagen/weken een XPS15 bestellen. Code zou moeten werken maar helaas..

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-03 16:16
Masterrikkie schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 22:39:
Ik krijg save10 niet werkend, wil komende dagen/weken een XPS15 bestellen. Code zou moeten werken maar helaas..
Bij mij werkt het gewoon hoor, staat tevens bij tot 16 juli. ;)

PSN ID: Regnaru | Youtube Channel: https://www.youtube.com/c/JayDevis

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
*knip* Dit topic is niet om levertijden te bediscussiëren, hier hebben we Dell levertijden topic voor.

[Voor 113% gewijzigd door Yorinn op 18-07-2017 11:35]

• mdrop
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Zane11 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 00:30:
[...]

Bij mij werkt het gewoon hoor, staat tevens bij tot 16 juli. ;)
Wat blijkbaar alweer verlengt is, zojuist een XPS13 besteld met korting;

"Ontvang 10% korting op alle Dell gaming & XPS desktops met de code SAVE10. Aanbieding eindigt op 23 juli."

Anoniem: 947513

mdrop schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:47:
[...]

Wat blijkbaar alweer verlengt is, zojuist een XPS13 besteld met korting;

"Ontvang 10% korting op alle Dell gaming & XPS desktops met de code SAVE10. Aanbieding eindigt op 23 juli."
I'm trying to do the same with a Xps 15 and it says that the code is invalid...

• SKB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-03 08:32
*knip*

[Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 09-08-2017 13:31]

• jellepepe
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-03 15:14
Even voor de duidelijkheid voor de studenten onder ons (of degene die studenten kennen)

een emailtje van een studenten adres en/of met een scan van een geldige student ID sturen naar:

Dell_Advantage_Student@Dell.com

Leverde mij binnen 3 uur een code voor 10% korting op + nog een extra code voor 10% op gaming producten

Deze tweede was echter blijkbaar een tijdelijke actie, de codes kunnen ook niet worden gestapeld. en niet icm andere codes worden gebruikt

Bij checkout word er verder niet meer gecontroleerd of jij ook daadwerkelijk de student bent, dus een code via via regelen is ook te doen.

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-01 07:38
Voor diegene die een XPS willen kopen:

Tot 350 Euro korting, zonder code.
Dus ik weet niet of een kortingscode hier nog bovenop kan, maar toch een lekkere korting :)
De aanbieding is geldig tot 14 September.

http://www.dell.com/nl-nl...days-of-deals?ref=dhs_swb

Anoniem: 248568

jellepepe schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:46:
Even voor de duidelijkheid voor de studenten onder ons (of degene die studenten kennen)

een emailtje van een studenten adres en/of met een scan van een geldige student ID sturen naar:

Dell_Advantage_Student@Dell.com

Leverde mij binnen 3 uur een code voor 10% korting op + nog een extra code voor 10% op gaming producten

Deze tweede was echter blijkbaar een tijdelijke actie, de codes kunnen ook niet worden gestapeld. en niet icm andere codes worden gebruikt

Bij checkout word er verder niet meer gecontroleerd of jij ook daadwerkelijk de student bent, dus een code via via regelen is ook te doen.
Thanks. Ik kan bevestigen dat dit inderdaad werkt. Ik heb gemaild met mijn privémail maar heb een foto van mijn studentenpas als bijlage toegevoegd. De volgende dag kreeg ik de kortingscode voor 10%. Daarnaast heb ik ook de code gekregen voor gaming producten.

• Bourgi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-01 21:49
Korting op DELL laptops tot 11 oktober 2017 !

Kortingen van 50, 100 en 150 eur met codes SAVE50, SAVE100 en SAVE150.

De codes functioneren vandaag evenwel niet door een bug?

[Voor 7% gewijzigd door Bourgi op 05-10-2017 11:58]

• Pewpew
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-03 11:23
Bourgi schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:56:
Korting op DELL laptops tot 11 oktober 2017 !

Kortingen van 50, 100 en 150 eur met codes SAVE50, SAVE100 en SAVE150.

De codes functioneren vandaag evenwel niet door een bug?
Korting is op PC's, en niet op laptops ? Staat op de site duidelijk pc's vanaf € xxx,-

• Bourgi
Pewpew schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:50:
[...]

Korting is op PC's, en niet op laptops ? Staat op de site duidelijk pc's vanaf € xxx,-
Het is hersteld ondertussen, de korting functioneert.

Trouwens, voor Dell is een laptop ook een pc. Onder pc's heb je desktops en laptops.

[Voor 24% gewijzigd door Bourgi op 05-10-2017 13:04]

• Pewpew
  • Laatst online: 24-03 11:23
Bourgi schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:59:
[...]

Het is hersteld ondertussen, de korting functioneert.

Trouwens, voor Dell is een laptop ook een pc. Onder pc's heb je desktops en laptops.
Ik heb zojuist verschillende types geprobeerd. Wil er geen welles/nietes verhaal van maken, maar de korting werkt niet bij mij.

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:04

skndd

aka skeej

Lijkt op een foutje bij Dell. Als je op hun site op de actie klikt en een laptop van die specifieke pagina kiest, dan doet hij het nog steeds niet. Zelfs in het winkelmandje staat bij de laptop de melding dat je de code kan gebruiken, maar als je 'm probeert toe te passen krijg je bericht dat de code niet bij het item in je winkelwagen hoort.

• Bourgi
Vreemd, ik heb daarjuist alle codes kunnen verwerken in een bestelling. Heb ze alledrie getest. (SAVE50,SAVE100,SAVE150)

[Voor 21% gewijzigd door Bourgi op 05-10-2017 16:59]

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-03 16:47
Bij de Inspiron werkt geen enkele code. Werkt dit puur bij het XPS model?

• Bourgi
DTwice schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:02:
Bij de Inspiron werkt geen enkele code. Werkt dit puur bij het XPS model?
Op de inspiron reeks werkt het hier perfect.

Misschien werkt het enkel in België?

• DTwice
Dat zou kunnen? Zojuist de code geprob bij het XPS model en ook daarbij geen korting.

Edit: Ik ga toch niet naar België moeten verhuizen 8)7

[Voor 25% gewijzigd door DTwice op 05-10-2017 17:09]

• tomdg
  • Laatst online: 23-03 11:31
DTwice schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:08:
Dat zou kunnen? Zojuist de code geprob bij het XPS model en ook daarbij geen korting.

Edit: Ik ga toch niet naar België moeten verhuizen 8)7
Werkt hier helaas ook niet, neem aan dat de fout bij Dell ligt, aangezien bij het product zelf al aangegeven wordt dat de code hierop zou moeten werken.

• DTwice
Code werkt nu wel.

• tomdg
Via de Nederlandse site? Bij mij werkt hij namelijk helaas nog steeds niet

• DTwice
Via de Nederlandse site inderdaad. Zojuist weer geprob. Geen problemen meer met invoeren. :)
tomdg schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:00:
[...]

Via de Nederlandse site? Bij mij werkt hij namelijk helaas nog steeds niet

• tomdg
DTwice schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:34:
Via de Nederlandse site inderdaad. Zojuist weer geprob. Geen problemen meer met invoeren. :)

[...]
Gelukkig werkt het nu ineens ook hier :)

Edit: helaas niet stapelbaar met de 10% studentenkorting

[Voor 10% gewijzigd door tomdg op 06-10-2017 11:39]

• koelele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-03 13:36
Ik krijg nu nog steeds de melding bij het bestellen van een inspiron 7000, dat er geen bijbehorende items zijn, vreemd.

Hmm was met chrome meermalen geprobeerd, met ff lukt het dan wel...

[Voor 23% gewijzigd door koelele op 06-10-2017 13:30]

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
koelele schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:20:
Hmm was met chrome meermalen geprobeerd, met ff lukt het dan wel...
Aha... dat is dan misschien ook de reden dat mijn SAVE10 niet werkte bij mijn AW R4, ook alleen met Chrome gedaan, is wel even een dingetje dan....

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• tomdg
Nou nu de aanbieding is afgelopen is er gelijk weer een nieuwe, alleen minder voordelig, nu namelijk 100 euro korting met de code SAVE100

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:23
Wat me opvalt is dat ik een xps 15 op oog had. Toen vorige actie voorbij was, was mijn optie 1650 en nu weer 1800.
In feite dus eigenlijk helemaal geen korting.

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-03 23:09
Gewoon even wachten tot black friday dan maar :) Dell kennende hebben ze dan wel mooie aanbiedingen

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-02 09:14
Ik heb nog een 10% korting op Dell hardware voor gaming voucher code over:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

EDIT: Ik heb inmiddels vernomen dat een andere tweaker er gelukkig mee is geworden :)

[Voor 9% gewijzigd door Toettoetdaan op 13-11-2017 10:29]

Anoniem: 102124

Ik heb gisteren een Alienware aurora gekocht met de save100 actie. Nu vandaag 12% korting 😤. Dus een verschil van 125€ ... , de klantenservice kan ik telefonisch niet bereiken, is er nog een kans dat ik de extra korting zou krijgen ? Mag waardebon zijn ook. Hopelijk positieve reactie op m'n mail, als ze al antwoorden.

Ik kan de bestelling wel annuleren, maar wat gebeurd er dan met het bedrag dat ik heb overgemaakt (overschrijving van Belgische bank) ?

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 102124 op 23-10-2017 14:39]

• Infada
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-02 11:02
Ik heb nog 2 kortingscode's over van 10% die ik zelf niet meer gebruik.
Hopelijk kan ik er iemand mee blij maken.

HN3DB1M7SKDG6F
C$1KL??K5965ZV

• tomdg
Momenteel 12% korting op de XPS laptops van Dell

• Chrotenise
  • Niet online
Anoniem: 102124 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:35:
Ik heb gisteren een Alienware aurora gekocht met de save100 actie. Nu vandaag 12% korting 😤. Dus een verschil van 125€ ... , de klantenservice kan ik telefonisch niet bereiken, is er nog een kans dat ik de extra korting zou krijgen ? Mag waardebon zijn ook. Hopelijk positieve reactie op m'n mail, als ze al antwoorden.

Ik kan de bestelling wel annuleren, maar wat gebeurd er dan met het bedrag dat ik heb overgemaakt (overschrijving van Belgische bank) ?
Als je annuleert, krijg je je geld binnen x werkdagen teruggestort. Vaak 1 tot 2 weken.

• Chrotenise
  • Niet online
Infada schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:09:
Ik heb nog 2 kortingscode's over van 10% die ik zelf niet meer gebruik.
Hopelijk kan ik er iemand mee blij maken.

HN3DB1M7SKDG6F
C$1KL??K5965ZV
Allebei al gebruikt.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:01
Is de 12%korting momenteel stapelbaar l, of is dat definitief van de kaart bij Dell?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Informatie over het aanvragen van studentenkorting staat beschreven in de TS, te vinden via Dell aanbiedingen- & kortingscodetopic - Studentenkorting

Wat willen we WEL in dit topic?
• Aanbiedingen en kortingscodes voor Dell Nederland/België
• Discussie over de verschillende aanbiedingen

Wat willen we NIET in dit topic?
• Dubbele aanbiedingen en kortingscodes
• Vragen om kortingscodes / aanbiedingen, deze posts zullen dan ook verwijderd worden.
• Aankoopadvies, daar hebben we Desktop Aankoopadvies en Laptop Aankoopadvies voor.
• Discussie / problemen over de verschillende modellen. In Complete Systemen & Laptops staan verschillende Dell-topics waar je kan discussiëren.
• Levertijden van Dell producten, daar hebben we Dell levertijden topic voor.
• Zoekvragen en offtopic reacties, deze zullen zonder pardon naar de Trashcan gegooid worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee