• mobytoby
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-03 23:08
saharoen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 20:45:
Nieuw kans voor vrienden van tweakers
[...]
:)
Held! _/-\o_

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
saharoen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 20:45:
Nieuw kans voor vrienden van tweakers
[...]
:)
lijkt hier niet meer te werken. of dit komt omdat Dell zelf al een ""korting" op de monitor heeft zitten.
AH nevermind, krijg nu de melding dat de code al gebruikt is. Jammer

toch bedankt.

[Voor 14% gewijzigd door RenaldoN op 22-04-2021 16:40]

• danysuri
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:48
Ik heb 2 keer zo'n code opgevraagd via de legale manier.
1e werkte het direct. Paar uur later niet meer.
Voor de 2e keer codes opgevraagd werkt het direct niet meer.

Heel vervelend en vreemd. Chat helpt ook niet echt.

• Citroen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:30
*knip* Vragen naar kortingscodes is niet de bedoeling.

[Voor 67% gewijzigd door Yorinn op 29-04-2021 10:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-03 19:24
code:
1
FRANKE8

8% korting op laptops, ik heb gisteravond een XPS besteld.

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Jamie4242
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-03 23:20
Misschien handig voor in de TS; als je school-email niet geaccepteerd wordt door Dell Advantage (bijv middelbare scholen), kan je inderdaad een mail sturen naar Dell, maar in mijn ervaring is de klantenservice van Dell nogal spotty.

Wat je dus ook kan doen is een account aanmaken bij http://myunidays.com/, je krijgt hier kortingscodes voor allerlei webshops, waaronder Dell. Dit is ook deel van het Dell Advantage programma, maar als je e-mail niet herkend wordt bij UNiDAYS kan je deze gewoon invoeren en krijg je vaak binnen een weekje een mail om je school-mail te bevestigen. Je krijgt vergelijkbare codes als bij Dell Advantage, en je kan elke 24 uur een nieuwe krijgen.

Er staat wel dat de codes 'voor persoonlijk gebruik' zijn dus ik denk niet dat ze er blij van worden als iemand hier elke 24 uur codes dumpt, geen idee ook of ze namen bijhouden of gewoon codes uitdelen. Misschien heeft iemand er wat aan :)

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:22
*knip* Dit topic is bedoeld om aanbiedingen en kortingscodes te delen, niet om ernaar te vragen.

[Voor 90% gewijzigd door Yorinn op 03-02-2022 23:26]

• daddycewl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-03 09:17
Veel plezier met bestellen! De XPS laptop code heb ik zelf gebruikt.

Hoe gebruik je jouw exclusieve kortingscode?

1. Kopieer je kortingscode hieronder;
2. Klik "Shop nu" en selecteer het gewenste product;
3. Plak de kortingscode voor het uitchecken in de winkelwagen om je unieke korting direct te verzilveren!

De Winter Sale is verlengd tot 28 februari 2022:

MON18DAE: 18% korting op alle monitors (exclusief Alienware monitors)
AWMON23DAE: 23% korting op alle Alienware monitors

7% korting op Inspiron. Kortingscode: TX0KW5Z8L1QCKH
Nu kopen >
7% korting op XPS desktops. Kortingscode: 07?L2Z$MTT7N6Z
Nu kopen >
10% korting op Alienware. Kortingscode: B?4SZCXL6V$1N6
Nu kopen >
10% korting op Dell Gaming. Kortingscode: C5X8Z1JFM0NNZ5
Nu kopen >
20% korting op Alienware monitors. Kortingscode: GBSCW0M1V8BB5P
Nu kopen >
15% korting op alle Dell monitors (exclusief Alienware). Kortingscode: Z4GKVMG3VWMKKC
Nu kopen >
20% korting op Dell accessoires (exclusief monitors). Kortingscode: PB5??X4P5QMHQJ
Nu kopen >

Alle bestellingen moeten door Dell worden goedgekeurd en geaccepteerd. Aanbiedingen die aan verandering onderhevig zijn, kunnen mogelijk niet worden gecombineerd met alle andere aanbiedingen. Belastingen, verzend- en administratiekosten en andere kosten zijn van toepassing. Geldig voor deelnemende landen en bij het voldoen aan subsidiabiliteitscriteria. Dell behoudt zich het recht voor om bestellingen die voortvloeien uit prijzen of andere fouten te annuleren. Getoonde aanbiedingen zijn alleen voor consumentenaankopen.

• Enzollo
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03 14:38
@daddycewl Enorm bedankt voor de kortingscodes! Ik heb er gebruik van kunnen maken voor de nieuwe Alienware x14!

• daddycewl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-03 09:17
Enzollo schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:47:
@daddycewl Enorm bedankt voor de kortingscodes! Ik heb er gebruik van kunnen maken voor de nieuwe Alienware x14!
Heel graag gedaan!

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:34
*knip* Vragen naar kortingscodes is niet de bedoeling.

[Voor 63% gewijzigd door Yorinn op 16-02-2022 21:49]

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:18
De Winter Sale is (weer) verlengd tot 29 april 2022:

MON18DAE: 18% korting op alle monitors (exclusief Alienware en SE monitors)
AWMON23DAE: 23% korting op alle Alienware monitors

Helaas geen XPS meer in de sale.

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-03 20:07
Enig idee waarom men in Nederland 23% korting geeft en men naar de Belgen de middenvinger opsteekt?

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

• Trick7
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-01 14:39
Heb die code AWMON23DAE gebruikt op een monitor maar zie later pas dat dit een code is voor employees, wat ik dus niet ben. Iemand hier ervaring mee? Gaan ze niet accepteren zeker?

[Voor 11% gewijzigd door Trick7 op 24-03-2022 09:15]

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-03 20:07
Trick7 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 08:51:
Heb die code AWMON23DAE gebruikt op een monitor maar zie later pas dat dit een code is voor employees, wat ik dus niet ben. Iemand hier ervaring mee? Gaan ze niet accepteren zeker?
Die 23% korting is momenteel voor alle consumtenen in Nederland hoor. Normaal gezien gaat je bestelling gewoon door. ;)

Voor Belgen is voorlopig de enige manier 10% korting met een code die je kan verkrijgen als je werkgever klant is bij Dell.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

• Trick7
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-01 14:39
Zojuist is de order bevestigd door Dell... Ging trouwens om de nieuwe QD OLED monitor van ze. Met de code €1018 ipv €1322 dus ik ben zeer tevreden! :)

De levertijd is wel al opgelopen tot 28 juli en op de site voor nieuwe klanten staat er al augustus...

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:11
Trick7 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 08:51:
Van het weekend werkte dit niet op de Dell AW2721D en sprong de prijs zelfs naar 900 euro.

Nu werkte het wel. Tnx, besteld voor 586,97
28-06-2022 ;( edit: valt mee, komt deze week aan.

[Voor 4% gewijzigd door EiT op 12-04-2022 19:58]

Druk en zetfouten voorbehouden.

• laminaatplaat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-01 18:22
Dell heeft inmiddels de AW3423DW uitgesloten van de AWMON23DAE code. Zoals hier te lezen bijvoorbeeld:

https://webapp.dell.epsil...egister/DAEDUNL?c=NL&l=nl

En toevoegen van de code geeft ''AWMON23DAE' is een geldige code, maar is niet van toepassing op artikelen in uw winkelwagen.'

Jammer :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SpaceKees_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-02 15:31
*knip* Offtopic. Vragen naar aanbiedingen/kortingscodes is niet de bedoeling.

[Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 06-05-2022 19:27]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Goldia
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-03 22:06
5% korting op alles

Gekregen omdat ik mij aanmeldde voor studentenkorting, maar daarvoor kom ik niet in aanmerking. Paar dagen later kreeg ik ongevraagd deze code van Dell voor 5%...

Ik wacht op een betere aanbieding dus voordat hij verloopt, veel plezier ermee!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• SpaceKees_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-02 15:31
Vragen naar codes/acties is nog steeds niet de bedoeling. :)

[Voor 74% gewijzigd door Perkouw op 08-06-2022 18:38]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ishi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-03 00:23
5% of 8% korting op alle Inspiron, XPS en Gaming laptops en desktops

FLASH5 (orders < 1200 euro) of FLASH8 (orders >1200 euro)

Geldig t/m 13.07.22.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-03 17:48
Dell D3222DGM nu voor 330.- Dat is in ieder geval 30 euro goedkoper dan de goedkoopste in de PW!

Verder is ie leverbaar en ook flink goedkoper dan Megekko of Azerty.

https://www.dell.com/nl-n...itoren-monitoraccessoires

[Voor 16% gewijzigd door freggel op 02-10-2022 10:35]

• spraycan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-03 19:09
Ik heb zojuist de OLED GAMING MONITOR - AW3423DW besteld bij Dell.

Gebruik gemaakt van kortingscode AW34ROE
Waardoor de prijs uiteindelijk € 1.123,12 i.p.v. € 1.321,32

Leuke korting na mijn inzien. Mogelijk niet zo goed als eerdere korting acties maar in ben tevreden.
Kan niet wachten tot de monitor binnen is.

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03 20:01
Klopt het dat er momenteel op de monitors geen studentenkortingen meer te rapen valt?

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:46

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

spraycan schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:55:
Ik heb zojuist de OLED GAMING MONITOR - AW3423DW besteld bij Dell.

Gebruik gemaakt van kortingscode AW34ROE
Waardoor de prijs uiteindelijk € 1.123,12 i.p.v. € 1.321,32

Leuke korting na mijn inzien. Mogelijk niet zo goed als eerdere korting acties maar in ben tevreden.
Kan niet wachten tot de monitor binnen is.
Dat is gewoon de standaard prijs, en die code werkt niet?

edit op Zondagochtend: Zie nu dat je de oudere DW (Gsync) gekocht had ipv de nieuwere DWF (Freesync). Oops ;)

[Voor 6% gewijzigd door Blisterin_Bull op 05-02-2023 09:42]

Systeem specs

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03 20:01
*knip* Zie topicwaarschuwing. Vragen naar kortingscodes is niet de bedoeling op Tweakers.

[Voor 61% gewijzigd door Yorinn op 05-02-2023 10:43]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DrNick.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-03 12:24
Moris schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 18:15:
Klopt het dat er momenteel op de monitors geen studentenkortingen meer te rapen valt?
Die korting op monitoren is er nog steeds, maar wel minder dan wat we wel eens eerder hebben gezien. Doe er je voordeel mee:

5% korting op alle Alienware en G series monitors. Kortingscode: 381$SLDL02P65T
10% korting op alle SE, S, U, C, E en P series monitors. Kortingscode: 2FJ37MHKV91JXS

Deze codes heb ik zelf aangevraagd voor een monitor, maar zelfs met kortingscode is ie bij Dell nog steeds duurder dan bij webshops in de Pricewatch. Ach ja.

• Ranja3000
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:36
met code Save50extra is de simpelste (8GB/256GB) Dell xps13 nu 859,14 euro.

werkt niet op andere configuraties volgens mij
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Informatie over het aanvragen van studentenkorting staat beschreven in de TS, te vinden via Dell aanbiedingen- & kortingscodetopic - Studentenkorting

Wat willen we WEL in dit topic?
• Aanbiedingen en kortingscodes voor Dell Nederland/België
• Discussie over de verschillende aanbiedingen

Wat willen we NIET in dit topic?
• Dubbele aanbiedingen en kortingscodes
• Vragen om kortingscodes / aanbiedingen, deze posts zullen dan ook verwijderd worden.
• Aankoopadvies, daar hebben we Desktop Aankoopadvies en Laptop Aankoopadvies voor.
• Discussie / problemen over de verschillende modellen. In Complete Systemen & Laptops staan verschillende Dell-topics waar je kan discussiëren.
• Levertijden van Dell producten, daar hebben we Dell levertijden topic voor.
• Zoekvragen en offtopic reacties, deze zullen zonder pardon naar de Trashcan gegooid worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee