redfoxert schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 23:31:
[...]
De code die ik heb van mijn werkgever is geen studentenkorting maar een Dell Employee code. Die werkt ook niet op de G-serie laptops. De mail die ik heb gehad heeft het specifiek over Inspiron, XPS en Alienware laptops.
In de mail voor studentenkorting kreeg ik 3 coupons; ééntje voor Dell gaming laptops (hier valt de G5 15 ook onder volgens de beschrijving en de link bij de coupon), ééntje voor Inspirion/XPS/Alienware, en nog een voor accesoires. Ben er vrij zeker van dat het een fout is aan hun kant, of er moet wel een heel sneaky addertje tussen de kleine lettertjes zitten.
Yes, dat is het plan B. Dell lijkt hun supportsysteem echter zo te hebben opgezet dat je het liefst alleen geholpen kan worden als je al een bestelling hebt gemaakt, of een technische vraag hebt voor een product dat je bezit. Voor online support heb je een order nummer nodig (iets wat ik dus nog niet heb), en word je voor winkelvragen naar het telefoonnummer doorgewezen. Als je dan via het nummer bij de keuze-opties aankomt en het cijfer aantikt voor "hulp bij de online winkel" of iets dergelijks, word je doodleuk door de geautomatiseerde stem weer verwezen naar de site zonder een werknemer te spreken.
Ik ga het volgende week gewoon nog een keer telefonisch proberen bij de tech support en kijken of die me naar de goede sector kunnen doorverwijzen, maar hun beschikbare telefoon-uren lopen ongeveer gelijk met mijn eigen vakantiebaan.
Reeee, ik had 'm gewoon moeten kopen toen ze die 15% off coupon nog hadden