• david-postema
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-01 21:30
Bij het gebruiken van studentenkorting krijg ik de melding dat de code is verlopen. Codes zouden tot het einde van het kalenderjaar geldig moeten zijn, ik denk dat dit komt door de opmerking die op de dell advantage pagina staat:
"Opmerking: Het voordeel van Dell coupons zijn niet van toepassing tijdens de November-15 tot December 2 Verkoopperiode. Maar wij bieden u de beste prijs al via onze Dell-winkel!"
Jammer dit, dan maar wachten tot een goede aanbieding na 2 dec

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:04

P1nGu1n

Developer

david-postema schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:24:
Bij het gebruiken van studentenkorting krijg ik de melding dat de code is verlopen. Codes zouden tot het einde van het kalenderjaar geldig moeten zijn, ik denk dat dit komt door de opmerking die op de dell advantage pagina staat:
"Opmerking: Het voordeel van Dell coupons zijn niet van toepassing tijdens de November-15 tot December 2 Verkoopperiode. Maar wij bieden u de beste prijs al via onze Dell-winkel!"
Jammer dit, dan maar wachten tot een goede aanbieding na 2 dec
Vandaag, Black Friday, 12% korting op geselecteerde modellen ;)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• Crimis
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-03 14:23
Vandaag, Black Friday, 12% korting op geselecteerde modellen ;)
[/quote]
Modellen die afgelopen week ook al met korting (dacht zelfs meer dan 12%) werden verkocht. Helaas valt de XPS 15 UHD nog steeds buiten de prijzen.

Battle.net tag

• Renzzs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:00
Modellen die afgelopen week ook al met korting (dacht zelfs meer dan 12%) werden verkocht. Helaas valt de XPS 15 UHD nog steeds buiten de prijzen.
Had hier zelf ook op gehoopt dat de XPS 15 een leuke korting kreeg maar helaas. Weet iemand of er rond Kerst nog acties bij Dell komen?

• Wouter0805
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-03 22:46
Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma, die 12% korting is niet echt een gunstige deal, zeker niet ten opzichte van 'normale' kortingsacties met 10% studentenkorting er overheen. Zit er nu wel aan te denken om gewoon te bestellen en dan eventueel te annuleren als er rond kerst nog iets gunstigers uit komt? De aangegeven bezorgdatum die ik nu krijg in de winkelwagen is toch pas rond 20 december.

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-03 17:26
https://www.dell.com/nl-n...resale&lid=genhp1&ref=hp1

Bij Dell hebben ze tot 2 december 12% korting op laptops en pc’s boven de 699,-.

• mormegilmaster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-03 21:40
jvdploeg schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:34:
https://www.dell.com/nl-n...resale&lid=genhp1&ref=hp1

Bij Dell hebben ze tot 2 december 12% korting op laptops en pc’s boven de 699,-.
geselecteerde systemen, niet alle laptops/pcs boven die prijs vallen hieronder.

• weilin
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-09-2022
*knip* Dit topic is niet bedoeld voor dit soort simpele vragen. Een klein beetje zoeken in dit topic en het vorige topic levert je antwoord, waarschijnlijk, al op.

[Voor 81% gewijzigd door Yorinn op 03-12-2018 10:51]

• Wouter0805
Vanaf vandaag zijn er wel echt goede kortingen op zowel het Full-HD als het 4K model van de XPS 15. En als het goed is te combineren met de studentenkorting.

Het lukt me alleen niet om de voucher te verkrijgen als ik op https://webapp.dell.epsil.../Register/DASNL?l=nl&c=NL mijn @student.tudelft email adres invoer. Dan krijg ik de melding 'no vouchers available'. Inmiddels via de klantenservice de vouchers wel verkregen. Daarmee kan ik ook bevestigen dat de vouchers werken bovenop de korting op de XPS.

[Voor 15% gewijzigd door Wouter0805 op 07-12-2018 19:47]

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:46
Studentencodes aangevraagd maar ga ze zelf niet gebruiken.

Dell Advantage coupons

5% op Inspiron. Coupon code : GV$W5J55W160GF

10% op XPS en Dell Gaming. Coupon code : BPHT4G0FZD?QGD

10% op monitoren en projectoren. Coupon code : 1Z$M4N9SVJK2HB

20% op Dell-accessoires (met uitzondering van beeldschermen). Coupon code : CLRHKXM1NVKDZQ

• mormegilmaster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-03 21:40
Wouter0805 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:18:
Vanaf vandaag zijn er wel echt goede kortingen op zowel het Full-HD als het 4K model van de XPS 15. En als het goed is te combineren met de studentenkorting.

Het lukt me alleen niet om de voucher te verkrijgen als ik op https://webapp.dell.epsil.../Register/DASNL?l=nl&c=NL mijn @student.tudelft email adres invoer. Dan krijg ik de melding 'no vouchers available'. Inmiddels via de klantenservice de vouchers wel verkregen. Daarmee kan ik ook bevestigen dat de vouchers werken bovenop de korting op de XPS.
Nu lijkt het inderdaad wel weer ok te zijn. Ik ben eigenlijk het meest geïnteresseerd in het model onder de cnx97009, maarja, die is niet in de aanbieding.

Toch flauw dat ze de basisprijs omhoog gedaan hebben. Nu kom ik met alle kortingen (ook studenten) op 1529.. wat denken jullie, zou de basisprijs nog gaan zakken of is dit het beste wat het gaat zijn?

• Rik_R
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-02 08:46
PCSO schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:13:
Studentencodes aangevraagd maar ga ze zelf niet gebruiken.

Dell Advantage coupons

5% op Inspiron. Coupon code : GV$W5J55W160GF

10% op XPS en Dell Gaming. Coupon code : BPHT4G0FZD?QGD

10% op monitoren en projectoren. Coupon code : 1Z$M4N9SVJK2HB

20% op Dell-accessoires (met uitzondering van beeldschermen). Coupon code : CLRHKXM1NVKDZQ
De korting op XPS systemen is helaas al gebruikt :'(

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik heb de studenten kortingscodes aangevraagd, maar zijn nog ongebruikt. Ze zijn helaas maar geldig tot het einde van het jaar.nAangezien het bijna kerst is, en bijna het einde van het jaar: tijd om ze hier te droppen!

Volgens mij is deze voor 10% korting op XPS en Dell Gaming:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Extra voucher voor dell gaming hardware (geen idee hoeveel korting)
Members only:

Daarnaast nog:
5% op Inspiron. Coupon code :
Members only:

10% op XPS en Dell Gaming. Coupon code :
Members only:

10% op monitoren en projectoren. Coupon code :
Members only:

20% op Dell-accessoires (met uitzondering van beeldschermen). Coupon code :
Members only:

Note: de vraagtekens zijn overigens ook écht vraagtekens en onderdeel van de code.

Happy holidays! o<:)

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06-03 15:34
Op de belgische website van Dell, kan je nog de code "Lucky10" gebruiken om 10% korting te krijgen op XPS, Inspiron-7000, G-serie en Alienware modellen.
Actie zou eigenlijk maar lopen tot 2 januari, maar vandaag lukt het nog steeds om de code in te geven en de korting te krijgen.

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-03 09:44
De Gaming monitor S2719DGF is in prijs verlaagd. Volg die al vrij lang en die is van 460 naar 416 gegaan.
Gaat nog niet helemaal goed met afrekenen want als je die in je winkelwagen legt dan is de prijs weer 460 maar als je doorgaat met de betalingsstappen dan komt de prijs van 416 weer terug.

Dotabuff profile

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:34
Dreekenkorin schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:28:
Op de belgische website van Dell, kan je nog de code "Lucky10" gebruiken om 10% korting te krijgen op XPS, Inspiron-7000, G-serie en Alienware modellen.
Actie zou eigenlijk maar lopen tot 2 januari, maar vandaag lukt het nog steeds om de code in te geven en de korting te krijgen.
Ik vermoed een fout op de frontpagina. Wanneer je bij de laptops zelf kijkt staat er "Bespaar 10% met code LUCKY10. Aanbieding eindigt op 7. januari 2019.".

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:59
hellsau schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:19:
De Gaming monitor S2719DGF is in prijs verlaagd. Volg die al vrij lang en die is van 460 naar 416 gegaan.
Gaat nog niet helemaal goed met afrekenen want als je die in je winkelwagen legt dan is de prijs weer 460 maar als je doorgaat met de betalingsstappen dan komt de prijs van 416 weer terug.
Ze versturen ook naar NL:
https://www.msystems.gr/i...tegory=2323&product=25724

iRacing Profiel

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-03 09:44
Ik had een student code waardoor het 376 was inclusief verzenden. Vertrouw dell zelf wat meer met garantie dan een webwinkel uit Oost-Europa. ;)

Dotabuff profile

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:34
Op Dell BE is er momenteel "januari-uitverkoop" waarbij je op sommige XPS modellen €100 krijgt (100OFF code) en op sommige Inspirons €50 korting (50OFF code)

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:03
Momenteel een speciale actie die 48uur geldig is: "Nu 12% korting op geselecteerde laptops en desktops met de code SAVE12."

• Wouter0805
Inmiddels m'n eigen XPS 15 al een tijdje in bezit en die bevalt erg goed! Echter als ik probeer om de studentenkorting codes voor dit jaar aan te vragen via Dell Advantage krijg ik 'no coupons available at this time'. Komt dat omdat ik in december nog codes heb gebruikt (lijkt me niet want ze zouden per kalenderjaar moeten gaan) of hebben meer mensen hier last van?

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
Wouter0805 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 01:15:
Inmiddels m'n eigen XPS 15 al een tijdje in bezit en die bevalt erg goed! Echter als ik probeer om de studentenkorting codes voor dit jaar aan te vragen via Dell Advantage krijg ik 'no coupons available at this time'. Komt dat omdat ik in december nog codes heb gebruikt (lijkt me niet want ze zouden per kalenderjaar moeten gaan) of hebben meer mensen hier last van?
Dit kan je beter aan Dell vragen. Zij zullen hier een beter antwoord op hebben dan wij.

[Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 21-01-2019 10:31]

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• dellie1235
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-01-2019
Iemand een idee of de SAVE12 actie ook geldig is op de XPS13 met 16GB RAM en 512 SSD? Is deze code combineerbaar met studentenkorting?

[Voor 22% gewijzigd door dellie1235 op 24-01-2019 09:55]

• Anoniem: 320788
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
dellie1235 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:50:
Iemand een idee of de SAVE12 actie ook geldig is op de XPS13 met 16GB RAM en 512 SSD? Is deze code combineerbaar met studentenkorting?
Ik snap dat het zelf doen totaal uit de mode is
Waarom zelf initiatief tonen als je het kan vragen.
Dus speciaal voor jou naar Dell gegaan en de gewenste laptop in het winkelwagentje gestopt. En de code toegevoegd.

Dit alles koste me 2 min via de telefoon

De code is geldig volgens Dell. Maar er is geen product in het winkelwagentje waarop de code werkt. Dus je antwoord is nee.

• dellie1235
Dank voor je antwoord.
De reden waarom ik het vraag is dat het bij mij ook eerst niet geldig leek te zijn. Echter, na een paar nieuwe pogingen wordt de code gewoon wel geaccepteerd.
Ik vroeg me echter ook af of Dell normaliter toe staat om studentenkortingen te combineren met andere lopende acties.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:56
Ik zie dankzij die vraag wel dat hij werkt op de XPS15, waar ik op aan het wachten was, mijn dank heb je dus ;). Dan komt het dus neer op €1230 voor de goedkoopste XPS15.

• dellie1235
Nice Sissors!

Is er iemand die weet of deze promo met studentenkorting te combineren valt? misschien via een of andere lepe manier? Ik heb deze morgen al gemaild naar Dell maar nog geen antwoord gekregen.

Gezien de korting maar 24u geldig is, probeer ik het maar via deze weg te weten te komen :)

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
dellie1235 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 18:35:
Nice Sissors!

Is er iemand die weet of deze promo met studentenkorting te combineren valt? misschien via een of andere lepe manier? Ik heb deze morgen al gemaild naar Dell maar nog geen antwoord gekregen.

Gezien de korting maar 24u geldig is, probeer ik het maar via deze weg te weten te komen :)
Wat gebeurde er toen je het zelf probeerde? De studentenkortingscode vervalt niet nadat je hem probeert in te voeren en is anders nog gewoon te gebruiken.

• dellie1235
Na het invoeren van de SAVE12 actie, vervangt de studentencode de andere korting. Met andere woorden: de 12% korting wordt geannuleerd, en de 10% studentenkorting wordt in de plaats toegepast (wat dus duurder uitkomt).
Indien je eerst de studentenkorting toepast, dan wordt de SAVE12 actie geweigerd. ("Dit is een geldige boncode, maar er bevinden zich geen bijbehorende items in uw winkelwagen.")

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:27
Nu 14% korting met de code LOVE14 op Inspiron en XPS machines.

Ik heb wel toegang tot een studentenkortingscode maar heb de code zelf nog niet, ik neem aan dat die kortingen ook niet stacken?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Flupkees
  • Laatst online: 25-02 13:58
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:41:
Nu 14% korting met de code LOVE14 op Inspiron en XPS machines.

Ik heb wel toegang tot een studentenkortingscode maar heb de code zelf nog niet, ik neem aan dat die kortingen ook niet stacken?
Geprobeerd en lukt niet.

• engineeronboard
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09-08-2019
Bespaar € 70 vanaf € 699 en.€ 120 korting op geselecteerde Inspiron, XPS en Alienware producten vanaf € 999 26 februari tot 6 maart 2019. Code SAVE70 / SAVE120.
Niet combineerbaar met andere kortingen.
Echter de laptops die ik op het oog heb zijn toevallig 100 euro duurder geworden dus deze aanbieding is het niet echt voor mij.

• Dr. Strangelove
Volgens mij is het meer, ik had net de knoop doorgehakt om een XPS15 te kopen maar de prijzen zijn fors gestegen. Een paar weken terug zat je met de 14% korting nog rond de 1550, nu met 120 euro eraf nog steeds een dikke 1900. Dat is me echt te gek voor een machine die inmiddels alweer op het punt gaat staan een refresh te krijgen.

• rode stoel
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16-01 19:27
Dr. Strangelove schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:17:
Volgens mij is het meer, ik had net de knoop doorgehakt om een XPS15 te kopen maar de prijzen zijn fors gestegen. Een paar weken terug zat je met de 14% korting nog rond de 1550, nu met 120 euro eraf nog steeds een dikke 1900. Dat is me echt te gek voor een machine die inmiddels alweer op het punt gaat staan een refresh te krijgen.
Ben je er inmiddels al uit? Ik wil volgens mij hetzelfde model kopen, de 512gb ssd met 16gb ram en i7 . Vind de prijs ook behoorlijk hoog momenteel.

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-03 15:42
De refresh is toch enkel voor de XPS15 (niet de 13?)? Die krijgt een OLED scherm?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Dr. Strangelove
Ik weet niets specifieks over de refresh, maar ik zag dat de vorige refresh in april/mei vorig jaar was dus ik vermoed dat het dit jaar ongeveer hetzelfde zal zijn. Dus ik ga daar zeker even op wachten.
rode stoel schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 23:30:
[...]

Ben je er inmiddels al uit? Ik wil volgens mij hetzelfde model kopen, de 512gb ssd met 16gb ram en i7 . Vind de prijs ook behoorlijk hoog momenteel.
Dat is het model dat ik ook wil ja. Ik kijk al een paar maanden en ik heb hem geloof ik voor rond de 1500 of nog minder langs zien komen met de juiste kortingen. Nu echter dus over de 1900, dat vind ik echt teveel. Dan gaat het richting MacBook Pro territorium en dan ga ik daar liever voor.

• rode stoel
Ja er zijn geruchten dat een nieuw xps model is verschoven van maart naar april. Dan zal er vast een prijsdaling zijn voor de oude modellen lijkt mij, vermoed jij dat ook?
Een macbook pro is dan ook wel weer een grote stap naar boven in prijssegment vind ik , maar dat verschilt per persoon natuurlijk en wat je zoekt.
Ik ga dit xps model in de gaten houden qua prijs als ik iets interessants vind meld ik het je.
Dr. Strangelove schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:50:
Ik weet niets specifieks over de refresh, maar ik zag dat de vorige refresh in april/mei vorig jaar was dus ik vermoed dat het dit jaar ongeveer hetzelfde zal zijn. Dus ik ga daar zeker even op wachten.

[...]

Dat is het model dat ik ook wil ja. Ik kijk al een paar maanden en ik heb hem geloof ik voor rond de 1500 of nog minder langs zien komen met de juiste kortingen. Nu echter dus over de 1900, dat vind ik echt teveel. Dan gaat het richting MacBook Pro territorium en dan ga ik daar liever voor.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
Kan de algemene discussie over specs stoppen hier? Heeft niets met een aanbieding te maken. Verdere discussie mag dan ook in Complete Systemen & Laptops.

• Christiaan676
  • Laatst online: 19:03
rode stoel schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 23:30:
[...]

Er is weer een 10% kortingsactie. XPS15 met i7,16GB,512GB komt nu op 1709.10

• rode stoel
Christiaan676 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 15:41:
[...]

Er is weer een 10% kortingsactie. XPS15 met i7,16GB,512GB komt nu op 1709.10
Nice! Stapelbaar met de studenten 10 procent korting?

• rode stoel
rode stoel schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 15:55:
[...]

Nice! Stapelbaar met de studenten 10 procent korting?
Heb getest, niet stapelbaar

• tostikop
  • Laatst online: 12:52
21 t/m 24 maart is er 12% korting op geselecteerde producten als je de code SAVE12X gebruikt. Voor zover ik kan zien alleen bij de consumentensectie. Ik vond 'm hier: hier. Korting werd toegepast na het invoeren van de kortingscode in het winkelwagentje.

Dell geeft een beschrijving bij de kortingscode:

10% korting op geselecteerde Inspiron 7000-serie, G-serie, XPS en Alieware producten. Accessoires uitgesloten. Deze aanbieding is geldig van 21 maart 2019 tot 24 maart 2019. Korting is geldig voor maximaal 5 stuks per bestelling.
Deze aanbieding is geldig van 21 maart 2019 tot 24 maart 2019

Ondanks dat Dell's beschrijving 10% zegt, wordt er wel daadwerkelijk 12% korting gegeven op de XPS 15 die ik heb uitgezocht.

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:24
Dell heeft nu 12% korting op laptops en desktops, etc.

Gatverdamme, net twee dagen geleden een laptop besteld waar nu 12% korting op zit (Inspiron);
12% korting door de neus geboord.

Iemand tips?
Levering weigeren bij de deur en opnieuw bestellen?

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Toff

FP ProMod
Admiral_R2D2 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:17:
Iemand tips?
Levering weigeren bij de deur en opnieuw bestellen?
Op die manier creëer je extra verzend- en administratiekosten die op termijn de doodsteek voor webwinkels kunnen zijn. Daar wordt niemand blij van. Misschien kan je de klantenservice benaderen, of er toch niet iets te regelen is?

• gerritsen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-12-2022
Inmiddels vandaag zelfde actie maar datum iets verruimd ;)

FLASH SALE: NU 12% KORTING!
Nu 12% korting op alle laptops en desktops met code SAVE12. Met uitzondering van de nieuwe Inspiron 15 5584.
Wees er snel bij: deze aanbieding eindigt op 27 maart 2019. Zie producten voor meer informatie over de aanbieding.

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:24
Toff schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:52:
[...]

Op die manier creëer je extra verzend- en administratiekosten die op termijn de doodsteek voor webwinkels kunnen zijn. Daar wordt niemand blij van. Misschien kan je de klantenservice benaderen, of er toch niet iets te regelen is?
klopt;
gedaan;
vrij snel terug gebeld; men stort de 12% korting terug;
heel erg netjes en snel opgelost;
ik ben blij :-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-03 08:18
Momenteel met ALIEN12 korting van 12% op alle Alienware laptops tot 17 april.

• RonKilo
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 24-07-2019
*knip* Dit kan je ook zelf nakijken en/of navragen bij Dell. Daar heb je ons niet bij nodig.

[Voor 90% gewijzigd door Yorinn op 12-04-2019 20:08]

• rode stoel
Er zijn kortingen van ongeveer 200 euro op xps 15 en xps 13 modellen, niet alle modellen maar een aantal.

https://www.dell.com/nl-nl/shop/deals/days-of-deals

• boratnl
  • Laatst online: 20-03 10:10
rode stoel schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 10:29:
Er zijn kortingen van ongeveer 200 euro op xps 15 en xps 13 modellen, niet alle modellen maar een aantal.

https://www.dell.com/nl-nl/shop/deals/days-of-deals
En deze werkt ook i.c.m. studentenkorting (stapelbaar dus). Getest op een aantal XPS 15 (i5- en i7-model met 8GB RAM), die krijgen dan wel opeens echt concurrerende prijzen.

• rode stoel
boratnl schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:27:
[...]

En deze werkt ook i.c.m. studentenkorting (stapelbaar dus). Getest op een aantal XPS 15 (i5- en i7-model met 8GB RAM), die krijgen dan wel opeens echt concurrerende prijzen.
Precies! Nog steeds niet goedkoop maar toch beter, ik wacht nog tot de 16gb variant wordt afgeprijsd

• RonKilo
rode stoel schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:23:
[...]

Precies! Nog steeds niet goedkoop maar toch beter, ik wacht nog tot de 16gb variant wordt afgeprijsd
Er staan nu op de Dell site aanbiedingen op een aantal XPS 15.
Metname de 16 gb variant, €449 besparing. Nog niet getest met studentenkorting. Iets voor jouw rodestoel?

• rode stoel
RonKilo schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:22:
[...]

Er staan nu op de Dell site aanbiedingen op een aantal XPS 15.
Metname de 16 gb variant, €449 besparing. Nog niet getest met studentenkorting. Iets voor jouw rodestoel?
THANKYOU!
check de website van dell al elke dag, ookal eerder deze ochtend maar toen stond de xps er nog niet bij en nu opeens wel. Heb de XPS 15 i7 16gb ram 512SSD voor 1330 besteld! Goeie prijs toch?? 8) O-)

• RonKilo
rode stoel schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:54:
[...]

THANKYOU!
check de website van dell al elke dag, ookal eerder deze ochtend maar toen stond de xps er nog niet bij en nu opeens wel. Heb de XPS 15 i7 16gb ram 512SSD voor 1330 besteld! Goeie prijs toch?? 8) O-)
Nice! Studentenkorting is dus stapelbaar! Mag ik vragen waarom je speciek voor dit model ging?
Ik zelf twijfel nog, ik weet nog niet of ik voor i7 of i5 ga.

• rode stoel
Ik weet niet heel veel van hardware. Maar als je toch veel geld uitgeeft aan een laptop kan je beter dat beetje meer uitgeven aan een i7 dan is hij toekomstbestendiger, loopt hij misschien nog een jaartje langer mee. Ik ben van plan lang te doen met deze laptop. Waar ga je hem voornamelijk voor gebruiken?
RonKilo schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:59:
[...]

Nice! Studentenkorting is dus stapelbaar! Mag ik vragen waarom je speciek voor dit model ging?
Ik zelf twijfel nog, ik weet nog niet of ik voor i7 of i5 ga.

• RonKilo
rode stoel schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:49:
Ik weet niet heel veel van hardware. Maar als je toch veel geld uitgeeft aan een laptop kan je beter dat beetje meer uitgeven aan een i7 dan is hij toekomstbestendiger, loopt hij misschien nog een jaartje langer mee. Ik ben van plan lang te doen met deze laptop. Waar ga je hem voornamelijk voor gebruiken?

[...]
Ik heb momenteel een oude Dell Vostro 3550. Hij is meer dan 8 jaar oud. Maar nu zoek ik een goede vervanging die dan ook vrij lang mee gaat. Ik gebruik het voornamelijk voor lichte video editing en foto bewerking + illustraties. De vostro is helaas niet meer goed video editing. Laatst duurde het renderen meer dan een uur voor 10 min footage 😭.

• rode stoel
Dan zou ik zeker voor de i7 gaan, maar ik weet niet wat je budget is. Op dit moment vind ik de prijs voor deze laptop erg goed. Het zou kunnen dat hij zelfs nog wat goedkoper wordt over een maand maar dit is ook al echt een goede prijs en ik zat al anderhalve maand te wachten op prijsdaling dus heb hem nu gehaald. En misschien wordt hij wel niet goedkoper dan dit.
Maar met jouw usercase kan i7 echt geen kwaad lijkt mij maar misschien kunnen andere tweakers dat beter onderbouwen maar een keer googlen en je weet het antwoord ook wel denk ik.
RonKilo schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:57:
[...]

Ik heb momenteel een oude Dell Vostro 3550. Hij is meer dan 8 jaar oud. Maar nu zoek ik een goede vervanging die dan ook vrij lang mee gaat. Ik gebruik het voornamelijk voor lichte video editing en foto bewerking + illustraties. De vostro is helaas niet meer goed video editing. Laatst duurde het renderen meer dan een uur voor 10 min footage 😭.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
Kan de discussie over de verschillende modellen stoppen hier? Daar hebben we andere topics voor in Complete Systemen & Laptops

• Dr. Strangelove
Irritant... Ik wil van deze kans gebruik maken via de studentenkorting, mijn vrouw studeert via het NTI. Ze heeft echter geen emailadres van die instantie dus ik heb de vouchers via mail aangevraagd. Ik hoop dat Dell op tijd reageert maar ze zijn niet bereikbaar voor dinsdag en op de site staat dat de korting tot (en niet tot en met) dinsdag loopt. Hoop dat dit goedkomt.

• rode stoel
Ken je echt niemand anders die studeert? Misschien kan een andere tweaker een code voor je aanvragen heb zelf ook via iemand anders. Zonder studentenkorting ook een goede aanbieding hoor maar ik snap je helmaal. De aanbieding loopt tot en met dinsdag heb de data in de gaten gehouden laatste weken. Overigens is dell telefonisch totaal niet bereikbaar als je nog geen klant bent, ze hebben telefonisch geen enkele presale of wat dan ook. Ik zou er vanuit gaan dat je Dinsdag niemand aan de lijn krijgt en zelf een code zien te fiksen ergens.
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 16:32:
Irritant... Ik wil van deze kans gebruik maken via de studentenkorting, mijn vrouw studeert via het NTI. Ze heeft echter geen emailadres van die instantie dus ik heb de vouchers via mail aangevraagd. Ik hoop dat Dell op tijd reageert maar ze zijn niet bereikbaar voor dinsdag en op de site staat dat de korting tot (en niet tot en met) dinsdag loopt. Hoop dat dit goedkomt.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 16:32:
De studentenkorting kan je hier aanvragen. Net aangevraagd en meteen binnengekregen.

[Voor 5% gewijzigd door MysticX op 22-04-2019 17:01]

AMD Ryzen 7 5700X/AMD 7900 XTX/H1 V2 2022 -  MBP 16 M1 Max/32GPU/64GB/8TB - 14 Pro Max 512GB -  iPad Pro 2021 12.9

• boratnl
  • Laatst online: 20-03 10:10
[...]

THANKYOU!
Dit was echt een bizarre deal. Ik ben benieuwd of er binnenkort nog een vergelijkbare deal voor de I7+16GB volgt (ik hoop het wel i.i.g., was helaas niet in de mogelijkheid om deze versie afgelopen weekend al te bestellen).

• rode stoel
Komt nog wel terug denk ik, in de gaten blijven houden
boratnl schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:00:
[...]

Dit was echt een bizarre deal. Ik ben benieuwd of er binnenkort nog een vergelijkbare deal voor de I7+16GB volgt (ik hoop het wel i.i.g., was helaas niet in de mogelijkheid om deze versie afgelopen weekend al te bestellen).

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
[...]

THANKYOU!
Is bij jou de bestelling inclusief codes wel doorgekomen?

Bij mij blijkt de studentenkorting niet te zijn meegenomen op de factuur waardoor het lijkt dat ik te weinig heb betaald en de betaling niet is gevalideerd.

En dat terwijl ik met iDEAL gewoon het bedrag dat zij voorstelden heb betaald.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rode stoel
Heb het nodige gezeik gehad, op goede vrijdag besteld toen was klantenservice dicht, toen op maandag waren ze weer dicht, kon ik ze dinsdag pas contacten over het feit dat ik 0 bevestiging via mail had ontvangen.
Werd er gezegd dat mijn bestelling niet was doorgekomen via Ideal en dat ik een nieuwe bestelling kon plaatsen en dat ik dan een screenshot van mn betaling naar hun moest mailen zodat die naar de financiële afdeling kon worden gestuurd en dat die betaling dan kon worden gekoppeld aan mijn nieuwe bestelling.
Dit allemaal zonder enige vorm van excuses voor het ongemak of de fout die aan hun kant is gemaakt en dat ook nog in slecht onverstaanbaar Nederlands. Maar goed ik was hier mentaal op voorbereid want had alle slechte reviews gelezen. Heb geduldig meegewerkt en het is allemaal gelukt.
Geeft miss een beeld van de situatie. Wat is hun voorstel op dit moment dan? Ik zou vragen of ze contact kunnen opnemen met de financiële afdeling om de betaling alsnog te valideren.
Mijn kortingscode werkte wel gewoon.
Pikoe schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 14:06:
[...]
Is bij jou de bestelling inclusief codes wel doorgekomen?

Bij mij blijkt de studentenkorting niet te zijn meegenomen op de factuur waardoor het lijkt dat ik te weinig heb betaald en de betaling niet is gevalideerd.

En dat terwijl ik met iDEAL gewoon het bedrag dat zij voorstelden heb betaald.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
rode stoel schreef op zondag 5 mei 2019 @ 10:58:
Heb het nodige gezeik gehad, op goede vrijdag besteld toen was klantenservice dicht, toen op maandag waren ze weer dicht, kon ik ze dinsdag pas contacten over het feit dat ik 0 bevestiging via mail had ontvangen.
Werd er gezegd dat mijn bestelling niet was doorgekomen via Ideal en dat ik een nieuwe bestelling kon plaatsen en dat ik dan een screenshot van mn betaling naar hun moest mailen zodat die naar de financiële afdeling kon worden gestuurd en dat die betaling dan kon worden gekoppeld aan mijn nieuwe bestelling.
Dit allemaal zonder enige vorm van excuses voor het ongemak of de fout die aan hun kant is gemaakt en dat ook nog in slecht onverstaanbaar Nederlands. Maar goed ik was hier mentaal op voorbereid want had alle slechte reviews gelezen. Heb geduldig meegewerkt en het is allemaal gelukt.
Geeft miss een beeld van de situatie. Wat is hun voorstel op dit moment dan? Ik zou vragen of ze contact kunnen opnemen met de financiële afdeling om de betaling alsnog te valideren.
Mijn kortingscode werkte wel gewoon.

[...]
Ben tot op heden allervriendelijkst geholpen, alleen jammer van de 2 weken vertraging. Mijn case ligt nu bij de financiële afdeling voor verificatie van de betaling met kortingscodes. Hopelijk krijg ik hem nog.. Ooit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Hier ook een zeer nare ervaring, zie het XPS topic. Mijn laptop is uiteindelijk spontaan gaan werken maar ik ga hem deze week even goed stresstesten voor de 14 dagen voorbij zijn.

Erg vervelend van Dell is dat ze de laptop wel wilden terugnemen en mijn geld terug wilden storten en dan kon ik een nieuwe kopen, maar dan voor de huidige geldende prijs en NIET de kortingsprijs met extra kortingscode die ik had. Waardoor je dan een DOA machine moet ruilen met veel gedoe voor een nieuw exemplaar dat een paar 100 euro duurder is.

Rare toko.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DjeezD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 19:43
Vraagje:

Op dit moment kan je d.m.v. de codes SPRING100 of SPRING150 € 100,- of € 150,- korting krijgen. Weet iemand of daar de studentenkorting nog bovenop kan? Of is dat niet mogelijk?

Laat maar, ik was weer te snel met vragen. Als ik de antwoorden van andere lees is deze combinatie niet mogelijk. Als een MOD mijn bericht kan verwijderen, ook prima.

[Voor 31% gewijzigd door DjeezD op 12-05-2019 17:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qupie1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:28
*knip* Zoals ook in de topicwaarschuwing staat, is het vragen naar aanbiedingen niet de bedoeling in dit topic.

[Voor 85% gewijzigd door Yorinn op 27-05-2019 10:23]

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Iemand toevallig geprobeerd of de huidige “Black Friday in July” korting stapelbaar is met studentenkorting?
Edit: dat kan niet.

[Voor 16% gewijzigd door JME op 20-07-2019 16:27]

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:14
Vanaf vandaag t/m 28 juli krijg je 14% korting op "geselecteerde producten" met de code SAVE14. Helaas niet stapelbaar met studentenkorting.

• JME
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

SAVE14 vanaf vandaag opnieuw geldig. Opnieuw niet stapelbaar.

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 08:03
Als je vandaag net wil beslissing... gebruik DASBTSCHOOL voor 15% korting op allllesss met een stekker. Volgens mij alleen vandaag nog geldig.

Begreep dat het eerst het plan was om het officieel via het geregistreerde (studie) email adres te laten lopen maar door systeem problemen is er een algemene code online gegooid.

Ik heb vandaag een laptop aangeschaft met deze code en geen enkele check etc.

Doe er je voordeel mee maar hurry!

[Voor 6% gewijzigd door xon op 04-09-2019 19:37]

• Toff
  • Nu online

Toff

FP ProMod
xon schreef op woensdag 4 september 2019 @ 19:35:
Als je vandaag net wil beslissing... gebruik DASBTSCHOOL voor 15% korting op allllesss met een stekker. Volgens mij alleen vandaag nog geldig.

Begreep dat het eerst het plan was om het officieel via het geregistreerde (studie) email adres te laten lopen maar door systeem problemen is er een algemene code online gegooid.

Ik heb vandaag een laptop aangeschaft met deze code en geen enkele check etc.

Doe er je voordeel mee maar hurry!
Ik zou wel willen, maar WAAR?

edit: @xon hieronder: Oeps, had even niet door in welk topic ik zat. Sorry 7(8)7

[Voor 6% gewijzigd door Toff op 05-09-2019 20:46]

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 08:03
Toff schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:39:
[...]

Ik zou wel willen, maar WAAR?
Met een heeeel klein beetje logisch denken had je daar zelf wel achtergekomen toch? Zoals vrijwel elke code hier besproken op dell.nl

https://www.dell.com/nl-nl/shop/dell-advantage/cp/students

[Voor 9% gewijzigd door xon op 05-09-2019 06:44]

• JME
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Vanaf vandaag weer diverse modellen afgeprijsd zonder code, dus waarschijnlijk stapelbaar met studentenkorting.

*knip* Dit is een vraag die beter in Dell XPS 13 / XPS 15: Ervaringen en discussie past.

[Voor 42% gewijzigd door Yorinn op 06-09-2019 20:57]

• jeroenbernaerts
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 25-11-2022
Beste misschien al ooit gevraagd maar ik weet het antwoord niet.
Mijn vrouw staat in het onderwijs als leerkracht en heeft dus ook een email adres van de school.
Zei heeft een nieuwe laptop nodig om te gebruiken voor schoolwerk, kom ik ook in aanmerking voor aanvraag van een code?

• MMatthijsV
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:57
Black friday actie is nu al begonnen en loopt tot 24 november. 10 tot 15 procent korting met code BF10 en BF15 :)

• infini
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 27-11-2019
ligt het aan mij of werken deze codes niet in dell belgie?

• Enzollo
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03 14:38
Bij deze een 12% kortingscode voor Dell NL, geldt ook voor Alienware.

Hopelijk kan iemand hem gebruiken, geldig t/m 2 mei (uit m'n hoofd)

Kortingscode:
HZSQJVKMXR$M?G

Veel plezier ermee!

[Voor 7% gewijzigd door Enzollo op 25-04-2020 17:27]

• chou3
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:42
Ik kom er net achter dat, anders dan in TS staat, je nu een studentenkorting aanvraagt je ivp 10% je 15% korting krijgt op de XPS/ALIENWARE lijn. Is tot 18 juni geldig. Instructies staan in de eerste post.

Veel plezier!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
chou3 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:19:
Ik kom er net achter dat, anders dan in TS staat, je nu een studentenkorting aanvraagt je ivp 10% je 15% korting krijgt op de XPS/ALIENWARE lijn. Is tot 18 juni geldig. Instructies staan in de eerste post.

Veel plezier!

[Afbeelding]
Heb hem aangepast. ;)

• Gadgets
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-02 21:15
*knip* Vragen naar kortingscodes is niet de bedoeling op Tweakers.

[Voor 75% gewijzigd door Yorinn op 22-09-2020 17:19]

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:10
Tijdelijk aanbod eindigt op 25/02/2021

15% korting op alle Inspiron 5000 & 7000 series, XPS en Alienware met code DASBIGSALE15

12% korting op alle Inspiron 3000 series met code DASBIGSALE12

5% korting op Inspiron 3000 & 5000 series PSWCG407R9D86B
Shop Now >
10% korting op alle XPS & Alienware CZ?4TWH1RSTJ6S
Shop Now >
10% korting op Dell Gaming (G3, G5, G7) & Inspiron 7000 series B4QWNNSX8C64G9
Shop Now >
10% korting op alle SE Monitors PVS8R4HDTM82HN
Shop Now >
15% korting op alle monitors (exclusief SE series) 7HT9GHTFN138H?
Shop Now >
20% korting op alle Dell accessoires (exclusief monitors) G9PD4894L0CD?B
Shop Now >
Share Now
Alle bestellingen moeten door Dell worden goedgekeurd en geaccepteerd. Aanbiedingen die aan verandering onderhevig zijn, kunnen mogelijk niet worden gecombineerd met alle andere aanbiedingen. Belastingen, verzend- en administratiekosten en andere kosten zijn van toepassing. Geldig voor deelnemende landen en bij het voldoen aan subsidiabiliteitscriteria. Dell behoudt zich het recht voor om bestellingen die voortvloeien uit prijzen of andere fouten te annuleren. Getoonde aanbiedingen zijn alleen voor consumentenaankopen.
Succes ermee :) mocht je gebruikt hebben geef het even door.

• sdekker
  • Niet online
Dell XPS 13 9310 - i7-1165 1TB, 16GB, UHD van 2049 voor 1434 euro. Lijkt op een foutje want mindere configuraties zijn duurder.

Link: https://www.dell.com/nl-n...204sc?view=configurations

[Voor 0% gewijzigd door sdekker op 27-02-2021 22:49. Reden: extra info]

• JoohanDePoohan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:31
sdekker schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:48:
Dell XPS 13 9310 - i7-1165 1TB, 16GB, UHD van 2049 voor 1434 euro. Lijkt op een foutje want mindere configuraties zijn duurder.

Link: https://www.dell.com/nl-n...204sc?view=configurations

[Afbeelding]
Mooie aanbieding, eventueel kan je het scherm nog downgraden voor EUR 140,- verlaging, met deze diameter is dat geen meerwaarde

• sdekker
  • Niet online
JoohanDePoohan schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:46:
[...]

Mooie aanbieding, eventueel kan je het scherm nog downgraden voor EUR 140,- verlaging, met deze diameter is dat geen meerwaarde
Dat moet ik toch met je oneens zijn. Ik heb ‘m zelf nl. met UHD en had ‘m voor familie met FHD en het verschil is enorm. Je moet het zien en dan wil alleen nog maar UHD.

• RuuddieBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:44
De Dell G5 15 met goede specs heeft nu flinke korting. Hij komt standaard al met een mooie korting naar €1014, maar met code B4QWNNSX8C64G9 gaat er nog eens 10% van die prijs af. Zo heb je voor €912 echt een belachelijk goed systeem!
Sorry, de code was helaas maar één keer gebruiken :-( Nog steeds is 1014 op zich geen gekke prijs voor dit systeem!

10e generatie Intel® Core™ i7-10750H (12MB cache, tot 5,0 GHz, 6 cores)
Windows 10 Home (64-bits), Engels, Nederlands, Frans, Duits, Italiaans
NVIDIA® GeForce RTX™ 2060 6 GB GDDR6 (gereed voor OC)
16 GB DDR4 - 2933 MHz, 2 x 8 GB
512 GB M.2 PCIe NVMe Solid State-schijf
Interstellar Dark cover met mDP en Thunderbolt 3
15,6 inch FHD (1920 x 1080) 300 nit WVA-beeldscherm (geen touchscreen) met antireflectiecoating, led-achtergrondverlichting en een vernieuwingssnelheid van 144 Hz.

Link https://www.dell.com/nl-n...-15-5500-laptop/cng5008sc

[Voor 16% gewijzigd door RuuddieBoy op 01-03-2021 15:06]

• Henkie-Jan
  • Laatst online: 18-03 23:05
Hmm, die code voor accessoires exclusief schermen werkt niet meer. Wil een geheugenbankje kopen maar vrees dat ik de volle mep moet betalen.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
Henkie-Jan schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 12:50:
Hmm, die code voor accessoires exclusief schermen werkt niet meer. Wil een geheugenbankje kopen maar vrees dat ik de volle mep moet betalen.
Misschien komt dat doordat erbij staat dat de codes t/m 25 februari geldig waren en het nu al (bijna) een maand later is?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Laatst online: 18-03 23:05
Yorinn schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 13:34:
[...]

Misschien komt dat doordat erbij staat dat de codes t/m 25 februari geldig waren en het nu al (bijna) een maand later is?
8)7 8)7 zegt genoeg over mij denk ik. :+

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Op de Belgische website krijg je met 'SALE14' op bepaalde producten 14% korting. Geldig t.e.m. 31/3.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Toff
  • Nu online

Toff

FP ProMod
Borromini schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:38:
Op de Belgische website krijg je met 'SALE14' op bepaalde producten 14% korting. Geldig t.e.m. 31/3.
"de Begische website"? Welke?
OT: Misschien werkt "SALE94" ook wel daar. O-)

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Jij bent de grappigste thuis hé... Dit is het Dell-topic, niet?

Dell heeft vziw maar één officiële website per land (al dan niet nog es opgedeeld per landstaal). Ik ga die code niet proberen testen op de Nederlandse website, die biedt ook een andere toetsenbord-layout. Dus lijkt me weldegelijk relevant dat ik aanstip dat die code op de Belgische website geldt.

[Voor 72% gewijzigd door Borromini op 27-03-2021 23:11]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Toff
  • Nu online

Toff

FP ProMod
Borromini schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:07:
Jij bent de grappigste thuis hé... Dit is het Dell-topic, niet?
Ja, dat gebeurt me hier wel vaker... Komt wellicht omdat ik eerst alle actieve items in "mijn topics" aanklik en dan pas ga lezen. Dan vergeet ik de tekst in de tabs weleens.

Overigens is een linkje toch wel handig, want met "bepaalde producten" kwam ik niet verder dan - na veel zoeken - 2 laptops: https://www.dell.com/nl-be/shop/deals?ref=hpg_two_up1_left_cta1
Verder wordt er via de Belgische site blijkbaar niet naar andere landen geleverd (itt bv bij Amazon) helaas.

Voor de Nederlandse gebruikers waren er trouwens - helaas t/m 28-03-2021 - kortingen van 15% (SAVE15) en zelfs 20% (MEGA20): https://www.dell.com/nl-nl/shop/deals?ref=hpg_two_up1_left_cta1

Volgende keer beter, hoop ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

:) Wat de exacte filter is weet ik ook niet, maar je hebt een punt ivm de link:

https://www.dell.com/nl-be/shop/deals/performance-deals

Bovenstaande toont 14 systemen waar de 'SALE14' code op van toepassing is. Als ik op 'desktopaanbiedingen' klik staat er dan weer geen enkele met zo'n korting.

[Voor 17% gewijzigd door Borromini op 29-03-2021 09:58]

• HellevUUr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08-2022
saharoen schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:08:
Tijdelijk aanbod eindigt op 25/02/2021

15% korting op alle Inspiron 5000 & 7000 series, XPS en Alienware met code DASBIGSALE15

12% korting op alle Inspiron 3000 series met code DASBIGSALE12

5% korting op Inspiron 3000 & 5000 series PSWCG407R9D86B
Shop Now >
10% korting op alle XPS & Alienware CZ?4TWH1RSTJ6S
Shop Now >
10% korting op Dell Gaming (G3, G5, G7) & Inspiron 7000 series B4QWNNSX8C64G9
Shop Now >
10% korting op alle SE Monitors PVS8R4HDTM82HN
Shop Now >
15% korting op alle monitors (exclusief SE series) 7HT9GHTFN138H?
Shop Now >
20% korting op alle Dell accessoires (exclusief monitors) G9PD4894L0CD?B
Shop Now >
Share Now
Alle bestellingen moeten door Dell worden goedgekeurd en geaccepteerd. Aanbiedingen die aan verandering onderhevig zijn, kunnen mogelijk niet worden gecombineerd met alle andere aanbiedingen. Belastingen, verzend- en administratiekosten en andere kosten zijn van toepassing. Geldig voor deelnemende landen en bij het voldoen aan subsidiabiliteitscriteria. Dell behoudt zich het recht voor om bestellingen die voortvloeien uit prijzen of andere fouten te annuleren. Getoonde aanbiedingen zijn alleen voor consumentenaankopen.
Succes ermee :) mocht je gebruikt hebben geef het even door.
Thanks @saharoen.
15% korting op monitors gebruikt (7HT9GHTFN138H? -Dell Advantage for Students Verloopt 21-4-2021).

Onderstaande code is ook nog geldig:
PVS8R4HDTM82HN Dell Advantage for Students Verloopt 31-1-2022

• Silvan94
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-03 20:08
*knip*, dat hoort hier niet thuis :)

[Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 09-04-2021 08:15]

• mobytoby
  • Laatst online: 12-03 23:08
HellevUUr schreef op donderdag 8 april 2021 @ 02:06:
[...]

Thanks @saharoen.
15% korting op monitors gebruikt (7HT9GHTFN138H? -Dell Advantage for Students Verloopt 21-4-2021).

Onderstaande code is ook nog geldig:
PVS8R4HDTM82HN Dell Advantage for Students Verloopt 31-1-2022
Deze lijken het niet meer te doen helaas :| , toch bedankt.

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:10
Nieuw kans voor vrienden van tweakers
Hoe gebruik je jouw exclusieve kortingscode?

Kopieer je kortingscode hieronder;
Klik "Shop nu" en selecteer het gewenste product;
Plak de kortingscode voor het uitchecken in de winkelwagen om je unieke korting direct te verzilveren!
Nu tijdelijk (tot en met 18 april) nog hogere korting:

12% korting op alle XPS laptops met DASXPS12
14% korting op alle Alienware laptops met DASAW14

Uitverkoop tot 30 april 2021!
- Tijdelijk 25% korting op accessoires met kortingscode: DASACCESS25

5% korting op Inspiron 3000 & 5000 series 1QFW9BLLK9WQ7F
Shop Now >
10% korting op alle XPS & Alienware C?XJXGL1G0LHN9
Shop Now >
10% korting op Dell Gaming (G3, G5, G7) & Inspiron 7000 series V?T19LG9C$0065
Shop Now >
10% korting op alle SE Monitors 7G1$C1VVRZ?5?R
Shop Now >
15% korting op alle monitors (exclusief SE series) VX2$KK5?F7W?QW
Shop Now >
20% korting op alle Dell accessoires (exclusief monitors) SXMN1?LBR0Z28Z
:)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Informatie over het aanvragen van studentenkorting staat beschreven in de TS, te vinden via Dell aanbiedingen- & kortingscodetopic - Studentenkorting

Wat willen we WEL in dit topic?
• Aanbiedingen en kortingscodes voor Dell Nederland/België
• Discussie over de verschillende aanbiedingen

Wat willen we NIET in dit topic?
• Dubbele aanbiedingen en kortingscodes
• Vragen om kortingscodes / aanbiedingen, deze posts zullen dan ook verwijderd worden.
• Aankoopadvies, daar hebben we Desktop Aankoopadvies en Laptop Aankoopadvies voor.
• Discussie / problemen over de verschillende modellen. In Complete Systemen & Laptops staan verschillende Dell-topics waar je kan discussiëren.
• Levertijden van Dell producten, daar hebben we Dell levertijden topic voor.
• Zoekvragen en offtopic reacties, deze zullen zonder pardon naar de Trashcan gegooid worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee