Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:32
Koen87 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:08:
Er is iets nieuws gevonden in de Galaxy SII met Touchwiz 4.0, Motion Zoom option!
mmm jij hebt dit topic niet helemaal gelezen...... ;)
joco schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 01:43:
weet niet als deze als is voor bij gekomen, maar dat is best cool om te zien

http://androidcommunity.c...-demo-exclusive-20110325/

[ Voor 28% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-03-2011 14:23 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
720P mkv gaat op mijn SGS prima. Het beste is om gebruik te maken van mvideoplayer omdat deze ook SSA/ASS-ondertiteling kan tonen. Ook heeft mvideoplayer speciale ondersteuning voor de SGS, omdat de SGS standaard een aantal codecs ingebouwd had.

Wat ik van de specificaties van de SGS2 heb gezien lijken de codecs weggehaald te zijn, want ik zie nergens dat de sgs2 native mkv's kan afspelen. Zou wel erg jammer zijn!

Op de wiki van de SGS2 worden mijn twijfels precies verwoord:

There is no official mention of whether the video codecs and formats of (Sorenson codec, MKV, FLV) will be supported in this device as they were in the previous Samsung Galaxy S.
Up to 1080p video resolution playback is supported both on Exynos and Tegra 2 respectively, although unlike the Exynos 4210, Tegra 2 doesn't support 'high profile' encoded h.264 video.

[ Voor 14% gewijzigd door Relief2009 op 29-03-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Nvm, oud nieuws, kan niet wachten tot ie komt O+

[ Voor 80% gewijzigd door mobileleon op 29-03-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 16:30
Brad Pitt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:59:
[...]

Nooit leuk om (beargumenteerde) negatieve dingen te lezen over je geliefde speeltje, alleen lofzang is natuurlijk toegestaan hè? In that case: het AMOLED scherm van een Samsung telefoon kan niet inbranden, retentie is een non-issue, Pentile matrix zie je niet, kleuren zijn mooi natuurlijk. Het is in één woord perfect!

Beter zo? Move on it is.
Je had gelijk, AMOLED schermen hebben er last van, ik kan het bevestigen. Nadat je er over begon, ben ik eens van heel dicht gaan kijken naar de plek van de notificatiebalk... en ja, zie de tijd er staan! Wel moet ik er bij vermelden dat je echt van heel dicht moet kijken en best met een lage helderheid. Maar denk niet dat er veel mensen zijn die hun scherm altijd maar 1 centimeter van hun ogen houden :p
Maar ja, hoop toch wel dat ze dit 'probleem' bij Super AMOLED + hebben opgelost, al zou dit me er niet van weerhouden om de Galaxy S II te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:06
http://www.telegraaf.nl/d...Europa__.html?sn=digitaal

Hmm, omdat HTC behoorlijk achterbleef met zijn toestellen begon ik toch te twijfelen of ik niet de SGS2 moest nemen. Nu is deze twijfel wel redelijk weg, vooral de screen resolution is een grote plus (960 x 540) en 3D is altijd mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
thecompany schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:18:
http://www.telegraaf.nl/d...Europa__.html?sn=digitaal

Hmm, omdat HTC behoorlijk achterbleef met zijn toestellen begon ik toch te twijfelen of ik niet de SGS2 moest nemen. Nu is deze twijfel wel redelijk weg, vooral de screen resolution is een grote plus (960 x 540) en 3D is altijd mooi meegenomen.
Resolutie is inderdaad wel beter, maar Super AMOLED + ziet er dan ook wel geweldig uit (niet dat ik het zelf heb gezien, maar op de filmpjes zag het er al vrij mooi uit :p)! Op andere vlakken is dat Super AMOLED + scherm dan wel weer beter denk ik dus
Qua specificaties is die ongeveer gelijk aan de Galaxy S II, al denk ik dat de EVO 3D toch wel een pak groter aanvoelt, mede door het zwaardere gewicht en door de dikte. Verder zijn ze echt aan elkaar gewaagd vind ik, toch ga ik voor de Galaxy S II gaan omdat ik de Sense interface van HTC niet zo geweldig vind... ja ik weet het, velen vinden dat het er geweldig uitziet, maar die nieuwe TouchWiz ziet er ook wel snel en best mooi uit vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
Het gaat hier om de Nexus S en de Optimus 2X Speed, niet de GS II.
Overigens wel vreemd dat de Nexus S zoveel beter presteert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thecompany schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:18:
Nu is deze twijfel wel redelijk weg, vooral de screen resolution is een grote plus (960 x 540)
Als dit hetzelfde soort scherm is zoals in een Motorola Atrix is de effectieve resolutie van de S2 dus alsnog hoger omdat deze gebruikt maakt van een RGB-paneel i.t.t. de Pentile-matrix in de Atrix. Even afwachten dus nog.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 29-03-2011 23:05 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 25-10 21:01
M-en-M schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:41:
[...]

Het gaat hier om de Nexus S en de Optimus 2X Speed, niet de GS II.
Overigens wel vreemd dat de Nexus S zoveel beter presteert...
Waarschijnlijk is softwareoptimalisatie hier doorslaggevend, maar vergeet niet dat de Nexus S ook een krachtige GPU heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
@o.a. Relief2009: Het zou wel erg zuur zijn als de SGii native geen mkv's ondersteunt... Het zou een stap terug zijn, maar het is in ieder geval niet bevestigd... Dus dank voor jouw bron. Verder ondersteunt de Samsung processor high profile encoding? Hmm... tijd dat reviewers deze badboy aan de tand gaan voelen! Niet alleen framerates en dat soort dingen, maar ook het 'simpel' afspelen van een emkaveetje.

En de Evo 3d komt naar Europa... 't Wordt er niet makkelijker op zo...

Daarnaast heb ik her en der filmpjes gezien waarin de schermen van verschillende toestellen worden vergeleken. Ik vind dat een lastige manier om schermen te vergelijken. Je zult het toch in real life moeten zien. Dergelijke vergelijkingsfilmpjes hebben alleen maar zin als de toestellen op dezelfde brightness staan afgesteld. Als een toestel meer brightness heeft dan de andere toestellen (bv. als alle toestellen op maximale brightness staan), dan zal de belichtingsmeter van de desbetreffende camera het beeld 'compenseren'. Op die manier is het scherm van het felste toestel niet overbelicht en zal het minder felle scherm automatisch iets donkerder ogen. Dit zegt niet alles over de kwaliteit van het scherm, meer over de hoeveelheid licht die het scherm produceert. En tja, dat SAMOLED+ mooiere zwartwaardes heeft, dat geloof ik wel. Maar zie je het verschil ook als je langere tijd je niet-SAMOLED+ toestel gebruikt? Sure, met de toestellen naast elkaar zie je het verschil. Maar tegenwoordig heb je toch niet zoveel slechte schermen meer in high end toestellen? Verwachten we eigenlijk niet op deze manier betere beeldkwaliteit van een telefoon dan van een gemiddelde monitor? I'm just saying...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ik kan je vertellen dat amoled er altijd veel slechter uitziet op filmpjes dan in het echt. De pracht van AMOLED zul je dan ook in het echt moeten zien.

En nee de zwartwaarde van LCD komt niet eens in de buurt. Wanneer je een filmpje afspeelt zul je snel merken wat ik bedoel. Op mijn sgs kan ik het onderscheid tussen de bovenste balk en de body niet zien. Zo zwart is het. LCD word natuurlijk steeds beter, maar de backlight is op geen enkele manier te compenseren.

En laat ik het niet over de kijkhoek hebben. Die is bij amoled superieur. Het nadeel is wel dat iemand met gemak met je mee kan kijken :(

[ Voor 22% gewijzigd door Relief2009 op 30-03-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
en wat moeten we hier van verwachten:

http://allaboutphones.nl/...rsie-van-de-Galaxy-S.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou wel eens de Galaxy S2 Mini kunnen zijn waar geruchten over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:29:
[...]

Dat zou wel eens de Galaxy S2 Mini kunnen zijn waar geruchten over gaan.
Nee is een geupgrade S:
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/14273

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juh maar er gingen geruchten dat Samsung met een kleiner toestel zou komen in de Galaxy S klasse. Dat zou wel eens dit toestel kunnen zijn. De geruchten molen had het toestel S2 mini gedoopt maar blijkt dat het nu S plus heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:27:
[...]

Juh maar er gingen geruchten dat Samsung met een kleiner toestel zou komen in de Galaxy S klasse. Dat zou wel eens dit toestel kunnen zijn. De geruchten molen had het toestel S2 mini gedoopt maar blijkt dat het nu S plus heet.
???

Nee. Zijn 2 verschillende mini zou 3,7" hebben ;)

Hier nog een linkje:
http://www.engadget.com/2...-a-1-4ghz-2011-edition-n/

Maakt ook allemaal niet uit....wij willen gewoon een SGS2!!! :+

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 31-03-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Iedereen wil de SGS2, maar nieuws over SGS Plus is irrelevant voor deze topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 01-04-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 13:08
Er is weer een Russische preview opgedoken:

http://www.mobiset.ru/articles/text/?id=5408

Waarom steeds uit Rusland vraag ik me af..

edit: Moet zeggen dat google translate het nog redelijk vertaalt naar het engels.

[ Voor 23% gewijzigd door AtlAntA op 01-04-2011 22:32 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
AtlAntA schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:54:
Er is weer een Russische preview opgedoken:

Vraag me ook af waarom altijd uit Rusland, hopelijk komen er snel Engelse videoreviews, dan versta ik er tenminste iets van :p Maar denk dat hij tweede week van april wel te koop komt in wat landen, dus dan zullen de reviews wel snel volgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Nou heb het hele verhaal even gelezen en als ik het goed heb begrepen zijn de min punten (wel in the eye of the beholder natuurlijk):

- Volume op oordoppen is te zacht.
- Het trillen is te zacht.
- Batterijduur is redelijk kort bij volop gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:26:
Nou heb het hele verhaal even gelezen en als ik het goed heb begrepen zijn de min punten (wel in the eye of the beholder natuurlijk):

Ja vind hem behoorlijk goed werken voor een preproductie toestel, die minpuntjes zouden nog weggewerkt kunnen worden met verbeterde software. Nu maar hopen dat hij er snel is!

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat trillen te zacht gaat wil ik nog wel voor lief nemen maar die andere twee zijn onacceptabel.

maar inderdaad. kan met software nog een hoop verbeterd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

At the maximum load (the brightness at the highest level, including Wi-Fi, Sync works with services Google, continuous video playback) smartphone worked for 5 hours.
Dat is nogal wat, 5 uur video playback op maximum brightness.

Maar ik begrijp die redenatie van die gast helemaal niet. Hij zegt dat de telefoon 6.3 uur talktime heeft en dat hij dat te kort vindt omdat hij 8 uur werkt. Hij is toch niet van plan om 6.3 uur lang te praten op zijn telefoon. Hij zegt dat hij 30 uur MP3 playback haalt en dat hij bij redelijk gebruik de 17 uur haalt.

Dat is toch best goed voor zo'n telefoon. 17 uur is acceptable voor mij, gezien ik 8 uur per dag slaap heb ik de telefoon dus maximaal 16 uur nodig. Dat is genoeg voor een recharge.

Dat de trillstand te zacht is, is een mening. Moet ik zelf eens ervaren voordat ik daar over kan oordelen. Over het geluid geeft hij verder geen technische informatie. Gebruikt hij de bijgeleverde oordopjes of andere oordopjes? Samsung heeft de neiging om hun oordopjes een impedancie van 8 ohm te geven terwijl 16 ohm de standaard is die meeste fabrikanten aanhouden. Als je dan 16 ohm oordopjes gebruikt bij een telefoon die getuned is op 8 ohm dan klinkt alles zacht en is het geluid vervormd.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:23:
[...]

[...]

Over het geluid geeft hij verder geen technische informatie. Gebruikt hij de bijgeleverde oordopjes of andere oordopjes? Samsung heeft de neiging om hun oordopjes een impedancie van 8 ohm te geven terwijl 16 ohm de standaard is die meeste fabrikanten aanhouden. Als je dan 16 ohm oordopjes gebruikt bij een telefoon die getuned is op 8 ohm dan klinkt alles zacht en is het geluid vervormd.
Hij gebruikt volgens mij de standaard oordopjes en daarna andere welke nog zachter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
AtlAntA schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:31:
[...]

Hij gebruikt volgens mij de standaard oordopjes en daarna andere welke nog zachter zijn.
Denk niet dat dit zo'n heel groot probleem is, lijkt me makkelijk softwarematig op te lossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:31:
[...]

Dat zegt hij niet. Hij zegt alleen dat hij een Shure en een Bose heeft gebruikt, meer niet. Hij zegt niet of zijn mening is gebaseerd op de standaard of de betere headsets. Dan is wat ik boven heb geschreven een verklaring.
Jo... schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:41:
[...]

Denk niet dat dit zo'n heel groot probleem is, lijkt me makkelijk softwarematig op te lossen!
Als de impedantie van de oordopjes niet goed is dan kan je er softwarematig weinig aan doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ok aangezien ik totaal nog geen android ervaring heb de volgende vraag:

Kennis van mij kwam gister met een nokia E7 aanzetten. Hij zei dat als hij de telefoon voor een radio speaker houdt tijdens een liedje de telefoon het liedje opzoekt op internet en je hem eventueel kan downloaden.
Heb het niet in actie gezien omdat hij geen internet bij zijn abbo heeft.

Nu is mijn vraag natuurlijk of dit ook mogelijk is met android of dat het in Touchwiz4 zit of iets dergelijks.
Heb ook even in de market gezocht maar kon zo snel niet iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-10 13:19
AtlAntA schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:28:

Kennis van mij kwam gister met een nokia E7 aanzetten. Hij zei dat als hij de telefoon voor een radio speaker houdt tijdens een liedje de telefoon het liedje opzoekt op internet en je hem eventueel kan downloaden.

Nu is mijn vraag natuurlijk of dit ook mogelijk is met android of dat het in Touchwiz4 zit of iets dergelijks.
Ja hoor dit is mogelijk met de applicatie Shazam uit de market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
rjn27 schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:31:
[...]

Ja hoor dit is mogelijk met de applicatie Shazam uit de market
Of SoundHound, ik vind SoundHound een beetje beter omdat je ook liedjes kan neuriën enzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Jo... schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:39:
[...]

Of SoundHound, ik vind SoundHound een beetje beter omdat je ook liedjes kan neuriën enzo :p
Is een beetje off-topic allemaal natuurlijk maar nog 1 vraagje:
Herkent deze software ook de wat oudere nederlandstalige piraten muziek?

Vanaf nu weer OT hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:37
AtlAntA schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:42:
[...]

Is een beetje off-topic allemaal natuurlijk maar nog 1 vraagje:
Herkent deze software ook de wat oudere nederlandstalige piraten muziek?

Vanaf nu weer OT hoor.
waarschijnlijk wel.. hij herkent echt de raarste dingen, alleen livesets vinden ze moeilijk.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:28:

Volgende keer zou je het natuurlijk kunnen proberen in het Android topic. Je begint al met "ik heb geen android ervaring" dus je had zelf al geidentificeert dat dit te maken heeft met Android en niet met Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:23:
[...]

Volgende keer zou je het natuurlijk kunnen proberen in het Android topic. Je begint al met "ik heb geen android ervaring" dus je had zelf al geidentificeert dat dit te maken heeft met Android en niet met Samsung.
noted. Tevens slordig van mij dat ik de search niet goed gebruikt heb.

OT: Filmpje gemaakt met de SGS2. YouTube: Samsung galaxy s 2 1080p sample

Wat me opvalt met veel filmpjes die gemaakt zijn met de SGS2 is dat ze nogal schudden. Zit er geen anti-shake of iets dergelijks op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:52:
[...]

OT: Filmpje gemaakt met de SGS2. YouTube: Samsung galaxy s 2 1080p sample

Wat me opvalt met veel filmpjes die gemaakt zijn met de SGS2 is dat ze nogal schudden. Zit er geen anti-shake of iets dergelijks op?
Ik denk dat die persoon gewoon heel trillerig is, gezien het sneeuwt buiten niet ondenkbaar. :)

Ik zie dat het niet ware 1080p is, het is beeld wat op lagere reolutie is opgenomen en dan met interpolatie naar een hogere resolutie is gebracht. Ik moet wel zeggen dat het alghoritme van Samsung veel beter is dan wat we tot nu toe hebben gezien. Neem bijvoorbeeld de Optimus 2x welke duidelijk vlekken laat zien.

YouTube: LG Optimus 2X 1080p Day video sample
YouTube: LG Optimus 2X 1080p Night video sample

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
YouTube: Пример видео, записанного Samsung Galaxy S II
YouTube: Второй пример видео, записанного Samsung Galaxy S II

Deze zijn opgenomen door een ander persoon en in een ander land. Wel even koud als je het zo ziet. En toch schudden deze ook.

Natuurlijk krijg een filmpje gemaakt met een mobiel nooit helemaal shake vrij maar ik vind dit toch wel een beetje veel.

Hierbij de wiki ook maar even:
Wikipedia: Samsung Galaxy S II

[ Voor 7% gewijzigd door AtlAntA op 03-04-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 09:04
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:00:
[...]
Ik zie dat het niet ware 1080p is, het is beeld wat op lagere reolutie is opgenomen en dan met interpolatie naar een hogere resolutie is gebracht. Ik moet wel zeggen dat het alghoritme van Samsung veel beter is dan wat we tot nu toe hebben gezien. Neem bijvoorbeeld de Optimus 2x welke duidelijk vlekken laat zien.

YouTube: LG Optimus 2X 1080p Day video sample
YouTube: LG Optimus 2X 1080p Night video sample
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe jij ziet dat het geen 'echte' 1080p opnames zijn? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor (ik vind de 1080p beelden ook niet indrukwekkend, want ik zie geen verbetering tov de 720p versies van dezelfde filmpjes). Bedoel je met 'vlekken' niet gewoon de compressie, die door YouTube wordt versterkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cinner schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:39:
[...]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe jij ziet dat het geen 'echte' 1080p opnames zijn? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor (ik vind de 1080p beelden ook niet indrukwekkend, want ik zie geen verbetering tov de 720p versies van dezelfde filmpjes). Bedoel je met 'vlekken' niet gewoon de compressie, die door YouTube wordt versterkt?
Die vlekken die je ziet in de 2x opnames. Dat zijn interpolatie vlekken. Dat maakt het sowieso al duidelijk. Als je echte 1080 opnames ziet en die vergelijkt met wat er uit een smartphone komt dan kun je ook duidelijk het verschil zien. De beelden zijn wat waziger.

Maar dat even terzijde, de sensor kan dat ook allemaal niet aan. Wat ze doen is allerlei "trukjes" toepassen om die resolutie omhoog te krikken zonder dat je er al te veel van merkt. Wij zijn toch geen pro's dus maakt allemaal niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Is er al ergens een 'unboxing' te vinden

Het merendeel van de videoreviews komen van de release ( Barcelona )
En iedereen is wel zo lyrisch over de hubs ( lijkt of die extra geplugged moesten worden van samsung )

Wat ik echter wil weten, is of de accu (eenvoudig) vervangbaar is
( zoals in de SGS1 )
achterkant open, accu omzetten, en klaar .... ?
of gaan ze op de 'alles in één tour' en gesloten toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
FreshMaker schreef op maandag 04 april 2011 @ 00:44:

En iedereen is wel zo lyrisch over de hubs ( lijkt of die extra geplugged moesten worden van samsung )

( zoals in de SGS1 )
check de Russische video's van de telefoon gepost elders in dit topic en je zal tal van foto's en enkele filmpjes vinden die dit onderwerp aansnijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
De russische video's tonen ook alleen maar de software, en snelheid
en als ze het er al over hebben, is het niet duidelijk voor mij, ik was ziek tijdens de spoedcursus russisch / pools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
FreshMaker schreef op maandag 04 april 2011 @ 00:52:
De russische video's tonen ook alleen maar de software, en snelheid
en als ze het er al over hebben, is het niet duidelijk voor mij, ik was ziek tijdens de spoedcursus russisch / pools

Daar stukje naar beneden scrollen en je ziet foto's van het toestel zonder achterklep en batterij. Dus de accu kan je gewoon zelf vervangen. Alleen de SD kaart is niet hot swappable wat ik persoonlijk weer een beetje jammer vind.

Als je google dat stuk naar het engels laat vertalen dan valt er nog wel wat van te maken. ;)

edit:
nog een filmpje maar dan buiten met de camera
YouTube: Galaxy s2

[ Voor 8% gewijzigd door AtlAntA op 04-04-2011 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:15
offtopic:
Spijtig dat consumenten electronica altijd focust op specs en zinloze getallen. Ik wil geen 1080p video recording, met een ranzig slechte kwaliteit als gevolg. Dan heb ik liever 480p met goeie kwaliteit!
Net zoals ik geen 12mpix camera wil hebben in een telefoon, want dat geeft erg slechte foto's, geef me gewoon een 5mpix met een grotere sensor, dan heb je kwalitatieve vooruitgang!
Een gsm van 8mm dun? Wil ik niet, maak hem dan 12mm en zorg dat er een 3000 mAh batterij in zit!
/end of rant :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
AtlAntA schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:54:

Jo... schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 22:10:
[...]

Vraag me ook af waarom altijd uit Rusland
Zuid- Korea ligt ook dicher bij Rusland :9
phobosdeimos schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:27:
offtopic:
Spijtig dat consumenten electronica altijd focust op specs en zinloze getallen. Ik wil geen 1080p video recording, met een ranzig slechte kwaliteit als gevolg. Dan heb ik liever 480p met goeie kwaliteit!
Net zoals ik geen 12mpix camera wil hebben in een telefoon, want dat geeft erg slechte foto's, geef me gewoon een 5mpix met een grotere sensor, dan heb je kwalitatieve vooruitgang!
Een gsm van 8mm dun? Wil ik niet, maak hem dan 12mm en zorg dat er een 3000 mAh batterij in zit!
Hier Satio met 12mpix die prachtige foto's maakt. Dat is direct ook de enige wat die goed doet maar dat terzijde ;)

[ Voor 50% gewijzigd door businka19 op 04-04-2011 10:52 . Reden: nog een quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
FreshMaker schreef op maandag 04 april 2011 @ 00:44:

( zoals in de SGS1 )
Heb nog even voor je gezocht en op het einde van het volgende filmpje zie dat hij het achterklepje eraf haalt.

Die dikke worstvingers komen me wel bekend voor trouwens.. :*)

YouTube: Galaxy S2 搶先體驗影片與功能、操作介紹~ Secrets

Edit:
SGS2 op youtube: YouTube: Samsung Galaxy S II anteprima browser da Telefonino.net

Edit2:
Man/jongen speelt maakt videofilmpje van de SGS2 en dan belt moeders op ander toestel. _O-
YouTube: Samsung Galaxy S2 Hands On [Exclusively in Pakistan]

Edit3:
Nog maar 1 en dan in het duits. Volgens mij heeft deze man het over een release van half mei.
YouTube: Samsung Galaxy S2 im Vorab Video-Test von handytarife.de

[ Voor 24% gewijzigd door AtlAntA op 04-04-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
offtopic:
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon
  • Laatst online: 15-08-2023
http://www.androidnews.de...t-exynos-cpu-kein-tegra-2

De Duitsers krijgen dus Exyos en geen Tegra-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Zie niet in hoe dat nu nieuws kan zijn. Is toch al een tijdje bekend dat wij (Europeanen) de i9100 krijgen en niet de i9103?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Het is dan ook een kwestie van de beste telefoon eruit kiezen die bij jou past. De flagship modellen zien we het vaakst omdat die ook het meeste naar voren worden geschoven als een aanduiding van het merk maar er zijn nog genoeg nadere telefoons op de markt die even goed zijn.

Neem bijvoorbeeld de HTC wildfire. Klein, licht, goedkoop en goede accutijden. Echt aanrader voor mensen die een smartphone willen maar er verder niet veel mee doen of van verwachten.

De camera van het ding kan me niet zoveel schelen. Die gebruik ik toch alleen als ik echt een foto wil maken. Als ik ergens naartoe ga (concert ofzo) dan neem ik altijd mijn compact camera mee. Voor mij zijn draagbaarheid, gewicht en software functionaliteit belangrijker.

De S2 heeft android dus software zit goed. Voor de rest bied de S2 goede CPU/GPU power in een compacte en lichte vorm.

Standaard zit er misschien geen 3000mAh accu bij maar de achterklep zit er niet vast op dus je kan er zelf eentje kopen. Dat ziet er dan zo uit:

http://www.smartphoneshop...ng-galaxy-s-3000-mah.html

Niet echt esthetische maar als het niet anders kan dan heb je de optie. Tevens is het formaat van een accu niet recht evenredig met de capaciteit. Als hij 4mm dikker wordt dan betekent dat dus niet dat je ineens de helft meer capaciteit hebt.
AtlAntA schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:27:
[...]

Zie niet in hoe dat nu nieuws kan zijn. Is toch al een tijdje bekend dat wij (Europeanen) de i9100 krijgen en niet de i9103?
Juh het ziet er al een tijdje uit alsof wij de i9100 krijgen maar de hoop was dat we de i9103 zouden krijgen met Tegra2, sAMOLED+ en NFC.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ini
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02-2024

.ini

.exe

Juh het ziet er al een tijdje uit alsof wij de i9100 krijgen maar de hoop was dat we de i9103 zouden krijgen met Tegra2, sAMOLED+ en NFC.
Was het niet zo dat die Tegra2 juist de mindere van de twee CPU's is?

spex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Laatst online: 28-10 09:04
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 00:06:
[...]
Die vlekken die je ziet in de 2x opnames. Dat zijn interpolatie vlekken. Dat maakt het sowieso al duidelijk.
Hopelijk is het niet teveel gevraagd, maar kun je een screenshot plaatsen waarop die vlekken duidelijk zichtbaar zijn? Ik zie namelijk alleen compressie. Wil het graag weten zodat ik het in de toekomst ook kan spotten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
.ini schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:15:
[...]

Was het niet zo dat die Tegra2 juist de mindere van de twee CPU's is?
Dacht ik ook ja. Vooral de GPU van de Tegra2 was slechter dan die van de Exynos, maar zo'n groot verschil was er (nog) niet tussen de beide, en de Tegra2 scoorde ook op sommige vlakken beter. Al denk ik dat dat vooral lag aan de software en dat bij benchmarks met de final software van Samsung de Exynos wel veel beter zal scoren dan de Tegra2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 19:48

The Wizard

Moderator Mobile
i9100:
Exynos
Super AMOLED+
NFC nog onbekend

i9103:
Tegra2
SuperLCD
NFC nog onbekend

Het is nog niet echt duidelijk welke processor beter of slechter is, ligt eraan wat je wil. Als gebruiker zul je niet het verschil (moeten) kunnen merken.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ini

.ini

.exe

i9100:
Exynos
AMOLED+
NFC nog onbekend
Maar... maar... wij krijgen toch zeker wel S-AMOLED+ toch?????? Anders ga ik verder zoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door .ini op 04-04-2011 14:33 ]

spex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.ini schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:32:
[...]

Maar... maar... wij krijgen toch zeker wel S-AMOLED+ toch?????? Anders ga ik verder zoeken.
Denk wel dat veel mensen zo denken. Die S-Amoled Plus is toch wel de major selling point. Of er een exynos of tegra 2 in komt boeit niet echt zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Volgens de laatste berichten komt de i9100 in Europa uit, en de 9103 in Azië. Dus we hoeven ons geen zorgen te maken :).
.ini schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:32:
[...]

Ik bedoel uiteraard de Super AMOLED+, ik heb het woordje super er nog voor gezet voor de duidelijkheid ;)

[ Voor 57% gewijzigd door The Wizard op 04-04-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:22:
[...]

Daar stukje naar beneden scrollen en je ziet foto's van het toestel zonder achterklep en batterij. Dus de accu kan je gewoon zelf vervangen. Alleen de SD kaart is niet hot swappable wat ik persoonlijk weer een beetje jammer vind.

Als je google dat stuk naar het engels laat vertalen dan valt er nog wel wat van te maken. ;)

edit:
nog een filmpje maar dan buiten met de camera
YouTube: Galaxy s2
Kijk daar hebben we iets aan !

Thanks

Dat hij niet hotswappable is, kan ik mee leven, zovaak wissel ik de SDkaartjes niet uit
( heb nu de N900, daar kan het ook niet makkelijk mee )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cinner schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:18:
[...]

Hopelijk is het niet teveel gevraagd, maar kun je een screenshot plaatsen waarop die vlekken duidelijk zichtbaar zijn? Ik zie namelijk alleen compressie. Wil het graag weten zodat ik het in de toekomst ook kan spotten ;)
Het is H.264.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
FreshMaker schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:21:
[...]

Kijk daar hebben we iets aan !

Thanks

Dat hij niet hotswappable is, kan ik mee leven, zovaak wissel ik de SDkaartjes niet uit
( heb nu de N900, daar kan het ook niet makkelijk mee )
Youre welcome.
Heb zelf de N96 en heb een tijdje 3-4 kaartjes gehad met films en series erop omdat ik regelmatig een paar dagen van huis ben. Dan is het wel makkelijk dat je zo kan swappen.
Even telefoon uit en dan achterklepje eraf plus batterij eraf en dan SD kaartje wisselen is ook niet zo verschrikkelijk veel werk natuurlijk.

De kaartjes bij mijn n96 zijn maar 8gb groot en hier kunnen weer wat grotere in dus dan hoef ik ook niet zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Mijn huidige n900 heeft 27GB vrij, en ik zet op de interne opslag ook wat series / films als ik weet dat ik veel wachttijden heb , zoals in de rij voor een (stadion)concert.

Dan komt het 16GB kaartje inderdaad ook uitermate van pas.
divx op een 3,5" scherm is goed te doen, dus 'straks' op een 4.3" helemaal !

Ik las hier en daar ook de mogelijkheid van usb OTG, dus dan is een cardreader // usbstokje ook zo aangesloten, doen we op de iPad ook, met camera connection kit, en iFile ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:17
Wanneer komt ie nou uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Euhm, lezen? Ergens in mei volgens de laatste berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:17
Ja dat weet ik.. :p ik mag 1 mei verlengen..Of de LG 2x Speed of de SGS 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Laatst online: 20-10 09:15
haha Queros, wat denk je dat men hier gaat zeggen?

LG 2x Speed natuurlijk! 8) ;) >:)

[ Voor 10% gewijzigd door DeKoetsier op 04-04-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De HTC Pyramid zou ik dan ook meenemen in je overweging. Ziet er ook niet geheel brak uit qua specs.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-10 17:52
Brad Pitt schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:57:
De HTC Pyramid zou ik dan ook meenemen in je overweging. Ziet er ook niet geheel brak uit qua specs.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Ik was zeker om voor een S2 te gaan, maar HTC gooit nu toch roet in het eten. Die benchmark was veelbelovend, zeker omdat ik er van uit ging dat HTC (/quallcomm) het nooit erg goed deed qua graphics. Ik ben nu in ieder geval extra benieuwd naar Exynos prestaties met final software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Aan de andere kant heeft HTC de bootloader flink dichtgetimmerd, dus grote kans dat je je toestel nooit kan rooten. Zulke dingen moet je goed uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Relief2009 schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:13:
Aan de andere kant heeft HTC de bootloader flink dichtgetimmerd, dus grote kans dat je je toestel nooit kan rooten. Zulke dingen moet je goed uitzoeken.
true true, maar de desire hadden ze ook 'goed' geblokkeerd met nieuwe software... ook gekraakt... maar s2 staat nog wel bovenaan mijn lijst. HTC maakt het zeker weer moeilijker zeker omdat mijn desire heel erg goed was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:57:
Het is natuurlijk smaak, maar ik vind hem niet zo mooi en hij is ook vrij dik (en dat met een groot scherm).
Maar de specs en HTC bouw maken het wel een optie, voor mij tot nu toe de enige voor sgs2.

edit: Exacte dikte weet ik niet maar ik vind hem er dik uit zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-04-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Queros schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:37:
Ja dat weet ik.. :p ik mag 1 mei verlengen..Of de LG 2x Speed of de SGS 2
Je MAG verlengen ... is geen verplichting ...

Ik zou het even afwachten, je oude abo nog even laten doorlopen, tot de SGS2 uitkomt ( wat in dit topic de beste keuze is )
En dan pas verlengen.

Wat ook een optie is, ga naar een webshop, en verleng met dat toestel, dan krijg je hem zsm na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
FreshMaker schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 00:44:
[...]

Je MAG verlengen ... is geen verplichting ...

Ik zou het even afwachten, je oude abo nog even laten doorlopen, tot de SGS2 uitkomt ( wat in dit topic de beste keuze is )
En dan pas verlengen.
Dat is precies wat ik ook doe. Ik mag verlengen sinds augustus 2010 (dacht dat het 2011 was vandaar..)
Mag nu al zo lang verlengen/overstappen dat die paar extra weken ook nog wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:14
Golf2vr6 schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:21:
[...]

Het is natuurlijk smaak, maar ik vind hem niet zo mooi en hij is ook vrij dik (en dat met een groot scherm).
Maar de specs en HTC bouw maken het wel een optie, voor mij tot nu toe de enige voor sgs2.
Want de HTC bouw is zo goed? Ik heb anders minder goede ervaringen met vooral de HTC Diamond en HTC Touch Pro 2. Wat een prut toestellen waren dat zeg qua bouwkwaliteit.

Mijn Desire is iets beter maar nog niets om over naar huis te schrijven.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 05-04-2011 08:27 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:20
Dat is natuurlijk een kulargument. HTC is van heel ver gekomen sinds de diamond's en Touch Pro 2's

De desire is een stuk beter gebouwd dan de Galaxy S imo

Ik heb een SGS en maten een Desire

Ah, het is de beroemde Phusebox. Je zou ook eens positief zijn

[ Voor 49% gewijzigd door 418O2 op 05-04-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:14
418O2 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:47:
Dat is natuurlijk een kulargument. HTC is van heel ver gekomen sinds de diamond's en Touch Pro 2's

De desire is een stuk beter gebouwd dan de Galaxy S imo

Ik heb een SGS en maten een Desire

Ah, het is de beroemde Phusebox. Je zou ook eens positief zijn
De Desire is verder een top toestel, daar niet van. Maar qua bouwkwaliteit is het maar een fragiel ding. Tenminste de eerste lichting die ik heb, geen ervaring met andere. (Oh ja, 1 klein minpuntje dan nog; het interne geheugen. Irriteert me inmiddels meerdere malen per week als ik weer eens moet updaten en niks werkt omdat ie vol zit (met nog 20mb vrij :S).

De Legend is dan weer een stuk beter met zijn unibody. Jammer dat dat niet meer wordt toegepast in topmodellen. Het is nu wil je óf een stevige telefoon óf een telefoon met de laatste nieuwe features.

De SGSII staat bij mij bovenaan de lijst als vervanger, maar als ik lees dat de Samsungs nog minder zijn qua bouwkwaliteit ga ik dit keer maar niet de gok nemen een dergelijk toestel te kopen zonder het zelf in mijn handen te hebben gehad.

Dan moet het maar een Desire S worden uit pure wanhoop en behoefte aan een stevigere telefoon.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
  • Laatst online: 20-05 07:23
Neem dan de HTC Legend als je echt een stevige telefoon wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Phusebox schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:58:
[...]

De Desire is verder een top toestel, daar niet van. Maar qua bouwkwaliteit is het maar een fragiel ding. Tenminste de eerste lichting die ik heb, geen ervaring met andere. (Oh ja, 1 klein minpuntje dan nog; het interne geheugen. Irriteert me inmiddels meerdere malen per week als ik weer eens moet updaten en niks werkt omdat ie vol zit (met nog 20mb vrij :S).

De Legend is dan weer een stuk beter met zijn unibody. Jammer dat dat niet meer wordt toegepast in topmodellen. Het is nu wil je óf een stevige telefoon óf een telefoon met de laatste nieuwe features.

De SGSII staat bij mij bovenaan de lijst als vervanger, maar als ik lees dat de Samsungs nog minder zijn qua bouwkwaliteit ga ik dit keer maar niet de gok nemen een dergelijk toestel te kopen zonder het zelf in mijn handen te hebben gehad.

Dan moet het maar een Desire S worden uit pure wanhoop en behoefte aan een stevigere telefoon.
Maat(en meerdere vriendinnen) van me heeft de Samsung galaxy s en ik hem hem er nog nooit over gehoord dat de bouwkwaliteit bagger is. Alhoewel ik zelf wel tevreden ben met de bouwkwaliteit van de desire. Echter had ik hiervoor ook een HTC touch dual en die was weer bagger... dus tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb de SGS, en het is echt een sterke telefoon, mensen denken gelijk dat de plastic achterkant fragiel is, maar dat klopt niet, is flexibel, daardoor bij valpartijen blijft het toestel ook heel. Voorkant is van Gorilla Glass en het chassis is van magnesium, erg licht en sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:20
dat klopt. hij voelt heel licht en goedkoop aan.

Heb hem nog niet echt hard laten vallen dus ik weet niet of hij echt degelijk is. Volgens mij is het 1x op de straat geklettert en daar heb ik 1 krasje op de 'zilveren' rand aan overgehouden, dus dat valt op zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
oh oh...ho ho....ik heb niet gezegd dat de sgs geen goede bouw heeft he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 01:09:
[...]

Dat is precies wat ik ook doe. Ik mag verlengen sinds augustus 2010 (dacht dat het 2011 was vandaar..)
Mag nu al zo lang verlengen/overstappen dat die paar extra weken ook nog wel kan.
Verstandige move

Hier is het oktober '11 & juni '12 dus nog even de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
FreshMaker schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:47:
[...]

Verstandige move

Hier is het oktober '11 & juni '12 dus nog even de tijd
Ik mag 6 juni verlengen, nu is dat niet echt ontopic, maar stel dat ik nou wil wachten op de testen en reviews van HTC dual core en deze en de tijd gaat verder dan 6 juni, wordt ie automatisch verlengd... kan ik daarna nog een mobiel aanvragen oid?

jullie hebben gelijk...ignore deze post :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Ewivis op 05-04-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt dit een beetje irritant worden. Kunnen jullie die discussie over verlengen niet even in het abo topic voeren? Als er even iets offtopic tussen door komt vindt ik niet erg maar de laatste paar berichten gaan alleen maar daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:57:
Ik vindt dit een beetje irritant worden. Kunnen jullie die discussie over verlengen niet even in het abo topic voeren? Als er even iets offtopic tussen door komt vindt ik niet erg maar de laatste paar berichten gaan alleen maar daarover.
Voor de mensen die niet weten waar... (als die er zijn)...:
[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-04-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:57:
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-10 12:32
weet iemand of er een kabel bestaat die van mini usb naar hdmi gaat voor de galaxy s? _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
dave1972 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:11:
weet iemand of er een kabel bestaat die van mini usb naar hdmi gaat voor de galaxy s? _/-\o_
De Galaxy S heeft geen HML dacht ik, dus dat zal niet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:11:
Misschien weten ze het in de galaxy s topic... Hier gaat het over de S2, verder weten wij ook niks. Gewoon te dom zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Samsung is on a mission, er komt een 1.2 GHZ dualcore chip in:

Samsung I9100 Galaxy S II dual-core CPU will run at 1.2 GHz

The Samsung I9100 Galaxy S II is a pretty powerful beast as it is with it Exynos chipset featuring a dual-core Cortex-A9 CPU and Mali 400 GPU. However Samsung obviously decided 1GHz is not good enough for their flagship so they are adding even more oomph to it.

The company's Estonian office has just confirmed through their Facebook page that the two CPU cores will be running at 1.2 GHz, rather than the previously announced 1GHz. That update brings the Samsung I9100 Galaxy S II to the top of the Cortex-A9 class, in pure computing power, at least.

It's a surprising move, we admit. We've never seen processor specs jump midway from announcement to release but that's obviously the case, The Galaxy S II official microsite no longer lists the exact technical specs of the CPU, so we can only assume something's cooking there for real.

What we don't know yet is how this new chip compares to the new Qualcomm Snapdragons, featuring a 1.4 GHz dual-core Scorpion CPUs. We guess we'll see about that in a couple of months time when the Galaxy S II and the HTC EVO 3D will both be finalized.

It should be pretty obvious by now that 2011 is going to be as good a year for Andriod fans as 2010.

Bron: Gsmarena.com

TOP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
alwaysleft schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:58:
Samsung is on a mission, er komt een 1.2 GHZ dualcore chip in:

Samsung I9100 Galaxy S II dual-core CPU will run at 1.2 GHz

The Samsung I9100 Galaxy S II is a pretty powerful beast as it is with it Exynos chipset featuring a dual-core Cortex-A9 CPU and Mali 400 GPU. However Samsung obviously decided 1GHz is not good enough for their flagship so they are adding even more oomph to it.

The company's Estonian office has just confirmed through their Facebook page that the two CPU cores will be running at 1.2 GHz, rather than the previously announced 1GHz. That update brings the Samsung I9100 Galaxy S II to the top of the Cortex-A9 class, in pure computing power, at least.

It's a surprising move, we admit. We've never seen processor specs jump midway from announcement to release but that's obviously the case, The Galaxy S II official microsite no longer lists the exact technical specs of the CPU, so we can only assume something's cooking there for real.

What we don't know yet is how this new chip compares to the new Qualcomm Snapdragons, featuring a 1.4 GHz dual-core Scorpion CPUs. We guess we'll see about that in a couple of months time when the Galaxy S II and the HTC EVO 3D will both be finalized.

It should be pretty obvious by now that 2011 is going to be as good a year for Andriod fans as 2010.

Bron: Gsmarena.com

TOP :)
Weet het nog niet zo. Samsung India zei net dat de Samsung Galaxy S II wereldwijd pas in Juni gaat komen, waarschijnlijk omdat ze hun processors nog moeten overclocken vrees ik...
Natuurlijk ook wel goed nieuws, al weet ik niet of het echt een groot verschil gaat maken qua user experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:01
Hoop dat de user experience wel in verhouding staat met wat het meer van de batterij gaat vragen. Maar sowiezo wel tof nieuws, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt mij dat de batterij duur er niet veel beter op word :F
1 ghz dual is meeeeer dan zat!!!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:22:
lijkt mij dat de batterij duur er niet veel beter op word :F
1 ghz dual is meeeeer dan zat!!!
kan je em altijd nog underclocken, als dat mogelijk is dan :| met die bootlockers van tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-10 06:53
Jullie weten nog niet eens HOE de batterij presteert. Hou dat gezeur voor je. Daarnaast is het ook nog niet bekend hoe energie"zuinig" de processor omgaat. Daarnaast is meestal jou beeldscherm wat het meeste energie vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ini

.ini

.exe

Dat is wel een goed punt: welke dingen kun je allemaal doen om de batterijduur te maximaliseren?

Ik roep maar wat: misschien weet iemand nog meer?

- Brightness minimum
- Theme / vormgeving met veel zwart
- Korte standby/sleep timer
- CPU underclocken
- ?
- ?

spex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
.ini schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:55:
Dat is wel een goed punt: welke dingen kun je allemaal doen om de batterijduur te maximaliseren?

Ik roep maar wat: misschien weet iemand nog meer?

- Brightness minimum
- Theme / vormgeving met veel zwart
- Korte standby/sleep timer
- CPU underclocken
- ?
- ?
Ik zie helaas niet de relevantie van jouw bericht voor deze topic? We kunnen wel lekker ouwehoeren over accuduur, maar op dit moment weten we nog niets en dan kunnen we het ook niet hebben over maximaliseren.

[ Voor 12% gewijzigd door Relief2009 op 06-04-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ini

.ini

.exe

Nee ik ook niet 8)7

spex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-02-2023
Hey hoi,
ik heb een klein vraagje, 12 April komt als goed is de HTC Pyramid (Sensation) uit en die heeft een single core 1.2GHz. Ik zit zelf heel erg aan de SGII te denken, maar die is een dual core 1GHz. nou vroeg ik mij af hoe je nou naar zoiets moet kijken, want 1.2 is toch meer als 1.0?

Edit: ik lees net dat het toch een 1.2 GHz dual core, maar als het niet zo was (Want je hebt ook single core 1GHz, hoe zou je zoiets vergelijken?)

[ Voor 20% gewijzigd door wmnone op 06-04-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
wmnone schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:27:
Hey hoi,
ik heb een klein vraagje, 12 April komt als goed is de HTC Pyramid (Sensation) uit en die heeft een single core 1.2GHz. Ik zit zelf heel erg aan de SGII te denken, maar die is een dual core 1GHz. nou vroeg ik mij af hoe je nou naar zoiets moet kijken, want 1.2 is toch meer als 1.0?

Edit: ik lees net dat het toch een 1.2 GHz dual core, maar als het niet zo was (Want je hebt ook single core 1GHz, hoe zou je zoiets vergelijken?)
Samsung Galaxy S II krijgt 1.2 GHz dual core, net zoals de HTC Sensation. En Dual Core is dubbel zo snel als een Single Core denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo... schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:50:
[...]

Samsung Galaxy S II krijgt 1.2 GHz dual core, net zoals de HTC Sensation. En Dual Core is dubbel zo snel als een Single Core denk ik.
Dat denk je verkeerd. :P Omdat de twee cores veel andere componenten delen (geheugen, bussen, opslag) is de snelheidswinst niet lineair. Het grote voordeel van meerdere cores is dat 2 (of meer) die lager geclockt zijn het zelfde werk kunnen verrichten als 1 core die hoger is geclockt. Dit resulteert in energie besparing. Dat is meteen ook de reden waarom men dualcore processors gebruikt in smartphones, niet om de snelheids winst (android is nog niet zo goed met multithreading) maar vanwege de energie besparing welke het met zich meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
wmnone schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:27:
Hey hoi,

Reviews lezen ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.