• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:17
M-en-M schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:32:
[...]

Bij HTC wordt de "op het scherm leggen" beweging gebruikt om de ringtone stil te maken. (Wat ook erg handig is)
Hier wordt de beweging gebruikt om de telefoon op te hangen, een beetje als een gewone telefoon op de haak slaan. :+
Ja kan zijn, weet in ieder geval dat ik die dingen nooit gebruik bij mijn HTC Desire :p
Denk dus ook niet echt dat ik ze vaak zal gebruiken bij de SGS II.
En LCD is toch echt wel lelijk als je het zo samen met Super AMOLED Plus ziet... alleen dat zwart al laat het Super AMOLED Plus er veel beter uit zien.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
Heb je bij Samsung eigenlijk ook themes op de TouchWiz interface? Want wordt eigenlijk een beetje ziek van die FisherPrice kleuren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
Nope.

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05 23:24
Phusebox schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:11:
Heb je bij Samsung eigenlijk ook themes op de TouchWiz interface? Want wordt eigenlijk een beetje ziek van die FisherPrice kleuren.
Helaas niet, de mensen op XDA en MoDaCo hebben er inmiddels wel al duizend-en-één onofficiële gemaakt voor TW3.0 op de originele Galaxy S telefoons.

[Voor 6% gewijzigd door M-en-M op 15-04-2011 15:16]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
M-en-M schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:15:
[...]

Helaas niet, de mensen op XDA en MoDaCo hebben er inmiddels wel al duizend-en-één onofficiële gemaakt voor TW3.0 op de originele Galaxy S telefoons.
Hmm jammer. Over Launcher Pro Plus ben ik ook niet echt te spreken, kan al maanden niet updaten terwijl ik betaald heb, dus dat valt ook al af.

En met die vrolijke kleurtjes kan ik al helemaal niet overweg.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11-2022
AWD launcher of SPB Shell 3d?

• M-en-M
Phusebox schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:29:
[...]

Hmm jammer. Over Launcher Pro Plus ben ik ook niet echt te spreken, kan al maanden niet updaten terwijl ik betaald heb, dus dat valt ook al af.

Inderdaad, maar om een beetje een idee te krijgen wat de community wellicht mogelijk gaat maken...
Een lijst met een groot aantal thema's voor de huidige Galaxy S.

Ik stoor me persoonlijk niet heel erg aan de keuze voor het huidige kleurenschema, maar ik kijk toch uit naar mogelijke thema's.

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 12:50
Phusebox schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:29:
[...]

De updates gaan inderdaad erg langzaam de laatste maanden, maar hij (de ontwikkelaar) is ook bezig met een grote recode. Het is wel vreemd dat dit zo lang duurt ja. Maar wie weet krijgen we met LauncherPro 1.0 veel meer features erbij..

Thema's zijn leuk, maar na verloop van tijd kap je ermee is mijn ervaring.

[Voor 6% gewijzigd door Relief2009 op 15-04-2011 15:36]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
Lees net via Daanno op Twitter dat de prijs rond de 650 los gaat liggen.
http://twitter.com/#!/daanno/status/58883699973963776
http://twitter.com/#!/daanno/status/58883895629852673

bij 2jr met een 40-50 eu abo nog 200 euro...

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11-2022
Op smarthponeshop staat hij voor €609, ik weet niet of dit al definitief is, sorry voor de offtopic.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:12

Bullet NL

Eigen Wijs

Wil iemand een nieuw deel te starten met toevoegingen aan de TS welke hier al zijn gepost of besproken?
Zo ja, neem even contact met mij op

Reacties met info of discussie over de levertijd, beschikbaarheid en abonnementen mogen in een [Samsung Galaxy S II] levertijden- en abonnemententopic in de Telecomproviders hoofdgroep.

[Voor 39% gewijzigd door Bullet NL op 15-04-2011 15:47]

Cogitationis poenam nemo patitur

Anoniem: 403590

418O2 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:37:
Lees net via Daanno op Twitter dat de prijs rond de 650 los gaat liggen.
http://twitter.com/#!/daanno/status/58883699973963776
http://twitter.com/#!/daanno/status/58883895629852673

bij 2jr met een 40-50 eu abo nog 200 euro...
wow, en ik was van plan om een 1 jarige abo af te sluiten :(

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-05 08:28
Nog maar een keer mijn vraag herhalen:

Is er als iets bekend over het aanbod van de films en tvseries waarover gesproken wordt in de 'trailers'? In amerika worden contracten afgesloten met CBS enzo, maar zijn die series dan ook te bekijken vanuit nederland.

Je moet dan wel 1 of 2 euro per aflevering betalen, maar dat heb ik graag over voor de laatste series

• M-en-M
PhoneArena's Galaxy S II preview

Interessant detail: Je kan nu ook de DNIe+ settings aanpassen, DNIe+ is wat Samsung gebruikt voor veel van hun (high-end/AMOLED of SLCD) toestellen om bij plaatjes het contrast te verhogen en de kleuren dieper te maken. Deze modus heet nu Dynamic, verder zijn er ook "Movie" (dat vooral het contrast verhoogt) en Standard, wat het iets normalere kleuren geeft. In de video speler kan je zelfs persoonlijk de warmte van de kleuren aanpassen.

[Voor 69% gewijzigd door M-en-M op 15-04-2011 16:09]

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Laguna

Connaisseur

Bullet NL schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:40:
Wil iemand een nieuw deel te starten met toevoegingen aan de TS welke hier al zijn gepost of besproken?
Zo ja, neem even contact met mij op
/me Schuift Golf2vr6 naar voren.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• M-en-M
Wat betreft de batterijduur:
"We accidentally left the phone with the screen on all night at full brightness, with the battery charged about 70%, and after eight hours it still had juice in the morning to wake us up, but died down shortly after that."
:o

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Alleen met OLED schermen maakt het natuurlijk wel uit of het beeld relatief donker of juist licht was.

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-05 19:07

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2021
SizzLorr schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 01:31:
[...]

Juh dan is hij NL. :) Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat er geen officiële informatie bron achter zit. Ik weet dat hij claimt dat hij contacten heeft bij Samsung en een paar dagen geleden op XDA en Twitter rondt moest spammen maar die actie is nauwelijks geloofwaardig te noemen.
Natuurlijk is hij NL, anders stond er wel "Poland" in zijn Twitter en geen "Polen" :P

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-05 19:07

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:23

The Wizard

Moderator Mobile
Hehehe, hij is grappig :)

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 12:50
Ik zal zo Deel 2 van dit topic activeren. Graag niet meer hier reageren!

We gaan dus hier verder:

Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2

[Voor 59% gewijzigd door Relief2009 op 15-04-2011 18:42]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:12

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit deel is op slot, hier: Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2 gaan we verder

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee