Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dit kan echter niet allemaal beschikbaar gesteld worden voor applicaties, hetzelfde geldt voor de eerste Galaxy S.Laguna schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:19:
@M-en-M
Dat gaat misschien op voor de Sensation, maar zeker niet voor de SGSII en ook niet voor de Optimus 2x. Die beschikken namelijk over beduidend meer intern flash geheugen (respectievelijk 16/32GB en 8GB) en dan doel ik niet op het RAM geheugen.
Dit wordt aangegeven binnen het OS als "externe opslag" (ook al is het intern) en werkt via hetzelfde principe als een MicroSD kaart binnen Android.
Dat was dus juist mijn punt.. waarom bewust voor deze beperking gekozen is bij Android OS.M-en-M schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:22:
[...]
Dit kan echter niet allemaal beschikbaar gesteld worden voor applicaties, hetzelfde geldt voor de eerste Galaxy S.
Dit wordt aangegeven binnen het OS als "externe opslag" (ook al is het intern) en werkt via hetzelfde principe als een MicroSD kaart binnen Android.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Het is niet een beperking maar een ontwerp keuze van Linux. OS files, I/O, hardware, alles wordt netjes gerangschikt in directory structuur. Ook al heb je meerdere schijven in je systeem, alles wordt als een groot boom weergegeven. Dit kan verwarrend zijn als je Windows gewend bent maar opzich is het best logische dat ze het zo doen. Dat Android de systeem bestanden standaard niet weergeeft en dat mobieltjes makers de systeem bestanden standaard ontoegankelijk maken is iets anders.Laguna schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:32:
[...]
Dat was dus juist mijn punt.. waarom bewust voor deze beperking gekozen is bij Android OS.
Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!
Interessant, maar volledig irrelevant. Waarom niet de hele capaciteit gebruikt kan worden voor apps gaat het om.SizzLorr schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:01:
Het is niet een beperking maar een ontwerp keuze van Linux. OS files, I/O, hardware, alles wordt netjes gerangschikt in directory structuur. Ook al heb je meerdere schijven in je systeem, alles wordt als een groot boom weergegeven. Dit kan verwarrend zijn als je Windows gewend bent maar opzich is het best logische dat ze het zo doen. Dat Android de systeem bestanden standaard niet weergeeft en dat mobieltjes makers de systeem bestanden standaard ontoegankelijk maken is iets anders.
Nickname does not reflect reality
Omdat je als standaard gebruiker geen toegang hebt tot de systeemfiles en omdat Linux ook is geinstaleerd op de root partitie. Om het kort samen te vatten zeg maar. Of zoals M-en-M al zei. Als je een HD hebt van 300GB en je installeert Windows 7, dan kijk je toch ook niet raar op dat Windows 7 10 GB inneemt.Brad Pitt schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:28:
[...]
Interessant, maar volledig irrelevant. Waarom niet de hele capaciteit gebruikt kan worden voor apps gaat het om.
[Voor 15% gewijzigd door SizzLorr op 13-04-2011 17:31]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro
2 gig zijn het er. Ontwerp van Android is gewoon zo. met 2.0 is daar een omweg voor een vanaf 3.0 is het helemaal weg.alexhooven schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:36:
maar wel als ze dan zeggen van die 300g hou je 290gig over, maar toch kan je maar 1gig gebruiken voor apps
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro
Dat is duidelijk. Maar waarom kiest Android ervoor om hiervoor max 2Gb te reserveren? En niet 3GB of 16GB?SizzLorr schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:43:
[...]
2 gig zijn het er. Ontwerp van Android is gewoon zo. met 2.0 is daar een omweg voor een vanaf 3.0 is het helemaal weg.
Dit is geen fysische beperking (denk ik) dus wat heb je eraan? Is het een soort van partitionering?? Hoe moet ik dit zien en wat is het nut hiervan?
Dit zijn eigenlijk vragen over Android en niet over de SGS2 maar goed daar gaat ie dan.MIQ schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:03:
[...]
Dat is duidelijk. Maar waarom kiest Android ervoor om hiervoor max 2Gb te reserveren? En niet 3GB of 16GB?
Dit is geen fysische beperking (denk ik) dus wat heb je eraan? Is het een soort van partitionering?? Hoe moet ik dit zien en wat is het nut hiervan?
Dan komen we weer terug op mijn eerste antwoord een beperking van het OS. Omdat de appcache een groot bestand is waar alles in staat kan het niet groter zijn dan 2gig.

Volgende week een review online van mobile-review.com van een 1.2ghz proc! Benieuwd!Eldar just tweeted that the battery life about doubled comparing to SGS1
50% after 8 hours of heavy usage on EDGE
http://twitpic.com/4kdiir
http://twitpic.com/4kdiib
EDIT: he just described the usage - more than one hour of talk time, 5 pics, SMS-in 200, out 10. He states so far this is the best batt life he ever experienced on a mobile.

http://www.gsmarena.com/s...alaxy_s_ii-review-588.php
"The video player had absolutely no trouble with any of the files we threw at it – starting with .WMV, through .AVI (DivX and XviD) and .MP4 to .MKV (H.264). Resolution wasn’t a problem either – the Samsung Galaxy S II played FullHD files. Large files of over 2GB worked as well."
[Voor 82% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-04-2011 22:04]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256
Geweldige video player zo te zien. Dan kan ik mijn 720P .mkv series er dus makkelijk op af spelen zonder eerst te moeten converteren. Lijkt me ook leuk om te gebruiken als media speler, op 'n grote TV. Als je ergens anders bent gewoon ff HML adaptertje aansluiten op de SGS II en voila, je kan snel filmpje kijkenGolf2vr6 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:45:
Nieuwe review van GSMArena:
[...]

lol, laat Catch22 dit maar niet lezenJo... schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:14:
[...]
Geweldige video player zo te zien. Dan kan ik mijn 720P .mkv series er dus makkelijk op af spelen zonder eerst te moeten converteren. Lijkt me ook leuk om te gebruiken als media speler, op 'n grote TV. Als je ergens anders bent gewoon ff HML adaptertje aansluiten op de SGS II en voila, je kan snel filmpje kijken

http://www.superetrader.c...ung-i9100-seine-16gb.html
In the box:
Samsung Galaxy S II phone
Battery
USB Mains charger
MicroUSB data dable
Stereo handsfree <---------
Quick start guide
Was ik nog nergens tegen gekomen....maar ik kan het ook gemist hebben.
[Voor 23% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-04-2011 22:21]
Damn it's good 2b a Tweaker!
Voor prijzen en levertijden kun je in het abonnementen topic een kijkje nemen. Het toestel zal ongeveer tussen 550 a 600 euro kosten. Dan begrijp ik niet zo goed waar jij die 500 euro bijbetalen vandaan haalt als je je abo verlengt.spanx schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:55:
Wauw..... Nu wil ik hem nog sneller hebben ... Maar de prijs? Ik vind 500 euro bijbetalen voor een verlenging van een Abbo iets te veel van het goede... Meestal doe ik maar 1-1,5 jaar met een telefoon.....
SimOnly aboSizzLorr schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:02:
[...]
Voor prijzen en levertijden kun je in het abonnementen topic een kijkje nemen. Het toestel zal ongeveer tussen 550 a 600 euro kosten. Dan begrijp ik niet zo goed waar jij die 500 euro bijbetalen vandaan haalt als je je abo verlengt.

[Voor 76% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-04-2011 23:13]
Juh maar dan betaal je niet bij.... dan koop je hem gewoon

Touchwiz ziet er zeer volwassen uit. Alleen die icoontjes weer en het lockscreen welke niet soepel werkt. Die lockscreen is mijn grootste ergernis met de SGS. Dat hij niet in 1x unlockt is onacceptabel voor mij.
[Voor 28% gewijzigd door SizzLorr op 14-04-2011 00:20]
http://pocketnow.com/andr...initial-3-000-on-quadrant
Hoop dat iemand die nieuwe touchwiz naar de originele Galaxy kan bregen(A)
hoe lock je hem dan? Want dat begrijp ik dan even nietSizzLorr schreef op donderdag 14 april 2011 @ 00:15:
[...]
Juh maar dan betaal je niet bij.... dan koop je hem gewoon
Touchwiz ziet er zeer volwassen uit. Alleen die icoontjes weer en het lockscreen welke niet soepel werkt. Die lockscreen is mijn grootste ergernis met de SGS. Dat hij niet in 1x unlockt is onacceptabel voor mij.
Het lockscreen is dat grote oranje vlak, en bij alle filmpjes zie je dat ze daar moeite mee hebben om hem in 1 keer goed te unlocken.alexhooven schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:26:
[...]
hoe lock je hem dan? Want dat begrijp ik dan even niet
Jammer dat ze daar niet een mooiere en betere oplossing voor hebben gevonden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De HTC Sensation, die heeft een mooi en functioneel lockscreen. Maar om alleen dan voor de HTC te kiezen...Phusebox schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:28:
[...]
Het lockscreen is dat grote oranje vlak, en bij alle filmpjes zie je dat ze daar moeite mee hebben om hem in 1 keer goed te unlocken.
neem aan dat je dat lockscherm kan uitschakelen en je eigen lockscherm wel kan installeren?Phusebox schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:28:
[...]
Het lockscreen is dat grote oranje vlak, en bij alle filmpjes zie je dat ze daar moeite mee hebben om hem in 1 keer goed te unlocken.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC
Joh,Relief2009 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 01:49:
Eldar heeft een quadrant-score laten zien van 3000+
http://pocketnow.com/andr...initial-3-000-on-quadrant
Golf2vr6 in "Het Samsung Galaxy S II-topic - deel 1"

En nog een post met vergelijkingen:
Golf2vr6 in "Het Samsung Galaxy S II-topic - deel 1"
[Voor 14% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-04-2011 09:11]

Googles nieuwe muziekplayer gaat volgens mij het spelen van muziek uit 'de cloud' faciliteren. Dan hoef je dus in principe geen muziek meer op je telefoon te hebben

En als ik een abo heb met een max aan 1GB per mnd?418O2 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:23:
[...]
Handig dat het kan, maar mijn punt was dat als je je telefoon gaat gebruiken als mobiele mediaplayer, je niet echt handig bezig bent
Googles nieuwe muziekplayer gaat volgens mij het spelen van muziek uit 'de cloud' faciliteren. Dan hoef je dus in principe geen muziek meer op je telefoon te hebben

Maar thuis/op je werk heb je vaak wel wi-fi
ik heb momenteel een iphone. bovenop me toestel zit een "lock-knop" heeft die SGSII dit ook?Ewivis schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:59:
[...]
neem aan dat je dat lockscherm kan uitschakelen en je eigen lockscherm wel kan installeren?
oke. leek me ergens ook wel vanzelfsprekend, maar dacht vraag het toch ff

Juh zijn meerdere apps voor maar dan raak je meteen de functionaliteit die Samsung heeft ingebouwd kwijt. Alhoewel de HTC Sense unlock methode het populairst is en naar mijn mening de beste.Ewivis schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:59:
[...]
neem aan dat je dat lockscherm kan uitschakelen en je eigen lockscherm wel kan installeren?
Je hebt weer eens gelijk is helemaal niet handig. Voortaan neem ik wel mijn media player mee....en weet je wat waarom dan ook gelijk niet meteen de foto camera, mp3 speler, tom tom, tablet, radio usbstick, mini hd, stapel sd's en een mooie rugzak om dit allemaal in te doen. Je smartphone kan het allemaal....maar dat is niet handig???418O2 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:23:
[...]
Handig dat het kan, maar mijn punt was dat als je je telefoon gaat gebruiken als mobiele mediaplayer, je niet echt handig bezig bent
Kun je mij uitleggen wat er nu niet handig aan is om alles in 1 apparaat, die je in je broekzak kunt meenemen, te hebben?

Omdat als je HD films opslaat, je gauw 8Gb per film kwijt bent. Dan kan je 3-4 films opslaan.Golf2vr6 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:31:
[...]
Je hebt weer eens gelijk is helemaal niet handig. Voortaan neem ik wel mijn media player mee....en weet je wat waarom dan ook gelijk niet meteen de foto camera, mp3 speler, tom tom, tablet, radio usbstick, mini hd, stapel sd's en een mooie rugzak om dit allemaal in te doen. Je smartphone kan het allemaal....maar dat is niet handig???
Kun je mij uitleggen wat er nu niet handig aan is om alles in 1 apparaat, die je in je broekzak kunt meenemen, te hebben?
De overige functies kan een smartphone prima overnemen, maar je blijft zitten met weinig opslag.
Volgens mij kan je het wel zo fiksen dat je telefoon als USB host werkt, dan zou je een externe HD/usbstick kunnen aansluiten met meer ruimte.
Mwah je kunt een HD film met redelijke kwaliteit best in 2-3 GB krijgen.418O2 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:38:
[...]
Omdat als je HD films opslaat, je gauw 8Gb per film kwijt bent. Dan kan je 3-4 films opslaan.
De overige functies kan een smartphone prima overnemen, maar je blijft zitten met weinig opslag.
Volgens mij kan je het wel zo fiksen dat je telefoon als USB host werkt, dan zou je een externe HD/usbstick kunnen aansluiten met meer ruimte.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als je je rugzak kwijt bent ook.....spanx schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:36:
Het is juist handig, maar als je hem kwijt bent ben je gelijk alles kwijt....
Het zal toch niet zo zijn dad je geen backup kan maken van de SGS2spanx schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:36:
Het is juist handig, maar als je hem kwijt bent ben je gelijk alles kwijt....

enne die post hierboven en hieronder natuurlijk

[Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-04-2011 11:04]
Backup maken van je rugzak gaat zo moeilijk. Backup maken van een telefoon is zo gedaan.

Ik vind het net wel handig. Even een mogelijke situatie: Leerkracht is afwezig op school --> uur studie zonder opdracht --> wij mogen film kijken --> ik ga 's middags naar huis --> zet film op de SGS II --> ga terug naar school en we mogen film kiezen --> ik even opscheppen met mijn SGS II dat ik hem kan aansluiten op de TV daar418O2 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:23:
[...]

En zo zijn er nog wel meer situaties dat het gewoon super handig kan zijn. Om hem thuis als mediaspeler te gaan gebruiken is inderdaad beetje raar, aangezien je er thuis meestal wel al eentje hebt. Maar ergens anders heb je niet altijd een mediaspeler, ik zou mijn kleine WD media spelertje dan bv. wel naar school kunnen nemen, maar dan lijkt de SGS II me toch net iets handiger om te vervoeren.
[Voor 75% gewijzigd door pven op 14-04-2011 14:29]
De telefoon biedt een mogelijkheid om HD films af te spelen, dit hakt erin op het gebied van opslag ja maar wat dan nog? Het scheelt het moeten converteren van films/series die je toch al had gedownload voor je eigen HDTV thuis of het downloaden van een telefoonversie, je hebt in ieder geval de mogelijkheid om je telefoon op een HDTV aan te sluiten. Je hebt een toestel met veel mogelijkheden, of ze allemaal even noodzakelijk zijn is een tweede maar je wilt ze toch kunnen gebruiken al is het maar af en toe?
En daarnaast, je hoeft toch ook niet altijd 100 films op je toestel te hebben?
Al met al houd ik de SGS 2 goed in de gaten. Ik heb nu een Optimus 2x (vervanger van mijn SGS) en deze bevalt op zich prima, maar toch zou de SGS 2 net dat beetje extra kunnen bieden (meer ram, betere camera, mooier scherm, etc) waarbij voor mij wel heel belangrijk zal zijn of het toestel te rooten en te modden gaat zijn.
Excuse moi, dat heb ik dan gemistGolf2vr6 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:50:
[...]
Het zal toch niet zo zijn dad je geen backup kan maken van de SGS2
enne die post hierboven en hieronder natuurlijk

Reken er maar op dat het toestel te rooten en te modden zal zijn. De SGS heeft een actieve community en telefoons zijn makkelijk te hacken vergeleken met HTC's.m0ridin schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:08:
Waar gaat dit nou allemaal over, iedereen moet toch voor zich weten hoe hij of zij de telefoon gebruikt.
De telefoon biedt een mogelijkheid om HD films af te spelen, dit hakt erin op het gebied van opslag ja maar wat dan nog? Het scheelt het moeten converteren van films/series die je toch al had gedownload voor je eigen HDTV thuis of het downloaden van een telefoonversie, je hebt in ieder geval de mogelijkheid om je telefoon op een HDTV aan te sluiten. Je hebt een toestel met veel mogelijkheden, of ze allemaal even noodzakelijk zijn is een tweede maar je wilt ze toch kunnen gebruiken al is het maar af en toe?
En daarnaast, je hoeft toch ook niet altijd 100 films op je toestel te hebben?
Al met al houd ik de SGS 2 goed in de gaten. Ik heb nu een Optimus 2x (vervanger van mijn SGS) en deze bevalt op zich prima, maar toch zou de SGS 2 net dat beetje extra kunnen bieden (meer ram, betere camera, mooier scherm, etc) waarbij voor mij wel heel belangrijk zal zijn of het toestel te rooten en te modden gaat zijn.
[Voor 10% gewijzigd door Relief2009 op 14-04-2011 12:36]
Heeft HTC niet nee? Geestig.Relief2009 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:36:
De SGS heeft een actieve community
Meen je? Dacht dat er wel (extreem makkelijk) hackbare HTC's geweest zijn eigenlijk. Leer elke dag weer iets.en telefoons zijn makkelijk te hacken vergeleken met HTC's.
Op de site van Samsung staat een stuk over het downloaden van films en series voor een paar euro per film/aflevering. Is er al een lijst bekend van het aanbod?
[Voor 78% gewijzigd door pven op 14-04-2011 14:30]
Ja, sinds kort hebben ze er eentje gekocht

Voel je je aangesproken of zo? Ik snap niet waarom je HTC erbij haalt bij het stukje over community. Iemand vroeg op Samsung een beetje goed te modden en rooten zijn en daar heb ik op gereageerd.Brad Pitt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:41:
[...]
Heeft HTC niet nee? Geestig.
[...]
Meen je? Dacht dat er wel (extreem makkelijk) hackbare HTC's geweest zijn eigenlijk. Leer elke dag weer iets.
De laatste HTC's zij verre van makkelijk hackbaar. HTC heeft nogal goed beveiligde bootloaders erop gezet in de laatste modellen. Hiermee kun je dus niet meer makkelijk rooten. Ze hebben ook duidelijk in een persbericht aangegeven dat ze hun Intellectual Property willen beschermen door de nieuwe bootloaders.
Mijn vader kan zijn Wildfire nog steeds niet rooten na 4 maanden.
[Voor 16% gewijzigd door Relief2009 op 14-04-2011 14:59]
Welke functionaliteit raak je dan kwijt?SizzLorr schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:56:
[...]
Juh zijn meerdere apps voor maar dan raak je meteen de functionaliteit die Samsung heeft ingebouwd kwijt.
[Voor 4% gewijzigd door .ini op 14-04-2011 14:02]
Misschien muziek controls ofz..ini schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:02:
Over het lockscreen:
[...]
Welke functionaliteit raak je dan kwijt?
Je quote een hele lap tekst en reageert op iets wat nog geen 10% van dat bericht betrof. Maar goed, ik zal je wel verkeerd hebben begrepen. My bad, excuses.Relief2009 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:38:
Iemand vroeg op Samsung een beetje goed te modden en rooten zijn en daar heb ik op gereageerd.
Dat is nogal wat anders als dat er eerst stond hèDe laatste HTC's zij verre van makkelijk hackbaar.

Helaas is dat zo ja en daardoor vervalt voor mij de Sensation dan ook meteen (plus dat ie waarschijnlijk een Pentile display gaat hebben maar daar is nog weinig over te lezen of dat daadwerkelijk zo is).HTC heeft nogal goed beveiligde bootloaders erop gezet in de laatste modellen. Hiermee kun je dus niet meer makkelijk rooten. Ze hebben ook duidelijk in een persbericht aangegeven dat ze hun Intellectual Property willen beschermen door de nieuwe bootloaders.
Klopt, vriendin van mij ook. Vind dat juist een van de charmes van het hele Android gebeuren. Zij niet, stoort zich behoorlijk aan het constanste spelen er mee. Maar ja, ieder zijn ding I guess.Mijn vader kan zijn Wildfire nog steeds niet rooten.
Ja... het begint hier ook erg te worden. Zeker aangezien m'n i8910 uit 2009 het net nu aan het begeven is en ik mezelf dus ook niet meer kan voorhouden dat ik pas een nieuwe tel mag kopen als m'n huidige kapot is (ik doe alleen aan sim-only)AtlAntA schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:15:
[...]
Geloof me je bent niet de enigste.. Ik probeer nu een beetje afstand te nemen van het apparaat zodat ik er niet al op uitgekeken ben voordat het hier in huis is. Maar dat is makkelijker gezegd daqn gedaan. Toch wel zo mogelijk enkele malen per dag dit topic (en andere) checken etc..
De afstand die ik vooralsnog neem is dat ik de eerste resultaten van het kunnen rooten / een custom rom erop plaatsen afwacht.
Ik kan het filmpje niet meer vinden maar Samsung had allerlei notificaties en controls in het lockscreen ingebouwd. Andere lockscreen apps hebben vergelijkbare functionaliteit maar het is niet altijd hetzelfde als die van fabriek uit..ini schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:02:
Over het lockscreen:
[...]
Welke functionaliteit raak je dan kwijt?
Anoniem: 403590
Volgens mij kan de social hub daar toch iets mee?Anoniem: 403590 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:08:
Een vraagje.., Op youtube zie je soms in de filmpjes van SGS2 de windows msn messenger. Voor zover bekend heeft android toch geen windows msn messenger?
Of kun je zijn MSN/mail adres opslaan bij het profiel..
Tja design is puur smaak. Vind het zelf juist een mooi ding.
Voor de rest kan ik er weinig mee, omdat het nogal veel blabla is en weinig inhoud (deze preview). Verder is het een preview van de zoveelste pre-production model.
Inderdaad, eerste toonaangevende review zal van Mobile-Review.com zijn! Die heeft wel de final in zijn hand, en is nogal te spreken over de batterijRelief2009 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:59:
[...]
Voor de rest kan ik er weinig mee, omdat het nogal veel blabla is en weinig inhoud (deze preview). Verder is het een preview van de zoveelste pre-production model.

Relief2009 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:59:
[...]
Tja design is puur smaak. Vind het zelf juist een mooi ding.
+1RMX schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:09:
[...]
Inderdaad, eerste toonaangevende review zal van Mobile-Review.com zijn! Die heeft wel de final in zijn hand, en is nogal te spreken over de batterij
Alleen ben ik onderhand zo sgs2 geil, dat ik alles bekijk/deel wat ik er van kan vinden......

[Voor 32% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-04-2011 17:17]

Alhoewel ik kan begrijpen dat je heel graag wat anders wil als je nu een n97 hebt

LOL. Ik heb ook een N97. Vandaag pre-order geplaatst op Amazon: 580 euro, Eind april wordt ie verzonden zeggen ze.. (Lijkt me sterk)418O2 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:18:
't is maar een telefoon he
Alhoewel ik kan begrijpen dat je heel graag wat anders wil als je nu een n97 hebt![]()
Ontopic:
Kan niet wachtten om MHL uit te testen!!
Tja dat kan je zo wel zeggen over elke hobby/passie.418O2 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:18:
Alhoewel ik kan begrijpen dat je heel graag wat anders wil als je nu een n97 hebt![]()
die N97...die...die.....laat maar.....die...die....wat een.....echt...die...dat...@#@!#@!.......418O2 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:18:

(zelfs hacks/custom firm etc..het blijft een FAIL)
YouTube: Samsung Galaxy S2 RAM Info e Hardware tour (Italiaans)
he talks about the huge amount of free ram (684 without user's running applications), features of the new super amoled plus display (more sub-pixels, reduced battery drain etc.), quickness of boot (6 sec. to be full operative) and app installation, available space for user apps (2 gb), battery (1650 mh) and he confirms the 1.2 ghz cpu
[Voor 28% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-04-2011 17:28]
Die 6 seconden klopt toch niet echt. Vanaf het moment dat hij opsprong tot het moment dat het lockscreen verscheen telde ik toch wel ongeveer 15 seconden. (Wat trouwens wel extreem snel is in vergelijking met vele andere android phones)Golf2vr6 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:24:
[...]
die N97...die...die.....laat maar.....die...die....wat een.....echt...die...dat...@#@!#@!.......![]()
![]()
(zelfs hacks/custom firm etc..het blijft een FAIL)
YouTube: Samsung Galaxy S2 RAM Info e Hardware tour (Italiaans)
[...]
[Voor 6% gewijzigd door Jo... op 14-04-2011 17:34]
(Spaghetti Engelse versie)
Deze Mario heeft trouwens totaal geen problemo met lockscreen.
[Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-04-2011 17:55]
Hier hebben de aanwezigen de Galaxy S II kunnen uitproberen en is tevens duidelijk geworden dat het toestel in Juni geleverd gaat worden met een Super-AMOLED Plus-display.
PSN ID = Jorco

Edit: volgens SamFirmware op twitter.
SamFirmware
@SamFirmware SamFirmware
Samsung want the same like HTC Bootloaders will be locked. (SamsungBenelux)
Zie ook:
http://forum.xda-develope...read.php?t=1021721&page=4
[Voor 79% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-04-2011 19:07]
Bron?Golf2vr6 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:59:
Tegenvaller....bootloader is waarschijnlijk locked
SamFirmware is geen officiële bron. Het is een of andere UK repairshop dacht ik maar er zitten geen officiële mensen achter.Golf2vr6 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:59:
Tegenvaller....bootloader is waarschijnlijk locked
Edit: volgens SamFirmware op twitter.
SamFirmware
@SamFirmware SamFirmware
Samsung want the same like HTC Bootloaders will be locked. (SamsungBenelux)
Zie ook:
http://forum.xda-develope...read.php?t=1021721&page=4
SamFirmware is NLSizzLorr schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:15:
[...]
SamFirmware is geen officiële bron. Het is een of andere UK repairshop dacht ik maar er zitten geen officiële mensen achter.

edit: fixed
[Voor 8% gewijzigd door AtlAntA op 14-04-2011 20:44]
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ligt het aan mij of kan niemand meer op de site van GSMArena komen?AtlAntA schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:34:
GSMarena's 2e (p)review:
EDIT: Google Chrome zegt: "Other users are also experiencing difficulties connecting to this site, so you may have to wait a few minutes." Dus ligt niet aan mij

btw, is dit nog steeds met het pre-production toestel?
EDIT2: is dat niet de review die al van gisteren online staat?
EDIT3: site werkt terug, is inderdaad de preview van gisteren, niet een tweede dus...
[Voor 41% gewijzigd door Jo... op 14-04-2011 20:42]
Maar niet eerder hier gedeeld toch?Jo... schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:36:
[...]
Ligt het aan mij of kan niemand meer op de site van GSMArena komen?
EDIT: Google Chrome zegt: "Other users are also experiencing difficulties connecting to this site, so you may have to wait a few minutes." Dus ligt niet aan mij
btw, is dit nog steeds met het pre-production toestel?
EDIT2: is dat niet de review die al van gisteren online staat?
EDIT3: site werkt terug, is inderdaad de preview van gisteren, niet een tweede dus...
damn daar heb ik dus over heen gelezen. Excuses..
Jawel sinds kort is er een MSN app van Microsoft gemaakt door MiyowaAnoniem: 403590 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:08:
Een vraagje.., Op youtube zie je soms in de filmpjes van SGS2 de windows msn messenger. Voor zover bekend heeft android toch geen windows msn messenger?
https://market.android.co...wlm&feature=search_result
Pc build in progress: Evolv Shift Air/X570/32gb 3600CL16/RTX2070s/500gb Samsung Evo/2tb Intel 660p/Bequiet SFX-L 600w - RTX3000/Ryzen 4000 here i come
Eldar van Mobile-review.com beweert via twitter (http://twitter.com/eldarmurtazin) dat de SGS2 battery life misschien wel 50% beter is dan die van de SGS. http://twitpic.com/4kdiir en http://twitpic.com/4kdiib
Lijkt me toch geen slecht nieuws
Ook al oud nieuwsAtlAntA schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:16:
Poging om weer in de plus te komen met nieuws.
Eldar van Mobile-review.com beweert via twitter (http://twitter.com/eldarmurtazin) dat de SGS2 battery life misschien wel 50% beter is dan die van de SGS. http://twitpic.com/4kdiir en http://twitpic.com/4kdiib

Wel goed dat er een goede batterij in zit, want het is soms echt wel rampzalig met m'n HTC Desire, gaat amper een dag mee.
Heb gelezen dat het grote verschil waarschijnlijk door het SAMOLED+ scherm en de dualcore processor komt.Jo... schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:17:
[...]
Ook al oud nieuwsMaar hier nog niet vermeld denk ik.
Wel goed dat er een goede batterij in zit, want het is soms echt wel rampzalig met m'n HTC Desire, gaat amper een dag mee.
RMX in "Het Samsung Galaxy S II-topic - deel 1"AtlAntA schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:16:
Poging om weer in de plus te komen met nieuws.

ok ik hou op. Ga in de VUT ofzo denk ik maar..

tussen 1:45 en 1:55 bijvoorbeeld....
YouTube: Web browsing: Samsung Galaxy S II vs. LG Optimus 2X
quote: ChainfireThere is no doubt this is (for now) secret info.
We'll be trying to dump a real SGS2 tonight. It's an engineering sample, which means it might have unlocked bootloaders even though retail hasn't. But we have problems even before dumping, so don't get your hopes up.
As for fixing the Galaxy Tab, that was done by employing unlocked bootloaders we already had. The big hack was getting them back on the device in a working state. If the SGS2 comes locked out of the box, we don't have this (major!) advantage. Unless of course we manage to dump this engineering device, we may be in luck.
However, keep in mind that Samsung has not yet released any stock firmware locked. Even for the Galaxy Tab, the firmwares with locks are leaked firmwares, not official ones. There have been official firmwares for the Galaxy Tab after the leaked firmwares, and those official firmwares did not come with locked bootloaders.
As far as I know, there is still not a single official firmware out there which includes locked bootloaders.
As for SamFirmware, sometimes he has correct info, sometimes not. I know I neither like nor trust the guy, though. There's been a lot of "shit".
Ik zou toch maar echt goed gaan vergelijken. Android browser is qua scrollen totaal niet vloeiend. En door gebruik te maken van checkerboards en images kun je toch soepel scrollen, zoomen zonder dat het schokkerig gaat. YouTube: HTC Desire HD BrowserEwivis schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:45:
waarom checkerboards bij de browser? dat heb ik nu met mijn htc desire met desire hd rom ook niet en gaat het ook vloeiend.... Het lijkt wel een iPhone4....
tussen 1:45 en 1:55 bijvoorbeeld....
YouTube: Web browsing: Samsung Galaxy S II vs. LG Optimus 2X
Reviewer zegt ook dat het browser soepel gaat, maar niet zo soepel als de iPhone. Je merkt ook dat bij het zoomen dat het wat schokkerig gaat.
Ik heb nu de SGS en in 2.1 zat er geen checkerboard en het browsen was nogal laggy. Maar met 2.2 en checkerboard was het vele malen soepeler en eigenlijk net zo goed als op de iPhone die ik daarvoor had. Ik weet niet hoe je het moet uitleggen, maar het is alsof er van elke pagina een png gemaakt word waardoor het veel soepeler zoomt. Je merkt ook dat het wazig is en nadat je klaar bent met zoomen het weer scherp word. Het is een techniek die ze ook bij de iPhone gebruiken en wat ervoor zorgt dat het browsen erg lekker gaat.
Ik moet wel zeggen dat ik sinds een paar weken fan ben van Opera Mobile 11. Daar gaat het scrollen en zoomen net zo soepel zonder checkerboard.
So so , dat zijn wel keiharde woorden van Chainfire richting SamFirmware.
[Voor 34% gewijzigd door Relief2009 op 14-04-2011 22:34]
SameFirmware heeft ook al op Chainfire gereageerd op twitter:Relief2009 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:22:
So so , dat zijn wel keiharde woorden van Chainfire richting SamFirmware.
http://twitter.com/#!/SamFirmware/statuses/58630036592402432
http://twitter.com/#!/SamFirmware/statuses/58630446912782336
Alleen zal hij dat niet snel lezen want zijn twitter is: ChainfireXDA

Wat een inhoudloze reactie van SamFirmware. Chainfire heeft het over betrouwbaarheid van SF en niet over toegang tot roms.Golf2vr6 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:55:
[...]
SameFirmware heeft ook al op Chainfire gereageerd op twitter:
http://twitter.com/#!/SamFirmware/statuses/58630036592402432
http://twitter.com/#!/SamFirmware/statuses/58630446912782336
Alleen zal hij dat niet snel lezen want zijn twitter is: ChainfireXDA
Het enige wat SamFirmware doet is het aanleveren van firmware's. Het is nog steeds XDA die de roms moet hacken.
Juh dan is hij NL.

[Voor 7% gewijzigd door SizzLorr op 15-04-2011 08:30]
Samsung Mobile NL Beste Melvin,
Wij krijgen een 4.3" Super AMOLED plus scherm

Groeten,
Het Samsung Mobile Team
http://www.facebook.com/SamsungMobileNL
Ze lijken me niet eens zo heel gimmicky, alleen misschien die ene waar je twee vingers op het scherm en dan zoomt door de telefoon naar voor of achter te leunen.
[Voor 51% gewijzigd door Golf2vr6 op 15-04-2011 14:27]

Die Motion Controls lijken me wel handig, al zie ik niet echt in wat dat zoomen met twee vingers handiger maakt dan pinch to zoom. Ook zou je eerder denken dat als je je SGS II dichter naar je bij brengt dat hij uitzoomt, aangezien het dan dichter bij je ogen komt, waardoor het dus minder groot hoeft te zijn.
Verder gaat dat met de HTC Desire ook dat je hem zo omgedraaid op tafel legt om op te leggen dacht ik.
Bij HTC wordt de "op het scherm leggen" beweging gebruikt om de ringtone stil te maken. (Wat ook erg handig is)Jo... schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:29:
Veel filmpjes
Die Motion Controls lijken me wel handig, al zie ik niet echt in wat dat zoomen met twee vingers handiger maakt dan pinch to zoom. Ook zou je eerder denken dat als je je SGS II dichter naar je bij brengt dat hij uitzoomt, aangezien het dan dichter bij je ogen komt, waardoor het dus minder groot hoeft te zijn.
Verder gaat dat met de HTC Desire ook dat je hem zo omgedraaid op tafel legt om op te leggen dacht ik.
Hier wordt de beweging gebruikt om de telefoon op te hangen, een beetje als een gewone telefoon op de haak slaan.

Dit topic is gesloten.