Ja, het kan nooit dubbel zo snel zijn inderdaad, maar als je benchmarks vergelijkt is het toch wel bijna dubbel zo snel.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:56:
[...]
Dat denk je verkeerd.Omdat de twee cores veel andere componenten delen (geheugen, bussen, opslag) is de snelheidswinst niet lineair. Het grote voordeel van meerdere cores is dat 2 (of meer) die lager geclockt zijn het zelfde werk kunnen verrichten als 1 core die hoger is geclockt. Dit resulteert in energie besparing. Dat is meteen ook de reden waarom men dualcore processors gebruikt in smartphones, niet om de snelheids winst (android is nog niet zo goed met multithreading) maar vanwege de energie besparing welke het met zich meebrengt.
Beargumenteer dan je post met bronnenJo... schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:59:
[...]
Ja, het kan nooit dubbel zo snel zijn inderdaad, maar als je benchmarks vergelijkt is het toch wel bijna dubbel zo snel.
Verwijderd
Volgens Engadget zou de CPU tot 1,2GHz upgegrade worden en de levering verlaat worden tot juni
http://www.engadget.com/2...2ghz-delayed-until-may-o/
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 19:09 ]
Ehhh mei of juni staat er...Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:06:
Volgens Engadget zou de CPU tot 1,2GHz upgegrade worden en de levering verlaat worden tot juni
Nee, er staat dat hij nu voor Mei staat maar dat dat een maand verplaatst wordt (Juni).
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
De facebook page waar het nieuws vandaan komt:
http://www.facebook.com/p...2.115781871780782&theater
http://www.facebook.com/p...2.115781871780782&theater
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dus alle info van die 1.0 ghz naar 1.2 Ghz komt van 1 post op facebook van een dude uit Estland?
Hopelijk is het geen typfoutje
Volgens GSMarena is het ook bevestigd door anonieme bronnen bij Samsung zelf.spl3ndr schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:37:
Dus alle info van die 1.0 ghz naar 1.2 Ghz komt van 1 post op facebook van een dude uit Estland?
Toch jammer dat er al sinds een tijdje geen enkel officieel bericht van samsung zelf naar buiten is gekomen, Het gaat allemaal via lokale of via via bronnen.
edit: Toch wel 1 van de beste filmpjes die ik van deze telefoon heb gezien. Is volgens mij ook nog een officieel Samsung filmpje.
YouTube: Видеорелиз: подробно о Samsung Galaxy S II
[ Voor 26% gewijzigd door AtlAntA op 07-04-2011 00:57 ]
Ik versta weinig russisch, maar is dat adaptertje wat hij er op het laatst inprikt een HDMI adapter?
Nee ik denk dat het gewoon een adapter is van micro USB naar gewone USB maten voor stickies e.d.gebruikershaes schreef op donderdag 07 april 2011 @ 01:13:
Ik versta weinig russisch, maar is dat adaptertje wat hij er op het laatst inprikt een HDMI adapter?
Verwijderd
Als ik dat alles zie dan weet ik niet of ik Vanilla of dit wil. Dit is toch echt een flinke verbetering op wat we tot nu toe hebben gezien (HTC, Google Vanilla, LG, Motorola, etc.). Het enige wat een domper zou zijn als er bugs of performance problemen zijn met de Samsung software.AtlAntA schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:42:
[...]
Volgens GSMarena is het ook bevestigd door anonieme bronnen bij Samsung zelf.
Toch jammer dat er al sinds een tijdje geen enkel officieel bericht van samsung zelf naar buiten is gekomen, Het gaat allemaal via lokale of via via bronnen.
edit: Toch wel 1 van de beste filmpjes die ik van deze telefoon heb gezien. Is volgens mij ook nog een officieel Samsung filmpje.
YouTube: Видеорелиз: подробно о Samsung Galaxy S II
Nee hoor, als je goed luistert hoor je HDMI een paar keer vallen. Dat is de MHL naar HDMI adapter. Ik had ergens een unboxing gezien waar ze die adapter wat beter lieten zien. Aan de zijkant zit een microusb poort waar je lader ingaat en aan de voorkant zit een HDMI poort.AtlAntA schreef op donderdag 07 april 2011 @ 01:16:
[...]
Nee ik denk dat het gewoon een adapter is van micro USB naar gewone USB maten voor stickies e.d.
/edit:
hiero een betere blik van de adapter.
http://www.phonesreview.c...-s-ii-hdmi-via-mhl-video/
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 01:43 ]
lol die "dude" uit Estland is de officiële Samsung facebook van Estlandspl3ndr schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:37:
moest lachen:
Het is Samsung S Galaxy II, de snelste dual-core-smartphone ontbijtkoek schilderij!
Het is Samsung S Galaxy II, de snelste dual-core-smartphone ontbijtkoek schilderij!
Hmm ziet er opzich goed uit. Het gaat wel vloeiend, alleen lijkt het soms dat er een soort vertraging in zit.(stroop effect)alwaysleft schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:37:
De browser is redelijk snappy:
http://blog.gsmarena.com/...oll-up-our-sleeves-video/
Bron: Gsmarena
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Hij speelt een 720p Flash video vloeiend af - in de browser! Indrukwekkend...alwaysleft schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:37:
De browser is redelijk snappy:
http://blog.gsmarena.com/...oll-up-our-sleeves-video/
Bron: Gsmarena
Om eerlijk te zijn, ik heb in heel m'n leven nog geen enkele vloeiende Android telefoon vastgehad. Elke android smartphone die ik in de mediamarkt uittest is "stroperig". En dan heb ik het nog maar over het doorbladeren van de homescreens en de app icoontjes...
Zelfs een Galaxy S, zelfs een Desire HD: allemaal hetzelfde: niet vloeiend.
Helaas
Helaas
wel vloeiend, maar stroperigphobosdeimos schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:33:
Om eerlijk te zijn, ik heb in heel m'n leven nog geen enkele vloeiende Android telefoon vastgehad. Elke android smartphone die ik in de mediamarkt uittest is "stroperig". En dan heb ik het nog maar over het doorbladeren van de homescreens en de app icoontjes...
Helaas
Wat verwacht je van een telefoon dan? Dat de app geopend is voordat je vinger het scherm raakt?phobosdeimos schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:33:
Helaas
Vaak zitten er animaties op die homescreens, waardoor het wat vertraagd, maar dat is net zoals bij windows. Al die zooi uitzetten en het werkt echt wel sneller. Sneller dan mijn iPad of de iPhone4. Dus tja, wat is het alternatief dan? Wat werkt volgens jou wel 'vloeiend'?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Misschien zijn je ogen wel wat trager?phobosdeimos schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:33:
Helaas
Serieus ik heb een tijdje geleden een bril gekregen en nu lijkt alles veel vloeiender te lopen.
Tis een suggestie
edit:
Snap wel een beetje wat je bedoelt.
Zie: YouTube: 갤럭시S2 Samsung Galaxy S
Maar dat kan met de final software/firmware wel opgelost zijn.
In dat filmpje laten ze de kijkhoek (bewust of onbewust) ook goed zien. Valt me niks tegen.
[ Voor 20% gewijzigd door AtlAntA op 07-04-2011 16:27 ]
Ik vind alles er super uitzien...maar ja ik ben dan ook mijn N97 gewend.....
Ik kom van een N96 af (!). Ben nu achteraf wel blij dat ik niet voor de nokia N8 ben gegaan.Golf2vr6 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:41:
Ik vind alles er super uitzien...maar ja ik ben dan ook mijn N97 gewend.....![]()
Maar eens een filmpje in het engels.
YouTube: CTIA 2011 video - Samsung Galaxy S2, i9100
Edit:
http://translate.google.c...msung_galaxy_s_ii%2F93675
Artikel in het noors vertaald naar het engels. Wat opvalt is dat het file sysytem van RFS naar EXT4 gaat.
Voor zover ik weet was dit nog niet vermeld hier en ik heb begrepen dat een heleboel mensen daar blij mee zijn.
[ Voor 31% gewijzigd door AtlAntA op 07-04-2011 17:34 ]
mmmm daar bij de specs staat dat die ook NFC heeft, dus misschien toch?!
(en release date is mei volgens de noorwegen (voor in het abbo topic
Edit:
het MHL adaptortje is wel stijlvol geworden zeg, veel kleiner dan een paar maandjes terug!
[ Voor 10% gewijzigd door TYNOz op 07-04-2011 18:59 ]
In vergelijking met een iPhone 4 of Windows Phone 7 telefoon vind ik Android ook niet soepel. Mijn verouderde Xperia X10 is niet het beste vergelijkingsmodel, maar ook de nieuwste Android telefoons die ik in de winkel test (Nexus S, LG Optimus 2X) hebben een minder soepele user interface. Bladeren door homescreens hapert gewoon te vaak of heeft een lage frame rate. Maar vooral als ik de webbrowsers test in de winkel is het gewoon een minder gelikte ervaring in vergelijking met de concurrentie. Zoomen en scrollen hapert, en daar stoor ik me aan.phobosdeimos schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:33:
Helaas
Android is gewoon een zwaar OS. Hopelijk kan Samsung met haar 1.2 Ghz dual core CPU het beest een beetje temmen. Daar begint het gelukkig wel op te lijken in de laatste filmpjes
Ben toch wel impressed met het browser filmpje van Gsmarena.com. Eindelijk een toestel wat qua smoothness in de buurt kan komen van IOS
Verwijderd
Misschien is de iPad geen goede vergelijking maar ik zou toch erg graag de Dolphin browser van mijn Desire op mijn iPad willen hebben. Die browser is sneller dan die op de iPad. Zoomen en scrollen gaat ook prima. Daarnaast kan ik met mijn Desire soepel van het ene homescreen naar het andere scrollen.Cinner schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:11:
[...]
In vergelijking met een iPhone 4 of Windows Phone 7 telefoon vind ik Android ook niet soepel. Mijn verouderde Xperia X10 is niet het beste vergelijkingsmodel, maar ook de nieuwste Android telefoons die ik in de winkel test (Nexus S, LG Optimus 2X) hebben een minder soepele user interface. Bladeren door homescreens hapert gewoon te vaak of heeft een lage frame rate. Maar vooral als ik de webbrowsers test in de winkel is het gewoon een minder gelikte ervaring in vergelijking met de concurrentie. Zoomen en scrollen hapert, en daar stoor ik me aan.
Android is gewoon een zwaar OS. Hopelijk kan Samsung met haar 1.2 Ghz dual core CPU het beest een beetje temmen. Daar begint het gelukkig wel op te lijken in de laatste filmpjes
Smoothness en iOS gaan echt niet samen. Op mijn iPad en de iphone4 hapert alles als de pest, en dat is zonder flash.alwaysleft schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:20:
Ben toch wel impressed met het browser filmpje van Gsmarena.com. Eindelijk een toestel wat qua smoothness in de buurt kan komen van IOS
Ziet er naar uit dat ze het design een beetje hebben gewijzigd, er staat nu aan de voorkant in't groot "Samsung" op. Niet zo'n ramp, maar vond het wel mooi dat zo de hele voorkant blinkend zwart was als hij uitstond
Waar zie je dat dan? Bij gsm-arena niet iig. Ik zou het wel minder vinden als ze dat alsnog doen.Jo... schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:05:
Ziet er naar uit dat ze het design een beetje hebben gewijzigd, er staat nu aan de voorkant in't groot "Samsung" op. Niet zo'n ramp, maar vond het wel mooi dat zo de hele voorkant blinkend zwart was als hij uitstond
Bron???Jo... schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:05:
Of vergis je je met de galaxy 1 die ook op de foto staat bij gsm arena...
edit:
Ik zie al wat je bedoeld:

Officiële site is aangepast met nieuwere foto's:
http://www.samsung.com/gl.../galaxys2/html/index.html
[ Voor 23% gewijzigd door Golf2vr6 op 07-04-2011 22:13 ]
Inderdaad, was nog van plan de bron te vermelden, maar was het blijkbaar vergetenGolf2vr6 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:09:
[...]
Bron???
edit:
[afbeelding]
Afwachten of het erop ge-photoshopped (is dat een bestaand woord?) is of dat we het vaker gaan zien bij reviews bijvoorbeeld.
De mensen die het nu al hebben, zullen wel degene hebben zonder Samsung logo, dus ben eens benieuwd naar de reviews nadat hij ergens te koop is. Al zou ik niet snappen waarom Samsung hun site zou aanpassen met foto's met het logo, als ze hem gaan verkopen zonder het logo. Volgens mij gaat dus de final versie (helaas) met logo zijn.Golf2vr6 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:17:
Afwachten of het erop ge-photoshopped (is dat een bestaand woord?) is of dat we het vaker gaan zien bij reviews bijvoorbeeld.
Verwijderd
Ik vind dit heel grappig (niet slecht bedoeld).. ik vind het met mijn desire (toch last gen) in vergelijking met een iPad1 veel beter gaan. Al komt dat ook wel omdat de iPad zo'n ongelovelijke knudde browser heeft (Safari zonder tabs en te weinig geheugen is huilen). De iPad2 zal gerust beter zijn.Cinner schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:11:
[...]
In vergelijking met een iPhone 4 of Windows Phone 7 telefoon vind ik Android ook niet soepel. Mijn verouderde Xperia X10 is niet het beste vergelijkingsmodel, maar ook de nieuwste Android telefoons die ik in de winkel test (Nexus S, LG Optimus 2X) hebben een minder soepele user interface. Bladeren door homescreens hapert gewoon te vaak of heeft een lage frame rate. Maar vooral als ik de webbrowsers test in de winkel is het gewoon een minder gelikte ervaring in vergelijking met de concurrentie. Zoomen en scrollen hapert, en daar stoor ik me aan.
Overigens schijnt Opera verreweg de beste scroll en zoom experience te bieden *bron Techradar*
Auw. Heeeeel jammer.Jo... schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:05:
Verwijderd
Op youtube kun je een paar filmpjes vinden van de MWC en de CTIA. Daar had het nog geen logo. Voor mij persoonlijk niet echt een probleem dat er een logo bij is gekomen.Golf2vr6 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:09:
[...]
Bron???
edit:
[afbeelding]
Ik begrijp niet zo goed hoe je een kan claimen: "hapert gewoon te vaak" a;s je zelf al zegt: "Android telefoons die ik in de winkel test". Immers de tijd die jij in een winkel doorbrengt is beperkt dus kan je niet een goede vergelijking opstellen om te claimen dat iets "vaak" voorkomt. Tevens is een winkel niet echt de ideale omgeving om een objectieve en uitgebreide mening op te doen.Cinner schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:11:
[...]
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 23:12 ]
Ik gebruik regelmatig de iphone4 van mijn vriendin. Dat touchscreen en GUI beweegt razendsnel, en natuurlijk. Eender welke Android telefoon die ik in de winkel test (Desire, Desire Z, Desire HD, Galaxy S) hapert, en beweegt niet vloeiend, eerder stroperig.
Letterlijk ELKE android smartphone die ik in handen gehad heb, heeft gehapert bij het gebruik, ook al heb ik hem maar 10 seconden vastgehad.
Dat vind ik spijtig.
(neemt niet weg dat ik toch lekker een SGS2 koop hoor, ik ben anti-apple
)
Letterlijk ELKE android smartphone die ik in handen gehad heb, heeft gehapert bij het gebruik, ook al heb ik hem maar 10 seconden vastgehad.
Dat vind ik spijtig.
(neemt niet weg dat ik toch lekker een SGS2 koop hoor, ik ben anti-apple
Ben ook beetje anti-apple en vind het daarom des te erger dat zelfs met Android 2.3 op een 1.2 GHz DualCore nog stééds niet de norm die de iPhone zet gehaald wordt!? Laat staan overtroffen! Hoe moeilijk kan het zijn, Google/Samsung?phobosdeimos schreef op donderdag 07 april 2011 @ 23:46:
Ik gebruik regelmatig de iphone4 van mijn vriendin. Dat touchscreen en GUI beweegt razendsnel, en natuurlijk. Eender welke Android telefoon die ik in de winkel test (Desire, Desire Z, Desire HD, Galaxy S) hapert, en beweegt niet vloeiend, eerder stroperig.
Dat vind ik spijtig.
(neemt niet weg dat ik toch lekker een SGS2 koop hoor, ik ben anti-apple)
edit:
Oké misschien beetje voorbarig, ik zal het definitieve release model moeten afwachten. Maar in veel van de filmpjes die hier zijn gepost zie je toch enige haperingen af en toe. Dat in combinatie met bovenstaande opmerking van phobosdeimos (is ook mijn ervaring) maakt dat ik er niet veel vertrouwen in heb.
[ Voor 15% gewijzigd door .ini op 08-04-2011 00:11 ]
Ik snap echt niet waarover jullie praten.. Naast dat het mierenneukerij is, heb ik met mijn desire totaal geen last van haperingen. Gewoon launcher pro en dolphin browser installeren en alles gaat super smooth. Go launcher is btw ook een goeie.
Verwijderd
Onzin. Ik heb die toestellen hier liggen en geen van alle voelt "stroperig" aan.phobosdeimos schreef op donderdag 07 april 2011 @ 23:46:
Dat vind ik spijtig.
(neemt niet weg dat ik toch lekker een SGS2 koop hoor, ik ben anti-apple)
Welke norm? Die wordt gelegd in de media welke commerciële belangen heeft? Welke films heb je het over? Link met een timecode is toch zo gegeven..ini schreef op donderdag 07 april 2011 @ 23:58:
[...]
Ben ook beetje anti-apple en vind het daarom des te erger dat zelfs met Android 2.3 op een 1.2 GHz DualCore nog stééds niet de norm die de iPhone zet gehaald wordt!? Laat staan overtroffen! Hoe moeilijk kan het zijn, Google/Samsung?
edit:
Oké misschien beetje voorbarig, ik zal het definitieve release model moeten afwachten. Maar in veel van de filmpjes die hier zijn gepost zie je toch enige haperingen af en toe. Dat in combinatie met bovenstaande opmerking van phobosdeimos (is ook mijn ervaring) maakt dat ik er niet veel vertrouwen in heb.
Ik begrijp trouwens niet waarom er ineens 3 berichten achter elkaar opduiken met dezelfde inhoud en alle 3 OT afgezien van 1 zin op het einde welke relevant is tot de SGS2.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 01:02 ]
Wel een leuk topic op XDA om even door te lezen en bij te houden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1024557
Hmm net die hele thread gelezen en ontdek ik iets waar ik niet eens over na had gedacht. De telefoon heeft geen notification led? Like WTF?
Ging er wel vanuit dat dat standaard was tegenwoordig. Hoe zie ik dan of ik email, gemiste oproep of sms heb?
Ging er wel vanuit dat dat standaard was tegenwoordig. Hoe zie ik dan of ik email, gemiste oproep of sms heb?
Thanx, dat is weer eens een nuttige bijdrage hier.AtlAntA schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 01:26:
Wel een leuk topic op XDA om even door te lezen en bij te houden:
iPhone4 heeft dan wel weer van die 'checkerboards'. Dat valt me altijd zo erg op als je snel scrolled. Dat is bij Android niet het geval, waardoor het waarschijnlijk zwaarder wordt.Cinner schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:11:
[...]
NOLed is een super programma daarvoor. de SGS heeft ook geen notificatie ledje.Phusebox schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 07:19:
Hmm net die hele thread gelezen en ontdek ik iets waar ik niet eens over na had gedacht. De telefoon heeft geen notification led? Like WTF?
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
OMG, dan heb je een top of the line telefoon, moet je zo'n aardslelijke app installeren die niet alleen batterij zuipt maar ook nog niets eens goed zijn werk doet.The Wizard schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:01:
[...]
NOLed is een super programma daarvoor. de SGS heeft ook geen notificatie ledje.
Waarom, waaarom kan er nou eens niet 1 bedrijf een fatsoenlijke telefoon maken die WÉL de basic functies allemaal goed voor elkaar heeft. Ik had liever een singlecore processor en notification led dan een dualcore zonder...
Als je de SGS Root dan kan je zorgen dat de touchbuttons onderaan verlicht worden als je een sms/tel hebt. Kan wellicht SGS2 ook wel op den duur sowieso?The Wizard schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:01:
[...]
NOLed is een super programma daarvoor. de SGS heeft ook geen notificatie ledje.
Ik zou me hier niet zo druk om maken. Zelf heb ik nu de Nexus One met een geweldige notificatie led. Echter zie ik toch al veel mensen die verschillende oplossingen bieden. Echter merk ik bij mijzelf dat ik toch ondanks de led vaak zelf nog check.Ewivis schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:09:
[...]
Als je de SGS Root dan kan je zorgen dat de touchbuttons onderaan verlicht worden als je een sms/tel hebt. Kan wellicht SGS2 ook wel op den duur sowieso?
We wachten af, maar ik zou graag wel een oplossing willen hebben voor et gemis
Misschien is dit wel standaard....???(wilde gok) Ik vind het iig een betere oplossing dan een apart ledje.Ewivis schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:09:
[...]
Als je de SGS Root dan kan je zorgen dat de touchbuttons onderaan verlicht worden als je een sms/tel hebt. Kan wellicht SGS2 ook wel op den duur sowieso?
Beter dan een apart ledje? Waarom? Ik heb nu 3 kleuren notificaties, super handig, en ik zou ook echt niet meer zonder kunnen.Golf2vr6 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:50:
[...]
Misschien is dit wel standaard....???(wilde gok) Ik vind het iig een betere oplossing dan een apart ledje.
Die NoLED app heb ik net hier op mijn Desire geinstalleerd, werkt voor geen meter. Daarnaast is het zo lelijk dat ik dat echt niet op mijn telefoon wil.Koen87 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:50:
[...]
Ik zou me hier niet zo druk om maken. Zelf heb ik nu de Nexus One met een geweldige notificatie led. Echter zie ik toch al veel mensen die verschillende oplossingen bieden. Echter merk ik bij mijzelf dat ik toch ondanks de led vaak zelf nog check.
We wachten af, maar ik zou graag wel een oplossing willen hebben voor et gemis
Omdat ik een apart ledje lelijk vind en het niet zal missen (kijk er nu ook nooit na op mijn phone).Phusebox schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:02:
[...]
Beter dan een apart ledje? Waarom? Ik heb nu 3 kleuren notificaties, super handig, en ik zou ook echt niet meer zonder kunnen.
[...]
Die NoLED app heb ik net hier op mijn Desire geinstalleerd, werkt voor geen meter. Daarnaast is het zo lelijk dat ik dat echt niet op mijn telefoon wil.
Maar dat is persoonlijk....iedere gek zijn gebrek zeg maar.
Noled is een fijne app, gemaakt voor de Galaxy S. Andere toestellen die geen amoled schermpjes hebben werken verbruiken idd meer, maar bij mijn SGS werkt het echt top, alleen heb ik de standaard icoontjes vervangen door de Android icoontjes.
Dat jij niet met Noled om kan gaan, wil niet zeggen dat het niet goed werkt. Veel mensen gebruiken deze app (> 250.000) en zijn er erg blij mee (4,5 ster).
Dat jij niet met Noled om kan gaan, wil niet zeggen dat het niet goed werkt. Veel mensen gebruiken deze app (> 250.000) en zijn er erg blij mee (4,5 ster).
Mee om gaan, tja geinstalleerd op Desire met amoled scherm; icoontjes aangezet, kleuren verandert... Maar niks werkt, geen missed call, geen sms en geen email notificatie.The Wizard schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:37:
Noled is een fijne app, gemaakt voor de Galaxy S. Andere toestellen die geen amoled schermpjes hebben werken verbruiken idd meer, maar bij mijn SGS werkt het echt top, alleen heb ik de standaard icoontjes vervangen door de Android icoontjes.
Nu aan het testen op me Nexus One, werkt perfect. toevallig een custom mod erop? Je zal toch wat fout doen.Phusebox schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:41:
[...]
Mee om gaan, tja geinstalleerd op Desire met amoled scherm; icoontjes aangezet, kleuren verandert... Maar niks werkt, geen missed call, geen sms en geen email notificatie.
Overigens vind ik dit een prima vervanger voor mijn Notificatieledje
net ook geinstalleerd op desire, werkt gewoon hoor, klein vierkantje op zwart scherm... vind het nog wel een goede oplossing eigenlijk.Phusebox schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:41:
[...]
Mee om gaan, tja geinstalleerd op Desire met amoled scherm; icoontjes aangezet, kleuren verandert... Maar niks werkt, geen missed call, geen sms en geen email notificatie.
Wel aangezet? Dit moet je vaak handmatig doen na een installatie of een update.Phusebox schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:41:
[...]
Geen custom mod, app aangezet, widget op homescreen, telefoon gereboot. Werkt niet.Koen87 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:12:
[...]
Nu aan het testen op me Nexus One, werkt perfect. toevallig een custom mod erop? Je zal toch wat fout doen.
Overigens vind ik dit een prima vervanger voor mijn NotificatieledjeDus heb al een oplossing voor me toekomstige foon
Verwijderd
Dat krijgt ie sowieso. Zou me daarom geen zorgen maken, BLN werkt hierEwivis schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:09:
[...]
gewoon top, ben al blij dat ik af ben van al die irritante verlichting. Gewoon
een smooth clear led nofication = me happy.
Nou mijn ervaring is anders, hoor. Had laatst in een winkel de Galaxy S in handen en er vallen twee dingen op: vanaf je begint met een vingerbeweging is er een heel kleine, maar merkbare vertraging in de reactie van het toestel. De iPhone is hier sneller. En een tweede wat opvalt is dat de beweging van het beeld zelf af en toe een kleine hapering vertoonde.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 00:51:
[...]
Onzin. Ik heb die toestellen hier liggen en geen van alle voelt "stroperig" aan.
Nee, de technische norm: de kwaliteit van de interface/ interactie met het apparaat.[...]
Welke norm? Die wordt gelegd in de media welke commerciële belangen heeft?
Ga ik voor je opzoeken, kom ik nog wel op terug: nu geen tijd voor.Welke films heb je het over? Link met een timecode is toch zo gegeven.
Is niet OT, gaat over de technische kwaliteit van de SGS2 en Android 2.3 toch?Ik begrijp trouwens niet waarom er ineens 3 berichten achter elkaar opduiken met dezelfde inhoud en alle 3 OT afgezien van 1 zin op het einde welke relevant is tot de SGS2.
Verwijderd
Oh je zegt het verkeerd. Jij bent van mening dat, ja nou begrijp ik het. Is natuurlijk ook een drogreden.Zoals ik al eerder tegen je zei, een beperkte test in een winkel is niet echt representatief te noemen..ini schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:26:
Nou mijn ervaring is anders, hoor. Had laatst in een winkel de Galaxy S in handen en er vallen twee dingen op: vanaf je begint met een vingerbeweging is er een heel kleine, maar merkbare vertraging in de reactie van het toestel. De iPhone is hier sneller. En een tweede wat opvalt is dat de beweging van het beeld zelf af en toe een kleine hapering vertoonde.
Human interface en technische normen?Nee, de technische norm: de kwaliteit van de interface/ interactie met het apparaat.
Lees eens even goed.Is niet OT, gaat over de technische kwaliteit van de SGS2 en Android 2.3 toch?
je houdt een heel verhaal op over android en andere android toestellen met aan het einde een referentie naar de SGS2.Android 2.3 hoort in Adroid 2.3 topic en die andere toestellen horen in de respectievelijke topics.Ik begrijp trouwens niet waarom er ineens 3 berichten achter elkaar opduiken met dezelfde inhoud en alle 3 OT afgezien van 1 zin op het einde welke relevant is tot de SGS2.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 16:00 ]
Wat bedoel je nou, dat ik het verzin? Het is niet mijn mening, maar mijn ervaring. En ik ben blijkbaar niet de enige. Geen drogreden dus. Maar ik ben het met je eens dat één toestel in een winkel niet representatief is. Ik heb het echter met meerdere telefoons (van vrienden) ook gemerkt.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:55:
[...]
Oh je zegt het verkeerd. Jij bent van mening dat, ja nou begrijp ik het. Is natuurlijk ook een drogreden.Zoals ik al eerder tegen je zei, een beperkte test in een winkel is niet echt representatief te noemen.
Je vroeg eerder of ik een norm bedoelde die 'in de media' met 'commerciële belangen' wordt ingegeven. Nou nee dus. Ik heb het inderdaad over de kwaliteit van de human interface, zoals ik al zei.[...]
Human interface en technische normen?
Sorry ik zal het wel missen, maar wat is je punt...?[...]
Lees eens even goed.
[...]
Misschien begrijp ik je verkeerd. Ben je nou van mening dat er geen enkel verschil is in de reactiesnelheid en de "vloeiendheid" van de interface tussen Android en iOS?
Koop dan een iPhone, probleem opgelost.ini schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:24:
[...]
Wat bedoel je nou, dat ik het verzin? Het is niet mijn mening, maar mijn ervaring. En ik ben blijkbaar niet de enige. Geen drogreden dus. Maar ik ben het met je eens dat één toestel in een winkel niet representatief is. Ik heb het echter met meerdere telefoons (van vrienden) ook gemerkt.
[...]
Je vroeg eerder of ik een norm bedoelde die 'in de media' met 'commerciële belangen' wordt ingegeven. Nou nee dus. Ik heb het inderdaad over de kwaliteit van de human interface, zoals ik al zei.
[...]
Sorry ik zal het wel missen, maar wat is je punt...?
Misschien begrijp ik je verkeerd. Ben je nou van mening dat er geen enkel verschil is in de reactiesnelheid en de "vloeiendheid" van de interface tussen Android en iOS?
Wel.. Android is dan ook niet gewoon een simpel scherm met alle applicaties op hé. Als je in Android tussen de verschillende applicaties scrollt, treedt er ook geen lag op..ini schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:24:
[...]
Wat bedoel je nou, dat ik het verzin? Het is niet mijn mening, maar mijn ervaring. En ik ben blijkbaar niet de enige. Geen drogreden dus. Maar ik ben het met je eens dat één toestel in een winkel niet representatief is. Ik heb het echter met meerdere telefoons (van vrienden) ook gemerkt.
[...]
Je vroeg eerder of ik een norm bedoelde die 'in de media' met 'commerciële belangen' wordt ingegeven. Nou nee dus. Ik heb het inderdaad over de kwaliteit van de human interface, zoals ik al zei.
[...]
Sorry ik zal het wel missen, maar wat is je punt...?
Zou het heel misschien weer ontopic mogen........
bezit momenteel een 2 jaar oude iphone 3G. Las dat de SGS2 is vertraagd naar de zomer. meestal een moment dat apple met z'n nieuwe iphone gaat komen. ik ben benieuwd met wat apple gaat komen om te concurreren tegen android enzo. ben persoonlijk niet echt merkvast. wil graag kwaliteit, zekerheid en degelijkheid. bedoel is een SGS2 te vergelijken met een iphone of zijn het echt wel 2 wereld van verschillende toestellen? heb namelijk 0 ervaring met een de SGS1/2
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ten eerste is dat gerucht al lang de wereld uit, hij komt gewoon in mei, en in sommige landen zelfs al in april.Alekz87 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:50:
bezit momenteel een 2 jaar oude iphone 3G. Las dat de SGS2 is vertraagd naar de zomer. meestal een moment dat apple met z'n nieuwe iphone gaat komen. ik ben benieuwd met wat apple gaat komen om te concurreren tegen android enzo. ben persoonlijk niet echt merkvast. wil graag kwaliteit, zekerheid en degelijkheid. bedoel is een SGS2 te vergelijken met een iphone of zijn het echt wel 2 wereld van verschillende toestellen? heb namelijk 0 ervaring met een de SGS1/2
Samsung heeft volgens mij echt wel moeite gedaan om de SGS II perfect te maken. Aan de filmpjes die ik er tot nu toe al van gezien heb, hebben ze de software heel snel gemaakt (en hiermee bedoel ik niet dat ze er weinig aandacht aan hebben besteedt, net het omgekeerde bedoel ik
De beide toestellen zijn zeker te vergelijken, het zijn beide smartphones met een touchscreen. Vergeleken met de iPhone 4 zijn de specs van de SGS II geweldig natuurlijk, maar de SGS II zou dan ook beter vergeleken worden met de iPhone 5, die volgens mij ook een dual core processor krijgt.
Het grote verschil tussen iPhone en SGS II is natuurlijk de software, de iPhone draait op iOS en de SGS II op Android. Persoonlijk verkies ik Android, doordat je verschillende homescreens hebt waarop je widgets kunt plaatsen. Bij iOS heb je gewoon simpel een scherm vol met applicaties.
Als je dus wilt kiezen tussen de iPhone 5 en de SGS II zou ik vooral kijken naar de software, maar dit is iets wat je volledig zelf moet uitmaken.
[ Voor 3% gewijzigd door Jo... op 08-04-2011 18:59 ]
Voor een echte Tweaker vind ik Android een fijner OS dan iOS, omdat er meer mogelijkheden zijn om de interface aan te passen aan je smaak. Ook is het notificatiesysteem (inkomende berichten) van Android véél beter dan dat van iOS. Toch twee zaken die ik belangrijk vind en daarom volg ik met veel interesse de Galaxy S II - ik zou best weer terug willen naar Android (heb nu dus een iPhone 4), en de GSII lijkt me de mooiste van de Android toestellen die komende tijd op de markt komen. Alleen kijk ik wel nog even de kat uit de boom: ik ben zeer benieuwd naar Apple's plannen voor iOS versie 5, en hoop dat ze dit jaar met echte vernieuwingen komen (zoals een degelijk notificatiesysteem).Alekz87 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:50:
Verwijderd
Kan iemand mij helpen met de instellingen / screenshots van het instellen van een Exchange account?
Ik moet iemand op afstand vertellen wat hij moet instellen en dat terwijl ik geen Nexus S tot mijn beschikking heb.
Exchange account werkt prima op een iPhone of Nokie, maar op de Nexus krijg ik steeds de foutmelding dat de gebruikersnaam en / of wachtwoord niet klopt.
Ik moet iemand op afstand vertellen wat hij moet instellen en dat terwijl ik geen Nexus S tot mijn beschikking heb.
Exchange account werkt prima op een iPhone of Nokie, maar op de Nexus krijg ik steeds de foutmelding dat de gebruikersnaam en / of wachtwoord niet klopt.
Dan moet je wel in de Nexus S topic zijn, of je moet het in het algemene android topic vragen. NIET hierVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:09:
Kan iemand mij helpen met de instellingen / screenshots van het instellen van een Exchange account?
Off topic: Notificatie kan op de Iphone zeker weten top zijn. Tip; jailbreaken en de app MobileNotifier downloaden uit Cydia. Super notificaties nu op mijn IphoneCinner schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:08:
[...]
Voor een echte Tweaker vind ik Android een fijner OS dan iOS, omdat er meer mogelijkheden zijn om de interface aan te passen aan je smaak. Ook is het notificatiesysteem (inkomende berichten) van Android véél beter dan dat van iOS. Toch twee zaken die ik belangrijk vind en daarom volg ik met veel interesse de Galaxy S II - ik zou best weer terug willen naar Android (heb nu dus een iPhone 4), en de GSII lijkt me de mooiste van de Android toestellen die komende tijd op de markt komen. Alleen kijk ik wel nog even de kat uit de boom: ik ben zeer benieuwd naar Apple's plannen voor iOS versie 5, en hoop dat ze dit jaar met echte vernieuwingen komen (zoals een degelijk notificatiesysteem).
Hoe is android met ondersteuning? Begon met iOS ooit op 2.0 ofzo. Nu geindigd op 4.2.1 in mijn geval 3.1.3 omdat deze gewoonweg snelste is op iphone 3G. Heb wat gelezen over froyo, gingerbread en honeycomb. Krijgt de sgs2 bijvoorbeeld om de zoveel tijd updates met nieuwe features? Bugfixes e.d? Bedoel ios had vroeger geen multitask en door een update ineens wel. Ik vind dit een grote toevoeging. Heeft android ook zulke grote veranderingen in de looptijd van t contract bijvoorbeeld.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Android krijgt om de 6 maanden denk ik een grote update. (ben hier niet zeker van!)Alekz87 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:24:
Hoe is android met ondersteuning? Begon met iOS ooit op 2.0 ofzo. Nu geindigd op 4.2.1 in mijn geval 3.1.3 omdat deze gewoonweg snelste is op iphone 3G. Heb wat gelezen over froyo, gingerbread en honeycomb. Krijgt de sgs2 bijvoorbeeld om de zoveel tijd updates met nieuwe features? Bugfixes e.d? Bedoel ios had vroeger geen multitask en door een update ineens wel. Ik vind dit een grote toevoeging. Heeft android ook zulke grote veranderingen in de looptijd van t contract bijvoorbeeld.
Dan hangt het natuurlijk nog van Samsung af wanneer ze deze op de SGS II zetten, hun eigen TouchWiz schil erop zetten neemt namelijk wat tijd in beslag. Dus zodra er een update van Android komt, moet je deze niet meteen op de SGS II wachten, dit duurt meestal rond de 2-3 maanden. (ik kijk naar de SGS)
En als er net binnen de looptijd van je contract zo'n grote update komt, heb je geluk. Maar zo'n grote veranderingen verwacht ik niet van Android, ik vind het al een zeer compleet OS. (Ice Cream wordt wss ergens in mei (dacht toch dat het mei was..) aangekondigd, dit gaat wellicht een grote update zijn die Honeycomb (voor tablets) en Gingerbread (voor Smartphones) samenvoegt, dus hier zullen wel grote veranderingen in de UI komen enzo.)
[ Voor 9% gewijzigd door Jo... op 08-04-2011 20:31 ]
Thx voor de snelle respons trouwens. Ik ben namelijk serieus aan het overwegen dit toestel te gaan halen. Jammer genoeg ken ik weinig mensen om mij heen met een SGS om ff te testen. Misschien maar is langs de winkel lopen. Mijn contract loopt namelijk na het weekend af vandaar.
Er zijn idd veel toestellen met android. Het leek me al raar dat elk toestel geschikt is voor elke update. Klopt het dat de Nexus wel een kale android is? Zonder "schil" eromheen. Dus de Ice Cream komt sowieso wel uit voor de SGS2.
Er zijn idd veel toestellen met android. Het leek me al raar dat elk toestel geschikt is voor elke update. Klopt het dat de Nexus wel een kale android is? Zonder "schil" eromheen. Dus de Ice Cream komt sowieso wel uit voor de SGS2.
De Nexus One en Nexus S hebben inderdaad de 'kale' android, deze krijgen dan ook altijd als eerste de updates. Ik denk wel dat de SGS II Ice Cream krijgt, aangezien de SGS II nog maar net uit is (nog niet eens te koop, ik bedoel dus dat het toestel als is aangekondigd), en Ice Cream de eerstvolgende update van android zal zijn. Als de SGS je niet bevalt, wil dat ook niet automatisch zeggen dat de SGS II dat niet gaat doen. De SGS II heeft namelijk een nieuwe versie van TouchWiz, en geeft dankzij zijn Dual Core processor en prachtige grote scherm een hele andere ervaring denk ik wel!Alekz87 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:43:
Thx voor de snelle respons trouwens. Ik ben namelijk serieus aan het overwegen dit toestel te gaan halen. Jammer genoeg ken ik weinig mensen om mij heen met een SGS om ff te testen. Misschien maar is langs de winkel lopen. Mijn contract loopt namelijk na het weekend af vandaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Jo... op 08-04-2011 20:55 ]
Verwijderd
O..M..G... ik zie het, mijn excuus.Koen87 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:17:
[...]
Dan moet je wel in de Nexus S topic zijn, of je moet het in het algemene android topic vragen. NIET hier
Een dock een autohouder en MicroUsb getoond in een filmpje.
YouTube: Samsung Galaxy S II - must have tilbehør
Edit: Kan iemand me uitleggen wat dat SDXC inhoud? Heb begrepen dat de SGS2 dit ondersteund maar er nog geen kaartjes voor beschikbaar zijn. Zou tot 2TB opslag gaan.
edit2:
Krijg nu in de gaten dat de informatie voorziener van het XDA topic (http://forum.xda-develope...ead.php?t=1024557&page=21) waarchijnlijk een nepperd is.
@golf2vr6: Zie dat je je daar toch even hebt geregistreerd?
edit3: GSMarena: SGS2 vs. Lg optimus 2x speed:
http://www.gsmarena.com/s...optimus_2x-review-585.php
edit4: ach jah waarom ook niet. Browser vergelijking tussen de sgs2 en de LG
YouTube: Web browsing: Samsung Galaxy S II vs. LG Optimus 2X
Edit: Kan iemand me uitleggen wat dat SDXC inhoud? Heb begrepen dat de SGS2 dit ondersteund maar er nog geen kaartjes voor beschikbaar zijn. Zou tot 2TB opslag gaan.
edit2:
Krijg nu in de gaten dat de informatie voorziener van het XDA topic (http://forum.xda-develope...ead.php?t=1024557&page=21) waarchijnlijk een nepperd is.
[ Voor 76% gewijzigd door AtlAntA op 09-04-2011 03:21 ]
Verwijderd
Ja, Google kan dat waarschijnlijk.AtlAntA schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 23:55:
Edit: Kan iemand me uitleggen wat dat SDXC inhoud?
Niet zo flauw SizzLorr. AtlAntA is zo aardig om filmpjes te delen.
@AtlAlntA
SizzLorr heeft wel gelijk. Tweakers is geen plek voor zulke simpele vragen. Ga zelfs eerst op onderzoek uit alvorens je zoiets gaat vragen.
Om antwoord op je vraag te geven. SDXC is in feite een doorontwikkeling van SD (secure digital) en SDHC (secure digital high capacity). XC staat voor extended capacity, dus deze kaarten hebben de mogelijkheid voor nog meer opslagcapaciteit. Bovendien zijn de schrijf- en leessnelheden verbeterd. Nu zijn snelheden tot ongeveer 100MB/s mogelijk. Binnenkort hopelijk tot 300MB/s.
Verder is het handig te weten dat je in een apparaat dat SDXC ondersteund ook de SD en SDHC formaten kunt gebruiken.
@AtlAlntA
SizzLorr heeft wel gelijk. Tweakers is geen plek voor zulke simpele vragen. Ga zelfs eerst op onderzoek uit alvorens je zoiets gaat vragen.
Om antwoord op je vraag te geven. SDXC is in feite een doorontwikkeling van SD (secure digital) en SDHC (secure digital high capacity). XC staat voor extended capacity, dus deze kaarten hebben de mogelijkheid voor nog meer opslagcapaciteit. Bovendien zijn de schrijf- en leessnelheden verbeterd. Nu zijn snelheden tot ongeveer 100MB/s mogelijk. Binnenkort hopelijk tot 300MB/s.
Verder is het handig te weten dat je in een apparaat dat SDXC ondersteund ook de SD en SDHC formaten kunt gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door yur400 op 09-04-2011 12:07 ]
Op XDA forum werd gezegd dat de SII tot 64 GB ging ondersteunen ipv 2TB.
Alleen geen idee of het waar is.
Alleen geen idee of het waar is.
ja was even in een andere state of mind met de stroom van informatie de afgelopen dagen.
@yur400: Thanx. Er werd wel geroepen in dat XDA topic dat de SGS2 dit zou ondersteunen maar nu ze de topic starter hebben ontmaskerd weet ik niet of dit waar is.
Dat soort specs wordt vaak op basis van beschikbaarheid gegegeven.
op het moment zijn er geen microsd kaartjes van +32GB dus is het voor samsung 'onzin' om de grotere aan te geven bij ondersteuning
Dit zie je in NASsystemen ook, veel hadden tot 1GB ondersteuning, maar met de redelijke verkrijgbaarheid werden de grotere ook ondersteund niet veel later.
kwestie van tijd, als ze de sdxc standaard gebruiken moeten ze deze verplicht volgen, dus idd die 2tb uiteindelijk
op het moment zijn er geen microsd kaartjes van +32GB dus is het voor samsung 'onzin' om de grotere aan te geven bij ondersteuning
Dit zie je in NASsystemen ook, veel hadden tot 1GB ondersteuning, maar met de redelijke verkrijgbaarheid werden de grotere ook ondersteund niet veel later.
kwestie van tijd, als ze de sdxc standaard gebruiken moeten ze deze verplicht volgen, dus idd die 2tb uiteindelijk
[ Voor 14% gewijzigd door FreshMaker op 09-04-2011 14:15 ]
Het ziet ernaaruit dat Samsung WEER een cap heeft geplaatst op het aantal fps in games. De SGS had dit ook al doordat alle games max 56 fps haalden. Het is dus niet zozeer dat de exynos minder presteert dan de lg 2x qua gpu, maar dat Samsung het aantal fps beperkt. Ik snap eigenlijk niet wat de reden hiervoor is. Aan de andere kant boeit het aantal fps boven 60 niet en is het alleen om mee te kunnen patsen in benchmarks.AtlAntA schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 23:55:
Een dock een autohouder en MicroUsb getoond in een filmpje.
edit2:
Voor de rest duid alles erop dat de SGS2 de betere keuze is. Vooral het browsen is gewoonweg stukken beter.
[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 09-04-2011 15:41 ]
Misschien om batterij te besparen?Relief2009 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 15:40:
[...]
Het ziet ernaaruit dat Samsung WEER een cap heeft geplaatst op het aantal fps in games. Ik snap eigenlijk niet wat de reden hiervoor is.
Denk het wel.. het verschil tussen 60fps of 80fps zie je toch allang niet meer. Het kan natuurlijk ook zijn dat het display niet sneller kan verversen en dat ze daarom een cap erop hebben gezet om geen last van ghosting o.i.d. te krijgen.
Verwijderd
De SDXC standaard kan idd t/m 2TB aan zoals SDHC het ook kon. Alleen omdat standaard FAT32 wordt gebruikt en omdat SDA ook FAT32 specificeert in hun SD 2.0 en 3.0 standaarden zul je nooit boven die 32GB uitkomen. Het grote voordeel van SDXC boven SDHC is de grotere theoretische transfer snelheid welke met de standaard mogelijk is maar die snelheid wordt ook bij lange na niet gehaald (in het geval van microSD).FreshMaker schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:13:
Dat soort specs wordt vaak op basis van beschikbaarheid gegegeven.
Meeste gebruikers hebben een Windows systeem. Dit houd dus in dat ze alleen FAT32, exFAT of NTFS kunnen gebruiken. De SDA heeft exFAT gekozen als de opvolger in hun SD 4.0 standaard maar dit is problematische. exFAT moet dan ingebouwd worden in alle OS'en e.d. en dat geeft de benodigde tegenspraak.
Tenzij je weet waar je mee bezig bent, kernel modules voor andere bestandssystemen inhakt, je computer vorziet van een mogelijkheid om dat bestandssysteem te lezen en je kaart formateert op dat bestandssysteem, zul je niet ver komen met de theoretische 2TB.
Vanwege deze redenen zien fabrikanten ook geen heil om grotere capaciteiten te produceren, al is dat wel mogelijk.
Energieverbruik.Relief2009 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 15:40:
[...]
Het ziet ernaaruit dat Samsung WEER een cap heeft geplaatst op het aantal fps in games. De SGS had dit ook al doordat alle games max 56 fps haalden. Het is dus niet zozeer dat de exynos minder presteert dan de lg 2x qua gpu, maar dat Samsung het aantal fps beperkt. Ik snap eigenlijk niet wat de reden hiervoor is. Aan de andere kant boeit het aantal fps boven 60 niet en is het alleen om mee te kunnen patsen in benchmarks.
Voor de rest duid alles erop dat de SGS2 de betere keuze is. Vooral het browsen is gewoonweg stukken beter.
Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom je meer dan 60 zou willen. Meer FPS kun je toch niet zien en als het spel constant aan die 60 blijft dan is het ook soepel.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2011 18:04 ]
speelde wellis games op me pc met 30 fps. zelfs daar had je amper last van.
is het trouwens mogelijk om te tetheren hiermee? of verschilt dit per provider
[ Voor 35% gewijzigd door Alekz87 op 10-04-2011 00:03 ]
Als het goed is kan het (via usb) standaard met Android. Je kunt op de SGS ook met Mobile AP via wifi je 3G-verbinding delen (inclusief security). Ik ga ervan uit dat dit ook op de SGS2 zit.Alekz87 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 21:35:
Let er even op, die toestellen in de winkel hebben vaak nog android 2.1 er op staan, daarvan zijn 2 roms uitgebracht, de allereerste (JF3 geloof ik, de 2e was JPA dacht ik) daarvan was een stuk trager dan de latere versies, zeker de huidige 2.2.1 versies zijn veel sneller. stroperigheid en 'zwarte schermen' (dat de telefoon nog bezig is het volgende scherm te laten zien oid) zie je amper/nooit meer..ini schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:26:
[...]
Nou mijn ervaring is anders, hoor. Had laatst in een winkel de Galaxy S in handen en er vallen twee dingen op: vanaf je begint met een vingerbeweging is er een heel kleine, maar merkbare vertraging in de reactie van het toestel. De iPhone is hier sneller. En een tweede wat opvalt is dat de beweging van het beeld zelf af en toe een kleine hapering vertoonde.
[...]
Nee, de technische norm: de kwaliteit van de interface/ interactie met het apparaat.
[...]
Ga ik voor je opzoeken, kom ik nog wel op terug: nu geen tijd voor.
[...]
Is niet OT, gaat over de technische kwaliteit van de SGS2 en Android 2.3 toch?
Verwijderd
Gaat weer lekker oftopic. Maar dan wil ik nog eventjes iets zeggen:P Tussen Android 2.2.x en Android 2.3.x zit een wezenlijk verschil. Ik vind hem net even dat wat strakker draaien.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 00:29 ]
OT dan, maar bedankt voor de info! stemt me gerust...
Verwijderd
Zit in android gebakken en afhankelijk van je sim. Ik dacht dat thetering standaard uit staat met alle NL simkaarten. Vodafone staat het uit. Als je toestel root kun je het zelf aanzetten.Alekz87 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 21:35:
Dit werkt altijd, met elke provider. Dit is een Android optie, zit ook op de Galaxy Apollo van mijn vrouw.Relief2009 schreef op zondag 10 april 2011 @ 00:18:
[...]
Je kunt op de SGS ook met Mobile AP via wifi je 3G-verbinding delen (inclusief security). Ik ga ervan uit dat dit ook op de SGS2 zit.
Volgens mij is Mobile AP een samsung-feature? Je komt het dan ook alleen op Samsung toestellen tegen.The Wizard schreef op zondag 10 april 2011 @ 08:45:
[...]
Dit werkt altijd, met elke provider. Dit is een Android optie, zit ook op de Galaxy Apollo van mijn vrouw.
GoT is geen helpdesk. Doe aub eerst zelf een beetje onderzoek
[ Voor 83% gewijzigd door BastiaanN op 10-04-2011 11:33 ]
Verwijderd
Welke provider gebruik je? Ik weet nog dat de tethering feature niet te selecteren was met mijn vodafone simkaart erin. Heb nu een custom ROM op mijn SGS waardoor het wel werkt maar volgens mij was het dat jeniet zomaar kon tetheren met elke simkaart. Of ze hebben het onderhand veranderd/jij hebt een oudere/andere software versie.The Wizard schreef op zondag 10 april 2011 @ 08:45:
[...]
Dit werkt altijd, met elke provider. Dit is een Android optie, zit ook op de Galaxy Apollo van mijn vrouw.
Op mijn HTC Desire zit het ook, en als ik een custom rom installeer (MIUI) heb ik het ook nog. Weet niet hoe standaard het is maar volgens mij is de kans vrij groot dat het erop zit.Relief2009 schreef op zondag 10 april 2011 @ 10:27:
[...]
Volgens mij is Mobile AP een samsung-feature? Je komt het dan ook alleen op Samsung toestellen tegen.
Welles
Verwijderd
Sinds 2.2 zit het er standaard in.roy.ahuis schreef op zondag 10 april 2011 @ 11:12:
[...]
Op mijn HTC Desire zit het ook, en als ik een custom rom installeer (MIUI) heb ik het ook nog. Weet niet hoe standaard het is maar volgens mij is de kans vrij groot dat het erop zit.
Verwijderd
weet niet of deze al gepost is. maar dit is een vergelijking tussen de LG 2x speed en de
SGSII op het gebied van gaming. gaat steeds gelijk op maar op het einde van de video zie je toch dat de 2x speed geen problemen heeft met het laatste stuk en dat de SGSII erg veel moeite heeft.http://dailymobile.se/201...laxy-s2-vs-lg-optimus-2x/
SGSII op het gebied van gaming. gaat steeds gelijk op maar op het einde van de video zie je toch dat de 2x speed geen problemen heeft met het laatste stuk en dat de SGSII erg veel moeite heeft.http://dailymobile.se/201...laxy-s2-vs-lg-optimus-2x/
Dit topic is gesloten.
![]()