Brad Pitt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:59:
[...]
Nooit leuk om (beargumenteerde) negatieve dingen te lezen over je geliefde speeltje, alleen lofzang is natuurlijk toegestaan hè? In that case: het AMOLED scherm van een Samsung telefoon kan niet inbranden, retentie is een non-issue, Pentile matrix zie je niet, kleuren zijn mooi natuurlijk. Het is in één woord
perfect!
Beter zo? Move on it is.
Fere libenter homines id quod volunt credunt.
Het is duidelijk te zien dat er iets mis is met de drie schermen die je eerder hebt gepost. Verder vind ik het opmerkelijk dat je meent dat je je stelling hebt beargumenteerd. Tot op zekere hoogte wellicht, maar heb je ook plaatjes van de andere miljoenen Amoled schermen die zijn gebruikt? Sterker nog, MIQ nodigt je zelfs uit om zijn schermen te bekijken, maar jij kan al bij voorbaat vaststellen dat zijn scherm is ingebrand? Knap. Helemaal als je bedenkt dat je tot een paar weken terug niet eens van 't bestaan af wist. Het is dat het je waarschijnlijk al vaak genoeg gevraagd is, anders had ik zeker gevraagd of ik je mag aanraken.
Tenslotte wil ik opmerken dat we hier te maken hebben met Tweakers, over 't algemeen gesproken mierenneukers eerste klas. Denk je nou echt dat dit 'probleem' niet veel vaker zou zijn gesproken als het in alle gevallen aanwezig is? C'mon on now...
Iemand enig idee wat de minimale eisen zijn om 720p mkv's op een Android toestel af te spelen? Ik heb begrepen dat de Galaxy S dit native ondersteunt, maar dat het niet altijd vloeiend gaat. Nu hoop ik dat dat natuurlijk anders is met dit toestel. Kan er op voorhand al gezegd worden of de GSii dit moet kunnen, of moeten we eerst de gebruikerservaringen afwachten? Voor zover ik weet, gaat het niet helemaal vloeiend op de LG 2X speed.