Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:08
Mouki_9 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:46:
...
Maar idd beetje offtopic, had eigenlijk gehoopt op wat meer nieuws omtrent de gs2, aangezien die binnenkort uit moet komen.... Ben wel erg benieuwd naar batterijverbruik, hoop wel een dag mee vooruit te kunnen met matig gebruik.
Ja het nieuws is een beetje opgedroogd inderdaad. Meer nieuws zullen we aan het eind van de volgende maand krijgen denk ik omdat ie dan in singapore uitkomt.

Bestel hem anders maar vast vanaf daar :P

http://cgi.ebay.com/New-F...hones&hash=item3f08135cc9

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:13
Helaas is de kans groot dat het nog even gaat duren eer we de SGS2 in de winkels gaan zien. Sowieso was de aankondiging iets te vroeg (maar ze konden niet anders, je kan niet opdagen op MWC met lege handen). De massa productie van hun Exynos CPU komt pas in maart op gang (daarom gaan ze sommige regio's met Tegra2 voorzien om aan de vraag te kunnen voldoen) en tot overmaat van ramp is er ook nog de crisis in Japan, die enkele Toshiba fabrieken buiten strijd heeft gezet waar ze NAND geheugen maken, wat onder andere in de SGS2 en andere smartphones gebruikt wordt.
Denk niet dat we voor pakweg eind mei / begin juni het toestel in de winkel hoeven te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Samsung NL denkt nog steeds begin mei.

[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

Zie de laatste post van mij voor hun e-mail.

[ Voor 15% gewijzigd door AtlAntA op 17-03-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bijdrage aan de Galaxy SII i9100:

http://philipvanoekel.blo...-i9200-specificaties.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik zie daar niks nieuws staan wat hier nog niet gepost was
:?

De geruchten gaan dat de sgs2 i9103 niet alleen de tegra2 variant gaat worden ook een Super Clear LCD schermpje krijgt.

http://phandroid.com/2011...bstitute-super-clear-lcd/

Laten we maar hopen er geen typenummers door elkaar worden gehaald bij webshops ed

[ Voor 34% gewijzigd door AtlAntA op 17-03-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
Iemand heeft inmiddels tweemaal de Galaxy S II door SmartBench gehaald:
http://smartphonebenchmar...m/index.php?showtopic=256
Afbeeldingslocatie: http://smartphonebenchmarks.com/images/Samsung_GalaxyS2_Table.png
De MW-250S benchmark is recenter dan de andere. Opvallend is dat de S II een stuk beter presteert qua CPU (Productivity) dan de Tegra 2 in de Optimus 2X, terwijl dit onderdeel juist erg vergelijkbaar hoort te zijn.
Nog opvallender zijn de scores van de GPU (Games), deze is sterk verbeterd tussen de benchmarks van het toestel zelf, maar wordt nog steeds verslagen door de GeForce ULP in de Tegra 2 en zelfs door de PowerVR SGX540 in de oude(!) Galaxy S.

Het kan zijn dat de ARM Mali-400 GPU toch zwakker is uitgevallen dan Samsung dacht/is doen geloven, of dat er nog steeds flink wat kan worden verbeterd aan de drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Het lijkt erop dat de i9103 de tegra 2 variant wordt en misschien met slcd scherm komt http://phandroid.com/2011...bstitute-super-clear-lcd/

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Een andere CPU tot daar aan toe, maar een ander scherm dat gaat voor HEEL veel mensen een afknapper van formaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 19:48

The Wizard

Moderator Mobile
Als dat zo is, stuur ik hem terug. Het kan zijn dat de NL markt hier geen last van heeft, aangezien we best kritisch zijn :)

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Kan me ook moeilijk voorstellen dat ze het toestel zonder SAMOLED+ op de markt brengen. Gezien dat één van de voornaamste verkoopargumenten is. Samen met de dualcore cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:32
AtlAntA schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:47:

PS: Zie niet in waarom je de full HD BD content op je foon zou willen kijken. Door het scherm zou je niet veel verschil zien vergeleken met andere HD content lijkt mij
De camera neemt HD content op ;)

De Galaxy S (GT9003) met LCD is hier ook niet geleverd, ik verwacht dat de Galaxy S2 hier gewoon de gt9100 is.

2call heeft in iedergeval de gt9100 in de pre-sale staan.

[ Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-03-2011 21:36 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
phobosdeimos schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:56:
Kan me ook moeilijk voorstellen dat ze het toestel zonder SAMOLED+ op de markt brengen. Gezien dat één van de voornaamste verkoopargumenten is. Samen met de dualcore cpu.
Het zijn wel enkel geruchten dus hopen dat het niet zo is althans niet in de benelux! Dat zijn de belangrijkste componenten van de SGS 2 die het verschil maken met een andere smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
mafiatounes schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:32:
[...]

Het zijn wel enkel geruchten dus hopen dat het niet zo is althans niet in de benelux! Dat zijn de belangrijkste componenten van de SGS 2 die het verschil maken met een andere smartphone.
Ik heb een mail naar samsung nederland gestuurd met de vraag welke versie we hier krijgen.
Als ik daar net zon duidelijk antwoord op krijg als op de vraag wanneer hij hier komt dan weten we het snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
AtlAntA schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:52:
[...]

Ja het nieuws is een beetje opgedroogd inderdaad. Meer nieuws zullen we aan het eind van de volgende maand krijgen denk ik omdat ie dan in singapore uitkomt.

Bestel hem anders maar vast vanaf daar :P

http://cgi.ebay.com/New-F...hones&hash=item3f08135cc9
Voor $25 meer heb je de 32GB :P
http://cgi.ebay.com/New-F...hones&hash=item3f081713ad

[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-03-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:46:
[...]

Ik heb een mail naar samsung nederland gestuurd met de vraag welke versie we hier krijgen.
Als ik daar net zon duidelijk antwoord op krijg als op de vraag wanneer hij hier komt dan weten we het snel genoeg.
Jah dat wordt afwachten zeker met dat gedoe in Japan denk ik dat er wat vertragingen zullen zijn, in ieder geval hou ons op de hoogte zodra je wat meer hoort cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-10 11:58
xavier! schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:23:
[...]

Nouja ik bijvoorbeeld wel. Als ik naar een vriend toe ga en ik heb zin om een film te kijken gooi ik gewoon een film op mijn telefoon die ik na afloop er weer afhaal. Stuk makkelijker dan je mediacenter meenemen :)
Maar begrijp ik het nu goed dat de SGSII dan dienst kan doen als een soort mediacenter? Ik heb hier een hele mooie Sony Full HD tv staan, maar heb geen mediacenter oid waarmee ik 1080p content kan afspelen. Als ik stream via DLNA, dan kan mijn pc het niet aan. Zou ik dan in theorie een 1080p film op de SGSII kunnen zetten en deze dan via HDMI kunnen afspelen op mijn tv? Of heb je dan ook weer met ondersteuning van de tv te maken? Slightly offtopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Klopt perfect AjaxArena, dat kan. Weet wel niet of je telefoon het heel erg lang gaat uithouden als hij 1080p op een FullHD tv zit af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik vind het een beetje een omslachtige manier om full hd content naar tv te streamen maar het zal vast werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-10 11:58
AtlAntA schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:48:
Ik vind het een beetje een omslachtige manier om full hd content naar tv te streamen maar het zal vast werken.
Het is omslachtig, maar mijn ouders hoeven geen mediacenter, heb een xbox360 en geen PS3 en dan kan het incidenteel toch best handig zijn. Eventueel via een MHL er ook voor zorgen dat ie wordt opgeladen. Ben alleen benieuwd of een telefoon na 2 uur een 1080p film naar een tv sturen niet voor een flinke verhitting van het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-10 19:06
Golf2vr6 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:29:
[...]

2call heeft in iedergeval de gt9100 in de pre-sale staan.
Dat klopt (ik heb hem daar ook al besteld). Maar het zou heel wel kunnen dat 2call zijn eerste exemplaren uit Engeland gaat importeren, ook gezien het feit dat ze hem wat sneller denken te kunnen leveren dan de rest. En wet weten inmiddels allemaal dat de versie voor de UK de SAMOLED+ en Exynos-versie zal zijn.

We zijn nog steeds op hetzelfde punt: we weten dat we het nog niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
AjaxArena schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:54:
[...]

Het is omslachtig, maar mijn ouders hoeven geen mediacenter, heb een xbox360 en geen PS3 en dan kan het incidenteel toch best handig zijn. Eventueel via een MHL er ook voor zorgen dat ie wordt opgeladen. Ben alleen benieuwd of een telefoon na 2 uur een 1080p film naar een tv sturen niet voor een flinke verhitting van het apparaat.
Nu je het over verhitting hebt.. Ik kan me nogal wat filmpjes van het MWC te Barcelona herinneren waarin de previewers het ook over een hete telefoon hadden. Nu is zon ding op zon congres natuurlijk volop in gebruilk maar toch wel opvallend dat die toch wel ervaren reviewers het meteen opviel.

Conspiracy mode on.
Misschien heeft samsung de telefoon wel overgeclockt zodat iedereen zou denken dat het ding supersnel is,
Conspiracy mode off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Ik heb een (Apple) bluetooth toetsenbord. Deze gebruik ik geregeld met mijn E71, dat werkt echt super. Zal dat ook kunnen met de Galaxy SII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
India krijgt hem ergens volgende maand.

Bron:
http://www.samsunghub.com...ming-to-india-next-month/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 17:38

Quindor

Switching the universe....

AjaxArena schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:54:
[...]

Volgens mij moet je eens kijken naar ps3mediaserver bijvoorbeeld. Hiermee kun je prima je xbox360 gebruiken om HD films en series naar je TV te streamen.

Anyway, ontopic. Ik verwacht dat dit juist helemaal niet zoveel van het toestel zal vragen, aangezien vooral de Grafische chip (GPU) gebruikt word voor het decoden van H264. Maar, daar moet ik ook weer een kant tekening bij plaatsen dat zeker in 1080p alleen main profile tot ongeveer 20Mbps gesupport is, alles wat je van internet haalt is high profile (behalve speciale rips). Over 720p is het nog niet helemaal duidelijk of dat wel of niet gaat werken.

Deze info is iig van toepassing op de NVidia tegra 2, hoe de exynos zal gaan performen moet nog bekeken worden, maar ik verwacht persoonlijk geen grote verschillen.

Dan als laatste. Tegenwoordig kunnen praktische alle pc's een 1080p filmpje afspelen, MITS je de juiste software en instellingen gebruikt. Installeer de nieuwste grafische drivers voor je PC, installeer VLC en zoek eventjes op hoe je de hardware acceleratie aanzet. En voila. Elke pc van max 2 a 3 jaar oud trekt 1080p op zijn sloffen. Is de PC nog ouder, moet je eens kijken naar CoreAVC.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Quindor: daar haal je een verschil tussen Tegra2 en Exynos aan: Exynos kan wel 1080p @ high profile afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de galaxy s2 inderdaad met een lcd scherm uit komt dan gaat het voor mij echt niet door. Hoop dat het toch echt maar geruchten blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Sowieso, als dat het geval is, bestelt gewoon iedereen in Europa de UK versie, met lekkere Samsung Exynos CPU, MALI GPU, en een Super AMOLED Plus scherm. Basta.
Als ze het doen, gaan ze echt per continent scheiden imho.
Europa en USA krijgen SAMOLED + Exynos, Azië + Rusland krijgen Tegra2 + SLCD.

[ Voor 30% gewijzigd door phobosdeimos op 18-03-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
phobosdeimos schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:33:
Sowieso, als dat het geval is, bestelt gewoon iedereen in Europa de UK versie, met lekkere Samsung Exynos CPU, MALI GPU, en een Super AMOLED Plus scherm. Basta.
Of je besteld hem idd via Ebay, ik zie het probleem niet zo idd ;) Samsung zou stom zijn om het te doen. Zonder super Amoled Plus gaat hier het feestje ook niet door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het probleem is dat ik mijn abbo gewoon wil verlengen. Ik ben dus verplicht een telefoon uit nederland dus te nemen. Ik ga geen los toestel kopen namelijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-10 19:00
Het klinkt voor mij plausibel dat Samsung te weinig capaciteit heeft om de gehele wereld van Super amoled plus te voorzien (zie mijn post eerder in dit topic). En tja, zoals ik al eerder aangaf betwijfel ik dus of we dan wel de versie krijgen met een super amoled scherm.

De Nexus S heeft namelijk in Engeland en Amerika wel een Super Amoled schermpje en deze zelfde telefoon komt hier in de Benelux samen met onder meer Rusland uit met een super lcd.

Ik ben daarom nog steeds benieuwd of Samsung de Benelux wel ziet als een critical market...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-10 19:00
En op de frontpage van tweakers.net staat er dit:

"In Nederland wordt de Galaxy S II eveneens uitgebracht met Super Clear LCD, maar de verwachting is wel dat de variant met Samsungs eigen Exynos-cpu hier op de markt komt."

Dus zonder superamoled plus maar wel met Samsung haar eigen processor. Ik had het liever andersom gezien..

[ Voor 4% gewijzigd door Adrenaline op 18-03-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Adrenaline schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:11:

"In Nederland wordt de Galaxy S II eveneens uitgebracht met Super Clear LCD, maar de verwachting is wel dat de variant met Samsungs eigen Exynos-cpu hier op de markt komt."

Dus zonder superamoled plus maar wel met Samsung haar eigen processor. Ik had het liever andersom gezien..
Jammer Samsung, ik ga dan voor de Iphone 5 :) Ik heb een Galaxy S, nu een Iphone 4, maar wilde naar de Galaxy S2 gaan mede omdat ik echt onder de indruk was van het schitterende scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 17:45:
het probleem is dat ik mijn abbo gewoon wil verlengen. Ik ben dus verplicht een telefoon uit nederland dus te nemen. Ik ga geen los toestel kopen namelijk!!!
2call.nl haalt zijn toestellen vaak uit de UK als ze daar eerder gereleased worden. Van de N97 hadden ze zelfs keuze in NL of UK model. Je kunt hier dan gewoon verlengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 17:38

Quindor

Switching the universe....

Zucht... ze maken er weer een pruts zooi van (naar mijn mening). Ik wil gewoon zoals het orgineel bedacht is, exynos met sAmoled+. Dat zijn deels hoofd redenen om voor deze telefoon te gaan. 8)7 |:(

Anders kun je net zo goed de LG Optimus 2x kopen welke nu al verkrijgbaar is. Dan krijg je net zo goed een IPS-LCD, Tegra2, etc. Helaas wel 512MB geheugen en geen NFC, maar goed, dat is voor velen niet eens zo interessant verwacht ik. De prijs is er dan ook naar, ergens rond de 450 euro!

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
alwaysleft schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:17:
[...]

Jammer Samsung, ik ga dan voor de Iphone 5 :) Ik heb een Galaxy S, nu een Iphone 4, maar wilde naar de Galaxy S2 gaan mede omdat ik echt onder de indruk was van het schitterende scherm.
Mijn contract loopt tot augustus dus ik heb nog even....geen amoled+ betekend waarschijnlijk iPhone5 dan.
bye bye SGS2 ;w
Terwijl ik eigenlijk Android wil. Of als UK wel Amoled+ krijgt via webwinkel met import toestel.

Echt een tegenvaller dat bericht op de frontpage :X
Quindor schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:32:
Zucht... ze maken er weer een pruts zooi van (naar mijn mening). Ik wil gewoon zoals het orgineel bedacht is, exynos met sAmoled+. Dat zijn deels hoofd redenen om voor deze telefoon te gaan. 8)7 |:(

Anders kun je net zo goed de LG Optimus 2x kopen welke nu al verkrijgbaar is. Dan krijg je net zo goed een IPS-LCD, Tegra2, etc. Helaas wel 512MB geheugen en geen NFC, maar goed, dat is voor velen niet eens zo interessant verwacht ik. De prijs is er dan ook naar, ergens rond de 450 euro!
NFC was vanaf het begin al onzeker of de SGS2 dat wel overal mee zou krijgen. Net zoals welke processor. Deze 2 punten vond ik niet zo'n probleem maar het scherm een hhel groot probleem!

[ Voor 40% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-03-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:48
Ook ik haak af bij een SLCD, ga echt niet van een Desire met amoled naar een SLCD scherm... Dan wordt het maar een iPhone 5 bij gebrek aan beter.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Adrenaline schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:11:

In hetzelfde bericht staat echter ook dat Samsung dit nog niet bevestigd heeft, in het bericht van Eldar is ook niets aangegeven over de verschillen in Nederland specifiek. Sterker nog, het enige dat in dit bericht staat is dat de variant met Tegra 2, de GT-i9[1]03, met een SuperClear LCD in de zomer uitkomt.

Dus ik weet niet waar Tweakers.net dit vandaan haalt, want zonder echte bronnen is het pure misinformatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:28:
[...]

2call.nl haalt zijn toestellen vaak uit de UK als ze daar eerder gereleased worden. Van de N97 hadden ze zelfs keuze in NL of UK model. Je kunt hier dan gewoon verlengen ;)
Maar kan je dan wel alles in het nederlands instellen? (menu's, sms/swype, enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Overigens, als ik de zin zo lees, kan het zijn dat Tweakers.net bedoelt dat zowel de Tegra 2 versie met SuperClear LCD als de Exynos versie met sAMOLED+ uitkomt in Nederland?

[ Voor 5% gewijzigd door M-en-M op 18-03-2011 18:52 . Reden: zin niet afgemaakt voordat ik poste :$ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:39:
[...]

Eigenlijk niet over nagedacht...bij Nokia (ja tot de t/m N97 vaste klant) kon/kan dit altijd wel. Geen idee hoe dit eigenlijk met Android toestellen zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

want dat vind ik dan toch wel een must!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Eerst maar eens de source van tweakers gaan lezen....

In summer we will see i9003 based on NVIDIA Tegra2, but with a more humble SuperClear TFT screen.

Daar staat dus duidelijk dat het om een extra model gaat. Tik foutje die 9003 is waarschijnlijk 9103.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Waar haalt Tweakers eigenlijk die info vandaan? Er staat nergens een bronvermelding over het gerucht dat NL een SLCD zou krijgen. Tot nu toe is er enkel bevestiging dat niet alle markten dezelfde CPU krijgen, wat ook aangegeven staat op de site van Samsung zelf. Maar over een verschil in schermtechniek heeft Samsung nooit sprake gemaakt, gezien SAMOLED+ een primair verkoopsargument is van de SGS2. Sowieso is het zinloos om binnen Europa verschillende versies uit te brengen, want dan haalt straks elke Belg, Duitser en Fransman zijn toestel uit de UK, zo simpel is het. Als ze nu in Rusland of in China een ander model uitbrengen, ja ok dat kan ik snappen, je laat niet snel een gsm van 600 euro overvliegen ivm import heffingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
phobosdeimos schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 19:03:
Waar haalt Tweakers eigenlijk die info vandaan? Er staat nergens een bronvermelding over het gerucht dat NL een SLCD zou krijgen. Tot nu toe is er enkel bevestiging dat niet alle markten dezelfde CPU krijgen, wat ook aangegeven staat op de site van Samsung zelf. Maar over een verschil in schermtechniek heeft Samsung nooit sprake gemaakt, gezien SAMOLED+ een primair verkoopsargument is van de SGS2. Sowieso is het zinloos om binnen Europa verschillende versies uit te brengen, want dan haalt straks elke Belg, Duitser en Fransman zijn toestel uit de UK, zo simpel is het. Als ze nu in Rusland of in China een ander model uitbrengen, ja ok dat kan ik snappen, je laat niet snel een gsm van 600 euro overvliegen ivm import heffingen.
Bron van info:
http://mobile-review.com/...g-galaxy-s2-2-en.shtml#14

onder aan de pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Golf2vr6 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:48:
[...]

Eigenlijk niet over nagedacht...bij Nokia (ja tot de t/m N97 vaste klant) kon/kan dit altijd wel. Geen idee hoe dit eigenlijk met Android toestellen zit
Bij het opstellen van Android krijg je de mogelijkheid om een taal in te stellen, vrijwel alle talen zijn onmiddellijk ondersteund, onafhankelijk van waar het toestel vandaan komt. (Alleen bepaalde talen met speciale symbolen, zoals Arabisch en Chinees, staan er vaak niet in bij landen waar deze talen niet gebruikt worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Juist ja, maar hij maakt sprake van een apart model (I9103) dat in de zomer uitkomt in secundaire markten, waarschijnlijk Rusland, midden oosten en Azië. (zie ook de laatste nieuwe tweets van @SamFirmware).
En Murtazin is de enige tot nu toe die spreekt van SLCD op de SGS2. Alle andere bronnen wijzen op een verschil in CPU SOC, niet op een verschillend scherm.

[ Voor 4% gewijzigd door phobosdeimos op 18-03-2011 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:39:
[...]

Hangt af van de firmware. Nederlands zit qua EU firmwares er vaak altijd bij.
Phusebox schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:36:
Ook ik haak af bij een SLCD, ga echt niet van een Desire met amoled naar een SLCD scherm... Dan wordt het maar een iPhone 5 bij gebrek aan beter.
Alsof de iPhone 5 een amoled-scherm krijgt. Van de ene lcd naar de andere.

[ Voor 37% gewijzigd door Relief2009 op 19-03-2011 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:53

robertwebbe

Robert Webbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Robert, heb jij misschien al inside information van de belcompany over welke versie wij hier krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-10 06:53
Betekend dit dat wij het toestel met deze specificaties op de markt krijgen?
Trouwens, waarom vermelden ze "Orion Dual Core processor" (codenaam) als deze nu al tot "Exynos" gedoopt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 10:49
Lekker slim dat ze in het filmpje New Field Communication zeggen ipv Near Field Communication.. |:(

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Samsungs antwoord op de vraag of wij in NL de exynos of de tegra2 versie krijgen:
(niet gevraagd welk scherm we krijgen omdat ik die info toen nog niet had.)

Bedankt voor uw e-mail.

Op basis van de door u verstrekte informatie zijn wij helaas niet in staat u onmiddellijk een oplossing of
antwoord te bieden per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:36:
Je wijst de ene af omdat het geen SAMOLED heeft maar dan omhels je een andere welke ook geen SAMOLED heeft. Ik heb moeite je logica te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is heel goed te begrijpen. Als je nu amoled hebt, en dat bevalt goed, snap ik dat je de doorontwikkelde versie wil, ipv terug naar het "oude" LCD. Zie niet in waarom dit niet logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 08:39:
[...]

Je wijst de ene af omdat het geen SAMOLED heeft maar dan omhels je een andere welke ook geen SAMOLED heeft. Ik heb moeite je logica te begrijpen.
Omdat de Samsung maar een plastic prul is, dan heb ik liever een stevige telefoon met lcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:53

robertwebbe

Robert Webbe

Niborit schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:17:
[...]
Robert, heb jij misschien al inside information over welke versie wij hier krijgen?
Op het moment dat de video werd geschoten stelde men dat de Nederlandse versies SAMOLED met Orion (Exynos) zouden krijgen. Ik zou er niet gek van staan te kijken als dat toch uiteindelijk anders blijkt te worden of zelfs dat we verschillende versies gaan krijgen.
Koen87 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:25:
[...]
Trouwens, waarom vermelden ze "Orion Dual Core processor" (codenaam) als deze nu al tot "Exynos" gedoopt is?
Deze informatie kreeg ik van Samsung ten tijde van de beurs. Pas kort daarop is Exynos de commerciele naam geworden. Exynos een trouwens samenvoeging is van twee Griekse woorden: exypnos (slim) en prasinos (groen), hiermee richt het Koreaanse bedrijf zich op een duurzame, groene strategie.
Occy74 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:28:
Lekker slim dat ze in het filmpje New Field Communication zeggen ipv Near Field Communication.. |:(
Romano zegt wel degelijk Near als klinkt het als New, hij lijkt wat spraakgebrek te hebben op het woord :)
In de specs achteraf staat wel New, daar heeft iemand van de montage een typo gemaakt. Ik kijk normaal gesproken deze filmpjes eerst even na op deze slordigheden maar vanwege wat familieomstandigheden was ik niet bereikbaar en is dit filmpje direct live gezet. Gelukkig wordt er meer beeld getoond wat het is en daar komt Near duidelijk naar voren.

[ Voor 8% gewijzigd door robertwebbe op 20-03-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-10 06:53
Phusebox schreef op zondag 20 maart 2011 @ 09:46:
[...]

Omdat de Samsung maar een plastic prul is, dan heb ik liever een stevige telefoon met lcd.
Wat heeft Samoled+ met stevigheid van de telefoon te maken? Daarnaast maakt Samsung naast het "Plastic Prul" gebruik van Gorilla Glass, wat bijzonder sterk is. Ook vind ik dat mensen zwaar de plastic eigenschappen onderschatten. Tuurlijk voelt plastic goedkoop aan, maar het is wel degelijk erg sterk. De structuur die Samsung op de achterkant van de telefoon gebruikt, zorgt niet alleen voor een prettige "feel" maar ook voor nog meer stevigheid van het plastic. Daarnaast zijn er denk ik maar weinig mensen die een Galaxy S hebben die klagen dat het plastic zo snel kapot is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Koen87 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:27:
[...]

Wat heeft Samoled+ met stevigheid van de telefoon te maken? Daarnaast maakt Samsung naast het "Plastic Prul" gebruik van Gorilla Glass, wat bijzonder sterk is. Ook vind ik dat mensen zwaar de plastic eigenschappen onderschatten. Tuurlijk voelt plastic goedkoop aan, maar het is wel degelijk erg sterk. De structuur die Samsung op de achterkant van de telefoon gebruikt, zorgt niet alleen voor een prettige "feel" maar ook voor nog meer stevigheid van het plastic. Daarnaast zijn er denk ik maar weinig mensen die een Galaxy S hebben die klagen dat het plastic zo snel kapot is :)
Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk. Mij werd gevraagd waarom ik dan voor een iPhone zou kiezen als de Samsung GSII een SLCD scherm zou hebben, terwijl de iPhone dat ook heeft. De reden is dat de Samsung goedkoop en fragiel aanvoelen, evenals de plastic HTC telefoons, en dat ook zijn. Heb zelf een Desire ; plastic prul dus. Slijtage plekken overal.

Als ik dus moet kiezen 'between two evils' dan kies ik dus liever voor een stevige telefoon met SLCD dan een plastic fragiele Samsung met SLCD.

Overigens ken ik een aantal mensen met een Galaxy S en die roepen allemaal "nooit meer een samsung".

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 20-03-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:44

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

nou, ik heb een iphone 3g gehad en sinds dat hij uit kwam een iphone 4 en ik kan je wel zeggen, bouwkwaliteit is top, maar wat je er mee kan is ruk.
Mijn volgende telefoon wordt een android. Ik ben er wel klaar mee dat ik nog geen mp3 als ringtone kan instellen, dat een film er op zetten een crime is, dat ik mijn muziek niet update omdat itunes niet wil meewerken en ga zo maar door.

Als je denkt dat bouwkwaliteit je enige vereiste is, dan moet je zeker een iphone 4 nemen, of 5. Gebruiksgemak is ook top, maar dat komt omdat je gewoon weinig opties hebt en dus weinig de mist in kan gaan.
Iets met, wat er niet op zit, kan ook niet stuk....lekker is dat.

edit: ik bedoel maar te zeggen: je kijkt naar de dingen die je mist en dan lijkt het gras bij de buren groener. Eenmaal bij de buren aangetroffen............verlang je weer terug naar je warme bedje die je gewend bent :P

de samsung S2 is misschien minder stevig dan de i4, maar heeft genoeg om dat te compenseren wat mij betreft.

[ Voor 19% gewijzigd door Nomad op 20-03-2011 12:25 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:40

sapphire

Die-hard pruts0r

Phusebox schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:46:
Overigens ken ik een aantal mensen met een Galaxy S en die roepen allemaal "nooit meer een samsung".
Dat kan ook wat over die mensen zeggen ;)

[ Voor 72% gewijzigd door sapphire op 20-03-2011 12:25 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sapphire schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:25:
[...]

Ja true, ik roep nu ook dat ik geen HTC meer wil alhoewel ik over performance en android best tevreden ben, maar HTC's houden het altijd maar net een jaartje vol bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
Mensen kunnen we deze zinloze discussie weglaten. Als je voor een iPhone gaat, leuk voor je maar daar hebben we een andere topic voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Relief2009 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:59:
Mensen kunnen we deze zinloze discussie weglaten. Als je voor een iPhone gaat, leuk voor je maar daar hebben we een andere topic voor.
Ja inderdaad!

Is er al bekend wanneer we weten welke versie we krijgen?
Samsung NL steekt de kop in het zand als ik het vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Twee nieuwe hands-on videos:
Een in het Frans, gebeurt niet veel, maar laat wel zien hoe ongelofelijk mooi het sAMOLED+ scherm is.
Een in het Duits, aan het begin lijkt er LauncherPro op te draaien.
Allebei van CeBit, dus waarschijnlijk zullen we binnenkort meer previews en hands-ons zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, ik ben erg tevreden met de Galaxy S1. Maar waarom wordt ik dan zo verleid om deze aan te schaffen? Jeetje wat een super mooi toestel ook. Arggggg.

Vooral dat franse filmpje.. pfu dat scherm!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 10:49
Dat is niet Launcher Pro maar "GO Launcher" , weer een andere variant. Staat zelfs nog als wallpaper ingesteld.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Occy74 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 17:58:
[...]

Dat is niet Launcher Pro maar "GO Launcher" , weer een andere variant. Staat zelfs nog als wallpaper ingesteld.
Sorry, ik heb het niet zo op die homescreen alternatieven, ik ken alleen de namen van de skins door producenten. (En hoor wel eens wat over de echt populaire, zoals LauncherPro, MIUI, ADW, etc.)
8)7

Toch wel grappig om te zien dat iemand zoiets erop had geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk. Mij werd gevraagd waarom ik dan voor een iPhone zou kiezen als de Samsung GSII een SLCD scherm zou hebben, terwijl de iPhone dat ook heeft. De reden is dat de Samsung goedkoop en fragiel aanvoelen, evenals de plastic HTC telefoons, en dat ook zijn. Heb zelf een Desire ; plastic prul dus. Slijtage plekken overal.

Als ik dus moet kiezen 'between two evils' dan kies ik dus liever voor een stevige telefoon met SLCD dan een plastic fragiele Samsung met SLCD.

Dat vroeg ik helemaal niet, ik maakt een opmerking. Jij zei dat je de S2 niet wilt omdat het geen SAMOLED heeft, dat is tevens ook de enige criteria die je stelt in je verhaal. Daarna ga je door met het noemen van een ander toestel welke ook geen SAMOLED heeft. Volgens je eigen criteria past dat niet.

Daarna ga je door met het opstellen van nog een criteria en dat is degelijkheid. Nou heb ik hier een 8910HD welke ik al een paar keer expres heb laten vallen van borst hoogte om te demonstreren dat het een stevig toestel is, hij doet het nog steeds. Daarnaast heb ik hier een S1 welke ik een paar keer per ongeluk heb laten vallen en, afgezien van een paar krasjes en barstjes, is hij goed. Als we dit dan vergelijken met de iPhone 4 welke je absoluut niet kan laten vallen dan zou ik toch zeggen ga voor de S2.

Tevens heb je het over de iPhone 5 maar die is er nog niet dus ik begrijp ook niet hoe jij kan weten wat dat toestel allemaal wel of niet kan en hoe degelijk het is. Gezien de vele klachten over de 3G en 4 zou ik toch 2x nadenken voordat ik een iPhone koop. Zeer zeker als degelijkheid een criteria is.

Met bumper...
YouTube: Quick iFix- The First iPhone 4 Glass Repair
Nomad schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:24:
nou, ik heb een iphone 3g gehad en sinds dat hij uit kwam een iphone 4 en ik kan je wel zeggen, bouwkwaliteit is top, maar wat je er mee kan is ruk.
Mijn volgende telefoon wordt een android. Ik ben er wel klaar mee dat ik nog geen mp3 als ringtone kan instellen, dat een film er op zetten een crime is, dat ik mijn muziek niet update omdat itunes niet wil meewerken en ga zo maar door.

Als je denkt dat bouwkwaliteit je enige vereiste is, dan moet je zeker een iphone 4 nemen, of 5. Gebruiksgemak is ook top, maar dat komt omdat je gewoon weinig opties hebt en dus weinig de mist in kan gaan.
Iets met, wat er niet op zit, kan ook niet stuk....lekker is dat.

edit: ik bedoel maar te zeggen: je kijkt naar de dingen die je mist en dan lijkt het gras bij de buren groener. Eenmaal bij de buren aangetroffen............verlang je weer terug naar je warme bedje die je gewend bent :P

de samsung S2 is misschien minder stevig dan de i4, maar heeft genoeg om dat te compenseren wat mij betreft.
Dat de iphone 4 stevig aanvoelt met al dat zware glas en metaal zal niemand ontkennen, maar als iemand die een paar iPhone 4's een case change heeft gegeven kan ik je zeggen dat het zeker geen stevig toestel is. Zie filmpje hierboven van iFixit.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Er komt een SGS 2 mini http://briefmobile.com/ga...fmobile+%28BriefMobile%29

Het toestel heeft een 3.7inch scherm & 1.4ghz processor met gingerbread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Toch leuk dat ze de sgs2 (waar dit topic over gaat) een Ultimate Flagship noemen.

http://www.engadget.com/p...galaxy-s-ii-mini/#3984951

edit: Ook staat daar dat de sgs2 een 4.4inch scherm heeft en een 1.2ghz processor.. Soep?

[ Voor 21% gewijzigd door AtlAntA op 21-03-2011 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:23
sapphire schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:25:
[...]

Samsung heeft gewoon steken laten vallen.
En dan doel ik voornamelijk op de gps module en het gebruikte geheugen.
En in mindere mate het ontbreken van de flitser en notificatieled.
Gelukkig hebben ze dat allemaal gefixt in de Nexus S, wat daardoor een fantatisch toestel is geworden.

Laten we hopen dat Samsung van zijn fouten leert met de S II.
Zelf heb ik ondanks dat het toestel wat minder is in mijn ogen de LG 2x aangeschaft.

Maar de kleinere formfactor en lagere prijs hebben mij voor de LG doen kiezen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Sinned123 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 01:17:
[...]

Misschien een domme vraag maar wat bedoel je met "kleinere formfactor"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 21 maart 2011 @ 01:00:
Toch leuk dat ze de sgs2 (waar dit topic over gaat) een Ultimate Flagship noemen.

http://www.engadget.com/p...galaxy-s-ii-mini/#3984951

edit: Ook staat daar dat de sgs2 een 4.4inch scherm heeft en een 1.2ghz processor.. Soep?
Is een soep. Kijk eens naar de tabel van de S2 mini. 1.4Ghz procy. De mini zou Wifi-N hebben terwijl de S2 dat niet heeft (blijkbaar). Frontfacing camera welke op de S2 de hoogste resolutie heeft van alle toestellen tot nu toe is wel een noemmenswaardigheid, mini (met lagere resolutie, VGA? riiiiiiiiight!) staat het erbij maar S2 nergens te bekennen. De mini zou hogere snelheden behalen.

Maar het meest opzichtige is nog de Nokia X7. Die foto klopt helemaal niet met wat we tot nu toe hebben gezien. De X7 is plat aan de boven- en onderkant.

Dit is de X7:
http://www.x7nokia.nl/wp-...12/nokiax7-allekanten.jpg

En uuuuum.... Volgens die sheets zou de X7 Android hebben? Duidelijk toch!

/edit:

Dat zij aanzicht van de X7 is niks anders dan een gesoepte Nexus S.

http://cellphoneforums.ne...-super-amoled-nexus-s-jpg

De glanzende rand om het scherm en de plek en vorm van de volume knop zijn een hint maar als je goed kijkt zie je boven en onder de opstaande rand van het gebogen scherm, iets wat de X7 niet heeft.

/edit2:

ATL is een marketing term. Bedrag wat ze uitgeven aan advertenties en marketing. 10 miljoen pond voor 1 toestel? Blijkbaar zijn smartphones tegenwoordig gouden business.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2011 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:23
[...]

Overdrijven is ook een vak...

Heb ruim een half jaar de Galaxy S gehad en na wat problemen direct na release (laggy vooral, gps maar weinig last van gehad) is het zoals hij nu is echt een prima toestel. Ook met stock firmware...

En zelfs kort na release waren er al lagfixes die de lag iig oplosten...

Qua bouwkwaliteit, hij zag er nog als nieuw uit (zonder gebruik van screenprotector of case) dus ondanks dat het plastic was en geen metaal (en er misschien wat cheap uitzag of voelde) is het toestel degelijk als de neten en verre van 'fragiel'.

Ben zelf ondertussen wel voor de LG 2x gegaan overigens, simpelweg omdat de galaxy S2 nog niet uit is en ik bang ben dat hij toch iets te groot gaat worden. (En mis het SAMOLED scherm overigens niet, zwart is nu idd iets minder zwart maar verder is het scherm op de 2x ook prachtig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung S II in Nederland en België pas leverbaar in juni :'( :'(

http://www.gadget-review....s-on-samsung-press-event/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Het kan ook best eerder zijn natuurlijk. Zolang Samsung NL nog niks officieels heeft uitgebracht mbt de releasedatum is nog niks zeker.

Ik hou me nog steeds vast aan het e-mailtje van samsung NL dat ik heb mogen ontvangen:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Helaas heeft Samsung Benelux hier niet zo veel informatie over beschikbaar. De verwachting is dat het
toestel rond begin mei 2011 uitkomt, maar dat kan door de testfase uitgesteld worden.

PS: Is dit niet het verkeerde topic voor dit soort discussies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Demonstratie van de USB Host modus en adapter:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hrKkklO_Fok]
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker :o
bestaan er uberhaupt al enige telefoons die out of the box deze functionaliteit aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:40

sapphire

Die-hard pruts0r

Sinned123 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 01:17:
[...]

Samsung heeft gewoon steken laten vallen.
En dan doel ik voornamelijk op de gps module en het gebruikte geheugen.
En in mindere mate het ontbreken van de flitser en notificatieled.
Gelukkig hebben ze dat allemaal gefixt in de Nexus S, wat daardoor een fantatisch toestel is geworden.

Laten we hopen dat Samsung van zijn fouten leert met de S II.
Zelf heb ik ondanks dat het toestel wat minder is in mijn ogen de LG 2x aangeschaft.

jups, maar wat heeft dat te maken met de bouw en stevigheid van het toestel ? Daar ging de reactie namelijk over.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:33:
bestaan er uberhaupt al enige telefoons die out of the box deze functionaliteit aanbieden?
Mijn Windows telefoon uit 2004 kon dat al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:33:
Ja de Nokia N8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:38:
[...]

Mijn Windows telefoon uit 2004 kon dat al.
Even lezen, hij zegt "out of the box". Er bestaan al meerdere apparaten welke het kunnen maar het moet er in gehackt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:31:
[...]

Even lezen, hij zegt "out of the box". Er bestaan al meerdere apparaten welke het kunnen maar het moet er in gehackt worden.
Daar werkte het ook out of the box bij, maar goed voordat we verder afdwalen.

Is een beetje als frontfacing camera's, opeens waren ze weg bij veel toestellen en nu doen ze alsof het iets geweldig nieuws is.

Als die S II mini er komt is dat voor mij zeker een kanshebber omdat ik 4 of meer eigenlijk net ff te groot vind.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 21-03-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:51:
[...]

Daar werkte het ook out of the box bij, maar goed voordat we verder afdwalen.
Nee dat werkte niet out of the box. Je moest zelf een kabel in elkaar hacken, de USB host drivers installeren en in de registry de functionaliteit aan zetten.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:50:
[...]

Nee dat werkte niet out of the box. Je moest zelf een kabel in elkaar hacken, de USB host drivers installeren en in de registry de functionaliteit aan zetten.
M'n oude Asus A730 bood gewoon USB Host compatibiliteit out-of-the-box aan, er was een officiële kabel en sommige muizen en toetsenborden werkten er gewoon op.

Maar ja, zoals Phusebox al zei, 't wordt een beetje off-topic.

In ieder geval, Deutsche Telekom (T-Mobile) verwacht hem ook in Duitsland in mei, volgens dit pdf'je, dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
dan lijkt het me sterk dat het hier juni wordt of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
M-en-M schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:09:
[...]

In ieder geval, Deutsche Telekom (T-Mobile) verwacht hem ook in Duitsland in mei, volgens dit pdf'je, dan.
Dus we krijg hier in europa toch waarschijnlijk 1 met samoled scherm, jammer dat er niet bij staat welk type processor het is! Hoop zo op een versie met een tegra2 + samoled scherm :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
TYNOz schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:42:
[...]

Dus we krijg hier in europa toch waarschijnlijk 1 met samoled scherm, jammer dat er niet bij staat welk type processor het is! Hoop zo op een versie met een tegra2 + samoled scherm :9~
Waarom beslist tegra2? Ik heb de review van de OPTIMUS gelezen en was niet echt bepaald onder de indruk van bepaalde benchmark resultaten. Van de exynos weten we nog niet zoveel maar wel weten we dat de exynos de kloksnelheid van beide cores afzonderlijk van elkaar kan bepalen en de tegra2 kan dit niet.
Volgens mij kan dit de batterylife alleen maar ten goede komen.

Tevens beweert men (bron weet ik zo snel niet meer..) dat de exynos in theorie beter kan/zal zijn in grafische toepassingen dan de tegra 2.

Edit: :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 23:20

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica