[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste
Acties:
  • 121.196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Heb upgedate naar RC7 Oxygen... Domme fout, ik mis nu mijn customizable power widget. Als ik de .zip van RC6 update, ben ik dan weer klaar? Irritant dat ik ook de nieuwe market weer moet flashen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-06 19:12
Geemfriek.

Het is opgelost. Met behulp van oplossing in OP van Deel 1 en adb_driver_htc.zip. Die vind je hier. Gewoon installeren, je hoeft 'm niet op te starten want dan krijg je een foutmelding, niets van aan trekken.
Je moet dus ook SDK installeren en in folder Tools staat dan fastboot.Ga in C:\ opdrachtprompt in Startmenu bij bureau accessoires Ze zijn vergeten om achter fastboot oem enableqxdm 0 < ENTER> te zetten
en dan fastboot oem boot te typen. < ENTER>
Maar belangrijk is dat de driver adb_driver_htc.zip wordt geinstalleerd dan ziet de pc weer je telefoon. Als alles gelukt is, start de telefoon je bootscreen, dat duurt vrij lang en op een gegeven moment (na 15 minuten) heb ik de accu er maar uit gehaald, maar zie, het was gelukt! Succes.

[ Voor 46% gewijzigd door kraonkel op 23-01-2011 00:21 ]

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:30

emzed

*

Voor wat betreft social media; ik stel mijn twitter/facebook al niet eens meer in in HTC Peep, maar gebruik Tweetdeck. Onovertroffen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie-P schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:12:
Vandaag heb ik besloten mijn desire eens te rooten en van een custom rom te voorzien. Het rooten was zo gepiept, maar wat ik ook probeerde, ik kreeg Amon_Ra niet aan de praat (md5sum klopte). Telkens weer kreeg ik het mooie rode driehoek te zien met uitroepteken in het midden. In een wanhopige poging besloot ik toen eens de Amor_Ra versie met CyanogenMOD kleurtjes te proberen, en deze deed het in een keer! Nu heb ik al een paar uurtjes MIUI draaien en sommige dingen bevallen me goed, andere minder.
+snelheid
+aanpasbare launcher!
-niet alles is NL vertaald
-er zit geen goede wekker/timer/stopwatch ingebouwd zoals bij htc
Aan het NL werk ik nog, was pas m'n eerste versie die geimplementeerd werd toen (Als je miui AU gebruikt). Nu bezig met vertalen naar 1.1.22 en hopelijk ben ik optijd klaar zodat die in de eerste versie kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Stevie-P schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:12:
+snelheid
+aanpasbare launcher!
-niet alles is NL vertaald
-er zit geen goede wekker/timer/stopwatch ingebouwd zoals bij htc
Qua vertaling heb je dan waarschijnlijk een net iets mindere release te pakken, maar voor die stopwatch en timer gebruik ik nu "StopWatch & Timer", die werkt wel goed (voor timer moet je even op menu klikken volgensmij).
MIUI werkt inderdaad heel erg fijn, en als je geen iPhone-hatende fanboy bent is het echt een hele fijne rom.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04
Facebook voor htc sense mag er van mij in blijven. Gebruik het zelf met name voor het synchroniseren van mn contacten met de bijbehorende foto's.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:18
Ze hoeven voor mij ook niet weg, als ze maar verwijderbaar zijn, dan ben ik tevreden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

MacorgaZ schreef op zondag 23 januari 2011 @ 00:14:
[...]
MIUI werkt inderdaad heel erg fijn, en als je geen iPhone-hatende fanboy bent is het echt een hele fijne rom.
Ik heb dat commentaar eigenlijk nooit begrepen. MIUI is echt geen iPhone rip-off. Een aantal zaken lijken op de iPhone, maar dat is ook sterk afhankelijk van de theme die je kiest. Ik denk dat het laatste dat in een iPhone bezitter op zal komen is dat mijn Desire op een iPhone lijkt. En die menu's kun je ook omzetten naar standaard Android stijl. En daarbij heeft MIUI leentje buur gespeeld bij meer systemen en daaruit de beste elementen gepakt en samengevoegd. Het gaat uiteindelijk om functionaliteit, stabiliteit en snelheid.
Ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik ooit een iPhone gevoel heb bij MIUI. Android werkt toch veel beter? :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist.. Het enige is dat je (Net als de iPhone) al je apps op je scherm heb staan (Ipv in App drawer).. Android heeft tig meer functies dan de iPhone heb ik gezien, daar ben je wel erg beperkt mee. En die MIUI werkt nog snel ook dus ik blijf er voorlopig bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
mphilipp schreef op zondag 23 januari 2011 @ 10:50:
[...]

Ik heb dat commentaar eigenlijk nooit begrepen. MIUI is echt geen iPhone rip-off. Een aantal zaken lijken op de iPhone, maar dat is ook sterk afhankelijk van de theme die je kiest. Ik denk dat het laatste dat in een iPhone bezitter op zal komen is dat mijn Desire op een iPhone lijkt. En die menu's kun je ook omzetten naar standaard Android stijl. En daarbij heeft MIUI leentje buur gespeeld bij meer systemen en daaruit de beste elementen gepakt en samengevoegd. Het gaat uiteindelijk om functionaliteit, stabiliteit en snelheid.
Ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik ooit een iPhone gevoel heb bij MIUI. Android werkt toch veel beter? :+
haha precies, ik heb echter de iphone theme, en dan lijkt hij er toch wel sprekend op! alleen dan met de functionaliteiten van android, zonder de tekorten van de iphone ;-)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een probleem betreffende de VillainROM.
Ik heb vanochtend de ROM geinstalleerd, maar nu blijft ie maar het Opstartscherm weergeven als ik mijn telefoon aan doe... ik heb al een half uur gewacht maar hij blijft maar hetzelfde doen.
Mijn excuses als het reeds gevraagd is, maar ik weet niet wat te doen.

Bvd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:48:
Hallo,

Ik heb vanochtend de ROM geinstalleerd, maar nu blijft ie maar het Opstartscherm weergeven als ik mijn telefoon aan doe... ik heb al een half uur gewacht maar hij blijft maar hetzelfde doen.

Bvd,
Heb je alles gewiped van te voren? SD kaart goed gepartioneerd? Juist ingedeeld? Bijv. max 2 GB Ext3 of 4 rest fat32. Anders weer wipen en opnieuw installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door kraonkel op 23-01-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het snelle antwoord.

Ik heb het volgens mij wel gedaan volgens de stappen, alhoewel ik deze stap:
De grootte mag je zelf bepalen. Als je een Sense HD ROM gaat draaien, kies dan voor 1gb. Ikzelf heb 700mb. Kies hierna nog voor 'SD:ext2 to ext3' en dan ben je klaar.
niet helemaal kon volgen, ik heb toen 700mb ingesteld en op de trackball gedrukt waarna hij nog om een 2e iets vroeg en ik nog een grootte moest invoeren, ik heb daar ook maar 700 ingevoerd... kan dit ook iets te maken hebben met mijn probleem?

Edit:
hij vraag dus om Swap-size, als ik die heb ingevuld en op de trackball klik, vraagt ie om ext2-size en vervolgens om FAT32-size. In kan niet uit de tutorial opmaken wat ik nou precies bij elke moet invullen... ik raak daar een beetje in de war. (ik ben geen expert op dit gebied)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Je moet je ext2 dan houden op 700mb (of wat je denkt nodig te hebben)swap moet je op 0 houden en de rest fat32. Zo is je sd kaar in ieder geval goed gepartitioneerd. Daarna moet je ext2 nog omzetten naar ext3 en u is klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb nu:
- Swap size: 0 mb
- Ext2 size: 768 mb
- FAT32 size: Remainder

(ik zie ze in die volgorde)
Nu is ie bezig met Partitioneren.
En vervolgens kies ik dus SD:ext2 to ext3 in hetzelfde menu?

En wat moet ik nu allemaal `wipen` ? toch niet ALL userdata ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:48:
Hallo,

Bvd,
Al alles gewiped? Factory reset, dalvik cache en gewoon cache + data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik wil wipen krijg je een hele lijst met dingen die gewiped kunnen worden, /data /sd-ext /sdcard/.android_secure /cache, Dalvik-cache, battery stats, rotate settings en wipe ALL userdate... welke moet ik hebben?
bvd

Edit: ik had de post hierboven nog niet gezien, maar de Factory reset, waar kan ik die wipen, want die staat er bij mij niet tussen

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Je kunt in jouw geval beter alles wipen wat in het menu staat, en dan je telefoon aan de pc hangen, USB toggle aanzetten (zodat je pc je sd kaart kan zien) en dan een door jouw gewenste ROM erop zetten en deze flashen. Als je alles hebt gewiped, moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, moet ik de telefoon nadat alles gewiped is ook nog uitschakelen oid? of kan ie direct aan de pc.
(ik heb overigens al backups gemaakt etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Nee, alles kan in 1 ruk door, dus wipen, andere rom erop zetten en daarna flashen. Ik zou alleen maar 1 ding tegelijk flashen, dus alleen een ROM of radio of andere aanpassing. Na het flashen kun je je telefoon laten rebooten (duurt de 1e keer wel een paar minuten) alles instellen, en daarna reboot ik hem nog een keer (wordt de ROM meestal iets sneller van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig! het is gelukt :D!
nu alles weer even instellen naar mijn voorkeuren.
Als ik verder nog vragen heb kom ik zeker weer hier.
Hartstikke bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
MacorgaZ schreef op zondag 23 januari 2011 @ 00:14:
[...]
voor die stopwatch en timer gebruik ik nu "StopWatch & Timer", die werkt wel goed (voor timer moet je even op menu klikken volgensmij).
Dankjewel voor de tip, ik het hem zojuist geinstalleerd.
Ik heb op dit moment wel een vervelend probleem met MIUI au 1.1.14 r2 stable. Als ik wifi uit- en later weer aanzet krijg ik geen verbinding met mijn draadloos netwerk. Als ik de telefoon reboot werkt dit wel, tot ik wifi disable en later weer verbinding probeer te krijgen. Komt dit omdat ik mijn stock radio niet heb geflasht naar de 'MIUI recommended radio'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie-P schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:00:
[...]

Dankjewel voor de tip, ik het hem zojuist geinstalleerd.
Ik heb op dit moment wel een vervelend probleem met MIUI au 1.1.14 r2 stable. Als ik wifi uit- en later weer aanzet krijg ik geen verbinding met mijn draadloos netwerk. Als ik de telefoon reboot werkt dit wel, tot ik wifi disable en later weer verbinding probeer te krijgen. Komt dit omdat ik mijn stock radio niet heb geflasht naar de 'MIUI recommended radio'?
Lijkt me niet, maar is mogelijk. Ik gebruik ook gwn de radio die standaard erin zit .14 en heb er geen problemen mee. Misschien als je update naar 1.1.22 (Of nog even wacht op R2, want daar zit multi language in) dat het verholpen is, en je kan anders even kijken bij je WiFi instellingen of je daar fouten ziet ofzzo (In je telefoon bij instellingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Weer een backup gemaakt met Recovery-RA, bij restoren zelfde probleem als gisteren leek het. Bleef in Bootscreen hangen. Nu niet als gisteren vanalles geprobeerd maar nu gekozen voor swap file from sdcard.
Blijkt niet Rommanager de schuld te zijn maar Recovery-RA. Als alles weer op z'n plek staat ga ik over naar Clockworkmod 3.0.0.x zit ook alle mogelijkheden van Recovery-RA in behalve Power off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14
De social media 'troep' heb ik verwijderbaar gemaakt in mijn ROM. Verder is er nog een batterijmod toegevoegd, zodat je je batterijpercentage meteen kunt zien. Ook zit er een andere kernel in voor betere performance. Ik ben nog bezig met het toevoegen van de ExpressoBar (google er maar eens op). Zal ik deze standaard maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
SpaceK33z schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:03:
De social media 'troep' heb ik verwijderbaar gemaakt in mijn ROM. Verder is er nog een batterijmod toegevoegd, zodat je je batterijpercentage meteen kunt zien. Ook zit er een andere kernel in voor betere performance. Ik ben nog bezig met het toevoegen van de ExpressoBar (google er maar eens op). Zal ik deze standaard maken?
Lijkt me prima keuze. Maar als de bar bovenaan screen zo zou kunnen maken als in deVillain roms zodat als je naar beneden scrollt de keuze krijgt van wifi bluetooth en vliegtuigmodus of zoiets, zou ik ook mooi vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Die EspressoBar voegt toch geen enkele functionaliteit toe?
Als het dan alleen om uiterlijk gaat, vind ik persoonlijk de originele sense-balk mooier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer een vraagje, mijn gingerbread werkt nu prima, maar ik krijg mijn netwerk verbinding (3g) niet aan het werk... ik weet ook niet meer zeker of ik het goed aanzet omdat alles net iets anders is.

Ik ga naar instellingen>draadloos en netwerken>mobiele netwerken>gegevenstoegang aan volgens mij moest het zo. (Ik had altijd een shortcut op mijn homescreen staan)

Doe ik iets verkeerd misschien? Ik kan de shortcut ook niet meer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:53:
Ik heb weer een vraagje, mijn gingerbread werkt nu prima, maar ik krijg mijn netwerk verbinding (3g) niet aan het werk... ik weet ook niet meer zeker of ik het goed aanzet omdat alles net iets anders is.

Ik ga naar instellingen>draadloos en netwerken>mobiele netwerken>gegevenstoegang aan volgens mij moest het zo. (Ik had altijd een shortcut op mijn homescreen staan)

Doe ik iets verkeerd misschien? Ik kan de shortcut ook niet meer vinden
De shortcut zit nu op andere plaats, ik weet niet meer precies waar, even door instellingen bladeren. Dat je geen 3G thuis hebt, misschien had je dat voorheen ook niet, ligt eraan of je in de buurt van UMTS mast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had voorheen wel gewoon 3g thuis en anders wel "g " ofzo.. en toen ik de telefoon voor het eerst aanging na de installatie was mijn 3g ook gewoon aan dus ik vind het wat raar.
Ik zal nog even verder zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:16:
Ik had voorheen wel gewoon 3g thuis en anders wel "g " ofzo.. en toen ik de telefoon voor het eerst aanging na de installatie was mijn 3g ook gewoon aan dus ik vind het wat raar.
Ik zal nog even verder zoeken
Staat je provider bij je APNs? Anders moet je die er even goed zetten, gewoon met defaults. (Settings > Wireless & Network > Mobile networks > APNs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen menu met apn's, mobiele providers misschien hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i401.photobucket.com/albums/pp100/iivarr/20110123205906.png

Dat zie ik dan, en het maakt niet uit of ik tussen de 2 bovenste kies.. die mms lijkt me het minst voor de hand liggende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dat dacht ik al. Had ik ook met 3G switch widgets van CurveFish, Die verneuken je APN names.

En jij heb blijkbaar extended controls daarvoor gebruikt..

Die voegt gwn tekst toe achter je APNs zodat ze niet meer werken.

Verwijder bij beide "Extendedcontrols" en je 3G gaat weer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hè, extended controls deed het wel gewoon toen mijn telefoon unrooted was in combinatie met mijn 3G.
ik zal het proberen, bedankt

Edit: ik heb beide `extendedcontrols` verwijderd uit de namen, maar dit heeft niet het gewenste resultaat gehad helaas... iemand anders suggesties :?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:27:
Hè, extended controls deed het wel gewoon toen mijn telefoon unrooted was in combinatie met mijn 3G.
ik zal het proberen, bedankt

Edit: ik heb beide `extendedcontrols` verwijderd uit de namen, maar dit heeft niet het gewenste resultaat gehad helaas... iemand anders suggesties :?
Zoek gewoon ff met APN netwerken of providers ergens staat precies wat je moet invullen waar en wat. Even kiezen welke provider dat je hebt.
hier

[ Voor 9% gewijzigd door kraonkel op 23-01-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevonden :)
heb gewoon in het APN menu op menu gedrukt en standaardinstellingen herstellen gekozen en hij doet het weer :D
laatste vraagje: mag/kan ik Extended Controls nou niet weer installeren zonder dat het weer gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Als je in het scherm zit waar je apn namen staan drukken op je [menu] knop en kiezen voor [standaardinstellingen herstellen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb het gevonden zoals je kunt zien :), bedankt allemaal (nogmaals)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik daarom al niet meer zulke programmas/widgets die je 3G uitzetten, omdat ze je APN namen dus veranderen. Doe mij maar gwn ingebouwd in de ROM apn switch zoals bij MIUI In statusbar dropdown menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 16:30
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:19:
Ik gebruik daarom al niet meer zulke programmas/widgets die je 3G uitzetten, omdat ze je APN namen dus veranderen. Doe mij maar gwn ingebouwd in de ROM apn switch zoals bij MIUI In statusbar dropdown menu :)
klopt, dankzij MIUI geen apps meer nodig zoals power widget, rate, ledflash, reboot, shutdown... bespaart veel geheugen voor andere nuttige apps ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
RoD schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:03:
AdamG heeft een nieuwe versie van zijn Oxygen-ROM uitgebracht waarin hij onder andere de sms-fix heeft verwerkt, [...]
Hoe werkt dat bij custom roms? Ik gebruik momenteel handcent omdat ik onder de stock rom een aantal keer last van deze bug gehad heb. Momenteel draai ik ik miui-au, wat prima bevalt. De normale sms applicatie zag er voor mij prima uit, maar ik gebruik toch handcent vanwege die bug.

Weet iemand hoe dat werkt met updates/patches/verbeteringen

Op wat voor een code wordt er verder gebouwd bij custom roms? Is dat de source code van android met de laatste bugfixes of wordt er verder geborduurd op officiële roms?

Kun je voor custom roms zien op welke versie ze dan van die code gebaseerd zijn? Of is het doorspitten van changelogs noodzakelijk om te kijken of het gefixt is?

En, gebruikt miui(-au) uberhaupt wel de standaard messaging app (met een andere skin), of is het totaal andere code (zonder die bug)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ik had MIUI 1.1.22 geinstalleerd. Het viel met op dat hij echt supersnel is. Heerlijk dat bounce als je aan het einde van een schermpje bent. Echter was er nog teveel Chinees. Dus ik wacht even op de R2. Heb tijdelijk even een Gingerbread rom geinstalleerd. Ook snel moet ik zeggen, echter mis ik wat handigheidjes van de MIUI roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
Mijn eerste ROM 'kSense' heb ik net op internet gezet. Ik ben geen enkele FC tegengekomen tijdens het testen en hij is nu erg stabiel. Als jullie deze ROM goed bevalt (geen FC's enz.) dan plaats ik 'm binnenkort op xda-developers.com

Heeft er iemand tijd om mijn ROM even te testen?

Aanpassingen
  • Nieuwe kernel (=betere batterijduur + betere performance) couttstech-2.6.32.28_OC1190_HAVS@925mV_BFS_VR_SLQB
  • Updated apps: Market, YouTube en Twitter
  • Aandelen app verwijdert. Facebook, Twitter en YouTube verwijderbaar gemaakt net zoals alle andere apps.
  • Batterijpercentage op de batterij (moet je wel nog apart flashen)
  • Nieuwe bootanimatie
  • Uitgebreide adblock filter (uitgebreider dan AdFree)
  • HTC IME mod standaard geïnstalleerd
  • Apps2SD
  • BusyBox en Superuser
  • Deodexed en zipaligned
Meer functionaliteit staat op mijn ToDo lijstje en de meeste extra's zullen deze week al komen. Ik sta open voor feedback en suggesties!!

Download - Batterij Percentage mod*
Er is een update! Check de nieuwe versie.

*De Batterij Percentage mod kun je hetzelfde flashen als de ROM, alleen niks wipen! Denk eraan dat je eerst de ROM één keer moet opstarten, daarna pas dit flashen.

[ Voor 16% gewijzigd door SpaceK33z op 26-01-2011 10:14 . Reden: Nieuwe versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Wil hem wel proberen hoor....
Moet ext oid nog gewiped worden, bepaalde grote hebben, enz?
Ben even van alles aan het backuppen en dan zal ik hem zo eens proberen :)

[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 24-01-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
l3art schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:24:
Wil hem wel proberen hoor....
Moet ext oid nog gewiped worden, bepaalde grote hebben, enz?
Thanks :). Nee, ext hoeft niet gewiped te worden en hoeft geen bepaalde grootte te hebben. kSense zet een aantal apps meteen op je sd-kaart, maar er blijft nog veel ruimte over voor je eigen apps natuurlijk. Ik zie net dat de Android Market per ongeluk niet mee gekomen is. Dat fix ik meteen even. Voor degene die de vorige versie al geflashed hebben, je kunt dit bestand er gewoon overheen flashen (zonder te wipen dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ow dan wacht ik nog even met flashen...
Is je rom trouwens compatible met de online kitchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
De nieuwe versie kan je nu downloaden van de bovenstaande post, met de Market natuurlijk. Mijn framework-res.apk staat niet in de lijst van de frameworks (ik neem aan dat je circle.glx.nl bedoeld), maar ik heb even de framework-res.apk voor je geupload die je kan gebruiken met de kitchen.

[ Voor 16% gewijzigd door SpaceK33z op 24-01-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Nee ok, dat bedoelde ik ook niet. Maar niet alle framework-res.apk zijn compatible met de kitchen. Maar zo kan het ook ja :)

edit:
compatible :)

edit2:
flashing as we speak

edit3:
Vet bootlogo! Die ga ik even apart zetten voor het geval ik er weer een andere rom opzet en deze dan wil houden :D

edit4:
Wat ik in het eerst gezicht mis is het volgende:
- Gallery3D
- Reboot opties (zeker voor de tweaker onmisbaar omdat je dan bijvoorbeeld direct naar de recovery kan) Zie dat je wel quickboot erin heb zitten, maar persoonlijk druk ik liever op de aan/uit knop en krijg dan de opties.

Verder voelt hij zo op het eerste gezicht inderdaad lekker vlot aan. Maar voor mij is de reboot een reden om terug te gaan naar Leedroid... Misschien in de toekomst :) Keep up the good work _/-\o_

[ Voor 88% gewijzigd door 13art op 24-01-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Laatst online: 29-08 20:08
Spacek33z, ik zie dat je een HAVS kernel van coutts gebruikt. Ik zou toch aanraden om een SVS kernel te gebruiken omdat niet elke desire lekker werkt met HAVS. Ik zou de HAVS kernel optioneel houden voor mensen die het willen.

Ik denk ook dat de reboot van l3art te maken heeft met de HAVS kernel. (sorry verkeerd begrepen :))

[ Voor 5% gewijzigd door Lennyz op 24-01-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Nee ik heb geen spontane reboot hoor (al is mijn toestel inderdaad niet stabiel met HAVS kernels) maar ik mis gewoon de reboot optie onder de aan/uit knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
Lennyz schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:38:
Spacek33z, ik zie dat je een HAVS kernel van coutts gebruikt. Ik zou toch aanraden om een SVS kernel te gebruiken omdat niet elke desire lekker werkt met HAVS. Ik zou de HAVS kernel optioneel houden voor mensen die het willen.

Ik denk ook dat de reboot van l3art te maken heeft met de HAVS kernel.
Oke, bedankt, ik zal dit veranderen. De kernels van coutts zijn wel goed, toch? Met zijn kernels haal ik altijd de hoogste scores bij Quadrant enz.

Het reboot menuutje ben ik mee bezig, dit is alleen nogal moeilijk. Ik had als vervanger hiervoor de Quick Boot applicatie meegeleverd, die heeft dezelfde functionaliteit. Ik probeer het z.s.m te regelen.

Edit: Het reboot menu is me hoogstwaarschijnlijk gelukt!! Kernel is ook verandert. Update volgt binnenkort.

[ Voor 6% gewijzigd door SpaceK33z op 24-01-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
SpaceK33z schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:02:
Mijn eerste ROM 'kSense' heb ik net op internet gezet. Ik ben geen enkele FC tegengekomen tijdens het testen en hij is nu erg stabiel. Als jullie deze ROM goed bevalt (geen FC's enz.) dan plaats ik 'm binnenkort op xda-developers.com

Heeft er iemand tijd om mijn ROM even te testen?

Aanpassingen
  • Nieuwe kernel (=betere batterijduur + betere performance) couttstech-2.6.32.28_OC1190_HAVS@925mV_BFS_VR_SLQB
  • Updated apps: Market, YouTube en Twitter
  • Aandelen app verwijdert. Facebook, Twitter en YouTube verwijderbaar gemaakt net zoals alle andere apps.
  • Batterijpercentage op de batterij (moet je wel nog apart flashen)
  • Nieuwe bootanimatie
  • Uitgebreide adblock filter (uitgebreider dan AdFree)
  • HTC IME mod standaard geïnstalleerd
  • Apps2SD
  • BusyBox en Superuser
  • Deodexed en zipaligned
Meer functionaliteit staat op mijn ToDo lijstje en de meeste extra's zullen deze week al komen. Ik sta open voor feedback en suggesties!!

*De Batterij Percentage mod kun je hetzelfde flashen als de ROM, alleen niks wipen! Denk eraan dat je eerst de ROM één keer moet opstarten, daarna pas dit flashen.

Mijn MIUI 1.1.22 ROM komt eraan, vanavond is deze waarschijnlijk af!
Ga hem voor je testen morgen. Daarna zet ik 1.1.22 MIUI erop en dan ga ik het rommen voorlopig met rust laten, ik blijf rooten en flashen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
Het is weer tijd voor een nieuwe versie, met een paar kleine aanpassingen:
  • Reboot optie bij het afsluiten (in recovery starten, herstarten, hot restart of bootloader)
  • Andere kernel (couttstech-2.6.32.28_OC1190_BFS_VR_SLQB)

Download
Batterij Percentage mod* - Vorige changelog

Er is een update!

Over Gallery3D zijn veel klachten, het is bijvoorbeeld niet zo snel en niet efficiënt. Deze heb ik er daarom nu niet in gezet. Ik zal er nog eens een test mee doen... Het reboot menuutje is dus nu gelukt.

Iedereen bedankt voor het testen. Geef vooral feedback en suggesties!

* Pas flashen nadat je de ROM één keer hebt opgestart. Flash deze zip hetzelfde als je een ROM zou flashen (niet wipen!).

Afbeeldingslocatie: http://www.keeskluskens.nl/dump/images/kSense119.png

[ Voor 21% gewijzigd door SpaceK33z op 26-01-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Het is inderdaad niet snel nee, maar ach oog wil ook wat ;) Ten minste bij mij wel :)
Maar nogmaals, goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Hallo Spacek33z,
Kan ik deze gewoon over de vorige Rom van jou heen flashen? Zonder wipe, bedoel ik. Ziet goed uit.
Jouw rom flashen gaat niet met clockworkmod 3.0.0.5 deze is voor gingerbread, heb mijne even teruggezet naar clockworkmod 2.5.1.8.
HTC heeft toch goed werk geleverd, hoe vaak ik de achterkant al losgehaald heb en nog steed goed sluitend. Volgend keer maar scharniertjes erop zetten gaat makkelijker open en dicht.

offtopic. Voor allemaal kijk eens in Computer idee Nr3 staat een heel artikel over Android telefoons.
Ga vooral eens naar code.google.com/p/androidscreencast, maakt het mogelijk om je telefoon te besturen vanaf PC. Uitleg staat ook in deze computer idee.

[ Voor 81% gewijzigd door kraonkel op 24-01-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
kraonkel schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:20:
Hallo Spacek33z,
Kan ik deze gewoon over de vorige Rom van jou heen flashen? Zonder wipe, bedoel ik. Ziet goed uit.
Jouw rom flashen gaat niet met clockworkmod 3.0.0.5 deze is voor gingerbread, heb mijne even teruggezet naar 2.5.1.8.
HTC heeft toch goed werk geleverd, hoe vaak ik de achterkant al losgehaald heb en nog steed goed sluitend. Volgend keer maar scharniertjes erop zetten gaat makkelijker open en dicht.

offtopic. Voor allemaal kijk eens in Computer idee Nr3 staat een heel artikel over Android telefoons.
Ga vooral eens naar code.google.com/p/androidscreencast, maakt het mogelijk om je telefoon te besturen vanaf PC.
Ja, dat kan, zonder wipe. Dankje :). Erg vreemd dat dat niet gaat met Clockworkmod...

Bedankt voor die tip! Ik wist wel dat het kon, maar niet hoe. Heel erg handig als ik de touchscreen drivers heb verkloot :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
SpaceK33z schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:08:
Het is weer tijd voor een nieuwe versie, met een paar kleine aanpassingen:
  • Reboot optie bij het afsluiten (in recovery starten, herstarten, hot restart of bootloader)
  • Andere kernel (couttstech-2.6.32.28_OC1190_BFS_VR_SLQB)
Waarom andere Kernel? heb nu je vorige versie erop staan om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
Ewivis schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:01:
[...]

Waarom andere Kernel? heb nu je vorige versie erop staan om te testen.
Nou, hierom:
Lennyz schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:38:
Ik ben nog bezig met aanpassingen in de standaard homescreen, maar helaas heeft HTC hier een andere aanpak voor als andere Android ROMs hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door SpaceK33z op 24-01-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-08 22:36
ik zou zeggen maak een aparte thread voor je rom hier op tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
SpaceK33z schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:37:
[...]

Ja, dat kan, zonder wipe. Dankje :). Erg vreemd dat dat niet gaat met Clockworkmod...

Bedankt voor die tip! Ik wist wel dat het kon, maar niet hoe. Heel erg handig als ik de touchscreen drivers heb verkloot :P.
SpaceK33 ik wil hem graag gaan testen, kan nu alleen even niets beginnen maar na woensdag wel weer. Kan ik hem gewoon over Oxygen heen flashen dan gezien dit bovenstaande? Heb er nog niet veel verstand van en begin er net een beetje in te komen, maar ik wil graag andere roms bekijken.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

lekzzz schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:24:
[...]

SpaceK33 ik wil hem graag gaan testen, kan nu alleen even niets beginnen maar na woensdag wel weer. Kan ik hem gewoon over Oxygen heen flashen dan gezien dit bovenstaande? Heb er nog niet veel verstand van en begin er net een beetje in te komen, maar ik wil graag andere roms bekijken.
Nee, Hier moet je wel volledig alles wipe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Grudgie schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:28:
[...]

Nee, Hier moet je wel volledig alles wipe!
Oke bedankt, ga ik het van de week even proberen,

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-08 22:36
SpaceK33z

ik zou eigenlijk wel verwachten dat het een MIUI rom werd,
waarom een sense rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
mesm90 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:17:
SpaceK33z

ik zou eigenlijk wel verwachten dat het een MIUI rom werd,
waarom een sense rom?
Een andere dev bracht al een ROM hiervan vóór mij uit. Dan heeft het voor mij weinig zin om nog een versie uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
SpaceK33z schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:46:
[...]

Een andere dev bracht al een ROM hiervan vóór mij uit. Dan heeft het voor mij weinig zin om nog een versie uit te brengen.
Die sense rom is zeker wel lekker snel inderdaad! Top! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Even een rectificatie.
Ik had tegen Geemfriek geroepen dat hij drivers moet installeren. Dat is niet zo. Als je in de bootloader bent maakt hij al contact met PC( dan doet pc automatisch drivers installeren) dat heeft niets met die drivers te maken, was puur toeval. Al je uit de bootloader komt heb je drivers nodig. Sinds ik S-off ben maakt telefoon geen contact meer met PC en het opladen duurt ook zo'n 3 minuten, nadat ik de USB kabel heb ingeplugd, gaat laadledje pas branden en gaat hij opladen. Ben nog aan uitpluizen hoe dat kan. Suggesties zijn uiteraard welkom. Ligt niet aan de Rom daar ben ik al achter.

[ Voor 3% gewijzigd door kraonkel op 25-01-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnarruf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 22:58
Heeft iemand een indicatie van hoe lang/vaak het villainrom (0.9) splash screen zich blijft herhalen? Vijf tot tien minuten ben ik al lang voorbij...

edit: lamaar. batterij eruit, erin, opnieuw opstarten en alles was geregeld. best wel creepy als je voor de eerste keer een andere ROM flasht :)

[ Voor 33% gewijzigd door Sjnarruf op 25-01-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Sjnarruf schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:48:
Heeft iemand een indicatie van hoe lang/vaak het villainrom (0.9) splash screen zich blijft herhalen? Vijf tot tien minuten ben ik al lang voorbij...

edit: lamaar. batterij eruit, erin, opnieuw opstarten en alles was geregeld. best wel creepy als je voor de eerste keer een andere ROM flasht :)
mee eens! Als je het eenmaal keer gedaan hebt doe je het vaker is mijn ervaring ;-) Elke week andere rom zo onderhand. Heb me nu voorgenomen om MIUI 1.1.22 erop te houden voorlopig! Kijken hoe lang ik dat volhou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een keer Data2Whatever erop gezet, 1.1.22 MIUI D2W van Xavierjohn. Draai m nu zo 15 uur. Nog geen reboot gehad (In tegenstelling tot een d2w/sd/ext ik ruim maand terug probeerde). En deze is wel ubersnel dus hoop dat het stabiel blijft :p. Quadrant rond 2000 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:26:
Heb nu een keer Data2Whatever erop gezet, 1.1.22 MIUI D2W van Xavierjohn. Draai m nu zo 15 uur. Nog geen reboot gehad (In tegenstelling tot een d2w/sd/ext ik ruim maand terug probeerde). En deze is wel ubersnel dus hoop dat het stabiel blijft :p. Quadrant rond 2000 :o
Wat is het verschil tussen de stable en deze versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet waarom mijn VillainROM soms niet meer automatisch het beeld draait? pas na opnieuw opstarten werkt het weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:45:
[...]

Wat is het verschil tussen de stable en deze versie?
Zoals het al zegt ,stable is stabiel = A2SD versie..
Dit is experimenteel, data2whatever (vraag me niet naar de details), maar zorgt voor meer intern geheugen = meer snelheid etc. alleen zijn er vaak nog problemen met een stabiliteit (Zoals force closes, plotselinge reboots etc). Hoewel deze tot nu toe erg stabiel lijkt (en snel :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:13:
[...]

Zoals het al zegt ,stable is stabiel = A2SD versie..
Dit is experimenteel, data2whatever (vraag me niet naar de details), maar zorgt voor meer intern geheugen = meer snelheid etc. alleen zijn er vaak nog problemen met een stabiliteit (Zoals force closes, plotselinge reboots etc). Hoewel deze tot nu toe erg stabiel lijkt (en snel :p)
Heb nu de A2SD versie... Als ik deze versie installeer moet ik dan een full whipe etc doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wel. Heb ik in ieder geval wel gedaan. Maar je kan miss beter op D3 wachten van D2W van XJ. Deze heeft og wel wat onvertaalde strings.. (Messaging app, hoewel ik toch handcent gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:31:
Volgens mij wel. Heb ik in ieder geval wel gedaan. Maar je kan miss beter op D3 wachten van D2W van XJ. Deze heeft og wel wat onvertaalde strings.. (Messaging app, hoewel ik toch handcent gebruik).
Message app is een fix voor.... Verder nog geen storende 'geen' vertalingen gevonden.

edit: toch wel in sms app--> color led--> chinese tekens...

[ Voor 7% gewijzigd door Ewivis op 25-01-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3 is ook al uit zie ik haha. Ga ik nu erover flashen. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:40:
D3 is ook al uit zie ik haha. Ga ik nu erover flashen. Ben benieuwd :)
Ben hem nu ook aan het downloaden(via mobiel) lang leve mobiel internet zonder datalimiet! ;-)

Moet je nu wel de cache whipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache en Dalvik inderdaad alleen (Als je vanaf D2 komt, als je vanaf de stabiele A2SD kom wel fullwipe). Ben ik alleen vergeten bednek ik me haha, maar nog geen problemen gelukkig.

Edit Of het verstandig is om te flashen ? ;O er is iets miss alsk dit lees?

NO DO NOT! i have no way to remove DL in OP.

BUG on SMS, i guess few uses create SMS in australia, FC on that, ha ha ha, then you can flash this one if you dont mind that as well.

Might be an xml issue but right now OFF to bed for me. Tired. Thanks

--
Klopt wel, ik kan geen sms maken met MESSAGING app (Force Close)..
Boeit niet voor mij, gebruik HandCent SMS maar dat je et weet

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
Binnenkort komt er weer een update van mijn ROM, nu met een wel hele vette toevoeging:
Afbeeldingslocatie: http://keeskluskens.nl/dump/images/kSense_mod.png
Klik op het plaatje voor een vergroting

Vanaf nu heeft mijn ROM dus eindelijk een voordeel ten opzichte van andere ROMs :). Ik probeer hem vandaag nog te uploaden.

Er zit nog een maar aan. Ik heb het uit een thema gejat en zo veel mogelijk het stock Sense thema proberen terug te modden, maar ik kreeg de animaties die bij het thema zaten er niet uit. Nu zitten er dus nog wat irritante animaties in...

[ Voor 22% gewijzigd door SpaceK33z op 25-01-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:02:
Cache en Dalvik inderdaad alleen (Als je vanaf D2 komt, als je vanaf de stabiele A2SD kom wel fullwipe). Ben ik alleen vergeten bednek ik me haha, maar nog geen problemen gelukkig.

Edit Of het verstandig is om te flashen ? ;O er is iets miss alsk dit lees?

NO DO NOT! i have no way to remove DL in OP.

BUG on SMS, i guess few uses create SMS in australia, FC on that, ha ha ha, then you can flash this one if you dont mind that as well.

Might be an xml issue but right now OFF to bed for me. Tired. Thanks

--
Klopt wel, ik kan geen sms maken met MESSAGING app (Force Close)..
Boeit niet voor mij, gebruik HandCent SMS maar dat je et weet
oh haha! dan wacht ik nog even met de D3! want ik gebruik wel die message app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
SpaceK33z schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:16:
Binnenkort komt er weer een update van mijn ROM, nu met een wel hele vette toevoeging:
[afbeelding]

Vanaf nu heeft mijn ROM dus eindelijk een voordeel ten opzichte van andere ROMs :). Ik probeer hem vandaag nog te uploaden.

Er zit nog een maar aan. Ik heb het uit een thema gejat en zo veel mogelijk het stock Sense thema proberen terug te modden, maar ik kreeg de animaties die bij het thema zaten er niet uit. Nu zitten er dus nog wat irritante animaties in...
Heee met wifi en bluetooth in de statusbar, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Oeh, dat is voor mij altijd de reden geweest om bij Cyanogen te blijven, naast de bluetooth geluidskwaliteit die veel beter is door de minimale bitpool van 2 te verhogen, en de maximale ook te verhogen. Kan dat ook in jou rom? Dan ben ik verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[afbeelding]

Kudo's voor je werk natuurlijk, maar voordeel ten opzichte van andere ROMs? Er zijn afaik een behoorlijk aantal ROMs die dit ingebouwd hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:49
Hoe lang duurt dat Pushing Recovery bij unrevoked3? Zie het nu al paar minuten op het scherm staan maar lijkt alsof er niets gebeurd. Zie ook niets gebeuren op mijn Desire. Telefoon staat aan, op charge only en usb debugging is enabled.

*edit* Geswitched naar Disk-Drive toen rebootte de telefoon en nu staat er nog steeds Pushing Recovery..

*edit2* Meteen op disk-drive gezet en toen werkte het :)

*edit3* Zit nu helaas echt ff vast op een gegeven moment staat er in unrevoked3: Waiting for HBOOT to be ready. Wat moet ik dan doen. Heb alles al geprobeerd maar blijf de melding krijgen dat verbinding met de telefoon is weggevallen :/

|:( 8)7 :X stukje extra stappen voor Windows gemist

:( Alles ging goed en nu zegt Titanium dat ik geen root heb... ik snap er niets meer van

*edit4* Het werkt :)

[ Voor 110% gewijzigd door spookz0r op 26-01-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
l3art schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:57:

edit3:
Vet bootlogo! Die ga ik even apart zetten voor het geval ik er weer een andere rom opzet en deze dan wil houden :D
mee eens, zojuist geflashed

Zou hem ook wel ipv dat suffe witte htc scherm willen hebben :)

[ Voor 13% gewijzigd door lekzzz op 25-01-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
lekzzz schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:39:
[...]

Zou hem ook wel ipv dat suffe witte htc scherm willen hebben :)
Als je toestel s -off is, staat niets je in de weg om een ander splash screen te kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
janvanduschoten schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 00:15:
[...]

Als je toestel s -off is, staat niets je in de weg om een ander splash screen te kiezen :)
Verleidelijk, eerst maar eens m'n bed opzoeken :D

Na het runnen van titanium back-up krijg ik de volgende melding: Gmail (proces com.google.process.gapps)
Gegoogled en van alles geprobeerd maar niets helpt?

edit: gelukt, data van Gmail gewiped en daarna opnieuw synchroniseren

[ Voor 29% gewijzigd door lekzzz op 26-01-2011 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

[afbeelding]

Oh dat heb ik ook een aantal keer geprobeerd in mijn Leedroid te zetten, maar dat lukt niet. Zou wel erg vet zijn!

Als je ook deze icoontjes erin kan zetten zou het helemaal gaaf zijn, en ga ik hem testen :)
Afbeeldingslocatie: http://holm.st/android/ss_circles_dark_oxygen11.jpg
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=837569

Ik heb die nu ook, en ze zijn erg vet :)

[ Voor 3% gewijzigd door ReCreator op 26-01-2011 01:36 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:52

IEF

Why so serious?

RoD schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:46:
[...]

Kudo's voor je werk natuurlijk, maar voordeel ten opzichte van andere ROMs? Er zijn afaik een behoorlijk aantal ROMs die dit ingebouwd hebben. :)
Nog afgezien van het feit dat de mod zelf door iemand anders gemaakt is.

Niet om te flamen, maar zet er dan gewoon bij dat je mod X van developer Y hebt geintegreerd.

[ Voor 13% gewijzigd door IEF op 26-01-2011 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
ReCreator schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 01:34:
[...]

Oh dat heb ik ook een aantal keer geprobeerd in mijn Leedroid te zetten, maar dat lukt niet. Zou wel erg vet zijn!

Als je ook deze icoontjes erin kan zetten zou het helemaal gaaf zijn, en ga ik hem testen :)
[afbeelding]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=837569

Ik heb die nu ook, en ze zijn erg vet :)
Die kan je gewoon zelf erin zetten in de online kitchen....
Denk niet dat het verstandig is om die er standaard in te zetten, want wat de één mooi vindt, hoeft de ander niet mooi te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

l3art schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:22:
[...]

Die kan je gewoon zelf erin zetten in de online kitchen....
Denk niet dat het verstandig is om die er standaard in te zetten, want wat de één mooi vindt, hoeft de ander niet mooi te vinden.
Hmm dan moet ik toch nog iets beter uitzoeken hoe die werkt, want die kreeg ik er zo niet in namelijk. Ben ook nog redelijk nieuw op dit gebied ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Heb het zelf gedaan vandaar :)
Maar is niet zo moeilijk hoor, gewoon kiezen voor "SCB with %, Version [A-M]" en daar staat hij dan gewoon tussen. Even de stappen doorlopen, daarna je framework uploaden en even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
Ik heb zojuist de nieuwe versie geüpload.

Veranderingen
  • Power Menu (zie screenshot)
  • Nieuwe kernel voor betere performance: Kernel_Froyo_bfs_V5f_1190Mhz van Richardtrip (1437 score op Quadrant)

Instructies
- Flash de ROM
- Herstart en wacht ongeveer 8 minuten totdat alles is opgestart
- Herstart weer in recovery
- Flash het PowerMenu + Batterij percentage bestand
- Herstart en klaar!

Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://www.keeskluskens.nl/dump/images/kSense.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

spookz0r schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:35:
[...]

:( Alles ging goed en nu zegt Titanium dat ik geen root heb... ik snap er niets meer van
Je moet nog S-Off hebben volgens mij.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
Heb juist een update gedaan van de DHD baadnwz 1.8c maar nu wil de market niet meer werken.
kan er wel in en kan op zoeken, maar als ik de app aan klik krijg ik:
The application Market (process com.android.vending) has stopped unexpectedly.
al eens verwijderd en via apk er weer op maar het zelfde
iemand een idee ? of een goede versie van apk market ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Mad Marty schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:04:
[...]

Je moet nog S-Off hebben volgens mij.
Nee hoor, Titanium zei dat volgens mij de eerste keer bij mij ook. Even op de knop "Problems ?" klikken, BusyBox installeren en gaan met die banaan.

Bij mij werkt het nu, en ik heb geen S-Off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
jippen schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:05:
Heb juist een update gedaan van de DHD baadnwz 1.8c maar nu wil de market niet meer werken.
kan er wel in en kan op zoeken, maar als ik de app aan klik krijg ik:
The application Market (process com.android.vending) has stopped unexpectedly.
al eens verwijderd en via apk er weer op maar het zelfde
iemand een idee ? of een goede versie van apk market ?
Misschien even de cache wissen van de market? En dat had ik eerst ook, toen even naar de browser gegaan daar startpagina laten openen, nog een keer geprobeerd en daarna werkte hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
l3art schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:30:
Heb het zelf gedaan vandaar :)
Maar is niet zo moeilijk hoor, gewoon kiezen voor "SCB with %, Version [A-M]" en daar staat hij dan gewoon tussen. Even de stappen doorlopen, daarna je framework uploaden en even wachten :)
ik wilde die inderdaad ook hebben en kon 'm ook niet vinden, scrollen is ook een vak :X hij staat onderaan bij "G11 Hooolm Ginger"

ach, ik gebruik nu "Color pack v4 animated" en die werkt erg leuk.
Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.