Mooi bootscreen, alleen eigenlijk is die van cyanogenmod. En aangezien ik niet of nauwelijks cyanogenmod features ga gebruiken, is dat een beetje vreemd.
Die transparante apps zijn een goed idee. Zodra ik de laatste goede versie ervan heb gevonden zet ik ze er in.
Klopt, ik doe er twee

. Niet iedereen houd van MIUI. Ik zag net dat het Engels taalpakket al uit is, dus die ROM is maandagavond zeker klaar.
Bedankt! Deze ziet er geweldig uit. Ik doe binnenkort een test ermee.
emzed schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 21:00:
[...]
Heb je Desire weer terug? Ben benieuwd naar je ROM, wat ik altijd wel prettig vind aan bijv Defrost, is dat je via een ingebakken app OTA kan updaten. Dat zou wel een fijne feature zijn.
Ja, godzijdank hoefde ik geen geld te betalen voor het nieuwe scherm (ondanks dat ik 'm geroot had, s-off enz.) HTC heeft trouwens, zoals ik het noem, extreem goede service. Ik kreeg mijn telefoon in een heel grappig pakketje terug. Er stond op: "I'm back!" en ik kreeg er nog een HTC pen bij. De reparatie duurde maar 4-5 dagen, terwijl ik 2 weken had verwacht.
Via OTA updaten zou idd heel cool zijn. Ik ga er voorlopig nog niet naar kijken, eerst een goede basis hebben

.
Thanks

.
Ik had gisteren en vandaag dus aan die Sense rom gewerkt. Ik wilde de allernieuwste basis natuurlijk, maar daar had ik niet bij opgelet dat dat een Chinese versie was. Nu moet ik overnieuw beginnen

.
Edit: Ik heb nu wel de goede versie te pakken

. Nu even apps2sd, enz. toevoegen.