[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste
Acties:
  • 121.206 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:21
jelmervos schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:31:
[...]Ah, dat was het inderdaad. Misschien handig om dit probleem in de eerst post te zetten zodat het ook voor anderen duidelijk is.
Bij deze geregeld, bij rooten & bij FAQ gezet. Makkelijker kunnen we het niet maken :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Search
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-04 14:59
jelmervos schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:54:
[...]

Oxygen 2.1?! Ik denk dat je 2.0.1 bedoelt.
2 sec delay heb ik nog niet goed kunnen testen, maar ik verwacht dat ik daar ook gewoon weer last van heb. Verder heb ik het probleem na opladen nooit gehad. Misschien heb je een hardware defect?
2.0.1 idd.

Verder heb ik met wifi aan (zonder wifi verbinding) een verbruik van rond de -60 a -80.
Zodra ik verbonden ben is het -4. Als ik wifi uitschakel ook.

Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
R-Search schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:33:
[...]

2.0.1 idd.

Verder heb ik met wifi aan (zonder wifi verbinding) een verbruik van rond de -60 a -80.
Zodra ik verbonden ben is het -4. Als ik wifi uitschakel ook.

Is dat normaal?
Ga eens naar instellingen -> draadloos en netwerken -> Wifi instellingen, druk op de menu-knop, kies geavanceerd ->Wifi-slaapbeleid -> kies 'Nooit'. Is een welbekende bug bij alle gingerbread roms...

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:32:
[...]

Probeer eerst eens een paar dagen en gebruik de accu eens volledig, ipv het laten afhangen van 2 uur.
Verder heb je niks aan vrij geheugen. Ik zie liever dat er zoveel mogelijk geheugen wordt gebruikt (natuurlijk wel zinvol).
Hey M8, ik heb m er 3 dagen op gehad, WIFI deed het niet, video wou ie niet normaal afspelen.
De rom zag er wel gelikt uit, dat dan weer wel. En het geheugenverhaal, tuurlijk moet er zoveel mogelijk in gebruik zijn, maar met dezelfde apps heb ik nu weer meer dan 90 MB vrij, dus ergens zuipt die rom memory (en prik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Search
mbroeders schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:08:
[...]

Ga eens naar instellingen -> draadloos en netwerken -> Wifi instellingen, druk op de menu-knop, kies geavanceerd ->Wifi-slaapbeleid -> kies 'Nooit'. Is een welbekende bug bij alle gingerbread roms...
Ahja, dat wist ik zelf ook. Heb 't aangepast. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 14:30

emzed

*

wontcachme schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:22:
Ik heb 3 maanden zitten wachten op een nieuwe rom van Modaco. Elke keer niks, ik heb vandaag mijn telefoon ingesteld en aangepast, brengt Modaco net een nieuwe kitchen uit :z :z
Heb je Modaco inmiddels draaiend en zo ja, hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik heb nu eindelijk de flying animaties van de MIUI roms in cyanogen gekregen (transition animation). De theme kitchen is hier te vinden. Het is erg traag, maar eenmaal het thema zoals je't wilt is het ook erg fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn HTC Desire geroot, is op zich wel leuk! Nu vraag ik mij alleen af hoe ik zeg maar die hele ClockWorkmod recovery er weer vanaf krijg op het moment ik hem weer wil gaan unrooten en zeg maar naar 'stock' terug wil brengen.

Ik heb de volgende RUU's al geprobeerd maar deze werken niet.
code:
1
2
RUU_Bravo_HTC_Europe_1.15.405.1_Radio_32.30.00.28U_4.05.00.11_release_121684.exe
RUU_Bravo_HTC_Europe_1.15.405.3_Radio_32.30.00.28U_4.05.00.11_release_121865.exe

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn Desire weer naar stock kan brengen zonder de fout dat mijn bootloaderversie niet klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:32

henri8096

BIM is not a software!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 22:35:
Ik heb zojuist mijn HTC Desire geroot, is op zich wel leuk! Nu vraag ik mij alleen af hoe ik zeg maar die hele ClockWorkmod recovery er weer vanaf krijg op het moment ik hem weer wil gaan unrooten en zeg maar naar 'stock' terug wil brengen.

Ik heb de volgende RUU's al geprobeerd maar deze werken niet.
code:
1
2
RUU_Bravo_HTC_Europe_1.15.405.1_Radio_32.30.00.28U_4.05.00.11_release_121684.exe
RUU_Bravo_HTC_Europe_1.15.405.3_Radio_32.30.00.28U_4.05.00.11_release_121865.exe

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn Desire weer naar stock kan brengen zonder de fout dat mijn bootloaderversie niet klopt?
Dat is wel een hele oude RUU. Zoek eens naar 2.29.405.5 dat is de laatste officiële RUU.

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu deze:
code:
1
RUU.Bravo.Froyo.HTC.WWE.2.29.405.5.Radio.32.49.00.32U.5.11.05.27.release.159811.signed.exe

Zou deze wel moeten werken, en de versies zouden toch niks mogen uitmaken of wel?

Update:

Ook deze blijkt niet te werken, zijn er nog alternatieven?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 10:19
mensen ik ben een beetje noob nog betreft android en roms
dus wees lief xD

Ik heb recentelijk oxygen mod RC7 geinstalleerd en nu zie ik dat de final er al een tijdje is
Dus ik ga na menu -> oxygen updater -> en zoeken maar, vervolgens zie ik geen update ?

iemand anders ook tegen dit probleem opgelopen ?

Deze versie wil ik installeren

[ Voor 14% gewijzigd door osmosis op 04-03-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Ik weet waar ik op moet zoeken, heb ook meerdere tuts al gelezen. Wil alleen de snelste en beste manier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jterpstra schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:15:
mensen ik ben een beetje noob nog betreft android en roms
dus wees lief xD

Ik heb recentelijk oxygen mod RC7 geinstalleerd en nu zie ik dat de final er al een tijdje is
Dus ik ga na menu -> oxygen updater -> en zoeken maar, vervolgens zie ik geen update ?

iemand anders ook tegen dit probleem opgelopen ?

Deze versie wil ik installeren
Kan je hem niet gewoon wipen en vervolgens die ROM installeren? Volgens mij is er ook een full wipe nodig daarvoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:30
Heb nu een paar weken leedroid maar erg veel last van vastlopers. Nu las ik dus dat ik wrs een nieuwe radio moet installeren aangezien ik nu nog de stock versie erop heb staan. Moet ik hiervoor ook nog een bepaalde versie hebben oud werkt de nieuwste gewoon sowieso het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:12:
Ik heb nu deze:
code:
1
RUU.Bravo.Froyo.HTC.WWE.2.29.405.5.Radio.32.49.00.32U.5.11.05.27.release.159811.signed.exe

Zou deze wel moeten werken, en de versies zouden toch niks mogen uitmaken of wel?

Update:

Ook deze blijkt niet te werken, zijn er nog alternatieven?
Die heb ik ook gebruikt, werkte bij mij zonder problemen. Waarom werkt hij bij jou niet?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

pathfinder2k schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:31:
[...]

Ik weet waar ik op moet zoeken, heb ook meerdere tuts al gelezen. Wil alleen de snelste en beste manier hebben.
Dat is dus een RUU gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inmiddels gelukt, bleek iets te zijn met de bootloader, ik heb met behulp van XDA mijn bootloader versie veranderd en nu een stock rom kunnen terug zetten. Precies wat ik nodig had! Bedankt voor jullie hulp.

Alleen nog even uitzoeken hoe ik die ClockWork er nog vanaf krijg.

Edit: Blijkt er al vanaf te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Ik draai nu een weekje LeeDroid. Alleen het rare is dat ik heel weinig RAM vrij hebt. Met de stock rom was dit zo'n 200 MB, nu nog maar 50 MB. Is dit normaal voor LeeDroid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit moment Oxygen 2.0.1 geïnstalleerd, bevalt goed! Had eerst Ginger Villain 1.4 geïnstalleerd maar daar ging de batterij nogal hard. Ben benieuwd hoe dat met Oxygen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kavish schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 11:06:
Ik draai nu een weekje LeeDroid. Alleen het rare is dat ik heel weinig RAM vrij hebt. Met de stock rom was dit zo'n 200 MB, nu nog maar 50 MB. Is dit normaal voor LeeDroid?
Kan je niet kijken met zo'n System Info app waar al dat geheugen naar toe gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Heb met Oxygen al een paar keer een freeze gehad--> batterij er uit halen.
Best irrie.

Hijs verder wel zuinig met de accu :D

Zo eens kijken wat die vorkkernel doet(die voor ogygen)

[ Voor 18% gewijzigd door marcel-o op 05-03-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Laatst online: 25-08 11:07
Na een paar maanden heb mijn telefoon ook maar eens geroot.
Het ging nagenoeg allemaal perfect, totdat ik een MIUI ROM wou flashen. Ik had RoDrIgUeZsTyLe™ MIUIMOD en [MIUI] 1.3.5 for 2.2 geprobeert maar beide resulteerde in een infitnite loop :s
Uit nood (en wanhoop) heb ik toen Gingervillian 1.4 gedownload en die deed het gewoon in een keer.
Iemand een idee hoe dat kan komen?

Edit: Gingervillian bleef ook vast in in een infinite loop na een reboot :s Ik zit nu op [ROM-GINGERBREAD GRI40] DevNull-TEST

[ Voor 15% gewijzigd door PakoeDIEP op 05-03-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:55

codex

Geen OpenAI agent :)

Als ik een Desire HD Rom installeer, moet ik dan ook de thema's gebruiken die gemaakt zijn voor de Desire HD? Ik zat op XDA te zoeken maar kan er niets over terugvinden. Vind Sense wel cool, maar geef de voorkeur aan de kleurencombinatie blauw - zwart.

Edit:
Ik heb eroverheen gelezen, het kan inderdaad. Desire HD thema's werken op de Desire met een HD rom.

[ Voor 18% gewijzigd door codex op 05-03-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PakoeDIEP schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 12:44:
Het ging nagenoeg allemaal perfect, totdat ik een MIUI ROM wou flashen. Ik had RoDrIgUeZsTyLe™ MIUIMOD en [MIUI] 1.3.5 for 2.2 geprobeert maar beide resulteerde in een infitnite loop :s
Uit nood (en wanhoop) heb ik toen Gingervillian 1.4 gedownload en die deed het gewoon in een keer.

Edit: Gingervillian bleef ook vast in in een infinite loop na een reboot :s Ik zit nu op [ROM-GINGERBREAD GRI40] DevNull-TEST
Ik vind de GRI40 wel heel erg kaal, kan je dan niet beter de Oxygen 2.0.1 proberen
(http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=971904

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k

pathfinder2k

is hier...

reemprive schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:10:
Als ik een Desire HD Rom installeer, moet ik dan ook de thema's gebruiken die gemaakt zijn voor de Desire HD? Ik zat op XDA te zoeken maar kan er niets over terugvinden. Vind Sense wel cool, maar geef de voorkeur aan de kleurencombinatie blauw - zwart.
Met HD roms heb je een stuk of 6 skins --> zwart, zilver, hout etc. Moet je van houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:27:
[...]

Ik vind de GRI40 wel heel erg kaal, kan je dan niet beter de Oxygen 2.0.1 proberen
(http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=971904
Ik gebruik het ook tijdelijk tot ik over kan stappen tot MIUI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo

Post even wat je zelf al hebt geprobeerd, want dit klinkt alsof je nog niet gewiped hebt tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
Cyleo schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:54:
[...]

Post even wat je zelf al hebt geprobeerd, want dit klinkt alsof je nog niet gewiped hebt tussendoor.
Ik heb alles gedaan wat in de OP stond. Geroot, partitie aangemaakt, wiped en dan geflashed.
Het rare is dat alleen die MIUI ROMs het niet doen. De twee gingerbread roms die ik heb geflashed deden het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik draai nu MIUI maar wil iets nieuws.

Ik wil graag blueputdroid draaien, heeft iemand dat voor elkaar en welke rom draai je dan?

Liefst wil ik weer een rom met sense, en een ander als leedroid, en 1 doet weinig accu verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 10:19
marcel-o schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 12:26:
Heb met Oxygen al een paar keer een freeze gehad--> batterij er uit halen.
Best irrie.

Hijs verder wel zuinig met de accu :D

Zo eens kijken wat die vorkkernel doet(die voor ogygen)
Heb je full wipe gedaan ?

hier draait oxygen al non stop 96uur zonder freeze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16

Misschien dat opnieuw downloaden en opnieuw flashen helpt? Ik neem aan dat je een ext partitie hebt en dat je wel gewoon voor het flashen data reset, cache wipe en Dalvik cache wipe doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Nouja dit is hem geworden: RCMixHD v3.0, 1.84.661.1
Ben benieuwd.

Og gut, zie net dat ik per ongeluk V2.0 heb geinstalleerd ipv V3.0.
Opnieuw flashen dan maar weer :D
Haha in dit topic staan al 3 reacties van mensen die met V3 vaak last van lags hebben. :S

Lags idd, en ja ik weet hij hij de eerste keer erg langzaam is omdat hij nog vanalles aan het installeren is.
Maar na +- 40 minuten? lagt hij nog her en der, wel at random.

[ Voor 64% gewijzigd door kaasaanfiets op 05-03-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

De MIUI versie die ik bijna 3 maanden had gedraait was erg fijn, namelijk 0.12.18. Daarna geupgrade naar 1.18 of iets in die trend en toen begon het gezeur =( Na het draaien van de rom voor ongeveer een dag werd deze merkbaar langzamer.
Heb dus maar bedacht dat het tijd werd voor een gingerbread rom. Gingervillain 1.4 is het geworden. Net pas geflasht maar hij is tot nu toe lekker snel! Alleen al wel wat foutjes:
1. Ik krijg geen widget van advanced task killer
2. Die 3d drawer is freakin' irritant, wil gewoon 2d, maar die kan ik nergens vinden :P

Ik ben erover aan het denken naar oxygen te gaan maar ik weet niet precies wat de voordelen nou eigenlijk zijn?
Daarbij ben ik er nog niet over uit of s-off zijn voordelen heeft...nu kan ik ook al alles wat ik wil? Wat vinden jullie?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 08:49
Mu.siQ schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 17:38:
De MIUI versie die ik bijna 3 maanden had gedraait was erg fijn, namelijk 0.12.18. Daarna geupgrade naar 1.18 of iets in die trend en toen begon het gezeur =( Na het draaien van de rom voor ongeveer een dag werd deze merkbaar langzamer.
Heb dus maar bedacht dat het tijd werd voor een gingerbread rom. Gingervillain 1.4 is het geworden. Net pas geflasht maar hij is tot nu toe lekker snel! Alleen al wel wat foutjes:
1. Ik krijg geen widget van advanced task killer
2. Die 3d drawer is freakin' irritant, wil gewoon 2d, maar die kan ik nergens vinden :P

Ik ben erover aan het denken naar oxygen te gaan maar ik weet niet precies wat de voordelen nou eigenlijk zijn?
Daarbij ben ik er nog niet over uit of s-off zijn voordelen heeft...nu kan ik ook al alles wat ik wil? Wat vinden jullie?
Oxygen is wat kaler dan GV, en een eigen build. Ik heb een tijd GV gedraaid, prima rom, maar vind Oxygen persoonlijk wat fijner. Wat meer stock zegmaar, een AOSP build van de Nexus 1. GV heeft nog wat toeters en bellen van Cyanogen erin.

Die 3d app drawer is idd erg vervelend, maar volgens mij stock gingerbread helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

rinkel schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 18:16:
[...]

Oxygen is wat kaler dan GV, en een eigen build. Ik heb een tijd GV gedraaid, prima rom, maar vind Oxygen persoonlijk wat fijner. Wat meer stock zegmaar, een AOSP build van de Nexus 1. GV heeft nog wat toeters en bellen van Cyanogen erin.

Die 3d app drawer is idd erg vervelend, maar volgens mij stock gingerbread helaas...
U got to be f*cking kidding me, standaard in gingerbread? :| Maar dan ga ik oxygen flashen =) Ik hou wel van stock, waarschijnlijk ook goed voor de battery life. Kan ik daar ook dalvik cache naar sd verplaatsen via terminal? Eerst was het langzaam maar nu is het wel sneller =)

Eerst ff s-offen. MAar dat gezeur of CDMA of GSM snap ik niet helemaal. Hij is sim-lock vrij, hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Sja, ik heb nog geen GB rom gezien zonder 3d drawer, dus krijg de indruk dat het std is. Een andere launcher gebruiken wil ik eigenlijk niet.
Ik draai nu een tijdje oxigen, net eens mn batt gechecked: 1d, 11u, 29m en accu nu op 61%
Batterijgebuik is duidelijk beter met gb.

Edit
Toch wel jammer eigenlijk, net maar weer even Launcher Pro erop gezet. De drawer is echt een stuk sneller en prettiger te gebruiken.
Misschien dat ik de std launcher eruit haal en launcher pro in de oxygen setup stop, scheelt weer geheugen.

[ Voor 31% gewijzigd door rinkel op 05-03-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

[b]rinkel schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:46
Edit
Toch wel jammer eigenlijk, net maar weer even Launcher Pro erop gezet. De drawer is echt een stuk sneller en prettiger te gebruiken.
Misschien dat ik de std launcher eruit haal en launcher pro in de oxygen setup stop, scheelt weer geheugen.
Hoe doe je dit? Als je dit doet dan heb ik zeker interesse in jou build, dus als je die wilt sharen dan? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Mu.siQ schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:03:
[...]

Hoe doe je dit? Als je dit doet dan heb ik zeker interesse in jou build, dus als je die wilt sharen dan? ;-)
Niks bijzonders aan hoor ;)
Kwestie van Launcher2.apk uit de system\app folder halen in de zip (even een kopietje maken natuurlijk) en de LauncherPro.apk er in.

Edit:
Als ik die kan vinden :P
en gevonden, zip is klaar en is draait

[ Voor 8% gewijzigd door rinkel op 05-03-2011 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
rinkel schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:56:
[...]

Kwestie van Launcher2.apk uit de system\app folder halen in de zip (even een kopietje maken natuurlijk) en de LauncherPro.apk er in.

Edit:
Hier ook interesse :)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

rinkel schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:56:
[...]

Edit:
en gevonden, zip is klaar en is draait
Enige kans dat je de zip even kunt opsturen? Of anders alleen even de apk van launcher pro (plus?)? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Het is echt heel simpel hoor, zoals ik hierboven al beschreef, kun je zelf ook.
Wil niet zeggen dat ik m niet wil delen hoor, maar t is zo eenvoudig om zelf te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Mu.siQ schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:15:
[...]

Enige kans dat je de zip even kunt opsturen? Of anders alleen even de apk van launcher pro (plus?)? :D
De apk kun je hier vinden

Edit:
ok, ok, ben de zip aan t uploaden naar mediafire

Edit2:
Hier is t zipje

[ Voor 25% gewijzigd door rinkel op 05-03-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

rinkel schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:16:
[...]

De apk kun je hier vinden

Edit:
ok, ok, ben de zip aan t uploaden naar mediafire
Ik zeg bedankt. Alleen heb net launcherpro helemaal ingesteld na een complete wipe en alles. Kan ik deze backupen via mybackuppro en dan ook integreren of ben ik dan ook alle instellingen kwijt? Scheelt me een hoop werk :P

*edit edit*
Oke oke, het lukt me sowieso zelf wel, wist niet dat 't zo makkelijk was :P

[ Voor 8% gewijzigd door Mu.siQ op 05-03-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Mu.siQ schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:23:
[...]

Ik zeg bedankt. Alleen heb net launcherpro helemaal ingesteld na een complete wipe en alles. Kan ik deze backupen via mybackuppro en dan ook integreren of ben ik dan ook alle instellingen kwijt? Scheelt me een hoop werk :P

*edit edit*
Oke oke, het lukt me sowieso zelf wel, wist niet dat 't zo makkelijk was :P
Je kunt ook de lp pushen via adb en na het instellen van de std launcher de Launcher2.apk via adb verwijderen (volgens mij, heb dat met een launcher nog niet gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k

pathfinder2k

is hier...

3d appdrawer verwijderen... waarom!?

Verder draai ik even stiekem die iNsertCoin HD 1.9.5. Jezus wat een positief verschil tegenover RCMixHD... draait als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
pathfinder2k schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:35:
3d appdrawer verwijderen... waarom!?

Verder draai ik even stiekem die iNsertCoin HD 1.9.5. Jezus wat een positief verschil tegenover RCMixHD... draait als een zonnetje.
Die 3d appdrawer is traaaaag ;)
Overigens heb ik de 3d drawer niet verwijderd, maar de standaard 2.3 launcher vervangen door Launcher Pro 0.8.3 (scheelt weer wat geheugen doordat er geen 2 launcher staan geinstalleerd)
Nu LP draaien, en dat loopt toch wel lekker eigenlijk

[ Voor 19% gewijzigd door rinkel op 05-03-2011 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

rinkel schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:30:
[...]
Je kunt ook de lp pushen via adb en na het instellen van de std launcher de Launcher2.apk via adb verwijderen (volgens mij, heb dat met een launcher nog niet gedaan)
Daar snap ik dus niets van, hehe. Ik snap niet wat je bedoelt plus hoe het uberhaupt zou moeten. Dus dan maar opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Mu.siQ schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:38:
[...]

Daar snap ik dus niets van, hehe. Ik snap niet wat je bedoelt plus hoe het uberhaupt zou moeten. Dus dan maar opnieuw instellen.
Via adb heb je terminal toegang tot je Desire. Als je dan root access neemt (su) kun je in principe alles vanaf de prompt doen, dus ook bij een bestaande install zaken installeren en verwijderen.

Maar een nieuwe install kan natuurlijk ook altijd. Met elke nieuwe versie van een rom kun je weer opnieuw beginnen. Ik denk dat ik maar een aparte folder maak met alle apk's die ik handig vind, en die direct in de rom zet, scheelt me weer zoeken naar al die apk's op de market :D

[ Voor 24% gewijzigd door rinkel op 05-03-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook nog een mogelijkheid is, is dat je gewoon die rom installeert, en vervolgens Titanium backup, daar kan je ook applicaties mee verwijderen en ook de [DESKTOP} Launcher (Standaard launcher?). Maar de apk is kleiner dan 500 kb, hoe groot is die launcher uitgepakt dan?

Misschien nog leuk om te weten, ik draai nu nog Oxygen 2.0.1. Draai nu 10 uur op de accu, en er is nog 84 procent van mijn accu over. Dit was 's nachts, en de telefoon was verbonden via Wifi. Op zich is dit vrij zuinig volgens mij.

Apps die op dat moment draaide:
- Twitter (Synchroniseert elk half uur)
- WhatsApp

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
De Launcher is idd niet groot, en waarschijnlijk ook de moeite van het verwijderen niet waard, maar... het kan, en daar gaat het om.

Ja, er zijn eigenlijk 2 grote wijzigingen in gb: batterijverbruik en snelheid van het scherm (browser is snappy geworden). Ik merk dit nu als ik de browser vergelijk met mn Galaxy Tab; die is veel minder snappy.

Ik zal misschien vloeken in de kerk, maar ik vind Titanium niet zo'n fijn programma, ik gebruik voor dat soort dingen Root Explorer.

Edit:
Net eens zitten kijken naar de Zeam launcher, die is ook rap en heerlijk simpel. Misschien dat ik die in de zip ga zetten ipv LP.
Launcer Pro is 2,3 MB, Zeam is 419KB. Scheelt weer :P

[ Voor 32% gewijzigd door rinkel op 06-03-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Het is altijd een gezoek tussen die launchers he? Tot nu toe launcher pro eigenlijk alleen maar geprobeerd en die bevalt me erg goed. Daarbij komt het feit dat er gewoon best veel launchers te vinden zijn, elk met hun eigen pluspunten en negatieve punten.

Het blijft daarentegen wel heerlijk om te kloten met je telefoon netzo lang tot alles tot je eigen perfectheid is gemaakt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook Zeam Launcher geprobeerd, werkt op zich wel fijn. Maar de applicatielijst was bij mij best wel traag eigenlijk. Daarom gebruik ik nu Launcher Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Kun je met LP ook horizontaal scrollen door de apps? en apps op een speciale volgorde zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
Ik wil een nieuwe recovery image flashen via de Terminal, maar dan krijg ik een bericht dat flash_image niet gevonden kan worden.
Ik neem aan dat ik die ook ergens kan downloden, maar weet iemand waar?
Ik zag alleen een dode link op XDA staan :/

Edit: Ik heb BusyBox geupdate naar de nieuwste versie, maar krijg hetzelfde fout..
Edit2: Ik volg deze instructies.
koekoek2003nl schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:15:
Kun je met LP ook horizontaal scrollen door de apps? en apps op een speciale volgorde zetten?
Nee, maar je kan wel instellen of je 4 of 5 rijen wilt hebben..

[ Voor 53% gewijzigd door PakoeDIEP op 06-03-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Horizontaal scrollen wel, speciale volgorde volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-06 19:12
PakoeDIEP schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:39:
Ik wil een nieuwe recovery image flashen via de Terminal, maar dan krijg ik een bericht dat flash_image niet gevonden kan worden.
Ik neem aan dat ik die ook ergens kan downloden, maar weet iemand waar?
Ik zag alleen een dode link op XDA staan :/

Edit: Ik heb BusyBox geupdate naar de nieuwste versie, maar krijg hetzelfde fout..
Edit2: Ik volg deze instructies.
Als je niet S-off bent moet je hem kunnen flashen met Unrevoked (zie OP). Ben je wel S-off, dan kan het met bijvoorbeeld Fastboot Commander of Android Flasher (zie OP)(Door janvanduschoten) Als je recovery intypt bij search in deze thread krijg je 6 bladzijden met mogelijkheden. Als je hier even zoekt vind je recoveries

[ Voor 5% gewijzigd door kraonkel op 06-03-2011 14:22 ]

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
Unrevoked heb ik al gebruikt, dus mijn telefoon is ook al geroot. Ik wil alleen mijn recovery veranderen naar die van de OP.

Ik heb net Unrevoked nog een keer gedraait, maar die blijft nu vast op "Running root". :/

[ Voor 27% gewijzigd door PakoeDIEP op 06-03-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
rinkel schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:46:
Sja, ik heb nog geen GB rom gezien zonder 3d drawer, dus krijg de indruk dat het std is. Een andere launcher gebruiken wil ik eigenlijk niet.
Ik draai nu een tijdje oxigen, net eens mn batt gechecked: 1d, 11u, 29m en accu nu op 61%
Batterijgebuik is duidelijk beter met gb.

Edit
Heb cyanogen en geen 3d drawer (ADW launcher nl. standaard). Maar stock is inderdaad de 3d launcher ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Mu.siQ schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:28:
Het is altijd een gezoek tussen die launchers he? Tot nu toe launcher pro eigenlijk alleen maar geprobeerd en die bevalt me erg goed. Daarbij komt het feit dat er gewoon best veel launchers te vinden zijn, elk met hun eigen pluspunten en negatieve punten.

Het blijft daarentegen wel heerlijk om te kloten met je telefoon netzo lang tot alles tot je eigen perfectheid is gemaakt ;-)
Klopt ja. Ben alweer van zeam af. Eigenlijk heb ik het liefst de stock launcher, maar die 3d drawer vind ik ronduit vervelend. Onoverzichtelijk en traag, dus naar iets anders kijken. Nu weer terug naar LP. Die werkt tot nog toe het prettigst. Wel vind ik het fijn dat Oxygen de stock browser meeleevert itt CM die ADW erin stopt.
Als je dan stock wilt moet je op zoek naar de stock launcher. Die is lastiger te vinden dan al die andere launchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Dit kan niet, vindt ik het enige nadeel aan LauncherPro. Hetgene wat je wel kan doen is programma's onzichtbaar maken, zodat die niet meer zichtbaar zijn. Zo heb ik op een van de homescreens al mijn spellen staan, door deze spellen onzichtbaar te maken in de drawer wordt alles weer net wat makkelijker vindbaar. Zelfde voor Settings(kan je via de menu knop al bij komen), Browser (zit in mijn dock), Berichten/Handcent (zit in mijn dock), Agenda (beriikbaar via een widget) enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik draai Oxygen 2.0.1 en deze is de afgelopen dagen twee keer vast gelopen. Vervolgens komt hij in het boot scherm (Oxygen logo) terecht en blijft daar hangen lijkt het.

Ik vroeg me af of ik ook ergens een log kan achter halen van het moment dat hij vast loopt en opnieuw opstart. Als ik na de herstart logcat bekijk begint deze op het moment van herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
jelmervos schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:12:
Ik draai Oxygen 2.0.1 en deze is de afgelopen dagen twee keer vast gelopen. Vervolgens komt hij in het boot scherm (Oxygen logo) terecht en blijft daar hangen lijkt het.

Ik vroeg me af of ik ook ergens een log kan achter halen van het moment dat hij vast loopt en opnieuw opstart. Als ik na de herstart logcat bekijk begint deze op het moment van herstart.
Ik heb eigenlijk nooit probemen gehad met 2.01. Heb je alles gewiped? ik begreep dat dat niet altijd hoeft, maar ik had na 1x een bootloop besloten om gewoon alles steeds te wipen, wat overigens weer wat werk met zich meebrengt. Wat ik nu doe is alles steeds in de installatie-zip zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

rinkel schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:23:
[...]

Ik heb eigenlijk nooit probemen gehad met 2.01. Heb je alles gewiped? ik begreep dat dat niet altijd hoeft, maar ik had na 1x een bootloop besloten om gewoon alles steeds te wipen, wat overigens weer wat werk met zich meebrengt. Wat ik nu doe is alles steeds in de installatie-zip zetten.
Niet echt een antwoord, maar wel een goeie reactie.
Ik heb voor 2.0 een volledige wipe gedaan. Update naar 2.0.1 geen wipe gedaan. Als ik vaker tegen problemen aan ga lopen ga ik zeker een wipe doen.
De vastloper kreeg ik trouwens niet bij grote belasting, dus geen oververhitting oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Hehe, ja ik weet dat het je niet veel helpt bij het zoeken naar het probleem, het is net zoiets als het advies windows opnieuw op te starten als iets niet goed werkt.

Overigens, heeft iemand de modaco GRI54 al eens geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:12:

Op welk moment loopt hij vast, bij mij loopt hij namelijk half vast op het moment dat mijn batterij bijna leeg is. Dan doet de launcher erg vreemd en laden instellingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:42:
[...]

Op welk moment loopt hij vast, bij mij loopt hij namelijk half vast op het moment dat mijn batterij bijna leeg is. Dan doet de launcher erg vreemd en laden instellingen etc.
Accu volledig opgeladen juist.

Reboot was:
- afgelopen zaterdag tijdens Google Navigate (wandelroute), het was buiten rond het nul punt.
- vanochtend toen ik op de Home knop drukte in de NS Reisplanner Xtra applicatie.

Navigatie neemt veel van je telefoon, maar ik heb later navigatie uitgebreid getest en toen geen last van reboot. Gister heb ik ook veel zitten gamen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:27

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Op XDA hebben ze de launcher van de Xperia Arc kunnen porten naar een juiste resolutie voor de Desire! Is ook zeker de moeite waard om even te proberen! post #43 geeft de juiste downloadlink...
Werkt soepeltjes en is erg handig, vooral het kunnen aanmaken van mappen.

http://forum.xda-develope...hread.php?t=978806&page=5

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
retlaw schreef op maandag 07 maart 2011 @ 10:46:
Op XDA hebben ze de launcher van de Xperia Arc kunnen porten naar een juiste resolutie voor de Desire! Is ook zeker de moeite waard om even te proberen! post #43 geeft de juiste downloadlink...
Werkt soepeltjes en is erg handig, vooral het kunnen aanmaken van mappen.

http://forum.xda-develope...hread.php?t=978806&page=5
Even geprobeerd, het is echt wel een mooie launcher ja. Horizontaal scollende appdrawer.
Werkt idd erg soepeltes!

Edit:
Had ik al gezegd dat ik dit een erg mooie launcher vind ?

[ Voor 5% gewijzigd door rinkel op 07-03-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
rinkel schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:42:
[...]

Even geprobeerd, het is echt wel een mooie launcher ja. Horizontaal scollende appdrawer.
Werkt idd erg soepeltes!

Edit:
Geinige effecten zeg bij het verslepen haha! ik ga even deze proberen! al ben ik best verslaafd aan sense :(

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
[b][message=35642651,noline]
Edit:
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
rinkel schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:42:
[...]

Werkt idd erg soepeltes!

Edit:
Hij is inderdaad wel erg mooi ;) Maar eens even kijken of dit een blijvende vervanger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Dramatisch! nog 23% over met RCMixHD 3.0. Gebruik: 5uur 23minuten

15 minuutjes muziek luisteren,
max 30minuten internet /facebook/twitter
30 pielen zonder te internetten.

Pfff nou ik ga nu eerst 1 installeren die bekend staat om zijn goede accu verbruik want zo kom ik er nooit een dag mee door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Probeer eens insertcoin voor een HDrom of anders Starbust lite voor een "gewone" sense rom...
Ik haalde makkelijk een dag met beiden...
koekoek2003nl schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:42:

Pfff nou ik ga nu eerst 1 installeren die bekend staat om zijn goede accu verbruik want zo kom ik er nooit een dag mee door.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

Ik zou het eens eerder gaan zoeken in een app die veel batterij verbruikt. Kijk eens bij de app Spare Parts > Battery History> Partitial wake usage , het lijkt erop alsof je telefoon wordt "wakker gehouden" door een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel

Hoelang heb je deze rom erop staan? Vaak wordt batterijverbruik beter nadat rom er al enige tijd op staat. Ik heb nu al 4 dagen 'mijn rom' erop staan en batterij gaat behoorlijk lang mee: vanmorgen 100% van de lader nu 5 uur later 92 % Niet veel gebruik wat internet 10 min. 2 telefoontjes en een kaartspelletje ongeveer 20 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
kraonkel schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:13:
[...]

Hoelang heb je deze rom erop staan? Vaak wordt batterijverbruik beter nadat rom er al enige tijd op staat. Ik heb nu al 4 dagen 'mijn rom' erop staan en batterij gaat behoorlijk lang mee: vanmorgen 100% van de lader nu 5 uur later 92 % Niet veel gebruik wat internet 10 min. 2 telefoontjes en een kaartspelletje ongeveer 20 minuten.
Ik gebruik de insert coin 1.9.5 en heb nu vanaf 8:00 64% en heb al aardig wat zitten pielen. Maar dit betekend dus dat ik wel vanavond 23:00 haal, daarna gaat hij weer aan het infuus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
janvanduschoten in "Het Android launchers, themes en icons t..."

Ik heb even de post over de Xperia Arc doorgeplaatst naar het daarvoor bestemde topic (leuke launcer btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Bij het flashen van een nieuwe rom kan het whipen van de batt statts ook nog wel eens flink helpen, evenals het opnieuw calibreren van de batterij door de plug-unplug-plug etc methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had me ooit voorgenomen mijn Desire eens een keer te rooten, maar ben nooit over de streep heen gestapt, in vrijwel elke ROM zitten er bugs zoals camera niet kunnen gebruiken of andere dingetjes.

Jammer, ik had wel interesse in de ROM van een Desire HD, dan zie ik eens andere iconen en themes en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vrij vreemd probleem. Ik gebruik nu Oxygen 2.0.1, werkt allemaal prima tot op een bepaald punt. Wanneer mijn batterij lager is dan ongeveer 15% gaat mijn telefoon zich anders gedragen. Bijvoorbeeld het lockscreen werkt niet meer naar behoren. Als ik dat icoontje sleep om te unlocken zie ik dat niet op het scherm maar is de telefoon wel geunlocked.

Vervolgens kan ik geen items meer toevoegen op het homescreen en kom ik soms helemaal niet meer op het homescreen en blijft het scherm zwart. Nadat ik diverse knopjes ingedrukt heb kom ik soms op het homescreen terecht.

Ik gebruik Oxygen 2.0.1, en als recovery gebruik die van Amon_Ra (zie beginpost). Daarnaast draait LauncherPro, volgens mij ligt het ook niet aan LauncherPro omdat als ik deze uitzet ik nog hetzelfde probleem heb. Kan iemand mij uitleggen wat de oorzaak hiervan is of zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k

pathfinder2k

is hier...

Ewivis schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:47:
[...]
Ik gebruik de insert coin 1.9.5 en heb nu vanaf 8:00 64% en heb al aardig wat zitten pielen. Maar dit betekend dus dat ik wel vanavond 23:00 haal, daarna gaat hij weer aan het infuus :-)
Sounds about right. Ik heb hier dezelfde prestaties. Ik update wel m'n Twitter elke 5 minuten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

janvanduschoten schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:11:
[...]

Ik zou het eens eerder gaan zoeken in een app die veel batterij verbruikt. Kijk eens bij de app Spare Parts > Battery History> Partitial wake usage , het lijkt erop alsof je telefoon wordt "wakker gehouden" door een app.
Staat bij skifta met: 3uur en 5min. gooi die app er af kijken wat er dan gebeurt, ik heb Skype er btw ook op staan maar die kan ik niet afsluiten ofzo, die staat ook constaant (aan?). verbruikt volgens dat tooltje iig geen accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:47:
Had me ooit voorgenomen mijn Desire eens een keer te rooten, maar ben nooit over de streep heen gestapt, in vrijwel elke ROM zitten er bugs zoals camera niet kunnen gebruiken of andere dingetjes.

Jammer, ik had wel interesse in de ROM van een Desire HD, dan zie ik eens andere iconen en themes en dergelijke.
Dan doe na het rooten toch een stock Rom erop en dan gebruik je andere launcher bv ADW launcher EX dan kun andere iconen erop zetten en die aanpassen aan jouw wensen en, je hebt toch het voordeel van meer internal storage. Avaritia HDRom 0.7 heeft een werkende camera en vrijwel geen bugs, lags of wat dan ook, in ieder geval geen 2seconden lag.(ik ben ze nog niet tegengekomen) En daarom hoeft die ook niet elk moment worden ge-updated, van mij tenminste niet. Ik was ook, tot een week geleden, zo'n Rom hopper junkie.

[ Voor 7% gewijzigd door kraonkel op 08-03-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Even copy-pasten uit het DHD-roottopic:
vinnieminnie schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:20:
Er is nu ook een geleakede versie van Sense met Gingebread op XDA te vinden. Mike heeft ondertussen zelfs al een topic gestart voor zijn custom SenseBread rom.
Dat bied ook wel mogelijkheden voor ons denk ik? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Stefangrp schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:04:
Even copy-pasten uit het DHD-roottopic:

[...]

Dat bied ook wel mogelijkheden voor ons denk ik? O-)
Heb je toevallig ook een linkje? Ik draai nu GB, wat ik heerlijk vind, maar het enige wat ik mis is de Sense agenda, die wil ik er dan uit slopen en in mn GB rom zetten.

Edit:
Heb er een gevonden, denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door rinkel op 07-03-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

2 seconden lag heeft volgens mij betrekking op de gingerbread versies... Dat wanneer je opneemt, degene die jou belt je pas na 2 seconden hoort. Maar ik ben wel benieuwd naar die Avaritia, hoe is deze in vergelijking met insertcoin? die loopt ook aardig vloeiend...
kraonkel schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:13:
[...]

Dan doe na het rooten toch een stock Rom erop en dan gebruik je andere launcher bv ADW launcher EX dan kun andere iconen erop zetten en die aanpassen aan jouw wensen en, je hebt toch het voordeel van meer internal storage. Verder zou ik willen zeggen de Avaritia HDRom 0.7 heeft een werkende camera en vrijwel geen bugs, lags of wat dan ook, in ieder geval geen 2seconden lag.(ik ben ze nog niet tegengekomen) En daarom hoeft die ook niet elk moment worden ge-updated, van mij tenminste niet. Ik was ook, tot een week geleden, zo'n Rom hopper junkie.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Search
jelmervos schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:28:
[...]

Niet echt een antwoord, maar wel een goeie reactie.
Ik heb voor 2.0 een volledige wipe gedaan. Update naar 2.0.1 geen wipe gedaan. Als ik vaker tegen problemen aan ga lopen ga ik zeker een wipe doen.
De vastloper kreeg ik trouwens niet bij grote belasting, dus geen oververhitting oid.
Ik had hetzelfde met 2.0.1. Hij hangt nadat je hem uitgezet hebt, en daarna kan ik enkel met een nandroid backup de boel weer aan de gang krijgen.

Ik draai dus 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
retlaw schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:23:
2 seconden lag heeft volgens mij betrekking op de gingerbread versies... Dat wanneer je opneemt, degene die jou belt je pas na 2 seconden hoort. Maar ik ben wel benieuwd naar die Avaritia, hoe is deze in vergelijking met insertcoin? die loopt ook aardig vloeiend...

[...]
Ik heb insertcoin ook erop gehad, toen nog Baadennogiets. Maar Avariria is net zo vloeiend. Ik ben er zeer tevreden over(als ik er niet tevreden over was en dan Avaritia er nog steeds op had staan was er met mij iets niet in orde).Ik gebruik ook ADW Launcher EX met icoontjes van honeycomb themes. Hier kan ik ook tekst onder de icoontjes veranderen of weghalen wat ik nu gedaan heb. Maar lees anders de Avaritia pagina opXDA eens. hier is een link
Het batterijverbruik is ook meer dan acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 07:30
Ik heb sedert een kleine week Cyanogenmod 7 Nightly. Draait extreem vlot op mijn Desire. Ook met de S2E apps2SD heb ik met mijn 55 apps nog 122MB over van 148MB... :)
Enige probleem is dat hij niet altijd direct connecteert met mobiel internet. Dan moet ik even mijn Netwerkprovider herselecteren en lukt het wel terug. Enige probleem tot nog toe. Doet mij trouwens denken aan Eclair, daar had ik dat ook soms, in Froyo nooit meer. Time wil tell als dat in de definitieve versie opgelost is.

Waar ik wilde toe komen: in de setup wizard ben ik vergeten Youtube te selecteren. In de market vind ik die niet. Hoe kan ik de app op 'een propere manier' installeren?
Of is er een mogelijkheid de setup wizard (bij eerste keer opstarten telefoon) opnieuw te runnen?

Thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
lowlow schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:39:
Ik heb sedert een kleine week Cyanogenmod 7 Nightly. Draait extreem vlot op mijn Desire. Ook met de S2E apps2SD heb ik met mijn 55 apps nog 122MB over van 148MB... :)
Enige probleem is dat hij niet altijd direct connecteert met mobiel internet. Dan moet ik even mijn Netwerkprovider herselecteren en lukt het wel terug. Enige probleem tot nog toe. Doet mij trouwens denken aan Eclair, daar had ik dat ook soms, in Froyo nooit meer. Time wil tell als dat in de definitieve versie opgelost is.

Waar ik wilde toe komen: in de setup wizard ben ik vergeten Youtube te selecteren. In de market vind ik die niet. Hoe kan ik de app op 'een propere manier' installeren?
Of is er een mogelijkheid de setup wizard (bij eerste keer opstarten telefoon) opnieuw te runnen?

Thanks alvast
Youtube is bij mij gewoon in de market te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
Weet niemand hoe ik een nieuwe recovery image kan flashen? Ik ben al geroot.
Ik heb geprobeert Unrevoked opnieuw te draaien, maar die blijft vast zitten op "Running Root..."
Ik heb het geprobeert via de terminal op mijn Desire, maar dan krijg ik de fout dat "file_flash" niet gevonden kan worden. Ik had BusyBox ook al geupdate maar dat hielp ook niet.
Iemand verder een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
PakoeDIEP schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:52:
Weet niemand hoe ik een nieuwe recovery image kan flashen? Ik ben al geroot.
Ik heb geprobeert Unrevoked opnieuw te draaien, maar die blijft vast zitten op "Running Root..."
Ik heb het geprobeert via de terminal op mijn Desire, maar dan krijg ik de fout dat "file_flash" niet gevonden kan worden. Ik had BusyBox ook al geupdate maar dat hielp ook niet.
Iemand verder een idee?
Als de fout komt "file_flash"niet gevonden, wil gewoon zeggen dat datgene wat je wil flashen niet gevonden is op je sdkaart. Of een lettertje of cijfertje is verkeerd. Als je precies doet wat er staat moet het lukken. Het is niet zo dat een programma het wel doet bij de een het niet doet bij de ander, als aan alle condities en voorwaarden is voldaan. Ben je S-off gebruik je de file met extensie img, ben je S-on gebruik je de file met extensie zip! Beschrijf even wat je zelf gedaan hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door kraonkel op 08-03-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
kraonkel schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:00:
[...]

Als de fout komt "file_flash"niet gevonden, wil gewoon zeggen dat datgene wat je wil flashen niet gevonden is op je sdkaart. Of een lettertje of cijfertje is verkeerd. Als je precies doet wat er staat moet het lukken. Het is niet zo dat een programma het wel doet bij de een het niet doet bij de ander het wel doet, als aan alle condities en voorwaarden is voldaan. Beschrijf even wat je zelf doet.
Ik heb de recovery file gewoon op mijn SD staan.
Ik volg dan deze instructies: http://theunlockr.com/200...f-you-are-already-rooted/
Maar als ik dus "flash_image recovery /sdcard/recovery.img" (ik heb em renamed naar recovery.img) typ, dan krijg ik een fout dat flash_image niet gevonden is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
PakoeDIEP schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:12:
[...]

Ik heb de recovery file gewoon op mijn SD staan.
Ik volg dan deze instructies: http://theunlockr.com/200...f-you-are-already-rooted/
Maar als ik dus "flash_image recovery /sdcard/recovery.img" (ik heb em renamed naar recovery.img) typ, dan krijg ik een fout dat flash_image niet gevonden is. :/
Je bent waarschijnlijk S-on gebruik dan de zip file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Een week geleden CyanogenMod 6 op mijn Desire gezet, dat viel tegen! Er was weinig ruimte voor apps (al had ik dat HBOOT gebeuren al gedaan) en vooral het batterijgebruik was dramatisch. Bij het internetten met Dolphin ging er ongeveer 1% per minuut weg, met de processor ondergeklokt naar 600MHz. Ik probeer nu oxygen 1.04

Iets wat mij wel verbaasde was dat 3/4 van mijn apps nog steeds op mijn telefoon stonden, ondanks dat ik alles had gewiped voor ik Oxygen installeerde. Scheelt mij wel weer tijd, maar toch heel erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 07:30
Ewivis schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:44:
[...]

Youtube is bij mij gewoon in de market te vinden?
Hier niet dus. Ik veronderstel dat je geen CyanogenMod 7 = gingerbread hebt. Thx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
kraonkel schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:14:
[...]

Je bent waarschijnlijk S-on gebruik dan de zip file.
Ik ben idd S-ON, over welke zip file hebben we het nu? 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door PakoeDIEP op 08-03-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
PakoeDIEP schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:18:
[...]

Ik ben idd S-ON, over welke zip file hebben we het nu? 8)7
Lees hier maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
Thanks voor je hulp, ik ga het ff bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

thefal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:14:
Een week geleden CyanogenMod 6 op mijn Desire gezet, dat viel tegen! Er was weinig ruimte voor apps (al had ik dat HBOOT gebeuren al gedaan) en vooral het batterijgebruik was dramatisch. Bij het internetten met Dolphin ging er ongeveer 1% per minuut weg, met de processor ondergeklokt naar 600MHz. Ik probeer nu oxygen 1.04

Iets wat mij wel verbaasde was dat 3/4 van mijn apps nog steeds op mijn telefoon stonden, ondanks dat ik alles had gewiped voor ik Oxygen installeerde. Scheelt mij wel weer tijd, maar toch heel erg raar.
Had ik bij RCMixHD v3 ook maar die instaleerde standaart automatisch weer de apps die ik vroeger ook had via de market.
Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.