SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ge0force in 'reviews: LittleBigPlanet 2'
simplicidad in 'reviews: LittleBigPlanet 2'
[ Voor 50% gewijzigd door pino85 op 19-01-2011 15:05 ]
Liefhebber van Tweakers
Iets zegt me dat Bosmonster dat gewoon wist (maar niet op de hoogte was van het feit dat ie nu geen stagiair meer is). Was Joost op de MoaM?Cloud schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:41:
Al had hij een paar maandjes terug nog gelijk gehad ook, want Joost was toen wel een stagiairEchter is het overduidelijk lullig bedoeld.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
heb ook -1 gemod, maar kan nog wel wat gebruiken
Hoezo zijn er meerdere -1's. Maar is het effectief 0?
[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 19-01-2011 17:38 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
et36s in 'nieuws: Cisco introduceert Linksys E4200-router' -> compleet oninteressant voor iedereen dan de poster zelf. De een ziet het als FP vervuiling, de ander vind het onschuldig. De toegekende punten wisselen hierdoor tussen de 0 en -1 vaak. De eindscore verschilt hierdoor ook regelmatig. Ik zou het fijn vinden een min of meer rechte lijn te trekken. Hoe interessant moet een (offtopic) post zijn om een 0 te scoren?
Soortgelijk de post die ik onlangs aanhaalde (welke netto op -1 staat) : Bennie98 in 'nieuws: EMC onthult nieuwe backupsystemen'
Ik vind het doornemen van de reacties een stuk minder leuk en interessant wanneer er bij een topic veel van dit soort compleet nutteloze posts te vinden zijn. Wat vinden jullie? Misschien is een verduidelijking of aanpassing op de mod faq nodig?
[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 19-01-2011 18:40 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik vind dit echt offtopic geneuzel, maar kan me ook voorstellen dat er -1 gegeven wordt. Helemaal niemand die er iets aan heeft, maar ik vind de reactie niet ongewenst. Een echte lijn is niet te trekken in zulke gevallen. Aan de andere kant is het ook weer zo dat deze reactie voor niemand als nuttig beschouwd kan worden en juist daarom de -1 verdient.Bor de Wollef schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:39:
We worden de laatste tijd nogal eens geconfronteerd met dit soort reacties:
et36s in 'nieuws: Cisco introduceert Linksys E4200-router' -> compleet oninteressant voor iedereen dan de poster zelf. De een ziet het als FP vervuiling, de ander vind het onschuldig. De toegekende punten wisselen hierdoor tussen de 0 en -1 vaak. De eindscore verschilt hierdoor ook regelmatig. Ik zou het fijn vinden een min of meer rechte lijn te trekken. Hoe interessant moet een (offtopic) post zijn om een 0 te scoren?
*Lars93 vote voor de -0,5
Al het overige is w.m.b. dan off topic. Onschuldige reacties die niks toevoegen zoals bijv. WoW! Dat ziet er mooi uit! Elke user kan filteren op +1 reacties en houdt enkel de interessante reacties over.
Dat is mijn voorkeur. Tenzij er argumenten zijn om het anders te doen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik vind niet dat een lezer zijn of haar filter naar +1 hoeft te zetten om dit soort pulp te filteren eigenlijk. Het verhogen van het filter belemmerd het volgen van discussies. En hoe bewaak je de grens en zorg je er voor dat het straks niet nodig is om standaard op +2 te filteren? In het topic waar het voorbeeld zich in bevind is het misschien minder storend om een onzinnige post als de aangehaalde te lezen maar in sommige gevallen is het percentage van dit soort posts onder een item behoorlijk hoog.Herman87 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:58:
Mijn voorkeur is om -1 echt puur voor flames en kwaadwillende reacties te behouden. (Reacties van slechts één woord of enkel smiley is ook ongewenst dus -1).
Al het overige is w.m.b. dan off topic. Onschuldige reacties die niks toevoegen zoals bijv. WoW! Dat ziet er mooi uit! Elke user kan filteren op +1 reacties en houdt enkel de interessante reacties over.
Aan de ene kant wil je mensen de kans geven te reageren maar aan de andere kant wil je de goede reacties ook niet laten verdwijnen tussen nutteloze posts, oneliners en smileys.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
bobwarley 'Nintendo 3DS genereert Mii's met behulp van 3d-foto'
Verwijderd in 'Nintendo 3DS genereert Mii's met behulp van 3d-foto'
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Helemaal mee eens.
Heb ze beiden ook nog een tikkie naar -1 gegeven.
Pure FP vervuiling en dus gewoon direct naar -1 trappen! Doe ik echt niet moeilijk over!Bor de Wollef schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:39:
We worden de laatste tijd nogal eens geconfronteerd met dit soort reacties:
Soortgelijk de post die ik onlangs aanhaalde (welke netto op -1 staat) : Bennie98 in 'nieuws: EMC onthult nieuwe backupsystemen'
Ik vind het doornemen van de reacties een stuk minder leuk en interessant wanneer er bij een topic veel van dit soort compleet nutteloze posts te vinden zijn. Wat vinden jullie? Misschien is een verduidelijking of aanpassing op de mod faq nodig?

Die van Bobwarley kan nog wel wat -1's gebruiken trouwens!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Ja ,laten we vooral terug gaan in te tijd toen er nog lang niet zoveel bezoekers waren als nu.Tsurany schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:08:
Ik zet het zelf op -1 ongewenst omdat zulke reacties helemaal niks toevoegen en niemand er ook maar iets aan heeft. Gewoon ongewenst, gelul over je router die je niet hoeft te vervangen hang je maar tegen je kat of hond op.
Mensen gaan zich afvragen wat er nu eigenlijk zo ongewenst is,want ze zeggen toch niets verkeerds of kwaadaardigs? En dan heb ik het nog steeds over het soort posts die Bor aangehaald heeft . Bezoekers wegjagen is niet zo moeilijk maar dat bereik je er uiteindelijk wel mee.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Deze reactie is toch niet ontopic en een +1 waard, of ben ik nou gek geworden?
Die eronder vind ik trouwens ook geen +1 waard.
Hoeveel reacties zijn er trouwens in dit bericht ontopic: nieuws: Nintendo 3DS genereert Mii's met behulp van 3d-foto
Totaal verpest door de eerste post van Bobwarley die daarmee direct iedereen aanspoort om op zijn reactie te reageren.

[ Voor 43% gewijzigd door timwijn op 19-01-2011 21:56 ]
Maar ik zou niet enkel ongemodereerde berichten van moderaties voorzien want dan heb je kans dat de mod-bot je niet zo heel lief gaat vinden.
Parlor_Inventor in 'nieuws: Gerucht: LG-tablet krijgt 3d-beeldscherm en 3d-camera'
kwadronaut in 'nieuws: Telenet maakt hotspotgebruik gratis voor klanten'
Severion in 'nieuws: 'Apple test multitouchgebaren met vier vingers voor iPhone''
mod me maar lekker weer weg hoor, fascist
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Hij heeft pas 1K Karma. Een newbie.Hij kan dus wel een lesje "hoe je communiceert op T.net" gebruiken idd. Dus eens met botoo!botoo schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:33:
Kan deze stakker aub uitgelegd krijgen hoe je normall communiceert op T.net?.
Severion in 'nieuws: 'Apple test multitouchgebaren met vier vingers voor iPhone''
[...]
reply:Apple is bezig met het testen van multitouchgebaren met vier vingers op de iPhone.
Verwijderd in 'nieuws: 'Apple test multitouchgebaren met vier vingers voor iPhone''Niet iedereen heeft vijf vingers: bv door een ongeluk. Zo kan je eentje missen en toch nog de iPhone gebruiken!
Come on. Dat is toch niet off-topic ?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 13:40 ]
Heb het idee dat ie naar beneden gemod omdat het een redelijk negatieve reactie is. Ik vind hem niet ongewenst eerder off-topic. Hij haalt aan jan-modaal die er geen bal van snapt enzo, ik begrijp het wel. Er zullen mensen zijn dat de personen die hij omschrijft geen iphone kopen maar ik vind het niet ongewenst.
Inderdaad, op GoT modereren meerdere mensen dus moet het fascisten zijn in plaats van fascist.botoo schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:33:
Kan deze stakker aub uitgelegd krijgen hoe je normaal communiceert op T.net?.
[...]
Eens, dat moet -1 ongewenst zijn. Gewoon slap gelul wat nergens op slaat naar mijn mening.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:36:
Verwijderd in 'nieuws: 'Apple test multitouchgebaren met vier vingers voor iPhone''
[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 20-01-2011 13:55 ]
'4 handen en 3 voeten' - terwijl het over 4 vingers gaat.
'kunnen ze het niet eens gewoon simpel houden?' - terwijl Apple juist bijzonder user-friendly bezig is.
'30 gebaren' - zwaar overdreven getal om het maar zo negatief mogelijk te laten klinken.
'dat je er als een randdebiel uitziet als je in de trein op zo'n aparaat losgaat ' - Ik vermoed dat flippy teveel naar z'n eigen gedrag kijkt maar we hebben het hier over het gebruik van 4 vinger op een telefoon, niet over een randdebiel die losgaat

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Zelfde geldt wmb voor alle reacties op Aanwezig in 'nieuws: Rackspace bouwt datacenter voor 'Europese cloud''
[ Voor 34% gewijzigd door dcm360 op 20-01-2011 15:06 ]
Ramzzz in 'nieuws: Muziekindustrie ziet groei digitale muziekverkoop afzwakken'
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Overigens, alles hoger dan -1 op deze post is wmb modmisbruik: boto in 'nieuws: Muziekindustrie ziet groei digitale muziekverkoop afzwakken'
[ Voor 41% gewijzigd door dcm360 op 20-01-2011 17:17 ]
Voor cynisme van dit niveau leest geen enkele bezoeker de FP. Misschien dat een zogenaamd meubelstuk zit te wachten op jouw mening hierover maar die heeft je nog niet positief bemod.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:36:
Verwijderd in 'nieuws: 'Apple test multitouchgebaren met vier vingers voor iPhone''
Tja, ik vond hem nu wel een +1 waard.Ramzzz schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:59:
Enig idee waarom dit zo laag gemod moet worden?
Dat wordt mailtje bakken.botoo schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:33:
Kan deze stakker aub uitgelegd krijgen hoe je normaal communiceert op T.net?.
[...]
Ramzzz schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:59:
Enig idee waarom dit zo laag gemod moet worden?
De oorspronkelijke post was niks meer dan een flame.
Hoewel deze reactie nu wat meer inhoud heeft gekregen, blijf ik 'geldbijeenharkland' een denigrerende opmerking en derhalve niks meer dan 'off topic' waard. Al die +2 en +3 zijn pure modmisbruik.
Mijn mening is dat het een zwaktebod is om zulke termen als 'geldbijeenharkland' te gebruiken om een punt te maken. Wat mij betreft blijft deze reactie ongewenst.
+3 geplaatst. Voor mij hoeft die reactie niet op -1 maar volstaat een 0 ook wel. Maar tegenwoordig worden ook echt alle fipo's gedownmod. Het heeft geen toegevoegde waarde maar de reactie is in mijn ogen niet ongewenst, dus een 0
edit: alweer 2 +3's nu...
[ Voor 3% gewijzigd door Capacitor op 20-01-2011 18:34 ]
Ja maar geef nou eens toe wat de meerwaarde is van zo'n fipo? Ik vind dit ook een -1, omdat iedereen wel kan bedenken dat dit 'leuk is voor Nvidia' of een 'vooruitgang voor Nvidia'. Daarvoor lees ik de reacties toch niet? Dit is gewoon een oneliner zonder inhoud of bedoeling en daar word ik eerlijk gezegd best een beetje moe van op de FP af en toe ja. Dit: nieuws: Onderzoekers demonstreren smartphone-aanval via usb-kabel is nou een mooi bericht, iemand die moeite doet om het artikel te lezen en inhoud weet te geven aan zijn bericht. Die krijgt nou een +1Lars93 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 18:33:
jookes in 'nieuws: Nvidia's eerste gpu met arm-processor verschijnt in 2013'
+3 geplaatst. Voor mij hoeft die reactie niet op -1 maar volstaat een 0 ook wel. Maar tegenwoordig worden ook echt alle fipo's gedownmod. Het heeft geen toegevoegde waarde maar de reactie is in mijn ogen niet ongewenst, dus een 0
[ Voor 19% gewijzigd door __1337__ op 20-01-2011 19:04 ]
Wat mij betreft is dat gewoon een -1. De waarde ervan ontbreekt en gezien de posttijd vergeleken met die van het artikel is het overduidelijk een FiPo.Lars93 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 18:33:
jookes in 'nieuws: Nvidia's eerste gpu met arm-processor verschijnt in 2013'
BlueLed in 'nieuws: Muziekindustrie ziet groei digitale muziekverkoop afzwakken'
BlueLed in 'nieuws: Muziekindustrie ziet groei digitale muziekverkoop afzwakken'
@Bron:
Zoals je hierboven kan lezen is ie al aan de orde geweest. Dat het een overduidelijke fipo is ben ik niet met je eens, maar het is wel overduidelijk dat ie geen +3 waard is
[ Voor 19% gewijzigd door pcgek op 20-01-2011 21:03 ]
Overduidelijke fipo, begint zeer irritant te worden de laatste tijd.
Verwijderd in 'Muziekindustrie ziet groei digitale muziekverkoop afzwakken'
Ik merk dat de meerderheid vind dat deze reactie (na aanpassing) 'ontopic' is. Akkoord, verschil van mening. Maar die +2 en +3 zijn toch wel zeker mod-misbruik. Of mis ik wat?
Ramzzz in 'Muziekindustrie ziet groei digitale muziekverkoop afzwakken'
Dat mag wel een -2 zijn lijkt me, gewoon pure reclamemakerij.
Ah je bent me net voor, reclame maken voor je eigen website in een FIPO. Bah.Tsurany schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 22:23:
hiddepolen in 'nieuws: Google-ceo Eric Schmidt treedt terug'
Dat mag wel een -2 zijn lijkt me, gewoon pure reclamemakerij.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Wel een grappige reactie, maar een +2 en +3 kan ik me niet in vinden
Hier wordt ik nou helemaal pissig om, gaat die eerst een fipo maken waarvoor ik en andere een -1 geven en dan snel een edit en wordt die +1 gegeven.Herman87 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 22:14:
Iemand zit met +3'en te strooien. Zou deze gewezen kunnen worden op de mod-faq?
Ik merk dat de meerderheid vind dat deze reactie (na aanpassing) 'ontopic' is. Akkoord, verschil van mening. Maar die +2 en +3 zijn toch wel zeker mod-misbruik. Of mis ik wat?
Ramzzz in 'Muziekindustrie ziet groei digitale muziekverkoop afzwakken'
YepHerman87 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 22:14:
Iemand zit met +3'en te strooien. Zou deze gewezen kunnen worden op de mod-faq?
Gecheckt, maar lijken incidenten te zijn.__1337__ schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 23:10:
JanRispens in 'reviews: Een blik op de nieuwe Panasonic 3d-tv's'
Wel een grappige reactie, maar een +2 en +3 kan ik me niet in vinden.
[ Voor 35% gewijzigd door RoD op 20-01-2011 23:52 ]
Skinkie in 'nieuws: Overheid introduceert 'opendataportaal''
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Laten we eens kijken.Zouden ze in 'geldbijeenharkland' ook ooit gehoord hebben van marktverzadiging?
Als je je catalogus compleet hebt, ga je vanzelf minder hard muziek kopen...
En laten we nou niet doen alsof in de kwaliteit van de download (dus niet alleen de bestandssoort, maar ook welke muziek het betreft) de laatste jaren verbetering is opgetreden.
Ik kom al haast geen vernieuwende, goede muziek tegen in mijn favoriete genres* die ik niet al in mijn catalogus heb, ik vind vrijwel alleen wat ik al heb of waar ik totaal geen behoefte aan heb: ergo geen nieuwe aanwas van mijn verzameling. Klaar.
*(klassiek, rock, jazz, populair, ik ben omnivoor, qua muziek)
'geldbijeenharkland' zie ik toch echt als troll en de stelling over marktverzadiging is een volledig ononderbouwde (en volgens mij onjuiste) kreet.
De niet verbeterde kwaliteit van de downloads is offtopic.
De rest wat volgt is volledig oninteressant behalve voor Ramzzz zelf.
Per saldo kom ik inhoudelijk niet verder dan een 0 maar de trollerige toonzetting maakt het voor mij nog steeds een -1.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Volgens mij staat dat linkje gewoon in het nieuwsitem genoemd. Wat is dan de meerwaarde van jouw reactie? Dan is off topic nog niet eens zo'n slechte scoreSkinkie schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:01:
Ik ben echt zo benieuwd wat de moderatie penalty is van diegene die dit op offtopic hebben gezet:
Skinkie in 'nieuws: Overheid introduceert 'opendataportaal''
I couldn´t say it any better!
(Voor de volledigheid: Het betreft deze reactie)
...stond er niet in.Herman87 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:18:
[...]
Volgens mij staat dat linkje gewoon in het nieuwsitem genoemd. Wat is dan de meerwaarde van jouw reactie? Dan is off topic nog niet eens zo'n slechte score
En ik verbaas me nu helemaal dat er net 6 +1s stonden. En nu 23 offtopic... beetje vreemd jongens.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Naar mijn mening heeft de poster voor 'geldbijeenharkland' gekozen om juist niet trollend over te komen. Ik weet nog behoorlijk wat andere benamingen te bedenken die veel beroerder zijn .
Lijkt me gewoon +0 en niet -1.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Het is een flamebait. Gezien de snelheid waarbij reacties op Apple-artikelen en het vergelijken van willekeurige onderwerpen met Apple verzanden in flamewars worden trollerige reacties daaromtrent harder aangepakt.
Daarom is het een terechte -1.
[ Voor 5% gewijzigd door Ghost Dog op 21-01-2011 12:14 ]
Er is een verschil tussen trollen en feiten neerzetten imo. Daarnaast bied android dezelfde functionaliteiten als een iPhone. Dus ik snap de reactie boven mij dan ook niet.Ghost Dog schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:13:
[...]
Het is een flamebait. Gezien de snelheid waarbij reacties op Apple-artikelen en het vergelijken van willekeurige onderwerpen met Apple verzanden in flamewars worden trollerige reacties daaromtrent harder aangepakt.
Daarom is het een terechte -1.
[ Voor 11% gewijzigd door Dakreal op 21-01-2011 12:17 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Android en iOS verschillen nou eenmaal, en de keuze daartussen is persoonlijk.
[ Voor 25% gewijzigd door Ghost Dog op 21-01-2011 12:18 ]
Ik zou zeggen, lees nog eens, de link staat er weldegelijkSkinkie schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:28:
[...]
...stond er niet in.
En ik verbaas me nu helemaal dat er net 6 +1s stonden. En nu 23 offtopic... beetje vreemd jongens.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Heel raar, Xardas reageert op mij en dat is volgens mij gewoon ontopic +1, terwijl hij nu al 2 maal ongewenst en 2 maal offtopic gemod is
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Het is niet echt ontopic, het is een reactie op je post inderdaad, maar niet een reactie die ontopic met het nieuws is.Barleone schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:52:
Xardas in 'nieuws: Google komt met alternatief voor kortingsite Groupon'
Heel raar, Xardas reageert op mij en dat is volgens mij gewoon ontopic +1, terwijl hij nu al 2 maal ongewenst en 2 maal offtopic gemod is
Iemand is trouwens weer eens +3'tjes aan het uitgeven.
Moartn in 'nieuws: Duke Nukem Forever vanaf 6 mei te koop'
Verwijderd in 'nieuws: Duke Nukem Forever vanaf 6 mei te koop'
[ Voor 22% gewijzigd door Bron op 21-01-2011 15:03 ]
Wat de moderaties ook zeggen, het is wel degelijk 100% on-topic
dat is nog een understatement.. het staat vol met ongelofelijke cliche DNF grappen. zouden allemaal op de 0 mogen, en de mensen die een lijst met cliches neerplempen op de -1. reacties zoals deze:
keepitfrosty in 'nieuws: Duke Nukem Forever vanaf 6 mei te koop - update'
op de +1. ik weet, ik weet, hier zou je over kunnen debatteren, maar DNF trekt net zoveel reacties/trolls als een Apple/Microsoft topic, dus alles wat nog een beetje lijkt op een reactie is mijn inziens dan +1.
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Hoewel ik -1 ook nog zou kunnen beargumenteren (kritiek op red.) heb ik '0' gegeven. Maar deze is zeker geen +1 waard.
Virussen? Scan ze hier!
Ik ben benieuwd wat anderen ervan vinden.
* Herman geeft vooralsnog +1
Waarom staat deze offtopic? Door het "First" grapje wat hij maakte?
mrtnptrs in 'meuk: ConvertXtoDVD 4.1.9.348'
[ Voor 23% gewijzigd door Barleone op 22-01-2011 20:33 ]
edit:
Maar als je dan even iets verder leest: ''Changes in ConvertXtoDVD version 4.1.10.348:'' wordt al snel duidelijk dat het om een foutje in de titel gaat.
[ Voor 38% gewijzigd door pcgek op 22-01-2011 21:07 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Die mag wel naar 0, en de +3-gever(s) mogen wel even nagekeken worden.
Ik denk dat er te veel mensen gevoelig zijn voor inderdaad dat woordje First.D4NG3R schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:42:
twilex in 'nieuws: Fransman komt met tweede jailbreakmethode Windows Phone 7'
Waarom staat deze offtopic? Door het "First" grapje wat hij maakte?
Als iedereen echter eens goed kijkt dan zie je dat die reactie geen edits heeft ondergaan en verder best wel wat min of meer zinvol commentaar bevat. Als zodanig lijkt mij het massale -1 modden een mismoderatie. Misschien dat we hier even met zijn allen goed naar moeten kijken in plaats van als een stel stieren op een rode lap af te rennen!
Uiterst ongewenst gedrag, en dus imho zeker wel een -1 waard.
Virussen? Scan ze hier!
Juist door hier zo op te reageren geef je er meer aandacht aan dan het verdient terwijl als je alleen inhoudelijk erop ingaat er verder niets aan de hand hoeft te zijn.
6 x een +3
Tijd om de bezem te pakken en wat moderatiemogelijkheden weg te vegen. Meer dan een 0 is het niet waard.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Doodsbedreiging: -2.
martijntjuhh in 'nieuws: Google belooft 'content farms' harder aan te pakken'
Parent van bovengenoemde reactie, kandidaat voor de -2 en/of warning?
Virussen? Scan ze hier!
Lijkt me niet meer dan een 0, geen +1? Niet meer dan wat ononderbouwd speculeren etc.
Virussen? Scan ze hier!
Persoonlijk vind ik het zelfs een rant naar Microsoft toe. Dus voor mij een 0, omdat ik een -1 te weinig zou vinden aangezien het enigszins on topic is.wildhagen schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:36:
Cornelisjuh in 'nieuws: 'Microsoft gaat homebrew voor Windows Phone 7 ondersteunen''
Lijkt me niet meer dan een 0, geen +1? Niet meer dan wat ononderbouwd speculeren etc.
Dit is overduidelijk een troll..
Ben ik het niet mee eens.Twylight schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:50:
CobraVE in 'nieuws: Apple verzegelt iPhones na reparatie met speciale schroeven'
Dit is overduidelijk een troll..
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Meer dan een nette +1 kan ik er niet van maken eigenlijk.
Maar, omdat Apple ongevraagd andere schroeven in mijn eigendom plaatst,heb ik daar niet zo veel problemen meek1n8fisher schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:45:
Hij doet een paar uitspraken die Apple in een kwaad daglicht zetten zonder enige onderbouwing. Dat valt wqel onder de noemer Troll imho!
In hetzelfde topic:
Waarom krijgt deze meerdere malen +2 en +3's ondanks dat de post geflame bevat?
kiang in 'nieuws: Apple verzegelt iPhones na reparatie met speciale schroeven'
Het topic vervolgt met dit knip en plakwerk van een andere site.
Dit semi klaagwerk over de nieuwswaarde mag imho naar -1: SYQ in 'nieuws: Apple verzegelt iPhones na reparatie met speciale schroeven'
Nutteloze oneliner: Neko Koneko in 'nieuws: Apple verzegelt iPhones na reparatie met speciale schroeven'
[ Voor 68% gewijzigd door Bor op 23-01-2011 22:01 ]
Dat is een nieuw modje.Bor de Wollef schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:49:
In datzelfde topic zie ik dat de eerste post 1x +2 heeft gekregen terwijl de post helemaal niet aan de criteria voor een +2 voldoet: CobraVE in 'nieuws: Apple verzegelt iPhones na reparatie met speciale schroeven'
Maximaal +1.In hetzelfde topic:
Waarom krijgt deze meerdere malen +2 en +3's ondanks dat de post geflame bevat?
kiang in 'nieuws: Apple verzegelt iPhones na reparatie met speciale schroeven'
Ook al is het niet heel netjes dat er geen bron wordt vermeld, vind ik de inhoud wel relevant en informatief bij dit artikel. Van mij daarom +2.Het topic vervolgt met dit knip en plakwerk van een andere site.
Allebei staan ze op -1.Dit semi klaagwerk over de nieuwswaarde mag imho naar -1: SYQ in 'nieuws: Apple verzegelt iPhones na reparatie met speciale schroeven'
Nutteloze oneliner: Neko Koneko in 'nieuws: Apple verzegelt iPhones na reparatie met speciale schroeven'
kiang 'Apple verzegelt iPhones na reparatie met speciale schroeven'
Iemand heeft in een dronken bui 3 veren in mijn reet gestoken.
(Wat is dat met die onterechte +3's tegenwoordig? Check aub de gulle mismodder even?)
Dit topic is gesloten.