Ik ben inmiddels een anderhalve week eigenaar van mijn eerste Alfa! An sich Renault fan maar ik kon er niet om heen dat er in deze klasse weinig te vinden is wat zo fijn rijdt als deze MiTo. Het stuurt heerlijk strak en het onderstel is lekker stug. Ook zijn ze standaard al redelijk goed uitgerust. Na het proefrijden van verschillende auto's (Totaal 14 auto's bekeken
) kwam ik deze MiTo tegen bij het bedrijf waar wij onze werkbussen laten onderhouden. Ik kon hierdoor dus een mooie deal sluiten waardoor ik er eigenlijk niet onderuit kon.
Het betreft een MiTo 1.3jtdm uit 2011. Diesel is (helaas?) een bewuste keuze. Ik rij wekelijks zo'n 500 woon-werk kilometers. Motorisch misschien wat minder fun maar daar heb ik gelukkig een andere auto voor
Plaatjes na de eerste wasbeurt:
Tot nu toe enkel gekleid en gewaxt. Uiteraard ook de motorruimte schoongemaakt. Een volledige detail is nodig maar dat komt later.

Nieuwe matten:

OEM interieur led verlichting gemonteerd:

Verse pedaalrubbertjes:

Er moet nog wel wat aan gebeuren; 17" oem velgen, zwarte diffuser, automatisch dimmende binnenspiegel en misschien mistlampen voor. Dat laatste hangt er van af of er al bedrading aanwezig is.

Het betreft een MiTo 1.3jtdm uit 2011. Diesel is (helaas?) een bewuste keuze. Ik rij wekelijks zo'n 500 woon-werk kilometers. Motorisch misschien wat minder fun maar daar heb ik gelukkig een andere auto voor
Plaatjes na de eerste wasbeurt:
Tot nu toe enkel gekleid en gewaxt. Uiteraard ook de motorruimte schoongemaakt. Een volledige detail is nodig maar dat komt later.

Nieuwe matten:

OEM interieur led verlichting gemonteerd:

Verse pedaalrubbertjes:

Er moet nog wel wat aan gebeuren; 17" oem velgen, zwarte diffuser, automatisch dimmende binnenspiegel en misschien mistlampen voor. Dat laatste hangt er van af of er al bedrading aanwezig is.