BMW een jaar geleden gekocht ongeveer omdat de V6 toen was platgereden door een onoplettende duitser. Toen aangegeven bij werkgever. Wilde de regeling met tankpas zoals ik die toen had houden. Toen een aantal maanden na die tijd moes tik mijn tankpas toch inleveren. 140km per dag met een 325i is niet heel prettig.
Dus soort van gedwongen de BMW verkocht voor veel te weinig natuurlijk, want ondertussen was deze al bij mij voor de deur gejat. 300km verder op heeft de politie hem terug gevonden.
Dat geld van de BMW aan de kant gezet en mijn vriendin maar te huwelijk gevraagd. Beetje bruiloft kost een BMW 325i ongeveer, dus dat geld daarvoor gebruikt.
Nu rijd ik een witte Volvo V40 D2. Mooie wagen, rijd lekker, maar mis de Alfa wel echt.
Vorig jaar toen het speelde met de tankpas al aan het bedrijf waar ik gedetacheerd zit gevraagd of ik vast in dienst kon komen. Dat kon toen niet ivm aanname stop, maar begin dit jaar zijn ze daar op terug gekomen. Onderhandelingen gestart en er uit gekomen dat ik hier in dienst kan. Ze hebben alleen geen lease auto's dus moet weer iets voor mezelf rijden.
Gelukkig wil niemand een 156 V6 die 1 op 8 rijdt, dus zijn ze goedkoop. Heb een mooie gezien. Morgen kijken. Gaat om een pre-facelift 156 SW in rosso proteo. Ombouw nieuwe neus. Ti velgen, KW set voor verlaging. Zwart lederen interieur. Al sinds 2008 van dezelfde eigenaar en heeft 167k km gelopen. Goede basis denk ik.
Als het doorgaat ga ik hem eerst schorsen totdat ik in dienst ga. Ondertussen bodem en wielkasten kaal maken en roest behandelen als het er zit. Dan LPG er in en rijden maar

Net zo duur als een diesel, maar zoveel meer plezier
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."