Alfa Romeo, post hier pics van Alfa [Deel 31] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 31 ... 118 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via mijn werk overgenomen, maar de kofferbak is toch (een stuk) te klein in vergelijk met mijn Mondeo station. Super nette wagen dus gaat natuurlijk 't liefst naar een liefhebber.

De gevraagde meer foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-CGNM4SSX-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-ROJXDAZZ-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-8ZIVDGVZ-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-OVMGCRIX-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-HXZFDLVC-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-TQPONOUI-G.jpg
(vlekjes op interieur veroorzaakt door schaduw water op het raam)

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-ND4UUQPR-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-XWMSSWSP-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-LWOCKMAQ-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-B7EQIA8I-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-3RDQOZR7-G.jpg

Geintresseerden mogen natuurlijk gerust even in een DM-etje om mijn telefoonnummer vragen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:10
als er nou lpg in lag ...

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Is maar een (relatief) kleine investering Buttje :)

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er LPG in lag was de KM-stand niet heel logisch geweest.... :+

Maar dat is inderdaad een relatief kleine, zichzelf terugverdienende investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
5700 + 1500 heb ik niet even ergens liggen toevallig :')

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ing._Buttje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:27:
5700 + 1500 heb ik niet even ergens liggen toevallig :')
Vooruit, doe ik er nog 200 euro vanaf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
yes oOo

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Facelift 156 met CF3 1.8 blok kun je beter een kopen met motorschade, en er dan een fris CF2 2.0 blok inhangen. Kost minder en dan heb je meer waar voor je geld imho.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:42
Specht schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:23:
Facelift 156 met CF3 1.8 blok kun je beter een kopen met motorschade, en er dan een fris CF2 2.0 blok inhangen. Kost minder en dan heb je meer waar voor je geld imho.
Voor 300 euro zijn de lagerschalen vernieuwd, of doel je daar niet op? :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vanaf vandaag ook te koop, m'n Alfa Romeo GT 2.0JTS. BJ 2004, 112k KM, Onderhoudsboekjes ingevuld. Distributie gedaan bij 100.850km. Vraagprijs €6000,-

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-UVJZ7JY8-G.jpg

De oplettende kijker ziet dat het bovenste chroomstripje in de grill door een of andere vandaal ontvreemd is :( Daar ga ik nog even achteraan om te vervangen.

Nog wat sfeerplaatjes

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-BTGISR8L-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-VTI6GZQV-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-JXSVBX4U-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZIPI3KEJ-G.jpg

En dan ben ik officiëel Alfa-Loos ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik ga morgen kijken voor een 156 V6 SW *O*

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Had je niet onlangs een BMW gekocht, om die vervolgens weer vanwege een leaseauto te moeten verkopen?

Ga je nu weer zelf kopen?

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:51
Zo die € 6.000 is ook geen geld! Grille kan je gewoon bestellen bij Tuynder/Alfisti.net. Kost niet zoveel :).

[ Voor 54% gewijzigd door __1337__ op 26-04-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__1337__ schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:25:
Zo die € 6.000 is ook geen geld! Grille kan je gewoon bestellen bij Tuynder/Alfisti.net. Kost niet zoveel :).
Bedankt voor de tip :)!
Ja, hij hoeft niet voor de hoofdprijs weg :) Ik hoop vooral dat 'ie een beetje bij een liefhebber terecht komt.

Ik bedenk me nu dat ik helemaal ben vergeten om je nog eens terug te DM-en, daar ga ik vanmiddag even de tijd voor nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Alle JTS motoren zijn olie-zuipers, ik moet de eerste nog tegenkomen die het niet doet, geef mij maar een gewone twin-spark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:35:
Alle JTS motoren zijn olie-zuipers, ik moet de eerste nog tegenkomen die het niet doet, geef mij maar een gewone twin-spark.
Kom dan gerust eens hier kijken, deze doet 't niet :). Veel van dat gezeur is te herleiden op het garagebezoek-gedrag van de eigenaar. Gewoon bij een goede alfa-garage laten doen, juiste olie gebruiken, niet met een ijskoude motor idioot rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Hoeft helemaal niet, mijn vriendin heeft ook een 2.0 JTS en dat blok verbruikt een liter op 6.000 km. Vind ik niet veel voor een JTS. Alleen de JTSen voor 2004 zijn zuipers, wat later is aangepast met een zuigermodificatie. Ze vervuilen wel enorm van binnen bij veel korte ritten, dat wel. Hou je ze lekker op temperatuur zijn het fijne blokken met veel koppel en pit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:36:
[...]

Kom dan gerust eens hier kijken, deze doet 't niet :). Veel van dat gezeur is te herleiden op het garagebezoek-gedrag van de eigenaar. Gewoon bij een goede alfa-garage laten doen, juiste olie gebruiken, niet met een ijskoude motor idioot rijden.
Ik heb 13 jaar bij een alfa-romeo dealer gewerkt, en geloof me 9 van de 10 JTS motoren zuipen olie als een gek, 1 liter op 1000 km is normaal bij die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 21:04
Recent is de linker grill op mijn alfa 147 ontvreemd. Is dit een bekend fenomeen? Waar kan ik goedkopp een nieuwe grill kopen? En zijn deze makkelijk tr attachen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnub schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:01:
Recent is de linker grill op mijn alfa 147 ontvreemd. Is dit een bekend fenomeen? Waar kan ik goedkopp een nieuwe grill kopen? En zijn deze makkelijk tr attachen?
Bij mijn GT dus ook een stukje grill weg. Ze zullen 't wel intressant spul vinden. Ik heb het besteld bij Baas Alfa in Utrecht, maar het is bij jou in de buurt vast ook ergens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
max schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:41:
Had je niet onlangs een BMW gekocht, om die vervolgens weer vanwege een leaseauto te moeten verkopen?

Ga je nu weer zelf kopen?
BMW een jaar geleden gekocht ongeveer omdat de V6 toen was platgereden door een onoplettende duitser. Toen aangegeven bij werkgever. Wilde de regeling met tankpas zoals ik die toen had houden. Toen een aantal maanden na die tijd moes tik mijn tankpas toch inleveren. 140km per dag met een 325i is niet heel prettig.
Dus soort van gedwongen de BMW verkocht voor veel te weinig natuurlijk, want ondertussen was deze al bij mij voor de deur gejat. 300km verder op heeft de politie hem terug gevonden.
Dat geld van de BMW aan de kant gezet en mijn vriendin maar te huwelijk gevraagd. Beetje bruiloft kost een BMW 325i ongeveer, dus dat geld daarvoor gebruikt.
Nu rijd ik een witte Volvo V40 D2. Mooie wagen, rijd lekker, maar mis de Alfa wel echt.

Vorig jaar toen het speelde met de tankpas al aan het bedrijf waar ik gedetacheerd zit gevraagd of ik vast in dienst kon komen. Dat kon toen niet ivm aanname stop, maar begin dit jaar zijn ze daar op terug gekomen. Onderhandelingen gestart en er uit gekomen dat ik hier in dienst kan. Ze hebben alleen geen lease auto's dus moet weer iets voor mezelf rijden.

Gelukkig wil niemand een 156 V6 die 1 op 8 rijdt, dus zijn ze goedkoop. Heb een mooie gezien. Morgen kijken. Gaat om een pre-facelift 156 SW in rosso proteo. Ombouw nieuwe neus. Ti velgen, KW set voor verlaging. Zwart lederen interieur. Al sinds 2008 van dezelfde eigenaar en heeft 167k km gelopen. Goede basis denk ik.
Als het doorgaat ga ik hem eerst schorsen totdat ik in dienst ga. Ondertussen bodem en wielkasten kaal maken en roest behandelen als het er zit. Dan LPG er in en rijden maar :D
Net zo duur als een diesel, maar zoveel meer plezier 8)

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k0ewl schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:24:
[...]

BMW een jaar geleden gekocht ongeveer omdat de V6 toen was platgereden door een onoplettende duitser. Toen aangegeven bij werkgever. Wilde de regeling met tankpas zoals ik die toen had houden. Toen een aantal maanden na die tijd moes tik mijn tankpas toch inleveren. 140km per dag met een 325i is niet heel prettig.
Dus soort van gedwongen de BMW verkocht voor veel te weinig natuurlijk, want ondertussen was deze al bij mij voor de deur gejat. 300km verder op heeft de politie hem terug gevonden.
Dat geld van de BMW aan de kant gezet en mijn vriendin maar te huwelijk gevraagd. Beetje bruiloft kost een BMW 325i ongeveer, dus dat geld daarvoor gebruikt.
Nu rijd ik een witte Volvo V40 D2. Mooie wagen, rijd lekker, maar mis de Alfa wel echt.

Vorig jaar toen het speelde met de tankpas al aan het bedrijf waar ik gedetacheerd zit gevraagd of ik vast in dienst kon komen. Dat kon toen niet ivm aanname stop, maar begin dit jaar zijn ze daar op terug gekomen. Onderhandelingen gestart en er uit gekomen dat ik hier in dienst kan. Ze hebben alleen geen lease auto's dus moet weer iets voor mezelf rijden.

Gelukkig wil niemand een 156 V6 die 1 op 8 rijdt, dus zijn ze goedkoop. Heb een mooie gezien. Morgen kijken. Gaat om een pre-facelift 156 SW in rosso proteo. Ombouw nieuwe neus. Ti velgen, KW set voor verlaging. Zwart lederen interieur. Al sinds 2008 van dezelfde eigenaar en heeft 167k km gelopen. Goede basis denk ik.
Als het doorgaat ga ik hem eerst schorsen totdat ik in dienst ga. Ondertussen bodem en wielkasten kaal maken en roest behandelen als het er zit. Dan LPG er in en rijden maar :D
Net zo duur als een diesel, maar zoveel meer plezier 8)
Ah, ik zag je verhaal volgens mij op het 156 forum voorbijkomen. Die alfa die steeds van marktplaats verdwijnt, enzo >:)

Ik vind het overigens wel prachtig hoe je het geld van de 325i als een goede aanleiding ziet om je vriendin ten huwelijk te vragen. O+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Dat ten huwelijk vragen van mijn vriendin had ik al wel in mijn hoofd, alleen waren de financiele middelen er simpel weg niet.
Helaas kost auto kopen en verkopen in het geval van 6 cilinders bijna altijd geld. Hier ook, grapje heeft toch 3000 euro gekost in die paar maand.
Denk maar zo, als we hem nog hadden gehad, zouden we niet gaan trouwen.

Maar het is inderdaad de rode Alfa die telkens wel en niet te koop staat. Al best wel een tijdje met de verkoper gepraat en heb er wel een goed gevoel bij. En waren nog wat meer kapers op de kust, maar omdat hij toen zo van marktplaats verdwenen is heb ik de mazzel dat ik al goed contact had met hem en daardoor alle gegevens ook nog heb.

[ Voor 33% gewijzigd door k0ewl op 26-04-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Oke. Het was niet wat ik er van verwacht had. Erg veel beschadigingen. Een raar verhaal over 3.0 nokkenassen. Motor liep niet mooi, maar had ook wel lang stil gestaan. Was goed te zien aan remmen, wielen etc. Kreeg het idee dat hij niet op alle cilinders liep. Erg onrustig. Schade aan de achterbumper. Spoilerlip aan de voorkant was gescheurd. HID setje slecht ingebouwd. Binnenkant zag er wat uitgeleefd uit. Nee, teveel werk om er wat moois van te maken.
Dan liever een met een facelift interieur en oude neus en dan zelf ombouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gister voor een grote beurt, remmen enzo geweest. Wil ik net naar de sportschool, zie ik vet op de velg. En in de velg. Homokineet dus. Argh! Alles naar de klote tegelijk :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat moet een beetje garage toch gezien hebben? Of klinkt dat nu heel stom?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

+1

Voor mij iniedergeval ook nooit een Alfa met JTS of CF3 twinspark (laatste generatie) motor.
Voordeel van een CF3 ts is nog dat je daar min of meer probleemloos een goed (2.0) CF2 blok in kan bouwen. Bij een JTS kan dat niet (tenzij je de gehele kabelboom gaat vervangen, maar dat is natuurlijk zinloos en kostbaar).

Wat betreft die modificatie bij de JTS, daar heb ik nog steeds nergens een officieel bericht van Alfa van kunnen vinden. Dus het is onduidelijk welke modellen er standaard wel of geen modificatie gehad hebben af fabriek. Zelfde geld voor de CF3 TS, die zuipt ook olie. :)
Volgens mij is er verder ook nooit een officiele terugroep actie geweest, dus het merendeel van de CF3 TS en JTS van voor 2004 die rondrijden hebben sowieso geen modificatie gehad. Behalve in die paar gevallen dat een dealer net een exemplaar verkocht heeft en dit probleem bij de nieuwe eigenaar onder garantie opgelost is.

En dan blijft dus nog de vervuiling van de kleppen over, waar dus geen oplossing voor is, behalve dan gewoon geen JTS kopen. :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Joopieboy schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:29:
Dat moet een beetje garage toch gezien hebben? Of klinkt dat nu heel stom?
Een rubber slijt. Vlak erna lekte hij niet, thuis wel... das gewoon pech imo :-)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Zo, 156 SW 1.9 JTD weer verpatst. Nu eindelijk plek om aan de 155 te beginnen. Morgen gaat deze naar mijn sleutelhok voor wat kleine klusjes, en daarna maar is een afspraak maken bij de Alfachirurg voor wat noodzakelijk wegwerken van roest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:14:
[...]

Bij mijn GT dus ook een stukje grill weg. Ze zullen 't wel intressant spul vinden. Ik heb het besteld bij Baas Alfa in Utrecht, maar het is bij jou in de buurt vast ook ergens te krijgen.
Fraai, hetzelfde hier. Ik dacht dat het stukje er vanaf was gevallen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ephymerous schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:21:
[...]

Fraai, hetzelfde hier. Ik dacht dat het stukje er vanaf was gevallen.
Misschien is het een vicieuze cirkel :')

Ik pak het bij jou er af, zet het bij mij er op, enzovoorts. En zo is er altijd één GT in nederland die een stukje mist :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
grmpf .. gisteren een keer de handrem aangetrokken, bleef de rem hangen. Had ineens een vrije slag in mijn handremhendel. 's Avond achterkant op de bokken en wielen eraf, blijkt de boel ook al te blijven hangen als ik een keer normaal rem. Hele boeltje gaat zo stroef als wat en je ziet niets bewegen.

Zodadelijk bij AlfaNord neerzetten want het moet morgen klaar, want ik moet het weekend weer op-en-neer Zeeland en heb geen zin in oranje remschijven halverwege de Westerscheldetunnel oid. :(

Heerlijk die enkele klauwen :')

btw ..

al meer dan 12.250 weergaven !! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:36

Alfisti

So macht Reisen Spaß

*kuch* en hoe staat het met de 90 buttje? *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de Alfa GT is verkocht.... ;w

Maar stiekem om het te vieren wel leuk speelgoed aangeschaft.... :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-QE6RGF6H-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-S4Z4O4O4-G.jpg

Aprilia Pegaso 650 Strada _/-\o_

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Jammer, zo'n GT vind ik namelijk wel een enorm stoere bak om te zien!!
Zou wel graag een GT als tweede auto willen hebben... misschien over een tijdje :)

Ach zo'n Aprilia is ook wel leuk speelgoed ;)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
ing._Buttje schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:41:
grmpf .. gisteren een keer de handrem aangetrokken, bleef de rem hangen. Had ineens een vrije slag in mijn handremhendel. 's Avond achterkant op de bokken en wielen eraf, blijkt de boel ook al te blijven hangen als ik een keer normaal rem. Hele boeltje gaat zo stroef als wat en je ziet niets bewegen.

Zodadelijk bij AlfaNord neerzetten want het moet morgen klaar, want ik moet het weekend weer op-en-neer Zeeland en heb geen zin in oranje remschijven halverwege de Westerscheldetunnel oid. :(

Heerlijk die enkele klauwen :')

btw ..
[video]
al meer dan 12.250 weergaven !! *O*
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Geweldig zo'n 12v! Wat een fantastisch geluid! Ik vond mijn V6 TB ook zo'n heerlijke zware diepe brul hebben. De 24v neigt toch meer naar een ferrari gil hoog in de toeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
__1337__ schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:15:
[...]
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Geweldig zo'n 12v! Wat een fantastisch geluid! Ik vond mijn V6 TB ook zo'n heerlijke zware diepe brul hebben. De 24v neigt toch meer naar een ferrari gil hoog in de toeren.

btw ..
[video]
al meer dan 12.250 weergaven !! +1 :+
goed hé :P

echt heerlijke sound indeed .. én toch, de 2.5 V6 klinkt ook magistraal! Ik neig er naar die zelfs nog mooier te vinden, dus GTV6 of Alfa 90 QO 2.5 V6 .. Alfa 6 .. dat werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
ing._Buttje schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:36:
[...]

[...]

goed hé :P

echt heerlijke sound indeed .. én toch, de 2.5 V6 klinkt ook magistraal! Ik neig er naar die zelfs nog mooier te vinden, dus GTV6 of Alfa 90 QO 2.5 V6 .. Alfa 6 .. dat werk :D
Er klinken weinig auto's mooier dan een GTV6 :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
90 QO met dubbele pijpjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:17

World Citizen

FreeReef.nl

Als je pa in het daglicht gezet word met zijn Alfa.. ben je toch trots.

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/6d43b1onp/IMG_0667.jpg

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

vanmiddag rond 17:30 opgehaald. De handremkabels zat geen beweging meer in .. dus die vervangen. Best goed te doen bij een 156 .. alleen 2 achterste einden vervangen. Morgen weer lekker toeren dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
jup, volume even flink opdraaien en dan genieten O+

geniet er nog steeds weer van en dan zat ik nota bene zelf achter het stuur :D

edit: hoe vern**k ik mijn 8C -O-

|:(

[ Voor 29% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-05-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
ing._Buttje schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:08:
jup, volume even flink opdraaien en dan genieten O+

geniet er nog steeds weer van en dan zat ik nota bene zelf achter het stuur :D

edit: hoe vern**k ik mijn 8C -O-

[video]

|:(
EEUWIG zonde! Maar het blijft wel een ONWIJS vette dikke bak! Dit is een van de weinig auto's die je in het echt MOET zien! Het verschil met de foto's is ZO groot...

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/gtvgrijs.jpg

Kon het weer niet laten. O-)

GTV 2.0 16v TS (CF1) uit 1996 erbij gekocht. Net 190.000 km gelopen, creme lederen fase1 interieur, origineel schuifdak, standaard 16" velgen, fase2 hartje.
Maar uiteraard wel met werk en aandachtspunten... komende week maar is kijken wat ik ermee ga doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Wel de mooiste kleur voor een GTV.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Grigio eclisse is prachtig op een 916! Creme lederen fase 1 interieur zie je niet veel, is relatief zeldzaam :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Vind het zelf ook een erg nette kleur inderdaad. Ik kende de kleur al van dichtbij, maat van mij heeft ook een GTV in grigio eclisse namelijk.
Maar op zich vind ik Alfa Rosso wel weer een leukere kleur, valt ook (in combinatie met het ontwerp) veel meer op. Praktisch iedereen kijkt om als ik langsrijd, en kinderen zie je ook altijd kijken en wijzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Fraai zo'n GTV :) ik wilde ook geen rode maar toch uiteindelijk een mooie rode tegengekomen en gekocht. Je valt erg op in zo'n ding, alleen kijken mensen meer omdat het een knalrood ding is dan dat ze weten wat het is volgens mij. Maakt mij verder niet uit :)

Edit: wellicht wat onduidelijk: ik maak dan even een zijstapje naar mijn Delta dan he, heb geen GTV ;)

[ Voor 16% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 17-05-2013 08:48 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Specht schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:27:
[afbeelding]

Kon het weer niet laten. O-)

GTV 2.0 16v TS (CF1) uit 1996 erbij gekocht. Net 190.000 km gelopen, creme lederen fase1 interieur, origineel schuifdak, standaard 16" velgen, fase2 hartje.
Maar uiteraard wel met werk en aandachtspunten... komende week maar is kijken wat ik ermee ga doen. ;)
Doe je dan ook meteen die drijfstanglagers vervangen of niet? Bij een 2.0 TS is na een bezoek aan Martijn in Vorden mijn eerste reactie op een 2.0 TS "Drijfstanglagers"..... :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

KillaZ schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:28:
[...]

Doe je dan ook meteen die drijfstanglagers vervangen of niet? Bij een 2.0 TS is na een bezoek aan Martijn in Vorden mijn eerste reactie op een 2.0 TS "Drijfstanglagers"..... :+
Heb al 8 jaar ervaring met TS blokjes, dus preventief drijfstanglagers vervangen doe ik inmiddels standaard bij elke TS motor die ik dagelijks wil gaan rijden. Na 150.000 km zijn TS drijfstanglagers gewoon op.

Inmiddels nog wat meer foto's gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/gtv-grigio1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/gtv-grigio2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/gtv-grigio3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/gtv-grigio4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/gtv-grigio5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/gtv-grigio6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/gtv-grigio7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/gtv-grigio8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/gtv-grigio9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/gtv-grigio10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/gtv-grigio11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/gtv-grigio12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Op het kusje in de linkerdeur na, hele nette GTV zo op het oog!

Wat ik persoonlijk wel jammer vindt aan zo'n fase 1 is dat alle tapijtjes grijs zijn. Heb je zo'n mooie kleur interieur, is het tapijtje niet matching.. fase 2 heeft dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Klopt ja. Jammer genoeg kun je niet altijd alles hebben in het leven... :p
GTV heeft wel wat meer aandachtspuntjes dan alleen die deuk, stoelen hebben wat tlc nodig, de antenne wil niet meer terug omlaag, en ondanks het schuifdak hangt ook hier het hemeltje omlaag.
En de rest is voornamelijk (achterstallig) onderhoud... distributie, vloeistoffen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:41

pinda powerrr

Slow down...

Nice :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:48
Toch is zon 916 GTV/Spider wel erg leuk voor erbij ... :p
Jammer alleen dat alleen het hebben van ding al geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 21:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

Specht, heb jij toevallig nog een 145 plaatwerk? Zoek een rechter deur in de onderstaande kleur:
Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.com/kopen/e/36/qqTQnucByExSnru1xg5UhA==.jpg

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Nope heb niks qua 145/146 plaatwerk op dit moment... Heb alleen 155, 156 en GTV plaatwerk.
Heb wel 16v Twinspark motor onderdelen en toebehoren, die op meerdere modellen passen waaronder 145/146. :)
KeRsTmAnNeKe schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:45:
Toch is zon 916 GTV/Spider wel erg leuk voor erbij ... :p
Jammer alleen dat alleen het hebben van ding al geld kost.
Aanschaf valt reuze mee. Er is genoeg te vinden voor minder als 1000 euro. Dan zit er natuurlijk wel werk aan, maar soms heb je mazzel en zijn het kleine dingetjes die geen probleem zijn voor de apk of technische betrouwbaarheid.
Qua onderhoudskosten is een GTV 16v TS eigenlijk niet veel duurder als een 145 of 155 met 16v TS, kwestie van goed zoeken op internet.
Alleen de achteras draagarmen zijn duur als je ze nieuw koopt. Beter kun je dus een setje gebruikte kopen, en die opknappen en daar powerflex rubbers in knallen. En dan verkoop je je oude draagarmen weer door. :)
Verder kun je 916 GTV's goedkoop schorsen als ze ouder zijn als 15 jaar (kost dan 24 euro per jaar), dus alleen zomers rijden en bijv s'winters ergens op eigen terrein stallen is helemaal niet zo duur.

[ Voor 71% gewijzigd door Specht op 20-05-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
En dan nog wegenbelasting, verzekering, brandstof :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:00:
En dan nog wegenbelasting, verzekering, brandstof :p
dat betaal je voor elke auto, dus dat is geen argument. De GTV is niet bovengemiddelt duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Wegenbelasting is wel iets hoger als een 155 door het hogere gewicht van de GTV. Ik betaal nu 183 per kwartaal geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:17:
[...]

dat betaal je voor elke auto, dus dat is geen argument. De GTV is niet bovengemiddelt duur.
Klopt, maar had het meer over ding erbij :p
En dan wordt het toch wel een prijzig speeltje als je alle kosten op gaat tellen, niet specifiek dit model, maar iedere auto eigenlijk...
Toch maar een rijke vriendin zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:09

JaQ

KeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:47:
Toch maar een rijke vriendin zoeken :+
Het is zo jammer dat de meeste princesjes op prinsen in witte audi's vallen.... (ook mijn princesje wil haal volvo voor geen goud inruilen voor een alfa, betekent wel dat zij standaard rijdt als we naar een feestje gaan met haar auto. Heeft ook zo z'n voordelen ;) )

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Bleh, Audi :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

JaQ schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:26:
Het is zo jammer dat de meeste princesjes op prinsen in witte audi's vallen....
Nou ehh als dat een voorwaarde is dan blijf ik wel lekker single })
(ook mijn princesje wil haal volvo voor geen goud inruilen voor een alfa, betekent wel dat zij standaard rijdt als we naar een feestje gaan met haar auto. Heeft ook zo z'n voordelen ;) )
Volvo is wel tof, maar op voorwaarde dat het minimaal een T5 is en dan iets als een S60/S80 of de oude T5/R en C70 T5 8)

En ze reden de Audi helemaal zoek vroeger in het BTCC >:)

En nou we het er toch over hebben :

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9a/Alfa_Romeo_156_N_Technology_James_Thompson_WTCC_2007_Curitiba.jpg

Mmm... :9~ Die bleef tenminste voor de de Chevy's rijden in plaats van erachter :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Specht schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:11:
Nope heb niks qua 145/146 plaatwerk op dit moment... Heb alleen 155, 156 en GTV plaatwerk.
Heb wel 16v Twinspark motor onderdelen en toebehoren, die op meerdere modellen passen waaronder 145/146. :)

[...]

Aanschaf valt reuze mee. Er is genoeg te vinden voor minder als 1000 euro. Dan zit er natuurlijk wel werk aan, maar soms heb je mazzel en zijn het kleine dingetjes die geen probleem zijn voor de apk of technische betrouwbaarheid.
Qua onderhoudskosten is een GTV 16v TS eigenlijk niet veel duurder als een 145 of 155 met 16v TS, kwestie van goed zoeken op internet.
Alleen de achteras draagarmen zijn duur als je ze nieuw koopt. Beter kun je dus een setje gebruikte kopen, en die opknappen en daar powerflex rubbers in knallen. En dan verkoop je je oude draagarmen weer door. :)
Verder kun je 916 GTV's goedkoop schorsen als ze ouder zijn als 15 jaar (kost dan 24 euro per jaar), dus alleen zomers rijden en bijv s'winters ergens op eigen terrein stallen is helemaal niet zo duur.
Deelt de 166 niet een hoop techniek met de GTV in de vorm van draagarmen en dergelijke?

Ik kan mij immers herinneren dat Squadra die Bi-moto van een 166 getrokken had.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Dat had een andere reden:
Uiteraard werd nagedacht over de basis van de achterwielophanging. Een moderne auto maakt altijd gebruik van een subframe. Een raamwerk waarop alle delen van de wielophanging, motor en versnellingsbak op gemonteerd zijn. We hadden keuze uit Alfa 166, Alfa 164 en eventueel Lancia Kappa. Eén belangrijk aspect bij de keuze was het type ABS systeem. Het lijkt onbelangrijk maar binnen de verschillende modellen zijn er verschillende ABS systemen toegepast. Er moest gebruik worden gemaakt van het modernere systeem met elektronische last afhankelijk remdrukregeling op de achteras. Voor een mechanische was namelijk geen plaats. Tevens moest de ophanging modern zijn. Dwz dubbelde draagarmen. De keuze was eigenlijk simpel: Alfa 166.

De 166 beschikt over een ABS systeem met zogenaamde actieve sensoren. Dat was goed. Tevens heeft de 166 kleine diameter schroefveren. Ook dat was goed. Dubbele draagarmen, ook goed. Helemaal goed dus.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Ah, de GTV deelt dus vrij weinig met de 166....my bad :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Waarschijnlijk kan je het logotje voor en achter uitwisselen :p
Die zijn redelijk universeel bij moderne alfa's (alleen jammer dat ze van metaal overgegaan zijn op plastic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
En de busso blokken, als het goed is zijn alle ophangpunten hetzelfde :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Argh, al aantal weken opzoek naar 17" originele GT's voor mijn 147, maar ik vind echt niks. Zelfs afgetrapte 200-250 euro GT's met compleet kale banden zijn binnen een paar uur verkocht. Forums hou ik ook constant in de gaten.

Op ebay vind ik :

http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1438.l2649

Maarja, 500 pond + 50 pond voor ship is +- 650 euro, nog 100-120 euro per band, balanceren en de hele mikmak zit je dus ruim boven de 1000 euro. Dat is 1/3de van 't aanschafbedrag, misschien wat overdreven..

GTA velgen ook tijdje mooi gevonden, maar ik vind dat ze de wielkasten, banden niet mooi 'vullen'.

Search continues...

In other news, hopelijk aankomende of volgende week weer langs bij squadra om mijn 147 jtd 8v af te laten stellen op de vermogensbank :) , hij heeft nu standaard massimo tuning. Maar inmiddels is er een euro 4 16v jtdm turbo op gekomen, front mounted intercooler, downpipe en katvervanger. Tevens komt er een 3 bar map sensor op. Doel is 165pk / 370nm koppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Ik vind het jammer dat JS tuning geen FMIC heeft voor de Alfa 166....Voor de 147 heeft hij er één die is bijna plug and play volgens mij :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Binnenkort maar even monteren :P
Afbeeldingslocatie: http://www.gmbtuning.nl/userfiles/Image/brembo%20max.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.buybrakes.com/images/product/large/630.jpg

Setje Brembo Max remschijven en een setje EBC Redstuff remblokken, kunnen we weer een anker uitgooien :P
De combi waar ik tot vorig jaar mee reed was geboorde en gegroefde Roesch schijven icm Redstuff. Totdat de lokale garage vorig jaar bij een kleine reparatie het voor elkaar kreeg om een remblok te slopen :( Toen standaard blokken onder laten zetten. Maar dat remt niet echt lekker vanaf hogere snelheid, of zwaarder beladen.
De remschijven waren toch al richting hun eind aan het gaan, dus nu gelijk alles nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Morgen deze monteren onder de 147 GTA:

Afbeeldingslocatie: http://i1232.photobucket.com/albums/ff363/LKT540/photo1.jpg?t=1317305555
Afbeeldingslocatie: http://i1232.photobucket.com/albums/ff363/LKT540/photo2.jpg?t=1317305553

Verder ook vorige week servicio laten uitvoeren aan de GTA, ook meteen de bakolie ververst, RVS remleidingen laten monteren en de originele downpipes laten vervangen door de Alfaholics varianten. Gasrespons lijkt daarmee een stuk directer overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Mooi werk, die eind demper. Ooit komt er ook een 147 GTA... , even sparen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Geluid zal deze kant opgaan: YouTube: Alfa Romeo GTV V6 Wizard Quad Exhaust

Alleen hou ik de cats in de spruitstukken, dus ik heb wel wat extra demping. Zal dus wel wat beschaafder blijven en minder snerpend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

héé hier ook alfisten te vinden!

<<< mijne

/edit

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/250113_217656914929752_8107257_n.jpg

even een iets grotere foto gezocht

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Jeetje Fer, leef jij ook nog!

Hoe gaat alles daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nog steeds :)
Hoop ook nog wel een paar jaartjes mee te gaan..

Ja hier alles goed, kleine is net een jaar nu :o gaat hard!

Met jou ook?

Zie net in de OP dat ik vroegah mijn oude TS ook al had ingestuurd :D
Toevallig dat ik daar nu deze week in rij, de sw staat bij de dealert om gespoten te worden is laatst iemand achteruit tegen de achterkant aan gereden in de parkeergarage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Top! En alvast gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
:w @ Fer

wb!

1.9 JTD met 290k op de klok. € 800,- voor de liefhebber

misschien iemand hier? :)

[ Voor 14% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-05-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik ben inmiddels begonnen met het kaalmaken van de bodem en wielkasten van mijn 155.
Zo gauw alle tectylmeuk eraf is en de 155 klaar is voor het nodige las en ontroestingswerk dan gaat ie op transport naar Alfachirurg. :7
Hopenlijk dat ik de 155 komende week klaar heb, mits mijn knie een beetje meewerkt, want zoals het er nu uitziet heb ik een knieblessure te pakken. ;(

Nou ja tijd voor wat roestfoto's. :')
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-return4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest21.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest22.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest23.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest24.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest25.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest26.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/155-roest27.jpg

En voor de lui die nu denken dat dit veel roest is, ik vind het meevallen. Als er meer laswerk aan had gezeten was ik er niet eens aan begonnen en was de 155 in onderdelen uit elkaar gegaan.
Bovendien zag ik laatst foto's van een 156 GTA uit 2004 met meer roest en narigheid. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Dat valt me idd reuze mee voor de leeftijd van zo'n 155, ik vind 'm netjes hoor. Moet zeggen dat mijn 147 GTA ook nog aardig roestvrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Keurig Rainier, hoe is je kofferbak? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Alfachirurg ?? :?

http://www.alfachirurg.eu
dees??

Helaas bezorgt mijn eigen wagenpark mij genoeg werk voor de rest van mijn leven, dus neem ik geen klussen voor anderen aan!
joh!? .. lol :+

'k zou hem nog maar even gaan bellen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

.

[ Voor 99% gewijzigd door Specht op 30-05-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

ephymerous schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:39:
Keurig Rainier, hoe is je kofferbak? :)
Binnenin de kofferbak zit bij enkele pluggen wat roestvorming. Verder niks ernstigs gezien. :)
ing._Buttje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:08:
Alfachirurg ?? :?

http://www.alfachirurg.eu
dees??

[...]

joh!? .. lol :+

'k zou hem nog maar even gaan bellen dan ;)
Wat dacht je van een niet geupdate website. :>
Heb allang contact gehad met hem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
beter :)

waar zit ie ergens? Hoe issie qua kosten? en wit/zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
ing._Buttje schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:50:
1.9 JTD met 290k op de klok. € 800,- voor de liefhebber

misschien iemand hier? :)
Nah, heb hier al de 3 verschillende smaken op de oprit staan...

Benzine (cabrio)
LPG (G3 natuurlijk) (outlander)
Diesel (werk)

Daar hoeft niet nog één bij...

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
YouTube: 147 GTA wizard - catback + Alfaholics downpipes

Zie hier, Wizard Unicorse replica cat-back, handgemaakt in Engeland en Alfaholics frontpipes. Het 'echte' actiefilmpje komt nog.

Vroem vroem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Dit neigt naar 't mooie Maserati geluid waar de GTV (van je voorbeeld) meer van Ferrari heeft (die gaat ook veel sneller snerpen waar Maserati 't mooi houd).

Ben benieuwd hoe het klinkt als 't echt 'ingebrand' is.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

ing._Buttje schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:08:
beter :)

waar zit ie ergens? Hoe issie qua kosten? en wit/zwart?
Zit vlakbij Etten Leur, kosten hangt af van staat van de Alfa en welke werkzaamheden. Bij mijn Alfa was de voorzichtige schatting 500-700 euro.
Werkzaamheden zijn niet wit volgens mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
__1337__ schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:56:
YouTube: 147 GTA wizard - catback + Alfaholics downpipes

Zie hier, Wizard Unicorse replica cat-back, handgemaakt in Engeland en Alfaholics frontpipes. Het 'echte' actiefilmpje komt nog.

Vroem vroem >:)
Hoppa! Dat klinkt goed man. Lekker diep ook, persoonlijk ben ik niet fan van 't hele schelle geluid, maar hoog in de toeren mag 't opzich wel bij een busso :-)

Zit ik dan met me diesel, dat krijg je nooit mooi klinkend... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Harry schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:15:
Dit neigt naar 't mooie Maserati geluid waar de GTV (van je voorbeeld) meer van Ferrari heeft (die gaat ook veel sneller snerpen waar Maserati 't mooi houd).

Ben benieuwd hoe het klinkt als 't echt 'ingebrand' is.
Omdat ik de CF3 spruitstukken met cats hou, krijg ik die hele felle snerp niet. Hij snerpt overigens wel lekkâh als ie koud is. Maar bedankt voor de positieve comments allen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

And now for something completely different. :P

Vanmiddag even wat foto's gemaakt op het DAF terrein van deelnemende Alfa's aan 16e Raduno 6C2500 register rit. Stonden erg mooie en aparte exemplaren tussen. :)
Zijn morgen ook te zien bij het Louwman museum dacht ik.

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-21.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-22.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-23.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-24.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-25.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-26.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-27.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-28.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-30.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-31.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-32.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-33.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-34.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-35.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-36.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-37.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-38.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:9~ Dit vraagt gewoon om een retro model met een leuke V8 voorin :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Meh, zit er aan te denken de 166 weg te doen en een 147 te kopen.
Zit voor 7 maanden bij een klant naast Amsterdam Centraal, met andere woorden: 170 euro in de maand aan vaste lasten zonder dat er een meter mee gereden wordt is zonde. De 147 is een stuk goedkoper.
Aan de andere kant, de 166 is nu volledig afgeschreven bij mij (na 1,5 jaar :+ ), draagarmen zijn vernieuwd.
Alleen de koppeling nog en de turbo schoonmaken en ik heb een 166 die nog 2 ton meekan.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Afbeeldingslocatie: http://gais.dyndns.org/var2/GT-3.2/GT-19.JPG

Afbeeldingslocatie: http://gais.dyndns.org/var2/GT-3.2/GT-18.JPG

ff nuttig geweest en bougies vervangen. De platinas eruit en één warmtegraad hoger erin voor lpg. Dan iedere 40k vervangen en je bent een stuk beter af dan de platinas.

Afbeeldingslocatie: http://gais.dyndns.org/var2/GT-3.2/GT-20.JPG

Afbeeldingslocatie: http://gais.dyndns.org/var2/GT-3.2/GT-17.JPG

Ook nog een injectorrail aangepakt.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

goed bezig ! d:)b

Specht schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:10:
And now for something completely different. :P

Vanmiddag even wat foto's gemaakt op het DAF terrein van deelnemende Alfa's aan 16e Raduno 6C2500 register rit. Stonden erg mooie en aparte exemplaren tussen. :)
Zijn morgen ook te zien bij het Louwman museum dacht ik.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice :)

Wel lef hebben om met zulks de weg op te gaan op zich .. da's een kapitaal wat daar staat!!
Ieder steentje wat op spat, slingerende fietsers, motors, overstekende kinderen (met die remmen .. )
en je zit weer met dichtgeknepenbilletjes :D

Afbeeldingslocatie: http://www.straetmans.demon.nl/registro6c-16.jpg

Heel apart model. Een alfa zonder de hartvormige gril zie je niet veel ..

[ Voor 99% gewijzigd door Alfa Novanta op 03-06-2013 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Zeer fraai spul zeg! Wat een genot om te kijken :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Pagina: 1 ... 31 ... 118 Laatste