Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:40
Geen matches
Pjotrofsky schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:52:
[...]

Je zou inderdaad 1 GB extra krijgen, weet niet of die ook weer verdubbeld wordt ivm het Ziggo abonnement dan zou je dus of 21 GB of 22 GB totaal moeten krijgen...

Net even gebeld via 1200, ik moest het nog heel even afwachten deze week het zou misschien nog verwerkt moeten worden in het systeem en als het aan het einde van de week nog niet in mijn overzicht staat moet ik ze even e-mailen met het berichtje/SMSje dan gaan ze het verder bekijken.

Het SMSje:
[Afbeelding]
Ga ik toch ook eens navragen. Ik ben al jaren HN klant met 3 abbo's maar ik heb dit niet gehad.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

Geen matches
Hoi!

Andere mensen die last hebben van een spontane locked sim? Lijkt willekeurig te gebeuren en moet iedere keer met een pincode unlocken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-06 15:49
Geen matches
YBH schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:48:
Hoi!

Andere mensen die last hebben van een spontane locked sim? Lijkt willekeurig te gebeuren en moet iedere keer met een pincode unlocken..
Nope, hier geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Geen matches
Mistraller schreef op donderdag 17 april 2025 @ 01:44:
[...]

Ga ik toch ook eens navragen. Ik ben al jaren HN klant met 3 abbo's maar ik heb dit niet gehad.
Kennelijk kwam ik niet in aanmerking voor de actie, het was naar random klanten gestuurd of zo. Maar omdat hij het lullig vond hebben wel alle drie onze abbo's eenmalig 3 eur extra beltegoed gekregen.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Geen matches
Ik heb hier ook meerdere abo's lopen, maar geen mail over een actie gezien.

Maar hebben jullie misschien de duurste abo? Ik heb namelijk zelf de Sim only 10000 voor €7,50 en nog ook nog 1 lopen voor €5,19.

Dus ik weet niet precies wie er precies in aanmerking komen hiervoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mkmi
Geen matches
SMJB heeft een nieuw telefoonnummer voor ophogen per gesprek en het is bij mij helaas geblokkeerd terwijl ik het nummer hiervoor wel gewoon kon bellen. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 19:17
Matched: hollandsnieuwe
mkmi schreef op maandag 28 april 2025 @ 21:10:
SMJB heeft een nieuw telefoonnummer voor ophogen per gesprek en het is bij mij helaas geblokkeerd terwijl ik het nummer hiervoor wel gewoon kon bellen. Hebben meer mensen hier last van?
Ik kan ook geen 0909 bellen. Zojuit een mail gestuurd aan SMJB.
Dit was de reactie:

We hebben inmiddels meerdere signalen ontvangen dat 0909-nummers niet bereikbaar zijn via hollandsnieuwe, wat natuurlijk erg vervelend is. Onze provider leek hiervan niet op de hoogte te zijn, maar we hebben hen dringend verzocht om dit verder te onderzoeken en te kijken naar de mogelijkheden om alsnog een 0900-nummer aan te kunnen bieden.

Zodra we meer weten, nemen we contact op.

Met vriendelijke groet,
SparenmetjeBeltegoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
rowicom schreef op maandag 28 april 2025 @ 22:15:
[...]

Ik kan ook geen 0909 bellen. Zojuit een mail gestuurd aan SMJB.
Dit was de reactie:

We hebben inmiddels meerdere signalen ontvangen dat 0909-nummers niet bereikbaar zijn via hollandsnieuwe, wat natuurlijk erg vervelend is. Onze provider leek hiervan niet op de hoogte te zijn, maar we hebben hen dringend verzocht om dit verder te onderzoeken en te kijken naar de mogelijkheden om alsnog een 0900-nummer aan te kunnen bieden.

Zodra we meer weten, nemen we contact op.

Met vriendelijke groet,
SparenmetjeBeltegoed
Dankjewel, even afwachten dus…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Geen matches
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Geen matches
xileS schreef op maandag 28 april 2025 @ 12:35:
Ik heb hier ook meerdere abo's lopen, maar geen mail over een actie gezien.

Maar hebben jullie misschien de duurste abo? Ik heb namelijk zelf de Sim only 10000 voor €7,50 en nog ook nog 1 lopen voor €5,19.

Dus ik weet niet precies wie er precies in aanmerking komen hiervoor?
Ze zeiden tegen mij "random klanten"

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-06 22:13
Geen matches
Heb je daar zelf iets voor moeten doen? Bij mij klinkt er meteen dat het nummer is geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
  • Laatst online: 23-05 22:33
Geen matches
Eindhovenk schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 07:28:
[...]

Heb je daar zelf iets voor moeten doen? Bij mij klinkt er meteen dat het nummer is geblokkeerd.
Hier ook, zelfde voor het alternatieve nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Eindhovenk schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 07:28:
[...]
Nee, niks voor gedaan.

Ik zit wel al lang bij hollandsnieuwe (10 jaar?) dus misschien zit ik in een oude regeling waardoor ik het nummer wel kan bellen.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:49
Waarschijnlijk zit er een blokkade op, Hollandsnieuwe even vragen om die eraf te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eindhovenk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-06 22:13
Hugo__Boss schreef op maandag 5 mei 2025 @ 08:42:
Waarschijnlijk zit er een blokkade op, Hollandsnieuwe even vragen om die eraf te halen.
Heb ik inmiddels via de chat gedaan en nu werkt het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
Geen matches
Eindhovenk schreef op maandag 5 mei 2025 @ 16:24:
[...]

Heb ik inmiddels via de chat gedaan en nu werkt het wel weer.
Inderdaad, via de chat kunnen ze de blokkade verwijderen. Heb ik ook gedaan en 0909 nummer kan gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Geen matches
Ik krijg deze melding als ik mijn saldo via #101* Wil controleren
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om het saldo van je beltegoed te controleren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-06 22:45
Geen matches
Voor de mensen die kunnen verlengen 50% korting 1sste jaar bij een 2 jarig abbo en 6 mnd bij 1 jaar.

met een ing code nog 25 euro cashback

[ Voor 17% gewijzigd door baco101 op 13-05-2025 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Geen matches
baco101 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 19:22:
Voor de mensen die kunnen verlengen 50% korting 1sste jaar bij een 2 jarig abbo en 6 mnd bij 1 jaar.

Nice, alleen ik betaal nu 7,50 voor de 10000 abo. Ik zie daarbij nu 9 euro en 4,50 staan. Na 2 jaar is dat gemiddeld 6,75. Nog steeds wel goedkoper, maar dan betaal je wel 9 euro per maand denk ik ipv 7,50 + inflatie. Of je moet tussendoor weer kunnen veranderen bij een nieuwe actie.

Welke ing code bedoel je en is dit ook bij verlengen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baco101
  • Laatst online: 02-06 22:45
Geen matches
xileS schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 23:16:
[...]

Nice, alleen ik betaal nu 7,50 voor de 10000 abo. Ik zie daarbij nu 9 euro en 4,50 staan. Na 2 jaar is dat gemiddeld 6,75. Nog steeds wel goedkoper, maar dan betaal je wel 9 euro per maand denk ik ipv 7,50 + inflatie. Of je moet tussendoor weer kunnen veranderen bij een nieuwe actie.

Welke ing code bedoel je en is dit ook bij verlengen?
met je ing punten kun je een code van 25 euro krijgen voor mobiel.nl , je krijgt die 25 euro op je rekening gestort dit kan ook met een verlenging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:25
Geen matches

Bedankt, toch weer bijna 1 biertje per maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-06 15:17
Geen matches
Volgens mij is het voor het eerst dat HN een aanbieding heeft met een tijdelijke korting.
Jammer want ik waardeer zo'n constructie absoluut niet bij geen één provider !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Laatst online: 10:31
Geen matches
Koos77 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 17:21:
Volgens mij is het voor het eerst dat HN een aanbieding heeft met een tijdelijke korting.
Jammer want ik waardeer zo'n constructie absoluut niet bij geen één provider !!
Hoe bedoel je tijdelijke korting, dat ze 12 maanden geven in plaats van 2 jaar ?.
Zit zelf ook wel te kijken over te gaan, krijg veel meer dan bij simyo.
Maar ja andere kant, ik gebruik die 10gb totaal niet die ik nu heb. Dus waarom overstappen en 20gb nemen bijv (aangezien ik ziggo heb).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Geen matches
Carlos0_0 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 18:06:
[...]

Hoe bedoel je tijdelijke korting, dat ze 12 maanden geven in plaats van 2 jaar ?.
Zit zelf ook wel te kijken over te gaan, krijg veel meer dan bij simyo.
Maar ja andere kant, ik gebruik die 10gb totaal niet die ik nu heb. Dus waarom overstappen en 20gb nemen bijv (aangezien ik ziggo heb).
Je kan dan ook 5gb nemen, dat is goedkoper.

Ik ben ook teleurgesteld in het aanbod, effectief 25% korting voor nieuwe en bestaande abonnees. Ik heb nu een betere deal. (5,19 euro voor 10k)

[ Voor 3% gewijzigd door jeanj op 29-05-2025 14:02 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Geen matches
Heerlijk die app... als je nu je verbruik wil inzien over een volledige dag, krijg je tig blokjes van 6MB te zien 8)7 . Wat verwachten ze? Dat ik alles bij elkaar optel?? :F

Hopelijk is dit een bug, ik wacht de eerstvolgende update nog wel even af, als dit het niet oplost, dan maar even aan de bel trekken.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
Geen matches
KillerBee schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 14:38:
Heerlijk die app... als je nu je verbruik wil inzien over een volledige dag, krijg je tig blokjes van 6MB te zien 8)7 . Wat verwachten ze? Dat ik alles bij elkaar optel?? :F

Hopelijk is dit een bug, ik wacht de eerstvolgende update nog wel even af, als dit het niet oplost, dan maar even aan de bel trekken.
Bedoel je iOS of Android app? Hier iOS app en geen blokjes te zien van telkens 6 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Geen matches
@mkmi excuus, het gaat om de Android app in dit geval

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Laatst online: 10:31
Geen matches
jeanj schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 14:02:
[...]

Je kan dan ook 5gb nemen, dat is goedkoper.

Ik ben ook teleurgesteld in het aanbod, effectief 25% korting voor nieuwe en bestaande abonnees. Ik heb nu een betere deal. (5,19 euro voor 10k)
Even kijken. Ik zit bij Simyo verder ook best, misschien dat ik hem even door laten lopen(En rond black friday pas ga verlengen).
Betaal nu ook onder de 10 euro, dus vind allemaal niet zo ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Geen matches

Ik kan verlengen, maar enige wat mij eigelijk nog tegen houdt is het maar alleen 1e jaar 50% korting is.

Maar zou je bij een 2 jarig contract alsnog maandelijks je abo kunnen aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geen matches
KillerBee schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 14:38:

Je dataverbruik wordt tegenwoordig sneller bijgewerkt, telkens in delen van de datasessie. Alleen wordt het in te kleine blokjes doorgegeven.
Pagina: 1 ... 63 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie