// TODO: Schrijf een signature
SRK35ZS-W
Ik doe niet anders met de diverse abonnementen die ik beheerguysp schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:14:
Even membersonly zodat deze niet in Google en dergelijke terecht komt:
***members only***
[ Voor 27% gewijzigd door tyson69 op 07-10-2024 10:18 ]
Ah topper, ik had dit niet gevonden! Hier kan ik wel wat meeScooper schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:16:
Zoek eens op 'Thoorn' binnen dit topic. 15 pagina's aan discussie krijg ik terug
Doe je dit ook via Thoorn of op een andere manier?tyson69 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:17:
[...]
Ik doe niet anders met de diverse abonnementen die ik beheer
Ja, Thoornguysp schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:28:
[...]
Doe je dit ook via Thoorn of op een andere manier?
Die per minuut lijn werkt niet meer zo te zien, dus enkel via de per gesprek methode mogelijk? Kost wat meer moeite, maar is het wel waard zo te zien. Ik kom bijna nooit door mijn bundel heen en krijg nu meer uitbetaald dan wat ik per maand eraan betaal
Wil me toch eens gaan verdiepen in hoorn nl
Ja, werkt gewoon, alleen geldt onbeperkt natuurlijk niet voor het 0900 nummerbaco101 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:19:
Werkt hoor ook als je de onbeperkt bellen bundel hebt?
Wil me toch eens gaan verdiepen in hoorn nl
per gesprek levert sowieso meer op. Ik doe vaak altijd eerst per gesprek en van wat over is, gebruik ik de per minuutnr. Bij veel sims werkt dit nr wel gewoon, maar ik heb idd ook 1 nr waarbij het vreemd genoeg niet werkt. Ik las weleens dat het bij sommige alleen de 1e 3 maanden zo is, maar bij een nr die ik heb werkt het al bijna een jaar geloof ik niet.guysp schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:01:
[...]
Die per minuut lijn werkt niet meer zo te zien, dus enkel via de per gesprek methode mogelijk? Kost wat meer moeite, maar is het wel waard zo te zien. Ik kom bijna nooit door mijn bundel heen en krijg nu meer uitbetaald dan wat ik per maand eraan betaal
Ah dat verklaart, per minuut werkt niet bij mijn nummer dus. Zal wel geblokkeerd zijn ergens in de achtergrond. Maar heb er in iig wat uit kunnen slepen, dus mij hoor je niet klagen.xileS schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 12:37:
[...]
per gesprek levert sowieso meer op. Ik doe vaak altijd eerst per gesprek en van wat over is, gebruik ik de per minuutnr. Bij veel sims werkt dit nr wel gewoon, maar ik heb idd ook 1 nr waarbij het vreemd genoeg niet werkt. Ik las weleens dat het bij sommige alleen de 1e 3 maanden zo is, maar bij een nr die ik heb werkt het al bijna een jaar geloof ik niet.
WiseDise schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:07:
***members only***
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 07-10-2024 13:22 ]
Yep, wordt gefaseerd uitgerold sinds begin oktober.CH4OS schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 13:22:
Het valt mij vandaag pas op, maar blijkbaar is voor HollandsNieuwe klanten dan eindelijk 5G geactiveerd? Ik zie althans op mijn iPhone 15 Pro Max ipv 4G nu 5G rechtsbovenin staan naast de batterij percentage. Regio Utrecht, Zeist en Amersfoort.
Fijn, al heb ik geen berichtgeving ontvangen…Cheesy schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 13:27:
Yep, wordt gefaseerd uitgerold sinds begin oktober.
Dat heb ik ook bij één nummer.xileS schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 12:37:
[...]
per gesprek levert sowieso meer op. Ik doe vaak altijd eerst per gesprek en van wat over is, gebruik ik de per minuutnr. Bij veel sims werkt dit nr wel gewoon, maar ik heb idd ook 1 nr waarbij het vreemd genoeg niet werkt. Ik las weleens dat het bij sommige alleen de 1e 3 maanden zo is, maar bij een nr die ik heb werkt het al bijna een jaar geloof ik niet.
XBL gamertag StayingPow3r
Wel heb ik nog een ander nr in gebruik die tijdens een actie voor €5,- per maand (10.000 + 10.000) aan was te vragen. Door inflatie is dat nu inmiddels €5,19. Ik ben even vergeten wat er gebeurd als 2-jarig contract voorbij is. Zo'n actie komt vaker voorbij, maar volgens mij vaak alleen voor nieuwe klanten/nummers (ook daar zijn nog wel omwegen voor, door eerst even over te stappen naar prepaid ;p).
Ik heb even gekeken. Je kunt verlengen voor 1 of 2 jaar, niet maandelijks opzegbaar. En het is excl. Onbeperkt bellen (wat ik nu wel heb). Die €2.- komt er ook nog bij. Zou dus €15.- worden voor 1 jaar.xileS schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:47:
[...]
***members only***
Wel heb ik nog een ander nr in gebruik die tijdens een actie voor €5,- per maand (10.000 + 10.000) aan was te vragen. Door inflatie is dat nu inmiddels €5,19. Ik ben even vergeten wat er gebeurd als 2-jarig contract voorbij is. Zo'n actie komt vaker voorbij, maar volgens mij vaak alleen voor nieuwe klanten/nummers (ook daar zijn nog wel omwegen voor, door eerst even over te stappen naar prepaid ;p).
Dat doe ik niet. Dan wacht ik wel of Black Friday nog wat brengt.
Je hebt onbeperkt bellen? Dan betaal je toch meer dan €12.- per maand (of het was een actie met gratis onbeperkt bellen geweest). Ik weet niet hoeveel je belt, maar 15.000 MIN als dubbel tegoed is best veel, tenzij je alles daarvan voor data nodig hebt.WiseDise schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:49:
[...]
Ik heb even gekeken. Je kunt verlengen voor 1 of 2 jaar, niet maandelijks opzegbaar. En het is excl. Onbeperkt bellen (wat ik nu wel heb). Die €2.- komt er ook nog bij. Zou dus €15.- worden voor 1 jaar.
Mijn contract is nog niet voorbij, maar ik kan in mij Hollandsnieuwe gewoon elke maand mijn bundel wijzigen. Dat kan met jouw maandelijks opzegbare abonnement dus niet?
En het nieuwe contract mag geen maandelijks opzegbaar abonnement zijn?mkmi schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 22:34:
Bij HollandsNieuwe als contract is afgelopen en dus maandelijks opzet, dan is het niet mogelijk om naar een ander bundel te switchen, je moet een nieuw contract afsluiten om een ander bundel te kunnen afnemen.
- KillerBee
- Registratie: Februari 2002
- Niet online
This fragster is unstoppable!
:strip_icc():strip_exif()/u/49057/Avatar.jpg?f=community)
Ik zou inderdaad even wachten op BF, Hollandsnieuwe heeft altijd wel mooie aanbiedingen.WiseDise schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:49:
[...]
Ik heb even gekeken. Je kunt verlengen voor 1 of 2 jaar, niet maandelijks opzegbaar. En het is excl. Onbeperkt bellen (wat ik nu wel heb). Die €2.- komt er ook nog bij. Zou dus €15.- worden voor 1 jaar.
Nog een tip:
als er geen aanbieding is mét gratis bellen, wat je nu wél hebt, gewoon bellen met HN klantenservice.
Ik heb zo, een jaar geleden, gebruik kunnen maken van een mooie aanbieding, én gratis bellen kunnen behouden (terwijl dit niet onderdeel was van de aanbieding).
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Het is wel mogelijk om te verlengen met 1 jaar (+1 euro) of maandelijks (+ 2 euro).xileS schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 06:02:
[...]
En het nieuwe contract mag geen maandelijks opzegbaar abonnement zijn?
[ Voor 17% gewijzigd door mkmi op 08-10-2024 08:10 ]
Ik heb een contract van 1 jaar en ze hebben ook een maandelijks.mkmi schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:02:
[...]
Hollandsnieuwe biedt alleen contracten van 2 jaar dus niet maandelijks en ook niet 1 jaar.
Ook nieuwe sim-only contracten kun je per 2 jaar, 1 jaar of 1 maand afsluiten hoor. Is gewoon een keuze in het bestelproces.mkmi schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:02:
[...]
Het is wel mogelijk om te verlengen met 1 jaar (+1 euro) of maandelijks (+ 2 euro).
Ja, klopt. Was met onbeperkt bellen (gratis). Ik koos de route 'verlengen'. Dan moet ik kiezen tussen een periode van 1 of 2 jaar. Maar ik zie inderdaad nu (heb even opnieuw ingelogd) dat je de bundel ook 'gewoon' kunt wijzigen. Dan lukt die 14.- inderdaad wél. Ook dus met maandelijks opzegbaar.xileS schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 21:50:
[...]
Je hebt onbeperkt bellen? Dan betaal je toch meer dan €12.- per maand (of het was een actie met gratis onbeperkt bellen geweest). Ik weet niet hoeveel je belt, maar 15.000 MIN als dubbel tegoed is best veel, tenzij je alles daarvan voor data nodig hebt.
Mijn contract is nog niet voorbij, maar ik kan in mij Hollandsnieuwe gewoon elke maand mijn bundel wijzigen. Dat kan met jouw maandelijks opzegbare abonnement dus niet?
Als je kiest voor verlengen niet, dan is het 1 of 2 jaar. Maar achteraf gezien dus logisch.xileS schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 06:02:
[...]
En het nieuwe contract mag geen maandelijks opzegbaar abonnement zijn?
Goede tip! Dank je.KillerBee schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 07:19:
[...]
Ik zou inderdaad even wachten op BF, Hollandsnieuwe heeft altijd wel mooie aanbiedingen.
Nog een tip:
als er geen aanbieding is mét gratis bellen, wat je nu wél hebt, gewoon bellen met HN klantenservice.
Ik heb zo, een jaar geleden, gebruik kunnen maken van een mooie aanbieding, én gratis bellen kunnen behouden (terwijl dit niet onderdeel was van de aanbieding).
Zeker! Je bent vrij om je eigen topic te makenMr. Freeze schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 15:18:
Kan er voor liefhebbers van Thoorn niet een apart topic worden gemaakt?
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Ik denk dat @Mr. Freeze bedoelde: Misschien is thoorn ook leuk voor andere providers maar nu missen de gebruikers van Ben en KPN dit omdat die hier niet komen!The Wizard schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:35:
[...]
Zeker! Je bent vrij om je eigen topic te maken
ping 127.212.23.124
Dat werkt niet met deze providers dat staat op de site van de beldienst. Het is echt heel specifiek per abonnement of het werkt of niet.pjottum schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:01:
[...]
Ik denk dat @Mr. Freeze bedoelde: Misschien is thoorn ook leuk voor andere providers maar nu missen de gebruikers van Ben en KPN dit omdat die hier niet komen!
Een eigen topic juich ik toe, dan kan het hier weer over HN gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door stormfly op 08-10-2024 11:28 ]
Ik vraag mij wel af of ze de bundel intern iets aangepast hebben qua bedrag om zo de 20.000 punten te generen. Kan zo maar zijn dat je hierdoor minder naar een 0900 nummer kan bellen, met andere woorden. Dat je dus minder euro uit je bundel kan halen.WiseDise schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:07:
***members only***
Ben wel benieuwd! Want dan hoog ik de mijne ook op.
[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 08-10-2024 11:27 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Hier ook zo'n abonnement. In de factuurrun van deze maand is hier de inflatiecorrectie hier ook toegepast. Ik 'vrees' dat die 19 cent verhoging er bij jou ook aan komtJassy schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:34:
Ik heb ook een 5 euro abonnement destijds afgesloten (Juli 2023) maar ik heb nog nooit een inflatiecorrectie gehad. Krijg je bij HN pas inflatiecorrectie als je buiten contract zit of heb ik geluk?
OK als ik in de app kijk zie ik in de periode 13 sept - 13 okt ook 5 euro staan.....tyson69 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:44:
[...]
Hier ook zo'n abonnement. In de factuurrun van deze maand is hier de inflatiecorrectie hier ook toegepast. Ik 'vrees' dat die 19 cent verhoging er bij jou ook aan komt
Klopt. Bij de factuurrun van oktober krijg je 19 cent extraJassy schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:52:
[...]
OK als ik in de app kijk zie ik in de periode 13 sept - 13 okt ook 5 euro staan.....
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Degene die (uit mijn hoofd) 3 maanden voor de inflatiecorrectie klant zijn geworden worden daarvan uitgesloten.Jassy schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:34:
Ik heb ook een 5 euro abonnement destijds afgesloten (Juli 2023) maar ik heb nog nooit een inflatiecorrectie gehad. Krijg je bij HN pas inflatiecorrectie als je buiten contract zit of heb ik geluk?
Vergeet bij verlengen ook niet de cashbacks! Bijvoorbeeld €12,50 bij CashbackXL of €15,00 bij Scoupymkmi schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 22:34:
Bij HollandsNieuwe als contract is afgelopen en dus maandelijks opzet, dan is het niet mogelijk om naar een ander bundel te switchen, je moet een nieuw contract afsluiten om een ander bundel te kunnen afnemen.
Ik heb 5G alweer uit gezet. Ik kreeg vaak een trage/slechte connectie, 5G uitgezet en direct was het weer snel.yohan schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:42:
Hebben meer mensen recent last van een slechte geluidskwaliteit? Mijn gesprekspartners horen mij slecht. Kan het met de switch naar 5G te maken hebben of staat dat volledig los van de audioverbinding?
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Sindsdien gebruik ik idd ook de site ipv hun app..Lennart H. schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 22:25:
In de oude app kon je perfect het verbruik van het sim only bedrag zien. Is dit volledig uit de app gehaald? Op de website is het trouwens nog wel in te zien.
Hebben ze eruit gesloopt. Ik heb niet meer geprobeerd of de oude app nog werkt. Kan zijn dat er een version restriction in de backend is gezet waardoor oude appversions niet meer werken. (Dat doen wij zakelijk immers ook)Lennart H. schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 22:25:
In de oude app kon je perfect het verbruik van het sim only bedrag zien. Is dit volledig uit de app gehaald? Op de website is het trouwens nog wel in te zien.
Online werkt het nog inderdaad.
---------------
[ Voor 6% gewijzigd door Slingert op 11-10-2024 20:20 ]
Al jaren klant hier bij HN en bereik is hetzelfde als Vodafone en het kan altijd per locatie verschillen met welke provider je beter bereik hebt. Ik heb over het algemeen geen klachten betreft bereik.Slingert schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 20:19:
Ik heb sinds 10 maanden Hollands Nieuwe en erg vaak zeer slecht bereik als ik binnenshuis ben of bv in een supermarkt. Zo erg dat ik soms bij de Jumbo m’n klantenkaart niet kan openen. Volgens Hollands Nieuwe staat alles goed en komen ze met het non-antwoord dat 4G (nu 5G) voor buiten is en voor binnen is WiFi. Ik heb deze problemen nooit gehad met mijn vorige providers Tele2 en T-Mobile/Odido. Speedtest, als deze het al wil doen geeft meestal 2-4 mb down en nauwelijks up 0,01-0,3. Hebben meer mensen hier last van? Of heeft iemand tips. Ik heb een IPhone 15 pro. Ik woon overigens in Rotterdam dus je zou verwachten dat het netwerk goed is.
Als het bv alleen om je klantenkaart gaat, dan is het misschien een idee om een app zoals stocard ofzo te gebruiken en zulke pasjes in een offline app in te laden?
Als ik op plekken slecht bereik heb, dan heb ik vaak wel een wifi verbinding. Als je er veel last van hebt, dan kan je overwegen om over te stappen naar een andere provider.Slingert schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:08:
Nee het is niet enkel voor een klantenkaart, soms heb je ook de app even nodig. Laatst een paar uur storing bij Ziggo en dan wil je op je mobiele netwerk kunnen vertrouwen en dat gaat niet. Het is zo tergend traag dat websites nauwelijks laden. Vandaag in een kringloopwinkel, wilde even de waarde van iets opzoeken en helaas, geen bereik. Dacht doe een Speedtest maar nee, geen verbinding. Ik verwacht geen hoge downloadsnelheid maar het is toch normaal dat je een simpele pagina zou moeten kunnen laden?
Kan denk ik nog steeds per locatie verschillen. Ik ben juist overgegaan op de Vodafone netwerk omdat ik in mijn oude woning destijds geen bereik had met KPN.Slingert schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:10:
Ga van de week maar weer eens bellen. Heb nog een contract van 13/14 maanden maar als dit zo blijft dan hoop ik er vanaf te kunnen. Vind het wel vreemd, ze zitten op het Vodafone netwerk en je zou toch verwachten dat dit goed moet zijn, zeker in de stad.
Mag ik vragen wat je voor toestel hebt?Slingert schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:10:
Ga van de week maar weer eens bellen. Heb nog een contract van 13/14 maanden maar als dit zo blijft dan hoop ik er vanaf te kunnen. Vind het wel vreemd, ze zitten op het Vodafone netwerk en je zou toch verwachten dat dit goed moet zijn, zeker in de stad.
(mijn oneplus nord 4 doet geen WiFi calling, maar mijn oude oneplus deed dat wel, dat zit in het netwerk want het toestel ondersteund het wel - even als raar specifiek voorbeeld van waarom ik het vraag)
[ Voor 20% gewijzigd door pjottum op 11-10-2024 22:29 ]
ping 127.212.23.124
iPhone 15 pro. Bellen gaat prima maar dat kan ook via WiFi gaan. Het probleem is het tergend langzame internet als ik ergens binnen ben. Buiten prima.pjottum schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:27:
[...]
Mag ik vragen wat je voor toestel hebt?
(mijn oneplus nord 4 doet geen WiFi calling, maar mijn oude oneplus deed dat wel, dat zit in het netwerk want het toestel ondersteund het wel - even als raar specifiek voorbeeld van waarom ik het vraag)
[ Voor 14% gewijzigd door xileS op 11-10-2024 23:08 ]
Gewoon een Europese iPhone? Als je geen ondersteuning hebt voor B20 dan ben je bij VF de klos. Bij de andere providers val je dan nog terug op B8.Slingert schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:40:
[...]
iPhone 15 pro. Bellen gaat prima maar dat kan ook via WiFi gaan. Het probleem is het tergend langzame internet als ik ergens binnen ben. Buiten prima.
ben benieuwd wat hier uitkomt. Voorlopig nog maar even 4g dan maarer is inderdaad een instelling in het abonnement wat afwijkt van waar het op moet staan. helaas is dit niet iets wat je zelf of ik kan wijzigen. Ik zal dit daarom moeten doorzetten naar een expert op dit gebied
Het is wel fijn dat 4G werkt natuurlijk maar als je toestel 5G kan gebruiken wil ik dit zo snel mogelijk voor je laten aanpassen. Ik zorg dat dit word aangevraagd/doorgezet naar de expert en zodra dat is verholpen (dit kan enkele dagen duren) dan zal u hiervan bericht ontvangen
edit; zie dat er meer personen last hebben. Vanuit de HN servicedesk was dit ook een bekend issue en kon met een netwerkreset worden verholpen... even afwachten
[ Voor 33% gewijzigd door jongerenchaos op 16-10-2024 12:35 ]
Bedoelen jullie niet dit overzicht? Direct te vinden bij ‘bekijk je bundel’ vanaf de tegoedpagina en dan bij ‘maandelijks tegoed’ > ‘je bundel is opgebouwd uit’Mistraller schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 23:22:
[...]
Hebben ze eruit gesloopt. Ik heb niet meer geprobeerd of de oude app nog werkt. Kan zijn dat er een version restriction in de backend is gezet waardoor oude appversions niet meer werken. (Dat doen wij zakelijk immers ook)
Online werkt het nog inderdaad.
:strip_exif()/f/image/2HRrOElzrga6VfiUXJEH9pPA.png?f=user_large)
Je ziet geen euro bedrag. Alleen mb/min/smsmichaelw1998 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:14:
[...]
Bedoelen jullie niet dit overzicht? Direct te vinden bij ‘bekijk je bundel’ vanaf de tegoedpagina en dan bij ‘maandelijks tegoed’ > ‘je bundel is opgebouwd uit’
[Afbeelding]
Nee geen last van, ondersteunden de toestellen dezelfde banden?kaasboy schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:20:
Misschien heeft iemand hier ervaring mee, op mijn werktelefoon heb ik Vodafone en sinds kort heb ik hn op mijn eigen telefoon, ik kom van simyo af. Met hn heb ik slecht tot matig bereik en met mijn werktelefoon heb ik gewoon goed bereik, hebben meer mensen hier last van?
Ik heb ook geen verbindingsproblemen met HN. Je zou kunnen proberen om de sim kaarten te wisselen tussen de twee telefoons. Kijken of de verbindingsproblemen meegaan met de simkaart of dat ze bij de telefoon blijven.kaasboy schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:20:
Misschien heeft iemand hier ervaring mee, op mijn werktelefoon heb ik Vodafone en sinds kort heb ik hn op mijn eigen telefoon, ik kom van simyo af. Met hn heb ik slecht tot matig bereik en met mijn werktelefoon heb ik gewoon goed bereik, hebben meer mensen hier last van?
Ik denk het haast wel, zelf heb ik een s22 ultra. Ook al geprobeerd 5g uit te zetten, alleen daar kom ik nooit op. Mijn telefoon is altijd met 4g verbonden.stormfly schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:23:
[...]
Nee geen last van, ondersteunden de toestellen dezelfde banden?
Dit maar eens proberen! Bedankt voor je reactiechippie777 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:19:
[...]
Ik heb ook geen verbindingsproblemen met HN. Je zou kunnen proberen om de sim kaarten te wisselen tussen de twee telefoons. Kijken of de verbindingsproblemen meegaan met de simkaart of dat ze bij de telefoon blijven.
Met ziggo:
20gb voor 7,50
25gb voor 9,--
35gb voor 11,--
Ik zit nu op 30GB voor 10,38 (actie van 10 euro van de vorige keer met inflatiecorrectie), dus dat wordt 35gig voor 11 nu
En mijn vrouw betaalt 7,80 voor 6gb (3+3) dus die gaat naar 20gb bundel.
Zag dat ik mijn zoon niet op 11 euro kan zetten want die heeft deze 35gb bundel al maar dan voor 12 euro. Misschien eens een belletje aan wagen.
Veel plezier met BF
[ Voor 17% gewijzigd door Mistraller op 19-11-2024 16:40 ]
---------------
Dank voor het posten! Bijzondere keuze vanuit HN geredeneerd, ik twijfelde heel erg om bij Ziggo te blijven. Ik heb nu 15+15 voor 10,38. Door te upgraden naar deze bundel krijg ik 20GB native zonder verdubbelaar via Ziggo internet. Voor mij als klant heel fijn, maar of je hier perse klanten blijft behouden vraag ik mij af, eigenlijk maak je de overstap makkelijker omdat de basis bundel groeit. Ik klaag nietMistraller schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 16:38:
De blackfriday acties van HN staan online!
Met ziggo:
20gb voor 7,50
25gb voor 9,--
35gb voor 11,--
Ik zit nu op 30GB voor 10,38 (actie van 10 euro van de vorige keer met inflatiecorrectie), dus dat wordt 35gig voor 11 nu
Zag dat ik mijn zoon niet op 11 euro kan zetten want die heeft deze 35gb bundel al maar dan voor 12 euro. Misschien eens een belletje aan wagen.
Veel plezier met BF
Ik zag het vanmiddag ook, niet voor mezelf maar voor een vriend. Wees hem er meteen op dat Volop Bellen naar verhouding nu wel heel erg duur aan het worden was, dus dat ook maar opgezegd.Mistraller schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 16:38:
Yes! Ook voor bestaande abonnees aan te passenMistraller schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 16:38:
Ook als je abonnement nog een jaar loopt?king006 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:25:
[...]
Yes! Ook voor bestaande abonnees aan te passen
Je kan je bundel aanpassen.darkdesign schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:21:
[...]
Ook als je abonnement nog een jaar loopt?
Mocht je echter nu 20000 belminuten + 15000 ziggo tegoed hebben dan kan je alleen downgraden naar 15000 belminuten + 10000 ziggo tegoed
2250 WP Zuid PVoutput
Heb je het telefonisch kunnen regelen om je 35gb bundel voor €11 te krijgen ?Mistraller schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 16:38:
Met ziggo:
20gb voor 7,50
25gb voor 9,--
35gb voor 11,--
Veel plezier met BF
Mocht het zo zijn dan waag ik het er ook op, heb namelijk hetzelfde
2250 WP Zuid PVoutput
Blijft het bedrag dat je kan cashen via Thoorn hetzelfde?MdO82 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:56:
[...]
Je kan je bundel aanpassen.
Mocht je echter nu 20000 belminuten + 15000 ziggo tegoed hebben dan kan je alleen downgraden naar 15000 belminuten + 10000 ziggo tegoed
Needarkdesign schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:28:
[...]
Blijft het bedrag dat je kan cashen via Thoorn hetzelfde?
Dat kun je overigens zelf makkelijk zien op de HN site. Ga naar SIM-only >> scroll naar beneden >> klik op bundels en tarieven
Van 20Gb (10+10, dubbel met Ziggo) naar 25Gb (15+10, extra tegoed met Ziggo), én onbeperkt bellen.
Ik moest de prijsindexatie al weer betalen (€ 9,34) voor het nu lopende abonnement, en dat wordt dus ook weer teruggezet naar € 9,--
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Vanaf 21-11-2024 kan je je abonnement weer wijzigen voor de maand daarna.
Morgen maar weer eens kijken
Thanks, dan ga ik er nog op vooruit ook.tyson69 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:34:
[...]
Nee
Dat kun je overigens zelf makkelijk zien op de HN site. Ga naar SIM-only >> scroll naar beneden >> klik op bundels en tarieven
Hoe gaat HN om met de kortingen na looptijd contact? Blijven die gehandhaafd of vervallen die na verloop van tijd?
Zolang je niks veranderd blijft je laatst geldende tarief gehandhaafd, met een eventuele inflatiecorrectie.darkdesign schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:10:
[...]
Thanks, dan ga ik er nog op vooruit ook.
Hoe gaat HN om met de kortingen na looptijd contact? Blijven die gehandhaafd of vervallen die na verloop van tijd?
Zojuist maar een aanpassing doorgevoerd, van 15.000 + 15.000 voor €11.41 (inflatiecorrectie) naar 20.000 + 15.000 voor €11.
20.000 units is een €28 bundel
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Top, meteen 2 abonnementen gewijzigd. Er stond ook bij dat de voorwaarden hetzelfde blijven. En meteen de inflatiecorrectie eraf weer.MK_ schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:44:
[...]
Zolang je niks veranderd blijft je laatst geldende tarief gehandhaafd, met een eventuele inflatiecorrectie.
[ Voor 6% gewijzigd door darkdesign op 20-11-2024 18:03 ]
Zeker! Ik ben net 1 maand klant en betaal 8,50 per maand. Nu gekozen voor 20 GB en nog altijd 8,50 per maand.darkdesign schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:21:
[...]
Ook als je abonnement nog een jaar loopt?
Ik heb ook de Sim Only 15.000 (15.000 dubbel tegoed), maar dan voor €10. Jij hebt dan wel een een flinke inflatiecorrectie gehad.MK_ schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:44:
[...]
Zolang je niks veranderd blijft je laatst geldende tarief gehandhaafd, met een eventuele inflatiecorrectie.
Zojuist maar een aanpassing doorgevoerd, van 15.000 + 15.000 voor €11.41 (inflatiecorrectie) naar 20.000 + 15.000 voor €11.
20.000 units is een €28 bundel
***members only***
[ Voor 9% gewijzigd door xileS op 21-11-2024 12:08 ]
Bij mij was hij al €11... Net op het foute moment omgezet toen, want 2 weken later werd hij €10 voor 15.000xileS schreef op woensdag 20 november 2024 @ 20:09:
[...]
Ik heb ook de Sim Only 15.000 (15.000 dubbel tegoed), maar dan voor €10. Jij hebt dan wel een een flinke inflatiecorrectie gehad.
***members only***

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
[ Voor 5% gewijzigd door giovanni2903 op 20-11-2024 20:54 ]
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Dat is namelijk m'n huidige bundel en daar betaal ik 12,45 voor.
Ik kan alleen 15.000 (en lager) kiezen voor 9 euro.
Misschien is nu de tactiek een keer verlagen, en dan later weer verhogen ofzo?
Een keer Th00rn vergeten hakt er ook wel in

Nee want dat gaat pas volgende maand in en je kan niet 2 wijzigingen achter elkaar erin gooien. En als de actie voorbij is nadat je eerste wijziging gedaan is, dan heb je pech.Cheesy schreef op woensdag 20 november 2024 @ 22:02:
Dus jullie kunnen die 20.000-bundel wel kiezen?
Dat is namelijk m'n huidige bundel en daar betaal ik 12,45 voor.
Ik kan alleen 15.000 (en lager) kiezen voor 9 euro.
Misschien is nu de tactiek een keer verlagen, en dan later weer verhogen ofzo?
Een keer Th00rn vergeten hakt er ook wel in
Voor de th.. ben je dan voordeliger uit met het 9 eur pakket als je verder genoeg data hebt. reken maar na, het scheelt wat centen.
---------------
Ik heb het nagerekend en zie juist dat je met 11 eur pakket het voordeligst uitkomt. Ook al scheelt het waarschijnlijk maar ongeveer 50 cent. En niet rekening houdend, met dat je het een x vergeet.Mistraller schreef op woensdag 20 november 2024 @ 23:53:
[...]
Nee want dat gaat pas volgende maand in en je kan niet 2 wijzigingen achter elkaar erin gooien. En als de actie voorbij is nadat je eerste wijziging gedaan is, dan heb je pech.
Voor de th.. ben je dan voordeliger uit met het 9 eur pakket als je verder genoeg data hebt. reken maar na, het scheelt wat centen.
Nee, niet als je nu al 20+15 hebt voor 12 euro of meer. Want dan valt er niks te switchen van pakket; je kunt in dat geval beter naar 15+10 voor 9 euro, dan hou je iets van 60 cent méér over.xileS schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:06:
[...]
Ik heb het nagerekend en zie juist dat je met 11 eur pakket het voordeligst uitkomt. Ook al scheelt het waarschijnlijk maar ongeveer 50 cent. En niet rekening houdend, met dat je het een x vergeet.
---------------
Ah op die fiets, als hij nu 12,45 betaald is hij idd goedkoper af als hij downgrade komt volgens mijn berekening 90 cent goedkoper uit. En een x vergeten kost het dan 9 ipv 12,45.Mistraller schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:17:
[...]
Nee, niet als je nu al 20+15 hebt voor 12 euro of meer. Want dan valt er niks te switchen van pakket; je kunt in dat geval beter naar 15+10 voor 9 euro, dan hou je iets van 60 cent méér over.
Mijn berekeningen laat de huidige actietarieven zien. Bij een wijziging kan je idd niet een sim only kiezen die je al hebt en moet je een stap omhoog of omlaag.
Je hebt een abonnementswijziging aangevraagd voor: 0600000000.
gewijzigd abonnement;
Ingangsdatum: 21-12-2024
De einddatum van je lopende contract blijft ongewijzigd.
nieuwe abonnementskosten
Sim Only 10.000 7,50
10.000 combi-tegoed 0,-
Bundel was hetzelfde voor 10,38 en dat wordt dus 7,50

Iedereen die mij hier op gewezen heeft "Bedankt"
Wel een mooi telefoonnummerWinkiller schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:17:
Hi Winkiller,
Je hebt een abonnementswijziging aangevraagd voor: 0600000000.
gewijzigd abonnement;
Ingangsdatum: 21-12-2024
De einddatum van je lopende contract blijft ongewijzigd.
nieuwe abonnementskosten
Sim Only 10.000 7,50
10.000 combi-tegoed 0,-
Bundel was hetzelfde voor 10,38 en dat wordt dus 7,50
Iedereen die mij hier op gewezen heeft "Bedankt"
---------------
Beste xxx,
Je hebt sinds xxxx een account bij ons om beltegoed om te zetten, en er staat momenteel nog een saldo open op je account "xxx" ter waarde van € xxx.
Tot onze spijt is Thoorn.nl echter per 1 december 2024 genoodzaakt te stoppen.
Wegens veranderende wetgeving en het daardoor ontbreken van de benodigde vergunningen (omtrent het uitbetalen in cryptocurrenies of per bank) is het ons, op instructie van onze bank (Rabobank), vanaf bovenstaande datum niet langer toegestaan om uitbetalingen aan klanten te verrichten.
Voor meer informatie hierover, zie:
https://www.thoorn.nl/vragen/#beeindiging-dienstverlening
Omdat je nog een openstaand saldo hebt, zullen wij dit saldo via de bankrekening uitbetalen voordat wij met de dienstverlening stoppen.
Controleer alsjeblieft uiterlijk 28 november 2024 de betalingsgegevens in je account voordat wij overgaan tot de uitbetaling. We sturen op 27 november nog een laatste herinnering.
Helaas en zover ik weet zijn er ook geen alternatieven?Sinees schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:33:
Voor mensen met Thoorn: helaas Thoorn stopt er mee
[...]
Pas gisteren ofzo abo omgezet naar het duurste variant, nu gelijk veranderd naar de €7,50 per maand voor 20 GB ;p.
Eentje ervan is de looptijd inmiddels verlopen en ik kan/mag verlengen, maar dat wil ik niet. Het nummer wil ik wel naar het andere HN abo overhevelen.
Kan dit?
Moet ik dan het ‘verlopen’ abo omzetten naar een prepaid en dan dit prepaid nummer overzetten naar het abo met het nog lopende jaarcontract?
Werkt dit?
Dank voor het melden, had het gisteren nog niet gelezen, dus zal vanaf vandaag op de site gezet zijn.Sinees schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:33:
Voor mensen met Thoorn: helaas Thoorn stopt er mee
[...]
Gezien dat je ineens ook niet meer via Crypto kon uitbetalen is dit eigenlijk wel een logisch vervolg.
Gelijk mijn abonnement omgezet naar een lagere bundel
Volgens mij was Thoorn de enige waar je dit kon doen.
Toch in de loop der jaren een mooi bedrag gespaard
2250 WP Zuid PVoutput
Anoniem: 2094984
Sparen met je beltegoed betaalt in de vorm van cadeaubonnen.xileS schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:01:
Helaas en zover ik weet zijn er ook geen alternatieven?
Met als kanttekening, maximaal 10 euro p/m wordt verwerkt binnen 5 werkdagen en alles daar boven pas 30 dagen na het einde van de maand.
Wou toevallig net posten dat ik die ook tegen kwam. Jij of iemand anders daar toevallig ervaring mee? Altijd nog beter beltegoed aan iets opbellen dan helemaal laten verlopen.Anoniem: 2094984 schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:56:
[...]
Sparen met je beltegoed betaalt in de vorm van cadeaubonnen.
Met als kanttekening, maximaal 10 euro p/m wordt verwerkt binnen 5 werkdagen en alles daar boven pas 30 dagen na het einde van de maand.
Alleen de vraag is of andere vergelijkbare diensten nog een lang bestaan hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door xileS op 25-11-2024 17:58 ]
Anoniem: 2094984
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie