44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Verwijderd
Het betreft een TX-P42S30E voor mijn schoonbroer/zwager, budget ong. 500€
Op bol.com staat hij voor slechts 479€ .... ideaal dus ... alleen ... bol.com .... te vertrouwen ?
LOL. Bol.com is gewoon een prima bedrijf.Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:04:
Heeft er iemand ervaring met het kopen van een Panasonic plasma via www.bol.com geleverd in Belgie ?
Het betreft een TX-P42S30E voor mijn schoonbroer/zwager, budget ong. 500€
Op bol.com staat hij voor slechts 479€ .... ideaal dus ... alleen ... bol.com .... te vertrouwen ?
Heb mijn oude beeldbuis naar buiten geknikkerd en een P42G30 aangeschaft. Ben er zeer tevreden over. Tevens heb ik gelijk een Panasonic 2.1 setje gekocht, namelijk de SC-BTT362. Deze via HDMI ARC aangesloten. Moet zeggen dat de kwaliteit van geluid ver boven mijn verwachtingen ligt.
Nu heb ik een minor issue. In de tv zit een CI+ module en Ziggo kaart. Telkens als ik de TV aanzet (zowel vanuit stand-by als vanuit volledig uitgeschakeld) gaat deze de kaart verifiëren. Oftewel, is het mogelijk om als je de TV aanzet ook direct tv te kijken niet 20 tot 30 sec te moeten wachten.
Iemand anders met dit verschijnsel??
Dat is niet uit te zetten. Dat heb ik ook met mijn VT30.ChasevN schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:32:
Hallo,
Heb mijn oude beeldbuis naar buiten geknikkerd en een P42G30 aangeschaft. Ben er zeer tevreden over. Tevens heb ik gelijk een Panasonic 2.1 setje gekocht, namelijk de SC-BTT362. Deze via HDMI ARC aangesloten. Moet zeggen dat de kwaliteit van geluid ver boven mijn verwachtingen ligt.
Nu heb ik een minor issue. In de tv zit een CI+ module en Ziggo kaart. Telkens als ik de TV aanzet (zowel vanuit stand-by als vanuit volledig uitgeschakeld) gaat deze de kaart verifiëren. Oftewel, is het mogelijk om als je de TV aanzet ook direct tv te kijken niet 20 tot 30 sec te moeten wachten.
Iemand anders met dit verschijnsel??
Jammer, zal er wel aan wennen in de loop der tijd.Adlermann schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:33:
[...]
Dat is niet uit te zetten. Dat heb ik ook met mijn VT30.
Wat is precies het verschil tussen een TX-P50GT30 en TX-P50GT30E ?
Ik heb namelijk een TX-P50GT30 besteld maar een TX-P50GT30E opgestuurd gekregen.
Is er echt een wezenlijk verschil of?
Wesside
Geen verschil. De E versie is voor de EU (behalve GB en wat andere landen).HaWkY61 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:42:
Sorry als dit al eerder is gevraagd, maar ik kon het nergens terugvinden.
Wat is precies het verschil tussen een TX-P50GT30 en TX-P50GT30E ?
Ik heb namelijk een TX-P50GT30 besteld maar een TX-P50GT30E opgestuurd gekregen.
Is er echt een wezenlijk verschil of?
Ik overweeg namelijk een nieuwe tv te kopen en ik twijfel of ik de pioneer naar de slaapkamer verhuis en een 65" vt30 aanschaf, of een 50 of 42" vt30 voor de slaapkamer.
O thx, geen verschil dus.Malt007 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:47:
Kan iemand misschien aangeven of er een kwaliteitsverschil is tussen de VT30 en een pioneer 500AA (laatste serie). Ik ben niet geinteresseerd in opties of 3d maar puur op basis van beeldkwaliteit. Of heeft misschien iemand een vergelijkende test gevonden?
Ik overweeg namelijk een nieuwe tv te kopen en ik twijfel of ik de pioneer naar de slaapkamer verhuis en een 65" vt30 aanschaf, of een 50 of 42" vt30 voor de slaapkamer.
Wel lelijk dat ik de doos heb weggegooid meteen, daar stond namelijk de streepjescode op voor de fotocamera.. -_-
Wesside
Gewoon beginnen op Ned 1. Die heeft dat niet (bij Ziggo althans) en de verificatie vind dan niet-zichtbaar plaats.ChasevN schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:41:
[...]
Jammer, zal er wel aan wennen in de loop der tijd.
[ Voor 9% gewijzigd door Arnout op 08-12-2011 13:02 ]
Ondertitels schijnen wel te werken als je vanaf USB afspeelt, i.p.v. netwerk. Ook het aantal ondersteunde formaten is hoger als je USB gebruikt.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:08:
Hallo,
ik heb zeer recent een panasonic viera VT30 50 inch plasma TV gekocht. Ben er zeer tevreden over, maar er is iets dat ik niet werkende krijg. Setup: panasonic TV, yamaha receiver, telenet digicorder, Blueray speler, alles aangesloten op het netwerk.
Op mijn laptop heb ik Mezzmo draaien, en kan dus zonder problemen muziek, foto's en divx films met srt bestanden afspelen.
Ik heb nu echter een aantal DVD's die ik zou willen toevoegen aan de library zodat ik deze ook via netwerk kan afspelen. Ik heb dus om te proberen VOB files proberen af te spelen, wat lukt, alleen moet ik deze één voor één afspelen in plaats van ineens de hele film; en de ondertitels werken niet.
Ik heb de VOB's geconverteerd met Handbrake naar MP4, en ik kan deze afspelen zonder problemen maar heb dan geen ondertitels natuurlijk. Ik heb ook geprobeerd te converteren naar MKV, en deze file kan ik ook afspelen op de TV; en als ik op OPTION klik om de ondertitels aan te zetten ziet jij ook dat er ondertitels zijn, maar hij toont ze niet.
Ik vraag me af of ik iets verkeerd doe, of is het helemaal nog niet mogelijk om een film in formaat VOB of MKV af te spelen mét ondertitels?
Verwijderd
Ok, geen ervaring mee, wou het gewoon effe wetenAdlermann schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:27:
[...]
LOL. Bol.com is gewoon een prima bedrijf.
Mijn schoonbroer zou er eventueel een TX-P42S30E bestellen ... vandaar ..
Heb ik ook weleens. Kun je oplossen door 3d dectectie helemaal uit te zetten.Robbio85 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:14:
Ik ben sinds kort gelukkige eigenaar van een 50vt30. Eén vreemd ding kom ik tegen (google levert geen resultaat op): Soms komt de TV met de melding dat er een 3d signaal wordt gedetecteerd (zo'n GUI popup). Hij komt hier soms mee als ik Sport1 HD kijk via een Humax 5050c (direct op TV via HDMI) of Call of Duty MW3 speel op de Xbox360 (aangesloten op Marantz SR6003 HDMI 1.3 -> TV). Aangezien deze bronnen normaal gesproken geen HD ondersteunen vind ik dit nogal vreemd. Meer mensen met dit "issue"?
Haha..thanks, ga ik proberenArnout schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:00:
[...]
Gewoon beginnen op Ned 1. Die heeft dat niet (bij Ziggo althans) en de verificatie vind dan niet-zichtbaar plaats.
Verwijderd
Blij verrast????Appie Heijn schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:03:
[...]
Maar wel door een luxer en nieuwer type, blij verrast!
Met wat?
Ik ken het, bij vlagen bloody irritant imho. Dit heeft vziw echter niets met de TV op zich te maken maar alles met de CAM. Ik heb een SMiT en die schijnt nogal traag te zijn hiermee, de Neotion heeft de naam wat vlotter te zijn. Op het Ziggo-gebruikersforum is daar wel meer over te vinden.ChasevN schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:32:
Je kan natuurlijk ook heel je CAM eruit trekken en alleen maar Nederland 1 kijken
Een P42S30 ipv de S20 versie die ik had.
Voordelen?
+ Dunner (=mooier, hangt bij mij aan de wand)
+ 2xUSB
+ LAN
+ Iets lager maximaal energieverbruik
- 1x Scart(gebruik ik totaal niet)
Volgende week vrijdag komt ie, tv is binnen echter heeft E-Care het behoorlijk druk en kan hem pas vanaf a.s. woendag leveren.
Verwijderd
Je kunt een scan van de stikker achterop de TV gebruiken ipv die stikker op de doos! Wel terugplakken ivm de garantie. Ik heb de gratis camera inmiddels op deze manier ontvangenHaWkY61 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:52:
[...]
O thx, geen verschil dus.
Wel lelijk dat ik de doos heb weggegooid meteen, daar stond namelijk de streepjescode op voor de fotocamera.. -_-
Verwijderd
Netjes opgelost veel plezier ermee.Appie Heijn schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:12:
[...]
Een P42S30 ipv de S20 versie die ik had.
Voordelen?
+ Dunner (=mooier, hangt bij mij aan de wand)
+ 2xUSB
+ LAN
+ Iets lager maximaal energieverbruik
- 1x Scart(gebruik ik totaal niet)
Volgende week vrijdag komt ie, tv is binnen echter heeft E-Care het behoorlijk druk en kan hem pas vanaf a.s. woendag leveren.
De Neotion is inderdaad een stukje vlotter, ik zie eigenlijk niks van het hele verificatie gebeuren. Heb daarom ook deze genomen ipv de SMiT.BeF-Bacchus schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:48:
[...]
Ik ken het, bij vlagen bloody irritant imho. Dit heeft vziw echter niets met de TV op zich te maken maar alles met de CAM. Ik heb een SMiT en die schijnt nogal traag te zijn hiermee, de Neotion heeft de naam wat vlotter te zijn. Op het Ziggo-gebruikersforum is daar wel meer over te vinden.
Je kan natuurlijk ook heel je CAM eruit trekken en alleen maar Nederland 1 kijken
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Verwijderd
Mmm ja, is een oplossing en kan het eens proberen, maar via netwerk zou natuurlijk makkelijker zijn!Arnout schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:01:
[...]
Ondertitels schijnen wel te werken als je vanaf USB afspeelt, i.p.v. netwerk. Ook het aantal ondersteunde formaten is hoger als je USB gebruikt.
Hi Morpheusk en anderen,Morpheusk schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:06:
Leuk al die beugels, want ben zelf ook op zoek. Maar hoe zit het met de garantie, de meeste beugels zorgen dat de tv op ongeveer 2,5 cm van de muur komt te hangen. Dit terwijl Panasonic 7cm vanaf de muur adviseert. Doet Panasonic hier niet moeilijk over wanneer ze je defecte tv thuis komen repareren?
Heb net een TX-P50VT30 gekocht en wil deze ook gaan ophangen en zag dit bericht.
Ik zit eigenlijk het dezelfde, Pana zegt 7 cm van de muur en wil een niet beweegbare steun aan de muur hebben.
Kwam uit op de Vogel EFW8305 of de EFW8405 echter, hierdoor komt de TV 24mm van de muur.
Zou dit een probleem kunnen gaan opleveren voor de warmte afvoer ?
Heb je zelf je TV al opgehangen ? Welke TV heb je en met welk systeem heb je em opgehangen ?
Iemand een goed advies of ervaring ?
Birdy
Bij die Vogels steun zitten als het goed is spacers.Daarmee kun je de TV nog 50 mm verder van de muur krijgen. Ik heb dat zelf wel gedaan, al was het alleen maar om de kabels een beetje netjes achter de TV weg te kunnen werken.Birdy123 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:19:
[...]
Kwam uit op de Vogel EFW8305 of de EFW8405 echter, hierdoor komt de TV 24mm van de muur.
Zou dit een probleem kunnen gaan opleveren voor de warmte afvoer ?
Heb je zelf je TV al opgehangen ? Welke TV heb je en met welk systeem heb je em opgehangen ?
Iemand een goed advies of ervaring ?![]()
Birdy
[ Voor 7% gewijzigd door mmulders op 10-12-2011 15:44 . Reden: ik moet eens leren lezen ]
Ah.....van die spacers wist ik niet dus dat zou het probleem van die 7 cm kunnen oplossen....bedankt voor dit!mmulders schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:43:
[...]
Bij die Vogels steun zitten als het goed is spacers.Daarmee kun je de TV nog 50 mm verder van de muur krijgen. Ik heb dat zelf wel gedaan, al was het alleen maar om de kabels een beetje netjes achter de TV weg te kunnen werken.
Verwijderd
Ik heb al een tijdje een VT30 met smartcard van ziggo en een cl++ van smit (DVB-C). Sinds een week heb ik een probleem met RTL4 deze verdwijnt uit me kanalenlijst. Hierdoor moet ik elke keer als ik de tv aan zet alle kanalen opnieuw scannen (zo'n 10min) voordat me TV RTL4 weer herkend. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dit moet oplossen?
Wat me als eerste opviel is dat je eigenlijk totaal niet TV's kan vergelijken in zo'n zaak... Van het beeld dat de TV's geven klopt gewoon helemaal niets...
Na even zoeken wel een 42G30E zien staan, alleen was deze jammer genoeg niet aangesloten.. Morgen dus maar eens even langs bij graus in maastricht.
Maar wat ik apart vind is dat ik in de pricewatch alleen de G30 zie en bij de BCC alleen de G30E stond. Zit hier nog verschil in?
Verwijderd
De E staat voor Europe dus als je een toestel koopt in Nederland dan heb je altijd een E erachter staan.Spurlie schreef op zondag 11 december 2011 @ 01:29:
Vandaag eens even bij de BCC langs geweest. Vooral om de 42g30 eens te bekijken.
Wat me als eerste opviel is dat je eigenlijk totaal niet TV's kan vergelijken in zo'n zaak... Van het beeld dat de TV's geven klopt gewoon helemaal niets...
Na even zoeken wel een 42G30E zien staan, alleen was deze jammer genoeg niet aangesloten.. Morgen dus maar eens even langs bij graus in maastricht.
Maar wat ik apart vind is dat ik in de pricewatch alleen de G30 zie en bij de BCC alleen de G30E stond. Zit hier nog verschil in?
Zonder E dan heb je een model buiten Europa dan heb je ook geen recht op 2 jaar E Care (garantie).
Ik weet het niet zeker maar volgens mij worden er in Nederland geen toestellen voorkocht zonder de E achter het type nummer.
Heb je serviio al geprobeerd? Werkt uitstekend en met ondertitels!Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:22:
[...]
Mmm ja, is een oplossing en kan het eens proberen, maar via netwerk zou natuurlijk makkelijker zijn!
Verwijderd
Heb dat vele media servers geprobeerd, waaronder ook serviio, maar die speelde ook alleen maar DIVX af met subtitles.D-TECH schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:29:
[...]
Heb je serviio al geprobeerd? Werkt uitstekend en met ondertitels!
Ik wil VOB/MKV/MP4's afspelen met subtitles... beweer jij dat dat toch kan met serviio?
En dan moet je vooral bij de BCC gaan kijken, ik kwam daar een tijdje terug voor een Panasonic plasma. Ik zag dat de instellingen gewoon echt totaal verkeerd stonden. De tv gaf dan ook gewoon lelijker beeld dan de rest. Het bleek later waarom, de verkoper zei dat er niet veel marge op een Panasonic zat.Spurlie schreef op zondag 11 december 2011 @ 01:29:
Vandaag eens even bij de BCC langs geweest. Vooral om de 42g30 eens te bekijken.
Wat anders, hebben meer mensen gezien (volgens mij met de laatste update) op de VT20 dat de huidskleuren flets zijn bij snelle beeldveranderingen? Het is volgens mij al eerder een probleem geweest bij Panasonic plasma's. Meer mensen hier last van?
Ik speel alles af met serviioo zelfs 1080p MKV's met DTS en ondertiteling gaat uitstekend!Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:59:
[...]
Heb dat vele media servers geprobeerd, waaronder ook serviio, maar die speelde ook alleen maar DIVX af met subtitles.
Ik wil VOB/MKV/MP4's afspelen met subtitles... beweer jij dat dat toch kan met serviio?
Grappig, bij de plaatselijke BCC hier in Breda, zowel als bij de Harense Smid een paar honderd meter verderop, staan Pana's plasma's (G30 resp. VT30, dacht ik) een beetje apart, in een enigszins verduisterde ruimte. Ik kan me wel voorstellen dat door de extra aandacht hiervoor de marges onder druk komen.Romius schreef op zondag 11 december 2011 @ 10:20:
En dan moet je vooral bij de BCC gaan kijken, ik kwam daar een tijdje terug voor een Panasonic plasma. Ik zag dat de instellingen gewoon echt totaal verkeerd stonden. De tv gaf dan ook gewoon lelijker beeld dan de rest. Het bleek later waarom, de verkoper zei dat er niet veel marge op een Panasonic zat.
Bij de Harense Smid in Breda toch niet?BeF-Bacchus schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:56:
[...]
Grappig, bij de plaatselijke BCC hier in Breda, zowel als bij de Harense Smid een paar honderd meter verderop, staan Pana's plasma's (G30 resp. VT30, dacht ik) een beetje apart, in een enigszins verduisterde ruimte. Ik kan me wel voorstellen dat door de extra aandacht hiervoor de marges onder druk komen.
Het is een tijdje geleden (mei jl) dat ik het gezien heb, kan dus inmiddels veranderd zijn (en mijn geheugen kan voor vwb de HS onnauwkeurig zijn) maar bij BCC vanaf de ingang gezien op een hoek van +/- 11u, vrijstaand, een paar meter van de achterwand vandaan en bij de Harense Smid op de eerste etage, vanaf de trap gezien in de rechter achterhoek: daar staat volgens mij een Philips ofzo naast en hebben er een statief met een 3D-brilletje voor staan.D-TECH schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:04:Bij de Harense Smid in Breda toch niet?Bij de BCC zag ik alleen maar LED's staan trouwens.
Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!
Verkoper gaf wel aan dat de G30 geen neoplasma is en de duurdere wel, en die zouden dan wat beter zwart weergeven. Maar volgens mij heeft de G30 ook gewoon neoplasma, toch? Ik denk dat de verkoper in de war was met de engine en dat hij eigenlijk de infinite black pro 2 engine bedoelde..
Verwijderd
wij hebben 'm gekregen na 3 weken ongeveer!Boedha schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:36:
Wat is eigenlijk de levertijd van de "gratis" camera. Heb een 65VT30 sinds een week of 2 hangen. Wil der eigenlijk wel een foto van maken.
Verwijderd
mmm, dus stel dat jij die mkv maakt met handbrake, en je kiest subtitles als niet 'burned' in? Dan kan jij op je TV op option knop klikken, de subtitles kiezen, en dan zie jij die ook effectief? Welk model van TV heb jij? Als dat inderdaad lukt, dan zal ik nog eens proberen met serviio.D-TECH schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:56:
[...]
Ik speel alles af met serviioo zelfs 1080p MKV's met DTS en ondertiteling gaat uitstekend!
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Ik heb zelf een goedkope beugel die maar 10mm ruimte geeft. Dit kan m.i. net. Houd er wel rekening mee dat de ferrietkern om het netsnoer heen ook ruimte nodig heeft.Paladin schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:37:
Ik ben in afwachting van de levering van mijn P65VT30 (wat kan wachten lang duren dan) maar ik wil hem graag aan de muur hangen, nu heb ik de vogels site gekeken en aangegeven welke tv ik heb en dan komd de 8405 naar voren, deze laat de tv echter slechts 24 mm van de muur hangen (dit is natuurlijk qua design erg mooi) echter in de handleiding van Panasonic staat 7 cm. Gebruikt er iemand deze muur beugel en zo ja werkt die 24mm zonder problemen?
Nouja engine het is een betere lichtfilter waardoor vooral in lichtere omgevingen de duurdere iets beter zwartwaarde geven.Spurlie schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:15:
Vandaag bij Graus langs geweest. Nu ben ik helemaal overtuigd dat het een 42G30 gaat worden. Wat geeft dat scherm voor dat geld een mooi beeld zeg!!
Verkoper gaf wel aan dat de G30 geen neoplasma is en de duurdere wel, en die zouden dan wat beter zwart weergeven. Maar volgens mij heeft de G30 ook gewoon neoplasma, toch? Ik denk dat de verkoper in de war was met de engine en dat hij eigenlijk de infinite black pro 2 engine bedoelde..
De Gxx serie heeft altijd een neopdp paneel gehad dus waarschijnlijk gewoon een vieze verkoop praatje
Enige rommelige is dat de HDMI ingangen aan de zijkant zo dicht bij de rand zitten dat het moeilijk is om de kabels netjes weg te stoppen. Zeker ook aangezien onze TV rechts in een hoek staat en we dus van links in de living op het povere kable management zitten te kijken. Nu ben ik op zoek naar hoekstukjes die de kabel een hoek van 180° laten maken (geen 90° want dan komen ze te dicht bij de muur). Voorlopig heb ik deze nog niet kunnen vinden. Mag je een HDMI kabel sterk plooien of kan je dit beter niet doen? Koste toch al snel 80€ dus wil de kabel niet stuk maken.
Hopelijk denken ze hier iets beter over na bij het maken van de G40, GT40, VT40, ...
€ 80 voor een HDMI kabel, dan heb je echt teveel betaald. Ik gebruik kabels van 1-5 euro en die werken prima, ik kan ze ook flink buigen dus bij mijn VT30 zie je de kabels niet (ik ben het met je eens dat de aansluiting dichtbij de rand zitten, dit is ook wel makkelijk weer, want je kunt er gewoon bij zonder je tv van de muur te halen).Inrage schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:22:
Ik heb ondertussen een 46GT30 en ben er super tevreden mee! Staat in THX mode, super beeld, geen problemen bij HD uitzendingen (soms wel schokkerig beeld bij oudere programma's maar daar bekijk ik er niet veel van). Ook het geluid valt best mee voor een platte TV, dat heeft me aangenaam verrast.
Enige rommelige is dat de HDMI ingangen aan de zijkant zo dicht bij de rand zitten dat het moeilijk is om de kabels netjes weg te stoppen. Zeker ook aangezien onze TV rechts in een hoek staat en we dus van links in de living op het povere kable management zitten te kijken. Nu ben ik op zoek naar hoekstukjes die de kabel een hoek van 180° laten maken (geen 90° want dan komen ze te dicht bij de muur). Voorlopig heb ik deze nog niet kunnen vinden. Mag je een HDMI kabel sterk plooien of kan je dit beter niet doen? Koste toch al snel 80€ dus wil de kabel niet stuk maken.
Hopelijk denken ze hier iets beter over na bij het maken van de G40, GT40, VT40, ...
Er bestaan 180 graden verloopjes, wel duur: http://www.allekabels.nl/...P-360%C2%B0-KNIKBAAR.html
Als je de spacers gebruikt die bij de 8405 meegeleverd worden kun je 'm nog 50 mm verder van de muur krijgen.Paladin schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:37:
Ik ben in afwachting van de levering van mijn P65VT30 (wat kan wachten lang duren dan) maar ik wil hem graag aan de muur hangen, nu heb ik de vogels site gekeken en aangegeven welke tv ik heb en dan komd de 8405 naar voren, deze laat de tv echter slechts 24 mm van de muur hangen (dit is natuurlijk qua design erg mooi) echter in de handleiding van Panasonic staat 7 cm. Gebruikt er iemand deze muur beugel en zo ja werkt die 24mm zonder problemen?
http://www.dealextreme.co...erter-adapter-black-41282
Maar is dat nodig heb hem liever mooi dicht bij de muur dan 7cm uitstekend, kijk als het echt een must is omdat dat ding anders veel te heer wordt is het niet anders, maar als mensen hem zonder problemen dichterbij hebben hangen ga ik dat toch eerst pogen.mmulders schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:58:
[...]
Als je de spacers gebruikt die bij de 8405 meegeleverd worden kun je 'm nog 50 mm verder van de muur krijgen.
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Je kunt nergens meer bij als de TV op 25 mm van de muur hangt, dus een SD-card inpluggen of HDMI-kabel /USB-stekker van een extern apparaat krijg je niet voor elkaar. Ook is het kabelmanagement van kabels die je vóór je de TV aan de muur hangt inplugt een crime als hij zo dicht op de muur hangt.Paladin schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:36:
[...]
Maar is dat nodig heb hem liever mooi dicht bij de muur dan 7cm uitstekend, kijk als het echt een must is omdat dat ding anders veel te heer wordt is het niet anders, maar als mensen hem zonder problemen dichterbij hebben hangen ga ik dat toch eerst pogen.
Daarnaast weet ik het niet zeker meer, maar ik had 'm eerst dichter op de muur, en toen hoorde ik voor mijn gevoel de ventilatoren harder en vaker draaien.
Alleen zou ik wel eens willen gaan spelen met de opnamemogelijkheid op een externe USB-schijf. Heeft iemand ervaring met bepaalde merken/typen schijven die wel/niet werken? Of zou alles het wel moeten doen?
heb hier een 3,5 externe WD staan met losse voeding.Kreukeltje schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:20:
Ik heb sinds een week een 42G30E staan, tot volle tevredenheid.
Alleen zou ik wel eens willen gaan spelen met de opnamemogelijkheid op een externe USB-schijf. Heeft iemand ervaring met bepaalde merken/typen schijven die wel/niet werken? Of zou alles het wel moeten doen?
Deze iomega werkt niet met mijn 50VT30:Kreukeltje schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:20:
http://go.iomega.com/en/p...estige-usb3/?partner=4740
Ik heb er nu een 1GB van Verbatim aanhangen die het perfect doet.
Inmiddels werkt het ook via Digitenne:D-TECH schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:54:
Update 1800 geeft deze changelog:
Support HbbTV functionality
Voor de rest niks
Bron: http://panasonic.jp/suppo...ownload/fw/down_eu11.html
http://www.totaaltv.nl/ni...TV_ook_via_Digitenne.html
Echter krijg ik de uitzending gemist niet aan de praat. Ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurt niets.
Maar ja, het zit nog in de testfase he.
Mijn 2,5" 100GB Lacie zonder externe voeding doet het niet, die externe voeding schijnt een redelijk sleutelpunt te zijn.Kreukeltje schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:20:
Werkt allemaal zoals je het zegt. Ik heb een VT30.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 19:59:
[...]
mmm, dus stel dat jij die mkv maakt met handbrake, en je kiest subtitles als niet 'burned' in? Dan kan jij op je TV op option knop klikken, de subtitles kiezen, en dan zie jij die ook effectief? Welk model van TV heb jij? Als dat inderdaad lukt, dan zal ik nog eens proberen met serviio.
De tv kost nu €1519 met een levertijd van 2 weken. Als de tv op voorraad is dan ligt de prijs rond de € 1900. Dit is meerdere keren voorgekomen.
Wat kan hier nou de reden van zijn?
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
pricewatch: Panasonic Viera TX-P50VT30
Wat Wehkamp verder voor spelletjes speelt voor maximale profit durf ik niet te zeggen
waarschijnlijk proberen ze de volgende reactie te triggeren: "OMG, hij is ineens 400 euro goedkoper!!1, kopuh kopuh, ..."
[ Voor 47% gewijzigd door - J.W. - op 14-12-2011 15:21 ]
Zelfs tijdens de acties zitten ze niet zo laag. Ik heb ze maar gemaild over dit rare verschijnsel.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Ik zoek een 42 inch plamsa om op te gamen met mijn pc omdat ik me lcd tv veel te traag vindt.
Naar welke modellen kan ik het beste kijken? inputlag en responstime/ghosting zijn dus het belangrijkste.
*full HD
*3D hoeft niet. maar als het de 2d kwaliteit of snelheid niet beinvloed maakt het niet uit.
3d ga ik toch niet gebruiken voor games.
*welk model niet zo snel inbrand. ik heb gehoord dat het erg verbeterd is tegenover met vroeger.
[ Voor 32% gewijzigd door BruceLee op 15-12-2011 22:37 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
wat speel je dan dat een lcd niet voldoet? De meeste lcd monitoren kun je toch in een gamestand zetten waardoor je minder lag hebtBruceLee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:20:
even een snelle vraag voordat ik alle types ga onderzoeken.
Ik zoek een 42 inch plamsa om op te gamen met mijn pc omdat ik me lcd tv veel te traag vindt.
Naar welke modellen kan ik het beste kijken? inputlag en responstime/ghosting zijn dus het belangrijkste.
*full HD
*3D hoeft niet. maar als het de 2d kwaliteit of snelheid niet beinvloed maakt het niet uit.
3d ga ik toch niet gebruiken voor games.
*welk model niet zo snel inbrand. ik heb gehoord dat het erg verbeterd is tegenover met vroeger.
ik speel race sims f1. en ja hij staat in game mode direct pc mode zelfs... t maakt allemaal niet uit het blijft dik traag.matty___ schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:51:
[...]
wat speel je dan dat een lcd niet voldoet? De meeste lcd monitoren kun je toch in een gamestand zetten waardoor je minder lag hebt
hij is 60ms trager dan mijn 24 inch tft. zelfs. om over inputlag responstime en ghosting van de 24 TN inch tft nog maar te zwijgen.
mijn samsung led b7000 heeft gewoon 100/110ms inputlag totaal
hb nu de TX-P42GT30 op t oog met 16 ms
[ Voor 13% gewijzigd door BruceLee op 16-12-2011 03:36 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Dit gebeurt als ik naar films kijk vanaf mijn mediaplayer, maar ook bij het tv kijken en zelfs in het menu van de tv. Omdat ik geen geaarde stopcontacten heb in de buurt van de tv vroeg ik me af of dat groundloop probleem kan zijn? Overigens blijven de strepen ook wanneer de mediaplayer niet met HDMI verbonden is met de TV en ook als de kabeltelevisie eruit is.
Iemand enig idee wat dit is, of is dit een gevalletje RMA?

Heeft iemand gelijke ervaringen en/of oplossingen voorhanden?
Ik heb mijn game/htpc ook op een 42gt30 hangen en kan niks anders zeggen dan dat dit prachtig werkt. Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon een pracht TV.BruceLee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:22:
[...]
ik speel race sims f1. en ja hij staat in game mode direct pc mode zelfs... t maakt allemaal niet uit het blijft dik traag.
hij is 60ms trager dan mijn 24 inch tft. zelfs. om over inputlag responstime en ghosting van de 24 TN inch tft nog maar te zwijgen.
[video]
mijn samsung led b7000 heeft gewoon 100/110ms inputlag totaal
hb nu de TX-P42GT30 op t oog met 16 ms
Ik gebruik mijn VT30o ok voor gamen. Werkt inderdaad uitsteken. Alleen moet ik nu even af van wat HUD rententieDreadramon schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:36:
[...]
Ik heb mijn game/htpc ook op een 42gt30 hangen en kan niks anders zeggen dan dat dit prachtig werkt. Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon een pracht TV.
Daar gebruik ik hem ook voor, maar ik vertik het om twee aparte tv's te halenD-TECH schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:23:
Vt30 is volgens mij ook meer een tv voor de film liefhebber.
D-TECH schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 07:28:
Gevalletje rma inderdaad.
Wel een beetje groot, maarja van 28" CRT naar dit is een hele verandering. En voor dat geld plus doet hij het een stuk beter dan de Philips LCD TV mijn ouders hebben.
Druk en zetfouten voorbehouden.
Ben er flink op voorruit gegaan t.o.v. de defect P42S20. En een leuke bijkomstigheid. Heb opnieuw 2 jaar garantie. De oude had nog maar een paar maanden te gaan.
Volgens mij werkt dat op de VT30 (na een firmwareupdate) met Hbbtv maar ik denk niet dat de DT35 dat ondersteunt. Ik ben niet bekend met een Uitzendinggemist-applicate in de Market.Bernii schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:30:
Heb sinds gisteren de Panasonic LCD TXL37-DT35E, ik weet het, een LCD-TV, maar denk hier het snelste antwoord te krijgen. De verkoper vertelde dat er uitzendinggemist beschikbaar is voor de TV. Ik vanmorgen in de Viera Market kijken, is daar geen uitzending-gemist app. Klopt dit? Of kijk ik verkeerd
[...]
Volgens mij werkt dat op de VT30 (na een firmwareupdate) met Hbbtv maar ik denk niet dat de DT35 dat ondersteunt. Ik ben niet bekend met een Uitzendinggemist-applicate in de Market.
Dat is ook nog regiogebonden. Bij mijn VT30 (ziggo-gebied) werkt Hbbtv niet.
De BCC had enkel de S30 staan. De MM heeft beide staan, maar alleen de G30 was aangesloten op dat moment. Ik heb beide toestellen dus wel gezien, maar niet werkend naast elkaar kunnen zien.
Wanneer ik de reakties hier lees zie ik enkele positieve berichten betreffende de S30, maar ook berichten als "ik zou niet voor minder dan de G30 gaan". Is het verschil dan echt zo groot?
Waar staat de S30 in vergelijking met de G20 van vorig jaar? Kwa prijs zit de G20 er tussen in, zag ik.
Ik heb op dit moment nog zo'n 'dikke' 4:3 tv van 70cm, dus in elk opzicht ga ik er op vooruit ongeacht welk van de twee Panasonic's het uiteindelijk wordt. Maar voor het prijsverschil van 160 euro kan ik o.a. nog een muurbeugel kopen, en mocht de onderlinge verschillen kwa beeldkwaliteit niet zo groot zijn dan is dat een serieuze overweging waard.
De G20 is qua beeld min of meer gelijk aan de G30 maar wordt geteisterd het probleem genaamd "floating blacks" waarbij de zwartwaarden niet stabiel zijn bij donkere scenes. Uit persoonlijke ervaring in mindere maten met mijn eigen 50VT20 kan ik je vertellen dat dit bloed irritant is en raad je dan ook de G20 af. Ga lekker voor de G30 en kijk niet meer terug.
Stuk beter zwart waarde is overdreven. Afgelopen 3 generaties is het amper vooruit gegaan.Buck Naked schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:11:
Je kan beter de G30 boven de S30 nemen omdat de G30 een stuk betere zwartwaarden heeft vanwege een ander paneel en de G30 met veel meer calibratie mogelijkheden komt. Ook komt de G30 al met een THX modus die voor een leek resultaten biedt die zeer dicht bij een gecalibreerd toestel in de buurt komen. De S30 heeft dit niet en zou ik daarom niet kopen.
De G20 is qua beeld min of meer gelijk aan de G30 maar wordt geteisterd het probleem genaamd "floating blacks" waarbij de zwartwaarden niet stabiel zijn bij donkere scenes. Uit persoonlijke ervaring in mindere maten met mijn eigen 50VT20 kan ik je vertellen dat dit bloed irritant is en raad je dan ook de G20 af. Ga lekker voor de G30 en kijk niet meer terug.
Als men in een verduisterd kamer merendeels tv kijkt dan is het verschil, als dat er is, maar klein.
In omgevingen waar veel licht is zou de g30 wel een stuk beter presteren door de betere lichtfilter.
En je hebt zeker gelijk kwa calibratie mogelijkheden, die zijn er amper op de s30 en hij heeft geen THX.
Dat is het grootste gemis naar mijn mening.
Tsja het is en blijft persoonlijk. In principe bepaal jij wat je koopt natuurlijk. Als je dan gaat rondvragen zal je inderdaad de verschillen boven tafel krijgen. Jij bent echter degene die bepaalt of je de meerprijs het waard vindt.sjaak88 schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:10:
[...]
Stuk beter zwart waarde is overdreven. Afgelopen 3 generaties is het amper vooruit gegaan.
Als men in een verduisterd kamer merendeels tv kijkt dan is het verschil, als dat er is, maar klein.
In omgevingen waar veel licht is zou de g30 wel een stuk beter presteren door de betere lichtfilter.
En je hebt zeker gelijk kwa calibratie mogelijkheden, die zijn er amper op de s30 en hij heeft geen THX.
Dat is het grootste gemis naar mijn mening.
Ik zou persoonlijk voor de S30 gaan icm met een goede beugel. Heb de op één na luxe versie van Vögel, alle hoeken verstelbaar maar helaas niet electrisch. Simpelweg vond ik net als met de TV de meerprijs niet waard. De G30 is simpelweg wat beter uitgerust, ik ben van mening dat je het verschil alleen naast elkaar geplaatst ziet.
Ik heb in het verleden één keer de fout gemaakt een instap LCD te nemen na een 37" Panasonic plasma te hebben gehad. Snel weer terug naar Panasonic Plasma. Gewoon een slecht beeld op de LCD, een dergelijk verschil zal je tussen de S30 en de G30 niet aantreffen.
Als je geld zat hebt tja waarom dan ook niet een G30 icm een mooie beugel...
Nu is mijn oog ook gevallen op Panasonic omdat ik daar altijd goede verhalen over hoor. Ik zag in het foldertje van S&F een TX-42UT30 voor €599 (mét 3D). Daarbij staat dat hij zowel geschikt is voor CI+ Ziggo als CI+ UPC. Echter staat deze TV helemaal niet in de lijst van Ziggo en ook op andere websites staat bij CI+ een rood kruis (niet aanwezig dus). Foutje van S&F?
Andere alternatieven die ik gevonden heb zijn de TX-P42S30 voor €444. Maar ik weet totaal niet wat de verschillen zijn met andere versies van Panasonic. Iemand die me een klein beetje wegwijs kan maken?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
P42S30 is een prima en vrij rijk uitgeruste plasma. Wil je meer dan is er nog een P42G30, de verschillen zijn al in bovengenoemde post genoemd.LuPo schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:29:
Best lastig om zo ineens in te stappen. Maar ik heb tot nu toe alleen maar LCD-televisies gehad. Op dit moment een Samsung LE-32C530. Prima televisie, niets op aan te merken. Maar ik merk nu dat ik wat groter wil.
Nu is mijn oog ook gevallen op Panasonic omdat ik daar altijd goede verhalen over hoor. Ik zag in het foldertje van S&F een TX-42UT30 voor €599 (mét 3D). Daarbij staat dat hij zowel geschikt is voor CI+ Ziggo als CI+ UPC. Echter staat deze TV helemaal niet in de lijst van Ziggo en ook op andere websites staat bij CI+ een rood kruis (niet aanwezig dus). Foutje van S&F?
Andere alternatieven die ik gevonden heb zijn de TX-P42S30 voor €444. Maar ik weet totaal niet wat de verschillen zijn met andere versies van Panasonic. Iemand die me een klein beetje wegwijs kan maken?
Of moet ik er vanuitgaan dat dit gewoon goed is?
En geen oostblokse import of is dit niet zo bij Panasonic?
Dit heb ik namelijk in het verleden met de winkel FOKA meegemaakt met een Tv.
Dit ook met het oog op Garantie, toen moest de TV ook richting dat land, ipv NL distributie.
Kan ik dit ook controleren aan de hand van Serienummer/ sticker op de doos? Staat er dan VT30E op of gewoon VT30
[ Voor 38% gewijzigd door Phyt_ op 19-12-2011 13:33 ]
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Ah, ik lees het inderdaad. Ik was heel druk in het topic aan het zoeken naar P42S30 en daar waren weinig hits over. Maar als je S30 of G30 intoetst krijg je veel meer. Ik ga weer verder lezen.Appie Heijn schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:18:
[...]
P42S30 is een prima en vrij rijk uitgeruste plasma. Wil je meer dan is er nog een P42G30, de verschillen zijn al in bovengenoemde post genoemd.
Het valt me trouwens mee qua prijs. €444 voor een S30 in vergelijking met bijv. een LE-40D550 van €399. Dan is die S30 van Panasonic toch de betere qua beeld?
De LE-40D550 is een LCD, deze kun je niet vergelijken met een Plasma. Mijn ervaring is dat wanneer je een Plasma wil evenaren qua beeldkwaliteit is dat je minimaal een roodje verder bent. Vergelijk dat eens met een 450 euro voor een S30.LuPo schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:09:
[...]
Ah, ik lees het inderdaad. Ik was heel druk in het topic aan het zoeken naar P42S30 en daar waren weinig hits over. Maar als je S30 of G30 intoetst krijg je veel meer. Ik ga weer verder lezen.
Het valt me trouwens mee qua prijs. €444 voor een S30 in vergelijking met bijv. een LE-40D550 van €399. Dan is die S30 van Panasonic toch de betere qua beeld?
[ Voor 3% gewijzigd door Appie Heijn op 19-12-2011 14:13 ]
Helemaal met je eens. Prijs/kwaliteit verhouding van plasma vind ik de sterkste punt. En toch zie je dat het grote gros van de mensen allemaal voor een budget samsung lcd gaan, om te huilenAppie Heijn schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:13:
[...]
De LE-40D550 is een LCD, deze kun je niet vergelijken met een Plasma. Mijn ervaring is dat wanneer je een Plasma wil evenaren qua beeldkwaliteit is dat je minimaal een roodje verder bent. Vergelijk dat eens met een 450 euro voor een S30.
Lcd's zijn prima in de hogere segment maar het verschil tussen de budget lcd's en budget plasma's is zo ongelooflijk groot kwa kwaliteit dat het niet te geloven is dat juist de goedkope lcd's als warme broodjes over de toonbank gaan.
Mijn S30 kwam bij Megapool vandaan en is gewoon europese versie met Nederlandse handleiding etc.Phyt_ schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:24:
Even vraagje, wil vananvond de pana, 50 inch VT30 bestellen bij Megapool, maar moet ik nog controleren of dit een europese versie is?
Dit ook met het oog op Garantie, toen moest de TV ook richting dat land, ipv NL distributie.
Kan ik dit ook controleren aan de hand van Serienummer/ sticker op de doos? Staat er dan VT30E op of gewoon VT30
Op hun site staat bij specificaties ook dat het een TX-P50VT30E is.
Druk en zetfouten voorbehouden.
Mooi om te horen! Ik vond de overstap een jaar geleden van een budget LG 32LG3000 LCD (HD Ready) naar m'n huidige Samsung LE32C530 LCD (Full HD) al vrij groot. De Samsung is veel beter en mooier qua beeld.Appie Heijn schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:13:
[...]
De LE-40D550 is een LCD, deze kun je niet vergelijken met een Plasma. Mijn ervaring is dat wanneer je een Plasma wil evenaren qua beeldkwaliteit is dat je minimaal een roodje verder bent. Vergelijk dat eens met een 450 euro voor een S30.
Ik kan eigenlijk niet wachten om morgen naar de winkel te gaan om de P42S30 in het echt te zien.
Bij m'n oude werkgever (Saturn) is er een koopavond voor personeelsleden en vrienden. We krijgen dan inkoopprijs + BTW. Ik ben benieuwd wat de S30 daar dan kost. Ik ga ervan uit dat hij dan minder kost dan €446,98 incl. verzendkosten van Megapool. Anders dan loop ik gewoon weer weg.
Bedankt voor jullie hulp!
Tja ik denk dat het met name heel erg aan de verkoper ligt.sjaak88 schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:24:
[...]
Helemaal met je eens. Prijs/kwaliteit verhouding van plasma vind ik de sterkste punt. En toch zie je dat het grote gros van de mensen allemaal voor een budget samsung lcd gaan, om te huilen![]()
Lcd's zijn prima in de hogere segment maar het verschil tussen de budget lcd's en budget plasma's is zo ongelooflijk groot kwa kwaliteit dat het niet te geloven is dat juist de goedkope lcd's als warme broodjes over de toonbank gaan.
Meestal staan staan er in de gemiddelde winkel 8 op de 10 lcd's(al dan niet LED).
Deze zijn qua vormgeving vaak wat mooier dan een goedkope plasma. Het oog wil ook wat zegt men wel. Mijn oog wil beeldkwaliteit!
Daarnaast denken mensen met een LCD enorm veel op hun energierekening te besparen t.o.v. een plasma. Tja laat het 10-15 euro max zijn. Voor een meerprijs van x aantal honderden euro's wil ik wel wat extra mijn energieleverancier betalen...
Al met al blijft het een enorm persoonlijke keuze. Bij een Panasonic plasma zal je eigenlijk nooit een buil vallen. Het is aan de beheerder(/ster) van deportemonnee om een keuze te maken of je een duurdere en luxere variant wil... Daarnaast kan ik nu ook uit ervaring vertellen dat de garantie grandioos is.
Succes met je aankoop, ben zeer benieuwd naar je ervaringen... PS zet je helderheid in het begin(1-2 maanden) even wat milder. Dit gaf de monteur van E-Care ook nog als tip mee. Schijnt heel af en toe toch invloed te hebben op de gevoeligheid voor inbranden.
[ Voor 7% gewijzigd door Appie Heijn op 19-12-2011 15:09 ]
Ah super thx gewoon overheen gekeken, in de euforie dat ik hem ga bestellenEiT schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:33:
[...]
Mijn S30 kwam bij Megapool vandaan en is gewoon europese versie met Nederlandse handleiding etc.
Op hun site staat bij specificaties ook dat het een TX-P50VT30E is.
kan niet w88 van 32 inch naar 50 inch.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Net al even met een rolmaat staan meten. Maar WOW, wat is 42" (107cm) een verschil met 32" (82cm). Ik hoop maar dat m'n vriendin niet al te boos wordt.Phyt_ schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:04:
[...]
Ah super thx gewoon overheen gekeken, in de euforie dat ik hem ga bestellen.
kan niet w88 van 32 inch naar 50 inch.
Evenaren in welk opzicht van de beeldkwaliteit?Appie Heijn schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:13:
[...]
Door middel van calibratie zijn veel betere resultaten uit de greyscale en color accuracy te halen met de D550 LCD dan de S30 Plasma. Qua zwartwaarden zijn beide TV's ongeveer gelijk maar door de hogere helderheid heeft de D550 een hoger ANSI en Full On/Off contrast. De Gamma tracking is bij de D550 ook een stuk beter waardoor schaduw details natuurlijker getoond worden. De S30 is enkel de echte winnaar boven de D550 in Motion Resolution wat betekent minder blur bij voornamelijk 1:1 60Hz content.
Vergeet daarbij ook niet te vertellen dat het ontbreken van een lichtfilter betekent dat de S30 alleen maar een goed beeld geeft in een verduisterde of slecht verlichte kamer want met enig natuurlijk licht of veel verlichting verandert je mooie S30 naar een grauw en flauw paneel. De D550 daarentegen houdt juist van veel verlichting en natuurlijk licht en geeft dan juist het beste beeld. Niet iedereen heeft zijn TV staan in een duistere slaapkamer staan maar gaat zijn/haar TV in een huiskamer gebruiken en wil in bijvoorbeeld in de lente en de zomer straks niet zijn/haar gordijnen niet sluiten om maar TV te kunnen kijken.
Moraal van het verhaal: Als je een TV wilt afbranden doe dan eerst je huiswerk. Een gecalibreerde D550 is beter dan een gecalibreerde S30.
Zegt wie?Buck Naked schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:07:
[...]
Moraal van het verhaal: Als je een TV wilt afbranden doe dan eerst je huiswerk. Een gecalibreerde D550 is beter dan een gecalibreerde S30.
PSN: Shiver23
Dat zeg ik met onderbouwing. Ik hoor graag die van Appie Heijn.
Oostblok is ook E volgens mij. Alleen azie etc. Heeft andere letter.Phyt_ schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:24:
Even vraagje, wil vananvond de pana, 50 inch VT30 bestellen bij Megapool, maar moet ik nog controleren of dit een europese versie is?
Het gaat om de gemiddelde consument. Die gaat echt niet even zijn LCD calibreren met allerei meters zoals jij nu aangeeft. Die zet zijn LCD scherm thuis neer en wilt kijken, en ja dan is de kwaliteit om te huilen...Buck Naked schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:42:
[...]
Dat zeg ik met onderbouwing. Ik hoor graag die van Appie Heijn.
Vergelijk je dat met een standaard S30 dan is deze toch een stuk beter met alle zaken die jij benoemt.
Niemand?D-TECH schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:38:
Van mijn dealer kan ik mijn 42 inch vt30 omruilen voor een 50 inch gt30 (vanwege de ventilatoren). Doen?
Ik vind het design van de VT30 zoiezo mooier dan de GT30, vooral door de grijzige tint midden onderin van de bezel, viel me tegen.
En beeldkwaliteit kon ik zo niet zien zag er ook goed uit.
Of met iets bij leggen voor een 50 inch vt30 gaan?
Verwijderd
ff inlezen in Breakin verhaal
Verwijderd
Geniet ervan,om optimaal ervan te genieten laat je hem calibreren dan krijg je zoveel detail in je beeld dan wordt je nog vrolijker van,en ik praat uit ervaring.Phyt_ schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:25:
Jaja, de pana is besteld \\0// eerste plasma ooit.
ff inlezen in Breakin verhaal
Dit topic is gesloten.
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33723204#33723204">Hier vind je het service en hotelmenu</a>, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.
<a href="http://www.eaprogramming.com/">En hier kan je een break-in dvd downloaden</a>, hiermee kan je je TV in laten inspelen.