Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

Met het flashmenu bedoel je MAGLDR? Daarvoor moet je de end-key (/ power-key / meest rechter knop) ingedrukt houden tijdens het opstarten.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stampre schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:17:
@barfman heb je toevallig linkje naar thread van wm6.5 sd versie? Het ontbreken van een goed navigatie pakket onder android (komt u maar met wat iedereen wel goed vind :-) ) is voor mij een reden om tomtom onder wm6.5 achter de hand te houden. Maar ja dan zou ik voor daily use liever nand android hebben en sd wm6.5
Sygic Aura al geprobeerd, werkt erg mooi hoor :), vind ik in ieder geval, kunnen meningen natuurlijk over verdeeld zijn. Ik kwam van WM ook van Sygic Mobile Maps, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Quze schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 23:04:
Ik wil nu een andere andriod nand versie erop zetten want bij mijn huidige (zie post hierboven) kan ik geen sms versturen enof bellen.
Daarom wil ik nu graag Prj Clean Desire v0.3.2 erop zetten.

Nu zit ik heletijd te stuntelen om in het flash menu te komen na het booten, maar het wil me maar niet lukken haha. ik gebruik magldr 1.11.

Als ik het volume knop (minus) inhoud krijg ik elke keer het 3 kleurig scherm en maar niet het keuze menu!

Kan iemand mij ff helpen svp
Staat gewoon in de post van magldr op xda, misschien moet je een keer iets lezen.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 21:46
Barfman schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 23:31:
[...]

Staat gewoon in de post van magldr op xda, misschien moet je een keer iets lezen.
Geloof me, ik lees de hele avond al allerlei dingen wat compleet nieuw voor me is. En blijkbaar heb ik dit over het hoofd gezien. Excuses voor de blijkbaar domme vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:38:
:( Na MAGLDR111 wit scherm met HTC (groene letters), geen usb connectie.... :( geen beweging in te krijgen. iets fout gedaan/gegaan. nog tips ?
Nou vooruit, omdat je het zo aardig vraagt..... :+
Volgorde aangehouden zoals die in de FAQ staat? Waarschijnlijk niet he

korte versie NAND install: Officiele Rom 1.66 -> HardSPL -> Radio 2.15 -> MAGLDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn eerste Rom geflasht op HTC HD 2. Ik heb alleen de stap over het hoofd gezien voor de ext. partitie van de SD card, nu slaan mijn apps nog op, op het interne geheugen.

Kan iemand een snelle hint geven richting het juist instellen van sd card?

Ik draai ( Desire Z-rom van dandiest (v 3.3.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:52:
Gister mijn eerste Rom geflasht op HTC HD 2. Ik heb alleen de stap over het hoofd gezien voor de ext. partitie van de SD card, nu slaan mijn apps nog op, op het interne geheugen.

Kan iemand een snelle hint geven richting het juist instellen van sd card?

Ik draai ( Desire Z-rom van dandiest (v 3.3.)
Er staan 4 links in die rom thread hoe je ext partities kan maken, bijna onderin in de eerste post :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 12-09 08:05
Daar zit ik ook mee! Ik was in de veronderstelling dat v3.3 en v3.4 de boel automatisch zouden fixen voor me.

De ROM draait wel, prima trouwens, maar het interne geheugen is niet spectaculair. Ik had ongeveer 50MB over na het flashen. Als je vervolgens een paar apps installeert (die ook niet te verplaatsen zijn naar de SD), dan krijg je al snel de melding dat het geheugen vol loopt.

Ik heb ook config.txt aangepast voor het flashen en deze op de SD gezet, maar ook in de Desire_DL map op m'n PC, vanwaar je Install.exe start. Maar hij doet voor de rest niets met die config.txt?! Zo had ik hem ingesteld overigens:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
===============================
DL DesireZ 3.3 final
===============================
format_ext4=1
gps_zone=nl
ppp_mode=0
boot_mode=1
data_img=1

Moet je je SD voor deze ROM nu wel of niet handmatig partitioneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:19:
[...]

Er staan 4 links in die rom thread hoe je ext partities kan maken, bijna onderin in de eerste post :X
Ok tnx, k'ga die eens even doorneuzen en kom er dan wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 12:07
ik ben ook geinteresseerd in bovenstaande :)

Voor een vriend heb ik zijn HD2 verlost van winmo en voorzien van android nand. In deze volgorde:

1. HSPL
2. Nieuwe radio
3. MAGLDR 1.13
4. MDJ's ROM : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=877777

Ik zet in het cyanogenmod menu bij de istellingen dat alles external geinstalleerd moet worden maar nu lijkt het dat hij ze aanvankelijk op het intern geheugen zet, en ze dan vrij willekeurig verplaatst naar de SD. (sommige apps wel, anderen niet..) De ROM ondersteund A2SD al, dus het lijkt me overbodig om hier nog extra applicaties voor te installeren.

Waarschijnlijk moet ik dus inderdaad zo' n partitie aanmaken, maar ik ben daar vrij onbekend mee aangezien dit met mijn Samsung galaxy s overbodig is.
Zou iemand van jullie dit voor mij kunnen ophelderen, of me naar een thread verwijzen waar het uitgelegd is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 20:43
EBOOZ schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:21:
Moet je je SD voor deze ROM nu wel of niet handmatig partitioneren?
Ja, zover ik weet zijn er geen roms die automatisch je SD partitioneren.

Je moet ook in de gaten houden dat er twee verschillende zaken zijn, A2SD en A2SD+.
De eerste is de normale manier van Android, die apps op de SD kan zetten. De tweede is het voor de gek houden van Android, door een ext2/3/4 partitie op de SD kaart te mounten onder het normale filesystem. Apps die je dan normaal installeerd (dus niet geforceerd naar SD) worden dan voor Android gezien intern geïnstalleerd, maar staan dan dus op de extra partitie op je SD.

[ Voor 49% gewijzigd door BartV op 03-02-2011 13:57 . Reden: Uitleg ]

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Ooooooh! Helemaal helder, thanks!

Ik zal vanmiddag dan eens even gaan partitioneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 12:07
Ok ik heb mijn antwoorden op bovenstaande zelf gevonden: http://androidforums.com/...d-updated-02-02-11-a.html

Vanavond eens proberen, kijken of ik er uit kom.

Klopt het dat partities maken kan met Rom Manager, ook zonder dat CWM geinstalleerd is?

En is het nodig om de A2SD+ ROM opnieuw te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Geen idee... ik heb net Gparted gebruikt en dat werkt prima! Daarna DL DesireZ v3.4 van dandienst geflashed en alles ging gelijk goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
LeBrun schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:42:
Ok ik heb mijn antwoorden op bovenstaande zelf gevonden: http://androidforums.com/...d-updated-02-02-11-a.html

Vanavond eens proberen, kijken of ik er uit kom.

Klopt het dat partities maken kan met Rom Manager, ook zonder dat CWM geinstalleerd is?

En is het nodig om de A2SD+ ROM opnieuw te flashen?
Wat een heldere uitleg zeg, bedankt voor het posten!

Volgens mij is het zo dat als je een rom manager gebruikt, die CWM installeert voor je.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:23
De Rom manager werkt nog helemaal niet toch op de HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 20:56
Gisteren ontdekt dat ik het kraakje in het gesprek geluid (bij hoge of harde geluid) ook heb met de headphone. Dus het is niet de speaker.

Ik denk dat het aan de baseband zal liggen maar weet het niet zeker.
Ik heb:
-Baseband (radio versie)
15.42.50.11U_2.15.50.14
-Build number
RafDroid HD2.3 EXT
-Software number
1.72.405.3
-Provider
Vodafone

Kan iemand bevestigen dat hij ook een kraakje heeft of juist niet en met welke baseband ?

[ Voor 3% gewijzigd door Martkrui op 04-02-2011 11:35 ]

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 22:55
Martkrui schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:58:
Gisteren ontdekt dat ik het kraakje in het gesprek geluid (bij hoge of harde geluid) ook heb met de headphone. Dus het is niet de speaker.

Ik denk dat het aan de baseband zal liggen maar weet het niet zeker.
Ik heb:
-Baseband
15.42.50.11U_2.15.50.14
-Build number
RafDroid HD2.3 EXT
-Software number
1.72.405.3

Kan iemand bevestigen dat hij ook een kraakje heeft of juist niet en met welke baseband ?
Ik weet niet of je hier verder mee gaat komen hoor... er zijn zoveel combinaties van:
- radio versie
- rom
- provider

Verder zijn kraakjes ook vaak heel subjectief, ik hoor het bv niet (radio 2.12), maar misschien heb ik het volgens jou wel...

(en noem het gewoon radioversie en niet baseband, dan weet iedereen waar het over gaat, het is dat het versie nummer herkenbaar is, maar anders had ik niet geweten waar je het over had)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
Prulleman schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:22:
[...]
Ik weet niet of je hier verder mee gaat komen hoor... er zijn zoveel combinaties van:
Ik vraag gewoon om gebruikers ervaring. Vorige ROM had het ook, dus daarom gok ik dat het de radio is
Verder zijn kraakjes ook vaak heel subjectief,
Daar heb je gelijk in maar dit zijn redelijk duidelijke bijgeluiden zoals ik ze nog nooit gehoord had bij een normale GSM. Enige keer dat ik iets vergelijkbaars hoorde was een telefoon met kapotte speaker.
(en noem het gewoon radioversie en niet baseband
Zo genoemd omdat het zo in het scherm staat. Maar aangevuld in mijn post.
Bedankt voor je info. Ik zal 2.12 eens proberen dit weekeinde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Laatst online: 11-08 15:31
Ik heb geen bijgeluiden, maar wel met eenige regelmaat dat ik overkom alsof de mic te gevoelig is of te hoge gain eroverheen heeft, of dat ik anderen hoor alsof dat het geval is.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Prulleman schreef op zondag 30 januari 2011 @ 22:24:
[...]

Witte waas heb ik ook al bij een paar builds gezien (sd en nand) geen idee waar het door komt beeld driver vast gelopen ofzo.
Ik vandaag ook voor het eerst :( Het was nadat ik gebeld had en ophing, opeens alles wit.
Een reboot en alles weer ok, maar toch vreemd
Afbeeldingslocatie: http://www.crxed.nl/hd2/wit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

Camiel schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 08:28:
De Rom manager werkt nog helemaal niet toch op de HD2?
Inderdaad. Daarvoor is een grote cachepartitie nodig, en de mogelijkheid om te rebooten naar recovery, wat nog niet kan.
CRXed schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:11:
[...]

Ik vandaag ook voor het eerst :( Het was nadat ik gebeld had en ophing, opeens alles wit.
Een reboot en alles weer ok, maar toch vreemd
[[url="#"]afbeelding[/url]]
Ook ok heb dat 1 maal gehad, toen ik nog een sd-build had.
Oh, je weet dat er een 06-nummer op je foto zichtbaar is?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Pinobigbird schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:18:

Ook ok heb dat 1 maal gehad, toen ik nog een sd-build had.
Oh, je weet dat er een 06-nummer op je foto zichtbaar is?
Haha ikke zoeken op de telefoon... LoL
Zijn er echt nog mensen die deze nummers gaan bellen ofzo.. Is hetzelfde als een willekeurig nummer uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
Ik gebruik al een paar dagen de MIUI 1.1.28,hier te vinden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=916087
Waar ik zeer tevreden over ben,zeer snel,zeer laag batterij verbruik(de beste die ik al gebruikt heb van ongeveer 6 verschillende Rom's die ik er voor gebruikt heb),aangepast met Launcher Pro naar eigen wens.
Alleen een klein probleem met Wifi,deze valt soms weg.Dan ff Wifi uit en aanzetten en geen probleem meer.De 3G verbinding valt niet weg.Bluetooth werkt zeer goed alleen is het batterij verbruik dan wel wat meer natuurlijk.

Vind dit de beste voorlopige Rom die ik al tegen ben gekomen op XDA,knap werk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
@Seki: heb je ook de instelling van het Wifi slaapbeleid nagekeken?

@Pino, Ja ik zag het later, maar geen idee wiens nummer dat is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
CRXed schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:46:
@Seki: heb je ook de instelling van het Wifi slaapbeleid nagekeken?

@Pino, Ja ik zag het later, maar geen idee wiens nummer dat is :+
Waar kan ik dit terug vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Wifi instellingen - menu - geavanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 12:49
Seki schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:34:
Ik gebruik al een paar dagen de MIUI 1.1.28,hier te vinden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=916087
Waar ik zeer tevreden over ben,zeer snel,zeer laag batterij verbruik(de beste die ik al gebruikt heb van ongeveer 6 verschillende Rom's die ik er voor gebruikt heb),aangepast met Launcher Pro naar eigen wens.
Alleen een klein probleem met Wifi,deze valt soms weg.Dan ff Wifi uit en aanzetten en geen probleem meer.De 3G verbinding valt niet weg.Bluetooth werkt zeer goed alleen is het batterij verbruik dan wel wat meer natuurlijk.

Vind dit de beste voorlopige Rom die ik al tegen ben gekomen op XDA,knap werk....
Ja ik ben goed he :+
Kleine tip als je dit flasht:
http://www.multiupload.com/XLI5XVDKO8
Is ie ook nog bijna volledig in nl. Moet je hem op de AU versie installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
jan-willem3 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:08:
[...]

Ja ik ben goed he :+
Kleine tip als je dit flasht:
http://www.multiupload.com/XLI5XVDKO8
Is ie ook nog bijna volledig in nl. Moet je hem op de AU versie installeren.
Kan ik deze gewoon installeren als de MIUI stock 1.28 zonder AU/DEV of moet er iets speciaal gebeuren.

Kan ik dit over de andere zetten of is dit een Update AU.

Alvast bedankt.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Je moet gewoon de AU versie hebben en dan deze installeren. Op de DEV versie gaat het niet werken.
Aangezien er twee versies zijn. Anyway als je de AU versie hebt en dan dit pack er op zet werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
jan-willem3 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:38:
Je moet gewoon de AU versie hebben en dan deze installeren. Op de DEV versie gaat het niet werken.
Aangezien er twee versies zijn. Anyway als je de AU versie hebt en dan dit pack er op zet werkt het prima.
Dus ik kan gewoon mijn eerste van MIUI stock 1.28 laten staan,dit erover zetten.Ben ik dan niks kwijt van mijn instellingen of Applicaties ?

Bedankt voor de snelle reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
CRXed schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 13:25:
Wifi instellingen - menu - geavanceerd
Bedankt,gelukt valt voorlopig niet meer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Ik zit nog steeds met me probleem :/

Werken op die miui builds (van jan-willem) apps als droid vnc? Android desktop?

Ik kan gewoonweg mijn telefoon niet via mijn netwerk benaderen met die roms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Seki schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:43:
[...]

Dus ik kan gewoon mijn eerste van MIUI stock 1.28 laten staan,dit erover zetten.Ben ik dan niks kwijt van mijn instellingen of Applicaties ?

Bedankt voor de snelle reactie...
Eerst de zorgen dat je de MIUI AU versie hebt mocht je nog een oudere 1.28 hebben kun je deze er gewoon over heen installeren. En dan daarna dat pack installeren. Je moet wel echt de AU versie hebben. Maar als ik jou zo hoor had je dus de oude AU versie. In mijn ogen is het beter om die eerst te upgraden naar de laatste versie. Dit kan allemaal zonder data verlies uiteraard. Wipe wel cache and dalvik cache maar daardoor verlies je geen data.

Edit @ lashador ik had het gelezen. Dat dat bij jou niet werkte het zijn volgens mij meer MIUI problemen dan echt mijn rom zelf. Als ik iets weet dan zal ik je het zeggen.

[ Voor 10% gewijzigd door LemonC200 op 05-02-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu het probleem dat mijn internet-browser zich meteen afsluit als ik hem opstart (is gestopt met werken). ik gebruik prj 0.3.2 en heb hem al een keer opnieuw geinstalleerd (wel met backup, daar zal het aan liggen). weet iemand hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Izealia keer onder programma beheer data en cache van browser verwijderen dat al geprobeert.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
jan-willem3 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:59:
[...]

Eerst de zorgen dat je de MIUI AU versie hebt mocht je nog een oudere 1.28 hebben kun je deze er gewoon over heen installeren. En dan daarna dat pack installeren. Je moet wel echt de AU versie hebben. Maar als ik jou zo hoor had je dus de oude AU versie. In mijn ogen is het beter om die eerst te upgraden naar de laatste versie. Dit kan allemaal zonder data verlies uiteraard. Wipe wel cache and dalvik cache maar daardoor verlies je geen data.

Edit @ lashador ik had het gelezen. Dat dat bij jou niet werkte het zijn volgens mij meer MIUI problemen dan echt mijn rom zelf. Als ik iets weet dan zal ik je het zeggen.
Ga ik straks uitproberen,bedankt voor de goede tips natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
jan-willem3 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:59:
[...]

Werkt perfect,was zo klaar,zonder problemen en nu in het Nederlands...knap gedaan van die mannen van MIUI.
En U ook nog bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan-willem3 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:02:
Izealia keer onder programma beheer data en cache van browser verwijderen dat al geprobeert.?
bedankt, nog helemaal niet aan gedacht. heb onder applicaties beheren en gegevens verwijderen gedaan en hij werkt weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
lasharor schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:51:
Ik zit nog steeds met me probleem :/

Werken op die miui builds (van jan-willem) apps als droid vnc? Android desktop?

Ik kan gewoonweg mijn telefoon niet via mijn netwerk benaderen met die roms...
Probeer eens een Terminal app te downloaden en dan te pingen vanaf je foon naar een ander PC in je netwerk en dan vanaf je PC te pingen naar je foon.

Bij mij is het zo, dat mijn foon niet te pingen is tótdat ik vanaf mijn foon ping! Erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Zomaar even tussen door welke snelheden halen jullie met vodafone.
Met rmnet was mijn echt tergend traag 40 kb per sec of minder. Nu heb ik mijn eigen build gemaakt met ppp daar haal ik zo'n 90 kb per sec. Maar dat is nog steeds niet de 3.6 mbps (360KB perc sec) die vodafone belooft. Ik had het idee dat het in winmo allemaal sneller was. Weet het allemaal niet zeker maar hoe presteert vodafone op jullie telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ik zit ook rond de 100 met vodafone zakelijk en hsdpa. build, cleandroid v 1.15

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

Ik zit op 65KB/s down en 162KB/s up :? Paar verschillende servers geprobeerd, maar mijn upload is elke keer sneller dan mijn download. Ik heb ook Vodafone met Prj Clean Desire v0.2.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:43
Shit!!
Ik heb net MAGLDR gedaan, omdat ik graag NAND wil.
Alles was klaar, maar nu blijft de telefoon op een Wit scherm met het HTC logo hangen.
Heb accu er al een keer uitgehaald, maar werkt ook niet.

Nu?

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
UnitedJunk schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:59:
Shit!!
Ik heb net MAGLDR gedaan, omdat ik graag NAND wil.
Alles was klaar, maar nu blijft de telefoon op een Wit scherm met het HTC logo hangen.
Heb accu er al een keer uitgehaald, maar werkt ook niet.

Nu?
Even in de startpost kijken, of zoeken op dit forum. Is al vaker voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Barfman schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:06:
[...]

Even in de startpost kijken, of zoeken op dit forum. Is al vaker voorbij gekomen.
Inmiddels doet hij het weer. Maar ik weet niet wat ik fout heb gedaan.
Heb nu weer 3.15.xx erop. Zou toch graag NAND erop willen hebben.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UnitedJunk schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:33:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=893948
waarschijnlijk heb je geen HSPL 2.08 of een verkeerde radio, maar bekijk die link even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
UnitedJunk schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:33:
[...]

Nand heb je er altijd op :D Anders kun je ook geen WM draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:44:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=893948
waarschijnlijk heb je geen HSPL 2.08 of een verkeerde radio, maar bekijk die link even.
Dat was het inderdaad! Nu doet hij het :D
Nu alleen nog even een mooie NAND versie zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ha, heerlijk dit topic.

Eindelijk overzicht. Met dat schijtforum van xda-developers met 10000 faqs en stickies kom je er echt niet uit. Ik ga dit nu even doornemen :)

Ik heb gisteravond bij het zien van een complete nono met Android, die wel de gaafste apps had, Windhoos Mobile doodverklaard. De patient overleed op 21.42 uur.
Na 9 jaar trouwe dienst - begonnen met een XDA in 2002, ook bekend als HTC Wallaby, is het toedeledokie. Waarom? Omdat er in 9 jaar niks is veranderd. :P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
draai nu al geruime tijd prj_build_v0.3.2 en dit werkt super, alleen heb ik de laatste week steeds het probleem dat als ik mijn telefoon wil unlocken het scherm wel direct aanspringt maar het duurd ongeveer 5 sec voor dat ik de slider naar benden kan doen. (hij reageert dan gewoon niet)

na mijn weten wat dit eerder niet zo, zijn hier misschien oplossingen voor?

[ Voor 4% gewijzigd door sk0o op 06-02-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery1976
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-06 22:18
Captain Pervert schreef op zondag 06 februari 2011 @ 13:58:
Ha, heerlijk dit topic.

Eindelijk overzicht. Met dat schijtforum van xda-developers met 10000 faqs en stickies kom je er echt niet uit. Ik ga dit nu even doornemen :)
Even terzijde...
Ik denk dat de meesten zonder XDA niet eens wisten dat Android ook voor de HD2 ter beschikking stond.
Aan sommigen daar hebben we toch wel heel veel te danken _/-\o_
Dat er uiteraard altijd nog gebruikers zijn die binnen enkele seconden een hele android port op hun WM mobile willen installeren en er geen moeite voor willen doen een enkele tread door te lezen, tja dat heb je altijd. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08 11:19
en er geen moeite voor willen doen een enkele tread door te lezen, tja dat heb je altijd.
Helaas zijn de threads met 1000+ pagina`s aan comments ook niet echt gebruikersvriendelijk.
Dat is het enigste wat ik niet leuk vind aan XDA, verder een fantastische site, waar men altijd bereid is om je te helpen met een probleem.

Helaas kan HD2 weer terug naar de winkel, gisteren opgehaald van RMA zit dezelfde fout er nog steeds in. :(
Alleen een papiertje met het bericht dat er een "hotfix" op geplaatst is. Morgen de telecomwinkel maar s ff op de kop zetten, want dit vind ik echt niet kunnen.

Op het ogenblik draai ik met http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=881937 vanaf mijn SD kaart.
1 ding is mij echter nog niet helemaal duidelijk, blijft windows ook draaien als je android opstart vanaf een geheugenkaart? Aangezien ik android moet opstarten vanuit windows.

[ Voor 18% gewijzigd door arbraxas op 06-02-2011 16:29 ]

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Ik wil heel graag deze op mijn telefoon hebben: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=898708
Alleen ik loop een beetje vast. Weet niet precies wat ik moet doen.

Zou iemand mij willen helpen? Evt via msn?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:37
arbraxas schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:26:
[...]

Helaas zijn de threads met 1000+ pagina`s aan comments ook niet echt gebruikersvriendelijk.
Dat is het enigste wat ik niet leuk vind aan XDA, verder een fantastische site, waar men altijd bereid is om je te helpen met een probleem.

Helaas kan HD2 weer terug naar de winkel, gisteren opgehaald van RMA zit dezelfde fout er nog steeds in. :(
Alleen een papiertje met het bericht dat er een "hotfix" op geplaatst is. Morgen de telecomwinkel maar s ff op de kop zetten, want dit vind ik echt niet kunnen.

Op het ogenblik draai ik met http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=881937 vanaf mijn SD kaart.
1 ding is mij echter nog niet helemaal duidelijk, blijft windows ook draaien als je android opstart vanaf een geheugenkaart? Aangezien ik android moet opstarten vanuit windows.
Nee, windows blijft niet draaien. Haret 'eraset' ram en laad de linux kernel vanaf SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

CRXed schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 23:43:
[...]

Probeer eens een Terminal app te downloaden en dan te pingen vanaf je foon naar een ander PC in je netwerk en dan vanaf je PC te pingen naar je foon.

Bij mij is het zo, dat mijn foon niet te pingen is tótdat ik vanaf mijn foon ping! Erg vreemd.
Hmm raar, dat werkt, nadat ik mijn computer hebt gepingt is me telefoon gewoon te benaderen in het netwerk.

Nja, thx voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
UnitedJunk schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:42:
Ik wil heel graag deze op mijn telefoon hebben: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=898708
Alleen ik loop een beetje vast. Weet niet precies wat ik moet doen.

Zou iemand mij willen helpen? Evt via msn?
Alvast bedankt
Probeer eerst eens een standaard android rom te flashen. Om die rom te flashen die jij wilt, moet je eerst maar wat ervaring op doen, ik heb er zelf ook een paar uur voor nodig gehad eer dat het allemaal goed werkt. Dus even uitleggen wordt wat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Barfman schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:59:
[...]

Probeer eerst eens een standaard android rom te flashen. Om die rom te flashen die jij wilt, moet je eerst maar wat ervaring op doen, ik heb er zelf ook een paar uur voor nodig gehad eer dat het allemaal goed werkt. Dus even uitleggen wordt wat lastig.
Oké bedankt! Ik ben hem nu aan het downloaden.
Misschien in deze versie ook al prima voor mij.

We zullen zien :D

EDIT: Het werkt :)
Ik blijf voorlopig gewoon bij deze.

Nu alleen dat programmatje terug zoeken voor het geheugen. Hij moet alles op SD installeren.

[ Voor 12% gewijzigd door UnitedJunk op 06-02-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Leute,

Ik draai dandiest DL Desire v3.4 en sinds gisteren lijkt het wel dat als ik even geen bereik heb gehad (dank u T-Mobile) dat de telefoon helemaal geen signaal meer oppakt?! M'n telefoon geeft wel 2 of 3 streepjes aan, maar als ik de telefoon bel met een ander toestel krijg ik gelijk mijn voicemail. Ook smsjes komen niet aan. Zelfs na een reboot gebeurd er niets, maar na een aantal uur krijg ik plots alles binnen.

Enig idee waar dit nou weer vandaan komt? Met ál mijn vorige ROMs had ik dit probleem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

sk0o schreef op zondag 06 februari 2011 @ 14:41:
draai nu al geruime tijd prj_build_v0.3.2 en dit werkt super, alleen heb ik de laatste week steeds het probleem dat als ik mijn telefoon wil unlocken het scherm wel direct aanspringt maar het duurd ongeveer 5 sec voor dat ik de slider naar benden kan doen. (hij reageert dan gewoon niet)

na mijn weten wat dit eerder niet zo, zijn hier misschien oplossingen voor?
Maak je toevallig gebruik van WiFi ? Dit heb ik namelijk ook (overigens geen 5 seconden) als ik alleen WiFi aan heb en geen 3G. Dan lijkt het alsof hij eerst verbinding met het netwerk ofzo moet maken voordat je er wat mee kunt.

Zet ik WiFi uit en werk ik thuis gewoon over de 3G verbinding, dan heb ik dit gewoon nooit.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Smarron schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:49:
[...]
Maak je toevallig gebruik van WiFi ? Dit heb ik namelijk ook (overigens geen 5 seconden) als ik alleen WiFi aan heb en geen 3G. Dan lijkt het alsof hij eerst verbinding met het netwerk ofzo moet maken voordat je er wat mee kunt.

Zet ik WiFi uit en werk ik thuis gewoon over de 3G verbinding, dan heb ik dit gewoon nooit.
dit zou wel kunnen ja nou ik er bij nadenk, tijdens mijn werk heb ik alleen 3g aan en toen had ik eigenlijk nooit problemen. zal het morgen eens testen.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
damn... net een nieuwe versie uit van Cleandroid, is de thread gesloten: http://forum.xda-develope...read.php?t=917590&page=98
GPL gedoe.... vraag me af waar dat ineens vandaan komt.

de site waar de maker zijn bestanden host, HTCfanboys.com zit in een server verhuizing en is nu ook offline.... balen zeg..

/edit
ff googlen en random klikken op chinese sites doet wonderen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Prulleman op 07-02-2011 09:48 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Ik vind het alleen jammer van cleandroid dat hij een density van 200 heeft.
Een aantal apps en games zijn daarom niet fullscreen en dat is toch best balen.

Ik kan het teruggezet naar 240 maar dan kloppen ineens menu scroll dingen enz niet meer. Waarschijnlijk omdat 200 meegebakken is tijdens het koken ^^

Hopen dat ie misschien een keer een 240 maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
en de setting in spareparts veranderen? helpt dat niet met de full screen apps?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Prulleman schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:23:
en de setting in spareparts veranderen? helpt dat niet met de full screen apps?
Nope bij de meeste niet, ze zeggen idd dat dat DE oplossing is maar dat is niet zo.
Het ligt er maar net aan hoe die app of game is geschreven. Bij sommige werkt het idd wel maar bij andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Laatst online: 09-02-2021
UnitedJunk schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:04:
[...]

Oké bedankt! Ik ben hem nu aan het downloaden.
Misschien in deze versie ook al prima voor mij.

We zullen zien :D

EDIT: Het werkt :)
Ik blijf voorlopig gewoon bij deze.

Nu alleen dat programmatje terug zoeken voor het geheugen. Hij moet alles op SD installeren.
Je kan beter overstappen naar de PRJ clean desire 0.3.2. . Degene die je nu hebt is de allereerste nand versie met nog de nodige bugs.

De prj clean desire 0.3.2 is precies hetzelfde alleen de bugs zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Guru1000 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:33:
[...]

Je kan beter overstappen naar de PRJ clean desire 0.3.2. . Degene die je nu hebt is de allereerste nand versie met nog de nodige bugs.

De prj clean desire 0.3.2 is precies hetzelfde alleen de bugs zijn opgelost.
Oh. Heb namelijk net alle programma's al geïnstalleerd.
Om welke bugs gaat het? Heb tot nu toe niks ontdekt.

EDIT:
Bestaat er een programma die een backup maakt van jou programma's. En bij een nieuwe rom automatisch alles weer installeert?

[ Voor 12% gewijzigd door UnitedJunk op 07-02-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopieBadmutS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 07:59
Ik heb nu sinds 2 weken een HD met de CyanogenMod 7 (v 2.6) er op staan. Het ziet er allemaal geweldig uit alleen ben ik niet te spreken over het tempo waarmee mijn batterij leegloopt. Soms wel 2 tot 3 maal per dag aan de lader gooien. Na 8 uur, dus een nachtje slapen, waarbij ik de telefoon niet gebruik :9 is zelfs een opgeladen betterij leeg. In mijn ogen niet normaal, zeker omdat ik hem ook zakelijk gebruik en niet kan gebruiken dat hij steeds leeg is.

Vraag is dan ook of jullie dit ook hebben en of er iets aan te doen is? Helpt het flashen naar een andere Rom daar nog iets in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
JopieBadmutS schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:38:
Ik heb nu sinds 2 weken een HD met de CyanogenMod 7 (v 2.6) er op staan. Het ziet er allemaal geweldig uit alleen ben ik niet te spreken over het tempo waarmee mijn batterij leegloopt. Soms wel 2 tot 3 maal per dag aan de lader gooien. Na 8 uur, dus een nachtje slapen, waarbij ik de telefoon niet gebruik :9 is zelfs een opgeladen betterij leeg. In mijn ogen niet normaal, zeker omdat ik hem ook zakelijk gebruik en niet kan gebruiken dat hij steeds leeg is.

Vraag is dan ook of jullie dit ook hebben en of er iets aan te doen is? Helpt het flashen naar een andere Rom daar nog iets in?
En ik haal met exact diezelfde rom een dag of anderhalf bij vrij zwaar gebruik. Probeer eens een andere radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopieBadmutS
nils.kuijpers schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:41:
[...]

En ik haal met exact diezelfde rom een dag of anderhalf bij vrij zwaar gebruik. Probeer eens een andere radio.
Welke radio gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
Hmm smalband versie 15.42.50.11u_2.15.50.14

zal dan 2.15.50.14 zijn

[ Voor 15% gewijzigd door nowherebound123 op 07-02-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopieBadmutS
nils.kuijpers schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:54:
[...]

Hmm smalband versie 15.42.50.11u_2.15.50.14

zal dan 2.15.50.14 zijn
Daar zal het wel niet aan liggen, ik heb namelijk ook dezelfde radio draaien. Het zou natuurlijk kunnen dat mijn batterij minder goed is. Als jij er al een dag of nog langer er mee doet met intensief gebruik. Veel hebben we dus hetzelfde. Dan lijkt het me dat er weinig andere mogelijkheden dan de batterij zijn.

Wel bedankt voor je snelle reactie!

[ Voor 4% gewijzigd door JopieBadmutS op 07-02-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
JopieBadmutS schreef op maandag 07 februari 2011 @ 18:11:
[...]

Daar zal het wel niet aan liggen, ik heb namelijk ook dezelfde radio draaien. Het zou natuurlijk kunnen dat mijn batterij minder goed is. Als jij er al een dag of nog langer er mee doet met intensief gebruik. Veel hebben we dus hetzelfde. Dan lijkt het me dat er weinig andere mogelijkheden dan de batterij zijn.

Wel bedankt voor je snelle reactie!
Nieuwste HSPL? Anders is het waarschijnlijk je SD kaart. Probeer eens een andere, of zonder.

Of gooi er even een task29 overheen, herinstalleer magldr en dan de rom. Zet onnodige accountsynchronisaties uit, zet screenbrightness niet op zn hoogst. Heb je toevallig altijd bluetooth ofzo aanstaan?

[ Voor 15% gewijzigd door nowherebound123 op 07-02-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Laatst online: 09-02-2021
UnitedJunk schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:18:
[...]

Oh. Heb namelijk net alle programma's al geïnstalleerd.
Om welke bugs gaat het? Heb tot nu toe niks ontdekt.

EDIT:
Bestaat er een programma die een backup maakt van jou programma's. En bij een nieuwe rom automatisch alles weer installeert?
Deze rom moet je hebben. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=897191

Je kan titanium backup gebruiken.

volgende punten zijn verbeterd:
* Rom is rooted properly
* Percentage display on battery
* No 60ma battery drain after call
* Wifi mac individual for every device
* Smartass governor by default
* G-Sensor freeze fixed
* Low volume in-call fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiekeradio
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
(overleden)
@JopieBadmutS

Dat batterijverbruik is wel extreem, er zijn in het begin (net na de mogelijkheid tot NAND installatie) wel ontzettend veel problemen geweest met o.a. een "60 mA bug" en de "notification led bug" waarbij na bepaalde activiteit zoals bellen of notificaties ineens het batterij verbruik omhoog knalde.

als heel je accu gedurende 8 uur stil liggen leeg getrokken is, heb je waarschijnlijk én heel slecht bereik waar de telefoon gedurende die tijd ligt (heel de tijd signaal zoeken en heen en weer schakelen tussen GPRS en 3G vreet stroom) én een of meerdere bugs ofwel incompatibiliteiten in je installatie zitten.

mijn tip zou zijn om je apps, instellingen, sms berichten etc te backuppen en het hele ding te Task29'en en dan vanaf HSPL 2.08 opnieuw beginnen met opbouwen.

Als de rom waar je inmiddels aan gewend bent (dat lijkt mij op dit moment een belangrijkere factor dan de preciese kleine verschillen die er tussen de vele roms zitten) via DAF geflasht kan worden hoef je na een task29 feitelijk alleen MAGLDR en de ROM zelf er opnieuw op te zetten.

én inderdaad voor de zekerheid ook een compatible radio ROMmetje erop zetten. Dit kan voor of na MAGLDR maar ik zou het zeker vóór de Android ROM doen.

Petrolhead en draadjesnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopieBadmutS
nils.kuijpers schreef op maandag 07 februari 2011 @ 18:32:
[...]

Nieuwste HSPL? Anders is het waarschijnlijk je SD kaart. Probeer eens een andere, of zonder.

Of gooi er even een task29 overheen, herinstalleer magldr en dan de rom. Zet onnodige accountsynchronisaties uit, zet screenbrightness niet op zn hoogst. Heb je toevallig altijd bluetooth ofzo aanstaan?
Yup nieuwste HSPL! De SD-kaart haal ik er vanacht wel uit. Het herinstaleren zal ik later wel proberen, wanneer ik iets meer tijd heb. De grote verbruikers zoals het scherm ,de Wifi, GPS en bluetooth zet ik alleen maar aan wanneer ik het nodig heb. (Met dank aan de handige widgets op mijn homesreen).

Trouwens heeft Magdlr dan invloed op het gebruik van de batterij? Ik gebruik 1.13, welke werkt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopieBadmutS
antiekeradio schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:27:
@JopieBadmutS

Dat batterijverbruik is wel extreem,

..Knip..
als heel je accu gedurende 8 uur stil liggen leeg getrokken is, heb je waarschijnlijk én heel slecht bereik waar de telefoon gedurende die tijd ligt (heel de tijd signaal zoeken en heen en weer schakelen tussen GPRS en 3G vreet stroom) én een of meerdere bugs ofwel incompatibiliteiten in je installatie zitten.

mijn tip zou zijn om je apps, instellingen, sms berichten etc te backuppen en het hele ding te Task29'en en dan vanaf HSPL 2.08 opnieuw beginnen met opbouwen

...Knip
Waarschijnlijk heb je gelijk met de GPRS en 3G. Onlangs heeft het bedrijf waarvoor ik werk, en ook de SIM kaart van heb, besloten om geen internet via de telefoon meer aan te bieden. Dus 3G en GPRS werken nu niet. Dan blijft waarschijnlijk de telefoon zoeken naar een 3G of GPRS netwerk en trekt deze de batterij leeg. Iets waar had ik zelf nooit aan gedacht, maar nu je er over begint snap ik het in eens.

Als het goed is krijg ik van de week een nieuwe SIM maar dan wel met internet toegang. Dat wacht ik nog maar even af, voordat ik met het opnieuw opbouwen begin.

Bedankt voor je tip (soms denk je te ver na en zie je zo iets simpels niet :+ ) en je heldere uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

JopieBadmutS schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:00:
[...]

Waarschijnlijk heb je gelijk met de GPRS en 3G. Onlangs heeft het bedrijf waarvoor ik werk, en ook de SIM kaart van heb, besloten om geen internet via de telefoon meer aan te bieden. Dus 3G en GPRS werken nu niet. Dan blijft waarschijnlijk de telefoon zoeken naar een 3G of GPRS netwerk en trekt deze de batterij leeg. Iets waar had ik zelf nooit aan gedacht, maar nu je er over begint snap ik het in eens.

Als het goed is krijg ik van de week een nieuwe SIM maar dan wel met internet toegang. Dat wacht ik nog maar even af, voordat ik met het opnieuw opbouwen begin.

Bedankt voor je tip (soms denk je te ver na en zie je zo iets simpels niet :+ ) en je heldere uitleg!
Waarom zet je dat 3G dan niet uit, zodat je telefoon alleen je telefoonverbinding zoekt? (instellingen, netwerken, mobiele netwerken en dan 2G aanvinken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Eric_Cantona schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:16:
[...]

Waarom zet je dat 3G dan niet uit, zodat je telefoon alleen je telefoonverbinding zoekt? (instellingen, netwerken, mobiele netwerken en dan 2G aanvinken)
Mobiel dataverkeer uitzetten is dan nog beter (in dat zelfde menu), als je toch geen internet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Nog beter... Beide

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopieBadmutS
Omdat ik via 3G wel mijn mail kan ontvangen. Anders was hij allang uit geweest. Tis kiezen uit een slechte en een slechte optie. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Dus je hebt wel mail, maar geen internet...? Aparte combi, weet je zeker dat het niet gewoon een instelling is?
JopieBadmutS schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:00:
[...]

Dit klopt dus ook niet als je mail binnenhaalt via 3g... Het kan wel zo zijn dat er applicatie s proberen te verbinden..en extra stroom verbruiken omdat er iets geblokkeerd is

[ Voor 81% gewijzigd door Prulleman op 08-02-2011 03:13 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Iemand ervaringen met de TyphooN CyanogenMod 7 v1.9 van 7 feb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 20:43
Jep, werkt prima hier. Gisteren een upgrade uitgevoerd vanaf 1.8. Ik heb alleen de GPS nog niet geprobeerd. Er staat dat hij voor de US ingesteld staat, maar dat moet ik nog even controleren, en eventueel aanpassen.
Ik gebruik hem trouwens wel op een DPI van 200, geeft net wat meer ruimte overal.

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Ik zit te denken om
[08 FEB][ZIP&USB-ROM] Jaws-MIUI base on MIUI 4-2 [Data.img/ext4][JawsMIUI42rec1.8]
te installeren.

Iemand ervaringen mee voordat ik me hieraan waag? :)
Ik vind het wel mooi dat dit een kruising is tussen een UI van Iphone en Android.
Alle mogelijkheden van android en een paar flashy details van Iphone. Zoals de mappen. Dat vind ik best nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maximus1 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:37:
Ik zit te denken om
\[08 FEB][ZIP&USB-ROM] Jaws-MIUI base on MIUI 4-2 [Data.img/ext4][JawsMIUI42rec1.8]
te installeren.

Iemand ervaringen mee voordat ik me hieraan waag? :)
Ik vind het wel mooi dat dit een kruising is tussen een UI van Iphone en Android.
Alle mogelijkheden van android en een paar flashy details van Iphone. Zoals de mappen. Dat vind ik best nice.
Maak gewoon een backup en probeer hem zelf :? Wat een ander helemaal geweldig kan vinden kun jij juist niet fijn vinden. Ik heb bijvoorbeeld de -=MDJ's CyanogenMod 7 v. 2.6 ROM geprobeerd wat veel mensen gebruiken, maar ik vond de prj clean desire rom veel fijner werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
tuurlijk, logisch.

Maar hoe is de snelheid en de ruimte die je overhoud. Is de batterijduur goed?

Ik ga het ook zeker proberen maar het kost me weer een paar uur en dat doe ik dus vanavond. Misschien heeft iemand hem hier in gebruik kan me in de tussentijd zijn ervaringen delen.

Als ik hem heb geïnstalleerd zal ik dat zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Die JAWS MIUI ziet er echt rete-strak uit zeg !
Die wil ik ook wel eens proberen, ik heb nu nog PRJ Clean Desire 0.3.2 erop staan.

Hoe is eigenlijk de batterij-duur van die MIUI ROM ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
niemand die het tot nu weet :P
Ik ga hem vanavond installeren dus morgen weet ik meer over de batterijduur etc.

In de comments lees ik alleen maar goede verhalen. Wel is het lastig te installeren en moet je elke stap goed volgen.

Ga ik eindelijk is CW gebruiken :P nog nooit geprobeerd aangezien het lastig is om te installeren maar nu moet ik wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Dan wacht ik even op jouw ervaringen :P

Ik heb namelijk pas mijn HD2 en daar direkt de PRJ Clean Desire op gegooid.
Het is dus mijn eerste NAND ROM ooit op de HD2 en ben daar op zich wel tevreden over.
Dus voordat ik daarvan overstap, wil ik wel zeker weten dat die MIUI ROM van JAWS goed is :P

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Ik heb even heel snel gekeken naar de MIUI rom van janwillem3 maar.. dat was het voor mij (nu) niet. Was soepel en werkte prima maar merkte dat ik toch al heel erg gewend was aan de "gewone" android versie van Gingerbread. Dus weer terug gegaan, draai nu TyphooN CyanogenMod 7 v1.9 en die bevalt voorlopig prima. Even een ander kleurtje kiezen voor je notification bar is zo gedaan.. voorlopig stabiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
JopieBadmutS schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:29:
[...]

Yup nieuwste HSPL! De SD-kaart haal ik er vanacht wel uit. Het herinstaleren zal ik later wel proberen, wanneer ik iets meer tijd heb. De grote verbruikers zoals het scherm ,de Wifi, GPS en bluetooth zet ik alleen maar aan wanneer ik het nodig heb. (Met dank aan de handige widgets op mijn homesreen).

Trouwens heeft Magdlr dan invloed op het gebruik van de batterij? Ik gebruik 1.13, welke werkt als een zonnetje.
Nee MAGLDR heeft geen invloed op energieverbruik, maar TASK29 formatteert NAND en dat wil soms helpen. Dit haalt echter ook MAGLDR weg, daarom zei ik dat je die er ook even opnieuw op moest zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 22:47
Ik ben maar van WP7 weer naar Android overgestapt. Ik draai nu de DL DesireZ v3.4 build via NAND. Alleen wat ik gek vind, is dat mijn SD-kaart opeens maar 199mb groot is. Zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Weet dat het een probleem is door WP7.. iets met 200MB maar kan je even verder niet de juiste kant op wijzen. Misschien moet je je kaartje even leeghalen met een partitiemanager..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
Safaci schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:25:
Ik ben maar van WP7 weer naar Android overgestapt. Ik draai nu de DL DesireZ v3.4 build via NAND. Alleen wat ik gek vind, is dat mijn SD-kaart opeens maar 199mb groot is. Zie ik wat over het hoofd?
Via MAGLDR 1.13 clear mbr gebruiken en dan je sd kaart formatteren, of inpluggen in de pc en dit programma gebruiken :http://www.sdcard.org/consumers/formatter_3/

Met het standaard windows disk management zal het je niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 22:47
WP7 deed inderdaad iets met een FAT partitie van 200mb. Maar zelfs mijn cardreader zegt dat het een 200mb kaart is. Beetje apart.

@nils.kuijpers Erg bedankt! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Safaci op 08-02-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
KSNAP ER NIKS VAN! :P

Ik heb Clockwork geinstalleerd. de 150mb versie voor deze android:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=902013

Ik had al de flash.cfg veranderd zoals de rombakker dat wilde.
Nu de volgende stapen:
- Put JawsMIUIxxRecxx.zip to your sdcard
- Put .data folder in your root of sdcard, u will have data.img and config.txt
- flash JawsMIUIxxRecxx.zip from recovery (choose install from sdcard zip)

Ik vind nergens een data.img of config.txt. Waar moet ik die vandaan halen?
En bij een andere uitleg in de post van rombakker moet deze stap misschien ook nog van vooraf:
- after u install this copy this two files from CWM Recovery to your SD - initrd.gz & zImage

Geen idee hoe dit allemaal moet, ik kan nergens na de instal van clockwork een clockwork map vinden of iets dergelijks op de SD-kaart.

Kan iemand mij dit iets duidelijker uitleggen?
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Ik ben niet bepaald de domste in dit gebied maar ik snap er echt geen reet van.
Heb die android nu wel draaien maar een ext4 partitie heb ik niet kunnen maken.
Ook kan ik nergens, maar dan ook nergens, de config.txt vinden waardoor ik geen GPS heb (moet je namelijk aanpassen) en ik heb maar 53 mb ruimte. Hij zegt 53 +257 ofso maar die 257mb is niet beschikbaar ...

Het is wel een hele mooie UI en werkt soepeltjes. Zou hem graag willen gebruiken maar zolang er geen duidelijke uitleg is dan hoeft het voor mij niet. Die clockwork dinges loop je vast doordat volgens mij in de ene versie wel bestanden zitten die je nodig hebt en bij de nieuwere weer niet. Beetje erg vaag allemaal.

Zo weer terugflashen naar een normale android, jammer jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
Ik heb helaas nog het probleem met geluid tijdens bellen. Ik kan de andere partij redelijk verstaan maar de andere kant klaagt dat het klinkt alsof ik in een blikje praat. De radio heb ik al gewisseld ( 2.15 naar 2.12 )

Ik denk dat ik maar eens clean ga beginnen in het weekeinde... Nu even lekkere rom zoeken :9~

Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.