Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Waar kan je die waardes loggen? Is daar een app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

Current Widget

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
UnitedJunk schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:13:
[...]

Versie Besturingssysteem: 5.2.21913 (21913.5.0.94)
WM Rom Versie: 3.14.404.2 (04666) NLD
Radioversie: 2.15.50.14

Android Versie: -=MDJ FroYo HD v.4.6=-[FRG83D][kernel:MDJ S8.0]

Gisteren heb ik hem op mijn telefoon gezet. Ik ben daarna naar bed gegaan. De telefoon heb ik toen aan de lader gedaan (Android). Vanmorgen was die vol. Kom net terug van school en hij heeft nog 10% batterij.
Ik doe hem aan de lading, en hij valt uit. Hij start WM op, ik klik op HARET en precies weer het zelfde. Uitval!

Voor deze rom heb ik ook een andere rom geprobeerd. Precies het zelfde.
Heb ik ook al eens gehad. Als de telefoon uitvalt doordat de batterij op is kan de data op je SD-kaart corrupt raken. Ik heb toen geformatteerd en alles opnieuw erop gezet, problem solved.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
Hallo,heb GOTO Lockscreen gekocht maar mijn standaard lockscreen komt er eerst voor,kan men de orginele lockscreen uitschakelen in het menu of het register.

Ook als iemand belt komt de orginele lockscreen ervoor.

Grtz Seki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Seki schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:19:
Hallo,heb GOTO Lockscreen gekocht maar mijn standaard lockscreen komt er eerst voor,kan men de orginele lockscreen uitschakelen in het menu of het register.

Ook als iemand belt komt de orginele lockscreen ervoor.

[knip]
P13 in "Android op de HTC HD2 - Deel 2"

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Heb het kunnen verwijderen,maar nu komt dit er nog ff voor,moet ik terug opstarten of zo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dre-nl
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 21:50
ik heb deze nand ook 'lopen' sinds maandagavond.. na 1 keer bellen kom ik niet meer onder de 60mah... daarvoor wel... opnieuw opstarten (batterij eruit) heeft ook niet geholpen..

iemand ervaringen met een nand die geen last heeft van battery drains??
David Regeling schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:00:
Zojuist CyanogenMod7 v 2,6 geflashed en damn wat werkt die soepel.
Kan ook aan mij liggen aangezien ik eerst nog op de allereerste NAND release zat van DFT(desire stock).

Verder had ik ook last van het speakervolume, batterij drains (na een call die bekende 60mah) maar ook gewoon in standby van 4mah tot soms richting de 100mah (dit met ALLES uit kwa radio/sync betreft).

Nu met de Cyanogenmod een mooie stabiele 4mah zoals het hoort ^^ en tot nu toe werkt alles perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Is het al bekend wanneer software 2.3 uit komt en wat is de meerwaarde?
Heb een raar probleempje met de camera, als ik een foto wil maken en de instellingen wil veranderen staan die vaak 180 graden, heel apart.

Is er verder een leuke app waarmee ik de foto's wat mooier kan schieten? Wil er wel voor betalen.

[ Voor 62% gewijzigd door Wackmack op 26-01-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Versteegrob schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:59:
Heb een raar probleempje met de camera, als ik een foto wil maken en de instellingen wil veranderen staan die vaak 180 graden, heel apart.

Is er verder een leuke app waarmee ik de foto's wat mooier kan schieten? Wil er wel voor betalen.
CyanogenMod7 is al Android 2.3.2?

Vignette en/of camera360 zijn aanraders qua camera apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 22:26
Ben echt een leek op met de HTC maar zie nu bij info android-versie 2.2 staan maar las dat 2.3 er aan komt vandaar de vraag. Ga gelijk even de apps bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
Seki schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:32:
[...]

Heb het kunnen verwijderen,maar nu komt dit er nog ff voor,moet ik terug opstarten of zo ??
Lijkt me niet meer dan logisch dat je een reboot probeert voordat je hier een vraag stelt...
gebruik je toevallig een RAM build? dan verwijder je waarschijnlijk de apk uit de system partitie die is ingeladen in het RAM geheugen, wijzigingen hierop zijn naar een reboot weer terug, je moeten dan de system.ext2 die op je sd kaart staat mounten en daar de apk verwijderen.
dre-nl schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:41:
ik heb deze nand ook 'lopen' sinds maandagavond.. na 1 keer bellen kom ik niet meer onder de 60mah... daarvoor wel... opnieuw opstarten (batterij eruit) heeft ook niet geholpen..

iemand ervaringen met een nand die geen last heeft van battery drains??
[...]
BT aan? die zorgt geloof ik nog weleens voor 60mA verbruik
Versteegrob schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:59:

ja 2.3 is al een tijdje uit... MDJ CM7 v2.6 is bv een populaire gingerbread rom, en dat is niet de enige.... check xda eens een keer zou ik zeggen

Als je geholpen wilt worden met je camera probleem.... post ff de build erbij die je gebruikt, bij verschillende builds worden verschillende camera apps gebruikt (HTC/niet HTC bv)
verder onthouden instellingen schermen vaak de laatst gebruikte beeldscherm stand. Als je dus de vorige keer je telefoon andersom vast had in de instellingen zal de volgende keer dit scherm eerst op zijn kop getoond worden. Misschien kan je dit testen/bevestigen, dan weet je dat je beter je telefoon altijd in dezelfde stand kan houden.

En om mooiere foto's te maken kan je beter een echte camera nemen, de hardware blijft namelijk even beperkt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Seki schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:32:
[...]

Is het echt zoveel meer moeite om je phone eerst te rebooten om dit te zien, ipv deze vraag hier te droppen?
Als het niet werkt snap ik een vervolgvraag, maar hier snap ik dus niets van... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 20:56
Gisteren wilde ik een backup maken van m'n MDJ's CyanogenMod 7 v2.6 install maar niet helemaal goed gedaan en verprutst :+ . Daarom maar de kans gepakt om gelijk over te gaan naar RAFDROID HD v2.3.
(op MDJ CM2.6 kon ik quadrant en angry birds ook niet draaien trouwens)

Die bevalt goed. Ziet er stock uit en tot nu toe werk alles!. En ook met BT aan een laag verbruik (3mA)
Helaas is hij wel wat trager. maar soepel genoeg voor dagelijks gebruik.

Heerlijk spul om mee te spelen :D
De MDJ builds ga ik in de gaten houden. Als die BT drain eruit is en Quadrant&AngryBirds doet het ga ik weer over denk ik)
En sense is wel leuk, maar dat gebruik ik na een dag al niet meer :)

-- Klein vraagje nog. In het MDJ CM7v2.6 topic staan een aantal attachments zoals SpareParts.apk maar ik zie niet vermeld wat ik daarmee zou moeten doen. Had ik die er op moeten zetten ?

[ Voor 12% gewijzigd door Martkrui op 26-01-2011 20:53 ]

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:47
Als je Angrybirds op je telefoon geheugen plaatst werkt het wel.

Ik ben nog steeds tevreden met MDJ's Cmod :) Alleen pingchat heeft me 1 keer ontzettend veel ram opgeslurpt. Maar dat is eerder een fout in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Martkrui schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:49:
Gisteren wilde ik een backup maken van m'n MDJ's CyanogenMod 7 v2.6 install maar niet helemaal goed gedaan en verprutst :+ . Daarom maar de kans gepakt om gelijk over te gaan naar RAFDROID HD v2.3.
(op MDJ CM2.6 kon ik quadrant en angry birds ook niet draaien trouwens)

Die bevalt goed. Ziet er stock uit en tot nu toe werk alles!. En ook met BT aan een laag verbruik (3mA)
Helaas is hij wel wat trager. maar soepel genoeg voor dagelijks gebruik.

Heerlijk spul om mee te spelen :D
De MDJ builds ga ik in de gaten houden. Als die BT drain eruit is en Quadrant&AngryBirds doet het ga ik weer over denk ik)
En sense is wel leuk, maar dat gebruik ik na een dag al niet meer :)

-- Klein vraagje nog. In het MDJ CM7v2.6 topic staan een aantal attachments zoals SpareParts.apk maar ik zie niet vermeld wat ik daarmee zou moeten doen. Had ik die er op moeten zetten ?
Die extra apps doen niet zo veel eigenlijk, beetje standaard apps (barcode scanner enz). SpareParts gebruik je sowieso toch nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 20:56
synx6 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:52:
Als je Angrybirds op je telefoon geheugen plaatst werkt het wel.
Ah.. okay. en werkt quadrant dan ook bij jou ? Omdat die niet werkte (stopte bij 3d graphics) en angry birds dacht ik dat er wat mis was met de graphics.

Maar ik moet toch wachten op een fix voor bluetooth... nodig voor headset en mbw-200

-- edit @lasharor thanks.. dat dacht ik al...

[ Voor 5% gewijzigd door Martkrui op 27-01-2011 10:22 ]

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10

RammY

Dát!

(jarig!)
Iemand enig idee waarom ik mijn Milos-9 bluetooth oortje niet kan pairen met de MDJ FroYo Sense Revolution v2.3?
Mn autoradio wil wel pairen (Cheapo LG).
Het werkte uiteraard wel gewoon met WiMo 6.5

Ome Koos Spee vind t niet grappig als ik niet handsfree bel .. Afbeeldingslocatie: http://www.millan.net/minimations/smileys/mobile1.gif

[ Voor 7% gewijzigd door RammY op 27-01-2011 10:42 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:23
Martkrui schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:21:
[...]

Ah.. okay. en werkt quadrant dan ook bij jou ? Omdat die niet werkte (stopte bij 3d graphics) en angry birds dacht ik dat er wat mis was met de graphics.

Maar ik moet toch wachten op een fix voor bluetooth... nodig voor headset en mbw-200

-- edit @lasharor thanks.. dat dacht ik al...
Waarom wil je zo graag Quadrant draaien? Volgens mij was daar sowieso iets mee in combinatie met Gingerbread. Quadrant scores zullen dan ook weinig zeggen :) En ndan nog: het gaat uiteindelijk om hoe het voelt, niet om wat cijfertjes zeggen. Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Quadrant werkt idd niet icm Android 2.3. Er zijn wat dingen veranderd, waardoor de waardes totaal onbetrouwbaar zijn geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier voor zover ik heb gezocht nog niet voorbij zien komen. Op google ook redelijk lastig te vinden.

Ik heb een carkit, bury 9060CC, m'n HD2 met Android (Stock Desire, prj v0.3 kernel) verbonden met bluetooth. Als ik muziek afspeel vanaf m'n telefoon wordt de naam van de track(s) niet weergegeen op de carkit, dit is behoorlijk irritant.

Nu kon ik wel vaag iets vinden op internet dat het aan android ligt, maar ik was wel eens benieuwd of er hier meerdere mensen zijn die hier ook tegenaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
ik zag hier laatst mensen met problemen met ext4.
heeft iemand dit al opgelost want bij ext4 builds blijft hij hangen op het bootscreen.
het lijkt of hij de partitie niet zit.
zou het likken aan m'n kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:43
Hoi,

Een vriend van me wil ook Android op zijn HD2. Alleen hij loopt tegen wat problemen aan.
Als hij haret.exe opstart krijgt hij boven in maar 10 regeltjes. Heel klein.
Meer gebeurd er niet.

Weet niet of jullie meer info nodig hebben. Anders zou ik dit straks even vragen.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:52
UnitedJunk schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 19:39:
Hoi,

Een vriend van me wil ook Android op zijn HD2. Alleen hij loopt tegen wat problemen aan.
Als hij haret.exe opstart krijgt hij boven in maar 10 regeltjes. Heel klein.
Meer gebeurd er niet.

Weet niet of jullie meer info nodig hebben. Anders zou ik dit straks even vragen.
Lijkt een standaard beginnersfout (waar ook al veel over geschreven is) is z'n Rom en Radio wel geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Hey allen,

Ik wil óók graag Android op mijn HD2, maar ik zie echt door de bomen het bos niet, de FAQ's zijn me niet allemaal even duidelijk, ik hou niet zo van op de gok flashen.. :'(

Ik heb:

HD2,
Besturingssysteem:
5.2.21913 (21913.5.0.94)

Manila Versie:
2.5.20181527.1

ROM Versie:
3.14.172.3 (04666) NLD

ROM Datum
12.15.10

Radio Versie:
2.15.50.14

Protocol Versie:
15.42.50.11U.

(Vodafone branded!)

Ik wil:
Android, "precies" zoals op de Desire HD.

Kan het?
Welke Howto kan ik veilig volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
blup schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:27:
Hey allen,

Ik wil óók graag Android op mijn HD2, maar ik zie echt door de bomen het bos niet, de FAQ's zijn me niet allemaal even duidelijk, ik hou niet zo van op de gok flashen.. :'(

Ik heb:

HD2,
Besturingssysteem:
5.2.21913 (21913.5.0.94)

Manila Versie:
2.5.20181527.1

ROM Versie:
3.14.172.3 (04666) NLD

ROM Datum
12.15.10

Radio Versie:
2.15.50.14

Protocol Versie:
15.42.50.11U.

(Vodafone branded!)

Ik wil:
Android, "precies" zoals op de Desire HD.

Kan het?
Welke Howto kan ik veilig volgen?
begin eens met een SD versie:
Dit is een mooie desire HD versie die draait vanaf SD
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=859817
Je hebt de juiste radio versie op je telefoon staan dus het is niet meer dan downloaden, kopieren naar SD, opstarten vanuit windows 6.5 en done.

Als je naar NAND wilt (wimo er helemaal af) moet je een paar extra flash stappen doen:
- downgraden naar 1.66 (via SD kaart flash)
- HSPL 2.08
- MAGLDR
- android NAND rom flashen (bv deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=908399)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
is het niet zo dat de SD versie beduidend langzamer loopt?
En wat moet ik downgraden naar 1.66?

[ Voor 24% gewijzigd door blup op 28-01-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blup schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:27:
is het niet zo dat de SD versie beduidend langzamer loopt?
En wat moet ik downgraden naar 1.66?
Hoeft niet per definitie.

Je moet je ROM 3.14 downgraden naar 1.66, omdat je anders HSPL 2.08 niet kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
Ohja, en dat hij een WM vodafone rom heeft maakt niet uit begrijp ik?
Afin, ik ben nu hier 1.66NLD aan het downloaden.

[ Voor 45% gewijzigd door blup op 28-01-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:34:
[...]

Hoeft niet per definitie.

Je moet je ROM 3.14 downgraden naar 1.66, omdat je anders HSPL 2.08 niet kan installeren.
Dan heeft hij wel weer een oude RADIO toch?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
uhja, dat lijkt me ook ja..
Volgens tricolorscreen heb ik nu SPL3.0.3.0000

ik ga toch maar die SD versie doen, die nand is me echt te ingewikkeld, ben bang dat ik me telefoon fuckup

[ Voor 89% gewijzigd door blup op 28-01-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Wildfire schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:10:
[...]

Dan heeft hij wel weer een oude RADIO toch?
klopt, lijstje voor NAND vanaf 3.14 moet dit zijn:
Als je naar NAND wilt (wimo er helemaal af) moet je een paar extra flash stappen doen:
- downgraden naar 1.66 (via SD kaart flash)
- HSPL 2.08
- RADIO 2.12 of 2.15
- MAGLDR
- android NAND rom flashen (bv deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=908399)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
Ik heb nu de SD versie erop staan, als ik de telefoon uitzet-> aanzet start windows weer netjes op.. Maar hoe krijg ik nu android weer gestart? gewoon die haret.exe openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Laatst online: 11-08 15:31
Ik zat op een Desire HD NAND build van MDJ, maar ik dacht, ik probeer eens wat anders, en heb Coredroid erop gezet (met data2ext). Die is kleurrijker (leuk) maar ook langzamer (niet leuk). Heb hem nu een dag of vier. Zo maar eens die Desire Z build proberen.

Ik vind Google backup wel goed werken trouwens. Nieuwe rom erop, telefoon ff lekker laten syncen en bijna alles was weer hetzelfde; van settings en wallpaper tot en met de meeste apps!

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blup schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:14:
Ik heb nu de SD versie erop staan, als ik de telefoon uitzet-> aanzet start windows weer netjes op.. Maar hoe krijg ik nu android weer gestart? gewoon die haret.exe openen?
Heb je helemaal goed. Van te voren volgens mij die clrcad aanklikken en dan haret, anders heb je volgens mij geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

blup schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:14:
Je hebt ook 'n dual boot programma wat tijdens de opstart vraagt of je windows of android wil opstarten, hoef je alleen maar op 'n knopje te drukken. Ik weet zo alleen niet meer hoe 't heet, ik ben te lang uit 't windows-gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
hier word waarschijnlijk niet gesproken over android market vending geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

blup schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:41:
hier word waarschijnlijk niet gesproken over android market vending geval?
:?
Blijkbaar niet hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

Het downgraden van 3.14 naar 1.66 hoeft helemaal niet via een SD-flash. Ik heb dit gewoon gedaan via de normale setup van de 1.66 ROM. Werkt prima.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help, ik word echt heel erg moe van mijn HD2. Heb hem nu 2 maal op laten sturen ivm probleem met wifi en heb hem vandaag weer opgehaald. Natuurlijk is de telefoon weer vodafone branded. Ik heb de volgende stappen ondernomen:

- Oude Rom geprobeerd en op SD kaart manier proberen te flashen maar dan krijg ik de foutmelding: 28002 not allow. SD kaartje heb ik netjes opnieuw geformateerd en de naam veranderd naar LEOIMG.NBH
- Oude Rom via active sync proberen te installeren. Dan krijg ik de foutmelding: Error 270 update error en Error 294 Invalid vendor id.
- Task 29: krijg ik de foutmelding: 28002 not allow en een keer Error 294 Invalid vendor id.

Ik heb verschillende officiele roms geprobeerd met spl 1.42 / verschillende versie van task 29 geprobeerd. Virusscanner uitgeschakeld en als admin de .exe geopend.

Wie kan mij verder helpen? Heb natuurlijk al gegoogled, maar ik kom telkens op bovenstaande stappen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:30
Oude vodafone rom flashen waardoor je spl 1.66 installeert. Hspl uitvoeren en de correcte radio installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was me straks eindelijk gelukt. Heb de een na oudste rom eens geprobeerd en daarmee kreeg ik gelukkig wel HSPL gesflashd :D heb nog snel de Radio erop kunnen zetten, en ga straks na het werk weer verder. Ga me nu maar eens bedenken welke NAND Rom ik ga proberen op de phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Zojuist de HD2 van mijn nichtje ook even ge-upgrade van de SD-versie Android naar de NAND-versie. Uiteraard een stabiele prj Clean Desire v0.2 geinstalleerd. Ze heeft de afgelopen maand uitgebreid getest met Android via SD en was er helemaal weg van. Weer een tevreden gebruiker erbij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het zat mij niet echt mee :P Kreeg gisteren na veel pech eindelijk HSPL er weer op. Toen was de file van de radio corrupt ofzo want ik kreeg er telkens een foutmelding mee, ik een nieuwe radio gedownload daar deed die het eindelijk mee. Toen moest ik nog magdlr downloaden en vond telfort het weer nodig om mij geen internet te geven :( Vanmorgen maar verder gegaan, probeerde ik het bestand van MDJ's CyanogenMod uit te pakken gaf winrar aan dat de bestanden beschadigd waren. Daarna nog van 3 verschillende downloadsites binnen gehaald maar nog steeds hetzelfde. Toen maar een nieuwe versie van Winrar erop gezet en ineens liep alles. Moet wel zeggen dat het erg wennen is zo zonder sense. Moet alleen nog een paar programmatjes downloaden zoals navigation.

En wifi werkt eindelijk hoe het moet werken, WAT een verademing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:43
Kan iemand me helpen met het updaten van de Radio versie? Er draait momenteel 2.07
Ik snap er nog niet veel van.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:22:
Nou het zat mij niet echt mee :P Kreeg gisteren na veel pech eindelijk HSPL er weer op. Toen was de file van de radio corrupt ofzo want ik kreeg er telkens een foutmelding mee, ik een nieuwe radio gedownload daar deed die het eindelijk mee. Toen moest ik nog magdlr downloaden en vond telfort het weer nodig om mij geen internet te geven :( Vanmorgen maar verder gegaan, probeerde ik het bestand van MDJ's CyanogenMod uit te pakken gaf winrar aan dat de bestanden beschadigd waren. Daarna nog van 3 verschillende downloadsites binnen gehaald maar nog steeds hetzelfde. Toen maar een nieuwe versie van Winrar erop gezet en ineens liep alles. Moet wel zeggen dat het erg wennen is zo zonder sense. Moet alleen nog een paar programmatjes downloaden zoals navigation.

En wifi werkt eindelijk hoe het moet werken, WAT een verademing :D
Dat had ik ook toen ik voor het eerst MDJ build erop wilde zetten. Je moet hier normaal gezien 7-zip voor gebruiken ipv Winrar. Stond ook ergens in de post vermeld, maar na wat Roms te hebben geprobeerd leest niet iedereen alle tekst natuurlijk :P

Vind deze Rom ook heerlijk werken, zit zelf nog op de 2.5 versie. Alleen het batterijverbruik is wel dramatisch. Iemand ervaringen tussen 2.5 en de 2.6 qua batterij verbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
boer95 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 14:05:
[...]

Dat had ik ook toen ik voor het eerst MDJ build erop wilde zetten. Je moet hier normaal gezien 7-zip voor gebruiken ipv Winrar. Stond ook ergens in de post vermeld, maar na wat Roms te hebben geprobeerd leest niet iedereen alle tekst natuurlijk :P

Vind deze Rom ook heerlijk werken, zit zelf nog op de 2.5 versie. Alleen het batterijverbruik is wel dramatisch. Iemand ervaringen tussen 2.5 en de 2.6 qua batterij verbruik?
Heb deze ook gedraaid,fantastisch mooi en super super snel,maar dat is ook de batterij die zo snel leeg is(op een uur of 4 was deze volledig leeg).Wel intens gebruikt toen.

Wacht op de volgende versie,hoop dat het batterij verbruik veel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Ik heb nu ''MDJ's CyanogenMod 7 v. 2.6 [A2SD+][GRH78C][RMNET][Kernel: MDJ S10.4 OC] '''
erop staan.

Maar soms is opeens de sim kaart vergrendeld? Terwijl de telefoon niet uit is geweest of heeft gereboot?

Hoe kan dit? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 18:06
UnitedJunk schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:59:
Kan iemand me helpen met het updaten van de Radio versie? Er draait momenteel 2.07
Ik snap er nog niet veel van.
Ja hoor, hier staat het uitgelegd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=611787

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:21

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heren vraagje, ik wil Anroid erop zetten middels een dualboot via SD kaart. Maar daarvoor moet ik mijn SD kaart formatteren. Dualboot word dan volgens mij nutteloos omdat ik dan toch geen Windows Mobile applicaties meer kan gebruiken vanwege de format?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 22:24:
Heren vraagje, ik wil Anroid erop zetten middels een dualboot via SD kaart. Maar daarvoor moet ik mijn SD kaart formatteren. Dualboot word dan volgens mij nutteloos omdat ik dan toch geen Windows Mobile applicaties meer kan gebruiken vanwege de format?
Formatteren is niet nodig, wordt alleen aangeraden om fouten uit te sluiten, maar ik heb nog nooit een format gedaan en tig SD-builds geprobeerd. Zolang je de juiste folders maar gebruikt en startup.txt aanpast.

Doe je toch een format, dan zullen er dingen in WinMo inderdaad niet meer werken, maar je kan natuurlijk ook een format doen en de benodige bestanden terugzetten, maar dan kan je net zo goed niet formatteren (is mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:21

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dan probeer ik het gewoon , eerst natuurlijk wel backuppen xD

Edit: Kan iemand mij het meest stabiele Android versie voor SD aanraden? Ik zie zo veel veries..

[ Voor 45% gewijzigd door HollovVpo1nt op 30-01-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:24
MCCM SE V3.3 FroyoStone Sense - heb ik nu al meerdere weken lopen dag in dag uit. Loopt vanaf het begin als een tierelier. Ik schat om de dag moet ik via vliegtuigmodus aan/uit even internet opnieuw opstarten, maar dan loopt hij weer prima (ik weet niet of dat per se aan deze androidversie ligt). Batterij is wel leeg 's avonds (bij niet te gek gebruik), maar dat had ik bij windows ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:24
@HollovVpo1nt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=841644 (de overstap naar 3.4 heb ik nog niet nodig geacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 22:55:
Dan probeer ik het gewoon , eerst natuurlijk wel backuppen xD

Edit: Kan iemand mij het meest stabiele Android versie voor SD aanraden? Ik zie zo veel veries..
[Dec 1][SD][BETA] desire hd2 [hastarin 8.5.1] van cedesmith werkt voor mij goed en stabiel
wel van post 4 incl updates geinstalleerd.
Soms heeft het ook geen dataconnectie (vooral youtube). Dit los ik op door de hotspot aan en uit te zetten.
Ieder heeft zo zijn eigen voorkeur. Gewoon eentje proberen en dan ervaar je wel of de rom naar jou gevoel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee luitjes,

Ik heb ook een HTC HD2 met Gingerbread...
Nou werkt alles helemaal top, alleen ik kan niet op het internet :?
Wifi werkt top, maar zonder wifi heeft die geen verbinding...

APN settings etc staan allemaal goed. Op Windows Mobile kan ik ook wel gewoon op het internet, maar met Android lukt het niet...

Meerdere mensen met dit probleem? / Iemand die een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:47
Welke provider? Hier geen problemen. (Welke Nand/radio etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

synx6 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:31:
Welke provider? Hier geen problemen. (Welke Nand/radio etc.)
Provider: Vodafone
Android versie: MDJ_GingerBread_HD2_v.1.0_RC4_RAM_MODDED
ROM: SPL-1.66.HSPL
Radio: 2.15.50.14

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Eergisteren na 597 uur onafgebroken aan gestaan te hebben, voor het eerst mijn telefoon moeten rebooten. Mijn zoontje liep met mijn telefoon te spelen en het beeld was ineens helemaal wit. Ik kon nog wel alles herkennen, maar er zat een compleet witte waas over het scherm. Bang dat het scherm kapot zou zijn, maar na een reboot functioneerde hij gelukkig weer normaal.

Prj Clean Desire v0.2, perfecte NAND build!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:52:
[...]

Provider: Vodafone
Android versie: MDJ_GingerBread_HD2_v.1.0_RC4_RAM_MODDED
ROM: SPL-1.66.HSPL
Radio: 2.15.50.14
Fixxed, heb android MCCM SE V3.4 FroyoStone Sense erop gezet. en alles werkt perfect!
Nog een stuk sneller ook, dus ik ben weer helemaal blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Smarron schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:29:
Eergisteren na 597 uur onafgebroken aan gestaan te hebben, voor het eerst mijn telefoon moeten rebooten. Mijn zoontje liep met mijn telefoon te spelen en het beeld was ineens helemaal wit. Ik kon nog wel alles herkennen, maar er zat een compleet witte waas over het scherm. Bang dat het scherm kapot zou zijn, maar na een reboot functioneerde hij gelukkig weer normaal.

Prj Clean Desire v0.2, perfecte NAND build!
Witte waas heb ik ook al bij een paar builds gezien (sd en nand) geen idee waar het door komt beeld driver vast gelopen ofzo.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
klopt ook 1 keer last van gehad , daarna nooit meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:23
Heb dat ook wel eens meegemaakt. Eigenlijk alleen op een SD build.. Bij NAND nog niet meegemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de SD builds heb ik het ook al vaker meegemaakt. Ben net een beetje aan het spelen geweest met Gingerbird. Denk dat ik straks maar eens de prj Clean Desire v0.3.2 ga proberen. Zie eigenlijk niet echt de voordelen van Gingerbird. Heb vrij vaak dat apps force closed moeten worden, sommige apps werken niet, geen sense. Het heeft voor mij dus ook een aantal nadelen atm :) Al met al ben ik zéér tevreden over NAND :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Gemberbrood (Peperkoek), niet gembervogel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Prulleman schreef op zondag 30 januari 2011 @ 22:24:
Witte waas heb ik ook al bij een paar builds gezien (sd en nand) geen idee waar het door komt beeld driver vast gelopen ofzo.
indofk schreef op maandag 31 januari 2011 @ 06:44:
klopt ook 1 keer last van gehad , daarna nooit meer
Camiel schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:15:
Heb dat ook wel eens meegemaakt. Eigenlijk alleen op een SD build.. Bij NAND nog niet meegemaakt..
Hmm, ik dacht al dat mijn zoontje dat voor elkaar had gekregen. Hij werkt inderdaad nu weer perfect. Echt heel vreemd, ik schrok mij wel rot! Ik heb dit bij de SD-builds die ik hiervoor draaide ook nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
Heb die witte waas ook al gehad, bij een NAND build (die van cotulla). Het is niet een echte crash, want alles werkte nog, en het scherm veranderde nog als je op dingen klikte, maar er het was allemaal witter idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 12-09 08:05
Ik heb het 1x gehad met Prj Clean Desire...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Laatst online: 11-08 15:31
Draai nu een paar dagen een Desire Z-rom van dandiest (v 3.3.) (NAND) en die heeft me wel blij verrast. Hij configureerde zichzelf, maakte keurig een ext4-partitie aan (wiste mijn oude ext3), formatteerde die en zette alles erop. De rom is echt retesnel! Ook Quadrant doet het goed, 2000 of meer @ 1267 Mhz. Er is weinig aan het uiterlijk veranderd tov de ori rom, en alle functionaliteit zit er nog in. Wat ook erg goed is aan deze is dat hij gemakkelijk aan te passen is door gewoon de benodigde files op SD te zetten en te rebooten. Het stroomverbruik is het beste dat ik tot nu toe ben tegengekomen. Vannacht van 42 naar 32 procent gegaan. Deze rom is voor mij echt een blijvertje!

[ Voor 4% gewijzigd door Julian op 01-02-2011 11:18 ]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-02 14:58

P13

Wat die rom van Dandiest betreft: stond al een tijdje op mijn lijstje, ben deze nu aan het uitproberen.. Goede batterijhuishouding is wat waard natuurlijk, maar vooralsnog mis ik wel de Footprint en/of Locations-app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Mayco schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:41:
Heb die witte waas ook al gehad, bij een NAND build (die van cotulla). Het is niet een echte crash, want alles werkte nog, en het scherm veranderde nog als je op dingen klikte, maar er het was allemaal witter idd...
Hetzelfde 1 keer gehad met een NAND build. Schrok me helemaal te pletter. Ik dacht dat mijn scherm kapot was. Snel gerestart en daarna nooit meer gehad.
Zal misschien wel iets met de drivers te maken hebben ofso. Als dit 1 keer in de maand of minder gebeurd vind ik het niet zo erg.

Je weet iig dat je niet hoeft te schrikken en gewoon rustig moet rebooten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de prj Clean Desire v0.3.2 erop, en die bevalt mij érg goed :) Ik miste bij de MDJ's CyanogenMod 7 een aantal zaken als:

- Widgets
- Battery indicator in %
- Sommige apps zijn niet compatibel

Bovenstaande zaken zitten wel in de Desire Rom, wat voor mij dus tot nu toe het prettigste werkt. Heb ook nog de Desire Z-rom van dandiest (v 3.3.), maar die liep bij mij constant vast e.d. Zo zie je maar weer dat je toch gewoon het beste wat ROMS zelf kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 18:06
MAGLDR 1.13 is uit.

- Added support for Android Recovery
- Added support for raw boot partition format (like in native android devices)
- Fixed USBMassStorage data lost on big transfers
- Fixed Power-Off-Cable-Plug-Stop. Phone now detects this situation and reboots. Battery controller inside LEO needs runtime control during charge, it implemented in OS.
- V1.13 still compatible with 1.10 1.11 1.12. Future version maybe not compatible with previous, be warned.
- Added option "ClearSD MBR". which erase MBR, so card can be formatted via any program after WP7 boot ("200 Mb problem")'

Je kan dus nu gelijk via MAGLDR naar recovery mode, werkt perfect.

ClockworkMod Recovery for HD2 - v1.3 is ook uit.

- Supports AD Recovery in MAGLDR
- MAGLDR v1.13 REQUIRED
- 400MB Partition layout now works with 512MB LEO for roms with Data2SD

Overigens zijn de devs hard bezig met leuke en goede addons voor onze HD2, en zijn ze ook bezig met WM6.5 SD versie :)

[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 01-02-2011 19:47 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik eigen achtergrond selecteer bij Android moet ik een gedeelte van de foto moet selecteren terwijl de foto gewoon 800x480 is. Bij WM is dat geen probleem. Wie heeft daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Bij android gaat de foto heen en weer wanneer je van homescreens wisselt, je zult dus een bredere foto moeten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 00:44:
Als ik eigen achtergrond selecteer bij Android moet ik een gedeelte van de foto moet selecteren terwijl de foto gewoon 800x480 is. Bij WM is dat geen probleem. Wie heeft daar een oplossing voor?
Gebruik de Wallpaper Set & Save app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ik blijf nog wel even met 1.12 werken, ik zie dat er veel problemen gemeld worden (o.a. de stabiliteit van USB transfer).
Enige bug die echt in 1.12 of lager zit is het opladen als de foon uit is. Dit werkt niet, waardoor je de battery eruit zult moeten halen, om weer opnieuw te kunnen starten.
Dat opstarten gaat nu bij 1.13 vanzelf als je USB aansluit, dus kan je alsnog je foon niet opladen als deze uit is. :9
Daarbij laat ik mijn accu nooit helemaal leeglopen (dat is slecht), gebruikt ik CWM niet, dus voor mij nog geen reden om over te stappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan ook zijn dat de achtergrond over meerdere tabbladen van je homescreen wordt verdeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 12-09 08:05
Als je het selectievakje helemaal naar linksboven sleept en vervolgens de "hoek" van het selectievakje helemaal naar rechtsonder sleept heb je gewoon je hele afbeelding als achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julian schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:52:
Draai nu een paar dagen een Desire Z-rom van dandiest (v 3.3.) (NAND) en die heeft me wel blij verrast. Hij configureerde zichzelf, maakte keurig een ext4-partitie aan (wiste mijn oude ext3), formatteerde die en zette alles erop. De rom is echt retesnel! Ook Quadrant doet het goed, 2000 of meer @ 1267 Mhz. Er is weinig aan het uiterlijk veranderd tov de ori rom, en alle functionaliteit zit er nog in. Wat ook erg goed is aan deze is dat hij gemakkelijk aan te passen is door gewoon de benodigde files op SD te zetten en te rebooten. Het stroomverbruik is het beste dat ik tot nu toe ben tegengekomen. Vannacht van 42 naar 32 procent gegaan. Deze rom is voor mij echt een blijvertje!
ik heb deze rom ook geflasched maar kan in het narket niets donloaden en de temparatuur in het weer staat ook verkeerd is dat ook bij jou het geval geweest.
Ikga later op de middag maar mijn sd kaart partitioneren en kan ik het van je weten hoe je dit precies voor mekaar hebt gekregen, hij is inderdaad heel snel maar als ik alles aan de praat kan krijgen zal het nog mooier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
Geen idee of er veel chinese gebruikers zijn, maar ik was dus heel erg lang op zoek naar een chinese handwriting ime voor android wat een beetje in de buurt komt van de iphone variant. Bleek dat er bar weinig beschikbaar is.
Heb nu eentje gevonden na erg lang zoeken en voor de geinteresseerden is het hier te vinden: http://tinyurl.com/4jb7r4x

Is een rip van de chinese hwr keyboard van de x10

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk. Doe aub zelf wat moeite voor je hier vragen stelt.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 02-02-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

[knip] Of hap ik nu?
^^with RoD

[ Voor 71% gewijzigd door Pinobigbird op 02-02-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:55:
[mbr]GoT is geen helpdesk. Doe aub zelf wat moeite voor je hier vragen stelt.[/]
De Desire HD heeft een hogere resulotie camere waarmee gefilmd wordt dan de HD2, vandaar dat opnemen in 720P (semi full hd) niet werkt met de camera van de HD2.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10

RammY

Dát!

(jarig!)
RammY schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:40:
Iemand enig idee waarom ik mijn Milos-9 bluetooth oortje niet kan pairen met de MDJ FroYo Sense Revolution v2.3?
Mn autoradio wil wel pairen (Cheapo LG).
Het werkte uiteraard wel gewoon met WiMo 6.5

Ome Koos Spee vind t niet grappig als ik niet handsfree bel .. Afbeeldingslocatie: http://www.millan.net/minimations/smileys/mobile1.gif
Anyone inmiddels? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RammY op 02-02-2011 15:39 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Je zou kunnen proberen of het met een andere kernel wel lukt. De enige manier om daar achter te komen is om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Mcdeath schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:59:
[...]

De Desire HD heeft een hogere resulotie camere waarmee gefilmd wordt dan de HD2, vandaar dat opnemen in 720P (semi full hd) niet werkt met de camera van de HD2.
Ik heb al enkele Costum roms gezien waar die optie wel is ingebouwd? Dus, filmen op 720p?

Lijkt me ook meer een softwarematig issue dan dat het daadwerkelijk aan de camera zelf te danken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Het is op dit moment een limitatie van Android, maar ik weet zeker dat 1 of andere dev dat wel voor elkaar krijgt.

De HD2 kan namelijk hardwarematig wel op 720P filmen, want als men WP7 (Windows Phone 7) op deze telefoon installeerd dan is filmen op 720P wel mogelijk.

De kernel devs moeten dus de juiste drivers zien te vinden of maken om de hardware (camera) goed te kunnen aanspreken.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:09:
Het is op dit moment een limitatie van Android, maar ik weet zeker dat 1 of andere dev dat wel voor elkaar krijgt.

De HD2 kan namelijk hardwarematig wel op 720P filmen, want als men WP7 (Windows Phone 7) op deze telefoon installeerd dan is filmen op 720P wel mogelijk.

De kernel devs moeten dus de juiste drivers zien te vinden of maken om de hardware (camera) goed te kunnen aanspreken.
Het is pas sinds krap een maand mogelijk om de camera te gebruiken op de Android roms, hier waren ze al een aantal maanden mee bezig.
Denk alleen dat het filmen van 720p misschien minder prioriteit krijgt dan dat het werkend maken van de camera eerst kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-02 14:58

P13

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:55:
[...]

ik heb deze rom ook geflasched maar kan in het narket niets donloaden en de temparatuur in het weer staat ook verkeerd is dat ook bij jou het geval geweest.
Ikga later op de middag maar mijn sd kaart partitioneren en kan ik het van je weten hoe je dit precies voor mekaar hebt gekregen, hij is inderdaad heel snel maar als ik alles aan de praat kan krijgen zal het nog mooier zijn.
heb zelf déze thread gebruikt, staan de instructies duidelijk in.:

http://forum.xda-develope...p=10999799&postcount=2056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:33
Iemand een linkje voor MAGLDR 1.12? Er worden veel problemen gemeld met 1.13 vandaar dat ik graag gebruik wil maken van de eerdere versie. Kan hem niet vinden op XDA?

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Mcdeath schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:04:
Iemand een linkje voor MAGLDR 1.12? Er worden veel problemen gemeld met 1.13 vandaar dat ik graag gebruik wil maken van de eerdere versie. Kan hem niet vinden op XDA?
1.12 is toch alleen voor WP7 nodig.. geen android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mcdeath schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:04:
1.12 is nooit officieel uitgekomen, zolang je geen WP7 wilt gebruiken zou ik lekker op 1.11 blijven tot er een nieuwe versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:26:
[...]

Het is pas sinds krap een maand mogelijk om de camera te gebruiken op de Android roms, hier waren ze al een aantal maanden mee bezig.
Denk alleen dat het filmen van 720p misschien minder prioriteit krijgt dan dat het werkend maken van de camera eerst kreeg.
Krap een maand mogelijk? Volgens mij was het eindelijk in oktober mogelijk de camera te gebruiken met de Desire HD roms. Camera was al veel eerder werkend. Er is trouwens wel ooit een SD rom geweest die 720p kon doen met Android, alleen leverde deze groene strepen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartju schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:17:
[...]

Krap een maand mogelijk? Volgens mij was het eindelijk in oktober mogelijk de camera te gebruiken met de Desire HD roms. Camera was al veel eerder werkend. Er is trouwens wel ooit een SD rom geweest die 720p kon doen met Android, alleen leverde deze groene strepen op.
je kan nog steeds 720p selecteren met alle roms, maar het beeld is dan inderdaad helemaal groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
@barfman heb je toevallig linkje naar thread van wm6.5 sd versie? Het ontbreken van een goed navigatie pakket onder android (komt u maar met wat iedereen wel goed vind :-) ) is voor mij een reden om tomtom onder wm6.5 achter de hand te houden. Maar ja dan zou ik voor daily use liever nand android hebben en sd wm6.5

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 21:46
Zo net mijn eerste rom erop gekletst! Android 2.2.1 - Feather desire hd rev.3
Nu eerst android uit zien te vogelen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Na MAGLDR111 wit scherm met HTC (groene letters), geen usb connectie.... :( geen beweging in te krijgen. iets fout gedaan/gegaan. nog tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:38:
:( Na MAGLDR111 wit scherm met HTC (groene letters), geen usb connectie.... :( geen beweging in te krijgen. iets fout gedaan/gegaan. nog tips ?
Ik heb je vorige post al van een modbreak voorzien, en nu dump je hier doodleuk weer een oneliner zonder daarbij aan te geven wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Begin eens met het beleid door te nemen: Het algemeen beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 21:46
Ik wil nu een andere andriod nand versie erop zetten want bij mijn huidige (zie post hierboven) kan ik geen sms versturen enof bellen.
Daarom wil ik nu graag Prj Clean Desire v0.3.2 erop zetten.

Nu zit ik heletijd te stuntelen om in het flash menu te komen na het booten, maar het wil me maar niet lukken haha. ik gebruik magldr 1.11.

Als ik het volume knop (minus) inhoud krijg ik elke keer het 3 kleurig scherm en maar niet het keuze menu!

Kan iemand mij ff helpen svp
Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.