Ik draai nu sinds het uitkomen de NexusHD2 Gingerbread NAND V2.0 en heb daar het een en ander aan fixes die in de startpost staan op losgelaten. Benchmarks heb ik niet nodig, al vaak genoeg gelezen inmiddels dat dit helemaal niks zegt, zeker niet in de Gingerbread roms. Ik ben heel erg tevreden, alles werkt goed en mijn HD2 is heel erg stabiel. Ook batterij houdt het goed uit, heel erg afhankelijk van hoeveel je je telefoon gebruikt natuurlijk.Audione0 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 07:43:
Ben de laatste tijd een beetje aan het rommelen met Gingerbread Roms (NAND). Moet zeggen dat deze Roms wat langzamer zijn. Als ik een Qaudrant benchmark doe, dan sta ik op de 3 plaats en haal net 1200 punten. Ik merk het ook met divx filmpjes, deze gaan ook niet altijd even smooth. Net of het bufferen niet lekker gaat. haper de haper..
Echter als ik een Android 2.2 Rom flasht, is het probleem verholpen.
Hebben meer mensen daar last van? Is daar een oplossing voor? Of moeten ik gewoon ff wachten nadat ze deze Roms wat veredeld hebben?
Ik flash eerst even niks anders, nu alleens eens lekker instellen.
Ook filpjes afspelen gaat prima met RockPlayer, niks gemerkt van haperingen. Wel van een accu die wat sneller leeg gaat