Android: Pure Gingerbread gpc_hd2_gingerbread_v13 blijft hangen in de boot ???
En..? Wat is je vraag?Seki schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:30:
Is het ook mogelijk om naast mijn 2.3.3 NAND versie ook een de SD 2.2 versie van bijv. froyo te installeren?
Ik wil dit graag doen omdat het programma Navigon alleen op 2.2 werkt. Of is het mogelijk om een dualboot te creëren zonder dat mijn "main" versie wordt gewijzigd of dat ik er qua performance op achteruit ga?
Ik wil dit graag doen omdat het programma Navigon alleen op 2.2 werkt. Of is het mogelijk om een dualboot te creëren zonder dat mijn "main" versie wordt gewijzigd of dat ik er qua performance op achteruit ga?
ja, moet je wel een compatible sd versie hebben(maar dat zijn ze bijna allemaal)owman666 schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:57:
Is het ook mogelijk om naast mijn 2.3.3 NAND versie ook een de SD 2.2 versie van bijv. froyo te installeren?
gewoon op je sd zetten, in services sd folder aanpassen en dan android sd opstarten
Verwijderd
CRXed, bedankt !
Killer ge-uninstalled en nu die currentwidget erop en laten loggen, en het lijkt erop dat het verbruik een STUK minder is.
Bedankt voor de info en tip !!
Killer ge-uninstalled en nu die currentwidget erop en laten loggen, en het lijkt erop dat het verbruik een STUK minder is.
Bedankt voor de info en tip !!
Als je nu ook nog het log uit zet, spaar je nog meer energie
Wie heeft er een prachtige gingerbread met sense rom die helemaal werkt? Het liefst ook niet een grafisch te zware (zoals die van de sensation) maar de desire hd of de desire rom (:.
Ik weet niet zeker welke ik hiervoor moet pakken, ik zie door de bomen het bos niet meer..
Ik weet niet zeker welke ik hiervoor moet pakken, ik zie door de bomen het bos niet meer..
Die is er nog nietoooskar schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:42:
Wie heeft er een prachtige gingerbread met sense rom die helemaal werkt? Het liefst ook niet een grafisch te zware (zoals die van de sensation) maar de desire hd of de desire rom (:.
Echt niet? Ik heb maar gekozen (tijdelijk) voor deze;
http://android.hd2roms.com/details/?r=137
Die leek me er goed uitzien. Maar is er anders eentje met froyo die dan wel helemaal werkt?
Wat werkt er dan (nog) niet bij de sense met gingerbread?
Kan je zelf ook gewoon zoeken hoor: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=967353oooskar schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:57:
[...]
Echt niet? Ik heb maar gekozen (tijdelijk) voor deze;
http://android.hd2roms.com/details/?r=137
Die leek me er goed uitzien. Maar is er anders eentje met froyo die dan wel helemaal werkt?
Wat werkt er dan (nog) niet bij de sense met gingerbread?
Ik denk dat ik iets verkeerds doe.
Bij mij en me vriend zijn Hd2 zit een fout. (heb ik beide zelf android op gezet).
Als de accu in het rood staat, en ik dus de oplader erin. Dan valt die uit.
Dan kan ik hem ook niet meer opstarten in Android maar moet ik wachten totdat die weer wat procentjes erbij heeft.
Maar wat doe ik fout? Heb ik iets verkeerds geïnstalleerd?
Heb het op alle roms.
Bij mij en me vriend zijn Hd2 zit een fout. (heb ik beide zelf android op gezet).
Als de accu in het rood staat, en ik dus de oplader erin. Dan valt die uit.
Dan kan ik hem ook niet meer opstarten in Android maar moet ik wachten totdat die weer wat procentjes erbij heeft.
Maar wat doe ik fout? Heb ik iets verkeerds geïnstalleerd?
Heb het op alle roms.
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Misschien een keer je batterystats wipen?
Maar ik heb er last van, maar een vriend van me ook.Groentenman schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:39:
Misschien een keer je batterystats wipen?
En ik heb android ook bij hem erop gezet.
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Welke versie MAGDLR gebruik je?UnitedJunk schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:41:
[...]
Maar ik heb er last van, maar een vriend van me ook.
En ik heb android ook bij hem erop gezet.
De eerste versies konden hier wel eens problemen mee hebben namelijk.
Verwijderd
Die is net uit. Weliswaar een echte beta versie
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1038694
Hij vroeg om een Ginger+Sense die helemaal goed werktVerwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:37:
[...]
Die is net uit. Weliswaar een echte beta versie
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1038694
Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Ik zoek een froyo rom (android 2.2) waarbij alles werkt en stabiel is inclusief een FM-radio...
Maar ik vindt alleen maar gingerbread (android 2.3) maar heb 2.2 nodig voor sommige applicaties...
Graag hulp
Ik zoek een froyo rom (android 2.2) waarbij alles werkt en stabiel is inclusief een FM-radio...
Maar ik vindt alleen maar gingerbread (android 2.3) maar heb 2.2 nodig voor sommige applicaties...
Graag hulp
Alles op een rijtjegram501 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 06:46:
Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Graag hulp
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=929324
Draai nu sinds paar dagen op de HD2 ook Android. Liep hiervoor rond met een Milestone. (via NAND)
Opzich draait voor zover ik kan zien alles vrij goed, alleen valt me op dat het scherm minder goed reageert/nauwkeurig is als ik bv smsje maak.. (in vergelijk met de Milestone)
Is dit gewoon aan mijn kant gewenning of is het scherm van de HD2 wellicht minder nauwkeurig/snel als bv de milestone wat nu mn referentiekader is
Opzich draait voor zover ik kan zien alles vrij goed, alleen valt me op dat het scherm minder goed reageert/nauwkeurig is als ik bv smsje maak.. (in vergelijk met de Milestone)
Is dit gewoon aan mijn kant gewenning of is het scherm van de HD2 wellicht minder nauwkeurig/snel als bv de milestone wat nu mn referentiekader is
[ Voor 8% gewijzigd door yonexfreak op 19-04-2011 09:27 ]
I don't drive fast, I only fly low!
Verwijderd
@yonexfreak: Ik ben ook net overgestapt van Milestone naar HD2
Ik ben erg tevreden tot nu toe. Draai sinds een aantal dagen Typhoon en dat is erg goed te doen.
Ik heb alleen ook wel eens het probleem dat het scherm net even een fractie van een seconde hangt waardoor ie de eerste letter niet goed pakt (of het begin van het woord bij swype). En ik heb vaak dat in potrait de letters meer richting de rand van het scherm het minder goed doen. Ik weet alleen niet of dat ROM afhankelijk is.
Ik heb alleen ook wel eens het probleem dat het scherm net even een fractie van een seconde hangt waardoor ie de eerste letter niet goed pakt (of het begin van het woord bij swype). En ik heb vaak dat in potrait de letters meer richting de rand van het scherm het minder goed doen. Ik weet alleen niet of dat ROM afhankelijk is.
Mijn aanrader voor HD2 is [07 APR][RAM HD] imilka's Incredible Sense v1.1 [Inc S][A2SD][K:Raf1.9OC]Ruffzz schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:12:
[...]
Alles op een rijtje
- Dit is geen HD rom maar:
- heeft wel pijltjes toetsen
- is niet traag (zoals de meeste HD sense builds)
- FM werkt prima
- Nieuwe sense 2.1
Is oorspronkelijk van HTC Incredible S
- nadeel is dat camerageluid kut is (maar met toestel op trilstand is geluid weg)
- lange opstarttijd
- knopje verwijderen na maken van foto werkt niet (dus moet via gallerij verwijderen)
- en let op: werkt met EXT3/4
Wel een van de fijnste roms dus!
[ Voor 27% gewijzigd door vanpeltje op 19-04-2011 13:52 ]
vanpeltje
Bedankt heb hierdoor ff duidelijke keuzeRuffzz schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:12:
[...]
Alles op een rijtje
En snap alleen dat ext3/ ext4 enzo niet....

Of je Radio is niet goed of je hebt de verkeerde HSPL, gok ik.Seki schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:30:
Heb terug de [18April][cLK/MAGLDR][CWM]NDT MIUI GINGER/FROYO V6.2 Multilang[A2SD-D2EXT][Tytung r9] versie(deze startte zonder problemen op),daar ben ik tevreden over,buiten mijn probleem met de 3G natuurlijk.CRXed schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:18:
[...]
Of je Radio is niet goed of je hebt de verkeerde HSPL, gok ik.
Zal eens een andere Sim kaart vragen aan mijn Provider misschien(Proximus Belgie).
Toch raar he dat in Windows Mobile 6.5 geen 3G problemen heb,dan terug naar Android wel.Vind Android veel beter werken dan Windows Mobile....ook door de vele gratis Apps.
PS:zelfde radio 2.15.50.14 bij Android en WM...
Toch al bedankt.
wellicht kan iemand me hier (verder) mee helpen 
Wil deze rom installeren
[07 APR][RAM HD] imilka's Incredible Sense v1.1 [Inc S][A2SD][K:Raf1.9OC]
(http://forum.xda-develope...read.php?t=963521&page=86
Heb de volgende stappen gedaan:
- task29
- magldr1.13
- 130MB recovery/partitieflash (of hoe je dat ook noemt) (post828 van bovenstaande topic)
- Daarna via de MGLR -> AD Recovery de NAND geflasht wat prima gaat...daarna een reboot...en daarna een prachtig zwart scherm met groene HTC letters.....en dan niets
.. (al langer dan 30min gewacht...)
De sdcard als volgt ingedeeld (Met Mini Partition Wizard Home Edition)
- primary partition - FAT32 - 6,5GB
- primary partition - EXT3 - 1GB
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
(even bijlage voor de indeling SD card)

Wil deze rom installeren
[07 APR][RAM HD] imilka's Incredible Sense v1.1 [Inc S][A2SD][K:Raf1.9OC]
- task29
- magldr1.13
- 130MB recovery/partitieflash (of hoe je dat ook noemt) (post828 van bovenstaande topic)
- Daarna via de MGLR -> AD Recovery de NAND geflasht wat prima gaat...daarna een reboot...en daarna een prachtig zwart scherm met groene HTC letters.....en dan niets

wow, heb m'n htc zonder na te denken ff 1,5 uur in de zon laten liggen.
verbrandde mijn hand bijna.
setcpu zei 68 graden
setcpu zei 68 graden
[ Voor 0% gewijzigd door erik23 op 20-04-2011 16:15 . Reden: grammatica ]
Probleem: Mijn invoertaal is engels en ook onder het menu Language en Keyboard settings kan ik ook alleen uit engels kiezen. Opzich geen probleem maar bij het typen herkent ie alleen engelse woorden. Dus hoe moet ik de Nederlandse invoertaal toevoegen.....
Welke radio heb je geflashed?yonexfreak schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:26:
Wil deze rom installeren
\[07 APR][RAM HD] imilka's Incredible Sense v1.1 [Inc S][A2SD][K:Raf1.9OC]
- task29
- magldr1.13
- Daarna via de MGLR -> AD Recovery de NAND geflasht wat prima gaat...daarna een reboot...en daarna een prachtig zwart scherm met groene HTC letters.....en dan niets.. (al langer dan 30min gewacht...)
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangezien je "Language" en "Keyboard" schrijft, neem ik aan dat je een engelstalige rom hebt. Het zou kunnen zijn dat die rom niet multi-language is, waarbij er dus geen andere invoertalen geïnstalleerd zijn. Zonder te weten welke rom je gebruikt is er niks over te zeggen. Overigens is het wel het juiste menu om de taal in te stellen. Let op, je kan de taal van de rom instellen, los van de taal van de invoer (in het Nederlands aangegeven met "Tekstinstellingen").owman666 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:21:
Probleem: Mijn invoertaal is engels en ook onder het menu Language en Keyboard settings kan ik ook alleen uit engels kiezen. Opzich geen probleem maar bij het typen herkent ie alleen engelse woorden. Dus hoe moet ik de Nederlandse invoertaal toevoegen.....
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
2.15.50.14
kreeg net de tip dat het wellicht in de kernel zit die onderclocked is..daar ben ik nu even naar aan het kijken en ook niet succesvol pff..
heb nu een 2tal roms geflashed zonder probs (typhoon en hyperdroid)..maar om 1 of andere onbekende reden krijg ik het nu niet voor elkaar
Nouja het is te warm om er frusti van te worden

[ Voor 28% gewijzigd door yonexfreak op 20-04-2011 17:06 ]
Je kan ook multiling toetsenbord uit de market installeren, dan kan je zelf alle extra talen installeren die je wilt hebben, dit is een soort clone van het gingerbread kbowman666 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:21:
Ik zit met een nogal vervelend probleem. Ik krijg usb-massa opslag niet meer werkend in win7 terwijl de telefoon in android zit.. Als ik in CWM zit doet hij het probleemloos, wat kan ik hier aan doen?
Path-change en drivers verwijderen hielp al. Desalniettemin raar. begrijpelijk, cwm mass-stg hogged id van mn android.
Path-change en drivers verwijderen hielp al. Desalniettemin raar. begrijpelijk, cwm mass-stg hogged id van mn android.
[ Voor 24% gewijzigd door MJ85 op 20-04-2011 19:42 ]
.
En hij bleef werken?erik23 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:14:
wow, heb m'n htc zonder na te denken ff 1,5 uur in de zon laten liggen.
setcpu zei 68 graden
Maar goed dat het geen iPhone is
http://webwereld.nl/nieuw...-last-van-zonnesteek.html
Geweldig!CRXed schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:15:
[...]
En hij bleef werken?
Maar goed dat het geen iPhone is![]()
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Thanx Prullenman. Het werkt perfect. Ik ben overigens overgeschakeld naar de "clean android ultimate 2.2.1" versie overgeschakeld omdat sommige applicaties als Navigon niet werken onder 2.3
ja gewoon kunnen gebruiken.CRXed schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:15:
[...]
En hij bleef werken?
Maar goed dat het geen iPhone is![]()
ik heb hem uitgezet en heb hem in m'n broekzak meegenomen(heet)
en thuis even de batterij er uit gehaald.
en heb er verder geen last van oid
als voorbeeld van de stabiliteit van mijn temp sensor, hij is nu uit mijn zak(voelt gewoon aan) 36graden
Bedankt heb nu [12 JAN] prj Clean Desire v0.3.2 [Kernel: prj v0.4] draaien perfect !!Ruffzz schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:12:
[...]
Alles op een rijtje
Maar heb het idee dat mijn batterij niet zo lang mee gaat...
Heb alleen GSM en wifi gebruik ik wel regelmatig ik speel ook wel aardig ermee hihi
maar hoe lang doen jullie met een lading en bij welk gebruik ik gok dat mijne regelmatig gebruik is??
weet iemand hier of er al een werkende navigon versie is die op gingerbread draaid (out of the box zeg maar)
De laatste keer dat ik gingerbread draaide was er wel een of andere fix voor maar dat werkte niet voor mij
heb al op dit forum lopen zoeken en op xda via google maar kan er nog niks zinnigs over vinden
wil hem gaan draaien op ,BOYPPC-SHIFTPDA GINGER Sense.s
De laatste keer dat ik gingerbread draaide was er wel een of andere fix voor maar dat werkte niet voor mij
heb al op dit forum lopen zoeken en op xda via google maar kan er nog niks zinnigs over vinden
p.s. dit is mijn eerste android phone!!!
heb hem goedkoop 2e hands op de kop kunnen tikken en gelijk android erop gezet!!
ik heb nu dus een "Desire HD"voor een prikkie !!
alleen geen 720p video recording en maar een 5mp camera i.p.v. 8mp maarrehhh BOEIE!!
4,3" scherm
heb hem goedkoop 2e hands op de kop kunnen tikken en gelijk android erop gezet!!
ik heb nu dus een "Desire HD"voor een prikkie !!
alleen geen 720p video recording en maar een 5mp camera i.p.v. 8mp maarrehhh BOEIE!!
4,3" scherm
Same here, maar ik heb een dual boot met WP7 en android en in windows phone 7 kun je dus wel 720p opnemen.gram501 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 18:19:
4,3" scherm
Alleen denk ik dat mijn android die op een class 2 kaartje staat niet al te snel is
Al moet ik zeggen dat angry birds wel normaal werkt
Ik heb de nieuwste build van de TyphooN CyanogenMod 7 op mijn HD2 gezet, maar ik kan voor geen mogelijkheid mijn contacten op mijn HD2 zien!?
Ik flash al heel lang, maar dit problee heb ik nog nooit gehad!
Ik was gewend dat ik de optie had om de SIM Contacten zichtbaar kon maken, maar die optie heb ik niet.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Betreft onderstaande ROM:
[23.APR.2011][cLK/MAGLDR]TyphooN CyanogenMod 7 Nightly v3.1.0[2.3.3][A2SD][tytung r9]
Ik was gewend dat ik de optie had om de SIM Contacten zichtbaar kon maken, maar die optie heb ik niet.
[23.APR.2011][cLK/MAGLDR]TyphooN CyanogenMod 7 Nightly v3.1.0[2.3.3][A2SD][tytung r9]
we hebben trouwens in enkele sd builds geloof ik al wel 720p
maar dat is meer proof of concept dan echt handig
maar dat is meer proof of concept dan echt handig
Gister ook die nieuwe geinstalleerd, geen problemen mee.Vjenne-ICT schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:23:
Ik heb de nieuwste build van de TyphooN CyanogenMod 7 op mijn HD2 gezet, maar ik kan voor geen mogelijkheid mijn contacten op mijn HD2 zien!?
Maar heb je je contacten niet als backup bij GMAIL?
Ik heb daar al mn contacten staan. Zo raak ik ze nooit meer kwijt en Android sync'ed vanzelf mn contacts weer.
We are all accidents waiting to happen
Verwijderd
Om de EXT3-partitie te kunnen gebruiken, moet je deze helemaal vooraan zetten. Dus eerst de EXT3 en dan de FAT32 (in je screenshot dus precies andersom!)yonexfreak schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:26:
Wil deze rom installeren
\[07 APR][RAM HD] imilka's Incredible Sense v1.1 [Inc S][A2SD][K:Raf1.9OC]
- task29
- magldr1.13
- Daarna via de MGLR -> AD Recovery de NAND geflasht wat prima gaat...daarna een reboot...en daarna een prachtig zwart scherm met groene HTC letters.....en dan niets.. (al langer dan 30min gewacht...)
Nee, maar doe ik de simkaart in een andere tel dan zie ik al mijn contacten wel.RA7 schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:05:
[...]
Gister ook die nieuwe geinstalleerd, geen problemen mee.
Maar heb je je contacten niet als backup bij GMAIL?
Ik heb daar al mn contacten staan. Zo raak ik ze nooit meer kwijt en Android sync'ed vanzelf mn contacts weer.
Ik snap er geen drol van! Iemand een idee wat ik fout doe?
Ik heb echt alles geprobeert om dit te laten werken (Zonder te betalen natuurlijk). En uitijndelijk is het me dus gelukt maar dat was niet makkelijk. Er staan een hele hoop tutorials over hoe je het moet doen maar dat werkt natuurlijk alleen op Android 2.2.1 of lager. Anyway ik had die "TyphooN CyanogenMod 7" 2.3.3 NAND erop staan en toen wou het dus niet. Ik heb toen een Android 2.2.1 variant op mijn telefoon gezer met ClockWorkMod Recovery en alleen "fix permissions gedaan" toen de tutorial gevolged. En helemaal geupdate tot versie 3.5.4 en vervolgens die Android 2.3.3 er weer overheen gezet met CWM En weer alleen "fix permission" gedaan. Ik behield toen al mijn apps etc en toen dacht ie dat ie legit was. Echter ging het wel de eerste keer bij mij fout dus heb ik het nog een keer gedaan en ik weet niet hoe. maar hij werkt iig wel. (nu iig nog wel)indofk schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 11:32:
weet iemand hier of er al een werkende navigon versie is die op gingerbread draaid (out of the box zeg maar)
PS. Ik had ook Titanium backup pro gebruikt voor de zekerheid..... en het belangrijkste is dat je de CMW niet moet vervangen maar alleen de Android versie. Als je me n Direct Message stuurt met je mail adress ofzo, zal ik je die 2.6.1 en die 3.5.0 APK's wel ff mailen
[ Voor 6% gewijzigd door owman666 op 25-04-2011 12:20 ]
Probeer dit eens: ga naar contacten, open dan het optie menu (`windows knop`), tik op importeren/exporteren en vervolgens op importeren van SIM-kaart.Vjenne-ICT schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:23:
Ja, dat had ik reeds gedaan.adwtje schreef op maandag 25 april 2011 @ 17:47:
[...]
Probeer dit eens: ga naar contacten, open dan het optie menu (`windows knop`), tik op importeren/exporteren en vervolgens op importeren van SIM-kaart.
Nog andere bruikbare tips?
Toch bedankt voor de tip!
Ik had laatst het probleem dat het toestel vast liep bij telefoon gesprekken...
Dit na heel veel flashen van ROMS
Heb toen task29 uitgevoerd (formatteert je Rom geheugen van je telefoon)
En heb toen PRJ 0.2 geinstalleerd (is Froyo 2.2 rom)
omdat deze als terugval rom wordt aangeprezen op XDA en hier hebben mede-tweakers er ook goede ervaringen mee dus bij deze aan alle mensen die android op de HD2 willen mijn advies:
PRJ v0.2
alles werkt en geen gekke dingen ofzo 't is gewoon alsof er nooit iets anders op heeft gestaan zo goed werkt het
Dit na heel veel flashen van ROMS
Heb toen task29 uitgevoerd (formatteert je Rom geheugen van je telefoon)
En heb toen PRJ 0.2 geinstalleerd (is Froyo 2.2 rom)
omdat deze als terugval rom wordt aangeprezen op XDA en hier hebben mede-tweakers er ook goede ervaringen mee dus bij deze aan alle mensen die android op de HD2 willen mijn advies:
PRJ v0.2
alles werkt en geen gekke dingen ofzo 't is gewoon alsof er nooit iets anders op heeft gestaan zo goed werkt het
Denk dat je toch bij de ROM-maker moet zijn, klinkt als een bug!Vjenne-ICT schreef op maandag 25 april 2011 @ 19:17:
[...]
Ja, dat had ik reeds gedaan.
Nog andere bruikbare tips?
Toch bedankt voor de tip!
En sync dan je contacten met Gmail, contacten alleen op je SIM bewaren is zo ouderwets
Ik heb gisteren de ROMhttp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=931126 (skink 1.4) geïnstalleerd. Op zich ben echt wel tevreden, ik heb allen twee vragen waar jullie de oplossing vast wel van kennen.
1 kan ik mijn accu ooit nog opladen als die helemaal leeg raakt?
2 heb de installatie instructies letterlijk gevolgd op de website, incl het maken van de 1024 MB partitie op de geheugen. Echter als ik in mijn menu kijk in de telefoon, zie ik dat er maar 120 MB beschikbaar is voor programma's. Wat heb dan waarschijnlijk verkeerd gedaan?
2.1 heeft /weet iemand ook de tweak dat je meer dan vier vensters tegelijkertijd open kan hebben in de web browser
2 heb de installatie instructies letterlijk gevolgd op de website, incl het maken van de 1024 MB partitie op de geheugen. Echter als ik in mijn menu kijk in de telefoon, zie ik dat er maar 120 MB beschikbaar is voor programma's. Wat heb dan waarschijnlijk verkeerd gedaan?
2.1 heeft /weet iemand ook de tweak dat je meer dan vier vensters tegelijkertijd open kan hebben in de web browser
[ Voor 9% gewijzigd door hugoxboss69 op 26-04-2011 08:50 ]
Lekker snel, dacht et wel
Vraag 1, ja, dat kan zeker. Hoef je je geen zorgen over te maken.hugoxboss69 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:36:
Ik heb gisteren de ROMhttp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=931126 (skink 1.4) geïnstalleerd. Op zich ben echt wel tevreden, ik heb allen twee vragen waar jullie de oplossing vast wel van kennen.
Vraag 2, hij geeft dat idd aan, heb ik ook op mijn android.
Maar je moet maar is een groot spel installeren als angry birds en je zult zien dat je dan nog steeds 120 mb over hebt (of 118 ofzo)
Gebruik Titanium Backup eens, die geeft die grote partitie wel aan als het goed is.hugoxboss69 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:36:
Ik heb gisteren de ROMhttp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=931126
Brobeer een browser als Firefox of Opera, die ondersteunen tabs.hugoxboss69 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:36:
Ik had eigenlijk de hoop dat iemand hiervoor een tweakMuurtegel schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:39:
[...]
Brobeer een browser als Firefox of Opera, die ondersteunen tabs.
Bedankt voor je snelle reactie, maar aan je antwoord kan ik lezen dat ik mijn vraag niet duidelijk genoeg gesteld heb. De vraag is, als mijn telefoon, incl maldgr 1.13 en android, helemaal leeg raken. Dan kan ik de stekker van mijn oplader wel in de telefoon doen, maar dan laad de accu toch niet?maximus1 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:25:
[...]
Vraag 1, ja, dat kan zeker. Hoef je je geen zorgen over te maken.
Ik durf het nog niet te testen, zou wel lastig zijn als die niet meer aanging. Ik heb nl geen losse bureau lader voor de accu.
Dat klopt, bedankt voor de tip, ik kan idd zien dat ik 959 MB geheugen heb onder a2sdCRXed schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:05:
[...]
Gebruik Titanium Backup eens, die geeft die grote partitie wel aan als het goed is.
[ Voor 5% gewijzigd door hugoxboss69 op 26-04-2011 14:18 ]
Mijn 3G probleem(dat de 3G verbinding niet meer wil opstarten na een tijdje;moet ik Vliegmodus gebruiken,daarna werkt het weer)wil maar niet opgelost geraken.
Heb nu al misschien 10 of 15 verschillende Builds getest,zonder goed resultaat.Alleen als ik terug ging naar Windows Mobile 6.5 werkte het wel goed.Maar wil toch zeker bij Android blijven....
Toch iemand de juiste oplossing ???
Thx seki
Heb nu al misschien 10 of 15 verschillende Builds getest,zonder goed resultaat.Alleen als ik terug ging naar Windows Mobile 6.5 werkte het wel goed.Maar wil toch zeker bij Android blijven....
Thx seki
Heb je bij alle builds die je getest hebt, dit vanuit een helemaal clean install gedaan. (dus geen titanium backup, geen instellingen backup bij google, geen data partitie intern of ext behouden etc)Seki schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 20:09:
Mijn 3G probleem(dat de 3G verbinding niet meer wil opstarten na een tijdje;moet ik Vliegmodus gebruiken,daarna werkt het weer)wil maar niet opgelost geraken.
Thx seki
Ik heb dit slecht enkele keren gehad, en het schijnt nu alleen een probleem bij CLK/ppp builds te zijn MAGLDR met rmnet zou dit probleem niet moeten hebben.
Welke provider heb je, heb je de data drops op alle locaties waar je bent, of alleen bv thuis, werk, onderweg etc.
Dus een volledige clean install gedaan,de ppp builds heb ik ook al veranderd naar rmnet maar dit mocht niet helpen.Prulleman schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:07:
[...]
Heb je bij alle builds die je getest hebt, dit vanuit een helemaal clean install gedaan. (dus geen titanium backup, geen instellingen backup bij google, geen data partitie intern of ext behouden etc)
Ik heb dit slecht enkele keren gehad, en het schijnt nu alleen een probleem bij CLK/ppp builds te zijn MAGLDR met rmnet zou dit probleem niet moeten hebben.
Welke provider heb je, heb je de data drops op alle locaties waar je bent, of alleen bv thuis, werk, onderweg etc.
Heb de Belgische provider Proximus.Maar ja bij WM 6.5 werkt dit wel zonder probleem.
Dit is eigenlijk mijn enig probleem nog met Android,maar wel een beetje lastig toch.
Alvast bedankt
Wie kan mij vertellen wat een "kernel" precies is (heb wel een vermoeden)
en kan ik dat los van een rom installeren.
Zo ja welke kunnen jullie mij dan advieseren?
Ik draai ROM PRJ v 0.2 als mijn dagelijkse rom (erg tevreden)

Zo ja welke kunnen jullie mij dan advieseren?

Als je gewoon tevreden bent, zou ik niet teveel met 'n kernel gaan kloten. Waarom toch moeilijk doen als 't allemaal goed is?gram501 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:29:
Wie kan mij vertellen wat een "kernel" precies is (heb wel een vermoeden)![]()
Zo ja welke kunnen jullie mij dan advieseren?![]()
Hij gaat altijd weer aan. Als de accu leeg is, kan je met de oplader eraan, de foon aanzetten en dan begint ie meteen te laden. De telefoon detecteert of er een lader wordt aangesloten en gaat dan vanzelf aan om te laden.hugoxboss69 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:15:
[...]De vraag is, als mijn telefoon, incl maldgr 1.13 en android, helemaal leeg raken. Dan kan ik de stekker van mijn oplader wel in de telefoon doen, maar dan laad de accu toch niet?
Ik durf het nog niet te testen, zou wel lastig zijn als die niet meer aanging. Ik heb nl geen losse bureau lader voor de accu.
Dat is een pak van mijn hart. Dan durf ik android veel beter te gebruiken. Ik heb wel na 1 dag de accu echt leeg.CRXed schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:51:
[...]
Hij gaat altijd weer aan. Als de accu leeg is, kan je met de oplader eraan, de foon aanzetten en dan begint ie meteen te laden. De telefoon detecteert of er een lader wordt aangesloten en gaat dan vanzelf aan om te laden.
Nou bel ik niet heel veel... Ik had begrep dan Skink 1.4 best wel een beetje zuinig was met prik.
Nu heb ik geprobeerd met de internet legende van de Wipe Battery stats dit nog wat op te vijzelen, echter zonder merkbaar succes. ( actie zoals ik hem gedaan heb -->opladen totdat de telefoon groen licht geeft, uitschakelen, power knop vast houden, in maldgr hoofdstuk 10 recovery, dan nog iets, en dan wipe batery stats, reboot, inschakelen)
vervolgens gaat ie niet verder meet laden. Helaas kan ik nog niet direct het progsel vinden voor het in beeld brengen van het voltage van de accu.
Even voor de goede orde: je hebt dus ROMS voor SD of voor NAND maar niet voor allebei? Ik wil het liefst eens een ROM uitproberen op de SD-card alvorens ik met mijn telefoon ga knoeien. Maar dan wel eentje die ik eventueel ook op NAND kan installeren.
Dit topic doorlezende en wat op het internet rondlezend spreken me NexusHD2-Gingerbread V2.6 en MIUI Gingerbread me wel aan en ook over PRJ 0.2 lees ik goede verhalen maar ik heb geen idee waar nu te beginnen nu. Want dit zijn allemaal NAND-roms volgens mij
Dit topic doorlezende en wat op het internet rondlezend spreken me NexusHD2-Gingerbread V2.6 en MIUI Gingerbread me wel aan en ook over PRJ 0.2 lees ik goede verhalen maar ik heb geen idee waar nu te beginnen nu. Want dit zijn allemaal NAND-roms volgens mij
(FEB 11)[SD]MCCM DS V4.0(FroyoStone Sense)[kernel hastarin r8.5.3]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=950035
loopt zonder problemen, al bijna twee maanden; gewoon lekker simpel van de sd kaart.
loopt zonder problemen, al bijna twee maanden; gewoon lekker simpel van de sd kaart.
Tnx! Ik zal die even bekijken.
De AmeriCanAndroid AOSP HD2 GB233 CM7 schijnt ook wel stabiel te zijn. Dan heb ik wel Gingerbread
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=957652
Nog eens even bekijken dus
De AmeriCanAndroid AOSP HD2 GB233 CM7 schijnt ook wel stabiel te zijn. Dan heb ik wel Gingerbread
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=957652
Nog eens even bekijken dus
Ik draai zelf NexusHD2, zoveel mogelijk de stock ROM en die werkt perfectD-e-n schreef op woensdag 27 april 2011 @ 23:58:
Even voor de goede orde: je hebt dus ROMS voor SD of voor NAND maar niet voor allebei? Ik wil het liefst eens een ROM uitproberen op de SD-card alvorens ik met mijn telefoon ga knoeien. Maar dan wel eentje die ik eventueel ook op NAND kan installeren.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dat is deze?Phyxion schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:21:
[...]
Ik draai zelf NexusHD2, zoveel mogelijk de stock ROM en die werkt perfect
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=793924
Heb een nieuwe Sim kaart,maar het probleem is nog altijd niet opgelost....Seki schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:13:
[...]
Dus een volledige clean install gedaan,de ppp builds heb ik ook al veranderd naar rmnet maar dit mocht niet helpen.
Heb de Belgische provider Proximus.Maar ja bij WM 6.5 werkt dit wel zonder probleem.
Dit is eigenlijk mijn enig probleem nog met Android,maar wel een beetje lastig toch.
Alvast bedankt
Probeer eens radio 2.12 ofzoSeki schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:24:
[...]
Heb een nieuwe Sim kaart,maar het probleem is nog altijd niet opgelost....
hoop dat iemand me kan helpen. Ik probeer [25 APR][GRI40] imilka's Gingerbread Sense v0.5 [Des HD][Sense 2.1][K:raf1.9] te installeren.
Ik heb de 130mod CWR gedaan.
Ik heb partition wizard home eerst een ext3 partitie aangemaakt 1024mb primary en vervolgens de rest van de SD card een fat32 logical partitie.
Maar hoe krijg ik nu de zip op de SD-card zodat ik deze kan flashen? Windows herkend de SD-kaart niet meer, dus copieren lukt niet. En vanuit CWR mounten herkend windows de kaart ook niet.
Wat zie ik nu over het hoofd?
Ik heb partition wizard home eerst een ext3 partitie aangemaakt 1024mb primary en vervolgens de rest van de SD card een fat32 logical partitie.
Maar hoe krijg ik nu de zip op de SD-card zodat ik deze kan flashen? Windows herkend de SD-kaart niet meer, dus copieren lukt niet. En vanuit CWR mounten herkend windows de kaart ook niet.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Beide partities moeten sowieso primary zijn en niet 1 logical. Ik weet niet of je dat nog voor elkaar kunt krijgen? Wel vreemd dat Windows de SD niet meer herkend.Xanion schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 23:12:
hoop dat iemand me kan helpen. Ik probeer \[25 APR][GRI40] imilka's Gingerbread Sense v0.5 [Des HD][Sense 2.1][K:raf1.9] te installeren.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Welke programma's zijn er allemaal om Android automatisch te laten starten? Ik heb er twee (Rundroid en GenY Dualboot) geprobeerd maar die krijg ik beiden niet geïnstalleerd in WM 6.5. Ik krijg een foutmelding
Ah! Die foutmelding! Dan moet je dit-en-dat-en-zus doen!D-e-n schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 01:44:
Welke programma's zijn er allemaal om Android automatisch te laten starten? Ik heb er twee (Rundroid en GenY Dualboot) geprobeerd maar die krijg ik beiden niet geïnstalleerd in WM 6.5. Ik krijg een foutmelding
Even dus die foutmelding posten kan geen kwaad?
Ik heb een vraag: Als ik dmv CMW mijn huidige rom overschijf. Blijven dan mijn custom VDD_Levels ook bewaart?
"installatie is mislukt" staat erXaero schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 08:36:
[...]
Ah! Die foutmelding! Dan moet je dit-en-dat-en-zus doen!.
Even dus die foutmelding posten kan geen kwaad?
Edit:
Ik had te weinig geheugenruimte over

Enfin, bootloaden lukt maar m'n Vodafone-instellingen willen nog niet.
[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 30-04-2011 12:54 ]
Verwijderd
Ik heb al een poosje een 16 GB kaartje in gebruik en wil overstappen naar een 32 GB. Alleen heb ik de handige extra partitie voor android op m'n 16 GB. En natuurlijk daarin geinstaleerde app's. Hoe kan ik de inhoud van deze partitie ook naar de 32 GB kopieren zonder van scrats af aan te moeten beginnen???
Ik zou opletten met een 32 GB kaart,heb zo een gehad van New Class 10 Micro SD SDHC TF MEMORY CARD 32GB van Memorette.Ik kon geen Ext 3 of 4 partitie maken,deze ondersteund dit niet.Het is wel een onbekend merk maar heb nagelezen dat andere bekende merken hier ook problemen mee hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:37:
Ik heb al een poosje een 16 GB kaartje in gebruik en wil overstappen naar een 32 GB. Alleen heb ik de handige extra partitie voor android op m'n 16 GB. En natuurlijk daarin geinstaleerde app's. Hoe kan ik de inhoud van deze partitie ook naar de 32 GB kopieren zonder van scrats af aan te moeten beginnen???
Laat maar iets weten.
Grtz Seki
of je checkt de eerste post....D-e-n schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 01:44:
jaSeki schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 11:12:
[...]
Kunt ge terug naar een vorige radio,zonder gegevens verlies ???
Ik heb sinds kort ook android op m`n hd2 en het is echt top, behalve 1 ding.
Namelijk de tijd, die loopt altijd verkeerd. Als ik hem via de server de tijd laat pakken is hij verkeerd, als ik hem zelf instel zit hij al zeer gauw alweer 1,5 uur ernaast. Iemand ervaring ?
(RAFDROID / SD 4.2)
Dit lijkt me trouwens wel een van de betere, want ik heb verschijdene geprobeerd maar dan bootte android niet, heel langzaam, werkte de android market niet etc.. Naja
Namelijk de tijd, die loopt altijd verkeerd. Als ik hem via de server de tijd laat pakken is hij verkeerd, als ik hem zelf instel zit hij al zeer gauw alweer 1,5 uur ernaast. Iemand ervaring ?
(RAFDROID / SD 4.2)
Dit lijkt me trouwens wel een van de betere, want ik heb verschijdene geprobeerd maar dan bootte android niet, heel langzaam, werkte de android market niet etc.. Naja
Heb de radio terug gezet naar 2.14.50.04,dus ff een dagje uitproberen....ik hoop op beterschap,alvast bedankt voor de tips...
Grtz Seki
Dat was het inderdaad. ZIP geinstalleerd. Mooie snelle Sense Rom trouwens.Smarron schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 01:31:
[...]
Beide partities moeten sowieso primary zijn en niet 1 logical. Ik weet niet of je dat nog voor elkaar kunt krijgen? Wel vreemd dat Windows de SD niet meer herkend.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
De radio terug zetten naar 2.14.50.04 heeft niet geholpen,zal hem maar terug zetten naar de laatste versie....Seki schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 21:05:
[...]
Heb de radio terug gezet naar 2.14.50.04,dus ff een dagje uitproberen....ik hoop op beterschap,alvast bedankt voor de tips...
Grtz Seki
Welke provider? Alles loopt vlot zo te zien maar ik krijg mijn internet maar niet aan de praat op mijn Vodafone-abbo. En dat lukte met die NexusHD2 SD-rom dus ook al niet.hansie18 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 05:18:
(FEB 11)[SD]MCCM DS V4.0(FroyoStone Sense)[kernel hastarin r8.5.3]
Sorry, kennelijk overheen gelezen.
Heb je de instellingen goed staan bij je APN settings?D-e-n schreef op maandag 02 mei 2011 @ 01:01:
[...]
Welke provider? Alles loopt vlot zo te zien maar ik krijg mijn internet maar niet aan de praat op mijn Vodafone-abbo. En dat lukte met die NexusHD2 SD-rom dus ook al niet.
Dit zijn mijn settings die ik altijd terugzet met de APN Backup and Restore app.
code:
1
| <apn name="Vodafone NL" numeric="20404" mcc="204" mnc="04" apn="live.vodafone.com" user="vodafone" server="" password="vodafone" proxy="" port="" mmsproxy="192.168.251.150" mmsport="8799" mmsprotocol="null" mmsc="http://mmsc.mms.vodafone.nl" type="default" /> |
code:
1
| <apn name="Vodafone MMS" numeric="20404" mcc="204" mnc="04" apn="live.vodafone.com" user="vodafone" server="" password="vodafone" proxy="" port="" mmsproxy="192.168.251.150" mmsport="8799" mmsprotocol="null" mmsc="http://mmsc.mms.vodafone.nl" type="*" /> |
Tnx. Die APN-app had ik idd al gevonden. Bij het backuppen en terugzetten heeft die er volgens mij ook wat verkeerde naamproviders uitgegooid (ik zag iets van "China" voorbij komen) en nu doet het internet het in ieder geval! Lekker eens op de markt rondneuzen zoCRXed schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:34:
[...]
Heb je de instellingen goed staan bij je APN settings?
Dit zijn mijn settings die ik altijd terugzet met de APN Backup and Restore app.
[ Voor 34% gewijzigd door D-e-n op 02-05-2011 13:01 ]
Nee.owman666 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 10:00:
Ik heb een vraag: Als ik dmv CMW mijn huidige rom overschijf. Blijven dan mijn custom VDD_Levels ook bewaart?
die vvd_levels staan op de system partitie die bij een update va nde rom via cmw wordt geformatteerd.
En bij opnieuw opstarten zijn alle instellingen dus weer verdwenen en kan ik weer opnieuw beginnen. En vervolgens zit die vast.CRXed schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:34:
[...]
Heb je de instellingen goed staan bij je APN settings?
Is er al een nieuwe cyanogenmod 7 uit voor de htc hd 2?
Heb de volgende problemen:
Maar altijd nog beter dan windows mobile- GPS is traag en valt soms uit, verbinden duurt lang.
- Internet valt soms uit en gaat pas weer aan na reboot telefoon.
- Opeens blokkeren van simkaart (moet dan pincode opnieuw invullen).
- Telefoon loopt vast en reboot vanzelf.
Welke versie heb je nu dan? 3.1.3 is de laatste..D467 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:48:
Is er al een nieuwe cyanogenmod 7 uit voor de htc hd 2?
[...]
Maar altijd nog beter dan windows mobile
Heb je die patch trouwens gebruikt voor GPS? En GPS/internet klinkt meer als een verkeerde radio versie.. Welke heb je nu ?
Ik moet zeggen dat ik met de Typhoon Cyangogenmod nergens problemen mee heb.. En kan me dan ook helemaal neit vinden in jou problemen
[ Voor 23% gewijzigd door Xaero op 02-05-2011 23:51 ]
Heeft iemand dit probleem al tot een goed einde weten te brengen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=748980
Edit: overschrijven van het bestand lukt. Nu eens kijken of het werkt en blijft werken........
Edit deel 2:
Niet dus! Heel even heb ik internet. Daarna crasht "com.android.settings" weer
Als iemand nog een SD-build weet die met Vodafone werkt hou ik me aanbevolen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=748980
Edit: overschrijven van het bestand lukt. Nu eens kijken of het werkt en blijft werken........
Edit deel 2:
Niet dus! Heel even heb ik internet. Daarna crasht "com.android.settings" weer
Als iemand nog een SD-build weet die met Vodafone werkt hou ik me aanbevolen.
[ Voor 77% gewijzigd door D-e-n op 03-05-2011 00:25 ]
Ik heb nu voor de gps, netherlands.zip gedownload maar ik kom niet verder dan stap 5:Xaero schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:49:
[...]
Welke versie heb je nu dan? 3.1.3 is de laatste..
Heb je die patch trouwens gebruikt voor GPS? En GPS/internet klinkt meer als een verkeerde radio versie.. Welke heb je nu ?.
Ik moet zeggen dat ik met de Typhoon Cyangogenmod nergens problemen mee heb.. En kan me dan ook helemaal neit vinden in jou problemen. Misschien eens een verse install proberen? Dus met task29?
Ook heb ik de nieuwe Cyangogenmod gevonden waar de gps fix al in verwerkt zit alleen zie nergens een download of hoe ik het moet updaten?5) Reboot your phone into CWR.
https://github.com/CyanogenMod/
[ Voor 11% gewijzigd door D467 op 03-05-2011 00:27 ]
Sinds een tijdje heb ik problemen met de mail applicatie en gisteren kwam ik er achter dat ik ook het probleem heb bij het openen van mijn contactenlijst.
Wanneer ik mijn email wil openen via de app krijg ik de foutmelding 'De applicatie Mail (proces com.htc.android.mail) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw' .
Bij het openen van 'contacten' krijg ik na enige tijd hetzelfde probleem.
Wat kan ik hier aan doen, ik heb al in dit topic gezocht maar niets kunnen vinden. Mocht ik niet goed genoeg gezocht hebben en is dit al behandeld dan mijn excuses.
Is het updaten naar een andere Android versie een eenvoudige oplossing? (met deze versie werkt de camera nog niet, en updaten is niet verkeerd
)
Software info:
Android 2.2
Mdeejay FroYo HD
Kernel 2.6.32.15r7.6 oct 18 2010
Wanneer ik mijn email wil openen via de app krijg ik de foutmelding 'De applicatie Mail (proces com.htc.android.mail) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw' .
Wat kan ik hier aan doen, ik heb al in dit topic gezocht maar niets kunnen vinden. Mocht ik niet goed genoeg gezocht hebben en is dit al behandeld dan mijn excuses.
Is het updaten naar een andere Android versie een eenvoudige oplossing? (met deze versie werkt de camera nog niet, en updaten is niet verkeerd
Software info:
Android 2.2
Mdeejay FroYo HD
Reboot into CWR betekent gewoon dat je je teleofon uit moet zetten, moet opstarten in magldr, en dan naar ´AD Recovery´ moet gaan, zodat je in Clockworkmod komtD467 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:03:
[...]
Ik heb nu voor de gps, netherlands.zip gedownload maar ik kom niet verder dan stap 5:
[...]
Ook heb ik de nieuwe Cyangogenmod gevonden waar de gps fix al in verwerkt zit alleen zie nergens een download of hoe ik het moet updaten?
https://github.com/CyanogenMod/
ja, updaten is een eenvoudige oplossing en lijkt me inderdaad niet verkeerd.... okt 2010 stond android op de HD2 echt nog in de kinderschoenen. Lees het topic eens door zou ik zeggen (SD builds worden lang niet zo actief onderhouden als NAND builds)Novadecasa schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:36:
Sinds een tijdje heb ik problemen met de mail applicatie en gisteren kwam ik er achter dat ik ook het probleem heb bij het openen van mijn contactenlijst.
Is het updaten naar een andere Android versie een eenvoudige oplossing? (met deze versie werkt de camera nog niet, en updaten is niet verkeerd)
Software info:
Android 2.2
Mdeejay FroYo HD
Hoeveel mensen hier hebben de Vodafone-HD2-Android combinatie eigenlijk? Ik word er namelijk helemaal gek van. Ook met de SD-versie van Core droid krijg ik maar geen internet. Alles staat keurig ingesteld volgens de instellingen die je hier en elders op het internet tegenkomt maar het wil maar niet lukken.
Met WinMo had ik overigens zelden internetproblemen
Met WinMo had ik overigens zelden internetproblemen
Dit topic is gesloten.