Belastingaangifte 2010 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
en het mag niet zomaar elke studie zijn.
ThomasB schreef op maandag 10 januari 2011 @ 02:37:
Ik ben een student met inkomsten van freelance statistisch werk voor een enkele Canadese opdrachtgever, en inkomsten (royalties) van een Amerikaanse uitgever. Ik neem aan dat ik die beide gewoon op kan tellen en als inkomsten uit overige werkzaamheden kan rekenen? Of moet ik toch maar eens bij een fiscalist langs? :P

Verder ga ik eens opzoeken of ik studiekosten af kan trekken.
Op de site van de belastingdienst staat er met 1 klik ook alles over de studiekosten. :)

[ Voor 89% gewijzigd door TheJason op 11-01-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

MegaTronics schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:04:
De belastingdienst geeft rente over het uitgekeerde bedrag.
Inderdaad, en die is hoger dan de belachelijke spaarrentes die je krijgt op spaarrekeningen. Sowieso kun je wanneer je de hypotheekrente aftrek/VT niet direct nodig hebt deze beter 1x per jaar uit laten betalen. Je hebt dan een leuk potje aan het einde van het jaar, je loopt minder risico aan het eind van het jaar terug te moeten betalen (stel dat de berekening niet helemaal klopt), je hoeft niet iedere keer je VT aan te passen (als je wisselt van werkgever of iets anders wijzigt moet je je VT aanpassen) en (niet geheel onbelangrijk!) je weet dat je ook nog rond kunt komen als de regering besluit het mes te zetten in de hypotheek rente aftrek.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics