Idd. Ik heb inmiddels bij enkele webshops die vraag neer gelegd met ook de info van Sigma in de hand. Hopelijk kan, met wat medewerking van TNT, morgen dan nog een goed werkende lens bij me thuis liggen voor we op vakantie gaan en stuur ik die 18-125 terug naar de webshop.
Wel sneu voor de beste meneer van Nebo, die me ontzettend goed te woord gestaan heeft over de vertraging van TNT. Maar zaken zijn zaken

.
Afhankelijk van welke beschikbaar zijn en compatible wordt het dan een 17-70 of 18-250. I know, een groot verschil maar de 17-70 ken ik van Pentax en zal ik in 75% van de gevallen mee uit de voeten kunnen. De 18-250 zal meer van m'n situaties kunnen afdekken maar voor de 17-70 valt ook zeker dus wat te zeggen.
En tsja, als het niet meer gaat lukken, dan zal ik dus op vakantie moeten met de kitlens.
Jammer dat er in Almere zo weinig goede fotowinkels zijn en de meest bekende hier is erg Canon en Nikon-minded qua objectieven aanbod en wat ze op voorraad hebben.
Edit:
Nice! Contact gehad met Nebo en ze hebben nog een 18-250 op voorraad liggen en die is zeker a55-compatible

. Keeping fingers crossed vwb TNT
[
Voor 19% gewijzigd door
eymey op 24-06-2011 11:06
]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.