Het grote Sony dSLR- en objectieventopic v2011 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste
Acties:
  • 101.092 views

Onderwerpen

Alle 115 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 19:08
pascoa341 schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:30:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben zelf geen fotograaf, maar wil mijn vader een nieuwe lens cadeau doen voor zijn Alpha A33. Hij is ook geen echte fotograaf en gebruikt de camera met name voor kleinkinderenkiekjes, maar vind de standaard zoomlens wat kort. Hij wil het liefst iets van 18-100. Ik heb gekeken in de opening post en wat rondgespeurd op internet en ik ben toch wel geschrokken van de nieuwprijzen van lenzen. Een tweedehands lens lijkt me dan toch handiger. Echter ik kan niet echt vinden in welke mate autofocus etc. ook werkt met de A33 bij oudere lenzen. Is dit een probleem, of niet? Ook vraag ik me af wat een redelijke lens is in de 18-100 (ongeveer) categorie? Ik denk dat ik maximaal iets van 250-300 euro wil besteedden. Zou je hier wat voor kunnen krijgen? Beetje een noob vraag, maar dat ben ik dan ook!
Dan zou ik je de Sony 16-105mm willen adviseren. Is tweedehands te krijgen voor ongeveer 300-350 euro en is volledige compatibel met de Sony A33. Goede kwaliteit, dat ook nog betaalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
De 16-105 is inderdaad 1 van de betere lenzen die je voor die prijs kunt krijgen. Mocht je eventueel nog lager willen gaan qua prijs en tweedehands is geen probleem, overweeg de Minolta 28-135 f4-4.5 eens. Het is weliswaar een grotere lens en zwaardere lens, maar is voor 150,- bijna een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:30

EXX

EXtended eXchange

Hou er wel rekening mee dat je met die Minolta bijna geen groothoek meer hebt vanwege de cropfactor op de A35: 28-135mm wordt dan 42-202 mm.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Inderdaad.. vergeten te vermelden. Voor buitenshuis (vakantie e.d) prima, maar mochten er voornamelijk ook binnenhuis meer geschoten worden met een groothoek zou ik toch voor de 16-105 kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EXX schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:26:
Hou er wel rekening mee dat je met die Minolta bijna geen groothoek meer hebt vanwege de cropfactor op de A35: 28-135mm wordt dan 42-202 mm.
Je moet ze of allebei omrekenen, of allebei niet.
Dus 16-105 vs. 28-135 of 24-158 vs. 42-202 mm.
Feit blijft dat je met de 28-135 aardig wat aan groothoek verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:59
Niet aan die zware traaf scherpstellende 28-135 denken (is wel een mooi ding maar dan voor aan een flinke FF body) en gewoon de 16-105 doen. is voor Amount de lens die het beste bij je wensen past.

of voor een echte supersoom gaan (18-250 oid)

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Ik heb de knoop toch doorgehakt.. Heb een order geplaatst voor een Sony A77 body die ik komende woensdag waarschijnlijk kan ophalen in Copenhagen. Hoofdreden hiervan was omdat de prijs op dit moment 200 euro onder de NL prijs ligt en ik ook gewoon europese garantie heb die in NL geldig is. Enige tips voor wat laatste checks/tips voordat ik de body meeneem? Uiteraard word de body even aan gezet en eventueel met een lens uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
k5052 schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:37:
Ik heb de knoop toch doorgehakt.. Heb een order geplaatst voor een Sony A77 body die ik komende woensdag waarschijnlijk kan ophalen in Copenhagen. Hoofdreden hiervan was omdat de prijs op dit moment 200 euro onder de NL prijs ligt en ik ook gewoon europese garantie heb die in NL geldig is. Enige tips voor wat laatste checks/tips voordat ik de body meeneem? Uiteraard word de body even aan gezet en eventueel met een lens uitgeprobeerd.
Zo dat scheelt een aardige duit! Er zijn voor zover ik weet geen probleem verhalen met de A77. Kan alleen maar goed gaan lijkt me. Je kan even kijken voor dode/luie pixels én of het achterste LCD scherm mooi uitgelijnd is (is het enige afkeur verhaal dat ik ben tegengekomen op Dyxum.com, maar dan ook echt maar één enkele keer).

Verder gewoon genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:59
Glenn77 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:54:
Ik heb hem al opgehaald.
Prijs € 449.-
Lens is zonder OS, dit wordt niet meer geleverd op de 'kleinere' lenzen.

EDIT: de HSM doet het niet......... ik mag al blij zijn als de lens sowieso focust :(
vreemd, want mijn 120-400 F4.5-5.6 HSM werkt prima op de A65.

Dus morgen gaat de 17-70 weer retour :-(
Weet je al wat meer wat er mis is met die lens? Ik ben zeer benieuwd want ik heb deze namelijk ook op het oog. Ik hoop dat het iets incidenteels is en niet iets wat met elke lens voor gaat komen uit deze range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 07:56
Ferret schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:37:
[...]

Weet je al wat meer wat er mis is met die lens? Ik ben zeer benieuwd want ik heb deze namelijk ook op het oog. Ik hoop dat het iets incidenteels is en niet iets wat met elke lens voor gaat komen uit deze range.
Geen idee wat er mis mee was. De lens heb ik zaterdag terug gebracht en men gaat een nieuwe bestellen.
Het moet wel in de HSM zitten, want in manual focus liep het allemaal soepel.
Dus ff een paar dagen wachten op de nwe 17-70.
Als tijdelijke lens heb ik de 18-50 F2.8 te leen gekregen. Mooie lens! alleen geen HSM op dit exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
k5052 schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:37:
_/-\o_

Dat scheelt een mooie duit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
knip, niet de bedoeling op GoT, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 85% gewijzigd door PowerUp op 08-11-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ik was net weer even bij de MM Arena en daar staat nu eindelijk de A77 in het systeem. 1.400 euro voor de kit met 18-55 lens en 1.900 euro voor de kit met de SAL16-50. Body alleen is niet mogelijk.....

Bovendien liep ik weer dezelfde jongeman tegen van Sony die daar weer rondliep en die vertelde dat de A77 pas in januari uitgeleverd gaat worden vanwege de problemen in Thailand. Toen ik hem vertlede dat er wel degelijk winkels zijn die de body en kits op voorraad hebben stond hij een beetje raar te kijken (alsof dat niet mogelijk was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
:
[mbr]knip, niet de bedoeling op GoT, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam[/]
:/ Excuses, was mij niet bekend........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kit met 16-50 is bij veel winkels al weken niet op voorraad, dus best kans dat deze in januari pas weer op voorraad is. Best kans ook dat het dan nog een tijd gaat duren voordat hij in prijs zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 23:52

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Redelijke review, op de een of andere manier komen de reviews van tweakers wat camera's aangaat me altijd wat, sorry ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar wat amateuristisch over.....
Geen duidelijk woord over de EVF, alleen wat voor tech er in gebruikt wordt, over oplossend vermogen heb ik ook niks gezien. Het gevoel wat ik krijg is dat er eigenlijk nergens echt een standpunt wordt genomen over wat er wel echt goed aan de camera is.
Ook dit:
Dat de A77 niet echt onder de semiprofessionele camera's geschaard kan worden, blijkt uit het beperkte buffergeheugen.
Als dat het criterium is..... beetje vreemde bewoording.

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Ben het met mijn voorganger eens. Het doet mij eerder aan als een leuke gebruikersreview, dan een uitgebreide product test/review.
Nu weet ik niet tot in hoeverre dit mogelijk was door de reviewer, maar het komt mij ook wat oppervlakkig over, zonder echte diepgang, meer het opnoemen van de reeds bekende zaken. Jammer, maar ook niet meer dan dat.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t.net is dan ook geen camera-site. Zelf lees ik alleen maar de reviews van preview.com en dan vaak alleen de conclusie, soms ook een paar delen als het interessant is, zoals over de EVF.

Reviews worden overschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Overschat is het zeker, net als features op een camera, leuk maar uiteindelijk zie op een foto niet terug dat een camera 100 AF punten had, of 15 fps. Zoals je signature al zegt, een camera is maar een tool. Ik vind een goede viewfinder het belangrijkste aan een camera, daarnaast natuurlijk een fijne ergonomie en bediening.

Het is alleen zo dat reviews vaak het succes van een camera (of wat dan ook) sterk beïnvloeden.

[ Voor 13% gewijzigd door Markofnikoff op 09-11-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Markofnikoff schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:35:
Overschat is het zeker, net als features op een camera, leuk maar uiteindelijk zie op een foto niet terug dat een camera 100 AF punten had, of 15 fps. Zoals je signature al zegt, een camera is maar een tool. Ik vind een goede viewfinder het belangrijkste aan een camera, daarnaast natuurlijk een fijne ergonomie en bediening.

Het is alleen zo dat reviews vaak het succes van een camera (of wat dan ook) sterk beïnvloeden.
In dit geval is het wel weer leuk dat er een Alpha camera op de voorpagina prijkt, want Sony doet zelf blijkbaar zelf weinig aan marketing. Als je er op let zie je vooral het wit/rode van canon of het gele van Nikon, maar de oranje Alpha zie je bar weinig in de media.

De review heeft meer weg van een preview met hier en daar wat conclusies. Zo wordt er over de buffer gesproken, maar niet over de gebruikte SD kaart én wat voor invloed een snelle SD kaart zou hebben.

Verder vind ik het vreemd dat de adviesprijs te hoog zou liggen, já de camera is prijzig, maar hij is pas net uit. De concurrentie zat bij introductie rond dezelfde koers (7D het duurste met bijna 1700 euro, D7000 het goedkoopste met 1199) en ik neem aan dat als Canon/Nikon/Pentax hun nieuwe prosumer camera uit zullen brengen deze gewoon weer in dezelfde prijsklasse zal vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een 7D moet je ook niet vergelijken met de D7000, maar met de D300(s). Ik vraag me zelfs af of je de 7D wel kunt vergelijken met de A77, want ik zou daar eerder de 60D (of eigenlijk 50D) tegenover zetten.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Universal Creations schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:40:
Een 7D moet je ook niet vergelijken met de D7000, maar met de D300(s). Ik vraag me zelfs af of je de 7D wel kunt vergelijken met de A77, want ik zou daar eerder de 60D (of eigenlijk 50D) tegenover zetten.
50D lijkt me toch wel een beetje laag in gezet, 9 AF punten, geen beweegbaar scherm, geen film, 6.3 fps. Hierbij een vergelijking van de A77 tussen al het Canon geweld, de A77 lijkt ergens tussen de 7D en 60D te vallen, komt mooi in overeenstemming met de adviesprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Universal Creations schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:40:
Beetje lastig, aan de ene kant overtreft de D7000 natuurlijk de D300s op vele punten. De 60D acht ik toch als een stap lager dan de A77en vind het op dat gebied echt een concurrent voor de 7D maar die is ook gewoon al heel lang op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
want Sony doet zelf blijkbaar zelf weinig aan marketing
Nog nooit Sony meisjes bij de Mediamarkt gezien? Bij een aantal mediamarkten hebben ze ook hun eigen stand, ze zijn in ieder geval goed vertegenwoordig.
Ik zou wel willen dat mijn merk (Pentax) zoveel aan marketing doet als Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Sony is qua marketing wel meer tijd er in gaan stoppen ja. Zie ook welleens events bij fotozaken.

Pentax kan je afschrijven in dit land zolang de Beukelaar de touwtjes in handen heeft. Totaal niet te vergelijken met Azie waar je Pentax veel meer ziet en ook veel beter gepromoot word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
Altijd_Lastig schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:13:
[...]

Nog nooit Sony meisjes bij de Mediamarkt gezien? Bij een aantal mediamarkten hebben ze ook hun eigen stand, ze zijn in ieder geval goed vertegenwoordig.
Ik zou wel willen dat mijn merk (Pentax) zoveel aan marketing doet als Sony.
Dat viel mij laatst ook al op, sindskort heeft Sony ook een eigen plekje in de MM in Eindhoven.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Sony heeft ook een aardige stand in de MM Arena maar ik heb daar nog nooit Sony meisjes gezien en ik kom daar elke dag....
Nou zal mij dat aan m'n reet roesten, ik wil weten wat de prijzen zijn en de A77 een keer in m'n handen hebben zodat ik weet wat ik koop. Nee, nou krijg ik te horen dat de body alleen niet kan.... Wat een ballentent eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via SAR

Afbeeldingslocatie: http://i1214.photobucket.com/albums/cc498/43rumors/sony_30mm_2-0-1-1.jpg

Grote kans dat het een photoshop-creatie is, maar het zou een mooie lens zijn voor de E-mount wat betreft brandpunt, afmetingen en lichtsterkte :)

Eerste NEX-7's die bij de winkel aankomen? http://www.photoclubalpha...viewtopic.php?f=49&t=5957

[ Voor 13% gewijzigd door PowerUp op 11-11-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Het zou in mijn ogen de ideale walk around lens zijn, en een goed alternatief voor de dure zeiss lens. Ik hoop in ieder geval dat het gerucht waar is en dat we inderdaad zo'n lens te zien krijgen voor het E-mount systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:37
Sony zou best hun value prime serie naar E-mount om kunnen bouwen. Betaalbare (compacte) primes :)

Momenteel nog maar 2 lenzen (85/2.8 en 35/1.8), maar daar is vast nog uitbreiding op mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 50/1.8 hoort daar ook bij. Maar die primes gewoon ombouwen naar E-mount levert niet echt kleine lenzen op. Hieronder de A-mount 50/1.8 vs. de E-mount 16/2.8:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mLVM5aCvizbJwS10CBBSV24C/full.jpg

Bij de 50/1.8 zou er nog een stuk adapter achter moeten om het verschil in registerafstand te overbruggen. In zijn totaal wordt het dan ongeveer even lang als de huidige E-mount 50/1.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthracite
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-08 11:46
Comments zijn volledig ontspoord. Wat wel weer typisch is voor een Sony camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
*O* Een nieuwe Sigma 17-70 F2.8-4.0 gekregen.
De fotozaak had woensdag al een exemplaar binnen gekregen,
echter met dezelfde problemen als mijn 1e lens ( geen AF)
Na enkele telefoontjes met de importeur kwam men er achter dat er een nieuwere update voor deze lens is.
De eerste zending met A65-A77 stickertje moet dus nogmaals een update krijgen.
Gelukkig had men reeds goede lenzen op voorraad of al geüpdate.

Gelijk het antwoord op het ontbreken van OS op de nieuwere kleine lenzen voor zowel Sony als Pentax;
in de nieuwste toestellen schijnt de ingebouwde stabilisator zoveel verbetert te zijn, dat deze een OS in een lens overtreft.

Enkele piccies van lens en camera;

Afbeeldingslocatie: http://i333.photobucket.com/albums/m378/Glenn_77/DSC01229.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i333.photobucket.com/albums/m378/Glenn_77/DSC01237.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i333.photobucket.com/albums/m378/Glenn_77/DSC01235.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i333.photobucket.com/albums/m378/Glenn_77/DSC01238.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Dat is een beste knoepert! Oogt een stuk groter dan mijn 16-50 die ook al erg fors is. Veel plezier ermee! Hoe stil is die HSM ? Zo stil als je hem zou verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
Vin87 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:38:
Dat is een beste knoepert! Oogt een stuk groter dan mijn 16-50 die ook al erg fors is. Veel plezier ermee! Hoe stil is die HSM ? Zo stil als je hem zou verwachten?
hahaha. Thanks. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze lens iets kleiner had verwacht,afgaand op mijn vorige lens Sigma 24-70 F2.8.
Pluspunt van deze 17-70 is geen schaduw met de standaard flitser, wat de 24-70 wel (bijna) altijd gaf.
De HSM is redelijk stil, maar wel goed hoorbaar als hij 'lockt'.
Helaas hoor ik dit ook goed terug tijdens het filmen en terugkijken van de film.
Mijn Sigma 120-400 met HSM is stiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Wow! Dat ziet er gaaf uit zeg! Veel plezier er mee man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Aangezien het geen marktplaats is hier zal ik geen specifieke zaken aanbieden, maar als iemand interesse heeft in wat Sony Alpha spullen aangaande lenzen, flits etc. stuur even een PM. Heb wat dingen die weg mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb z'n infrared remote control gekocht, maar er zit geen handleiding bij en ik krijg dat ding niet aan de praat.

Ondersteund de a35 dit uberhaupt wel? de a55 in ieder geval wel.

Na wat googlen kom ik tegen dat ik de Drive mode naar remote control moet zetten. maar ik heb geen remote control in het menu?

zoek ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Sony zou het wel moeten kunnen.
Works with the RMT-DSLR1 Remote Commander® wireless remote control, sold separately.
Bij mijn A580 is het de onderste optie in het Drive mode menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:51:
Ik heb z'n infrared remote control gekocht, maar er zit geen handleiding bij en ik krijg dat ding niet aan de praat.

Ondersteund de a35 dit uberhaupt wel? de a55 in ieder geval wel.

Na wat googlen kom ik tegen dat ik de Drive mode naar remote control moet zetten. maar ik heb geen remote control in het menu?

zoek ik verkeerd?
Wel aan de voorkant mikken hea :P

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb enkelbeeld, continue, zelfontspanner 2sec, 10sec; Bracket: continu en witbalansbracket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Afgelopen zaterdag de A77 bij een lokale fotozaak in mijn mijn handen gehad ... wat een gaaf ding. Hij houdt ook erg goed vast. Ze hadden er nog slechts twee op voorraad (+ één demo model).

Zoals iedereen ook al aangeeft, nieuwe voorraad komt pas in januari/februari.

Dilemma dus ... nu kopen en er de winter al plezier van hebben of in jan/feb .... als deze al ver voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:57:
[...]

Wel aan de voorkant mikken hea :P
Wat zo'n infrarood ding meteen nutteloos maakt... Een bedrade kan je ook laten hangen als je de camera moet instellen.

Normaal ga ik altijd voor draadloos, maar hier zie ik er het nut niet van in. Zie het zelfs als een belemmering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:24

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

IR draadloos is dan ook vooral handig voor zelfportretten of familieportretten met jezelf ertussen (zelfportret family edition :P)

[ Voor 6% gewijzigd door bartvl op 14-11-2011 19:57 ]

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is de 10 sec. timer ook goed voor ;) Maar als je wat verder weg zit en je wilt alles heel goed hebben kan ik mij het nut ervan inzien :)

Maar meestal gebruik je dat ding toch ook wel om foto's vanaf een statief te maken waar je zelf niet in staat. Zelf heb ik via dealextreme voor $10 eentje van yonguo gekocht, werkt prima en kan de sluiter ook locken.

Moet nog wel even een paar goede handschoenen en een nieuwe draagriem kopen. De draagriem die er standaard bij geleverd wordt geeft nekklachten...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

In die gevallen lijkt me een bedrade bediening inderdaad praktischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand de smile shutter wel eens geprobeerd? Ik vind het een best grappige manier van zelfontspanning en handig voor de luie fotograaf die de camera ergens in een hoekje neerzet en gaat afwachten :P
Het werkte niet altijd even best, maar toch had de camera best vaak 'beet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

En het gaat ook niet onverwacht te vaak af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Kun je wel 'objectief' de chagrijnigen van de lachebekjes scheiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Goed nieuws: http://www.sonyalpharumor...a77-and-nex-7-production/

Plus dat er ook nog een nieuwe firmware beschikbaar komt voor de A65/A77 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Shit, laat ik nou net een A77 hebben gekocht.. :D

Ben benieuwd wat de firmware met zich meebrengt. Hopelijk een betere NR algoritme en verbeterde ISO/JPEG performance. Ik las op Dyxum dat de Sony A65/A77 initieel geleverd werden met een oudere BIONZ chip die net voor launch (paar maanden) werd vervangen door een nieuwe chip waardoor de ISO performance niet zo goed was als bedoeld. De NR zou dan ook een logische screwup zijn dat hierdoor aan zou kunnen liggen. Ik weet niet of het maar wat 'geruchten' zijn....

Het nieuws van een nieuwe firmware kan zowel positief als negatief gezien worden natuurlijk. Aan de ene kant goede support voor Sony om de minpunten van de nieuwe prosumer slagschip camera's te ondersteunen, maar het geeft ook aan dat Sony eigenlijk niet toe was aan een release van deze producten. Volgens Sony Japan zou de 1.04 firmware later deze week beschikbaar moeten zijn.dus we wachten af ;)

[ Voor 5% gewijzigd door k5052 op 15-11-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Wat is jullie ervaring met de A77 op het gebied van 12fps foto's schieten? In diverse reviews hebben ze het over een beperkte buffer, welke al na één seconden vol zit.

Is dit op te lossen door bijvoorbeeld zo'n SD kaartje te gebruiken?
Sandisk Extreme Pro

Of heeft iemand van jullie een beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Tuur86 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:09:
Wat is jullie ervaring met de A77 op het gebied van 12fps foto's schieten? In diverse reviews hebben ze het over een beperkte buffer, welke al na één seconden vol zit.

Sandisk Extreme Pro

Wellicht dat de ,debiel hoge, schrijfsnelheid ervoor zorgt dat de tijd tussen bursts korter is maar vziw weet doet het ding eerst 12fps in het werkgeheugen en schrijft het daarna weg.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Tuur86 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:09:

Sandisk Extreme Pro

Ik gebruik de 12FPS eigenlijk niet, schiet meer op S en A en dan op burst (8FPS). Vandaag vooral vogeltjes proberen te fotograferen en geen enkele keer gehad dat de camera langzamer werd (en de buffer dus vol zat), ik gebruik een 30mb/s kaartje van Sandisk, Ik had bij aankoop ook zo m'n twijfels over de buffer, maar twee seconde is blijkbaar toch langer dan da ik dacht...

Een 95 mb/s kaartje helpt volgens verschillende websites zeker, maar dan meer om de buffer zsm leeg te krijgen, de buffer groeit maar met enkele foto's (zie het forum van dpreview.com en dyxum.com voor verschillende tests).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Hmm zie het inderdaad, o.a. hier;

Testing Toshiba SDHC UHS-I 95MB/s Card on A77

Daar ik geen sportfotograaf ben zal een 45MB/s kaartje ook wel voldoen verwacht ik.

Edit:
Al is het wel een fors verschil zeg....
A77 12fps Clear Buffer Time (Fine JPG) Sony MS-HXB 50M/s VS Toshiba SDHC UHS-I 95MB/s - Youtube

[ Voor 26% gewijzigd door Tuur86 op 15-11-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8sec. is wel erg lang zeg... Maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de 24MP. Als je zoveel MP in een mid-range camera stopt dan ga je dat ergens merken.

Zelf maak ik nooit gebruik van de continu opnamen trouwens als landschaps- en architectuurfotograaf. Dus ik vind dat niet zo heel erg, vind het belangrijker dat de OLED viewfinder een groot helderheidsbereik heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A65 review van dpreview
The Sony SLT-A65 is an exceptionally well specified camera for its class. The 24MP CMOS sensor, the OLED EVF and the 10fps continuous mode are real stand-out features in the mid-level bracket of the market. Add the well thought-out ergonomics to that and you got yourself a camera that is a pleasure and fun to use in almost any shooting situation.
En een Gold award waar de A77 een Silver kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:30

EXX

EXtended eXchange

Prijs/Prestatie vehouding is blijkbaar beter.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:37
Terwijl de a77 een paar opties heeft die ik echt mis/zal missen op de a65.

joystick, 2 assig scherm scharnier, en de cross focus punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet het top-side lcd niet, meer knoppen en stof- en spatwaterdicht. Maar wel €400 duurder, dus het hangt ervan af wat je handig vind. Persoonlijk wil ik toch wel doorsparen tot ik de kit met 16-50 kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Plus dat de body van de A77 forser is wat voor mij ook erg belangrijk is. Ik heb de A65 in handen gehad en ik vind die toch écht te klein en het ligt niet goed in mijn hand.

Oh, en voor de A65 is geen battery grip ;)

Dus het is wel 400 euro meer maar dat heb ik er gewoon voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ook ja :) Ik heb nu de a580 zonder grip en deze zal ongeveer even groot zijn als de a65. Vind hem ook net iets te klein voor mijn handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audi-80
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-08 08:53

audi-80

Voorsprong door techniek

Voor de geïnteresseerden:
De gisteren zat er bij het blad Zoom een DVD videofilmen met een digitale spiegelreflexcamera.
Met de A77 in de hoofdrol.
Achterop het tijdschrift stond ook een reclame voor de A77.

Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:59
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:18:
8sec. is wel erg lang zeg... Maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de 24MP. Als je zoveel MP in een mid-range camera stopt dan ga je dat ergens merken.
8 Seconde om 14-17 jpeg fines weg te schrijven is best snel voor een camera. Maar met een echt snel kaartje is het dus maar 4 seconde van een volle buffer naar een lege buffer. Ook als de camera aan het schrijven is kan je (iets rustiger, ~3FPS) door blijven schieten.

Voor de mashine gunners onder ons kan je dus binnen 30 seconde 5 bursts van 17 frames gedaan hebben en weer een lege buffer hebben. Ik schiet regelmatig voor een atlethiek vereniging maar zo veel zo kort achter alkaar bursten doe ik niet en alle bursts anderhalve seconde volhouden doe ik al helemaal niet.

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
De komende firmware schijnt weer de perfomance te verhogen incl de beeldkwaliteit. Ben benieuwt waar dit op uit loopt. Sony heeft wel meer moois gedaan met firmware upgrades, dan doen ze in ieder geval altijd wel goed.

Ook mooi dat waarschijnlijk de productie weer op gang is. Wil toch graag het nex systeem uitbreiden.

• Tuur86
Goed nieuws wat betreft nieuwe voorraaden .... nu nog even de concrete info van sony afwachten..

http://www.sonyalpharumor...e-capacity-by-50-percent/

Nu hopen dat de kit met de 16-50 lens snel leverbaar is. Dan wacht ik nog wel even af ... en anders toch maar alvast de body komende week bestellen (mits nog ergens leverbaar tegen die tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ik ga hopelijk morgen voor het eerst de A77 zien en vasthouden! Kopen nog niet want ik wil hem zakelijk aanschaffen en ik heb dit jaar al wat zakelijke aankopen gedaan en ik wil de A77 in 2012 boeken.

Ik ben zo benieuwd hoe die in de hand ligt en aanvoelt :)

/edit: gaat niet door.... :(

[ Voor 5% gewijzigd door Ferret op 19-11-2011 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uvr_lRaR6S8&feature=related]

A77 rolling shutter lolz

[ Voor 32% gewijzigd door ROFLASTC op 20-11-2011 22:12 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Blijft apart dit soort effecten op propellers, ventilatoren en helikopters. De 25P versie is trouwens nog een stuk vreemder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
Hallo Vin87,

ik zie dat je de 16-50 SSM hebt icm met de A77......
is de SSM hoorbaar tijdens het filmen? ik heb een Sigma met HSM welke ik wel terug hoor op de film...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn77 schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:31:
Hallo Vin87,

ik zie dat je de 16-50 SSM hebt icm met de A77......
is de SSM hoorbaar tijdens het filmen? ik heb een Sigma met HSM welke ik wel terug hoor op de film...
Heb deze lens ook.....en hoor hem vrijwel niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:16:
[...]

Kwaas; welke lens heb jij ook? Dat is mij niet helemaal duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:16:
[...]

tijdens focussen niet of tijdens het afspelen van de film niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn77 schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:56:
[...]

tijdens focussen niet of tijdens het afspelen van de film niet ?
Beide...zal morgen ff kijken of ik tijd heb om een filmpje te schieten...zal hem dan ff op joetjoep zetten.....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Vin87 schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:44:
[...]

Blijft apart dit soort effecten op propellers, ventilatoren en helikopters. De 25P versie is trouwens nog een stuk vreemder.
hmm een soort van uitleg hier:

Het tempo van de prop matched het tempo van scannen van de sensor waardoor het stil gaat staan? Niet echt een uitleg nog, maar toch

[ Voor 16% gewijzigd door ROFLASTC op 21-11-2011 19:08 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Wat is nu precies stil .. ? Tijdens het filmen met de A77 en 16-50 als het binnenshuis echt compleet stil is, dan is het scherpstellen alleen te horen als je het volume flink opschroeft. Bij het geringste omgevingsgeluid is de 16-50 niet te horen.
ROFLASTC schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:05:
[...]

hmm een soort van uitleg hier: [video]

Het tempo van de prop matched het tempo van scannen van de sensor waardoor het stil gaat staan? Niet echt een uitleg nog, maar toch
Uitleg is goed zat! Die animatie is erg verduidelijkend.

[ Voor 4% gewijzigd door Vin87 op 21-11-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Beetje hetzelfde idee dus als vroeger toen we nog 50 Hz CRT-TV's hadden, en als je dan op TV in een (bv. nieuws) rapportage een ander TV-scherm zag dat ook op 50 Hz ververst werd, dan kreeg je ook zo'n verticaal rollende golf patroon.

En zoals je soms ziet als een auto een bepaalde snelheid heeft dat het lijkt of de wielen juist terug draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Vanavond wederom even bij de saturn in Tilburg geweest (i.v.m. de €15,- cashback per €100,-) ... helaas nog steeds geen spoor van de A77. Uberhaupt stonden er weinig Sony camera's ... helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Tuur86 schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:37:
Vanavond wederom even bij de saturn in Tilburg geweest (i.v.m. de €15,- cashback per €100,-) ... helaas nog steeds geen spoor van de A77. Überhaupt stonden er weinig Sony camera's ... helaas.
Saturn hier in Tilburg is qua foto idd bagger. De Mediamarkt in Breda had in het verleden een veel beter assortiment. Ook met camera's vrij beschikbaar als een Nikon D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Tja, Sony is zowiezo al niet sterk in het promoten van hun artikelen. Ik heb zelden een reclame uiting gezien op TV bijvoorbeeld als het gaat om camera's. Eigenlijk kan ik me alleen de Bravia reclames herinneren.

Ik ga zo weer even kijken bij de MM Arena. Ik verwacht geen A77 maar ik ga even kijken voor zo'n 45 Mb snelle SD kaartje en een 72 mm UV filter.

/Edit: ben weer terug.

SD kaartje komt op € 79,99 (16 Gb) maar de UV filters verschillen enorm in prijs zie ik. De goedkoopste was € 13,99 en de duurste komt op € 54,99.
Wat is er nou zoveel verschillend aan dat er zo'n prijsverschil in zit? Overigens zat het goedkoopste filter in wat leek de duurste verpakking....

[ Voor 31% gewijzigd door Ferret op 22-11-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ferret schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:50:
Tja, Sony is zowiezo al niet sterk in het promoten van hun artikelen. Ik heb zelden een reclame uiting gezien op TV bijvoorbeeld als het gaat om camera's. Eigenlijk kan ik me alleen de Bravia reclames herinneren.

Ik ga zo weer even kijken bij de MM Arena. Ik verwacht geen A77 maar ik ga even kijken voor zo'n 45 Mb snelle SD kaartje en een 72 mm UV filter.

SD kaartje komt op € 79,99 (16 Gb) maar de UV filters verschillen enorm in prijs zie ik. De goedkoopste was € 13,99 en de duurste komt op € 54,99.
Wat is er nou zoveel verschillend aan dat er zo'n prijsverschil in zit? Overigens zat het goedkoopste filter in wat leek de duurste verpakking....
Mag ik vragen waarom je een UV filter zou willen kopen? JE camera zelf is reeds voorzien van UV filtering, en moderne lenzen zijn voorzien van een hele berg coatings die dit helpen voorkomen.

Als het is om je objectief te beschermen, ( waar veel mensen hem aangesmeerd voor krijgen in de winkels ;) ) kan je veel beter een Hoya HD protector of soortgelijks kopen. En deze alleen gebruiken als je verwacht ruw met je spullen om te gaan.
Voor de rest, alles wat voor je les zit is kwaliteitsverlies, zeker in het goedkopere segment globaal genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ik moet toegeven dat het voor de bescherming is. Ik wist echter niet dat dit kennelijk tegenwoordig niet meer hoeft :o

Toch vind ik het wel een prettig idee dat het glas van de lens zelf beschermd is door iets.... Hm, toch maar eens over nadenken.

Vraagje, hoe houden jullie je lens schoon? Met zo'n speciaal doekje of een gewoon stukje vezeldoek (wat ook super werkt voor een iphone/ipad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Micro vezel doekje, om de x tijd meewassen. Werkt prima.
UV filter is onzin, alleen als je op grote hoogte foto's gaat maken, voor bescherming werkt een zonnekap ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ferret schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:19:

Vraagje, hoe houden jullie je lens schoon? Met zo'n speciaal doekje of een gewoon stukje vezeldoek (wat ook super werkt voor een iphone/ipad).
Heb eens een aantal lensdoekjes van Cameratools gekregen. Gewoon beetje adem op je lens, en dan vanuit het midden rustig rondjes draaien naar de buitenkant, en schoon is ie. Grof vuil eerst met een luchtbalgje oid eraf blazen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Ferret schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:50:

En... stond er een A77?

Edit:
Zie tot mijn verbazing dat de A77 kit met 16-50 lens op voorraad zou moeten zijn bij redcoon.

http://www.redcoon.nl/search/?searchVar=sony+A77

[ Voor 8% gewijzigd door Tuur86 op 22-11-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Hangt wel een beetje af van wat je net hebt gegeten en of je,je tanden poetst. :7

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Laatst online: 15:51

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Markofnikoff schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:33:
Micro vezel doekje, om de x tijd meewassen. Werkt prima.
UV filter is onzin, alleen als je op grote hoogte foto's gaat maken, voor bescherming werkt een zonnekap ook prima.
Ik kom wel eens in situaties dat er bier en andere alcoholische dranken in aanraking (kunnen) komen met mijn camera, lens en flitser. Ik poets liever een filter dan dat ik de coating van een lens af poets. :P
Een filter kan dus wel degelijk nut hebben.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
@Tuur86: Nee, er stond geen A77 (wat ik al dacht dus....)

Grappig, zo'n kleine discussie over wel of geen (UV of beschermings) filter. Ik neig ook om liever een filter te poesten dan de lens.
Ik fotografeer met grote regelmaat fretten en die zijn van nature erg nieuwsgierig en je wil niet weten hoevaak ze ineens met hun neus tegen de lens aan staan omdat ze willen weten wat je aan het doen bent. En ik weet dat juist dat soort vlekken lastig te verwijderen zijn dus ik denk dat ik toch maar voor zo'n beschermingsfilter ga.
Bovendien lijkt het mij dat als je geen filter gebruikt, met name stof zich makkelijker in de rand van het glas en de ring hecht dan in het hele dunne randje wat je hebt met een filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Deze discussie is al vrij vaak in het filter topic gevoerd.
Bij het gebruik van een (clear) filter moet je er vooral op letten dat het niet te veel gaat flaren en dat de optische kwaliteit minstens zou goed is als die van je lens. Anders heb je een hele dure lens, met een goede optische kwaliteit, vernaggeld door de slechte optische kwaliteit van je filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Grubeater schreef op woensdag 23 november 2011 @ 02:23:
[...]

Ik kom wel eens in situaties dat er bier en andere alcoholische dranken in aanraking (kunnen) komen met mijn camera, lens en flitser. Ik poets liever een filter dan dat ik de coating van een lens af poets. :P
Een filter kan dus wel degelijk nut hebben.
Ik weet niet of je het serieus bedoelt, maar je kunt echt de coating niet van je lens poetsen, tenzij je het met schuurpapier doet of je nog lenzen uit de jaren 30 gebruikt. Zo niet dan is de coating net zo hard als het glas zelf (het wordt er namelijk 'opgedampt')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Laatst online: 15:51

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Markofnikoff schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:46:
[...]

Ik weet niet of je het serieus bedoelt, maar je kunt echt de coating niet van je lens poetsen, tenzij je het met schuurpapier doet of je nog lenzen uit de jaren 30 gebruikt. Zo niet dan is de coating net zo hard als het glas zelf (het wordt er namelijk 'opgedampt')
Er zijn voorbeelden van Minolta AF lenzen waarvan de coating beschadigd kan raken raken, zoals de M 135/2.8 en de M 70-210/4. Maar dat zijn lenzen uit de originele AF reeks en die zijn dan ook 25+ jaar oud.
Een filter is vooral fijn als extra barrière tussen je frontelement en de boze buitenwereld. De kitlens (18-70) die bij mijn KM Dynax 5D (2006) zat is het eerste weekend van gebruik beschadigd, een klein krasje in het frontelement.

Maar deze discussie is al vaak genoeg gevoerd.Toch een leuk linkje over filters

Zijn er nog mensen die net zoals ik geen SLT camera willen, hoe klein de lag van het scherm ook mag zijn?
Ik koop wel een tweede hands A900 als de A99 een jaar op de markt is en ik geld heb. :9

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je van Sony afstappen :) SLT is een tussenstap naar spiegelloos. Sony heeft een tijdje geleden een patent ingediend die een CMOS sensor beschrijft waar een phase-detect AF mechanisme voor is geplaatst. Wanneer dit werkelijkheid wordt is een spiegel niet nodig meer, want de enige reden dat die er nog in zit is voor de AF chip die bovenin zit.

• Ferret
Ik las het gisteren al (net als dat de nieuwe firmware voor de A65/A77 volgende week uitkomt).

Maar die A9X gaat een prijzige jongen worden denk ik, zeker ver boven mijn budget. Ik ben wel nieuwsgierig naar de specs!

Verwijderd

De a99 moet eigenlijk zoiets als de Canon 1Dx worden. Top of the line, weather proof met een ingebouwde grip. a88 kan dan zoiets als de 5D MKII worden.

Als Sony professionals wil binden moeten ze met zoiets gaan komen. Verschrikkelijk dure camera's, maar dan ook niet bedoelt voor ons, maar voor de veeleisende professional.

• vndk
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:22:
[...]

Beide...zal morgen ff kijken of ik tijd heb om een filmpje te schieten...zal hem dan ff op joetjoep zetten.....
Al tijd gevonden om ff een filmpje te uppen ?
ik zal dit weekend een kort filmpje met focus momenten posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn77 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:51:
[...]

Al tijd gevonden om ff een filmpje te uppen ?
ik zal dit weekend een kort filmpje met focus momenten posten.
Nee Sorry man...lig uitgeschakeld met een acute bronchitis op bed.......
Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.