Alle Macbook (Pro)s zullen een enorme stap vooruit zijn :)! Voor dat gene dat jij wilt doen zijn ze ook heel erg future proof. Zolang je niet op het snede van het mes wilt zitten met performance in games of het gebruik in render/ontwerp/grafische programma's zal je heel lang van je mb(p) kunnen genieten...Trezzahn schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:44:
Zit nog heel erg te twijfelen wanneer ik mijn MacBook Pro zou aanschaffen.
Ik wil er namelijk heel graag één. En op school werk ik alles nog uit met pen en papier(HBO Bedrijfseconomie). Als ik dan mensen zie werken op de laptop denk ik van dit scheelt zo veel tijd. En ik heb nogal een hekel aan schrijven.
Ben niet iemand die Photoshop o.i.d. gebruikt. Ben meer van tekst/excel/powerpoint verwerking, surfen, msn, hyves. En het downloaden/kijken van films(1080p). Heel basic dus.
Alleen hoor ik steeds meer de geruchten over de upgrade en het einde van de cycle zeg maar.
Zag al in dit topic dingen over blu-ray, usb 3 e.d. Dit zijn totaal geen dingen die ik ga gebruiken.
Ik werk nu nog op een Windows XP bak van 4 jaar oud. Deze begint nu wel een beetje dood te gaan. 1080p films trekt die niet op de actie stukken en scenes met veel detail, bos bijv.
Daarom vraag ik mij nu af of ik er nu 1 zal aanschaffen.
De 15" met i5 is toch wel redelijk future-proof? En ook wel met de basic dingen die ik doe? Word alleen gebruikt voor excel/word en surfen en films. NIET voor video- en/of fotobewerking.
Aan een bluray speler, NOG sterkere grafische kaart en snellere processor heb ik eigenlijk niks.
Dus is het een optie om 'm nu al, voor de upgrade, te kopen?
Het is niet zozeer dat ik 'm echt nodig heb, maar zou wel makkelijk zijn en wil er graag 1.
THNX
Wachten op een upgrade kan je altijd doen, maar wil je de macbook (pro) nu dan moet je deze nu halen... Je zal er sowieso veel plezier van hebben :)!