- Dat de wekker heel af en toe een rare invloed kan hebben op de microfoon, kan ik bevestigen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:03:
Ok, onlangs deze bugs ontdekt
- toen ik in Maps zat gingen die luchtkaarten niet meer uit, optie om ze uit te zetten was on-tapbaar
- Scherm gaat snel naar helder, donker (flikkeren) binnenshuis als het zonnig is
- alarmklok ging deze ochtend niet af , hoorde hem wel constant trillen
- Toen ik dan wou bellen om te zeggen dat ik te laat ben, ging de microfoon niet, na een herstart wel
- En gisteren ging mijn flash niet om foto's te trekken,
Het eerste belletje kon dan een stille zijn van mijn kant. Simpel terugbellen was altijd afdoende.
Is gebeurd met zowel de Optimus7, Omnia7 als nu met m'n Trophy. Iets van 6x op ongeveer 3 maanden tijd.
Het kostte me even tijd voordat ik de relatie gemaakt had. De wekker ging gewoon af, dus daar was niets raars op aan te merken.
Om zelfs een enkele incidentele storing op de microfoon te voorkomen, zet ik 'm, als ik een enkele keer de wekker gebruik, m'n Trophy even uit en aan nadat de wekker is afgegaan. Dat gaat in ieder geval lekker snel en ik ben dan toch bezig wakker te worden.
De wekker is bij mij altijd afgegaan met geluid. Wellicht stond je geluid op 0 = alleen trillen.
- Je andere punten ben ik na maanden gebruik niet tegen gekomen. Zowel niet op m'n Trophy als op een Optimus7 of Omnia7.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 12:22 ]