Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 11-11 08:02
weet iemand al meer over het gedoe met outlook.com. ik wil graag mijn hotmail adres vervangen maar heb geen zin in gezeik zoals hier besproken: nieuws: Overstappen op Outlook.com-adres is lastig voor WP7-gebruikers

de reden dat ik het hier post is omdat ik een Lumia 800 heb ;-)
En de reden dat ik hem verplaatst heb, is omdat het een vraag is over het OS, niet over het toestel ;)

PaT wijzigde deze reactie 24-10-2012 18:38 (12%)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• mcetweaker
  • Registratie: september 2004
  • Niet online
quote:
looyenss schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:54:
weet iemand al meer over het gedoe met outlook.com. ik wil graag mijn hotmail adres vervangen maar heb geen zin in gezeik zoals hier besproken: nieuws: Overstappen op Outlook.com-adres is lastig voor WP7-gebruikers

de reden dat ik het hier post is omdat ik een Lumia 800 heb ;-)
[mbr]En de reden dat ik hem verplaatst heb, is omdat het een vraag is over het OS, niet over het toestel ;) [/mbr]
ik heb er in ieder geval geen last van gehad, maar ik heb outlook.com dan ook alleen maar als alias in gebruik, niet als hoofdadres. Geen idee meer hoe ik dat precies gedaan heb overigens :)
quote:
mcetweaker schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:54:
[...]

ik heb er in ieder geval geen last van gehad, maar ik heb outlook.com dan ook alleen maar als alias in gebruik, niet als hoofdadres. Geen idee meer hoe ik dat precies gedaan heb overigens :)
Door in te loggen op outlook.com met het adres waar je een alias voor gemaakt hebt en dan bij instellingen een alias toe te voegen ;)

Heb zelf ook gewoon een alias aangemaakt, dan is ie vast gereserveerd, maar behoud ik wel gewoon mijn andere adres als primaire account (en heb ik dus geen problemen op wp7)

Martinspire wijzigde deze reactie 24-10-2012 22:07 (16%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• looyenss
quote:
Martinspire schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:06:
[...]

Door in te loggen op outlook.com met het adres waar je een alias voor gemaakt hebt en dan bij instellingen een alias toe te voegen ;)

Heb zelf ook gewoon een alias aangemaakt, dan is ie vast gereserveerd, maar behoud ik wel gewoon mijn andere adres als primaire account (en heb ik dus geen problemen op wp7)
kortom, als primaire adres hebben jullie geen ervaring?

quote:
looyenss schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:19:
[...]

kortom, als primaire adres hebben jullie geen ervaring?
Nope, heb van mijn eigen emailadres een live-id gemaakt en die gebruikt voor microsoft account (die ik nu ook in Windows 8 gebruik). Maar in principe zou het allemaal wel moeten werken, dus vraag me af wat de vraag of het probleem is

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Als je op dit moment het Live account dat je wilt omzetten naar Outlook gebruikt op je WP7 telefoon, is het enige probleem dat je even een reset moet doen. En dat wat ook het probleem uit dat nieuwsbericht, waarvan ik de ophef niet zo snapte.

- Reset
- Voer je account gegevens in
- Sync
- Reinstall apps

Afhankelijk van hoeveel apps je gebruikt kost het je misschien tien minuten...

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Meeste werk gaat bij mij altijd zitten in het koppelen van personen in de people hub.
Blijkbaar onthoudt hij dat niet ergens.
(live, google, twitter & facebook namen komen nu eenmaal niet allemaal overeen bij mij.)
quote:
Propane schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 01:52:
Als je op dit moment het Live account dat je wilt omzetten naar Outlook gebruikt op je WP7 telefoon, is het enige probleem dat je even een reset moet doen. En dat wat ook het probleem uit dat nieuwsbericht, waarvan ik de ophef niet zo snapte.

- Reset
- Voer je account gegevens in
- Sync
- Reinstall apps

Afhankelijk van hoeveel apps je gebruikt kost het je misschien tien minuten...
Punt is dat smsjes niet worden gebackupped. Die ben je dan dus kwijt. Hetzelfde geld voor wat er in de locam storage staat van de applicaties. Zo ben je dus bijv ook de chatgeschiedenis van whatsapp kwijt.

• looyenss
quote:
hjs schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 07:38:
Meeste werk gaat bij mij altijd zitten in het koppelen van personen in de people hub.
Blijkbaar onthoudt hij dat niet ergens.
(live, google, twitter & facebook namen komen nu eenmaal niet allemaal overeen bij mij.)
dat heb ik zelf in mijn outlook.com email al gekoppeld. dus zou geen probleem moeten zijn. ik zit alleen even met die reset in mijn maag, maar denk dat ik toch over ge stappen :-) mijn hotmail die ik nu gebruik is een soort spam account, en wil daar vanaf ;-)

quote:
looyenss schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:11:
[...]

dat heb ik zelf in mijn outlook.com email al gekoppeld. dus zou geen probleem moeten zijn. ik zit alleen even met die reset in mijn maag, maar denk dat ik toch over ge stappen :-) mijn hotmail die ik nu gebruik is een soort spam account, en wil daar vanaf ;-)
Dus je wil van je hotmail inbox af? Tja, dan heeft een alias niet zoveel zin (behalve dat het dan niet meer xx-Player1994-xx@hotmail.com dan niet meer je adres is. Maar je raakt idd messaging en applicatie data kwijt. Dus ook je voortgang van games e.d.

• spNk
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 20:08
quote:
Caelorum schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:04:
[...]

Punt is dat smsjes niet worden gebackupped. Die ben je dan dus kwijt. Hetzelfde geld voor wat er in de locam storage staat van de applicaties. Zo ben je dus bijv ook de chatgeschiedenis van whatsapp kwijt.
Dat probleem snap ik dus echt niet he :'). Belangrijke zaken doe je lekker via de mail of nog ouderwetser...

• looyenss
Heb het nu toch gedaan. marketplace enzo werkt gewoon. scheit aan sms/whatsapp historie. als je spelletjes wil spelen koop je maar een pc. enige probleem waren de telefoonnummers, die stonden in me hotmail. maar heb de belangrijkste gesynched met outlook.com

verder werkt alles gewoon!

quote:
spNk schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:29:
[...] Dat probleem snap ik dus echt niet he :'). Belangrijke zaken doe je lekker via de mail of nog ouderwetser...
:F Ik doe dat wel ja, maar niet al mijn contactpersonen zijn zo intelligent ;)

• Bartjuh
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
Sinds ik een paar dagen een WP7.5 tel heb (lumia 800) vind ik Android en iOS er lelijk en gedateerd uit zien :X

• HansPoelmans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 10-11 20:27
weet iemand of het mogelijk gaat worden zoals bij WP8 dat je sommige iconen kleiner kunt maken ??

+ heeft iedereen dat de facebook app ( niet de geintegreerde ) soms tergend traag is ? zoals bvb voor foto's ed te laden ??

HansPoelmans wijzigde deze reactie 27-10-2012 13:56 (39%)

quote:
HansPoelmans schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:56:
weet iemand of het mogelijk gaat worden zoals bij WP8 dat je sommige iconen kleiner kunt maken ?? [...]
Alle tiles krijgen drie groottes (als de dev dit aangeeft denk ik). Een kleinere variant van nu die ongeveer een kwart van de huidige grootte is. Het formaal dat we nu al hebben en een grotere zoals nu de Calendar en Pictures tiles kunnen zijn.

• maartendm
  • Laatst online: 23-06-2016
Ik heb in een demo filmpje gezien dat je zelf de grootte kunt bepalen.

• HansPoelmans
hopelijk komt dat ook voor 7.8 dan ! ziet er schitterend uit !

• spNk
Dat komt er ook... 7.8 word +/- hetzelfde als 8.

Maar dat mag hier niet besproken worden. ;)

• HansPoelmans
ah ok :)

hopelijk komt ie snel met vele andere verbeteringen nog !

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19:48
Ik heb een vraag die ik niet kon laten beantwoorden door zoekmachines of door http://www.windowsphone.com/.

Ik heb een hotmail account op mijn windows phone in gesteld, maar nu wil ik naar een ander microsoft account gaan. Weet iemand hoe je aankopen kan overzetten?

• Rowdy.nl
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 12-11 09:27
quote:
Sinus_rhythm schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:32:
Ik heb een vraag die ik niet kon laten beantwoorden door zoekmachines of door http://www.windowsphone.com/.

Ik heb een hotmail account op mijn windows phone in gesteld, maar nu wil ik naar een ander microsoft account gaan. Weet iemand hoe je aankopen kan overzetten?
Uhm, niet. Helaas.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

quote:

Kan helaas niet, maar je zou wel een alias kunnen maken op bv outlook.com zodat je met een nieuw adres verder kunt gaan. Tegenwoordig kun je al wel van locatie wisselen, mocht je van origine een US account hebben.

quote:

Dat gebeurt automatisch zodra je van account wisselt. Je moet wel je Windows Phone resetten omdat je alleen op die manier op je Windows Phone kan aanloggen met je nieuw account.

How to: http://latestwpnews.wordp...o-know-for-windows-phone/
.

614 wijzigde deze reactie 01-11-2012 18:01 (13%)
Reden: Link toegevoegd

• defcon84
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 06-11 16:13

defcon84

Multipass?

Helaas is dat helemaal fout, Sake.
Je moet idd je WP hard resetten om een nieuw account te kunnen gebruiken.. maar al je app purchases ben je dan kwijt.

Untappd | "Dogs fucked the pope, no fault of mine." -Hunter S. Thompson

@defcon84
Ik heb mijn live.com account gerenamed naar een outlook.com account en alle app purchases zijn meegegaan. Zo ook mijn Xbox account die weer gekoppeld is aan dat account. Het ID van het account is gelijk gebleven.
Dus aanloggen op outlook.com en dan rename account kiezen. De details staan in de link, maar eigenlijk is het heel simpel.

Zo ook bij het account van mijn vrouw. Dus het was geen toeval.
Zodra je gerenamed hebt, duurt het even voordat het helemaal doorgevoerd is (24 uur?), maar het werkt wel.
.
En inderdaad, een Windows Phone moet helaas wel gereset worden om de nieuwe naam te kunnen gebruiken.
.

614 wijzigde deze reactie 02-11-2012 10:04 (92%)

• defcon84

defcon84

Multipass?

Ja gerenamed, maar dan gebruik je effectief hetzelfde live id.. Hij wil naar een ander account, en dan gaat het niet.

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20:57
Heb weer eens probleem met WP7. Omdat dit achterlijk stuk besturingssysteem het nog steeds niet toelaat om gewoon mp3's direct als ringtone te gebruiken. Heb nu een ringtone gemaakt van 39 seconden lang, als genre ringtone ingesteld. Als ik hem in zune sleep, en dan sync, komt hij niet op me telefoon. Al 30x geprobeert nu, maar pakt hem niet. Niet als gewone mp3, en niet als ringtone. Enigste wat k kan bedenken is dat het aan Win8 ligt, omdat ik een paar weken geleden op m'n win7 installatie nog wel gewoon een ringtone op met telefoon kon zetten.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• spNk
Waarom gebruik je niet 1 van de 100 ringtone apps?

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20:57
Om me eigen ringtone in te stellen? Zijn die er dan?

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• gauchov6
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23:50

gauchov6

Tesla Model 3, BMW K1600

quote:
NoFearCreations schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:54:
Weet niet wat voor ringtone je erop wilt zetten, maar met deze gratis app kun je heel veel verschillende vinden en instellen:
http://www.windowsphone.c...10-428c-b0c8-e05c7cb69983

• Billster
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11-11 22:54
Hallo Tweakers,

Ik ben nieuw bij windows phone mn android telefoontje (mini pro) was versleten (slechte accu) en er waren geen fatsoenlijke qwertys te krijgen dus heb ik goedkoop een lumia 800 gehaald om het eens te proberen. Erg mooi toestel tot nu toe ik loop alleen tegen 1 ding aan, wat is het ongelooflijk lastig om de google agenda van mijn vrouw zichtbaar te krijgen naast mijn eigen google agenda.
Wat ik al geprobeerd heb, de ouderwetse methode van safari installeren ua naar iphone veranderen inloggen java uitschakelen naar m.google.com/sync gaan. Taal gewijzigd naar engels US ook met firefox geprobeerd maar in alle gevallen krijg ik

"Sync your mail, contacts, calendar, and more

Sync your Google services to your phone, tablet, and desktop programs so that you can always access what's important to you."

en meer niet.

Nu lees ik ook na nog meer zoeken dat dit niet meer nodig is en dat je gewoon op je telefoon in IE naar m.google.com/sync kan gaan. Als ik dat doe (heb mn toestel op engels US gezet en ben ingelogd op gmail) krijg ik alleen maar faqs en dergelijke ook geen settings.

Ik ben over het algemeen best handig met dit soort dingen maar ik kan het echt niet vinden, kan iemand me in de goede richting wijzen?
Het lijkt erop dat ze wederom de functionaliteit hebben weggelaten. Snap niet waarom ze dat telkens blijven doen, maar hier krijg ik ook geen instellingenscherm meer.

Mocht je gebruik maken van externe agenda's, dan kun je ze ook bij calendar.live.com toevoegen, maar anders weet ik het zo ook niet. Ik heb overigens zelf, als ik inlog bij google.com/calendar op mijn telefoon, dat ik bij instellingen kan zien welke agenda's worden weergegeven. Misschien dat de instelling daar nu verstopt is? Blijf het overigens debiel vinden, want van MS naar Google kan het bv wel. Vind zelf de MS variant tegenwoordig ook iets fijner, maar kan begrijpen dat dit lastig is.

Edit:
Ik zie nu dat https://www.google.com/calendar/iphoneselect nog wel werkt! (even in je desktop browser doen dus)

Martinspire wijzigde deze reactie 08-12-2012 21:59 (7%)

• Billster
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11-11 22:54
Bedankt voor je hulp zover, dank dat je het zelf ook even geprobeerd heb erg aardig. Als ik naar google.com/calender staat staat de agenda van mn vrouw ook gewoon aan. Ik dacht misschien moet ik mn google account uit de telefoon gooien en dan weer toevoegen. Ik dat doen staat er nu twee keer mn google agenda in de calender..... dus ik nog een keer weg gooien en dan maar even de telefoon uit en aan en weer toevoegen, 3 keer, ik heb nu dus 3 keer dezelfde agenda maar die van mn vrouw nog steeds niet :(

Op die iphoneselect pagina staat die van mn vrouw ook aangevinkt maar niet zichtbaar in de calender vand de telefoon.

En nu ik nog eens goed kijk zie ik eigenlijk mijn eigen agenda ook niet in de calender, ik kan hem wel aan en uitzetten en ik zie als ik een test afspraak maak hem wel op de live tile maar niet in de app zelf.

Ik krijg het gevoel dat ik iets verschrikkelijk simpels over het hoofd zie

Edit: na een hard reset zie ik wel mn eigen afspraken weer

Billster wijzigde deze reactie 09-12-2012 15:56 (3%)

• kippengaas
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 11-11 12:25
Heeft iemand anders ook problemen met de Facebook chat? Dan bedoel ik via de Tile "berichten" en niet via de FB app. Met sommige mensen kan ik vloeiend chatten, maar bij anderen komen mijn berichten soms helemaal niet aan. Chatten via de FB app is veel omslachtiger en het duurt ook veel langer om die op te starten.

• Constantijn XI
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 04-03-2015
quote:
kippengaas schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:16:
Heeft iemand anders ook problemen met de Facebook chat? Dan bedoel ik via de Tile "berichten" en niet via de FB app. Met sommige mensen kan ik vloeiend chatten, maar bij anderen komen mijn berichten soms helemaal niet aan. Chatten via de FB app is veel omslachtiger en het duurt ook veel langer om die op te starten.
Sinds een aantal dagen heb ik er ook een beetje last van, voorheen waren er nooit problemen, ben benieuwd waar het mis gaat.

• MrSleeves
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11-11 21:02

MrSleeves

You'll thank me later.

quote:
gauchov6 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:40:
[...]

Weet niet wat voor ringtone je erop wilt zetten, maar met deze gratis app kun je heel veel verschillende vinden en instellen:
http://www.windowsphone.c...10-428c-b0c8-e05c7cb69983
Ik heb deze: http://www.windowsphone.c...ca-46ba-891b-103749b88403
Je plant je eigen ringtone op je website/ergens en dan link je er via de App naartoe. Werkt prima.

Nu nog de profielen zoals Nokia en dan is het nog beter (of profielen die inschakelen a.h.v. GPS coordinaten).

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• crankyhenk
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 31-10 19:18
quote:
NoFearCreations schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:19:
Heb weer eens probleem met WP7. Omdat dit achterlijk stuk besturingssysteem het nog steeds niet toelaat om gewoon mp3's direct als ringtone te gebruiken. Heb nu een ringtone gemaakt van 39 seconden lang, als genre ringtone ingesteld. Als ik hem in zune sleep, en dan sync, komt hij niet op me telefoon. Al 30x geprobeert nu, maar pakt hem niet. Niet als gewone mp3, en niet als ringtone. Enigste wat k kan bedenken is dat het aan Win8 ligt, omdat ik een paar weken geleden op m'n win7 installatie nog wel gewoon een ringtone op met telefoon kon zetten.
hou er rekening mee dat je een ringtone maximaal 40 seconden kan laten duren en het bestand mag maximaal 1 mb groot zijn :>

• n00bs
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 05-11 15:14

n00bs

Het is weer Zomer!

Weet iemand of het mogelijk is eduroam werkend te krijgen op Windows Mobile?

Zojuist een klant gehad, maar lijkt geen support voor 802.1x te zijn, kan ook geen app vinden zoals SecureW2 die support zou kunnen geven.

• fruitbakje
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07-11 16:12
windows mobile weet ik niet. Op mijn WP7 toestel heeft het eduroam wifi-netwerk altijd prima gewerkt, op verschillende plekken (en zelfs met verschillende inlog-accounts). Nooit enige aanpassingen of wat dan ook hoeven doen/installeren.

• Woembah
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 12-11 09:52
Eduroam werkte hier ook meteen, ging net zo makkelijk als met een Windows PC. Terwijl iOS-apparaten altijd een speciaal profiel moeten inladen.

Check out my photography on Instagram

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

quote:
Woembah schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:12:
Eduroam werkte hier ook meteen, ging net zo makkelijk als met een Windows PC. Terwijl iOS-apparaten altijd een speciaal profiel moeten inladen.
Klopt Apple devices zijn zo dichtgezet (inc Macbooks) dat je alles via door instellingen geleverde profielen moet doen. 1 grote ramp en als iets niet werkt, wat echt vaak is, kan je als ICTer ook bijzonder weinig doen.

Android daarentegen, kan je alles handmatig invoeren.

Windows echter ondersteund standaard niet de protocollen van eduroam, daarvoor gebruik je bij de meeste instellingen dan ook de SecureW2Client. Maar voor Windows Mobile? je zegt dat het zo werkte? voerde jij gewoon jouw useraccount in@instelling.nl ?

• troftnom
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 17-10 08:21
quote:
n00bs schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:06:
[...]
Maar voor Windows Mobile? je zegt dat het zo werkte? voerde jij gewoon jouw useraccount in@instelling.nl ?
Welke OS bedoel je nu eigenlijk, want het oude Windows Mobile is een wereld van verschil met het Windows Phone 7 waarover je hier antwoorden krijgt....

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

quote:
troftnom schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:39:
[...]

Welke OS bedoel je nu eigenlijk, want het oude Windows Mobile is een wereld van verschil met het Windows Phone 7 waarover je hier antwoorden krijgt....
Klant is al weg, maar was volgens mij een Windows Phone 7

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

quote:
NoFearCreations schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:54:
edit: okee, dit had ik al neergezet.. Ik geef de schuld maar aan mijn gelimiteerde nachtrust.

MrSleeves wijzigde deze reactie 14-12-2012 21:36 (45%)

quote:
[...] Windows echter ondersteund standaard niet de protocollen van eduroam, daarvoor gebruik je bij de meeste instellingen dan ook de SecureW2Client. [...]
Sinds Windows 8 wel (omdat de uni's aan het zeuren waren :P). Alleen met Windows 7 en ouder heb je SecureW2 nodig.

Caelorum wijzigde deze reactie 14-12-2012 22:30 (5%)

• Woembah
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 12-11 09:52
quote:
[...]

Klopt Apple devices zijn zo dichtgezet (inc Macbooks) dat je alles via door instellingen geleverde profielen moet doen. 1 grote ramp en als iets niet werkt, wat echt vaak is, kan je als ICTer ook bijzonder weinig doen.

Android daarentegen, kan je alles handmatig invoeren.

Windows echter ondersteund standaard niet de protocollen van eduroam, daarvoor gebruik je bij de meeste instellingen dan ook de SecureW2Client. Maar voor Windows Mobile? je zegt dat het zo werkte? voerde jij gewoon jouw useraccount in@instelling.nl ?
Ja, ik vulde bij het verbinden alleen mijn TU Delft NetID in, en mijn wachtwoord. Werkte direct. Overigens was dit bij Windows 7 en 8 ook precies hetzelfde, heb nog nooit iets van een SecureW2Client gezien (misschien op de achtergrond?).

Check out my photography on Instagram

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

quote:
Caelorum schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:30:
[...]

Sinds Windows 8 wel (omdat de uni's aan het zeuren waren :P). Alleen met Windows 7 en ouder heb je SecureW2 nodig.
Ja precies alleen kan ik die niet vinden :p

• arumadbro
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 25-12-2014
Oke nogmaals mijn vraag aangezien ik hier moest posten, ik hoop dat iemand me toch kan helpen.

mijn lumia 900 wp 7.5 vernieuwd (zune)music live tile niet.. wel werkt mijn xbox/weather live tile en sommige andere. hoe kan ik dit nou oplossen, iemand een idee?

(music live tile heeft het nooit gedaan, ik heb mijn zune account eraan gekoppeld, ook draai ik bekende muziek er op.. als nog geen live tile met een cover of iets dergelijks)

arumadbro wijzigde deze reactie 25-12-2012 22:47 (25%)

• SilverAqua
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 05-07-2016
quote:
arumadbro schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 22:44:
Oke nogmaals mijn vraag aangezien ik hier moest posten, ik hoop dat iemand me toch kan helpen.

mijn lumia 900 wp 7.5 vernieuwd (zune)music live tile niet.. wel werkt mijn xbox/weather live tile en sommige andere. hoe kan ik dit nou oplossen, iemand een idee?

(music live tile heeft het nooit gedaan, ik heb mijn zune account eraan gekoppeld, ook draai ik bekende muziek er op.. als nog geen live tile met een cover of iets dergelijks)
Dat komt omdat dat niet werkt in Nederland, die tile werkt (geeft artiest weer met een effect) alleen als je een VS account hebt. Oftewel het enige wat je dan kan doen is een VS (lees: ...@live.com) account aanmaken, alleen dit vereist een herinstallatie en ben je dus alles kwijt op je telefoon.

• arumadbro
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 25-12-2014
quote:
SilverAqua schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:45:
[...]
Dat komt omdat dat niet werkt in Nederland, die tile werkt (geeft artiest weer met een effect) alleen als je een VS account hebt. Oftewel het enige wat je dan kan doen is een VS (lees: ...@live.com) account aanmaken, alleen dit vereist een herinstallatie en ben je dus alles kwijt op je telefoon.
Hmm oke dat is het dan waarschijnlijk bedankt, dat zal ik dan beter na de 7.8 update doen!

• SilverAqua
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 05-07-2016
quote:
arumadbro schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 03:07:
[...]

Hmm oke dat is het dan waarschijnlijk bedankt, dat zal ik dan beter na de 7.8 update doen!
Er waren een paar dingen die een VS account leuker maken dan een Europees account.
- Veel uitgebreidere music marketplace
- Zune live tile, achtergronden bij artiesten (ook op lock screen)...
- Bepaalde apps waaronder Vevo.

En nog een paar dingen die ik nu even niet meer weet, ik had op mijn HD7 ook eerst een VS account. Alleen omdat mijn XBL gekoppeld is aan een EU account ben ik toch weer geswitcht. Ik weet niet of deze functies nu wel normaal werken in WP8.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 15:49
(jarig!)
Ik heb een vervelend iets. Ik heb een aparte live account aangemaakt voor WP7.5 die heb ik toen gekoppeld aan facebook. Nu krijg ik alleen zo wat elke avond een melding om 21:00 dat er de volgende dag iemand jarig is. Nu kan ik birtday calendar uitzetten maar dan zie ik ze helemaal niet. Wil alleen de meldingen weg hebben.

Enige wat ik tot nu toe kon vinden is ze een voor een in hotmail uitzetten. Maar dat is nogal wat werk.

Spec:Intel 2600K |P8P67 rev 3.1| Corsair Vengence 4x4GB ||Asus GTX560Ti||Audigy II ZS ||Intel 520 240GB SSD, WD 300GB Velociraptor||OCZ GameX 700W

• Cyrus The Virus
(jarig!)
Iemand op bovenstaande vraag ? Of ben ik hier op de verkeerde plek.

Spec:Intel 2600K |P8P67 rev 3.1| Corsair Vengence 4x4GB ||Asus GTX560Ti||Audigy II ZS ||Intel 520 240GB SSD, WD 300GB Velociraptor||OCZ GameX 700W

• fruitbakje
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07-11 16:12
Dus het zijn de verjaardagen van fb waarvan je geen meldingen wilt?

edit; ah wacht, ik zie wat je wilt. Die verjaardagen worden geimporteerd naar je MS calendar, en vanuit daar krijg je de notificaties.
In je hotmail calendar kan je klikken op 'birthday calendar' (dus op de woorden en niet op het vinkje). Daar kan je notificaties instellen. Ik heb die instellingen alleen niet getest, dus weet niet of het werkt.

fruitbakje wijzigde deze reactie 13-01-2013 16:17 (72%)

• Cyrus The Virus
(jarig!)
Ja ik heb birthdays uitgezet, maar toch krijg ik bij elke verjaardag een melding. Ik moet ze in hotmail een voor een openen en de melding weg halen.

• Koode
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19:46
Op http://calendar.live.com/ de verjaardagskalender verwijderen en vervolgens opnieuw aanmaken (kan dan via 'Nieuw') met de juiste instellingen (geen herinnering)! Het kan wel een paar dagen duren voor alle verjaardagen er dan weer in staan.

• Cyrus The Virus
(jarig!)
Heb het geprobeerd ben benieuwd.

• Graaffrank
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 11-03-2016
Heeft hier iemand ook last van een standbytijd van slechts 6u sinds de wp7.8 update? En ook dat de batterij dan oververhit :-(
quote:
Graaffrank schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 21:48:
Heeft hier iemand ook last van een standbytijd van slechts 6u sinds de wp7.8 update? En ook dat de batterij dan oververhit :-(
Welk toestel? Met mijn Trophy is er weinig tot geen verschil namelijk.

• defcon84

defcon84

Multipass?

mijn lumia 800 lijkt wel langer mee te gaan nu..

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:45

loewie1984

music addict! pizza monster!!

quote:
Graaffrank schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 21:48:
Lumia? Dit is wat ik in het andere topic erover geschreven heb: Draai de 7.8 update al sinds ie via Navifirm binnen te trekken was en 's avonds rond de 75% resterend, en 's ochtends niet dood maar wel compleet leeg. En dan heb ik alleen BT en 3G aan, GPS en WiFi en background apps staan gedisabled. Met WiFi is ie nog sneller leeg, terwijl je zou verwachten dat de telefoon weet wanneer ie aan 3G kan hangen en wanneer aan de WiFi...

Reden voor mij om langzaam aan afscheid te gaan nemen van deze telefoon en wellicht ook wel van het platform. Ik vind WP 7.8/8 een fijn OS, maar als ik zie hoe but sommige applicaties zijn in tegenstelling tot die van het IOS of Android platform. Het werkt toch allemaal wat minder soepel. (ABN Amro, Facebook, Whatsapp), en over de discussie of het dealbreakers zijn zeg ik: niet direct, maar ik vind het een beetje een teleurstelling allemaal en dat opgeteld met de accuduur maakt het voor mij een reden om te stoppen met iig. de Lumia 800

discogs

• spNk
Lijkt mij te maken hebben met de live tile bug.... t.net app toevallig op het start scherm?

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:45

loewie1984

music addict! pizza monster!!

heb de tweakers.app niet eens op mijn telefoon staan :) :(

maar ik heb eens wat apps gedeïnstalleerd, eens kijken hoe dat bevalt. Kan natuurlijk dat dat niet de enige app is die 3g verkeer en daarmee dus ook accuduur draint.

loewie1984 wijzigde deze reactie 04-02-2013 13:19 (59%)

discogs

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
quote:
loewie1984 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:03:
[...]

Reden voor mij om langzaam aan afscheid te gaan nemen van deze telefoon en wellicht ook wel van het platform. Ik vind WP 7.8/8 een fijn OS, maar als ik zie hoe but sommige applicaties zijn in tegenstelling tot die van het IOS of Android platform. Het werkt toch allemaal wat minder soepel. (ABN Amro, Facebook, Whatsapp), en over de discussie of het dealbreakers zijn zeg ik: niet direct, maar ik vind het een beetje een teleurstelling allemaal en dat opgeteld met de accuduur maakt het voor mij een reden om te stoppen met iig. de Lumia 800
En zo denk ik er ook over. :+

Ik vind de people hub fantasties, dat je in een oog opslag de het facebook en twitter updates kan volgen.
Maar zoiets zal vast ook wel in Android mogenlijk zijn 8) (apple kijk ik niet meer naar, is mij te duur)

• defcon84

defcon84

Multipass?

Zijn er nog mensen waarbij de tile notifications (de tellers) niet meer werken bij sommige apps sinds WP7.8?

oa bij DiceFeud, WordFeud, ...

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Heb het al via twitter aan de WinPhoneSupport gemeld.

Het probleem is dat er in z'n geheel geen externe URI's geaccepteerd worden. Als de app een background service heeft, dan lukt het volgens mij nog wel, maar alle apps waarbij binnen de app een externe URI wordt gezet op een App of met ShellTileSchedule de live tile wordt ingesteld: werkt niet.

• defcon84

defcon84

Multipass?

quote:
haha toeval :)
Ik had dit probleem 2 weken geleden al gemeld aan de developer van DiceFeud..
maar blijkbaar ligt het niet echt aan de app zelf dan :)

Pagina: 1 ... 44 45 46 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True