*knip*
[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 01-02-2011 00:54 ]
What's the speed of Dark?
[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 01-02-2011 00:54 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Klopt. De januari update krijgen we in februari, zoals al heel lang bekend was. Januari slaat op de RTM date, niet op de release date.HyperioN schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 08:10:
Has anyone checked their calendars?
Volgens mij is het 1 febr.. Ik dacht dat we een grote "januari-update" zouden krijgen?
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 01-02-2011 10:14 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 93% gewijzigd door Jb1988 op 01-02-2011 10:53 ]
Er is alleen maar begin 2011 gecommuniceerd vanuit Microsoft. Dus alle data zijn speculaties..oisyn schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:13:
[...]
Klopt. De januari update krijgen we in februari, zoals al heel lang bekend was. Januari slaat op de RTM date, niet op de release date.
Of het ook waar is is natuurlijk een tweede. Ik gooi het op een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheidAnother developer has come forward, this time saying that they expect a significant update to Windows Phone 7 in February. Previous conversations about this update, which is rumored to include copy and paste functionality in addition to CDMA support, had put the timeframe for release in January. Microsoft executives have for the most part stuck with the "early 2011" party line.
[ Voor 93% gewijzigd door .oisyn op 01-02-2011 13:57 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 19% gewijzigd door Jb1988 op 01-02-2011 16:30 ]
Ergens hoop ik toch dat ze al wat verder zijn dan de alpha fase want dat zou betekenen dat wij waarschijnlijk geen update gaan zien omtrent 7 februari. Gisteren schreef Windows Phone 7 liefhebber en criticus, Paul Thurrott:Jb1988 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:22:
Ik heb gehoord dat sommige providers al de alpha release in handen hebben.
http://www.windowsitpro.c...-iPhone-4-on-Verizon.aspxThe first and most eagerly anticipated update, code-named NoDo, could arrive by the time you read this.
Dat zegt niets. Paul weet net zoveel als wij. En hij wordt er ook helemaal gek vanIntoDevel schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:32:
Gisteren schreef Windows Phone 7 liefheber en criticus, Paul Thurrott:
Klopt. las al iemand die een Samsung Review toestel heeft met een build erop. Heb zelf ook per ongeluk een build op mijn Samsung Taylor (engineering device) gekregen met copy paste erop.Jb1988 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:22:
Ik heb gehoord dat sommige providers al de alpha release in handen hebben. Of dit waar is weet ik niet zeker.
Verwijderd
Nu.nl quotenVhond schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:31:
En ja hoor,
Toch bij Microsoft zelf te zoeken:
http://www.nu.nl/internet...ijk-dataverbruik-wp7.html
Verwijderd
En yahoo is de enige email provider waarmee het probleem zich voordoet (en dan ook nog in bepaalde gevallen). Hotmail werkt prima, Gmail werkt prima dus het is meer een beetje vingerwijzen van Yahoo.Vhond schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:31:
En ja hoor,
Toch bij Microsoft zelf te zoeken:
http://www.nu.nl/internet...ijk-dataverbruik-wp7.html
[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 02-02-2011 16:19 ]
Ik hoop dat ze in plaats van elkaar te beschuldigen nu eens gewoon de koppen bij elkaar steken en dit probleem oplossen. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? De consument is hier gewoon de dupe van.oisyn schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:15:
Yahoo kan beweren wat ze willen, maar om dit verhaal kunnen ze echt niet heen: http://www.withinwindows....hone-data-usage-overages/
Daarnaast is hun argumentatie gelul. Goed, stel dat MS idd op een manier de mail opvraagt die niet conformeert met de IMAP standaard. Waarom reageert Yahoo daar dan op met een overschot aan data?
Verwijderd
Dat is al gebeurd. Die oplossing wordt binnenkort geimplementeerd.lzandman schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:13:
[...]Ik hoop dat ze in plaats van elkaar te beschuldigen nu eens gewoon de koppen bij elkaar steken en dit probleem oplossen.
Eerst zien, dan geloven...Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:48:
[...]
Dat is al gebeurd. Die oplossing wordt binnenkort geimplementeerd.
[ Voor 55% gewijzigd door lzandman op 03-02-2011 17:13 . Reden: MWC geneuzel ]
Geloof me, er wordt niet 'gewacht' met de update. Als ie vandaag de deur uit had gekunt had men dat gedaan!lzandman schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:49:
[...]
Eerst zien, dan geloven...
Ben erg benieuwd wat Microsoft zal presenteren op de Mobile World Conference in Barcelona. Ik kan zo maar drie zaken bedenken:Misschien wacht Microsoft inderdaad met de release van die eerste update op de MWC, zodat Chassis-2 support nog even 'geheim' blijft. We krijgen ook een update van de Developer Tools en de emulator zal dan ook die andere resolutie moeten supporten.
- Een deal met Nokia.
- Nieuwe Chassis-2 WP7 devices (met een display-resolutie van 480x320).
- De langverwachte eerste update.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Wellicht omdat je telefoongeheugen dan binnen de kortste keren vol staat? Meestal worden dat soort dingen weggeschreven naar ROM.IntoDevel schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:20:
Ik vraag me af wat de reden is wat Windows Phone zo anders maakt dan Windows. Bij windows hebben we een patch Tuesday met hotfixes en dergelijke, waarom dit niet ook toepassen bij Windows Phone.
Verwijderd
Nee hoor. Je kunt prima update-cycles in development implementeren. "Features" die dan nog niet af zijn schuif je gewoon naar de volgende release.Benjamin- schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:39:
Release dates zijn lastig, je moet ze geven voordat je klaar bent, dat schiet niet op, de enige manier dat je een zuivere release date kan geven is wanneer je die pas geeft wanneer je klaar bent.
Je krijgt een melding op de telefoon dat er een update is. Daarna moet je je telefoon aan Zune koppelen om de update te kunnen doen.ppaddo schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 07:53:
Nou, de eerste update wordt in ieder geval op dit moment uitgerold richting WP7 ontwikkelaars. Het zal dus niet echt lang meer duren voordat wij gewone stervelingen deze update voorgeschoteld gaan krijgen.
http://www.engadget.com/2...e-to-windows-phone-7-dev/
Wat ik me zojuist afvraag. Zal de update 'over the air' worden uitgerold en krijg je dus een melding dat je de telefoon kan gaan bijwerken, of moet je eerst echt verbinden met Zune?
Ik kwam overigen zojuist erachter dat je ook via Wifi kan synchroniseren met Zune. dat is toch wel handig aangezien mijn laptopje geen bluetooth heeft en ik altijd dat micro-usb kabeltje kwijt ben.
Met 'gewone' software is dat veel makkelijker dan met een mobiel OS waar alle hardware partners en mobile operators ook mee moeten testen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 08:08:
[...]
Nee hoor. Je kunt prima update-cycles in development implementeren. "Features" die dan nog niet af zijn schuif je gewoon naar de volgende release.
[ Voor 18% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 05-02-2011 09:22 ]
[ Voor 6% gewijzigd door mOrPhie op 05-02-2011 10:42 ]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Lijkt mij niet zo'n probleem. Mogelijk dat ze dit ook juist uit gebruikersgemak hebben gedaan, zodat je niet moeilijk hoeft te doen met je vingers.mOrPhie schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:40:
Ik heb nog niet gevonden hoe ik een half woord kan selecteren. Viel mij eerlijk gezegd wat tegen.
Gebruiksgemak zal best de overweging zijn geweest. Microsoft heeft de keuze gemaakt om die 90% scenario's waarin je volledige woorden selecteert makkelijker te maken, maar met als nadeel dat je in die 10% gevallen na een paste nog letters moet verwijderen. Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat ik nu een probleem lijk te hebben met het plaatsen van een cursor in het midden van het woord. Daar zie ik het ongemak. Toegegeven, het is in de meeste gevallen niet van toepassing, maar in die gevallen waar het van toepassing is zal de gebruiker wellicht wat gefrustreerd kunnen raken van de werking. En dat vind ik jammer.Benjamin- schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:51:
[...]
Lijkt mij niet zo'n probleem. Mogelijk dat ze dit ook juist uit gebruikersgemak hebben gedaan, zodat je niet moeilijk hoeft te doen met je vingers.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Let wel: dit is een update van de Developer Tools met daarin een nieuw emulator image, waarop een update met Copy/Paste zit. Of er ook andere onderdelen van de eerste update (bijv. de snelheidsverbeteringen) in het emulator-image aanwezig zijn, is mij onduidelijk (Matthijs?).ppaddo schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 07:53:
Nou, de eerste update wordt in ieder geval op dit moment uitgerold richting WP7 ontwikkelaars. Het zal dus niet echt lang meer duren voordat wij gewone stervelingen deze update voorgeschoteld gaan krijgen.
Ja, dat viel mij ook direct op. Erg jammer. Waarom nou weer zo'n halve implementatie?mOrPhie schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:40:
Zodra je hebt gepaste, is de selectie uit je copy-paste buffer verwijderd. Meerdere keren 1 ding pasten lijkt dus geen optie, zonder opnieuw te moeten copy'en.
Het lijk erop lijkt dat je alleen hele woorden kunt selecteren.
Mijn Trophy gaat juist vrij lang mee, kan er met gemak 2 dagen mee doen, terwijl mijn Palm Pre (The_Scarabial schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 19:12:
Nu 1 week de telefoon in gebruik en ben uiterst tevreden, alles lekker simpel en snel. Wel een nadeel vind ik de korte accuduur.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Voor de doorsnee consument werkt de nieuwe copy & paste prima. Powerusers zijn ook niet de doelgroep van Windows Phone 7.lzandman schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 21:04:
Ja, dat viel mij ook direct op. Erg jammer. Waarom nou weer zo'n halve implementatie?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2011 21:33 ]
Dit moet ik terug nemen. Meerdere keren pasten is dus wel een optie, het is alleen wat lastig te vinden. Als je de balk waar het paste icon stond naar rechts swiped, dan komt het paste icon terug. Lastig te vinden, maar hey, het werkt.mOrPhie schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:40:
Zodra je hebt gepaste, is de selectie uit je copy-paste buffer verwijderd. Meerdere keren 1 ding pasten lijkt dus geen optie, zonder opnieuw te moeten copy'en.
Kan wel, is inderdaad niet heel erg ontdekbaar.mOrPhie schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:40:
[ Voor 10% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 05-02-2011 23:46 ]
Verwijderd
Klaarblijkelijk een benodigde Zune update voor de WP7 update.Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 20:22:
Zune heeft een update gekregen. Ga naar settings, Software, General, Check for updates.
Lijken 3 files aangepast ZuneWmdu.dll, ZunewmduResource.dll and zunewmduresource.dll.mui zijn nu versie 1407 en datum 19-1-2011
Als ik deze zin goed begrijp, kan dat niet, maar wellicht dat een gebruiker dit kan ontkennen/beamen:Emrulez schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:09:
Is het met wp7 eigenlijk mogelijk om je contacten op je sim op te slaan?
BronYou can save contacts from a SIM card to a Windows Phone, but you can't save contacts from a Windows Phone to a SIM card.
Verwijderd
Staat jou wifi en 3G dan heel de dag aan? Deze ochtend 3g aan gezet, wifi stond daarvoor al aan, en na ongeveer 9 uur was mijn batterij volledig plat.Ramon schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 21:09:
[...]
Mijn Trophy gaat juist vrij lang mee, kan er met gemak 2 dagen mee doen, terwijl mijn Palm Pre () ongeveer 6 a 7 uur mee ging. En dit is dan met ongeveer zelfde gedrag: uurtje (per dag) muziek luisteren, twitter checken, email binnenhalen, beetje surfen.
Wifi staat altijd uit, 3g altijd aan bij mij. Brightness staat op high zie ik net (nergens voor nodig). Ik heb gisternacht mijn telefoon opgeladen en hij heeft nu nog 50%.Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:35:
[...]
Staat jou wifi en 3G dan heel de dag aan? Deze ochtend 3g aan gezet, wifi stond daarvoor al aan, en na ongeveer 9 uur was mijn batterij volledig plat.
Ok ja, ik heb heel wat smsjes verstuurd, en wat email gesynced, IE gebruikt, en ongeveer 1 uur naar muziek geluisterd, maar toch vind ik dat de batterij veel te snel op ismet mijn nokia 5530 xpressmusic kon ik (lol) meer dan 24uren het toestel gebruiken, en jaar daarvoor ongeveer 2 dagen, wel zonder wifi en 3g, gewoon muziek en chat, bellen
Heb ook het gevoel als je in de Settings bij Brightness, de helderheid automatisch laat veranderen, het scherm soms flikkert naar helder, donkerder beeld, vooral indoor als de zon buiten schijnt, als ik 't manueel op medium zet is het constant normale helderheid, maar als het donker is, is het dan te fel..
Je bedoelt het vast niet zo, maar dit klinkt best wel als een troll. Versienummer van WP7 is 7.0.7004.0. Kan je ook zelf vinden op je telefoon bij Settings -> About -> more info.Updates plzzzz![]()
Wat is de buildnummer nu eigenlijk van WP7? 1? 0? 0.001?
Verwijderd
Hmm, okay, ik doe vandaag eens de test, 3G aan, en WIFI uit, normaal is het omgekeerd of alletwee uit, hopelijk gaat de batterij nu toch op z'n minst +-24u meeRamon schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 07:16:
[...]
Wifi staat altijd uit, 3g altijd aan bij mij. Brightness staat op high zie ik net (nergens voor nodig). Ik heb gisternacht mijn telefoon opgeladen en hij heeft nu nog 50%.
[...]
Je bedoelt het vast niet zo, maar dit klinkt best wel als een troll. Versienummer van WP7 is 7.0.7004.0. Kan je ook zelf vinden op je telefoon bij Settings -> About -> more info.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2011 09:31 ]
[ Voor 120% gewijzigd door IntoDevel op 10-02-2011 10:10 ]
Dit toestel draait WP7 OS 1.0 aangezien er nog niets veranderd is sinds de release (als in features, bugfixes voor het OS zelf). Windows 7 was ook niet het 7e besturingssysteem van Microsoft (correct me if I'm wrong) eerder het 11/12e besturingssysteem.Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:09:
En ik bedoel het echt niet "trollig", maar je zou toch verwachten van een OS die al in versie 7.0 zit dat deze kinderziektes/bugs er al lang uit waren.
Btw, ben ik de enige die vind dat de kleurenschema's wat "flauw zijn? Dus je hebt htc, teal, lime, red en green, de resterende kleuren zijn volgens mij voor vrouwen bedoeld: pink, magenta etc..
Maar toch, kan ik maar moeilijk kiezen tussen een kleur, htc vind ik wel iets, teal ook. Maar in mijn ogen vind ik het precies net iets té fel.
Verwijderd
Thx voor de infoManuel schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:14:
[...]
Dit toestel draait WP7 OS 1.0 aangezien er nog niets veranderd is sinds de release (als in features, bugfixes voor het OS zelf). Windows 7 was ook niet het 7e besturingssysteem van Microsoft (correct me if I'm wrong) eerder het 11/12e besturingssysteem.
In zune op de computer gewoon klikken op het balkje, op de telefoon kan het niet, skippen voorruit gaat met 30 seconden tegelijk en achteruit met 5. Wel een redelijk minpunt. Vooral omdat je niet heel makkelijk terugkunt na het begin bij bijvoorbeeld youtube filmpjes. Zal ooit wel in een update komen denk ikVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:46:
[...]
Weet er toevallig ook iemand hoe je in Zune of in de Muziekspeler muziek doorskipped? Nu moet je doorspoelen.. precies hetzelfde zoals met tape
Benjamin- schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 20:09:
Welke telefoon?
En accu's doen het altijd minder in het begin.
Het gaat om de omnia 7, maar accuduur ligt meer aan de phone dan aan het OS dus eigenlijk beetje offtopic hier.Ramon schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 21:09:
[...]
Mijn Trophy gaat juist vrij lang mee, kan er met gemak 2 dagen mee doen, terwijl mijn Palm Pre () ongeveer 6 a 7 uur mee ging. En dit is dan met ongeveer zelfde gedrag: uurtje (per dag) muziek luisteren, twitter checken, email binnenhalen, beetje surfen.
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:46:
[...]
Thx voor de info
Weet er toevallig ook iemand hoe je in Zune of in de Muziekspeler muziek doorskipped? Nu moet je doorspoelen.. precies hetzelfde zoals met tape
LeVortex schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:50:
[...]
In zune op de computer gewoon klikken op het balkje, op de telefoon kan het niet, skippen voorruit gaat met 30 seconden tegelijk en achteruit met 5. Wel een redelijk minpunt. Vooral omdat je niet heel makkelijk terugkunt na het begin bij bijvoorbeeld youtube filmpjes. Zal ooit wel in een update komen denk ik
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 10-02-2011 22:11 ]
Per nummer kun je ook gewoon swipen, dat je per nummer kunt voorruit en terugspoelen had ik wel ontdekt, maar ik dacht dat de poster het gewoon in het nummer bedoelde..oisyn schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 22:09:
[...]
[...]
Dit herken ik dus totaal niet. Hebben jullie wel geprobeerd om gewoon de vooruit en achteruit-knop te tappen ipv ingedrukt te houden? Ik kan gewoon van track naar track skippen.
Met de headset op de Omnia 7 van Samsung is een nummer vooruit 2x achter elkaar op pauze drukken op de headset
Verwijderd
Swipen gaat goed, maar ik wil in het liedje seconden skippen, dus gewoon tappen op de tijdslijn. Bestaat er geen andere alternatieve muziekspeler voor WP7?LeVortex schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 22:19:
[...]
Per nummer kun je ook gewoon swipen, dat je per nummer kunt voorruit en terugspoelen had ik wel ontdekt, maar ik dacht dat de poster het gewoon in het nummer bedoelde.
dus niet van song 1 naar 2, maar van 0:30 na 2:20 door gewoon te tappen op de time balk. Dat kan dus niet hiervoor moet je dus doorspoelen op de vooruitknop (inhouden dus)
Ja idd, als je het zo bekijkt is wel handig dat 't automatisch veranderd, maar aan de andere kant vind ik 't wel minder dat 't soms lichtjes flikkertBenjamin- schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:53:
Daarom is er ook een automatische stand.
Er zit een sensor aan de voorkant van het toestel die meet hoe licht het is, is het heel licht dan zal die ook max brightness gebruiken zodat jij je scherm nog kan zien, is het donker staat die juist heel laag.
Tevens waar je wel op moet letten is dat je niet met je vinger voor de sensor zit, soms zit ik een video af te spelen en dan zit ik per ongeluk met mijn vinger ervoor, dan krijg je dat die denkt dat het heel donker is enz.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2011 23:27 ]
Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 09:08 ]
Dat flikkeren zal de accuduur niet verminderen.Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 23:12:
[...]Ja idd, als je het zo bekijkt is wel handig dat 't automatisch veranderd, maar aan de andere kant vind ik 't wel minder dat 't soms lichtjes flikkertvolgens mij beïnvloed 't zeker en vast de batterijduur
En waar zit die sensor dan? ik zie het niet, het ziet er allemaal effen uit, wat ik ook minder vind is dat die 3 knoppen onderaan hypergevoelig zijn, maar ondanks alles vind ik het nog steeds een supervet mobiel os
Inderdaad HUGE nieuws, voor met name Microsoft. Voor Nokia zal het ook wel eens makkelijk zijn om 'gewoon' een toestel in elkaar te kunnen schroeven volgens voorafgestelde specificaties. Al hun eigen pogingen zijn de laatste jaren niet echt succesvol geweest!Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 08:55:
Windows Phone 7 en Nokia:
http://www.microsoft.com/...b11/02-11partnership.mspx
http://www.nokia.com/press
Ik ben benieuwd wat de samenwerking voor Windows Phone 7 gaat betekenen.
Verwijderd
Hopelijk gaat alles in de goede richting, want voor mijn HTC Trophy had ik een Nokia 5530 Xpressmusic met Symbian s60v5. Qua functionaliteit is het beter dan iOS of WP7, ik bedoel dan: filemanager, bluetooth bestanden versturen, etc.. maar ondanks alles blijft Symbian retetraagVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 08:55:
Windows Phone 7 en Nokia:
http://www.microsoft.com/...b11/02-11partnership.mspx
http://www.nokia.com/press
Ik ben benieuwd wat de samenwerking voor Windows Phone 7 gaat betekenen.
.
.
.
.
Verwijderd
De grootste fabrikant van mobieltjes kiest voor WP7, dat is een mooi signaal en zal WP7 een mooie boost geven. Hopelijk pusht het Microsoft dan ook richting meer updates van de software. Nokia kennende maken ze er een paar mooie toestellen voor, dus ben erg benieuwd.ppaddo schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:55:
[...]
Inderdaad HUGE nieuws, voor met name Microsoft. Voor Nokia zal het ook wel eens makkelijk zijn om 'gewoon' een toestel in elkaar te kunnen schroeven volgens voorafgestelde specificaties. Al hun eigen pogingen zijn de laatste jaren niet echt succesvol geweest!
Hopelijk is dit de aanjager om van dit mooie mobiele OS een groter succes te maken!
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nee dat kan niet, ik kan geen andere vinden. Zowel in de officiele store als gewoon alternatief door jailbreak.Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 23:12:
[...]
Swipen gaat goed, maar ik wil in het liedje seconden skippen, dus gewoon tappen op de tijdslijn. Bestaat er geen andere alternatieve muziekspeler voor WP7?
Verwijderd
En de grootste partner, de 'Windows'-hardwareleverancier, HP, heeft juist Windows laten vallen als een baksteen: en kiest om zelf een OS in ontwikkeling te nemen en te gebruiken (WebOS) in plaats van Windows. Ik ga waarschijnlijk nu voor WebOS: een OS dat een stuk geavanceerder is dan Phone 7. Phone 7 is imho, en ook volgens LG, te basic en niet echt zo tweakwaardig als bijv. MeeGo/WebOS/Android.BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:59:
[...]
De grootste fabrikant van mobieltjes kiest voor WP7, dat is een mooi signaal en zal WP7 een mooie boost geven. Hopelijk pusht het Microsoft dan ook richting meer updates van de software. Nokia kennende maken ze er een paar mooie toestellen voor, dus ben erg benieuwd.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 16:32 ]
[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 11-02-2011 16:40 ]
Ik heb nog geen WP7 telefoons van HP gezien dus grootste partner my ass.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:16:
[...]
En de grootste partner, de 'Windows'-hardwareleverancier, HP, heeft juist Windows laten vallen als een
LG heeft gewoon lelijke toestellen gemaakt en geeft nu WP7 de schuld van de slechte verkopen. Ik hoor een samsung of HTC niet klagen. Persoonlijk vind ik WP7 zeer zeker geavanceerder dan webOS. En ja ik heb ervaring met webOS. WP7 is meer een telefoon (as in: het werkt gewoon), webOS is meer een mini-pc, met bijkomende laadtijden en memleaks en lange boottijden enzo, maar ook meer vrijheden.baksteen: en kiest om zelf een OS in ontwikkeling te nemen en te gebruiken (WebOS) in plaats van Windows. Ik ga waarschijnlijk nu voor WebOS: een OS dat een stuk geavanceerder is dan Phone 7. Phone 7 is imho, en ook volgens LG, te basic en niet echt zo tweakwaardig als bijv. MeeGo/WebOS/Android.
eensWindows Phone 7 is zeker geen slecht OS, het doet perfect wat het moet doen. Het loopt echter qua (technische) features nog behoorlijk achter: of het nou om (true) multitasking gaat
Niet mee eens, notificaties van WP7 vind ik een stuk beter dan dat van webOS., een goed notificatiesysteem
ja dat is jammer, maar niet onoverkomelijk, NFC-support, externe swappable storage (SD)
Dat wil ik je op webOS nog wel eens zien doen, cloud services (draadloos apps van je pc naar je telefoon sturen)
Komt bij de volgende update, dat weet je ook wel, je vind het gewoon leuk om te trollenof een custom MP3 als ringtone instellen gaat
Ik geef je weinig kans, het heeft bijna een jaar geduurt voordat we een Palm Pre ergens uit Europa konden halen en zelfs NU, na 2 jaar is het ding nog niet in NL!!!! Natuurlijk kan dat allemaal wel veranderen nu dat Palm HP achter zich heeft maar dat is allemaal koffiedik kijken. Ik ben mijn vertrouwen in Palm allang kwijt iig.. Het zal op den duur allemaal vast wel komen, maar ik ben er niet meer zo zeker van dat Windows Phone 7 in de zomer de beste keuze is - als HP er voor kan zorgen dat hun toestellen tegen die tijd in de winkel liggen
Klopt, maar dan moet je wel genoegen nemen met een telefoon die er een paar minuten over doet om op te starten, last van memleaks heeft (er is zelfs een app om de telefoon scheduled te laten rebooten!), traag is, weinig developersupport heeft, etc-etc, ga maar door.- en je houdt een beetje van vrijheid en tweaken dan is een HP WebOS toestel zeker geen verkeerde keuze!
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 17:33 ]
Bij tweakers ja. Oftewel, een enorm klein deel van je afzetmarkt. Maar nogmaals, wat is er precies mis met het WP7 notificatiesysteem?Specs verkopen nou eenmaal.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik vroeg wat er precies mis mee was.Ze zijn nu een slechte rip-off van Android. Niets vernieuwends. Check notificaties in WebOS3
check vanaf 12.00m
YouTube: HP webOS TouchPad demo Part 1- Feb 9th event.flv
[ Voor 77% gewijzigd door .oisyn op 11-02-2011 19:05 ]
Verwijderd
Dat wordt gewoon door het OS ondersteunt, hoor. Alleen is dit nog niet beschikbaar gemaakt voor gewone developers. Microsoft's eigen spullen (Internet Explorer, Music Player) gebruiken dit gewoon.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:16:
Het loopt echter qua (technische) features nog behoorlijk achter: of het nou om (true) multitasking gaat
Tja, heel veel mensen vinden vrijheid/tweakbaarheid totaal onbelangrijk. Die willen gewoon een toestel dat goed en simpel werkt. Zie de populariteit van de iPhone. Veel van die zaken die jij opsomt zitten ook niet / nog niet zo lang op de huidige iPhone 4.en je houdt een beetje van vrijheid en tweaken dan is een HP WebOS toestel zeker geen verkeerde keuze!
Verwijderd
Persoonlijk heb ik ook heel wat getweaked met mijn telefoon, zeker mijn HTC Wizard (Qtek 9100), maar op een gegeven moment wil je er gewoon de tijd niet meer in steken, ben je het ook zat wanneer er weer wat fout gaat en je moet overnieuw beginnen.lzandman schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 23:44:
[...]Tja, heel veel mensen vinden vrijheid/tweakbaarheid totaal onbelangrijk. Die willen gewoon een toestel dat goed en simpel werkt. Zie de populariteit van de iPhone. Veel van die zaken die jij opsomt zitten ook niet / nog niet zo lang op de huidige iPhone 4.
Dit is precies de reden waarom ik van de maemo over ga stappen naar WP7.Benjamin- schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 07:46:
[...]
Persoonlijk heb ik ook heel wat getweaked met mijn telefoon, zeker mijn HTC Wizard (Qtek 9100), maar op een gegeven moment wil je er gewoon de tijd niet meer in steken, ben je het ook zat wanneer er weer wat fout gaat en je moet overnieuw beginnen.
Als ik dan ook kijk wat ik nu nog met mijn telefoon doe, buiten telefoneren en smsen, is het vooral muziek draaien, een spelletje en het nieuws lezen, en voordat soort dingen is WP7 uiterst geschikt. Zeker de Zune speler trok mij erg en dat vind ik dan ook een fantastische speler.
Multitasking: nee, nog niets bekend. De komende update, welke verwacht wordt in maart, zal dit niet bevatten. De verwachting is dat er dan tot oktober geen schokkende updates meer gaan komen. De oktober-update, ook wel Mango-update genoemd, wordt gezien als de eerste echte versie van Windows Phone. Daar zitten dan ook API-uitbreidingen in.Caelorum schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:44:
[...]
Is er overigens al iets bekend over wanneer Microsoft beperkte multitasking gaat vrij geven voor gebruik door developers? En een datum over de marketplace in Nederland?
Hoe dan, als ik zo brutaal mag zijn om dit te vragen?lzandman schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:52:
[...]
Overigens kan de deal met Nokia wel voor wat veranderingen zorgen.
Nou er word gesproken van eind 2011 en dat lijkt me ook goed mogelijk. De eerste nokia heeft dan meteen WP7.5.Villains schreef op zondag 13 februari 2011 @ 02:45:
[...]
Hoe dan, als ik zo brutaal mag zijn om dit te vragen?
Nokia telefoons zullen pas 2012 of later op de markt verschijnen (iirc), en ik verwacht niet dat slechts de afspraak genoeg zou moeten zijn voor veranderingen. Echter Nokia WP7 telefoons en stijgende verkoopcijfers wel, maar slechts het idee?
[ Voor 13% gewijzigd door Relief2009 op 13-02-2011 10:51 ]
Verwijderd
Het is gewoon pure speculatie/logica van mijn kant. Maar nu Nokia intensief gaat samenwerken met Microsoft, kunnen gemakkelijk alle tot nu toe gemaakte plannen veranderd worden.Villains schreef op zondag 13 februari 2011 @ 02:45:
[...]
Hoe dan, als ik zo brutaal mag zijn om dit te vragen?
Nokia telefoons zullen pas 2012 of later op de markt verschijnen (iirc), en ik verwacht niet dat slechts de afspraak genoeg zou moeten zijn voor veranderingen. Echter Nokia WP7 telefoons en stijgende verkoopcijfers wel, maar slechts het idee?
Verwijderd
Verwijderd
Ja. Die is er. Stond ook al in het Android topic over MWC:Relief2009 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:39:
Heeft iemand misschien een live-stream link van Ballmers Keynote? Ben wel benieuwd wat Ballmer te zeggen heeft over de toekomst van WP7.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2011 15:59 ]
Die had ik al gezien ja, alleen geen zin om te registreren. Maar toch bedankt!Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:57:
[...]
Ja. Die is er. Stond ook al in het Android topic over MWC:
[afbeelding]
Watch LIVE @ http://www.mobileworldlive.com/tv.asp
Verwijderd
[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2011 16:23 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Relief2009 op 14-02-2011 16:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad. bobwarley is wel heel erg trollerig met deze actie.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:40:
Blijf aub uit dit topic. Trolls. Hoe zielig kan je zijn om die tekst onder in je profiel op te nemen(over wp7)?
tile view is te verwarrend icm de homescreen, denk ik. Daarnaast deze cards geven je een overzicht van je geschiedenis, rechts is recent links is het oudst. Ik vind hem wel goed.Dragao Cell schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:05:
Ben een beetje teleurgesteld in de UI van het multitask scherm. Het is imo sober en bied weinig extras. Had liever een soort van een tile view gezien ipv van een cardview (die we nu onderhand ook al kennen).
Verder ben ik wel onder de indruk van IE9 op WP7.
Verwijderd
Mooi dat je ook positieve ervaring postVerwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:48:
Viel me daarnet op in de zon, dat het display van mijn Trophy 7 nog steeds goed leesbaar is, zelfs in volle zonlicht!
Ook ging de GPS veel sneller dan bv de iPhone 4, die reageerde veel sneller, zelfs in een auto, met welliswaar een paar meters verschil, maar toch accuraat, met 3G/HSDPA
Het is allemaal nog test-code etc, dus de UI krijgt vast nog een mooi sausje eroverheen. Het ging erom om te laten zien dat het werkt.Dragao Cell schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:05:
Ben een beetje teleurgesteld in de UI van het multitask scherm. Het is imo sober en bied weinig extras. Had liever een soort van een tile view gezien ipv van een cardview (die we nu onderhand ook al kennen).
Verder ben ik wel onder de indruk van IE9 op WP7.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 09:52 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq