Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55
MRELynx schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:00:
Dat kan gewoon hoor. Op Meer Details klikken en dan zie je ook de optie voor reminders. Dan instellen op Geen herinnering. Easy...
Dat is toch juist de popup herinnering vanuit je telefoon? Ik krijg dus beide (popup en email).

Vanmiddag toch de keuze op de Lumia 800 laten vallen, al blijft mijn HD2 ook nog volledig in gebruik :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:38:
[...] Dat is toch juist de popup herinnering vanuit je telefoon? Ik krijg dus beide (popup en email). [...]
Op http://calendar.live.com/ kan je bij de opties aangeven dat je geen notificaties meer wilt ontvangen via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Caelorum schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:05:
Op http://calendar.live.com/ kan je bij de opties aangeven dat je geen notificaties meer wilt ontvangen via de mail.
Aaah ik zat helemaal verkeerd te kijken :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
WingsOfFury schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:17:
Hoezo geen equalizer? Bij mijn Titan zit dat er wel op hoor. Ik kan geen schuifjes verzetten, maar wel kiezen uit bass/live/etc. etc.
Ik kon het op mijn omnia W nergens vinden, en een Google search leverde ook niets op. Of ik moet natuurlijk debiel zijn (want best kan hoor). FFC heb ik ook, maar zonder skype...
Ik denk dat MS zo ook heeft gedacht; als je een afspraak na 10 keer wilt laten stoppen, dan doe je dat even snel in je mailprogramma.
Ik gebruik hem dus wel als de enige agenda. Ik ga niet telkens achter een computer zitten om m'n agenda op orde te krijgen, dat wil ik in een collegezaal, bus/trein en kroeg ook kunnen doen. Ik maak geen afspraken als ik achter de computer zit. Voor iemand als mij is het dus geen praktische agenda (zoals Nokia dus jaren geleden wel al zoiets had. Praktisch voor mij dan he).
Klein voorbeeldje mbt iOS (geen discussie starten please!);
Scheelt 3 tikken op 10 handelingen/drukken, dus dat is 30% winst! Dat is nog eens "save us from our phone"
Zoiets kan ik alleen maar toejuichen natuurlijk. Maar mijn wekker gaat elke dag op een ander moment. Als ik een half uur later wil opstaan, moet ik de avond van tevoren dus 30 minuten heen of terug gaan scrollen. Vergeleken met een 00 of een 30 intikken is dat geen snelheidswinst als je begrijpt wat ik bedoel (elke keer weer met m'n duim omhoog of omlaag, zuchtend omdat ik die 00 of 30 op m'n nokia alláng ingetoetst had). Nou kan ik natuurlijk ook 7 wekkers instellen, maar dat maakt zo'n wekker app nou ook niet overzichterlijker.
Wat betreft reminders in de calendar, ik vind het handiger zelf een tijd te kiezen dan uit zo'n lijst van MS te kiezen. Dan zit ik maar te staren en te rekenen op welke tijd dan m'n reminder gaat en moet ik voor elke optie bedenken of die tijd wel praktisch is (het moet wel een tijd zijn dat ik die reminder hoor/voel. Ik moet niet toevallig op de fiets zitten. Daar denk ik over na als ik een reminder instel. MS verkracht dat op deze manier).
Ik heb nooit een iPhone of een andriod toestel gehad, ik vergelijk het alleen maar met mijn Nokia 6300. Ik ben trouwens best tevreden hoor met WP7, dat is het niet. Ik vind het alleen nog lang niet compleet, en de berichten die ik hoor klinken niet alsof MS ook daadwerkelijk van plan is om het compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zet gewoon 7 wekkers erin, allemaal op eenmalig. s'avonds aanzetten welke je wil hebben, custom wekker :P
Past makkelijk op het scherm, ik werk zo sinds ik WP7 draai.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2012 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:00

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

fruitbakje schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:07:
Ik ben trouwens best tevreden hoor met WP7, dat is het niet. Ik vind het alleen nog lang niet compleet, en de berichten die ik hoor klinken niet alsof MS ook daadwerkelijk van plan is om het compleet te maken.
Ik gok dat Microsoft gewoon de meeste van deze zaken goed zal aanpakken in windows 8 zodat dat OS heel goede reviews gaat krijgen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

SinergyX schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:32:
Zet gewoon 7 wekkers erin, allemaal op eenmalig. s'avonds aanzetten welke je wil hebben, custom wekker :P
Past makkelijk op het scherm, ik werk zo sinds ik WP7 draai.
Ik vind het ook wel mooi dat hij oude wekkers onthoudt. Bij m'n Nokia was een eenmalige wekker eenmalig en direct weg. Hier niet en dat is wel handig.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:24
[...]

Ik ben trouwens best tevreden hoor met WP7, dat is het niet. Ik vind het alleen nog lang niet compleet, en de berichten die ik hoor klinken niet alsof MS ook daadwerkelijk van plan is om het compleet te maken.
Bijzonder, er is nog helemaal niets bekend gemaakt over een volgende versie door MS.

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:08
Waar ik me gruwelijk aan erger bij WP7 is dat als ik een video online aan het kijken ben zoals bijvoorbeeld dat filmpje wat vanmorgen op de FP van tweakers stond over die vrouwen over die prada telefoon. Als ik dan tussendoor een whatsapp berichtje krijg en ik het ontvangsgeluidje hoor dan gaat automatisch het volume van het filmpje omlaag en blijft hij laag.

• SinergyX
Bij het downloaden van niet ondersteunde formaten van het internet, is dat altijd af te vangen door een programma te hebben die het document kan lezen? Ik wilde van Skydrive mijn csv bestand halen, maar krijg de melding dat Phone dus geen ondersteuning bied voor dit bestand. Terwijl die wel gewoon binnen excel (thans de office variant) geopend kan worden.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:29
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:50:
[...]

Bijzonder, er is nog helemaal niets bekend gemaakt over een volgende versie door MS.
Dus? Misschien is dat wel precies de reden waarom hij denkt dat MS geen haast maakt. Er is een hoop informatie zijdelings gelekt, zoals dat Apollo pas eind 2012 komt. Ik zie ook weinig tekenen dat MS binnen nu een half jaar de smartphonemarkt wil gaan bestormen hoor. Alle redenen om te twijfelen aan de snelheid waarmee MS aan WP7/WP8 werkt imo.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
MarcoC schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:08:
[...]

Dus? Misschien is dat wel precies de reden waarom hij denkt dat MS geen haast maakt. Er is een hoop informatie zijdelings gelekt, zoals dat Apollo pas eind 2012 komt. Ik zie ook weinig tekenen dat MS binnen nu een half jaar de smartphonemarkt wil gaan bestormen hoor. Alle redenen om te twijfelen aan de snelheid waarmee MS aan WP7/WP8 werkt imo.
Die zijn er wel degelijk wel. Met de Tango update is het straks mogelijk om telefoons te leveren met lagere specs. Ze willen hierme de budget markt gaan innemen en in mijn ogen gaat dat ook lukken. Als je ziet hoe belachelijk slecht alle android telefoons zijn van +- 150 euro (bv. vastlopers en slechte ondersteuning van apps wegens resolutie). Daarbij zie je sinds Nokia een groei in markt aandeel en met de aankomende budget line zal dit alleen maar meer worden.

Volgende week wordt er meer duidelijk gemaakt op MWC in Spanje. Ik hoop dan ook dat de Tango update wordt uitgerold op mijn omnia 7. De DFT team heeft een early Tango buildal in handen.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 23-02-2012 19:21 ]

• MarcoC
vali schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:18:
[...]

Die zijn er wel degelijk wel. Met de Tango update is het straks mogelijk om telefoons te leveren met lagere specs. Ze willen hierme de budget markt gaan innemen en in mijn ogen gaat dat ook lukken. Als je ziet hoe belachelijk slecht alle android telefoons zijn van +- 150 euro (bv. vastlopers en slechte ondersteuning van apps wegens resolutie). Daarbij zie je sinds Nokia een groei in markt aandeel en met de aankomende budget line zal dit alleen maar meer worden.

Volgende week wordt er meer duidelijk gemaakt op MWC in Spanje. Ik hoop dan ook dat de Tango update wordt uitgerold op mijn omnia 7. De DFT team heeft een early Tango buildal in handen.
Dat lijkt me een goed plan als MS dat idd doet :).

• fruitbakje
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:50:
[...]

Ja ja ja, dat is waar natuurlijk.
Ik dacht even dat ik dat gerucht (nl dat huidige Mango phones geen update naar 8 zouden kunnen krijgen) ergens in een nieuwsbericht op tweakers had gelezen. Nu ik terug zoek kan ik het natuurlijk niet vinden. Eerder het tegendeel. Sorry als het lijkt alsof ik aan het bashen ben hoor.
MrSleeves schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:08:
Ik vind het ook wel mooi dat hij oude wekkers onthoudt. Bij m'n Nokia was een eenmalige wekker eenmalig en direct weg. Hier niet en dat is wel handig.
Maar dat is alleen als je elke dag dezelfde tijd opstaat.
"Oke, morgen moet ik er op half 8 uit. Welke van de 5 wekkers die ik nu heb moet ik dan aanpassen... welke kost het minste met m'n duim scrollen. Euh... die van 7.00? Niet echt. Euh... die van kwart voor 9? Wellicht. Euh... die van half 11? Waarschijnlijk? Of toch maar een nieuwe maken? Maar dan moet ik weer scrollen, kan ik net zo goed die van 7.00 veranderen. Of die van kwart voor 9? Wat was dit toch makkelijk geweest als ik gewoon een 0, een 7, een 3 en nog een 0 had mogen intikken."
Oke, het lijkt nu alsof ik hier een gigantisch probleem mee heb. Ik ga er nu over ophouden.
Trouwens, de Samsung Omnia 7 draait nu toch Mango? Die krijgen toch geen up-/downgrade naar Tango?

• vali
fruitbakje schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:08:
[...]

Ja ja ja, dat is waar natuurlijk.
Ik dacht even dat ik dat gerucht (nl dat huidige Mango phones geen update naar 8 zouden kunnen krijgen) ergens in een nieuwsbericht op tweakers had gelezen. Nu ik terug zoek kan ik het natuurlijk niet vinden. Eerder het tegendeel. Sorry als het lijkt alsof ik aan het bashen ben hoor.

[...]

Trouwens, de Samsung Omnia 7 draait nu toch Mango? Die krijgen toch geen up-/downgrade naar Tango?
Er is helemaal niks bekend gemaakt dat de huidige wp7 geen updates meer krijgen. Ik had paar posten terug uitgelegd dat tweakers.net het verkeerde geïnterpreteerd hadden. Het enige wat Microsoft melde (wat al sinde de release van wp7 in 2010 was), dat een provider ervoor kunnen kiezen om een bepaalde update niet uit te brengen. Ze zijn hiermee wel gelijk verplicht om hem te bundelen met de volgende update.

Zover ik kan lezen op forums krijgen alle telefoons een update naar Tango. Volgende week komt er hopelijk meer informatie over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Laatst online: 16-10-2018
Maar mijn wekker gaat elke dag op een ander moment. Als ik een half uur later wil opstaan, moet ik de avond van tevoren dus 30 minuten heen of terug gaan scrollen. Vergeleken met een 00 of een 30 intikken is dat geen snelheidswinst als je begrijpt wat ik bedoel (elke keer weer met m'n duim omhoog of omlaag, zuchtend omdat ik die 00 of 30 op m'n nokia alláng ingetoetst had). Nou kan ik natuurlijk ook 7 wekkers instellen, maar dat maakt zo'n wekker app nou ook niet overzichterlijker.
Wat betreft reminders in de calendar, ik vind het handiger zelf een tijd te kiezen dan uit zo'n lijst van MS te kiezen. Dan zit ik maar te staren en te rekenen op welke tijd dan m'n reminder gaat en moet ik voor elke optie bedenken of die tijd wel praktisch is (het moet wel een tijd zijn dat ik die reminder hoor/voel. Ik moet niet toevallig op de fiets zitten. Daar denk ik over na als ik een reminder instel. MS verkracht dat op deze manier).
Beiden zeer goede punten. Mbt die wekkers heb ik hetzelfde, in het begin vond ik het scrollen nog leuk, altijd proberen in 1 keer op het goede cijfer te komen, en als ik van 00 naar 30 moest dan probeerde ik dat in 1 keer te halen. Nu echter is die lol er van af, en is het systeem "twijfelachtig" in mijn ogen. Of het echt slecht is weet ik namelijk niet. Het alternatief is typen, maar de cijfers van het toetsenbord zijn niet zo groot. En als je 2 keer mis typt, dan is het scrollen denk ik toch weer sneller.
Of het dus wel of niet sneller is durf ik niet te zeggen, maar ik ga er vanuit dat MS dit uitvoerig heeft getest onder 500+ werknemers/tester... toch? :P

Andere punt van de reminders was mij nog nooit opgevallen. Ik zet mijn reminders nooit verder terug dan een uur, maar toen ik er iemand over hoorde klagen en zag dat na 1 uur al direct 18 uur staat moest ik ook wel even hard nadenken waarom ze hiervoor gekozen hadden. Ben er nog steeds niet uit overigens, het is echt een raadsel 8)7

Het zou toch fijn zijn als Matthijs Hoekstra dit soort vragen aan MS VS zou kunnen stellen he? :D Het levert niks op verder, maar ik ben persoon altijd erg nieuwsgierig, dus zou het graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 14:20

Eagle Creek

Breathing security

Als ik in Zune iets af ben gaan spelen en het dan stop, staan op mijn lockscreen en volume controle permanent music controls. Omdat ik de muziek niet kan stoppen, alleen pauzeren, blijven deze er staat tot de volgende reboot.

Is dit een bug of doe ik iets verkeerd?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:28:
Als ik in Zune iets af ben gaan spelen en het dan stop, staan op mijn lockscreen en volume controle permanent music controls. Omdat ik de muziek niet kan stoppen, alleen pauzeren, blijven deze er staat tot de volgende reboot.

Je doet niets verkeerd. In de marketplace kan je een appje hiervoor downloaden "stop the music" heet dat. Daarmee verdwijnen de controls van je scherm. App is simpel, doch doeltreffend.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PaT schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:32:
[...]

Je doet niets verkeerd. In de marketplace kan je een appje hiervoor downloaden "stop the music" heet dat. Daarmee verdwijnen de controls van je scherm. App is simpel, doch doeltreffend.
Sorry, maar moest even lachen.
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:06:
Dat komt omdat het OS goed in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Dat soort kleine dingetjes irriteert mij ja. Net zoals dat je niet makkelijk een ander nummer (van een ander album) op kan zoeken, daarvoor moet je naar je lockscreen en via je je lockscreen de Zune-app openen. Via je lockscreen controls kan dat niet. Dat soort dingen denk ik echt van " :') ". Sowieso werkt multitasking erg raar in WP7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Bedankt voor de replies.

Ik kan me er niet heel erg druk om maken, maar raar vind ik het dan weer wel 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Eagle Creek schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:28:

Ik vind dat juist erg handig, ik gebruik de telefoon altijd in de auto om muziek vanaf te spelen via Bluetooth.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Eagle Creek schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:53:
Ik kan me er niet heel erg druk om maken, maar raar vind ik het dan weer wel 8)7 .
Broekzak 'afspelen' is mij nu al 3x gebeurd.
koekiemonster schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:11:
Ligt aan jou heb ik begrepen, want WP7 heeft diverse usability awards gekregen.....
Oooh dus bij zulke awards betekend dat er verder echt niets aan het OS 'slecht' kan zijn? Grappig.

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 24-02-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

MarcoC schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:43:
Dat soort kleine dingetjes irriteert mij ja. Net zoals dat je niet makkelijk een ander nummer (van een ander album) op kan zoeken, daarvoor moet je naar je lockscreen en via je je lockscreen de Zune-app openen. Via je lockscreen controls kan dat niet. Dat soort dingen denk ik echt van " :') ". Sowieso werkt multitasking erg raar in WP7.
Ligt aan jou heb ik begrepen, want WP7 heeft diverse usability awards gekregen.....

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

CAP-Team schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:55:
[...]

Ik vind dat juist erg handig, ik gebruik de telefoon altijd in de auto om muziek vanaf te spelen via Bluetooth.
Ja, en ik gebruik de muziekspeler ongeveer 1% van mijn tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:51:
[...]

Ja, en ik gebruik de muziekspeler ongeveer 1% van mijn tijd...
En wij de agenda vrijwel nooit. Zo kun je alles wel kapot redeneren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
koekiemonster schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:11:
[...]

Het ligt aan mij dat je alleen door Zune te openen via het lockscreen een ander album kan kiezen, en niet via de lock screen controls? Ligt het aan mij dat een app openen via het multitasking panel niet hetzelfde resultaat oplevert als dat je hem via het home screen opent? Dat is geen mening, dat is ook niks subjectiefs, dat is gewoon een feitelijke constatering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:16:
[...]
Ligt het aan mij dat een app openen via het multitasking panel niet hetzelfde resultaat oplevert als dat je hem via het home screen opent?
Op het homescreen start je een app
Via het mulittasking panel hervat je een reeds geopende app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
PaT schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:32:
[...]

Die app gebruik ik zelf ook al sinds de release, werkt echt perfect! Snap echt niet waarom mensen er een punt van maken dat de nummer weergaven niet weggaat. Je kan deze optie gewoon uitschakelen als je er zo'n hekel aan hebt.. (dan kan je alleen back en next drukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vali schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:02:
[...]Je kan deze optie gewoon uitschakelen als je er zo'n hekel aan hebt.. (dan kan je alleen back en next drukken)
Was dat maar zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
dit kan, ga naar settins -> lock +wallpaper en vink daar weg "show artist when playing music".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:51:
[...]

Op het homescreen start je een app
Via het mulittasking panel hervat je een reeds geopende app
Is toch onlogisch. Is voor mijn gevoel een beetje hetzelfde als dat alt-tab en de taakbalk ineens niet meer hetzelfde werken. Ik vind het iig erg onlogisch, alsof het multitasking panel er bij is gecodet zonder verder te integreren in het OS. Voor een OS wat zichzelf zo op de borst klopt met usability, eenvoud, weinig stappen nodig om handelingen te verrichten, etc., zitten er toch nog wat vreemde dingen in. Hopelijk strijkt Tango een aantal plooien glad, zoals bijv. het bewaren van notificaties voor third party apps :7 .

[ Voor 24% gewijzigd door MarcoC op 24-02-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
MarcoC schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:35:
[...]
Is toch onlogisch. Is voor mijn gevoel een beetje hetzelfde als dat alt-tab en de taakbalk ineens niet meer hetzelfde werken. Ik vind het iig erg onlogisch, alsof het multitasking panel er bij is gecodet zonder verder te integreren in het OS. Voor een OS wat zichzelf zo op de borst klopt met usability, eenvoud, weinig stappen nodig om handelingen te verrichten, etc., zitten er toch nog wat vreemde dingen in.
Wat is hier onlogisch aan??! Wil je liever dat Microsoft de gebruiker laat kiezen hoeveel app's hij in de background laat draaien en hierbij ervoor zorgt dat het RAM volloopt (Iets dat alleen Android heeft, IOS heeft geen echte Multitasking)? De wm6.5 tijd is gelukkig achter de rug en ik ben blij dat het OSautomatisch de apps voor je sluit als je over de limiet van 5 zit. Hierdoor blijft alles vloeiend werken en hoef je niet zelf steeds 1 voor 1 alle apps te sluiten. Als ik mijn klasgenootjes zie klooien met hun taskmanager op hun android telefoons krijg ik |:( nijgingen.
MarcoC schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:35:
[...]

Hopelijk strijkt Tango een aantal plooien glad, zoals bijv. het bewaren van notificaties voor third party apps :7 .
De notificaties worden ook bewaard op de server van Microsoft. Ze gaan pas weg als je de desbetreffende app openend. Of jij moet iets anders bedoelen ?

[ Voor 64% gewijzigd door vali op 25-02-2012 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 23:07

StrongArmLance

Endless flow

Op de man spelen wordt hier nadrukkelijk niet op prijs gesteld.

[ Voor 106% gewijzigd door RoD op 25-02-2012 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
vali schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:50:
[...]

Wat is hier onlogisch aan??! Wil je liever dat Microsoft de gebruiker laat kiezen hoeveel app's hij in de background laat draaien en hierbij ervoor zorgt dat het RAM volloopt (Iets dat alleen Android heeft, IOS heeft geen echte Multitasking)? De wm6.5 tijd is gelukkig achter de rug en ik ben blij dat het OSautomatisch de apps voor je sluit als je over de limiet van 5 zit. Hierdoor blijft alles vloeiend werken en hoef je niet zelf steeds 1 voor 1 alle apps te sluiten. Als ik mijn klasgenootjes zie klooien met hun taskmanager op hun android telefoons krijg ik |:( nijgingen.
Een taskmanager dient ook op Android niet gebruikt te worden. Net als in WP worden apps vanzelf afgesloten als het RAM volloopt. Zoveel verschilt het dus niet eens, als is Android niet gelimiteerd tot 5 apps. Het idee is in ieder geval hetzelfde. Onlogisch is het dus, imo, ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Okee, sorry, ik ging al weer te ver... net als de vorige keer dat ik met hem discussieerde. ;(

Maar ik zal het nog een keer proberen.

Beste MarcoC, alleen bij whatsapp ben je je notifications kwijt, en zelfs dan zijn ze makkelijk terug te vinden. Namelijk op je lockscreen. Als je daar "noooooit" op kijkt, ben je geen smartphone waard.

En de multitasking werkt juist geweldig! Behalve bij Zune, maar dat is vrij logisch. Bij android kan je nauwelijk bij je muziek komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vali schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:14:
[...]dit kan, ga naar settins -> lock +wallpaper en vink daar weg "show artist when playing music".
Dan staan er bij mij nog steeds de pauze knop en de artiest + nummer.
kristan schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:40:
[...] Beste MarcoC, alleen bij whatsapp ben je je notifications kwijt, en zelfs dan zijn ze makkelijk terug te vinden. Namelijk op je lockscreen. Als je daar "noooooit" op kijkt, ben je geen smartphone waard. [...]
Toast notificaties, nadat ze zijn aangekomen, worden pakweg 5 sec getoond voordat ze voorgoed verdwijnen. Ja je krijgt wellicht een tellertje op homescreen (tile notificatie), maar de tekst in de toast notificatie zal je nooit meer kunnen lezen als je niet snel genoeg bent.
Ben het over het algemeen niet met MarcoC eens, maar met notificaties heeft hij gewoon een goed punt. Dit is namelijk bijzonder slecht geregeld in WP7 en ik hoop ook echt dat MS dit snel oplost.

[ Voor 58% gewijzigd door Caelorum op 25-02-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Caelorum schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 09:57:
[...]

Dan staan er bij mij nog steeds de pauze knop en de artiest + nummer.

[...]

Toast notificaties, nadat ze zijn aangekomen, worden pakweg 5 sec getoond voordat ze voorgoed verdwijnen. Ja je krijgt wellicht een tellertje op homescreen (tile notificatie), maar de tekst in de toast notificatie zal je nooit meer kunnen lezen als je niet snel genoeg bent.
Ben het over het algemeen niet met MarcoC eens, maar met notificaties heeft hij gewoon een goed punt. Dit is namelijk bijzonder slecht geregeld in WP7 en ik hoop ook echt dat MS dit snel oplost.
Maar dat is ook zijn enige punt... Precies dat punt heeft hij pakweg een half jaar geleden ook gebruikt.

Hier: MarcoC in "Windows Phone Mango update"
Maakte hij zijn punt reeds duidelijk, waarom nu nog een keer. De update is er nog niet geweest hoor, MS valt nóg niets te verwijten, ja dat ze dit niet eerder hebben gezien...

Daarna werd het merendeel van je argumenten ontkracht, en stop je met inhoudelijk reageren.
Hier:MarcoC in "Windows Phone Mango update"
en hier: MarcoC in "Windows Phone Mango update"

waarom?

En toen ging ik, 3x opnieuw de fout in: kristan in "Windows Phone Mango update"
Destijds zei ik namelijk dat jij waarschijnlijk een veel te dure iPhone had gekocht en je koop wilde rechtvaardigen door in dat topic windows phone af te kraken.

Deze discussie hoeft hier niet afgemaakt te worden, hij (de discussie:o) is al afgemaakt in bovenstaand topic.

Daarnaast had ik nog 1 vraag: Wat wil je met je argument bereiken?
Dat wij zeggen: We zijn losers, wij kochten een Windows Phone?
Of wellicht: Wij vinden het fijn dat de notificaties verdwijnen(!)?

[ Voor 39% gewijzigd door StrongArmLance op 25-02-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48
^^ Balancerend op het randje... I like... ;)

Ik behoor overigens tot die groep die het fijn vind dat de toasts verdwijnen. Ik heb niet voor niks Live tiles. :)
Ik zou alleen graag zien dat ik in bijvoorbeeld een WhatsApp kan aangeven dattie ook op m'n Lockscreen iets zou mogen laten zien.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
RoD schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 02:33:
[...]

Een taskmanager dient ook op Android niet gebruikt te worden. Net als in WP worden apps vanzelf afgesloten als het RAM volloopt. Zoveel verschilt het dus niet eens, als is Android niet gelimiteerd tot 5 apps. Het idee is in ieder geval hetzelfde. Onlogisch is het dus, imo, ook niet.
Werkt dit altijd dan in praktijk? Ik zie bij vele android tablets die ik in de winkel verkoop (android 3.2) dat alle apps in de taskmanager blijven draaien en niet automatisch sluiten. Bij medestudenten uit de klas zie ik dit ook terug komen bij de android telefoons. Hoevaak ik ze niet met een taskmanager bepaalde apps zie sluiten omdat de telefoon niet meer vooruit te branden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
vali schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:50:
[...]

Ik leg toch precies uit wat er onlogisch aan is. Of je nou bijv. Whatsapp/Zune via het multitasking panel opent of via het homescreen, dat zou imo hetzelfde resultaat moeten geven. Dat lijkt mij logisch en natuurlijk.
De notificaties worden ook bewaard op de server van Microsoft. Ze gaan pas weg als je de desbetreffende app openend. Of jij moet iets anders bedoelen ?
Ze worden niet op je lockscreen bewaard. Op een iPhone of Android-toestel kan je met één veegbeweging alle notificaties zien, plus inhoud van de notificaties. E-mailtjes, smsjes, Whatsapp-berichten, Facebook-berichten, noem het maar op. Superhandig imo. Bij WP7 moet je elke app apart openen om te kijken wat de live tile precies inhoudt.
Rowdy.nl schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:09:

Ik behoor overigens tot die groep die het fijn vind dat de toasts verdwijnen. Ik heb niet voor niks Live tiles. :)
Ik zou alleen graag zien dat ik in bijvoorbeeld een WhatsApp kan aangeven dattie ook op m'n Lockscreen iets zou mogen laten zien.
Ja, hehe, dat is dus precies wat ik bedoel :P.

[ Voor 14% gewijzigd door MarcoC op 25-02-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
MarcoC schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:37:
[...]
Ik leg toch precies uit wat er onlogisch aan is. Of je nou bijv. Whatsapp/Zune via het multitasking panel opent of via het homescreen, dat zou imo hetzelfde resultaat moeten geven. Dat lijkt mij logisch en natuurlijk.

[...]
Ze worden niet op je lockscreen bewaard. Op een iPhone of Android-toestel kan je met één veegbeweging alle notificaties zien, plus inhoud van de notificaties. E-mailtjes, smsjes, Whatsapp-berichten, Facebook-berichten, noem het maar op. Superhandig imo. Bij WP7 moet je elke app apart openen om te kijken wat de live tile precies inhoudt.
[...]

Ja, hehe, dat is dus precies wat ik bedoel :P.
Nee dat kon ik niet echt uit je stuk tekst halen sorry. Als ik whatsapp via de multitasking scherm open, zie ik precies hetzelfde als ik hem via het homescreen open :S

Ik moet wel inderdaad toegeven dat het handig was geweest als de gebruiker kon kiezen als hij naast sms en mail Whatsapp berichten op het lock screen kan zien. Op dit moment wordt er een toast bericht weergegeven aan de bovenkant van je scherm als er iets binnen komt (met daarbij de tekst).

Ik heb wel gelezen dat er in wp8 hier grote veranderingen in gaan komen. Daarbij als je het echt niks vindt, blijf dan bij je iphone? Iedere OS heeft zo zijn tekort komen. Zelfs de iphone heeft bepaalde functies op een kromme manier dat bij wp7 weer perfect en snel gaat (hierbij doel ik vooral op multitasking).

[ Voor 19% gewijzigd door vali op 25-02-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

:) Ik zal verder maar niets meer zeggen, want...

Alleen Whatsapp is hier een issue, dat andere is gewoon hartstikke logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DEVON-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 14:07
Ga lekker een privé bericht naar elkaar sturen... Topic vervuilers. Het punt is wel duidelijk van beide kanten en hoeft niet eindeloos gevoerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
vali schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:41:
[...]

Nee dat kon ik niet echt uit je stuk tekst halen sorry. Als ik whatsapp via de multitasking scherm open, zie ik precies hetzelfde als ik hem via het homescreen open :S.
Het volgende scenario bedoel ik. Scenario 1:
1. Je bent in Whatsapp aan het typen.
2. Je gaat naar IE om wat op internet op te zoeken.
3. Je hebt nu twee opties: Whatsapp via multitasking panel openen (je komt weer in de conversatie terecht) of via het homescreen (Whatsapp start opnieuw op en je komt weer in het landingsscherm.

Scenario 2:
1. Je gaat via het multitasking panel terug naar Whatsapp.
2. Je krijgt een bericht van iemand anders binnen en je wilt deze binnen 10/20-seconden gaan bekijken (eerst even je huidige bericht aftypen / conversatie afmaken).
3. Je moet nu naar het homescreen, Whatsapp opnieuw opstarten en vervolgens de andere conversatie aanklikken (want: back-knop brengt je terug naar je vorige app, en dat was niet Whatsapp). Dit alles is erg omslachtig, contra-intuïtief en bovendien erg traag.

Vertel het me alsjeblieft als ik fout zit, maar ik heb nog geen andere manier kunnen ontdekken om dit voor elkaar te krijgen, en als je een beetje veel Whatsappt word je hier echt helemaal gek van (ik wel tenminste) 8)7 . Ik weet zeker dat veel mensen gewoon in de war hiervan raken en geen idee meer hebben op welke knop ze nou moeten drukken om door Whatsapp heen te navigeren. Als ik fout zit wat betreft scenario 2, please do enlighten me, maar vooralsnog word ik om deze reden helemaal gek van Whatsapp op WP7.

[ Voor 16% gewijzigd door MarcoC op 25-02-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

-DEVON- schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:26:
Ga lekker een privé bericht naar elkaar sturen... Topic vervuilers. Het punt is wel duidelijk van beide kanten en hoeft niet eindeloos gevoerd te worden.
-___-' Titel gelezen? Ik heb overigens 1 bericht gestuurd om mn punt duidelijk te maken...

@marcoC

Wat is het probleem in scenario 1?
3. Je hebt nu twee opties: Whatsapp via multitasking panel openen (je komt weer in de conversatie terecht) of via het homescreen (Whatsapp start opnieuw op en je komt weer in het landingsscherm.
2 opties, dezelfde uitkomst. Mooi toch?

en in scenario 2 kan je gewoon het push balkje aanraken en even heen en weer slepen om hem te laten staan.

[ Voor 37% gewijzigd door StrongArmLance op 25-02-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
kristan schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:39:
[...]

-___-' Titel gelezen? Ik heb overigens 1 bericht gestuurd om mn punt duidelijk te maken...

@marcoC

Wat is het probleem in scenario 1?
Dat je moet onthouden welk pad je hebt bewandeld om bepaalde acties te kunnen doen.
[...]

2 opties, dezelfde uitkomst. Mooi toch?

en in scenario 2 kan je gewoon het push balkje aanraken en even heen en weer slepen om hem te laten staan.
Hoe is dat dezelfde uitkomt? Het landingsscherm van Whatsapp (scherm A) is toch niet hetzelfde scherm als een conversatie (scherm B )? Dat je het pushbalkje kan aanraken en heen en weer kan slepen wist ik niet, dat maakt het in dit geval iets makkelijker. Maar als je bijv. een bericht naar iemand wilt typen, dan moet je Whatsapp eerst opnieuw opstarten en dan diegene opzoeken (terwijl je Whatsapp gewoon al open hebt staan). Dat je apps opnieuw moet openen om bepaalde handelingen te doen terwijl je al in de app zit vind ik gewoon vreemd, onlogisch en ongebruiksvriendelijk. Dat geldt voor Zune ook en voor Whatsapp met name.

Is toch bizar dat je Zune opnieuw moet opstarten om een ander album op te zetten, wat een onzin. De huidige manier waarop multitasking geïmplementeerd is zorgt alleen maar voor verwarring vind ik.

[ Voor 11% gewijzigd door MarcoC op 25-02-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
De problemen met het navigeren door WhatsApp herken ik ook van mijn Blackberry.
Je zit in een converatie, klikt op vorige, bent terug in os startscherm, open wa en pas dan kun je een nieuwe conversatie opstarten. Terwijl het bij Blackberry Messenger gewoon werkt om vanuit een conversatie vorige te klikken en in de contactenlijst terecht te komen.

Hoe linkt dit aan WP7? Wellicht moet je dit niet als een OS bug/feature zien maar als luiheid van het WhatsApp team dat zich (begrijpelijk) minder inspant voor platformen met minder marktaandeel.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SirLenncelot schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:52:
Je zit in een converatie, klikt op vorige, bent terug in os startscherm, open wa en pas dan kun je een nieuwe conversatie opstarten. Terwijl het bij Blackberry Messenger gewoon werkt om vanuit een conversatie vorige te klikken en in de contactenlijst terecht te komen.

Hoe linkt dit aan WP7? Wellicht moet je dit niet als een OS bug/feature zien maar als luiheid van het WhatsApp team dat zich (begrijpelijk) minder inspant voor platformen met minder marktaandeel.
Ditte is de reden dat Whatsapp op andere toestellen beter werkt. Er zijn een aantal andere messaging applicaties voor WP7 en die werken allemaal wel stukken beter. Whatsapp is in verhouding dan gewoon traag, raar en mist een hoop opties. Zolang het marktaandeel van WP7 niet zo hard groeit zullen ze er ook weinig aan gaan doen denk ik. Gewoon een centenkwestie.

Overigens ondervind ik weinig problemen met whatsapp omdat ik nog gewoon lekker sms en bel.

Daarnaast is mijn telefoon unlocked en heb ik een geavanceerdere multitasking aanstaan die applicaties niet in slaapmodus zet, maar gewoon normaal laat hervatten op het punt waarop ik ze verlaten heb. Kost daardoor nog wel meer batterij, maar werkt prettiger. Het is alleen jammer dat zelfs daarmee Whatsapp nog niet goed wil functioneren wat mij op bovenstaande denkwijze zet

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 25-02-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Inderdaad, dit is toch echt de schuld van whatsapp (ontwikkelaars), verder heeft alleen zune dit nog. Voor de rest kan ik vanuit elke app terug naar het landingsscherm.

[ Voor 5% gewijzigd door StrongArmLance op 25-02-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
SirLenncelot schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:52:

Ik weet niet welke versie van whatsapp jullie gebruiken, maar als ik in een conversatie zit en ik druk op de back button, kom ik gewoon in de contactenlijst van mijn whatsapp. Hetzelfde geld als ik vanaf whatsapp conversatie op de home button druk en ik ga terug naar het chat gesprek en druk hierna weer op de back button, kom ook weer op de contactenlijst.

Het is inderdaad zo dat ik in de multitasking screen alleen de chat sessie zie en niet de contacten lijst erbij. Dit heeft meer te maken met de ontwikkelaars van Whatsapp en niks met wp7. Gelukkig brengen ze tegenwoordig steeds meer updates met meer functionaliteiten naar wp7 en lossen ze dit misschien op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

^hier hetzelfde als vali, geen enkele problemen met whatsapp

[ Voor 42% gewijzigd door The_Scarabial op 25-02-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh, het is zeker fijn dat die toasts niet constant in beeld blijven, maar het is wel jammer als de tekst in de toasts voor goed verdwijnt zoals nu. Een plek om deze terug te lezen zou fijn zijn. Vooral omdat een toastmessage technisch gezien compleet los staat van een tile notification (voor het getalletje en het plaatje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Misschien tijd om met z'n allen over te stappen naar eBuddy XMS, van vele hoor ik dat het veel beter werkt dan WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Komt er nou nog een presentatie van MS op de MWC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
CokeZero schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:41:
Misschien tijd om met z'n allen over te stappen naar eBuddy XMS, van vele hoor ik dat het veel beter werkt dan WhatsApp.
Op WP mischien, op Android werkt Whatsapp redelijk probleemloos, dus daar zullen er weinig overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:24:
[...]

Op WP mischien, op Android werkt Whatsapp redelijk probleemloos, dus daar zullen er weinig overstappen.
Mwoah, ik vind whatsapp niet onaardig, maar als ik zie dat je met Skype bv kan videobellen en je dat toch eigenlijk al hebt, denk ik dat MS best een kans heeft dat Skype dadelijk weer populairder wordt. Whatsapp ontwikkeling gaat niet echt geweldig (weinig nieuwe/boeiende features ook op de Android) en nu Skype ook op WP7 uit is, is dat misschien een leuk alternatief? Al weet ik niet hoe goed die op iOS/Android werkt, maar ik zie daar toch wat meer mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Dat videobellen kon met Tango ook al maar die is niet heel populair geworden...? Tenminste, ik hoor er weinig van.
Vind ik overigens wel handiger werken als Skype; Tango checkt gewoon net als WhatsApp adh van je telefoonnummer wie ook Tango heeft.

Bij Skype moet je zelf de contacten toevoegen... Voordeel van Skype is dat je natuurlijk redelijk goedkoop naar buitenlandse vaste nummers ed kunt bellen. :)

Videobellen is overigens ook lachen met Skype; je ziet jezelf heel groot, terwijl de persoon die je belt klein rechtsonder weergegeven wordt... Precies verkeerd om lijkt me... Ag, het is een bèta hé?

[ Voor 17% gewijzigd door Rowdy.nl op 27-02-2012 13:52 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
kristan schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:51:
Inderdaad, dit is toch echt de schuld van whatsapp (ontwikkelaars), verder heeft alleen zune dit nog. Voor de rest kan ik vanuit elke app terug naar het landingsscherm.
Laten dat nou net mijn twee meestgebruikte applicaties zijn :P.
MarcoC schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:21:
Komt er nou nog een presentatie van MS op de MWC?
Ik beantwoord mijn eigen vraag maar, 29 februari is de keynote van MS.

[ Voor 25% gewijzigd door MarcoC op 27-02-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
MarcoC schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:51:
[...]
Laten dat nou net mijn twee meestgebruikte applicaties zijn :P.
[...]

Ik beantwoord mijn eigen vraag maar, 29 februari is de keynote van MS.
Iemand toevallig op de MWC?

Afbeeldingslocatie: http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/526347350.jpg?key=16321224&Expires=1330348328&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=Dff8MX5gTeJRFNT~hLo6pJU5fzC4E7xWW26VYxBRo2Fmunhz~MKcOP2aFXxVYU95lnH382kQWLFZakj00eyoLHOIisiMWlxTYPdzsMdKSbw~Q-zJNuXEsdm0oHu7JVYzbANPCiHnDGmsoUowyLPAG6Y1LJ7k-8msstqvhtpwH0I_

M'n broer had zaterdag bij hun in de VDF shop de Lumia naast de iPhone* gelegd... Die kregen voor verschillende zaken dezelfde resultaten als MS... :)

* 4 of 4S één van die twee

[ Voor 23% gewijzigd door Rowdy.nl op 27-02-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Leuke 403 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rowdy.nl schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:49:
Dat videobellen kon met Tango ook al maar die is niet heel populair geworden...? Tenminste, ik hoor er weinig van.
Vind ik overigens wel handiger werken als Skype; Tango checkt gewoon net als WhatsApp adh van je telefoonnummer wie ook Tango heeft.

Bij Skype moet je zelf de contacten toevoegen... Voordeel van Skype is dat je natuurlijk redelijk goedkoop naar buitenlandse vaste nummers ed kunt bellen. :)

Videobellen is overigens ook lachen met Skype; je ziet jezelf heel groot, terwijl de persoon die je belt klein rechtsonder weergegeven wordt... Precies verkeerd om lijkt me... Ag, het is een bèta hé?
Tango is niet populair omdat er geen promotie voor is en je ook daar weer een account nodig hebt. Het is wel multiplatform, maar vind hem niet zo uitgebreid eigenlijk. Skype is gewoon populairder en daarom is het fijn dat er nu eindelijk een WP7 app is.

Bij Skype zouden ze op zich ook kunnen kijken welk nummer op de simkaart staat om daar meteen je account bij te zoeken. Maar ik vraag me af of dat nodig is. Nu zou je dezelfde account kunnen gebruiken bij meerdere telefoons. Ook wel weer een voordeel lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:55:
[...]
M'n broer had zaterdag bij hun in de VDF shop de Lumia naast de iPhone* gelegd... Die kregen voor verschillende zaken dezelfde resultaten als MS... :)
* 4 of 4S één van die twee
Welke zaken heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:59:
[...]
Welke zaken heb je het over?
Browsing; websites laden, simpele tasks zoals contactgegevens opzoeken ed... Zal eens navragen wat precies...

Kan me iig niet voorstellen dat ze whatsapp geprobeerd hebben... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Interessant zeg, poe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
MarcoC schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:36:
[...]
Het volgende scenario bedoel ik. Scenario 1:
1. Je bent in Whatsapp aan het typen.
2. Je gaat naar IE om wat op internet op te zoeken.

Scenario 2:
1. Je gaat via het multitasking panel terug naar Whatsapp.
2. Je krijgt een bericht van iemand anders binnen en je wilt deze binnen 10/20-seconden gaan bekijken (eerst even je huidige bericht aftypen / conversatie afmaken).
3. Je moet nu naar het homescreen, Whatsapp opnieuw opstarten en vervolgens de andere conversatie aanklikken (want: back-knop brengt je terug naar je vorige app, en dat was niet Whatsapp). Dit alles is erg omslachtig, contra-intuïtief en bovendien erg traag.

Vertel het me alsjeblieft als ik fout zit, maar ik heb nog geen andere manier kunnen ontdekken om dit voor elkaar te krijgen, en als je een beetje veel Whatsappt word je hier echt helemaal gek van (ik wel tenminste) 8)7 . Ik weet zeker dat veel mensen gewoon in de war hiervan raken en geen idee meer hebben op welke knop ze nou moeten drukken om door Whatsapp heen te navigeren. Als ik fout zit wat betreft scenario 2, please do enlighten me, maar vooralsnog word ik om deze reden helemaal gek van Whatsapp op WP7.
Ik weet niet wat je fout doet, maar als ik WA open -> conversatie -> home -> IE openen -> multitask -> WA -> back-knop, dan zit ik gewoon in mijn chats lijst en zou ik dus het bericht van persoon 2 direct kunnen bekijken. Ik kom niet in IE of op de homescreen terecht hoor.
Rowdy.nl schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:05:
[...]

Browsing; websites laden, simpele tasks zoals contactgegevens opzoeken ed... Zal eens navragen wat precies...

Kan me iig niet voorstellen dat ze whatsapp geprobeerd hebben... :P
Het is toch al lang bekend dat de 4s en Titan (even de 2 beste tels van Apple en MS) even snel zijn in taken die het OS heeft. WP7 is op sommige punten sneller omdat je oa in 1 keer op Twitter, Facebook en Live hetzelfde bericht kan plaatsen, maar de 4s had ook ergens op gewonnen. Allemaal al getest in de "i got smoked by a windows phone" campagne.

Apps als WA worden 'uiteraard' niet getest, omdat deze niet van MS of Apple zijn. Dat Assasin's Creed op een Titan sneller opent dan op een iPhone 4 is ook niet interessant voor MS of Apple, maar alleen voor EA games... en de gebruikers :P

[ Voor 20% gewijzigd door WingsOfFury op 28-02-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Hmz, info over de nieuwe SDK. (Let op, niet Tango, voorlopig allen SDK update) Als ik zie wat nieuw is in de Windows Phone SDK 7.1.1 Update CTP valt de verwachte impact voor bestaande Apps wel mee. Zo te zien zijn is het enige echte groot verschillen waar Apps last van hebben dus het geheugen, 256MB vs het huidige 512MB. Indien je een toestel hebt met 256MB geheugen kun je geen background agents draaien, dus dan dienen alle updates via Push notifications te komen. MS verwacht dat 95% van de Apps zonder problemen kan draaien op 256MB devices, so that's nice... :)

Imho minder spannende zaken zijn dat de Advertising SDK nu echt een onderdeel van de WP SDK is en wat improvements aan het XNA framework...

Tevens een neuje versie WhatsApp...
New in version 1.8.0:
- Enhanced location support
- Set group icon with web search
- Video recorder
- Abe to block contacts and manipulate block list
- More accurate "last seen" time
- Other bug fixes
Jammer dat we op GoT geen blocklist kennen, handig voor Capellese Trolls... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Nice, toch OTA updates blijkbaar? Het schijnt dat de lang verwachte SMS bugfixes een OTA update worden...

http://www.wp7.nl/9791/sm...pdate-voor-windows-phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:24
Rowdy.nl schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:38:
Nice, toch OTA updates blijkbaar? Het schijnt dat de lang verwachte SMS bugfixes een OTA update worden...

http://www.wp7.nl/9791/sm...pdate-voor-windows-phone/
Nee, geen OTA update, erg raar waarom dat geschreven wordt. je krijgt wel een melding op je phone maar de update zal nog steeds via Zune gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Mededelinkje: Whatsapp heeft al een tijdje een eigen topique: Whatsapp voor Windows Phone
Nu wordt het op twee plekken besproken en dat is niet handig, en ook niet correct. Dit topic hoort alleen over WP7 zelf te gaan ;)

Je heb gelijk, maar zou je hier de Topicreport knop voor willen gebruiken?

[ Voor 15% gewijzigd door PaT op 29-02-2012 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik hoop dat met Tango er een fatsoenlijke FB Chat-functionaliteit in WP komt. De huidige implementatie is onbruikbaar (voor mij althans).

[ Voor 28% gewijzigd door MarcoC op 28-02-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:39:
Ik hoop dat met Tango er een fatsoenlijke FB Chat-functionaliteit in WP komt. De huidige implementatie is onbruikbaar (voor mij althans).
MarcoC in "Windows Phone 7 - OS Discussie en ervaringen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
MarcoC schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:39:
WAt is er onbruikbaar aan?? Ik vind hem namelijk perfect werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 17:41
vali schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:17:
[...]

WAt is er onbruikbaar aan?? Ik vind hem namelijk perfect werken!
Het werkt prima zolang iemand maar online is. Ik denk dat offline messaging binnen Messages een gewilde feature is (zodat je ook een antwoord terug kan sturen via Facebook wanneer iemand inmiddels weer offline is gegaan).

Zodat FB-chat binnen Messages eigenlijk werkt zoals Facebook Messenger voor iPhone en Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
rclahsen schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:35:
[...]

Het werkt prima zolang iemand maar online is. Ik denk dat offline messaging binnen Messages een gewilde feature is (zodat je ook een antwoord terug kan sturen via Facebook wanneer iemand inmiddels weer offline is gegaan).

Zodat FB-chat binnen Messages eigenlijk werkt zoals Facebook Messenger voor iPhone en Android.
Inderdaad. Ligt denk ik ook aan Facebook die Facebook Messenger introduceerde een week nadat Mango uitkwam :'). Ik gebruik Facebook Messenger heel veel, een waardige Whatsapp concurrent. Zou ideaal zijn als dat gewoon ingebouwd is.

[ Voor 9% gewijzigd door MarcoC op 29-02-2012 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
rclahsen schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:35:
[...]

Zodat FB-chat binnen Messages eigenlijk werkt zoals de app voor Facebook Messenger voor iPhone en Android en Windows Phone.
There, I fixed it... :) De app heeft die functionaliteit wel, maar zoals al ook hier al vaak besproken de Messages hub vervelend genoeg niet niet. Heb ergens een tijdje terug gelezen dat WP als een 3th party App gezien word, vermoed dat het daarmee te maken heeft...?
HyperioN schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:44:
Mededelinkje: Whatsapp heeft al een tijdje een eigen topique: Whatsapp voor Windows Phone
Nu wordt het op twee plekken besproken en dat is niet handig, en ook niet correct. Dit topic hoort alleen over WP7 zelf te gaan ;)

[mbr]Je heb gelijk, maar zou je hier de Topicreport knop voor willen gebruiken?[/mbr]
True, en ik wete het. Stiekum bewust voor gekozen gezien dat topique nogal rustig is en er hier nogal druk over gediscussiëerd wordt. Sorry PaT! :P
Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:03:
[...]

Nee, geen OTA update, erg raar waarom dat geschreven wordt. je krijgt wel een melding op je phone maar de update zal nog steeds via Zune gaan.
Vreemd dat ze dat dan berichten...? :/

Na, boeiend, persoonlijk geef ik d'r geen niks om om 'm aan Zune te hangen, maar sommige mensen hier tillen d'r nogal zwaar aan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Rowdy.nl schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:45:

[...]

Vreemd dat ze dat dan berichten...? :/

Na, boeiend, persoonlijk geef ik d'r geen niks om om 'm aan Zune te hangen, maar sommige mensen hier tillen d'r nogal zwaar aan... :)
ik moet eerlijk zeggen dat ik de telefoon er mischien 1x in de maand aanhang.maar dat is meer om de foto's en video's naar mijn pc te syncen,of een update te doen als die er is. hoef ik verder ook niet naar te kijken,1x instellen en gaan :) zie het probleem er ook niet zo van

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
(overleden)
Heeft er iemand vandaag al geprobeerd een telefoon te updaten?
Advies: zorg dat de datum op je telefoon en de pc op 28/02 staan _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THEDARKEST schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:16:
Want?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:23
Ja daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Heb nog geen problemen vernomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ik lees dat er nu fabrikanten al druk bezig zijn met wp8 toestellen met daarin duelcore processoren.

Ik hoop dat er snel wat meer bekend wordt wat wp8 ons kan bieden. Mijn omnia 7 werkt nog perfect en het is denk ik nog niet waard om over te stappen naar een nieuw toestel (ook al ziet die lumia 900 er erg gelikt uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
(overleden)
We hebben hier op mijn werk meerdere toestellen (Nokia's en HTC's) gehad die geen connectie wilden maken met Zune, na het wijzigen van de datum ging alles wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Martinspire schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:12:
[...]

En wij de agenda vrijwel nooit. Zo kun je alles wel kapot redeneren.
Daar gaat het hier toch helemaal niet om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
THEDARKEST schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:16:
De grap is blijkbaar nog leuker
http://answers.microsoft....be-4f5b-82e9-83dc98549ee6
Berg mensen met nieuwe Lumia's (waaronder ik), konden dus niet eens verbinden met zune..

En gok eens? Juist datum op de 28ste zetten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:23
THEDARKEST schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:00:
[...]

We hebben hier op mijn werk meerdere toestellen (Nokia's en HTC's) gehad die geen connectie wilden maken met Zune, na het wijzigen van de datum ging alles wel goed.
Grappig, op mijn werk loopt bijna iedereen met een Omnia 7 (ca. 200), maar ik heb er niemand over gehoord vandaag. Nou denk ik ook niet dat iedereen zijn toestel elke dag aan Zune legt. Doe ik zelf eigenlijk ook alleen als er een update beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al enige tijd worstel ik met het probleem dat mijn LG Optimus 7 E900 geen update kan installeren. Dit is overigens al een 'oudere' update, maar heb al van alles geprobeerd, maar nog altijd wil hij niet geinstalleerd worden. Het gaat hierbij naar mijn weten om de update '7.10.8107.79'

Steeds bij stap 7, en dan de 2e stap, stopt de update en komt er de foutcode '801812DC', waarbij wordt aangegeven dat er problemen zijn met het maken van een back-up.

Kan iemand mij gedetailleerd uitleggen hoe ik toch deze update op mijn telefoon krijgen? Alvast hiervoor dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:55
Heb je wel genoeg schijfruimte om de backup weg te schrijven? Afhankelijk van je toestel heb je dus 8/16 GB ruimte nodig voor de backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domino schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:45:
Heb je wel genoeg schijfruimte om de backup weg te schrijven? Afhankelijk van je toestel heb je dus 8/16 GB ruimte nodig voor de backup.
De totale schijf is 14.94 GB, waarvan beschikbaar nog 13.73 GB is. Dus ik heb meer dan genoeg ruimte over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik heb problemen denk ik met de MarketPlace. Hij geeft geen updates weer!
Zo zag ik toen ik vorge week in Brazilie was en daar op een wifi netwerk ging dat ik 13 updates had voor mijn apps, terwijl ik in NL er nog nooit een heb gehad.
Ook kon ik skype niet vinden, welke ik nu via een omweg heb weten te installeren.
Meer mensen last van of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Batsu schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:28:
Ik heb problemen denk ik met de MarketPlace. Hij geeft geen updates weer!
Zo zag ik toen ik vorge week in Brazilie was en daar op een wifi netwerk ging dat ik 13 updates had voor mijn apps, terwijl ik in NL er nog nooit een heb gehad.
Ook kon ik skype niet vinden, welke ik nu via een omweg heb weten te installeren.
Meer mensen last van of een oplossing?
skype is beta, dus logisch dat het via een omweg moet.

En weet je zeker dat je thuis via wifi verbinding maakt, standaard zoekt hij geloof ik alleen via wifi naar updates.
Indien ja, misschien heb je thuis wat poorten geblokt die gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
hjs schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:32:
[...]

skype is beta, dus logisch dat het via een omweg moet.

En weet je zeker dat je thuis via wifi verbinding maakt, standaard zoekt hij geloof ik alleen via wifi naar updates.
Indien ja, misschien heb je thuis wat poorten geblokt die gebruikt worden?
ah van skype wist ik dat niet.
Ja weet vrijwel zeker dat ie wifi daarvoor gebruikt, maar zal 3G eens uitzetten als ik thuisben!
Poorten zijn niet geblokkeerd bij mijn weten (zou niet weten hoe...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:46

defcon84

Multipass?

Ik merk net dat men Wi-Fi aan blijft, als ie idle is, als ik geen data-netwerk heb.. :D
(ik heb een .be abbo, en werk in .nl)

dat was vroeger ook niet het geval.. goed gedaan van ms! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:12
vali schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:57:
Ik lees dat er nu fabrikanten al druk bezig zijn met wp8 toestellen met daarin duelcore processoren.
Duelcore? Wat zijn dat? 2 vechtende processoren?

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
spoonman schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:31:
[...]
Duelcore? Wat zijn dat? 2 vechtende processoren?
Die vechten altijd om wie welke taak mag uitvoeren, en daardoor draaien ze beide permanent op 100%. Als je dan van Groningen naar de randstad moet ben je de zak, want die batterij houdt 3 uurtjes niet vol.
Bekend verschijnsel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
hjs schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:32:
[...]

Omdat het WiFi netwerk bij mij thuis nog niet optimaal werkt (al 2 routers staan, maar is niet genoeg) heb ik echt NOOIT WiFi aan, en ik krijg gewoon updates binnen hoor. Dus dat kan het probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik ben alweer 2 jaar verstokt Android gebruiker en kan de power user features niet missen. Onlangs had ik even een WM toestel tot mijn beschikking en kon voor het eerst aan Windows Phone ruiken.

De Metro-stijl spreekt mij op zich erg aan. Simpel, soepel, doeltreffend. De meeste grote appz zijn inmiddels ook wel beschikbaar voor WM. Ik kan niet anders dan onder de indruk zijn nadat ik na vele jaren Windows CE/Windows Mobile na WM6.5 de deur achter mij dichttrok. Met WM7.5 is het prima toeven, en de 'People' pagina met diepgaande integratie is echt heel goed gelukt.

Toch stap ik nog niet over. Ik mis de grip van Android teveel. Jazeker, WM is een OS dat ik bij voorkeur mijn zus of moeder zou aanraden. Jazeker, het bevat alle facetten voor een goede en volledige smartphone ervaring. Voor mij blijven er echter onhandigheden. Multi-tasken kan, maar niet zo diepgaand als Android (thans ICS). Bijvoorbeeld, Angry Birds even wegzetten voor e-mail en dan weer terug levert bij mijn toestel (Omnia 7) een herstart van Angry Birds op. Met Android speel ik gewoon het level verder waar ik was. Ten tweede mis ik grip op wat er gaande is. Vele instellingen bij Android zijn bij WM afwezig. Een zegen voor de gemiddelde user, een gemis voor iemand die daar veel mee doet. Ook iets simpels als een Word-attachment in een e-mail - spreekwoordelijk home base voor MS - levert dingetjes op. De tekst van 15 pagina's wordt loeigroot weergegeven. Resizen met pinch-to-zoom is standaard helaas niet aanwezig (wellicht wel met een 3rd party office viewer, heb ik niet onderzocht). Na Mango is zeker nog een Tango nodig om dit soort dingetjes op te lossen. Tot slot lonken de bekende Google apps - waaronder gratis navigatie - nog danig.

Zeer positief ben ik over videorecording: vergeleken met vergelijkbare toestellen (bv HTC Desire, die ook een 1Ghz CPU heeft en Adreno 200) werkt 720p recording met recht bevredigend. De strikte eisen van MS doen wat dat betreft wel goed.

Al met al met zeer veel genoegen kennis gemaakt met dit OS. Als MS dit goed weet te koppelen aan Windows 8 en multimedia (wireless naar TV's, car entertainment e.d.) gaat het een hoogvlieger worden.

Een potentiële klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi verhaal :) Leuk om te lezen, maar wel een kleine opmerking: WP7.5 is niet WM. Dat uit zich in alles behalve de kernel en zelfs die wordt met WP8 vervangen (geen WinCE meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wekkel schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:24:
Ik ben alweer 2 jaar verstokt Android gebruiker en kan de power user features niet missen. Onlangs had ik even een WM toestel tot mijn beschikking en kon voor het eerst aan Windows Phone ruiken.

De Metro-stijl spreekt mij op zich erg aan. Simpel, soepel, doeltreffend. De meeste grote appz zijn inmiddels ook wel beschikbaar voor WM. Ik kan niet anders dan onder de indruk zijn nadat ik na vele jaren Windows CE/Windows Mobile na WM6.5 de deur achter mij dichttrok. Met WM7.5 is het prima toeven, en de 'People' pagina met diepgaande integratie is echt heel goed gelukt.

Toch stap ik nog niet over. Ik mis de grip van Android teveel. Jazeker, WM is een OS dat ik bij voorkeur mijn zus of moeder zou aanraden. Jazeker, het bevat alle facetten voor een goede en volledige smartphone ervaring. Voor mij blijven er echter onhandigheden. Multi-tasken kan, maar niet zo diepgaand als Android (thans ICS). Bijvoorbeeld, Angry Birds even wegzetten voor e-mail en dan weer terug levert bij mijn toestel (Omnia 7) een herstart van Angry Birds op. Met Android speel ik gewoon het level verder waar ik was. Ten tweede mis ik grip op wat er gaande is. Vele instellingen bij Android zijn bij WM afwezig. Een zegen voor de gemiddelde user, een gemis voor iemand die daar veel mee doet. Ook iets simpels als een Word-attachment in een e-mail - spreekwoordelijk home base voor MS - levert dingetjes op. De tekst van 15 pagina's wordt loeigroot weergegeven. Resizen met pinch-to-zoom is standaard helaas niet aanwezig (wellicht wel met een 3rd party office viewer, heb ik niet onderzocht). Na Mango is zeker nog een Tango nodig om dit soort dingetjes op te lossen. Tot slot lonken de bekende Google apps - waaronder gratis navigatie - nog danig.

Zeer positief ben ik over videorecording: vergeleken met vergelijkbare toestellen (bv HTC Desire, die ook een 1Ghz CPU heeft en Adreno 200) werkt 720p recording met recht bevredigend. De strikte eisen van MS doen wat dat betreft wel goed.

Al met al met zeer veel genoegen kennis gemaakt met dit OS. Als MS dit goed weet te koppelen aan Windows 8 en multimedia (wireless naar TV's, car entertainment e.d.) gaat het een hoogvlieger worden.

Een potentiële klant.
In het kort een reactie:
Met een unlocked device kun je al wat meer de Android kant op, zo heb ik een betere multi-tasking aangezet die precies zo werkt als dat jij wilt (gewoon verder gaan waar je bent gebleven). Ook heb je dan wat meer (unsigned) applicaties om te draaien, een community die nu langzaam aan het groeien is.

Word documenten lees ik zoiezo niet op mn telefoon, daar heb ik mijn pc of mijn laptop voor. Ik zou het zoiezo niet doen omdat het (vanwege het kleine scherm) al automatisch de hele layout zal verslechteren en/of je nooit de zinnen goed zult kunnen zien. Tenzij je een 6" display hebt, lijkt me dat echt bruikbaar. Maar dat het niet goed gaat weet ik niet, voor zover ik weet is Word op mobiele systemen altijd al meer een simpele text-editor geweest dan een full-blown editor. Maar ik weet niet of het lag aan het formaat (misschien kan docx meer?) of iets anders, maar volgens mij kan ik wel gewoon zoomen (al kan ik het nu effe niet proberen).

Wat bedoel je eigenlijk dat je niet ziet wat er gaande is? Peoplehub, marketplace, sms/mail/whatsapp update gewoon zodra er nieuws is en draait allemaal smooth op de achtergrond.

Navigatie kan je op een gelimiteerde manier altijd met bing maps doen, bij nokia heb je ook nog een mooie gratis navigatie erbij en google maps werkt ook prima in de browser.

Ik denk dat je hem iets te kort hebt bekeken om alles goed te kunnen vinden. Ik heb weinig instellingen die ik echt zou missen en anders kan ik nog wel wachten, want de meeste zaken die ik wilde hebben, zitten er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

En dat Angry Birds opnieuw start nadat je ff wat anders hebt gedaan ligt niet aan WP7 maar aan de app zelf, die moet voor Mango opnieuw gecompileerd worden zodat ie metvfast apo switching overweg kan.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Pagina: 1 ... 35 ... 46 Laatste

Let op:
Dit topic is *niet* voor WP 7.8 of 8. Gebruik daarvoor andere topics. Omdat we niet blijven waarschuwen worden offtopicposts vanaf nu verwijderd.